Translate

martes, 1 de enero de 2013

My translations into Kroatian

Pozdrav svima. Ja sam zainteresiran za branje gore poruka s anđelima i uzašli majstori, ali i pokušati druge teme. Neke stavke su uvezeni iz mog drugog bloga, tako da se ne odnosi na istu temu, ali i druge stvari koje me kamatne

Moj blog je napisan na španjolskom, ali uvesti tekstove na francuskom, engleskom ... Možete pročitati Googleov prevoditelj, koji je ugrađen u ikonu ..
To su prijevodi francuskom izrađene od strane računala automatski, tj. od strane Google prevoditelj. Nisam bio u mogućnosti da ispravi prijevode, dakle, nije točno, kao što sam htio prevesti na nekoliko svjetskih jezika, ali ja ne mogu svladati dobro. Oprosti mi za stvari neispravljenih prijevoda
Nadam se da vam se sviđa i mislim da je zanimljiva sadržaja.

Prevedeno s Googleom, ispravki prevođenje

 
***


RAPHAËL

 

20 septembre 2012
  Je suis RAFAËL, Archange. Bien aimés Enfants de Un, je viens m'exprimer et irradier, en tant qu'Archange de la Guérison. Permettez-moi, en un premier temps, de Communier, à vous et en vous, avant de m'exprimer. Je m'adresse à vous tous, inscrits dans un corps carboné, quant à votre conscience. Corps carboné que vous savez périssable, faillible et éphémère, au sein de lois falsifiées nommées Action / Réaction, Bien / Mal, ou Karma. Tout ce qui est périssable, tout ce qui a oublié sa connexion à La Source, est souffrance. Toute maladie, tout désordre, tout mal être ou malaise (inscrits dans la conscience de ce corps), n'est que la résultante de la mise en application de l'Action / Réaction. Il ne peut exister, en aucune manière et en aucune façon, de possibilité d'éradication de la souffrance, au sein de cette loi, car toute souffrance, et vous le savez, est remplacée par une autre souffrance, un autre mal être, un autre malaise. Nombre d'entre vous, ayant accédé au Soi et à l'Unité, ont pu observer le ralentissement des souffrances et blessures diverses, sans pour autant pouvoir faire disparaître, en totalité, cette notion de souffrance, qui est inscrite dans tout corps carboné, coupé de La Source.
Le sens de ma Présence parmi vous, avant le rendez-vous de l'Archange MIKAËL, s'inscrit dans l'explication et le vécu de l'abolition de toute souffrance. La loi de l'Action / Réaction fait que (pour le corps que vous habitez, ainsi que pour la conscience limitée) la seule issue à la souffrance est donc la réaction à une manifestation douloureuse. Que cette réaction se situe dans la chimie, que cette réaction se situe dans la Conscience, ou qu'elle se situe au niveau de ce que vous nommez Corps Subtils, quels qu'ils soient, les lois de ce monde obligent à faire appel à une logique, qu'elle soit chimique, énergétique ou liée à l'Esprit incarné. L'application de l'Action / Réaction permet de limiter et de faire disparaître une souffrance donnée et appelle donc une Guérison possible, concernant une atteinte, quelle qu'elle soit. Toute atteinte de ce corps carboné, toute atteinte de cette conscience limitée, ne sera toujours, en définitive, que le résultat de lignes de résistance ou de lignes de prédation ayant existé dans un déroulement linéaire du temps, concernant le passé de ce corps ou le passé d'autres corps, dans lesquels vous avez expérimenté l'incarnation. La solution apportée, quelle que soit la voie choisie, met fin à une problématique mais ne supprimera jamais l'ensemble des problématiques, du fait de la faillibilité, du fait de l'éphémère et du périssable de ce corps, parce qu'inscrit dans l'Action / Réaction. Quelles que soient les explications, quels que soient les moyens appliqués, ils seront toujours inscrits dans l'Action / Réaction et jamais dans l'Action de Grâce.
L'Action de Grâce résulte de la redécouverte de l'état de Grâce, ainsi que du vécu de la Grâce, permettant de transcender et d'échapper à la loi d'Action / Réaction, et de vous établir dans la loi de Grâce, loi des Enfants de la Loi de Un, que cela soit dans l'Unité, dans ses états ultimes ou dans l'Absolu. Ce qui se manifeste, sur cette Terre (et se manifestera, de façon de plus en plus évidente), en vous comme autour de vous, comme sur Terre et comme au Ciel, vient mettre fin à l'Action / Réaction, remplaçant celle-ci par la loi de Grâce. Tout ce qui est résistance, dès l'instant où vous y opposez une chimie, une conscience, une explication, ne fait, en définitive, qu'équilibrer cette ligne de résistance, la faisant, dans l'apparence, disparaître de ce corps, comme de cette conscience limitée. Mais il n'existe pas de possibilité d'éradication, et donc d'abolition, de la souffrance. La souffrance résulte (au-delà de la ligne de résistance en cause dans telle affection) et seulement, en définitive, de la rupture de l'immortalité, de la rupture de la Conscience Éternelle, de l'enfermement, de l'isolement, et de l'ignorance de ce que vous Êtes.
Dès l'instant où vous découvrez le Je Suis, le Je Suis Un, et l'Absolu, ce qui est appelé l'Action / Réaction ne peut plus maintenir son Action ou sa Réaction, aussi bien dans ce corps que dans cette conscience limitée dépendante de ce corps. L'Action Mikaélique, l'Action totale de la Lumière de La Source, venant réaliser le Serment, permet d'envisager la Guérison définitive de toute résistance, de toute altération de la loi de Un. Pour cela, il est évident que la conscience doit cesser de fonctionner selon ce principe d'Action / Réaction. Nombre d'humains ayant été incarnés et, aujourd'hui, faisant partie d'Assemblées de Lumière, vous ont entretenu d'un certain nombre d'Éléments concernant la fin de toute résistance, la fin de toute prédation, et le retour à une autre Dimension, Libérée et Libre, inscrite sous l'égide de la Loi de Grâce qui est Liberté et Libération. En ce qui concerne ce corps que vous habitez, en ce qui concerne la part limitée et éphémère de ce que vous Êtes, présente et inscrite dans votre réalité tridimensionnelle, elle doit permettre l'Action de cette Lumière, l'Action de l'Amour. Pour cela, et vous vous en rendrez compte par vous-mêmes, il est indispensable de rester tranquille, de ne pas réagir, de ne pas chercher une réaction à une souffrance. Cela demande un apprentissage, du fait de cette nouveauté, pour vous, dans cette conscience limitée, du retour de la Lumière, en totalité. Cela fait appel à votre propre expérience et non pas à une quelconque croyance.
Laisser agir la Lumière, par l'Abandon à la Lumière (et, possiblement, par l'Abandon du Soi), vous permettra de constater, par vous-mêmes, par l'expérience, que les zones de résistance, les zones de souffrance, disparaissent d'elles-mêmes, dès l'instant où vous acceptez de ne rien faire. Ceci deviendra de plus en plus évident à votre conscience. L'atteinte de l'intégrité physique ou psychique qui pourrait apparaître en tout corps de cette Terre, durant la période allant de l'intervention de MIKAËL jusqu'au solstice d'hiver, vous permettra de Libérer toute résistance, par la non action, par l'Amour, par la Paix (ndr : du 22 septembre au 21 décembre 2012). Si certaines formes carbonées (la vôtre ou celles qui vous sont connues) venaient à manifester des résistances plus fortes, et donc des souffrances plus fortes, il vous conviendra de vous repositionner, car toute manifestation de résistance, de souffrance, présente dès cette date, ne fera que traduire, en vous, la manifestation de l'expression de vos propres résistances, de vos propres lignes de prédation, de vos propres enfermements. L'Action de la Lumière Vibrale n'est pas, bien sûr, de rendre malade, mais simplement d'éclairer, parfois de façon violente, ce qui doit l'être, au niveau des dernières zones d'Ombre, de ce corps ou de votre conscience limitée.
L'expérience qui est à vivre, ce qui est à mener, va vous permettre d'observer clairement, par Transparence et par Humilité, ce qui se déroulera, dans ce corps et cette conscience limitée, dans le cadre des opérations en cours, dans peu de jours, par la Lumière elle-même. Il est donc souhaitable de redéfinir vos stratégies d'adaptation, concernant cette période limitée de temps, dans laquelle la Guérison, totale et définitive, surviendra. Toute résistance survenant en ce corps vous laissera le choix d'agir selon le cadre de l'Action / Réaction, mais bien plus, de manière facile et évidente, si vous l'acceptez, par l'Action de Grâce. L'Action de Grâce n'est pas une action et encore moins une réaction, c'est, justement, l'Abandon du Soi et l'Abandon à la Lumière qui permettront de vérifier (dans votre corps, comme dans votre conscience limitée) l'action et l'efficacité de la Lumière, de loin supérieure à l'Action / Réaction. Ceci n'empêche pas, dans les moments où les Éléments agiront en vous, selon des modalités qui vous sont propres, de vérifier, par vous-mêmes, la différence entre l'Action / Réaction (que votre réaction fasse appel à la chimie, à l'énergie ou aux différentes enveloppes subtiles) par rapport à l'efficacité de l'Action de Grâce. Il vous appartiendra, à travers signes et symptômes (dont certains vous ont été définis par le Commandeur), de voir, en vous, clairement, où vous vous situez : dans l'Action / Réaction ou dans l'Action de Grâce (ndr : intervention de O.M. AÏVANHOV du 2 septembre 2012). Il n'y aura pas de demi-mesure : ce qui résiste (en vous, comme sur la Terre) sera définitivement aboli par l'ensemble des Éléments Libérés de la Terre, nommés Cavaliers de l'Apocalypse. Ces Éléments activent, sur Terre, le Son. Bien évidemment, aussi, en vous, le monde n'étant qu'une projection de votre propre conscience. Dès l'instant où vous aurez la preuve, formelle et évidente, de la différence entre l'Action / Réaction et l'Action de Grâce (parce que celle-ci se déroulera dans votre propre champ d'expérience, nommé le corps et nommé la conscience limitée), il vous deviendra de plus en plus évident que la Lumière est Guérison, dès l'instant où vous acceptez de jouer la Transparence, de devenir Transparent et de ne pas vouloir vous opposer à l'Action de la Lumière.
Les manifestations (que cela soit de ce corps, comme de cette conscience limitée) ne sont là que pour attirer votre Attention et décider, au sein de votre Conscience éternelle, quel type d'Intention vous allez émettre, vous permettant, de manière formelle, de vous définir, de vous identifier, au sein de cette forme limitée, en tant qu'Être illimité ou non. Le vécu de votre expérience (fonction, bien-sûr, de la part des Éléments présents en vous, résistant ou non dans leur aspect limité), aussi, traduira, pour vous, la capacité à voir de plus en plus clair et, encore une fois, à vous positionner, sans aucun doute possible, dans la Guérison, dans l'abolition de toute souffrance. Cela ne veut pas dire, selon votre logique humaine, qu'une maladie ou qu'un trouble disparaitra instantanément, mais vous constaterez par vous-mêmes que, quelque soit le trouble, quelle que soit la persistance d'une douleur ou d'un mal être ou d'un malaise, vous deviendrez capable de vous distancier de toute souffrance perçue, de toute souffrance réelle. Comme cela s'est produit pour beaucoup d'entre vous ayant appliqué le principe de la réfutation, il vous a été possible d'identifier l'Action de votre propre mental comme extérieur à ce que vous Êtes. Le mental pouvait continuer à se manifester, sans toutefois perturber ce que vous Êtes, en Vérité. Il en sera de même, quels que soient les signes de ce corps, quels que soient les signes de la conscience limitée. L'apprentissage de cela, dans ce laps de temps est, je dirais, fondamental et capital pour vous permettre de vous ajuster à ce que vous Êtes, au-delà de toute croyance. Toute manifestation semblant évoquer une atteinte, quelle qu'elle soit, même parmi ce que vous pourriez nommer les plus graves, engageant un pronostic vital ou engageant une souffrance extrême, vous permettra de vous définir et d'observer, par vous-même, où vous vous situez par rapport à la souffrance, par rapport à la Guérison, par rapport au corps, comme par rapport à la conscience limitée. Identification à cela est donc résistance à l'Eternité. Désidentification à cela est entrer dans la Demeure de Paix Suprême où nulle souffrance ne peut venir perturber ce que vous Êtes, en Vérité.
Ainsi, votre déroulement et votre histoire personnelle correspondant à ces temps particuliers, vous donnera une occasion unique de vous positionner et de vous définir au-delà de ce corps, au-delà de cette conscience limitée et au-delà de toute causalité. Ceci représente l'Ultime expérience vous amenant à vous établir dans ce que vous Êtes, au-delà de toute Illusion, si telle est votre Vérité, si tel est votre choix, et si tel est votre Accomplissement. Quelle que soit le type de manifestation (corporelle ou plus subtile), l'ensemble de ces manifestations, quelles que soient leur localisation et intensité, quelle que soit, selon votre échelle de valeur, la gravité, vous amèneront à vous poser la question de votre Éternité et à vous poser la question : « qui êtes-vous ? ». À travers ce questionnement, et la réponse obtenue par l'effet sur le corps ou sur la partie limitée souffrante, vous vous ajusterez à votre propre Éternité. Mes mots s'arrêtent là. J'ouvre, avec vous, un espace de questionnement si toutefois vous n'aviez pas tout à fait saisi les mots que j'ai prononcés.
Question : tenter de se guérir avec des cristaux est une réaction ?
Oui, mais pratiquer cette expérience vous permettra de vous ajuster, au mieux, en définissant ce qui se produit par l'action des structures cristallines, en comparaison à ce qui se produira par l'Abandon du Soi et l'Abandon à la Lumière. Les deux expériences vous permettront de vivre la réalité de ce qu'est l'illusion et la réalité de ce qu'est la Guérison.
Question : Quelle doit être l'attitude des professionnels de soins ?
Enfant de la Loi de Un, ce que j'ai exprimé concerne chacun, face à soi-même. Ceux qui œuvrent au sein des actes de guérison, quels qu'ils soient, n'ont rien à changer par rapport à cela. Je parle bien de vous, individuellement, et de vous avec vous seul. Les relations à l'autre, dans un acte visant à limiter la souffrance et à apporter une guérison par l'Action / Réaction, ne concerne que l'autre, même si vous êtes celui qui a cette connaissance permettant de l'appliquer. Vous ne pouvez décider pour l'autre. Vous ne pouvez Guérir l'autre par votre propre expérience de Lumière.
Question : en cas de souffrance physique intense, comment s'Abandonner à la Lumière ?
Cela a été défini de multiples façons, ces derniers mois. Ce n'est pas une pratique. C'est un état de confiance (absolue, totale et irréversible) en la Lumière. Tant qu'il existe une souffrance physique, je le répète : il y a résistance. Cela ne doit pas appeler une quelconque culpabilité, ni même une responsabilité, mais bien vous montrer où vous êtes, par rapport à la Lumière, et la distance qu'il vous reste à découvrir. Les circonstances particulières et exceptionnelles démarrant dès l'intervention de MIKAËL, vous rendront, en quelque sorte, cette compréhension et ce vécu, beaucoup plus faciles que jusqu'à présent (ndr : voir la note en bas de page).
Question : vous parlez de distance à parcourir alors qu'on nous dit qu'il n'y a pas de chemin.
Exactement, mais je m'adressais à ta personnalité qui s'exprime, qui, elle, considère qu'il y a une distance. Sinon, de quoi souffrirais-tu ?
Question : qu'en est-il des maladies qui sont liées à l'âge, comme les rhumatismes ?
Je réexprime ce que j'ai exprimé : dans l'Abandon à la Lumière et dans l'Abandon du Soi, quelles que soient la douleur et la souffrance, se placer au niveau de l'Illimité met fin à l'action de la souffrance sur le corps, comme sur la personnalité. Cela ne veut pas dire qu'une articulation, dans ce cas précis, va se régénérer, mais qu'elle n'affectera plus, au niveau des signaux donnés : la conscience même de la douleur disparaitra. Il n'existera pas de meilleure preuve ultime de ce que vous Êtes.
Question : l'absence de signes physiques signe-t-elle l'atteinte d'un certain niveau d'Abandon?
À partir de la date du 22. Avant, non
(ndr : 22 septembre 2012). Vous avez certainement connaissance, parmi vos proches, de corps physique en bon état, de conscience limitée semblant en bon état, et pourtant œuvrant à l'inverse de la Lumière. Cela ne sera plus le cas après le 22 et, en conséquence, ce qui vous sera donné à vivre, à voir et à éprouver, montrera (bien sûr, si vous n'êtes pas encore Absolu au sein d'une forme) ce qu'il peut exister comme résistance ou prédation, en vous.
Question : il y aura donc davantage de morts liées à des maladies brutales ?
La mise en action de la Libération par les Cavaliers de l'Apocalypse (ou Éléments Archétypiels) se traduit déjà, sur cette Terre, par nombre de signes visibles, se traduisant, pour vous, par ce que vous appelez pollution des airs, pollution du ciel, mouvements de la Terre, apparition de virus, apparition de maladies. La modification du manteau Terrestre s'accompagne d'une fragilisation de la zone du chakra du Cœur pour celui qui n'est pas prêt à Abandonner son Cœur, à Abandonner le Soi, et à s'Abandonner à la Lumière. Il est donc, bien sûr, évident que nombre de manifestations, liées aux causes de la souffrance même, seront de plus en plus apparentes et évidentes. Comme cela a été signifié, les Éléments ne pourront avoir, sur vous, aucune action, dès l'instant où vous êtes Abandonnés à la Lumière et dès l'instant où vous Abandonnez le Soi. Seules les résistances, seules les prédations, occasionneront des troubles. N'oubliez pas, d'autre part, que dans cette phase précise, ont commencé les mécanismes d'Ascension, ne concernant aucunement ce qui est limité et éphémère, en tout cas pour les formes de vie ayant décidé consciemment de quitter cet éphémère, quel qu'en soit l'agent (géophysique, cosmique, viral ou autre). L'expression violente de certaines résistances, agira, comme vous l'observez sur cette Terre, par des manifestations de violence liées aux croyances persistantes en des illusions. Ceci n'est pas l'expression de la Lumière mais bien la Réaction à la Lumière, induite par des croyances.
Question : il peut y avoir des réactions de l'ordre du mental, de la psyché ?
En totalité. Il y aura résistance ou Abandon. La résistance, quelle qu'elle soit, ne pourra plus s'accommoder d'une opacification et d'une soustraction à l'évidence. Ce qui signifie que tout ce qui était caché, à ce niveau-là, contenu sous forme de haine ou de violence Intérieure, se manifestera à l'extérieur. Tout ce qui vous a été expliqué, tout ce qui vous a été donné comme ultime enseignement sur les différents Yogas (postures, gestes, pratiques), n'est pas fait pour guérir ou pour s'opposer, mais bien pour favoriser l'établissement de l'Abandon et la compréhension des expériences personnelles que vous aurez à vivre. Le travail que vous avez accompli, à l'échelon collectif et individuel, a permis de limiter cette période à sa plus limitée expression temporelle. Mais il faut passer par le chas de l'aiguille.
Nous n'avons plus de questionnement, nous vous remercions.
Bien aimés Enfants de la Loi de Un, partageons un moment de Communion et, si vous le souhaitez, de Fusion, Ensemble.
... Partage du Don de la grâce ...
Je suis l'Archange RAFAËL et je salue, en vous, la beauté de votre Éternité. À bientôt.





RAPHAEL20. rujna 2012 Ja sam RAFAEL, Arhanđela. Voljena djeca, ja samo izraziti sebe i zračiti kao Arhanđela ozdravljenja. Pustite me, prvi od pričesti za vas iu vama, prije nego što sam komentirati. Obraćam vam svima, upisao ugljičnog tijela, na savjesti. Ugljični tijela znate kvarljiv, grešnik i prolazno u krivotvorili nazivom Akcija / Reakcija, dobro / zlo Karma ili zakonima. Sve što je kratkotrajan, sve što je zaboravio svoju vezu na izvor, pati. Svaka bolest, poremećaj, bilo nelagodu ili nelagodu (registrirani u svijesti tijela), samo je rezultat provedbe akcije / reakcije. Tu se može, na koji način i na bilo koji način moguće iskorijeniti patnju u ovom zakonu, jer sve patnje, a vi znate što je zamijenjen drugim boli, još jedna zla bića, drugi nelagodu. Mnogi od vas, nakon što je dosegla samouprave i jedinica su mogli promatrati spor i patnje razne ozljede, bez mogućnosti da nestane u potpunosti, pojam patnje, koja je uključena u sve ugljičnog tijela smanjiti na izvoru. Smisao mog prisutnosti među vama, prije imenovanja arkanđela Mikael, dio je obrazloženja i iskustva ukidanja patnje. Zakon akcija / reakcija činjenica da je (za tijelo u kojem živite, a za ograničenu svijesti) jedini izlaz iz patnje je reakcija na osoblju događaja. Ova reakcija je u kemiji, reakcija leži u svijesti, ili je na ono što vi zovete suptilno tijelo, što god zakoni ovoga svijeta zahtijevaju pozvati Logično, bilo kemijske, energija ili se odnose na Duha utjelovljeni. Provedba akcija / reakcija se koristi za ograničavanje i ukloniti određeni patnje i stoga pozvao mogući rana na povrede god. Svako kršenje ovog ugljikovih tvari, postizanje ovog ograničenog svijest će uvijek u konačnici rezultat otpora ili crte grabežljivaca koji su postojali u linearnom protoku vremena, o prošlosti tijela ili Posljednjih druga tijela, u kojem su doživjeli inkarnaciju. Rješenje, bez obzira na odabrani put, okončava pitanje, ali nemojte ukloniti sve probleme, zbog nepostojanosti, zbog prolaznosti i prolaznosti tijela, jer je sadržana u Akcija / reakcija. Bez obzira na objašnjenje, što znači da se koristi, oni su još uvijek upisani u akciji / Reaction i nikada u Akcijskom Grâce.L 'zahvalnosti zbog ponovnog otkrivanja stanju milosti, a iskustvo milosti, da transcendira i pobjeći zakon akcije / reakcije, i sami utvrditi u zakonu milosti, prava djece iz Zakona Jednog, što je u jedinici, u svoje posljednje izjave ili apsolutna. To se očituje na ovoj Zemlji (i očito, tako sve više i više očito) u vama i oko vas, kao i na Zemlji, kao u raju, otkazuje akcija / reakcija, zamijenivši Zakonom o Milosti. Sve što je otpor od trenutka kada ste prigovor kemije, svijesti, objašnjenje ne, u konačnici, da je balansiranje otpora linije, što, po izgledu, nestaju iz tijela, kao ovaj ograničene svijesti. No, ne postoji mogućnost iskorjenjivanja, a time i ukidanje patnje. Patnja rezultati (izvan linije otpora koji su uključeni u takvom stanju) i tek na kraju od sloma besmrtnosti sloma vječnoj svijesti zatočeništva, izolacije, i neznanje o tome što ste. Od trenutka kada ste otkrili sam ja, ja sam Jedan i Absolute, koja se zove Akcija / Reakcija više ne može zadržati svoj akcijski reakcije, kako u ovom tijelu iu ovom ograničenom svijesti ovisni o ovom tijelu. Akcija Michaelic, ukupno djelovanje u svjetlu izvora, od postizanja prisegu, omogućuje razmotriti konačan lijek za bilo koju dozu, svaka promjena u zakonu jedan za to, jasno je da svijest moraju prestati raditi na principu akcije / reakcije. Broj ljudi su utjelovljene i sada dio skupština Svjetlosti, što su zadržali broj predmeta na kraju svega otpora, kraj bilo grabežljivaca, i vratiti se na Druga dimenzija, oslobođeni i besplatno, registrirana pod pokroviteljstvom Zakona o Grace je Sloboda i oslobođenje. Što se tiče ovog tijela koje nastanjuju, s obzirom na ograničenu količinu i neuhvatljive da ste, i to uključeno u trodimenzionalnoj stvarnosti, to mora dopustiti svjetlu akciju, akciju Ljubavi . Da biste to učinili, a vi ćete shvatiti za sebe, bitno je da šute, da ne reagira, ne tražiti odgovor na patnje. To zahtijeva učenje, zbog noviteta, za vas, ova ograničena svijest, povratak Svjetlosti u cijelosti. Ona koristi svoje iskustvo, a ne bi bilo vjere. Ostavi svjetlo, prepuštanju Svjetlosti (i, eventualno, po napuštanju Sebi), vidjet ćete sami, iz iskustva, da su područja čvrstoće, prostori patnje , nestaju same od sebe, od trenutka kada ste pristali na ništa. To će postati sve jasno svoju savjest. Postizanje fizički ili psihički integritet koji se mogu pojaviti u bilo kojem tijelu ove zemlje u razdoblju od intervencije Mikael do zimskog solsticija, što će otpustiti sve otpora, ne mjere Ljubav je, za mir (ur.: od 22 rujna - 21 prosinac 2012). Dok su neki oblici ugljika (tvoje ili one koji su poznati) je došao pokazati jači otpor, a time i jače patnje, vi se slažete da se položaj kao i za otpor, patnje, od tog datuma, samo će dovesti do vas, manifestacija izražavanje vlastite sposobnosti, svoje linije grabežljivaca, svoje incarcerations. Udio od vibracijske Svjetlosti nije, naravno, razboljeti, ali samo da pojasnimo, ponekad i nasilno, koja mora biti na razini od posljednjih područja sjeni, tijela ili Vaš ograničene svijesti. Iskustvo je živjeti, što će biti učinjeno, omogućit će vam jasno vidjeti po transparentnosti i poniznosti, koja će se održati u tijelu i ove ograničene svijesti, kao dio tekućih operacija u nekoliko dana, samo svjetlo. Stoga je poželjno da redefinirati svoje strategije suočavanja za ovaj ograničeno vremensko razdoblje u kojem ozdravljenja, ukupno i definitivno dogoditi. Svaki otpor događa u tijelu što ostaviti izbor djelovati u sklopu akcije / reakcije, ali mnogo više, na jednostavan i očit, ako se slažete, kroz zahvalnosti. Zahvalnosti nije akcija, a još manje reakcije, upravo je odustajanje od sebe i predanje u Svjetlosti koja će provjeriti (u vašem tijelu, a svoj ograničenu svijesti) djelovanje i djelotvornost svjetlosti, daleko superiorniji na akcije / reakcije. To ne isključuje, u onim trenucima kada su stavke koje će djelovati na način da su čiste, provjeriti, za sebe, razliku između akcije / reakcije (napraviti svoj reakciju s kemije, energije ili suptilna različite omotnice) uspoređivali učinkovitost zahvalnosti. To je za vas, kroz znakove i simptome (od kojih neki su definirani od strane zapovjednika), vidi u tebi jasno gdje se nalazite: u djelu / reakcije ili zahvalnosti (ur.: Intervencija OM AIVANHOV 2. rujna 2012). Tu neće biti nikakvih mjera pol: ono što se opire (kao što vam se sviđa na Zemlji) će biti trajno ukinuti do svih elemenata oslobođen od Zemlje, pod nazivom jahača Apokalipse. Ti elementi aktivirati na Zemlji Sound. Naravno, kao iu vama, svijet je samo projekcija vaše vlastite svijesti. Od trenutka kada ste imati dokaz, formalno i očito, razlika između akcije / reakcije i zahvalnosti (jer se odvija u vlastitom području iskustva, imenovan tijela i imenuje ograničena svijest), što će postati sve više i više očito da svjetlo iscjeljivanje, od trenutka kada ste se slažu da igraju transparentnost, sve transparentno i ne žele da se suprotstave djelovanje svjetlosti. Demonstracije (da li u tijelu, kao što je ovaj ograničen svijesti) su samo privući vašu pažnju i odlučiti, u svom vječnom Svijesti, kakvu namjere da će biti izdana na vas, formalno, da vas definirati, identificirati, u ovom ograničenom obliku, kao neograničeno ili ne. Iskustvo vašeg iskustva (ovisno, dakako, od elemenata prisutnih u vama, otporan ili ne u svojoj ograničenoj aspekt), također znači, za tebe, sposobnost vidjeti jasnije, a kad Vrijeme je da se položaj, bez sumnje, u iscjeljivanja, u ukidanju patnje. To ne znači, prema vašem ljudskoj logici, bolest ili poremećaj nestati odmah, ali vidjet ćete i sami da, bez obzira na poremećaj, bez obzira na upornosti bola ili slabost ili nelagodu, vi postati u mogućnosti da se distancirati od patnje bilo doživljava pravu patnju. Kao što se dogodilo mnogi od vas su primjenjivati ​​načelo opovrgava, to je moguće za vas da identificirati aktivnost izvan vlastitog uma, kao što si ti. Um mogao i dalje dogoditi, bez ometanja što su, istina. To će biti isti, bez obzira na znakove tijela, bez obzira na znakove ograničene svijesti. Učenje toga, u tom razdoblju je, mislim, temeljni kapital i kako bi se omogućilo da se prilagodite ono što su, izvan vjerovanja. Svaka sličnost događaj izazvati napad uopće, pa čak i od onoga što bi se moglo nazvati najozbiljniji, koji uključuje opasne po život ili počinio jake bolove, će vam omogućiti da definiraju i promatrati za sebe, gdje stojite u odnosu na patnju, u odnosu na iscjeljivanje, po tijelu, u odnosu na ograničene svijesti. Identifikacija koji je otporan do vječnosti. Disidentification s njom ulazi u prebivalište Vrhovnog mir gdje nema patnje može poremetiti ste u Istini. Dakle, vaše ponašanje i vaša osobna povijest za tim posebna vremena će vam jedinstvenu priliku da se položaj i sami definirati izvan tijela, izvan ovoga ograničenog svijesti i izvan svake kauzalnosti. To je krajnji doživljaj donosimo vam podmiriti u ono što su, iznad svih iluzija, ako je to tvoja istina, ako je to vaš izbor, a ako je ovo vaš djelo. Bez obzira na tip događaja (ili suptilno tijelo), sve od ovih događaja, bez obzira na mjesto i intenziteta, što, ovisno o vrijednosnoj ljestvici, gravitacija će vas odvesti postaviti pitanje Vaš Vječnost i postaviti pitanje: "Tko ste vi? ". Kroz tih pitanja, i odgovor od strane djeluje na tijelo ili na ograničenom dijelu patnje, vi ćete prilagoditi svoje vječnosti. Moje riječi zaustaviti. Otvorila sam s vama i prostor za razgovor, međutim, ako nisu sasvim razumjeli riječi koje sam govorio. Pitanje: pokušava izliječiti s kristalima je reakcija Da, ali ta praksa doživljaj koji će se prilagoditi vama, u najboljem slučaju, definiranjem što je proizvedena u akciji kristalne strukture u odnosu na ono što će se dogoditi strane? Napuštanje i predanju Svjetlosti. Oba eksperimenti će vam pomoći da doživite stvarnost onoga što iluzija i stvarnost onoga što Guérison.Question: Što bi trebao biti stav profesionalnu njegu djeteta Zakon Jedan, da je Izrazio sam za svako lice sebe. Oni koji rade u djelima iscjeljenja, što su oni, nemaju nikakve promjene u odnosu na njega. Obraćam vam se s vama pojedinačno i samostalno. Odnosi jedni druge, u činu koji se ograničiti patnju i donijeti ozdravljenje kroz akcije / reakcije, odnosi se samo na druge, čak i ako ste onaj koji ima znanje da ga provede. Možete se odlučiti za jedan. Možete liječiti druge strane vlastitog iskustva Lumière.Question: kada intenzivna fizička patnja, kako odustati od Svjetlosti To je definirano u mnogočemu u posljednjih nekoliko mjeseci?. To nije praksa. To je stanje povjerenja (apsolutna, ukupno i nepovratan) u Svjetlosti. Kao što je tjelesna bol, ponavljam: postoji otpor. To ne bi trebalo nazvati bilo krivnje, ili čak i odgovornost, ali da vam pokazati gdje se nalazimo u odnosu na svjetlo, a udaljenost koju moraju otkriti. Posebne i iznimne okolnosti počevši od intervencije Mikael što bi, na neki način, to razumijevanje i iskustvo, puno lakše nego dosad (Napomena urednika: vidi napomenu dolje) Pitanje:. Pričaš udaljenost putovati kada smo rekli da nema chemin.Exactement, ali sam se obratio koja izražava svoju osobnost, što smatra da je udaljenost. Ako ne, što ti pate Pitanje: Što je s bolestima koje su senilne, kao što sam ponovno izrazio reumatizam da sam izrazio: Baci se na svjetlu iu odustajanje od sebe, bez obzira na boli i patnje, stoje na Unlimited prestaje djelovanje patnji tijela, kao u osobnosti. To ne znači da je zajednička, u ovom slučaju, osvježit će, ali ne utječu na signal danom: svijest bol nestati. Tu će biti bolje Konačni dokaz da ste Êtes.Question: odsutnost fizičkih znakova prijavite se postigla određenu razinu napuštanja od 22.?. Prije, ne (ur.: 22. rujna 2012). Vi sigurno znate, od svoje rodbine, fizičko tijelo je u dobrom stanju, ograničene svijesti činilo u dobrom stanju, a ipak rade za razliku od svjetlosti. To neće biti slučaj nakon 22. i, prema tome, to će se dati što živjeti, vidjeti i doživjeti, pokazuju (naravno, ako niste u apsolutnom obliku) koji može postojati kao otpor ili predatorstva u vous.Question: bit će više smrtnih slučajeva vezanih za iznenadne bolesti potisne u izdanju od strane jahača Apokalipse (ili elementi Archétypiels) rezultati već? na ovoj zemlji, po broju vidljivih znakova, bilo za vas, za ono što nazivamo zagađenje zraka, zagađenje zraka, kretanje Zemlje, virusa, pojave epidemija. Promjena Earth plašt je popraćena slabljenjem području za srčane čakre nije spreman napustiti svoj srce, napustiti sebe i napustiti Svjetlost. To je, dakako, očito da mnogi događaji vezani za uzrocima patnje, sama će postati jasno i očito. Kao što je služio, elementi neće biti na tebi, nema akcije, u trenutku kada su lijevi k svjetlosti, od trenutka kada ste napustiti bez. Samo otpornici, grabežljivost, samo će izazvati nevolje. Sjeti se, s druge strane, u ovom konkretnom fazi počeo mehanizmi Uzašašća, nije ni pod kojim uvjetima ograničenih i kratkog vijeka, barem za oblicima života koji su svjesno odlučili napustiti ovaj prolazni bez obzira na agenta (geofizika, kozmičko, virusne ili drugi). Nasilni izraz neke otpor, će, kao što promatrati na Zemlji, koje izbijanja nasilja vezanih uz postojane vjerovanja iluzijama. To nije izraz svjetlu, ali odgovor na svjetlu, potaknutog croyances.Question: postoji svibanj biti reakcije oko uma, psihe u svemu?. Tu će biti otpora ili napuštanja. Otpor god, ne moći primiti do mućenja i oduzimanjem očito. To znači da sve što je skriveno na ovoj razini, poručio je u obliku mržnje ili nasilja u obitelji će se manifestirati na van. Sve što je rekao, sve što je dao vama kao krajnji nastavnih raznim yoge (položajima, geste, prakse) nije napravio da liječe ili suprotstaviti, ali poticati napustiti i razumijevanja osobnih iskustava koje morate živjeti. Rad ste učinili, individualno i kolektivno razini, je ograničena na to razdoblje svog ograničenog vremenskog izražavanja. Ali, morate proći kroz ušicu igle. Imamo još pitanja, molimo remercions.Bien voljena djeca Zakona Jednog, podijelite trenutak zajedništva, a ako želite, ansambl Fusion. ... Dijeljenje dar milosti ... Ja sam arhanđeo RAFAEL i pozdravljam vas u ljepoti svoje vječnosti. Do skorog viđenja.

***

 
THÉRÈSE DE LISIEUX




31 octobre 2012
Je suis THÉRÈSE DE LISIEUX et je vous adresse tout l'Amour et la Lumière que nous sommes. Ce que j'aurais à vous dire s'inscrit dans la suite de mes deux dernières interventions et, bien sûr, dans la suite de ce que vous a dit ma Sœur Étoile GEMMA (ndr : GEMMA GALGANI). Mes mots seront beaucoup plus courts que les siens, parce qu'ils seront portés, à vous et en vous, d'ores et déjà, par notre Communion d'Amour. Vivons donc, ensemble, ce moment d'Amour et de Communion.

... Partage du Don de la grâce ...

Je vais donc vous parler, dans cet état de Communion, avec vous, de ce que représente se donner à l'Amour. Se donner à l'Amour, c'est vivre la Joie et cette Jouissance Intérieure permanente qui fait que tout ce qui est des occupations de notre quotidien, sur Terre, quand nous y sommes, se vit dans le même état, dans la même humeur. Se donner à l'Amour, c'est, quelque part, se donner à soi-même pour, finalement, s'Abandonner. C'est devenir insignifiant pour être Tout. C'est disparaître de la personne, tout en étant une personne, pour apparaître dans sa propre Éternité. Ce que nous sommes est Amour, comme disait ma Sœur GEMMA, et se donner à l'Amour, c'est une forme de réciprocité. C'est reconnaître l'Amour partout, même au-delà des apparences les plus funestes. Je vous renvoie pour cela à ce que j'ai pu écrire, très jeune, quand je décidais de prier (c'était mes mots) et de m'occuper d'un certain nombre de prisonniers qui avaient accompli des méfaits, parce que je pensais sincèrement que ces êtres-là avaient peut-être le plus besoin d'Amour. Non pas d'une aide, au sens où on pourrait l'entendre, au niveau humain, mais bien de mon état d'Amour, en prière, pour eux.
Se donner à l'Amour, c'est cela. C'est accepter et reconnaître que tout Frère ou Sœur qui, apparemment, n'est pas dans l'Amour, s'est perdu lui-même, ne se reconnait pas en l'Amour et y met une telle opposition que la seule solution, c'est, justement, l'Amour. Quand vous acceptez de voir les choses ainsi (parce qu'elles sont ainsi), alors, ce que vous Êtes se dévoile à vous et, à ce moment-là, vous vous donnez, à la fois, à vous-même, à l'Amour et à l'autre, quel qu'il soit, même et surtout s'il vous est inconnu. Parce que prier pour ses amis ou ses proches est très facile et être en Amour pour celui qui vous semble être en opposition à l'Amour et à vous-même, est plus, peut-être, digne d'Amour. Parce que, rappelez-vous que, même encore, aujourd'hui, avant le mouvement collectif de la Lumière, nous sommes tous aveugles et amputés de ce que nous Sommes vraiment et que Aimer au-delà des apparences, c'est aussi Aimer au-delà des conflits ou des ressentiments. Et c'est Aimer toute vie. C'est aimer même le Frère dont les croyances et le comportement est à l'opposé de l'Amour, en apparence, parce que s'il est ainsi, c'est qu'il ne s'est pas retrouvé, tout simplement. Quand vous acceptez cela et que vous en faites l'expérience, alors toute votre vie est changée. Le mouvement collectif de l'Amour qui vient, vous fera réaliser cela. Il vous donnera à voir au-delà des apparences, au-delà de tout ce que vous pouvez classer, en fonction de l'intelligence humaine limitée, comme des circonstances et ce que donne à voir les sens ou les idées.
Se donner à l'Amour vous permet d'éviter tous les écueils du jugement, tous les écueils de la condamnation, et vous permet d'éviter, surtout, de ne penser qu'à votre intérêt propre. En résumé, se donner à l'Amour, est donner l'Amour, pour un illustre inconnu, sans aucune volonté, simplement parce que nous savons que c'est sa nature (aussi bien de la Terre que de cet inconnu), cela nous met en Amour et donc nous fait Vibrer l'Amour. Parce que c'est un Amour qui, justement, est gratuit : il ne vise pas à compenser quoi que ce soit, il ne vise pas à réparer et surtout, c'est un Amour qui n'est inscrit dans aucune condition. C'est un Amour totalement gratuit. C'est le véritable Don à l'Amour. Ainsi, Aimer ce que l'on peut considérer comme son pire ennemi, nous fait saisir et vivre qu'en définitive, il n'y a pas de meilleur ami, pour l'Amour, que notre meilleur ennemi. Parce que quelque soit ce que nous vivons avec lui (et j'ai pu témoigner, dans mon journal, quand j'étais au Carmel, de certaines situations que je vivais comme très difficiles et qui, si je m'en étais tenu à ma condition humaine seule, m'aurait fait réagir ou détester telle personne), cela ne pouvait être parce que j'avais décidé que le Christ et l'Amour étaient présents, de la même façon, en chaque Frère, en chaque Sœur, quoiqu'il me faisait et quoiqu'il me disait. Cela m'a permis, effectivement, de vérifier ce Don d'Amour et de voir que toutes les forces étaient là et que l'Unique Vérité et l'Unique Puissance, réelles, se situaient seulement à ce niveau. Et dans les circonstances collectives maintenant, de là où vous êtes, c'est cela qu'il va falloir trouver. Parce que, si vous êtes Transparents, si vous acceptez de disparaître pour être, en totalité, vous-mêmes, vous n'avez rien à écarter, vous n'avez rien à limiter, en vous comme pour quelqu'un d'autre. Et si vous Aimez, à ce moment-là, vous verrez bien, par vous-mêmes, qu'il devient alors très facile de s'extraire du jugement, de s'extraire de la catégorisation, ou d'imposer une limite à qui que ce soit ou à quoi que ce soit.
Se donner à l'Amour, c'est ainsi. C'est non pas envoyer de l'amour à quelqu'un en espérant l'améliorer. C'est simplement se donner à lui, parce que vous reconnaissez, en lui, ce que vous Êtes, au-delà de l'âge, au-delà des actions, au-delà de toute apparence. Et durant cette période, c'est la meilleure façon, l'unique, de vous trouver vous-même, totalement, et de passer d'un état, d'une expérience (même les plus importantes), à devenir cette expérience, non plus comme une expérience mais comme un état permanent qui est permis par ce moment collectif de Lumière. Si vous réalisez ce Don d'Amour, l'Humilité, la Simplicité, la Transparence, vous apparaîtront de plus en plus clairement comme la seule Voie valable et surtout la seule Vérité. Vous sortirez de toute projection d'Amour et vous deviendrez, réellement, ce que vous Êtes et que nous Sommes, tous, parce que l'Amour ne peut être qu'un Don : il ne peut pas être gardé pour soi. C'est en ce sens que les Anciens, les Archanges, vous ont parlé de l'Abandon du Soi, non pas comme un rejet, non pas comme quelque chose à stigmatiser ou à condamner, mais bien la réalisation de votre nature profonde. Parce que tant que vous êtes affectés à ce corps, à cette vie, à cet éphémère, l'Amour ne peut vous toucher, en totalité. Il pourra s'exprimer, au travers de vous, dans ce que vous bâtissez, dans l'affection que vous portez ou que vous porte un proche, mais cela ne sont que des contreparties bien faibles de ce qui se réalise quand vous donnez l'Amour. Et ce Don d'Amour n'est pas ni conjoncturel, ni l'expression d'une volonté d'Amour (qui ne voudrait rien dire) mais c'est, bien, reconnaître la nature de l'Être que nous Sommes. C'est accepter que nous sommes, quand nous sommes incarnés, dans quelque chose qui, par beaucoup de côtés, nous éloigne de cette Lumière et de cet Amour et que, pourtant, nous sommes. Alors, donner l'Amour, c'est supprimer toutes les limites. Se donner à l'Amour, c'est mettre fin à toutes les limitations, à tous les cadres. C'est rentrer, de plain-pied, dans l'Éternité, même à la surface de ce monde encore présent. C'est la meilleure façon de se rendre à l'évidence, accepter, comme je le disais, de « n'être plus rien, pour être Tout », « d'être le plus petit », comme vous disait l'Un des Anciens, le Maître PHILIPPE. Il y a, en effet (c'est une image), un principe de vases communicants. Ce principe de vases communicants fait que, réellement et concrètement, tant que vous croyez être quelque chose, tant que vous croyez être quelqu'un et seulement quelqu'un, le Royaume des Cieux vous est fermé et la Vérité de l'Amour que vous Êtes ne vous apparaît pas, parce que la Conscience est occupée à autre chose qu'à l'Amour. Tout a été fait, en ce monde, vous le savez, pour occuper la conscience à autre chose qu'à l'Amour. Se donner à l'Amour, c'est ne plus rien projeter. C'est s'installer, totalement, dans l'Instant Présent de ce que vous faites, dans cet acte de Don à l'Amour. Vous vous reconnaissez et c'est en se reconnaissant, vraiment et totalement, que le poids de l'éphémère, de la souffrance, et le poids de votre vie, disparaît totalement. Et les conditions de ce monde sont très exactement celles-ci, avec une forme d'évidence de plus en plus claire pour tout le monde. Nous vous avons souvent dit que c'est dans les moments difficiles que l'être humain trouve les ressources pour se retrouver.
Se donner à l'Amour est le moyen de se retrouver rapidement afin de ne pas être affecté par ce qui s'oppose à l'Amour, par la peur, en vous, comme partout. Tout cela est déjà inscrit, en chacun de nous, au plus profond de nous. Il y a cet Amour qui est là et que nous ne voyons pas nécessairement parce que la peur l'a masqué, parce que les souffrances nous l'ont occulté. Mais si on s'oublie soi-même (en tant que corps ou personne qui souffre, corps ou personne qui est blessé ou qui a été blessé), si l'on accepte, en quelque sorte, de franchir ces limites-là, alors l'Amour devient clair et la meilleure façon de le réaliser, c'est de se donner à l'Amour sans se poser de question, sans chercher une explication ou une logique. Parce que la logique obéit à la raison et aux règles de ce monde. Mais la logique de l'Amour n'est pas la logique même. Se donner à l'Amour, c'est pénétrer l'Unité, de manière plus intense. C'est surtout être soulagé de tout poids, de toute souffrance. C'est voir la Vérité en face, ne plus être soumis aux apparences, tout en acceptant ces apparences. Le Retour de la Lumière, dans cette phase, est un processus que je peux nommer mystique, parce que c'est de la mystique pure qui n'a que faire de votre vie, dans ces circonstances, qui n'a que faire de ce qu'a échafaudé l'homme, comme cadre, comme limite, du fait de son insuffisance de reconnaissance d'Amour.
Se donner à l'Amour, c'est bien au-delà de la Confiance, ou de l'Espérance, ou de toute croyance. C'est un acte, réel et sincère, qui devient perceptible et deviendra de plus en plus perceptible dans la conscience, parce qu'en se donnant à l'Amour, il y a la Légèreté et il y a surtout la Clarté et la Profondeur. Résister à l'Amour, c'est la souffrance et le manque. C'est se questionner, c'est se chercher, sans jamais se trouver. Si vous ne deviez retenir qu'une phrase de tout ce que je vous ai dit, depuis un certain temps, cela serait simplement de ne pas vous oublier et de ne pas oublier de vous donner à l'Amour. C'est la seule façon de réaliser ce que l'on Est, tous. Et de faire cela dans ces moments qui précèdent le moment collectif parce que c'est plus facile, parce que c'est plus évident et que la Rencontre, alors, se déroulera comme un face à face totalement joyeux et léger, où vous percevrez l'absence totale de séparation entre ce que vous devenez, dans cette vie, et ce que vous Êtes, dans l'Éternité. Rappelez-vous que la distance est ce qui est responsable de la souffrance. Et celui qui s'est construit des résistances et des souffrances, quand l'Amour se présente à lui, perçoit cette souffrance avec acuité. Même si l'Amour met fin à toute souffrance, il faut, pour autant, reconnaître cet Amour comme la quintessence de ce que nous sommes, et comme la quintessence de la Vie, partout. Bien sûr, les activités ordinaires qui se poursuivent (de toutes les vies de nos Frères et Sœurs, sur Terre) sont parfois très prenantes, très envahissantes. C'est bien pour ça que les circonstances et les conditions du retour de la Lumière vont alléger le fardeau des habitudes et des obligations. Ce n'est pas vous qui le décidez : c'est l'action de la Lumière et de son Intelligence, dans cette phase. Vous, vous avez juste à vous donner à elle.
En vous donnant à l'Amour, vous réalisez que vous êtes Amour, parce que vous ne retenez rien pour vous et que vous vous donnez entièrement. Il n'y a pas d'autre façon de toucher sa propre Profondeur, son propre Cœur, et son Éternité. Dites-vous bien aussi que tous les éléments qui se produisent dans votre vie (cela a été dit et répété, mais cela va devenir tellement plus important dans les manifestations qu'il faut bien vous le redire), que tout ce qui vous arrive dans votre vie, sans aucune exception (même ce qui vous semble pénible, même ce qui vous semble à priori contraire à la Lumière et à l'Amour), n'est là que pour ça. Il n'y a ni punition, ni châtiment, ni karma, ni faute. C'est toujours la personne et la personnalité qui croit cela, pas l'Amour. Or, toutes les circonstances de vos vies, sans aucune exception (même si ce corps est appelé à partir, en ce moment), sont une invitation à l'Amour et rien de plus. Encore une fois, soyez vigilants, en quelque sorte, au regard que vous portez sur les choses et les évènements, sur vos proches comme sur les êtres lointains. Et rappelez-vous que l'Ombre ne se sert que d'une seule chose, qu'elle soit en vous ou ailleurs : c'est de la peur. Et que si vous êtes dans ce Don de l'Amour, il ne peut exister la moindre place pour la peur. Et que si la peur est présente, ce n'est que le reflet de l'activité de ce qu'il reste de votre personne. Et rappelez-vous que la personne ne connaîtra jamais la Lumière, que la personne ne saura jamais devenir, ne pourra jamais devenir, la Lumière. La chenille laisse la place au papillon : il n'y a aucune commune mesure entre la chenille et le papillon que cela soit dans la forme, que cela soit dans la manifestation, et pourtant, à l'intérieur, il y a la même chose. Tout cela, c'est quelque chose qui va vous apparaître, si ce n'est évident, tout au moins, comme plus facile à intégrer. J'ai bien dit à intégrer, non pas à comprendre parce que cela défie toute logique, au sens humain, et que, plus vous restez dans vos limites, plus vous restez dans vos attachements, plus il y a résistance à l'Amour, et moins vous pouvez vous donner à l'Amour.
Se donner à l'Amour, c'est faire rompre toutes les limites et surtout, découvrir la Légèreté et la Joie. Je ne peux rien vous souhaiter de meilleur. Alors, bien sûr, durant toutes ces années, les Vibrations, les centres de conscience, les expériences et les états que vous avez vécus, ont été, en quelque sorte, des jalons et des repères pour vous amener à ce temps-là. Vous avez eu la chance de pouvoir préparer et vivre (par anticipation, en quelque sorte) ce moment collectif. Comme vous l'ont assené les Anciens : ne faites rien, contentez-vous d'accueillir et de vous donner à l'Amour, de disparaître pour apparaître à la Vérité Éternelle. Et c'est très simple, même si cela, aujourd'hui, vous semble sans solution, demain, cela sera profondément différent. Et dès demain, petit à petit ou de manière beaucoup plus brutale, vous saisirez cela sans pouvoir même vous l'expliquer, ni même le comprendre, mais c'est ce que vous vivrez. Que puis-je vous souhaiter de plus dans cette période qui s'ouvre ? S'il y a, en vous, des interrogations sur ce que j'ai dit, aujourd'hui ou en d'autres jours, sur se donner à l'Amour et si je peux y apporter d'autres mots, je le fais.
Question : comment Aimer des personnalités puisqu'on nous demande de s'en détacher ?
Cela sera toujours difficile, mon Frère, pour la personnalité que tu es, parce que c'est ta conscience égotique qui dit ça, mais si tu te places dans l'Amour, cela ne pose aucun problème. Il n'est pas question d'envoyer de l'amour. Envoyer de l'amour est un acte de la personne, c'est un acte égotique qui se croit supérieur. Deviens rien et tout te deviendra évident. La personnalité ne verra toujours que la personnalité, ainsi que tu l'as exprimé. Et si tu vois donc une personnalité, c'est que toi-même est inscrit dans la personnalité et pas dans l'Amour. La personnalité aura toujours des bonnes raisons pour ne pas aimer, pour détester ou pour aimer, parce que c'est fonction de son point de vue.

Nous n'avons pas de question, nous vous remercions.
Frères et Sœurs, présents, ici, permettez-moi de vous donner à vous, de me donner à vous, dans ce Don d'Amour que j'ai exprimé. Cela est ma façon de vous rendre Grâce et de vous Aimer. Je vous dis, quant à moi, à une fois prochaine. Au revoir.

Terezija iz Lisieuxa31. listopada 2012 Ja sam Teresa iz Lisieuxa i šaljem vam svu ljubav i svjetlo, da smo. Ono što moram reći da je u nastavku moje zadnje dvije intervencije, i naravno, rezultat je ono što je rekao sestra Star GEMMA (ur.: GEMMA GALGANI). Moje riječi će biti puno kraći od njezina, jer oni će biti doveo do vas i vi, već, prema našem zajedništvu ljubavi. Živjeti zajedno, dakle, trenutak ljubavi i zajedništva .... Dijeljenje dar milosti ... Ja ću razgovarati s vama u stanju zajedništva s vama, to je dati ljubav. Prepustite se ljube, živjeti i radost u stalnom užitak koji čini sve poslove svakodnevnog života, na Zemlji, kad smo se, živjeti u istoj državi u istom raspoloženju . Daj Ljubav je negdje prepustiti da konačno sami napustiti. Ona je postala beznačajna za sve. To je daleko od osobe, kao osoba koja se pojavljuje u svojoj vječnosti. Ono što volim je, kako je rekao sestra Gemma, i dati ljubav, to je oblik reciprociteta. To je prepoznati ljubav posvuda, čak i izvan najviše katastrofalnom izgledu. Ja se odnosi na to u koje sam mogao napisati vrlo mlad kad sam odlučio moliti (to je moje riječi) i voditi brigu o broju zatvorenika koji su učinili zlo, jer sam iskreno mislio ta bića su vjerojatno najviše u potrebi za ljubavlju. Nije pomoglo u smislu da se moglo čuti na ljudskoj razini, ali moje stanje ljubavi, moleći za eux.Se daju ljubav, to je to. To je prihvatiti i priznati da je bilo koji brat ili sestra, koji očito nije u ljubavi, izgubljeno je i sam, ne prepoznaju sebe u ljubavi i stavlja takvu opoziciju da je jedino rješenje To je upravo ljubav. Kada prihvatite da vidi stvari dobro (jer su tako), a zatim ono što je otkriveno na vas Jeste li i ovaj put, što bi, kako za sebe, kako bi Ljubav i druge god, pa čak i pogotovo ako su nepoznati. Budući da mole za svoje prijatelje ili rodbinu vrlo lako voljeti i biti ono što čini se da je u suprotnosti voljeti i sebe, je, možda, vrijedan ljubavi. Jer, ne zaboravite da je, čak i danas, prije kolektivnog kretanja svjetlosti, svi smo slijepi i osoba s amputiranim udovima Jesmo li zaista vole i dalje nastupa, također je u ljubavi Iza sukoba i ogorčenosti. I to je ljubav doživotno. To je kao da čak Brother čija uvjerenja i ponašanje je suprotno od ljubavi, očito, jer ako je tako, je da to nije jednostavno naći. Kada ga prihvati i da se pojavljuje, onda cijeli svoj život se mijenja. Kolektivno gibanje ljubavi pitanju, shvatit ćete to. To će vam dati da vidi dalje od privida, iznad svega što možete klasificirati na temelju ograničene ljudske inteligencije, što su okolnosti i što daje smisao vidjeti ili dati idées.Se Ljubav pomaže vam izbjeći sve zamke presude, sve zamke uvjerenju, a omogućuje vam da se izbjegne, pogotovo, da misle samo na svoje vlastite interese. U sažetku, dati ljubav, dati ljubav je za nepoznatog pokazuje, bez ikakve obveze, jer znamo da je to njegova priroda (i Zemlja kao nepoznato), da mi Ljubav seta i tako smo napravili vibraciju ljubavi. Jer to je ljubav koja, upravo, je slobodan: on ne namjerava nadoknaditi ništa, nije namijenjen za popravak i što je najvažnije, to je ljubav koja nije registrirana ni pod kojim uvjetima. To je potpuno besplatna ljubav. Ovo je pravi Don u ljubavi. Dakle, ljubav što se može smatrati njegov najgori neprijatelj, čini nam se ući i živjeti u kraju, ne postoji bolji prijatelj, ljubav, naš najgori neprijatelj. Jer bez obzira što smo živjeti s njim (i ja mogao svjedočiti u mom dnevniku kad sam bio u Karmelu, u nekim situacijama sam da će to biti jako teško i da bi, da sam održao u mom jedna ljudsko stanje, ja bi reagirao ili mrziti tu osobu), to bi moglo biti, jer sam odlučila da je Krist i ljubav bili su prisutni na isti način, svaki brat u svakoj sestri, iako to je meni i rekao mi je ipak. Ovo mi je, zapravo, provjeriti ovaj dar ljubavi i vidjeti sve te snage postoji i jedna istina i jedna sila, realno, kretala samo na ovoj razini. I kolektivni okolnosti sada, gdje ste, to je ono što nam je potrebno pronaći. Jer ako ste folije, ako se slažete da se u potpunosti nestaje, sami, morate ništa odlučivati, nemate što vas ograničava se kao netko drugi. A ako volite u ovom trenutku, vidjet ćete sami, to postaje vrlo lako izvući iz presude, za izdvajanje kategorizaciju, ili nametnuti ograničenja na to hoće li ili bilo soit.Se daju ljubav, to je tako. To ne šalje ljubav s nekim u nadi da će poboljšati. To je samo da ga dati, jer ste u njemu prepoznaju da su, izvan života, izvan djelovanja, izvan svih nastupa. I tijekom tog razdoblja, ovo je najbolji način, jedinstven, naći ćete se u potpunosti i promijeniti status, iskustvo (još važnije) kako bi dobili to iskustvo, ne više kao eksperiment, ali kao trajno stanje koje je dopuštena prema kolektivnom trenutku Svjetlosti. Ako bi ovaj dar ljubavi, poniznost, jednostavnost, transparentnost, što će se jasnije kao jedini važeći rute, a posebno na jednu istinu. Vi ćete ostaviti bilo projekciju ljubavi, a vi ćete postati stvarno, ono što jesu i svi mi, jer ljubav ne može biti Don: ne može se svesti na sebi. Ona je u tom smislu da su stari narodi, arhanđela, da je govorio o napuštanju sebe, a ne kao odbacivanje, a ne kao nešto što se, stigmatizira ili osuđivati, ali realizacija svoju pravu prirodu. Jer koliko god se dodjeljuje ovom tijelu, ovaj život, to je prolazna, ljubav može dotaknuti, sve. To se može izraziti kroz vas, u koju grade u stanju da se nose ili zatvaranje vrata, ali samo su vrlo slabi strana koja se odvija kada dati volim. I dar ljubavi nije ni ekonomska niti izraz želje za ljubav (što bi značilo ništa), ali to je dobro prepoznati prirodu Budući da smo. Je li prihvatiti da smo, kada smo utjelovljeni u nešto što je, za mnoge strane, nas vodi daleko od tog svjetla i ove ljubavi, a ipak, mi smo. Dakle daju ljubav, je ukloniti sve granice. Prepustite se ljube se na kraju sve restrikcije u svim okvirima. To je natrag, hoda-u vječnosti, čak i na površini ovog svijeta još uvijek postoji. To je najbolji način da se dokaze, prihvatiti, kao što sam rekao, "biti ništa više da se sve", "biti najmanji," kao što je rekao jedan stara, Master PHILIPPE. Tu su, u stvari (ovo je slika), princip spojenih posuda. Ovaj princip spojenih posuda koja stvarno i konkretno kao što mislite da ste nešto što, koliko god netko vjeruje i to samo netko, kraljevstvo nebesko je zatvorena i istine o ljubavi ste Niste li se pojaviti, jer svijest je zaokupljen nečim drugim osim ljubavi. Sve je to učinjeno u ovom svijetu, znate, okupirati svijest o svemu osim ljubavi. Daj Ljubav nije ništa projekt. Je li instalirati, potpuno je u sada trenutak da ipak, u ovom činu Don Ljubavi. Prihvaćate i to je priznajući, doista i potpuno, težina prolazna, patnja i težina vašeg života, posve nestaje. I uvjeti ovog svijeta su upravo oni, s oblikom dokaza sve jasno svima. Često smo je rekao da je u teškim vremenima koja su ljudska bića naći sredstva kako bi retrouver.Se Ljubav je način da ih naći brzo kako ne bi mogli utjecati da se protivi za ljubav, u strahu, u vama, kao i svugdje. Sve to je već registriran u svakome od nas, duboko u nama. To je ljubav koja je tu, a ne nužno i vidjeti, jer strah je skrivena, jer je patnja smo previdjeli. Ali ako je netko zaboravio sebe (kao tijelo ili osoba koja pati, tijelo ili osoba koja je ozlijeđena ili tko je bio ozlijeđen), ako se prihvati, nekako, u prevladavanju tih ograničenja postoje, a zatim Ljubav postaje jasno, a najbolji način da se to postigne je da ljubav bez postavljanja pitanja, ne tražeći objašnjenje ili logiku. Jer logika i razum poštuje pravila ovog svijeta. No, logika ljubavi nije logično. Daj Ljubav je za ulazak u jedinicu, intenzivniji. To je osobito biti razriješen bilo težine, bilo patnje. Je li vidjeti istinu u lice, više ne podliježu nastupa, dok je prihvaćanjem ovih nastupa. Povratak od Svjetlosti, u ovoj fazi, je proces koji se mogu imenovati mistična, jer je čista mistika koja nema veze sa životom, u ovim okolnostima, da nema nikakve veze s ovim Što smislila čovjeka, kao okvir, kao granica, zbog nepriznavanja ljubavi. Daj se Ljubav, to je izvan Trust, ili nada, ili bilo koje vjere. To je čin, stvarna i iskrena, da postaje vidljiv i postati izraženije u svijesti, jer dajući ljubav, tu je svjetlo, a tu pogotovo jasnoća i dubina. Protivljenje Ljubav je bol i nedostatak. Je li to pitati, je da traže, nikad neće pronaći. Ako vam se mogao sjetiti kaznu od svega što sam rekao, za neko vrijeme, to bi jednostavno ne zaboraviti i ne zaboravite dati ljubav. To je jedini način da se postigne ono što je svima. I to učiniti u navedeno kolektiv, jer je lakše kada su vremena jer više je nego očita i sastanke, a zatim, je strukturiran kao licem u lice potpuno radostan i svjetlo, gdje će primiti potpuni nedostatak razdvajanja između onoga što se u ovom životu, i što ste, u vječnosti. Ne zaboravite da je ono što je udaljenost odgovoran za patnje. I tko je izgradio otpor i patnju, kada je ljubav u pitanju njega, vidi trpljenje akutno. Čak i ako je ljubav završava sve patnje, potrebno je za sve, priznaju da je ljubav kao simbol onoga što smo, kao srž života, svugdje. Naravno, i dalje uobičajene aktivnosti (za živote naše braće i sestara na Zemlji) može biti vrlo uključeni, vrlo invazivna. To je razlog zašto su se okolnosti i uvjeti za povratak Svjetlosti će olakšati teret na carini i dužnostima. Nije ti koji odlučuju: to je djelovanje svjetla i njegova inteligencija, u ovoj fazi. , Vi samo morate sami dati za njega. Davanje volite, shvatit ćete da ste ljubav, jer se ne drže ništa za vas, a vi dati sebe u potpunosti. Ne postoji drugi način da dođete do svoje dubine, vlastitog srca, i vječnost. Imajte na umu da su svi elementi koji se javljaju u vašem životu (što je rekao više puta, ali to će postati mnogo važnija u slučaju da morate ponoviti), da sve što vam se događa u vaš život, bez iznimke (čak i ono što se čini bolno, čak i ono što se čini priori suprotno Svjetlosti i Ljubavi), postoji li za to. Ne postoji kazna ili kazna, ili karme, ili postoji greška. To je uvijek osoba koja vjeruje da je osobnost, a ne ljubav. Međutim, sve okolnosti svog života, bez iznimke (čak i ako se zove iz tijela u tom trenutku), su poziv na ljubav i ništa više. Opet, budite oprezni, na neki način, način na koji gledate na stvari i događaje na svojim voljenima što udaljenih galaksija. I zapamtite da je Shadow koristi samo jednu stvar, to je u vašem domu ili drugdje: to je strah. A ako ste u ovom daru ljubavi, tu ne može biti bilo mjesta za strah. A ako je prisutan strah, to je samo odraz djelovanja ono što je ostalo od vaše osobe. I zapamtite da je osoba koja nikada neće znati Svjetlost, da nitko nikada neće biti, nikada ne može postati svjetlo. Staza ustupa leptir: nema usporedbe između gusjenica i leptira je to u obliku kako je u slučaju, još uvijek unutra, tu je isto. Sve to je nešto što će vam pokazati, ako to nije očito, barem što se lako integrirati. Rekao sam da se integriraju, ne razumijem jer prkosi logici u ljudskom smislu, te da duže ostanu unutar svojih granica, što više ostati u svojim prilozima, više otpornost na ljubav, i ako možete dati sebi za ljubav. Daj Ljubav, je razbiti sve granice i što je najvažnije, doživjeti svjetla i radosti. Ne mogu vam želimo najbolje. Tada, naravno, sve ove godine, vibracije, centri svijesti, iskustva i stanja koja ste živjeli, bili su na neki način, prekretnice i mjerila kako bi vam ovo vrijeme. Imali ste priliku da se pripremi i živjeti (unaprijed, vrsta) ovu kolektivnu trenutak. Kao što su se bavili i Stare: ništa, jednostavno pozdraviti i dati ljubav, nestaju da se pojavi u vječne istine. I to je vrlo jednostavno, čak i ako vam se čini danas nije riješen, sutra će biti potpuno različita. A sutra, postupno ili brutalniji način ući čak i bez mogućnosti da objasni, ili čak ga razumijem, ali to je ono što živite. Što želim vam više u narednom razdoblju? Ako se u vama pitanja o tome što sam rekao danas ili drugi dan na daju ljubav, a ako ja mogu napraviti druge riječi, radim. Pitanje: kako to vole jer ličnosti upitao odvojiti Uvijek će biti teško, moj brat, na osobnost da ste, jer je vaš ego svijest koja kaže da, ali ako se stavi u? Ljubav, to nije nikakav problem. Tu se ne postavlja pitanje slanje ljubavi. Pošalji ljubav je čin osobe, je egoističan čin da se osjeća bolje. Postanite ništa, i sve će vam biti jasno. Osobnost dalje vidi osobnost, a vi ste izrazili. I tako, ako vidite osobnost, je da sebe je dio osobnosti, a ne u ljubavi. Osobnost će uvijek biti dobri razlozi da ne vole, ili vole mrziti, jer je funkcija svoj položaj vue.Nous nemaju pitanja, hvala. Braćo i sestre, danas, ovdje, dopustite mi da vam, kako bih vam dati u ovom dar ljubavi koje sam izrazio. Ovo je moj način dajući vam hvala i voljeti. Ja vam kažem, za mene, sljedeći put. Doviđenja.


***

 
GEMMA GALGANI

 

1er octobre 2012
 Je suis GEMMA GALGANI. Je viens m'exprimer, en vous, en tant qu'Étoile UNITÉ. Permettez-moi, tout d'abord, de laisser exprimer, et vous exprimer, la Grâce de notre rencontre.
... Partage du Don de la Grâce ...
Ce que j'ai à vous transmettre pourrait être, en quelque sorte, une suite de mon témoignage personnel de l'Unité, lors de ma vie (ndr : voir sur ce thème les interventions de GEMMA GALGANI du 10 août 2011, 23 août 2011 et 15 septembre 2011). Je vais, par les mots et par la Vibration de ma Présence, et de la vôtre, essayer de vous transmettre ce qui se passe, au moment où vous vous sentez Être Un. Parce que ce qui se déroule, en vous, sur ce monde, cette mise en présence de ce que MA a appelé amour projeté et Amour Conscience (ndr : intervention de MA ANANDA MOYI du 1er octobre 2012), est votre propre Rencontre avec Vous-même, en votre Unité et votre Éternité. Bien sûr, il existe un certain nombre de signes, qui sont des signes d'appel, je ne reviendrai pas dessus (que cela soit des modifications corporelles, que cela soit l'apparition de Vibrations et de Présences à vos côtés, que cela soit votre Son Intérieur qui se modifie, dans le Canal Marial). Bref, quelles qu'en soient les manifestations (et au-delà de ces manifestations, même), se sentir Être Un pourrait être défini comme le Mariage avec le CHRIST, Mariage avec Vous-même, en Éternité et en Êtreté, Mariage avec l'ensemble de la Création, Mariage de Liberté et de Libération.
Se sentir Être Un peut se produire aussi bien dans vos instants et moments de Communion (de plus en plus) que dans vos moments de méditation, de prière ou d'Alignement. C'est le moment où se vivent les Communions, les Fusions, et aussi, maintenant, les Dissolutions. Dans les moments que vit la Terre, cette Rencontre est, pour tous, pour chacun. La reconnaître ne pose aucun problème, ni ne demande aucun effort, parce que se sentir Être Un s'accompagne de telles modifications de la conscience ordinaire, que cela ne laisse placer et planer aucun doute. Aucune place n'est possible pour le doute, parce que la Communion à l'Unité, la Communion à la Présence (la vôtre, comme du Double, comme de CHRIST, comme de la Lumière) met fin à la séparation, met fin au sentiment d'être isolé et enfermé. C'est donc la Conscience qui, en premier, vit sa propre Libération. Les signes du Ciel et de la Terre ne sont que les témoins, eux aussi, de cette Rencontre. La Terre rejoint son Unité, son accès multidimensionnel, de la même façon que vous.
Se sentir Être Un, c'est ne plus être divisé, ne plus être séparé, ne plus exprimer, manifester ou concevoir la dualité. C'est sortir de tout système d'enfermement. C'est en éprouver la Joie, qui est vécue comme un accomplissement : accomplissement de la Révélation, accomplissement de ce qui a toujours été là, et qui était occulté, caché, par la personne, et par les rêves, et par les illusions de chacun. Se sentir Être Un, c'est ne plus sentir de limite, ni à ce corps (dans lequel vous êtes), ni à votre Conscience, ni à une quelconque idée. C'est le moment où le mental ne peut plus vous dicter quoi que ce soit. C'est le moment où toute émotion et toute réaction sont absentes. Le corps peut être paralysé, le Son peut s'amplifier dans votre Canal Marial, ou l'une des Sœurs ou un Archange peut être à votre côté. Certaines rencontres nocturnes sont aussi des invitations à se sentir Être Un. Tous ces états, toutes ces expériences, sont amenés à apparaître ou à se généraliser, et à s'amplifier, pour tous les Frères et Sœurs de la Terre. Bien sûr, il y en a, parmi nos Frères et Sœurs, qui sont déjà dans le vécu de cela.
Se sentir Être Un, c'est échapper à tout conditionnement, c'est Voir Clair, à propos de tout, comme sur tout. Et c'est, surtout, ne plus être affecté par les circonstances, aussi bien celles concernant votre corps dans lequel vous êtes : celui-ci peut être Transfixié par une douleur, sans que la conscience soit altérée. Jusqu'à présent, la conscience du corps étant tellement chevillée à ce corps, que toute douleur et toute souffrance pouvait être vécue, et était vécue, comme une altération de la conscience elle-même, dans ce corps, par la douleur. Se sentir Être Un, c'est ne plus être affecté par cette conscience du corps. Cela ne veut pas dire rejeter ce corps, parce qu'il est porteur de ce que vous Êtes, mais bien, le remettre à sa juste place : un état particulier, et limité, de la Vérité de votre Être réel.
Se sentir Être Un, c'est se fondre dans la Lumière, dans cette Lumière Blanche, où plus aucune forme n'est discernable, où aucune des limitations ne peut apparaître. Se sentir Être Un est un moment où un état de Plénitude apparaît (qui est appelé à être le lot quotidien, si vous l'acceptez) de ce que vous êtes, sur ce monde. Se sentir Être Un met fin, aussi, à toute démarche, à toute question, à toute attente. Se sentir Être Un, et exprimer cette Unité, c'est être dans cet Amour Conscience, qui s'installe de manière de plus en plus puissante. C'est ne plus être affecté par ce qui, auparavant, vous affectait.
Se sentir Être Un est un état de Puissance totale de l'Amour. Cette Puissance ne s'appuie sur aucun pouvoir, mais simplement, sur l'évidence de votre nature. L'Impulsion de la Lumière, depuis la Libération de la Terre, et depuis la disparition totale des lignes enfermantes, et la Libération, aussi, de vos roues d'énergie situées dans le bas de votre corps, vous donne à vous sentir Être Un, de plus en plus souvent, de plus en plus intensément. Se fondre dans la Lumière Blanche, se fondre dans l'Unité, c'est bénéficier de cette Intelligence de la Lumière, qui va transformer votre vie (surtout dans ces temps particuliers de la Terre), qui va, si vous y étiez soumis, transformer l'action / réaction en Action de Grâce. Votre vie se remplira de tout ce qui est nécessaire, en vous. Au-delà de la satisfaction des sens, au-delà de toute compréhension et de toute connaissance, se trouve cet état, où se sentir Un, se sentir Être Un, va devenir de plus en plus puissant, de plus en plus prenant, par rapport à ce monde. C'est découvrir un Espace et un Temps (au dehors de l'espace habituel et du temps habituel) où se déroule la vie, ici, là où vous êtes.
Se sentir Être Un vous nourrit, et vous nourrit à tous points de vue. Se sentir Être Un, c'est être recouvert, littéralement, au niveau de chaque cellule, de chaque partie subtile de ce corps, par la Lumière. Et la Lumière est nourriture venant modifier totalement vos mécanismes corporels, comme vos mécanismes de fonctionnement. Cette Lumière est nourriture, parce qu'elle vous nourrit, vraiment. Elle nourrit même ce corps. Cela se traduisant, comme vous le savez peut-être, et le vivez peut-être, par des modifications indispensables de ce qui rentre à l'intérieur de votre corps. Une de mes Sœurs Étoile vous en dira beaucoup plus que moi pour cela (ndr : intervention prochaine d'HILDEGARDE DE BINGEN).
Ce à quoi je vous invite, ce à quoi vous invitent la Lumière et l'Amour, c'est, de plus en plus souvent, à se sentir Être Un. Ce n'est plus seulement un appel de la Lumière (tel que nous vous l'avions défini, il y a de nombreux mois) mais c'est vraiment une invitation, une invitation, de la Lumière, à Être la Lumière, qui est ce que vous Êtes. Et cet appel va devenir très puissant. À tel point, qu'à un moment donné, strictement aucune Sœur, aucun Frère, de quelque obédience que ce soit, ne pourra l'ignorer. Alors, bien sûr, ceux qui ont encore des croyances appelleront la Lumière de différentes façons, et de différents noms, selon leur propre expérience. Mais au-delà de l'expérience, au-delà des croyances, ce qui sera vécu s'imposera de lui-même, comme une évidence, comme une invitation, la plus merveilleuse qui puisse vous être adressée. Ce n'est donc plus seulement un appel à la Lumière, un appel à l'Unité, mais bien, l'installation de l'Unité. L'installation de l'Unité fait disparaître, en vous, la dualité, toute dualité. De la même façon qu'elle fera disparaître les dualités inscrites dans ce monde, toutes les notions qui ont gouverné les vies, depuis un certain temps, sur cette Terre.
Se sentir Être Un, c'est ne plus résister à l'Amour. Ce n'est pas le revendiquer, ou le chercher, c'est accepter de l'Être, réellement, au-delà de toutes les contingences de ce corps, de cette vie. La Lumière vous rend Transparent, elle vous rend Puissant, Puissant dans l'Amour. Non pas, puissant dans une volonté ou l'expression de ce qui est limité, mais Puissants dans votre illimité, dans ce ressenti, dans cette perception de : Être Un.
Se sentir Être Un, ce n'est pas une croyance, ce n'est pas une idée : c'est le vécu, clair et direct, de la Conscience pouvant se manifester (comme vous le savez, comme je l'ai redit) au niveau de symptômes du corps, mais qui n'en sont que les signes et les témoins. C'est le moment, où la Conscience se redécouvre, comme vous le disait l'Ancien FRÈRE K, Libre et Autonome, sans séparation et sans division, en vous, comme avec le reste du monde (ndr : voir en particulier, sur ce thème, les interventions de FRÈRE K du 1er avril 2011 et du 3 juillet 2011). Quoi que donne à voir et à vivre ce monde, vous voyez au-delà des apparences. Le regard ne sera plus celui d'une personne séparée, mais le regard de ce que vous Êtes.
Sentir Être Un, c'est manifester l'Unité, c'est manifester l'Amour, cette manifestation ne dépendant d'aucun vouloir, d'aucune décision, ni d'aucune interprétation. C'est éprouver et vivre l'Amour, comme un flot intarissable, comme beaucoup d'entre vous l'ont déjà vécu, au travers de la diffusion de l'Onde de Vie ou du Manteau Bleu de la Grâce. Et bien sûr, se sentir Être Un, c'est, au-delà de toute obédience religieuse, Fusionner avec le Principe Éternel. Alors, que vous le nommiez Krishna, Christ, Bouddha, peu importe, cela ne reste qu'un nom, mais c'est surtout un état indicible, de retrouver la Nature profonde, et réelle. C'est accepter que cette Nature, réelle et profonde, au niveau de ce temps collectif de la Terre, fasse disparaître tout ce qui était faussé, tout ce qui était résistance, tout ce qui n'était pas réel, et qui n'était pas Amour, même sous-tendu par un filet d'Amour.
Quand vous vous sentez Un, quand vous vous sentez Être Un, le sentiment de séparation disparaît, totalement. Cela peut aller, comme cela a déjà été exprimé, comme la disparition, réelle, du sens même de votre identité sur ce monde. Remplacé par ce qui vous est rendu, cette Mémoire Galactique, contenant aussi bien vos Lignées, que votre Origine, que votre Rencontre avec les Mondes déjà Unifiées, comme ceux qui n'ont jamais été dans la dualité. C'est faire des rencontres, mais ces rencontres ne s'inscrivent pas au travers d'un intérêt personnel ou social, mais c'est la Rencontre, la seule et l'Unique. Quel que soit ce que votre cerveau va vous dire, et mettre en mots, ce ne seront que des mots, par rapport à ce ressenti d'Être Un, qui est la Vérité.
Toute cette période, qui précède l'Annonce de MARIE, vise, en quelque sorte, à vous laisser parfaire par la Lumière. Venant, non seulement, refaçonner l'illusion de la personne, mais, à terme, la faire disparaître complètement, dans un acte de Dissolution et de Résurrection. Les aperçus, qui vous sont donnés à vivre, dans ce ressenti d'Être Un, sont bien au-delà de toute idée, de toute pensée, de toute projection, bien sûr. C'est retrouver, en quelque sorte, son état Naturel, qui n'est pas affecté par quelque élément que ce soit, qui n'est pas lui. Beaucoup de manifestations sont attendues, dans ce corps, comme dans votre personne, comme dans ce monde. De votre capacité à ne pas être ces manifestations de la Rencontre (surtout, du point de vue de la personne et du monde), mais bien plus, d'Être du point de vue de votre Éternité, et de la Vérité au-delà de ce monde, cela sera extrêmement facilitant pour vous. Rappelez-vous que la résistance sera toujours une peur et une souffrance, et que l'Abandon à l'Intelligence de la Lumière, et l'Abandon du Soi, lui-même, seront une grande Légèreté, une grande Paix, et surtout, une Complétude à nulle autre pareille.
Se sentir Être Un, c'est vivre l'Unité, en superposition à cette dualité, jusqu'au moment où l'Unité, par l'intensité de sa Lumière et de son Amour, nettoiera toute zone d'Ombre, et tout monde illusoire. Celui qui s'Abandonne à son Unité, celui qui Abandonne, même, le Soi, vivra, de plus en plus fréquemment, l'état de Grâce. Où la vie devient évidence, même privé de tout, parce que la vie n'est plus limitée, alors, à la conscience de ce corps ou de cette personne. Et que quand cette Unité est vécue, quand cet Amour Conscience est vécu, quand cette Autonomie et cette Liberté sont vécues, il n'existe rien, au niveau de la conscience (du corps comme de la personne), qui puisse continuer à s'opposer, ou à dériver quoi que ce soit de ce que vous Êtes. Au sein de cette Grâce, il ne peut exister le moindre manque, la moindre anomalie, le moindre vide. Dans ce que vit ce monde, se sentir Être Un est, vraiment, un état d'Intégrité, totale. C'est le moment où toutes les illusions tombent, les siennes comme celles du monde, et des autres. Sans jugement, mais dans une espèce de compassion, non affectée par des émotions, de celui qui, déjà, est Libéré et qui, même s'il est présent sur ce monde, n'est déjà plus de ce monde.
La Rencontre de la Lumière avec cette densité de la Terre, la Rencontre avec l'Unité, avec la Présence, et avec ce que vous Êtes, est le seul élément qui est capable de réaliser ce changement Dimensionnel, sans notion de perte et de souffrance, sans notion de regret. Parce que Voir Clair sur la Réalité et l'illusion (que confère l'Unité) permet de se sevrer plus rapidement de l'illusion, et de tout éphémère, parce qu'il n'y a plus d'Inconnu. Alors, ce n'est pas le Passage du connu à l'Inconnu, mais bien, cette Transformation (qui est en cours, actuellement, sur Terre) qui réalise ce travail. L'Inconnu se dévoilant, il ne peut plus y avoir d'appréhension de cet Inconnu, ni de doute, ni de regret, concernant ce qui est passé et qui disparaît. La Mémoire Galactique est bien plus grande et vaste qu'une mémoire inscrite dans le temps de sa Terre, concernant vos vies passées. La mémoire de l'illusion va donc s'effacer devant cette Mémoire Galactique et intégrale, où l'Éternité est inscrite.
Si vous acceptez tout ce qui se déroule, à ce moment-là, en vous et sur Terre, si vous dites un « oui », franc et massif, plus rien ne pourra être comme avant, pour vous, comme pour la Terre. Ce qui se déroule, en vous, comme sur le monde, est la même chose. Que l'action des Éléments vous apparaisse sur des images, ou que l'action des Éléments apparaisse en vous, il n'y a strictement aucune différence. Se sentir Être Un vous fait sortir, de plus en plus facilement, de toutes les illusions, sans regret, sans peine, sans perte, et sans souffrance. Ce qui était Inconnu va vous devenir connu, si ce n'est pas déjà fait. Connaissant cet Inconnu, quel que soit le choc éprouvé, il n'y aura plus de possibilité de se perdre, ou de se reperdre, dans la dualité, ou dans une quelconque illusion.
La Lumière vous invite, en fait, maintenant, à Être ce que vous Êtes, en Éternité. Elle vous invite à vous Reconnaître, de manière de plus en plus évidente pour vous. Au travers le fait de se sentir Être Un, et de vivre l'Unité, au travers de la Joie, du Samadhi, ou de l'Extase. Quand l'Inconnu vous sera totalement connu, vous rirez de ce qui vous était connu avant, au sein de l'illusion. Mais saisissez, aussi, que nombre de Frères et de Sœurs n'auront pas l'opportunité de le vivre par anticipation, comme vous. Et c'est là où vous devenez importants. Non pas en voulant assister ou sauver quiconque mais, simplement, en vous montrant tels que vous Êtes, en Vérité. Et en vous montrant tels que vous Êtes, en Vérité (dans votre Unité, dans votre Présence, dans l'Absolu, dans ce qui vous est dorénavant connu), alors, vous serez, en quelque sorte, ces fameux Libérateurs de la Terre : une Lumière qui brille dans la nuit (la nuit de la personne attachée à elle-même, la nuit du monde attaché à lui-même, à son histoire, à sa mémoire). Mais la Terre, aussi, retrouve sa Mémoire Galactique, et la Mémoire Galactique n'a que faire de la mémoire historique, sur ce monde.
Se sentir Être Un, vivre l'Unité, le manifester, c'est, bien sûr, être absorbé, en totalité, par cette Unité. Et dans cette absorption, dans cette Liberté, cette Libération, que tous les jeux de la dualité s'effacent d'eux-mêmes, pour vous, comme pour le monde : ils ne peuvent plus se maintenir. Ce qui était cohérent, il y a encore quelque temps, rentrera dans l'incohérence totale. Ce qui était Inconnu, deviendra connu. Là, est la Transition. Là, est la Crucifixion et la Résurrection, la vôtre, comme celle de l'ensemble de ce Système Solaire. La seule appréhension vient de la personne. La seule appréhension vient de la conscience de ce corps. La seule peur est inscrite dans votre histoire, mais vous n'Êtes pas votre histoire, sur cette Terre.
C'est à cela que vous êtes invités. Parce que cette invitation pourrait être appelée le plus beau des cadeaux mais, en définitive, ce n'est qu'une juste actualisation de la Lumière. La disparition des Ombres, des illusions, de toutes les dualités, de tous les liens, de toutes les prédations, se réalise pour votre Liberté. Seule, la personne peut y voir une souffrance, ou une déchirure. Parce que ce qui concerne ce que vous Êtes n'est pas, ni affecté, ni concerné, par cette déchirure. La Lumière, l'Amour, vous appellent à exprimer l'Amour et la Lumière. Exprimer l'Amour et la Lumière, c'est disparaître de toutes les expressions erronées de ce monde.
Je me propose, avant de vous laisser à votre Alignement, de vivre un partage de Grâce. Je suis GEMMA GALGANI, Étoile UNITÉ, en vous.
... Partage du Don de la Grâce ...
Je suis GEMMA GALGANI. Je vous Aime, et je vous dis à bientôt
GEMMA GALGANI1. listopad 2012 Ja GEMMA GALGANI. Upravo sam ga staviti u vas kao zvijezda JEDINICE. Pustite me, prije svega, neka ih izraziti i izraziti sebe, milost našeg susreta. ... Dijeljenje dar milosti ... Ono što ti moram poslati mogao biti na neki način rezultat mog osobnog svjedočenja jedinstva, u mom životu (ur.: pogledajte na temu intervencije Gemma GALGANI 10. kolovoz 2011 23. kolovoz 2011 i 15. rujna 2011). Ja će, prema riječima i vibracije moje prisutnosti, i tvojima, pokušati prenijeti ono što se događa kada se osjećate kao jedan jer ono što se događa u vama na ovome svijetu Ovaj okupiti onoga što MA zove projiciranih Ljubav Svijesti (ur.: Intervencija Ananda Mayi Ma 1. listopada 2012) Ljubav je svoju vlastitu susret, u jedinici i svoje vječnosti. Naravno, postoje mnogi znakovi, koji su znakovi žalbe, neću ići preko (bilo modifikacije tijela, je li pojava vibracija i posjećenost na vašoj strani, jesu li Vaš unutarnji Zvuk koji se mijenja u Canal Marian). Ukratko, bez obzira na događaje (i izvan tih događaja, čak), osjećam Biti može se definirati kao u braku s Kristom, brak s tobom, u vječnosti i beingness, brak s sve što je stvoreno, brak slobodu i oslobođenje. Osjetite Budući da se može pojaviti iu svoje trenutke i trenutke zajedništva (sve) u svojim trenucima meditacije, molitve ili poravnanje. To je vrijeme u kojem žive pričesti, spajanja, a sada također razvrgnuća. U trenucima koji su vidjeli Zemlju, ovaj susret je za svakoga, za svakoga. Prepoznajte nema problema, niti je jednostavno, jer je osjećao Biti dolazi s takvim izmjenama obične svijesti, on ne ostavlja nikakvu sumnju i mjesto. Tu nema mjesta za sumnju što je više moguće, jer Pričest Jedinstvo, Zajedništvo u prisutnosti (tvoje, kao što su Double, poput Krista kao svjetlo) prestaje odvojenost prestaje osjeća izolirano i zarobljeno. To je svijest da je, prvi put, vidjela svoju oslobođenje. Znakovi Neba i Zemlje su svjedoci, također, ovog sastanka. Zemlje pridružio svoju jedinicu, njegova višedimenzionalni pristup na isti način kao i vi. Osjetite Budući da više nije podijeljen, više ne može odvojiti, ne može govoriti, izričitih ili dizajn dualnost. Je iz bilo kojeg Sustav zatvaranja. To se doživljava radost, što se vidi kao ispunjenje: ispunjenje Otkrivenja, ispuniti ono što je uvijek tu, i da je bilo skriveno, skriveno, po osobi, a snovi i iluzije jedni. Osjetite Budući da se više ne osjeća ograničen ili da se tijelo (gdje se), ili tvoja savjest, niti bilo koji ideja. To je kada se um više ne može diktirati vama ništa. To je vrijeme u kojem svaka emocija i reakcija su odsutni. Tijelo može biti paralizirana, zvuk može biti pojačan u marijanskom kanala, ili jedna od sestara ili Arhanđela može biti na vašoj strani. Neki noćne sastanke su pozivnice da se osjećaju biti jedan Sve ove države, sva ta iskustva uzrokuju da se pojavi ili generalizirati, i pojačati za svu braću i sestre na Zemlji. Naravno, tu su među braćom i sestrama koji su već u iskustvu njega. Osjetite Budući da se kreću izvan pakiranja, to je vidjeti jasno o svemu, kao i sve. I to je, prije svega, ne može utjecati na okolnosti, kako onih na tijelu gdje se: to može biti opčinjen boli, bez svijesti je umanjena. Do sada, svijest o tijelu koje je zabodena u tijelo, tako da je sve boli i patnje može se živjeti, i živio kao promjene svijesti same, u ovom tijelu, u bolovima. Osjetite Budući da se ne može utjecati na ovom svijest o tijelu. To ne znači odbijanje tijelo, jer ona nosi Vi ste, ali ga vratiti na njeno zasluženo mjesto: Konkretno, državne i ograničen, prava istina je u vašem biću. Osjetite Budući da se uklopiti u svjetlu u ovoj Bijeloj Svjetlosti, gdje je većina bilo kojem obliku je zamjetan, gdje nema ograničenja može biti očito. Osjetite Budući da je vrijeme kada je stanje punine pojavljuje (što se očekuje da će se svaki dan dosta, ako se slažete) da ste u ovom svijetu. Osjetite Budući da prestane, kao u bilo kojem procesu, bilo kakva pitanja, bilo iščekivanje. Budući da je osjećaj i izražavanje tog uređaja je da se u ovom Ljubav Svijesti, koja se preselila više i snažnije. To više nije pod utjecajem ranije utječe li. Osjetite Budući da je stanje ukupne snage ljubavi. Ova vlast ne temelji na bilo snage, već jednostavno o dokazima vašeg prirode. Puls svjetlosti, od oslobađanja Zemlje, a od ukupno nestanak enfermantes linije i oslobođenja, i vaše energetske kotači se nalazi na dnu svoje tijelo, što vam daje osjećam Biti , češće, intenzivnije. Pomiješajte u Bijeloj Svjetlosti, spoj u uređaj, što će imati koristi od inteligencije od svjetlosti, koji će transformirati vaš život (pogotovo u tim vremenima Zemlje), što je, ako su podložni tome, transformirati akcija / reakcija zahvalnosti. Vaš život će biti ispunjen sa svime što je potrebno, da. Iza zadovoljstvo osjetila, izvan svih razumijevanja i znanja sve je to stanje, gdje je osjećaj, osjećaj Biti će postati sve moćniji, sve do uzimanja u cijelom svijetu. Je li otkriti prostor i vrijeme (izvan uobičajenog vremena i prostora obično) u kojem se život odvija tu gdje jeste. Osjetite Biti hrani vas i sažeci svih točaka gledišta. Osjetite Budući da je biti pokrivena, doslovno, u svakoj stanici, svaki dio suptilnog tijela, Light. I Svjetlo je hrana iz potpuno promijeniti svoje tijelo mehanika kao svoje mehanizme. To Svjetlo je hrana jer vas hrani, stvarno. Ona je čak i hrani tijelo. To se ogleda, kao što možda znate, a možda i, prema potrebnim promjenama što se događa u vašem tijelu živimo. Jedan od mojih tri sestre će vam reći mnogo više od toga za mene (ur.: pored intervencije Hildegarda iz Bingena DE). Ono što sam vas pitati, što Pozivamo svjetlost i ljubav se, češće, osjećaju biti jedan To nije samo poziv iz Svjetlosti (kao i mi što je to definirao mnogo mjeseci), ali to je stvarno poziv, poziv na svjetlo, da bude svjetlo, što je ono što Jeste. I ta žalba će postati vrlo moćna. Toliko je tako, da je dao vrijeme, apsolutno nema sestra nema brat u bilo poslušnosti god, ne može ignorirati. Tada, naravno, oni koji još uvijek imaju uvjerenja nazvati svjetlost različitih načina, i drugim nazivima, prema vlastitom iskustvu. No iza iskustva, izvan vjerovanja, koji je živio na sebe nameće kao istaknuti, kao poziv, najljepše što može biti poslana na vas. To više nije samo poziv na svjetlosti, poziv na jedinstvo, ali instalacija uređaja. Ugradnja uređaja je daleko u vama, dvojnost, sve dualnost. Isto to će ukloniti dvojstva navedene u ovom svijetu, sve ideje koje su vladale na živote za neko vrijeme na ovoj Zemlji. Osjetite Budući da se više ne opirete ljubavi. To nije tvrdnja, ili tražiti prihvaća bivstvovanja, uistinu, iznad svih potencijalnih ovog tijela, ovaj život. Transparent Light vas čini, čini se moćan, moćan u ljubavi. No, snažan u volji ili izraz koji je ograničen, ali neograničeno u svoj snažan, taj osjećaj, ta percepcija: Biti Jedan Biti osjećaj, to nije vjera, to n Nije ideja da se živi, ​​jasan i izravan, svijest može manifestovati (kao što znate, kao što sam ponovio) na simptoma tijela, ali samo dokazi i svjedoci. Ovo je trenutak kada je svijest otkrivanja, kao što je rekao Old BROTHER K, slobodnih i autonomnih bez odvajanja i bez podjele, u tebe, kao i sa ostatkom svijeta (ed: vidi osobito, ovaj Tema, intervencije BROTHER K 1. travnja 2011 i 3. srpnja 2011.) Što god daje vidjeti i doživjeti svijet, da vide dalje od privida. Izgled će biti više od zasebnoj osobi, ali pogledajte što ste. Budući da je osjećaj očituje jedinstvo očituje ljubav, ovaj događaj ne ovisi o bilo kojem žele, bilo kakve odluke ili bilo koje tumačenje. To je iskustvo i doživjeti ljubav, kao i jaka struja, kao što su mnogi od vas su doživjeli, putem širenja val života ili Blue Coat milosti. I naravno, osjećaju kao jedan, što je izvan svih vjerskih zajednica, pisma princip Gospodina. Dakle, kao što imenuje ih Krišna, Krist, Buddha, što god, to ostaje samo ime, ali to je uglavnom neopisivo stanje prirode otkriti duboka i stvarna. To je prihvatiti da je priroda, stvarna i duboka, u ovom trenutku kolektivno Zemlje, mogli uništiti sve što iskrivljenu sve otpor, sve što nije bio pravi, a to je Ljubav nije ni podupire mrežu ljubavi. Kad se osjećate jedan, kada se osjećate kao jedan, osjećaj odvojenosti posve nestaje. Ovo može proći, kao što je već izrazio, kao što su gubitak pravi, samo značenje svog identiteta u ovom svijetu. Zamijenjen je ono što je gore, to Galactic Memory sadrži vaše krvne linije, kao, vaše podrijetlo, svoj susret s Jedinstvenim svjetova već, kao i oni koji nikada nisu bili u dvojnosti. To je susret, ali ti sastanci ne pada kroz osobni ili društveni interes, ali sastanak, a samo jedan. Bez obzira na vaš mozak će vam reći, i to riječima, to će biti samo riječi, od onoga što osjeća da se jedan, koji je Istina. Tijekom tog razdoblja, koje prethodi najava Marie, je, nekako, da vam savršeno svjetlo. Dolazeći ne samo preoblikovati iluziju osobe, ali na kraju bi ga u potpunosti nestati, u činu raspuštanja i uskrsnuća. Ankete, koje se daje za vas živjeti u ovom osjećaja da su i dalje od bilo koje ideje, bilo misli, bilo projekcija, naravno. Utvrđeno je, na neki način, svoje prirodno stanje, koje nije pod utjecajem bilo kakve god elementa, koja nije ga. Mnogi događaji se očekuje, u ovom tijelu, a svoj osobu, kao u ovom svijetu. Vaša sposobnost da ne bude događaji iz susreta (pogotovo sa stajališta osobe i svijetu), nego, Biti u smislu svoje vječnosti i istina izvan ovaj svijet, to će biti vrlo lako za vas. Sjeti se da je otpor je uvijek strah i patnju, i napustiti Intelligence od Svjetlosti i predanje sebe, sam po sebi, bit će super svjetlo, veliki mir, i što je najvažnije, Cjelovitost da nitko drugi. Budući da je osjećaj živi jedinstvo, superponira na ovom dualnosti, dok jedinici, po intenzitetu njegova svjetla i njegove ljubavi, očistite područje sjena, i sav svijet iluzorno. Tko napusti svoju jedinicu, koji napušta čak i sebe, uživo, sve više i češće, stanje milosti. Gdje život postaje jasna, čak i lišen svega, jer život je ograničen, pa svijest o tijelu ili osobi. A kad je ovaj doživio je kada je to ljubav Svijest je doživio kada je Samostalnost i sloboda koje su doživjeli, ne postoji ništa na razini svijesti (kao tijelo osobe), koji se može nastaviti s ' protivi, ili potječu ništa od onoga što ste. U ovom rezultatu, tu ne može biti bilo koji nedostaje bilo anomalija, bilo prazno. Koji živi u ovom svijetu, osjećam Biti stvarno stanje cjelovitosti, ukupno. Ovo je vrijeme kada sve svoje iluzije, poput one od vlastitog svijeta, i drugi. Bez presude, ali u nekoj vrsti suosjećanja, a ne pod utjecajem emocija, čovjek, koji je oslobođen, pa čak i ako je prisutna u ovom svijetu, više nije s ovoga svijeta. Susret Svjetlosti s gustoćom od Zemlje, sastanak s Odjelom, uz prisutnost, i što ste, je jedini element koji je sposoban za postizanje ovu promjenu dimenzija, bez pojma gubitka i patnje bez pojma žaljenja. Zbog Clear View stvarnosti i iluzije (koja daje jedinice) može odučiti brže iluziju, a bilo je prolazna, jer je više nepoznato. Dakle, to nije Passage poznatog u nepoznato, ali ova transformacija (što se već sada na Zemlji) da obavlja taj posao. Nepoznato je otkrio, to ne može biti prestrašen od nepoznatog, ili sumnje, ili žaljenje zbog onoga što se dogodilo i tko ide. Memorija Galaktički je puno veća i velika memorija uključena u vrijeme njegove Zemlji, o svojim prošlim životima. Sjećanje na iluzije Stoga će popustiti pred ovim galaktički i pun sjećanja, u kojoj je registriran vječnost. Ako prihvatite sve što se odvija u ovom trenutku u tebi i na Zemlji, ako kažem "da", glasno, ništa neće biti kao prije, za vas, kao i za Zemlju. Što se događa, te, kao što je svijet je isti. Što akcija stavke koje se pojavljuju na slikama, ili akcijske stavke se pojaviti u vama, ne postoji apsolutno nema razlike. Budući da se osjećaš, lakše, sve iluzije, bez žaljenja, bez poteškoća, bez gubitka i bez patnje. Nepoznato je ono što će biti znate, ako već nije. Znajući u nepoznato, bez obzira na šok doživjeli, neće biti mogućnosti za dobivanje izgubljen, ili da ga ponovno izgubiti u dvojnosti, ili bilo iluzija. Svjetlo poziva vas, u stvari, sada, da se što su, u vječnosti. Ona vas poziva da vas prepoznaju, tako da sve više i više očito da vas. Kroz osjećajem Biti i uživo jedinica, kroz radost samadhi, ili ekstaze. Kad Nepoznato će biti u potpunosti poznati, što će se smijati na ono što je poznato i prije, u iluziji. Ali ući, također, da su mnoga braća i sestre neće imati priliku živjeti u iščekivanju, poput tebe. I to je mjesto gdje ćete postati važna. Ne želeći da prisustvuju ili spremiti nikoga, ali jednostavno vam pokazuje kao što su, istina. I vas prikazuje kao da ste u Istini (u jedinici, u prisutnosti, u Apsolutna, što je sada poznato da vama), onda će, na neki način, ovi poznatih Spasitelji Zemlje: Svjetlo koje sja u noći (noći osobi priključen na sebi, jedno od svijeta priključen na sebi, njegova povijest, njegova memorija). Ali Earth, također, pronašao svoju memorijsku Galactic, a Galaktički Memorija nema nikakve veze s povijesnom sjećanju ovoga svijeta. Budući da je osjećaj, uživo jedinica, serija je, naravno, potpuno se apsorbira u jedinici. I apsorpcije u ovoj slobodi, oslobodilačke da sve igre dualnosti nestaju same od sebe, za vas, kao i za svijet: da više ne može nastaviti. Ono što je bio dosljedan, još uvijek ima vremena, past će u ukupnom nedosljednosti. Ono što je nepoznato, postaje poznat. Ovdje je tranzicija. Ovdje je raspeće i uskrsnuće, tvoje, kao da je sve u Sunčevom sustavu. Jedini strah dolazi od osobe. Samo strah dolazi iz svijesti tijela. Jedini strah je napisano u povijesti, ali niste tvoja priča na ovoj Zemlji. To je razlog zašto su pozvani. Budući da je ovaj poziv može se zove najljepši poklon, ali u konačnici, to je samo fer popust od svjetlosti. Nestanak Shadows, iluzija, sve dualnosti, sve linkove, sve grabežljivost, provodi se za svoju slobodu. Samo osoba može vidjeti patnje, ili suza. Zato što se odnosi na ono što ne, niti utjecati ili su zabrinuti ovim suza. Svjetlost, Ljubav, nazovete izraziti ljubav i svjetlost. Izražavanje ljubavi i svjetla, nestaje iz svih pogrešnih iskaza ovoga svijeta. Predlažem, prije nego što napuste svoj poravnanje, uživo dijeljenje Hvala. Ja GEMMA GALGANI, Star UNIT u vama .... Dijeljenje dar milosti ... Ja GEMMA GALGANI. Volim te, a ja vam kažem prije



****
 

GEMMA GALGANI

 

19 août 2012
 Je suis GEMMA GALGANI. Frères et Sœurs, daignez recevoir tout mon Amour. Je viens à vous en tant que relai du Manteau Bleu de la grâce et je vais tenter d'exprimer, par mes mots et par ma Présence, dans le même temps, en vous et à vos côtés, ce que signifie cette simple expression : l'Extase en action. Je vais tenter de vous faire saisir, par les mots et par la conscience, en quoi l'Extase, en elle-même, est certainement l'action sur ce monde la plus importante qui soit. Comme cela avait été dit (et peut-être vous en rappelez-vous), il existe, actuellement, incarnées sur cette Terre, trois Étoiles. Il a existé, en tout temps, un certain nombre d'Étoiles incarnées, un certain nombre d'Anciens, et même quand nos présences n'ont pas été connues du monde, notre action, par notre présence et par notre Extase, a maintenu, quelque part, la connexion à la Source et à la Lumière, non pas seulement pour nous mais, bien sûr, pour l'ensemble de l'humanité. Voilà fort longtemps, lors de la création de l'Atlantide, il a fallu maintenir cette connexion. Alors bien sûr, le Frère ou la Sœur qui observe une Extase de l'extérieur, si l'on peut dire, avec le regard de la raison, avec la conscience de la personnalité, n'y verra le plus souvent (et surtout s'il n'y a pas de perception de la Vibration de l'énergie et de la conscience), qu'une perte de temps, qu'une personne qui est ailleurs qu'incarnée. Et pourtant, si vous pouviez voir ce qui se passe sur les plans qui vous sont invisibles, sur les Éthers les plus élevés de la Terre, vous constateriez, par vous-même, que cette action de l'Extase, elle-même, vient, littéralement, faire baigner l'Éther invisible dans la Lumière.
L'Extase n'est jamais vécue pour soi. Elle a toujours une implication majeure qui est de maintenir, donc, la connexion à la Lumière, et de permettre à cette Lumière d'être présente dans l'Éther de la Terre, même si elle est invisible à la personnalité, invisible au regard. Bien sûr, la conscience, habituelle et ordinaire, de l'incarnation, ne peut donc saisir l'action de l'Extase, et la personnalité aura toujours tendance à y voir une fuite de la réalité, une perte de temps ou, tout au plus, un processus qui ne permet pas de vivre sa vie. Il en est, bien sûr, tout autrement, pour celui dont la conscience n'est plus installée dans la personnalité mais, soit présente au sein du Soi, soit Absolue, parce que, dans ces moments-là, la perception de l'énergie devient claire. Il existe, par ailleurs, et surtout chez nos Frères orientaux, des possibilités de cérémonie visant à faire Communier cette Extase à l'ensemble des Frères et Sœurs qui y assistent, mais, au-delà de l'assistance, l'action de l'Extase est bien plus importante. Elle se situe directement dans l'Éther de la Terre et renforce la conscience de KI-RIS-TI. L'Extase renforce cette jonction, cette connexion à la Lumière et maintient cette liaison. Ainsi donc, dans ce que, peut-être, vous avez accompli comme rôle d'Ancreur, de Semeur de Lumière, et maintenant de Libérateur de la Terre, votre action la plus fondamentale est celle qui se déroule sur les plans qui vous sont invisibles.
Alors bien sûr, l'Extase procure, comme cela a été dit, la Joie, l'état de grâce, Shantinilaya, les Samadhi. L'Extase la plus pure est celle qui ne s'accompagne d'aucune perception d'autre chose que l'Extase elle-même. L'Extase où il n'y a ni vision, ni perception, il n'y a rien d'autre que l'Amour le plus pur, indépendant de toute vision, de toute mémoire et de toute identité. C'est cette Extase-là (que cela soit au sein de l'Infinie Présence ou de l'Absolu) qui a l'action la plus grande et la plus importante sur l'Éther de la Terre. Bien sûr, il existe des effets Intérieurs mais si cette Extase était simplement cet effet Intérieur, il y aurait, en quelque sorte, effectivement, dans ce cas-là, une vision et un état personnel qui n'aurait aucun intérêt pour le reste de l'humanité. L'intérêt, si je peux le dire, de l'Extase, n'est pas tant de la vivre, bien sûr, soi-même, mais bien plus, de créer cette Lumière dans l'Éther de la Terre. Les effets perceptibles, pour celui qui la vit, sont, bien sûr, importants mais ils le sont encore bien plus pour la Terre. L'ensemble de l'humanité en profite, même si elle n'en n'a pas conscience, même si elle ne le perçoit pas, même si elle le refuse, parce que dans l'Éther de la Terre, même Libéré des forces astrales d'enfermement, il est important de saisir que l'Éther de la Terre qui a été altéré ne contient pas encore toute la Lumière qui aurait dû y être, comme dans les univers Unifiés.
Que cela soit les Étoiles, les Anciens ou des mystiques, l'état d'Extase n'est pas à proprement parler une méditation ou une volonté mais bien, justement, la disparition même de l'intention de méditer, la disparition de la personne elle-même. Et cette disparition, c'est justement ce qui va permettre de servir l'ensemble de l'humanité, de manière bien plus importante que toute autre action. Alors bien sûr, tant que le mental est encore présent et n'a pas été, en quelque sorte, soumis (par le Supramental, par la Lumière, par le CHRIST), cela peut représenter, même pour ceux qui la vivent, un sentiment d'inutilité. Et le propre de l'Extase, aussi, c'est qu'elle crée, en quelque sorte, une forme d'addiction à elle-même. Cette addiction, comme peut-être vous le constatez, vous invite à reproduire l'état d'Extase. Alors, les premiers temps, l'Extase (surtout quand celle-ci devient de plus en plus importante, envahissante, percutante, même) peut se traduire, lorsqu'elle disparaît, par un sentiment de manque. Vivre Shantinilaya, et lors des passages au retour de la personnalité, peut laisser, dans les premiers temps, un sentiment de manque, et parfois même de tristesse. Vous n'avez pas à vous en inquiéter.
Le renforcement de vos moments d'absence, le renforcement de ce qui se passe dans votre corps et dans votre conscience, peut vous laisser, parfois, lorsque cela s'atténue et disparaît, un sentiment de vide et de manque, se traduisant alors par le doute, par la mise en branle de la raison. Cela fait partie, je dirais, d'un processus normal. Et ces oscillations de l'humeur, ces oscillations de la conscience elle-même, ces passages qui s'effectuent entre la personnalité et le Soi (et, si cela est vécu, entre le Soi et l'Absolu), vous permettent, justement (au-delà de l'humeur du moment quand cela disparaît), de vous rendre compte, par vous-même, du sentiment de complétude totale qui se manifeste lors de l'Extase. Mais le plus important n'est pas là. Parce que l'œuvre de service la plus importante est certainement ce qui se passe, justement, au niveau de l'Éther de la Terre et non pas seulement pour vous. L'action de l'Extase est avant tout, donc, de renforcer la Vibration elle-même, la quantité de Particules Adamantines et la possibilité d'ouvrir, je dirais, certains canaux interdimensionnels auxquels l'ensemble de nos Frères et de nos Sœurs peuvent puiser. Il existe donc un effet cumulatif, et comme vous l'avez remarqué et comme nous vous l'avons dit, les uns et les autres, ce que vous avez accompli a permis de réduire les temps de la Tribulation. Cela a été un grand bienfait. Et comme vous l'avait dit MARIE, voilà peu de jours (ndr : son intervention du 15 août), plus ce temps dure, plus vous devez vous réjouir, parce que cela donne l'opportunité de remplir l'Éther de la Terre de plus en plus de Lumière, de répondre à l'Onde de Vie par votre propre état, et c'est cela le plus important. C'est cela qui permet à un nombre toujours plus grand de Frères et de Sœurs de se connecter au Supramental, de se connecter au niveau du Cœur.
L'action de l'Extase n'est pas une passivité, ce n'est pas un retrait du monde, ce n'est pas une fuite de la réalité, mais bien l'établissement d'une nouvelle réalité. Le meilleur des services est à ce niveau. Alors bien sûr, vous-même, quand vous en sortez (si vous le vivez), au-delà de la nostalgie de l'Extase qui était là quelques minutes avant, peut se manifester une humeur maussade ou encore une activité du mental qui tente à vous dire : « à quoi bon ?». Et justifiant alors le fait que vous avez des activités, des tâches à mener, des obligations à remplir. Mais plus vous grandissez dans l'Extase, plus vous pourrez accomplir ce que vous avez à réaliser, dans le même état. Et certains d'entre vous, soit déjà maintenant, soit très prochainement, vous allez vous rendre compte que cette Extase ne s'arrête pas en en sortant, en quelque sorte, et que les effets, les bénéfices (pour vous et pour l'ensemble de vos Frères et de vos Sœurs, où qu'ils soient) vont se renforcer. Vous allez observer que, dans cet état, vous êtes capable de faire et de mener à bien vos activités avec un grand détachement, sans y mettre d'effort, sans y mettre d'état mental négatif ou contrarié. L'apprentissage de l'Extase, sa répétition même, est certainement, pour vous comme pour la Terre et l'ensemble de ses habitants, l'action la plus puissante qui puisse exister, mais même si elle vous est invisible à l'extérieur. Et c'est d'ailleurs votre travail d'Ancreur et Semeur de Lumière qui a, en quelque sorte, aplani les difficultés, qui a, en quelque sorte, fait que les choses, pour l'instant, se passent plus en douceur que ce que les prophètes avaient annoncé.
L'Extase en action, c'est la volonté de la Lumière, ce n'est plus votre volonté personnelle. Et cette volonté de Lumière est Intelligence, parce qu'elle sait pertinemment ce qu'elle réalise, comme si, quelque part, la Lumière était conscience, elle-même : conscience agissante, conscience active. Et d'ailleurs, ceux d'entre vous qui touchent ces états et les vivent, se rendent bien compte qu'au-delà parfois des fluctuations de l'humeur, les mécanismes généraux de votre vie sont différents. Cela concourt à vous établir dans le détachement, cela vous permet de voir plus clair sur les tenants et les aboutissants de ce monde, comme de l'ensemble des êtres humains avec lesquels vous êtes en contact, et quel que soit ce contact, fût-il agréable ou désagréable, de cette clarté, de cette Transparence, c'est comme si vous regardiez autrement, et que vous perceviez autrement ce qui se déroule, en vous, comme ce qui déroule autour de vous, comme sur la planète.
Vivre l'Extase n'est ni une fuite, ni une méditation. Vivre les Communions avec nous permet d'élever ce que vous êtes et d'élever la Terre elle-même. C'est en ce sens que les Anciens vous ont dit de vous tenir Tranquilles. C'est en ce sens que nous vous invitons, nous aussi, Étoiles, à contempler les effets du Manteau Bleu de la grâce, de vos états d'Extase, sur votre vie. Parce que, rappelez-vous : l'Intelligence de la Lumière sera toujours ce qui se manifestera, sans résistance, comme une évidence. Cette évidence-là transforme votre vie et la transformera de plus en plus. Et même si vous n'en n'avez pas la conscience, du fait de votre établissement dans cette Infinie Présence (où parfois vous avez l'impression de dormir, de vous endormir, de ne plus être là), vous êtes totalement là. Et c'est justement votre Présence, entière et totale, ici, même dans ce que vous pourriez appeler une stase ou un endormissement, qui a des effets des plus importants sur votre vie et sur l'Éther de la Terre.
Alors, l'action de l'Extase, c'est avant tout de favoriser, au niveau des Frères et des Sœurs, l'établissement de la Communion et d'éventuelles Fusions. Ces Communions et ces Fusions, au-delà de vous démontrer que nous sommes au plus proche de vous et que nous nous rapprochons chaque jour un peu plus, a pour objet de réaliser le Ciel sur la Terre et de mettre fin à l'illusion. Dès que vous avez accepté de ne pas mettre en avant votre mental, la personnalité, ou ce qui en reste, l'action de la Lumière se fera de plus en plus pressante, les contacts dans votre Canal Marial seront, eux aussi, de plus en plus manifestés et puissants. L'Extase est donc l'action la plus juste et la plus pure de la Lumière, pour l'humanité. Si vous acceptez ce que je dis, non pas pour en faire une croyance mais simplement pour vivre, peut-être plus facilement, ce que vous avez à vivre, par rapport à l'Extase, il vous sera donné de voir clairement les effets sur votre vie. Parce que l'Extase va se traduire, au-delà d'elle-même, dans le déroulement de la vie ordinaire, dans ses tâches les plus simples comme les plus complexes. L'Extase va aboutir à cette Plénitude et cette Joie si particulière qui s'installera de plus en plus profondément et de façon plus en plus constante. L'Extase n'a rien besoin de montrer ou de démontrer, parce qu'elle est la démonstration de la Lumière. Je dirais même qu'il ne peut y avoir, réellement, Lumière sans Samadhi, sans Paix, sans Extase, de manière bien plus importante que simplement dans les moments où vous le décidez. Et d'ailleurs, les témoignages que nous vous avons apportés, certaines de mes Sœurs et moi-même, vous ont expliqué, en quelque sorte, que dès que l'Extase est stabilisée, il devient encore plus facile d'avoir des informations, non pas sur ce monde mais sur la Vérité de la Lumière. Ainsi fonctionnait ma Sœur HILDEGARDE DE BINGEN, par exemple. Alors bien sûr, pour la personnalité, cela ne peut être et cela ne peut exister. Celui qui a un regard extérieur ne peut se douter une seule seconde de ce qui se passe sur les plans subtils de la Terre. Et pourtant cette action, comme je l'ai dit, est la plus importante qu'il vous soit possible de manifester.
L'Extase, d'ailleurs, ne peut durer, se prolonger, comme vous l'avez certainement constaté, que dès l'instant où le mental n'intervient pas, ou que vous n'êtes pas en train de rechercher l'explication de ce qui est vécu. Et l'Extase où n'existe aucune vision, aucune perception, excepté cette conscience qui vit Shantinilaya, est certainement la chose la plus importante pour la Terre, pour vous, pour l'ensemble des Frères et Sœurs de la Terre. Vivre l'Extase vous donne aussi à vivre, en dehors d'elle-même, un sens plus précis de ce qui est de l'ordre de la Lumière ou pas. Non pas pour y porter un jugement quelconque mais justement parce que, ayant vécu l'Extase, vous savez pertinemment que l'Extase se passe dans le silence, dans les espaces où il n'y a pas de mots, où il n'y a pas de volonté, où il n'y a pas d'interaction avec les Frères et les Sœurs qui, eux, n'y seraient pas.
L'Extase est donc une œuvre, une œuvre capitale, sur la Terre, parce qu'elle met fin aussi à tout ce qui est éphémère de la nature humaine, sans pour autant que cela soit une fuite. L'Extase change les pôles d'intérêt, elle change votre vision, elle épanouit votre regard, elle transforme votre corps, elle transforme votre relation à la Lumière, et cela est perceptible, même pour vous. L'Extase n'est donc pas le processus passif que l'on peut imaginer, ou alors c'est la passivité totale de la personnalité et la mise en branle de tout ce qui est lumineux, éternel, non soumis au temps et à l'espace. C'est vraiment cela qui est important. Ce n'est pas tant d'avoir des visions, de se rappeler d'un passé, quel qu'il soit, ce n'est pas tant observer la Lumière qui se manifeste, parfois, derrière vos yeux. Ça ne dépend pas d'un être humain autre que vous-même. L'Extase conduit à vous rapprocher de votre propre Ascension, dont le témoin est le mécanisme de stase où votre corps semble réellement disparaître, où les pensées n'ont plus besoin d'être là pour vous donner le sentiment d'exister, parce que l'Extase vous fait vivre bien au-delà de l'existence, tout en étant ici, sur ce monde.
L'Extase ne doit jamais être considérée comme une fuite de votre vie, comme une connaissance extérieure. L'Amour est Extase, comme la Lumière. Chose que ne connaîtra jamais la personnalité. Alors bien sûr, pour ceux qui ne le vivent pas et qui n'ont pas suivi, d'une manière ou d'une autre, ce que nous avons communiqué (ou, au-delà de ce que nous avons communiqué, leurs propres Noces Célestes), il va être, pour ces Frères et ces Sœurs, une difficulté majeure, sans Extase : c'est de croire qu'en connaissant la Lumière de l'extérieur, en connaissant les lois de ce monde, se crée une notion de chemin, une notion d'évolution. Et cette notion de chemin et d'évolution va, hélas, renforcer la distance entre la conscience ordinaire et l'Extase elle-même. Il existe même la possibilité de garder la Lumière vécue, sous le boisseau, comme une forme d'appropriation, qui bien sûr, ne sera jamais l'Extase, parce que l'Extase, comme vous le savez, correspond à la Transparence. Et cette Transparence peut se conserver, quelle que soit votre activité. Alors bien sûr, cela ne se fait pas du jour au lendemain, le plus souvent, mais par une forme d'apprentissage où, au fur et à mesure de l'Extase, vous prenez réellement conscience de ce qui se joue.
La réponse, bien sûr, va dépendre de là où vous êtes. Mais rappelez-vous que l'Extase va vous donner à vivre pleinement votre incarnation, non plus en tant qu'être séparé et coupé de la Lumière mais, effectivement et concrètement, connecté. Et toute la vie qui en découle va changer de façon beaucoup plus importante que ce qu'il vous a été donné de vivre de manière individuelle. Les effets de l'Extase deviendront, en quelque sorte, de plus en plus palpables, sur la Terre comme en vous, et comme autour de vous. Alors bien sûr, la personnalité va croire que l'Extase va empêcher de remplir, comme j'ai dit, vos obligations, quelles qu'elles soient, mais cela est faux. Le ravissement, en Extase, ne vous retire pas de ce monde, pas pour le moment, jusqu'au moment de l'Appel de Marie collectif. Votre travail est capital, non pas le travail qui vous nourrit mais le travail de l'Extase qui nourrit vos Frères et vos Sœurs. Sans aucune volonté personnelle et sans avoir le besoin ou la volonté d'agir.
S'installer dans l'Extase et la Transparence accroît la Lumière autour de vous. Votre aura se transforme totalement. Les trois Foyers émettent en permanence, vous donnant à goûter à la Paix et à la Joie, dans la tâche la plus ingrate que vous ayez peut-être à accomplir. Et s'il existe, dans vos vies, des éléments qui vous semblent encore difficiles à assumer (que cela soit de manière affective ou familiale, ou encore professionnelle ou dans tout autre domaine), vous constaterez, de plus en plus facilement, que l'Extase vient faciliter, encore plus, votre vie. Bien sûr, il est des moments où la Lumière vous appelle à vous extraire du monde, que cela soit par le sommeil ou par la Stase elle-même, vécue et perçue comme telle. Ces moments, effectivement, je ne vous le cache pas, vont se multiplier. Mais c'est dans ces moments, si je peux dire, que vous faîtes le plein de Lumière, non pas pour la garder à l'abri, en vous, mais pour la retransmettre, sans aucune volonté, et faire baigner la Terre, vos proches et l'ensemble des Frères et Sœurs de la Terre, dans cette Lumière. L'Extase est donc tout sauf le retrait du monde. L'Extase est tout sauf la négation du monde mais c'est vraiment la spiritualisation du monde, de la matière. Là est l'Ascension, elle n'est pas ailleurs. Aucune connaissance intellectuelle ne vous sera d'aucun secours pour l'Ascension. Ce que vous pouvez pratiquer (comme prière, comme méditation, comme technique) ne vise, en définitive, qu'à vous faire approcher et vivre ce que je viens de dire. S'oublier soi-même dans l'Extase, c'est trouver l'Amour, dans son sens non localisé, trouver la Paix et irradier cette Paix, sans aucune volonté personnelle. Simplement dans cette jouissance particulière de l'Extase où ce qui se manifeste, au-delà de toute perception, c'est la grâce au sein de la Conscience. Cela va devenir de plus en plus perceptible, de plus en plus évident, dès l'instant où vous acceptez, dès l'instant où vous accueillez, l'Onde de l'Extase. Celle-ci peut apparaître (et apparaîtra de plus en plus facilement) aussi bien sous l'action de l'Onde de Vie, que du Canal Marial et du Manteau Bleu de la grâce, que par le Feu du Cœur. Rappelez-vous, dans les moments où cela semble vous tomber dessus, qu'il y a un Appel de la Lumière et cet Appel de la Lumière va devenir de plus en plus pressant. Mais le déni de cette Lumière, là aussi, va devenir de plus en plus important, parce qu'il existe beaucoup de Frères et de Sœurs conditionnés et formatés par leur démarche spirituelle, qui mettent d'emblée, par cette démarche elle-même, une distance entre eux et l'Extase.
L'Extase ne dépend d'aucune connaissance, d'aucune étude : elle découle de l'Abandon de la Lumière et de l'Abandon du Soi. Parce que la Lumière étant notre essence commune, notre Unité commune, et notre Absolu commun, il ne peut plus exister, progressivement ou brutalement, de sens de compétition pour celui qui vit l'Extase, de sens d'une hiérarchie, ou de mener à bien une organisation. La Lumière vous fait découvrir, par l'Extase, la spontanéité et une légèreté qui n'est pas une fuite mais une légèreté de vie où il n'y a plus de place pour le hasard, où il n'y a plus de place pour la souffrance ou les résistances. La Joie va donc vous devenir de plus en plus accessible, et la Paix de plus en plus évidente. C'est ce renforcement de la Lumière, durant ce temps-là, qui, littéralement, comme par un changement de polarité qui effectivement aura lieu au niveau de la Terre, vous fait aussi, vous aussi, changer de polarité. C'est-à-dire que même si les activités se continuent comme avant, vous ne les voyez plus et vous ne les réalisez plus de la même façon.
Comme ma Sœur MA vous l'a dit (ndr : MA ANANDA MOYI), vous verrez de plus en plus clairement, en vous et autour de vous, ce qui relève de la peur et ce qui relève de l'Amour, non pas comme un jugement extérieur (lié à ce que vous pouvez voir avec vos yeux ou entendre avec les mots qui sont prononcés) mais bien plus, directement, de Cœur à Cœur. Et cela se traduira, d'ailleurs, par le renforcement du Son perçu dans l'oreille. Tout cela va vous apparaître comme de plus en plus évident. Encore une fois, même s'il y a des moments où justement, devant cette évidence, la personnalité ne peut que s'interroger et freiner. Et c'est dans ces moments-là que vous devez vous reconnecter à votre propre Extase. Et rappelez-vous que l'Extase agit sur l'ensemble de la Terre, bien plus que ce que vous pourriez faire avec des mots ou avec une action. L'Extase est plus importante que l'action extérieure, parce qu'elle est l'action la plus grande. L'Appel de la Lumière va vous demander de vivre la grâce et, en vivant la grâce, les contrariétés de la personnalité qui pouvaient vous sembler insurmontables, disparaîtront d'elles-mêmes, n'appelant de votre part aucune autre action. Là est la grâce, elle n'est pas ailleurs. La grâce ne dépend pas de vous, elle dépend de l'action de la Lumière, en vous, dès l'instant où vous l'accueillez. Toute votre vie deviendra plus facile, même si les moments de stase peuvent vous sembler difficilement compatibles avec, justement, la vie ordinaire. Une fois les réajustements et l'équilibrage effectués, vous verrez qu'il n'en n'est rien. Votre vitalité sera profondément différente, vos besoins physiologiques aussi changeront. Vous pourrez alors donc mesurer, de manière bien réelle, ce que cela produit en vous et de la même façon, sur la Terre.
L'Archange MIKAËL vous a demandé, pour le solstice et pour l'équinoxe, de vous réunir, dans le silence, dans l'Extase, sans Intention (ndr : voir son intervention du 18 août dans la rubrique « message à lire » où il évoque cette prochaine intervention du 22 septembre 2012). L'Intelligence de la Lumière agira de manière beaucoup plus facile, ainsi, sur l'humanité, la rapprochant toujours plus de sa Libération finale. Alors bien sûr, celui qui voit cela avec sa personnalité ne peut voir qu'une fuite, un déni de la vie, parce que le but de la personnalité, c'est de se maintenir et de croire que, simplement, en mettant de la Lumière là où il n'y en a pas, les choses vont être plus agréables sur ce monde. Mais le but n'est pas d'être agréable sur ce monde. Le but, c'est de rétablir la Vérité, de rétablir le règne de la Lumière, non pas en imaginant ou en supposant (contrairement à ce que beaucoup de Frères et de Sœurs croient) que la Lumière va tout changer et que la vie va continuer.
Celui qui vit l'Extase, de plus en plus facilement, se rend compte que la vraie Vie n'est pas ici. Comme vous l'ont dit d'ailleurs ceux qui ont vécu des expériences de mort (sans être pour autant des mystiques) : la mort, elle est ici. Et même si la vision de la personnalité tend à vous faire croire que tout cela peut changer, ce n'est que la peur de la personnalité, de sa propre disparition, qui s'exprime. Celui qui n'est pas allé sur l'Autre Rive, comme vous disait FRÈRE K, ne peut rien comprendre et ne peut rien accepter de l'Extase. Et donc, ce Frère et cette Sœur qui ne peut rien vivre de cela, est inscrit dans la peur. Et comme vous le disait ma Sœur MA ANANDA, il n'y a que la peur ou l'Amour, le reste n'est, en quelque sorte, que des occupations et des distractions. Alors, quoi que vous dise votre mental, votre ego, il va vous dire que cela ne sert à rien, il va vous dire qu'il y a beaucoup plus de choses à faire en retroussant ses manches. Il va vous dire que vous n'êtes plus incarné, que vous ne pouvez plus faire face aux responsabilités. Mais où est votre responsabilité ? Elle est par rapport à ce monde, ou elle est par rapport à la Lumière ? C'est l'un ou l'autre, là aussi. Le baptême du Feu Céleste, du Feu de l'Esprit, vient vous démontrer cela. Il n'y a donc pas de meilleure possibilité que d'accepter l'Appel de la Lumière, que de se laisser immerger, non pas dans la fuite mais dans la Plénitude de la Lumière. Tout le reste se déroule de lui-même. Alors celui qui est inscrit encore dans la personnalité, ne le jugez pas, parce qu'il va vous dire qu'il faut retrousser ses manches, qu'il faut agir concrètement. Mais il n'y a rien de plus concret que l'action de l'Extase. Tout dépend, là aussi, de où vous regardez, et de là où est votre Conscience. L'Extase vous fait même grandir en Lumière, grandir en Paix, grandir en sérénité, une fois les premiers moments de doute et d'interrogation passés. Vous ne pourrez plus nier les effets de l'Extase, aussi bien sur ce corps lui-même que dans tous les aspects de votre vie sur cette Terre.
L'Unité n'empêche pas l'action dans la dualité de la personnalité, mais la transcende. Elle rend joyeux tout ce qui est à faire, tout ce qui est à réaliser. Elle ne peut vous emmener ailleurs qu'à la Vérité, celle qui est Absolue. Les vérités relatives s'effacent : les vérités relatives qui concernent ce qui est temporaire, éphémère, et qui ne dure pas. L'Extase vous installe dans l'Éternité, ici-même, dans la certitude et dans la Joie et elle change complètement l'Éther de la Terre. Bien sûr, je dirais aussi que celui qui ne le vit pas, ne peut pas savoir, ne peut pas y croire. Or justement, en le vivant, ce n'est plus une croyance, ni un savoir, c'est un état, où la Joie et l'Amour sont omniprésents. Quoi que la personnalité puisse dire, quoi que le regard séparé des yeux dise, il y a, sous-jacent, cette Paix et cette Joie. Les émotions vous quitteront, le mental disparaîtra. Alors bien sûr, ceux qui ont commencé à vivre cela peuvent se demander comment ils vont bien pouvoir faire des calculs, faire des opérations dans vos banques, faire les courses, faire à manger. Mais ce n'est pas vrai, ce n'est qu'une période temporaire et intermédiaire. Vous en sortirez toujours plus grand, plus lumineux, plus aimant. Seul l'ego peut croire l'inverse. L'Intelligence de la Lumière n'est pas un vain mot et vous le constaterez de plus en plus, en vous, puisque, comme certaines Étoiles et certains Anciens vous l'ont dit, tous les besoins changent. Ce qui vous semblait vital, auparavant, sous l'action de l'Extase, disparaît, comme par enchantement, de votre vie. Il en est de même des peurs qui pouvaient rester, puisqu'il ne peut y avoir que la peur ou l'Amour. Et si l'Extase est là, l'Amour est là. Et donc la peur n'est plus là, ou de moins en moins.
Répondez à l'Appel de la Lumière quand il vous concerne individuellement. Ne tergiversez pas, ne remettez pas à un autre moment, parce que vous ne savez pas quand la Lumière vous réappellera. C'est dans ces moments-là qu'il faut vous dire : « qu'est-ce qui est important ? ». Qu'est-ce qui est majeur et capital pour vous, pour la Terre ? Est-ce que c'est d'arriver à telle heure à tel endroit ou est-ce que c'est, par exemple, de vouloir à tout prix réaliser un repas à telle heure, d'obéir à des règles, à des limites, à des cadres que vous vous êtes, la plupart du temps, fixés vous-même, ou est-ce que c'est la Liberté ? La Lumière vous appelle à la Liberté et à réaliser votre Autonomie. Cela n'est pas une démarche ni égotique ni narcissique, mais c'est là le vrai service à la Lumière. Il n'est pas dans des obligations. Le Service à la Lumière n'est pas de se conformer à un objectif que vous vous êtes fixé, parce que le seul objectif qui doit dorénavant vous remplir, maintenant, c'est cette tranquillité où la Lumière agit. C'est à vous, comme toujours, de décider, si cela est votre vérité ou pas. Tout cela se réalise maintenant, parce que cela est la préparation à l'Ascension collective de l'humanité. Comme MIKAËL vous l'a dit : « les signes du Ciel et de la Terre vont devenir de plus en plus évidents ». Alors bien sûr, celui qui refuse de vivre ce Choc de l'Humanité (parce que c'en est un), sera dans le déni. Celui qui ne veut pas voir, et qui ne voudra pas voir, ne le jugez pas, parce que même s'il vous apparaît comme affermi dans sa personnalité, cet affermissement ne représente que la peur, la peur de sa propre disparition, de sa dissolution. Comme je l'ai dit, dans la personnalité, la vie, pour vous, est ici mais cette vie n'est pas la vraie Vie.
Tous ceux qui sont passés, comme l'on dit, de l'autre côté, vous ont témoigné qu'ici vous étiez enfermés, enfermés dans un corps, dans quelque chose qui est lourd, où il n'y a pas de légèreté et surtout, il n'y a pas de Liberté. La vraie Liberté n'est pas de ce monde mais vous devez Libérer ce monde et cela passe par l'Extase, cela passe par une autre conscience, un autre état qui, effectivement, de plus en plus, semble vous faire rompre avec les habitudes passées. Et c'est là qu'il faudra vous poser la question de quelle est la chose la plus importante, pour vous ? La Lumière ou le reste, tout le reste ? Et il faudra bien répondre à cette équation, à cette demande. Si vous voulez vous approprier la Lumière, simplement pour saupoudrer votre vie de Lumière, pour masquer la peur, la Lumière vous échappera. Si vous acquiescez à la Lumière, l'Amour vous remplira et remplira le monde. C'est le défi que vous avez à vivre tous, à des degrés divers et à des moments divers. Et vous constaterez aussi que, quel que soit le désordre du monde, même s'il existe en vous de petits désordres, l'Amour, la Lumière seront bien plus puissants que tous les désagréments de ce monde. Mais il faut faire encore le choix de la Lumière, non pas comme un choix de destination, non pas comme une destination finale, mais bien plus dans ce qui est accepté d'être vécu ou refusé d'être vécu. Comme toujours, vous êtes le seul maître à bord dans ce véhicule, dans votre conscience. N'écoutez personne, n'écoutez que ce que vous dit la Lumière. Si elle vous demande de vous arrêter au bord de la route, faîtes-le. Si elle vous demande de vous mettre au lit le temps nécessaire, faîtes-le. Il n'y a pas d'obligation qui tienne devant la Vérité de la Lumière ou alors cela signifie simplement que vous ne voudriez qu'être saupoudré de Lumière et continuer votre vie ordinaire, sans rien changer, même si vous réclamez et déclamez la Lumière. Vous êtes face à vos propres responsabilités et là est le Choc de l'Humanité. Acquiescez-vous à la Lumière ou êtes-vous dans la peur et le déni ? Il n'y aura pas d'autre alternative et chacun est libre de vivre ce pour quoi il est venu sur cette Terre, en ce temps. Mais de plus en plus, comme le disaient MARIE et MA (ndr : MA ANANDA MOYI), vous ne pourrez vivre la peur et l'Amour. Cela sera soit l'un soit l'autre.
Ne vous inquiétez pas (comme cela a été dit et que je répète maintenant) pour ceux qui, pour l'instant, ne semblent pas ni vivre, ni être affectés par ce processus. Contentez-vous de vivre ce que la Lumière vous demande à vous, en étant bien attentif à votre objectif. La vraie Vie va vous apparaître comme n'étant pas de ce monde, mais tant que vous ne le vivez pas, cela ne sert à rien de vous le dire. Simplement, comme dirait BIDI, de réfuter cet Éphémère donne déjà un appui à l'ouverture de la Porte vers l'Éternité. N'hésitez pas à vivre de plus en plus intensément la Lumière, sans restriction et sans frein, et surtout sans peur. Vous n'avez pas d'autre solution que de résister ou de vous Abandonner, totalement, de maintenir une identité ou d'accepter de perdre cette identité, non pas pour le néant mais pour le Plein et la Plénitude. Cela peut effectivement poser un petit problème pour la personnalité, puisqu'à ce niveau-là, il y a un choix crucial : la Résurrection ou la non Résurrection, l'acceptation ou le refus.
Alors bien sûr, jusqu'à présent, il était facile de dire que vous cherchiez la Lumière, que vous étiez sur un chemin spirituel, que vous purifiiez ce que vous nommez le Karma, que vous évoluiez. Mais la Lumière n'est pas une évolution. L'Amour n'est pas une évolution. Comme cela a été dit hier, c'est une transsubstantiation : c'est le Passage de la chenille au papillon. La chenille est éphémère, la chenille, comme cela a été dit, ne connaît pas le papillon. Il y a, à ce niveau-là, un acte d'Abandon à mener. Alors nous sommes aussi, là, conscients que selon votre histoire personnelle, des peurs sont peut-être plus ou moins là, plus ou moins intenses. Rappelez-vous, dans les moments où la peur se manifeste ou alors dans les moments où vous doutez, que votre Essence est la Lumière, et que la Lumière est bien au-delà de ce genre de questionnement, d'interrogation. Appelez-nous, nous vous aiderons, en ces moments-là. Si des symptômes apparaissent dans ce corps, si des visions apparaissent, si des manifestations se produisent dans ce corps ou dans vos corps subtils, ne vous en préoccupez pas dans les moments d'Extase et de Stase, allez au-delà. La Lumière sait ce qu'elle a à faire. Vos résistances renforceront les manifestations, les douleurs ou autres. L'Abandon du Soi et l'Abandon à la Lumière vous donneront à constater, très vite, par vous-même, si cela se vit, que les seuls éléments qui pouvaient vous empêcher de le vivre étaient la peur, il n'y a pas d'autre fondement. En vivant l'Extase, en vivant Shantinilaya et en vivant l'Absolu, vous pourrez, effectivement, constater, par vous-même, qu'en fait, cela a toujours été là et que seuls les mécanismes de la pensée, les mécanismes d'adhésion à des croyances, diverses et variées, vous avaient empêchés de le vivre et de le voir au-delà de toute vision. J'arrêterai là mes mots. Permettez-moi de rester avec vous en silence, quelques instants, sans rien désirer, sans rien demander, sans évoquer même de Communion ou autre chose : simplement Présent à vous-même, Présent à chacun de nous, ici.
... Partage du Don de la grâce ...
Et rappelez-vous aussi que tous les plaisirs de ce monde, quels qu'ils soient, ne peuvent être qu'éphémères. Le plaisir de la Lumière est Éternel et Éternité : il est bien plus vaste que le plaisir de la satisfaction de quoi que ce soit. Cela est une certitude, dès l'instant où vous l'acceptez, parce que vous le vivrez. Vous êtes là pour ça. Je terminerai sur ces phrases : tout ce qui est né de la chair est périssable et éphémère. Seul l'Esprit est Éternel et vous Êtes, avant tout, Esprit. Prisonniers dans une chair qu'il faut pourtant amener, elle aussi, à sa Liberté. »
Je suis GEMMA GALGANI, je vous Aime. Vous êtes moi, comme je suis vous : l'Unité de l'Amour, dans la multiplicité des apparences. L'Unité de la Lumière. La Joie de la Lumière. Je vous dis à une prochaine fois. Que la Lumière soit votre Demeure. Que la Paix soit en vous, à chaque souffle. À bientôt.
GEMMA GALGANI19. kolovoz 2012 Ja GEMMA GALGANI. Braćo i sestre, udostojati primiti svu svoju ljubav. Dođem k vama kao relej od Blue Coat s a ja ću pokušati izraziti kroz moje riječi i moje prisustvo, u isto vrijeme, prema vama i vašoj strani, što je ovaj jednostavan izraz: Ecstasy u akciji. Pokušat ću vas zgrabiti od riječi i svijest, kako ecstasy, u sebi, sigurno je akcija na svijetu najveći ikad. Kao što je rekao (i možda se sjećaš), tu su trenutno inkarnirani na Zemlji, tri zvijezde. Ona je postojala u bilo koje vrijeme, broj zvijezda utjelovio broj starješina, pa čak i kada je naša nazočnost nije bila poznata u svijetu, naš rad, naše prisustvo i naš ushit, održavan negdje priključak na Izvor i svjetlo, ne samo za nas, ali, naravno, za cijelo čovječanstvo. To je dugo vremena kada stvaranje Atlantide, bilo je potrebno održavati tu vezu. Tada, naravno, brat ili sestra, koji primjećuje ekstazi van, ako mi možete reći s obzirom na desnoj strani, sa svijesti osobnosti, tamo će najčešće (pogotovo s 'ne postoji percepcija vibracija energije i svijesti), gubljenje vremena, osoba koja je također utjelovio. Pa ipak, ako ste mogli vidjeti što se događa na planovima koje su nevidljive najvišim etera Zemlje, vidjeli biste sami da je ova akcija ekstaze, sama, ima doslovno nevidljive kupati u Light eter. Ecstasy nikad nije živio za sebe. Ona još uvijek ima veliki angažman u održavanju, pa je veza na svjetlu, i dopustiti svjetlu da bude prisutan u eteru od Zemlje, čak i ako je nevidljiv osobnosti, nevidljiv oku. Naravno, svijest, normalna i obična, utjelovljenje, tako da možete snimiti djelovanje ecstasy, i osobnost uvijek imaju tendenciju da vide bijeg od stvarnosti, gubljenje vremena, ili na Osim toga, proces koji ne živi svoj život. To je, naravno, posve drukčiji od onoga čija je savjest više nije instaliran u osobnosti, ali je prisutan u vlastitom ili Apsolut, jer u tim trenucima, percepcija energije postaje jasno. Postoje, također, i pogotovo u našim istočnim braće, mogućnosti svečanosti kako bi to zajedništvo ecstasy kako bi svi braća i sestre koji pohađaju, ali dalje od pomoći, djelovanje Ecstasy je mnogo važnije. Nalazi se izravno u eter zemlje i povećava svijest o Ki-RIS-TI. Ecstasy pojačava tu vezu, tu povezanost u svjetlosti i održava ovaj link. Pa u tome, možda, što ste postigli kao sidrenja ulozi Light donositelj, a sada Osloboditelj Zemlji, vaše najosnovnije akcija je ono što se odvija na planovima koje su nevidljivi . Tada, naravno, ecstasy daje, kao što je rečeno, Joy, stanje milosti, Shantinilaya Samadhi. Najčišći ekstaza je onaj koji ne uključuje bilo percepciju nešto drugo osim samog ekstaze. Ecstasy gdje nema vizije, nema percepcije, ne postoji ništa, ali najčistija ljubav, neovisno o bilo vizije, bilo sjećanje na bilo koji identitet. Ecstasy je ovo (to je u Infinite prisutnost ili apsolutnu) koji je najveći i najvažniji od etera zemlje. Naravno, tu su i unutarnje učinke, ali ako je to jednostavno Ecstasy U tom smislu, tu bi se, na neki način, zapravo, u ovom slučaju, vizijom i osobnom izjavom koja nema interesa za ostatak čovječanstvo. Kamatna, ako mogu tako reći, ekstaze, nije toliko živjeti, naravno, sama, nego stvoriti ovaj Svjetlost u eteru na zemlji. Uočljive učinke, jer tko god živi su, naravno, važno, ali oni su puno više na Zemlji. Cijelo čovječanstvo koristi, čak i ako ona ne ostvari, čak i ako to ne dobije, čak i ako ona odbije, jer je u eter na zemlji, pa čak Objavljen snaga astralno poroda, važno je shvatiti da je Eter od Zemlje je izmijenjena još ne sadrže svu svjetlost koja bi trebala biti, kao u Unified svemiru. Bilo Zvijezde, starješine ili mistično stanje ekstaze nije strogo govoreći, meditaciju ili želju, ali upravo ista nestanak namjerom da meditiraju, nestanak osobe sama. I taj gubitak je upravo ono što će vam omogućiti da služi čovječanstvo u cjelini, puno važnije od bilo koje druge akcije. Tada, naravno, dok um je još uvijek prisutna i nije bio, na neki način, poslali (po Supermind, od svjetlosti, Krista), to može predstavljati, čak i za one koji žive, osjećaj bezvrijednosti. I čisto ekstaze, također, je da se stvara, u smislu, oblik ovisnosti sama. Ova ovisnost, kao možda možete vidjeti, poziva vas da se reproduciraju stanje ekstaze. Dakle, prvi put, ecstasy (pogotovo kad je sve važniji, prožima, moćna, čak) može doći kad nestane, od osjećaja nedostatka. Shantinilaya uživo, a kad prođe vratiti osobnost, možete ostaviti u prvom trenutku, osjećaj nedostatka, a ponekad i tugu. Vi ne morate brinuti. Jačanje svoje trenutke odsutnosti, jačanje onoga što se događa u vašem tijelu i vašoj svijesti, može vas ostaviti ponekad kad to blijedi i nestaje, osjećaj praznine i nepostojanja, rezultiralo dotad Sumnjam, od početka razloga. Ovaj dio, rekao bih, normalan proces. A ove promjene raspoloženja, ove oscilacije same svijesti, ti tekstovi su između osobnosti i jastva (i, ako je živio, između sebe i apsolutnu), možete precizno (izvan raspoloženje kada je nestane), izvijestiti vas, za vas, osjećaj cjelovitosti ukupnog očituje u ekstazi. No, najvažnija stvar je ne postoji. Budući da je rad od najvažnijih usluga je definitivno ono što se događa upravo u eter na Zemlji, a ne samo za vas. Djelovanje ecstasy prvenstveno je, dakle, ojačati vibracije sama, iznos adamantin čestica i sposobnost za otvaranje, rekao bih, neki kanali međudimenzionalni da sve naše braće i sestara možete privući. Tu je, dakle, kumulativni učinak, a kao što ste primijetili, i kao što smo rekli, i jedni druge, ono što ste učinili je smanjio vrijeme Nevolje. To je veliki blagoslov. I kao što je rekao MARIE, koja je prije nekoliko dana (ed: njegov govor 15. kolovoza), više vremena traje, više ćete biti na radost, jer daje priliku da ispuni eter Zemlju Sve više i više svjetla, da odgovori na valu života po svom stanju, a to je najvažnije. To je ono što omogućuje veći broj braće i sestara za spajanje Supermind spojiti u srcu. Djelovanje ecstasy nije pasivna, to nije povlačenje iz svijeta, to nije bijeg od stvarnosti, ali osnivanje novog stvarnosti. Najbolje usluge na toj razini. Tada, naravno, sami, kad ste izašli (ako živite), iza nostalgije za ecstasy bio tamo prije nekoliko minuta, može se manifestirati neraspoloženje ili mentalna aktivnost koja se pokušava reći, "zašto gnjaviti?". I onda opravdavaju da imate aktivnosti, zadatke koje treba poduzeti, obveze ispuniti. No, što više raste u ekstazi, više možete ostvariti ono što morate shvatiti u istoj državi. A neki od vas svibanj već sada ili uskoro, shvatit ćete da ecstasy ne zaustavi u ostavljajući ga na neki način, i da su učinci, koristi (za tebe i za sva vaša braća i sestre, svoje gdje god oni svibanj biti) će biti ojačana. Vi ćete primijetiti da se u ovoj državi, vi ste u mogućnosti napraviti i obaviti svoj posao s velikim odmakom, i staviti nikakav napor, bez stavljanja bilo negativno ili uzrujani mentalno stanje. Učenje ecstasy, njegovo ponavljanje je definitivno za vas i za Zemlju i sve njezine stanovnike, najmoćnije je akcija koja može postojati, ali čak i ako su nevidljive izvana . I to je tvoj posao sidrenja i sijač svjetlosti koja nekako je glačati na probleme koje, nekako, da stvari, za sada, ide lakše nego ono što su proroci annoncé.L ecstasy u akciji, to je volja Svjetlosti, to nije tvoja vlastita volja. I spremnost Svjetlosti je inteligencija, jer zna što je to postiže, kao da je, na neki način, svjetlo je sama svijest: Savjest aktivni, aktivni svijest. A osim toga, oni od vas koji primaju ta izvješća i žive, su svjesni da se iza povremene promjene raspoloženja, opći mehanizmi vašeg života su različiti. To pomaže da se uspostavi u odreda koji vam omogućuje da vidite jasnije o dodataka i izlasci ovoga svijeta, kao što su sva ljudska bića s kojima ste u kontaktu, i što god taj kontakt, pa čak i to ugodno ili neugodno, to jasnoća, transparentnost to, to je kao da gledate neki drugi način, a da percipiraju drugačije što se događa u vam se sviđa ono što se događa oko vas, kao u planète.Vivre ecstasy nije curenja ili razmatranje. Živjeti s pričesti omogućuje nam da podignu što ste i podići samoj Zemlji. Ona je u tom smislu da starješine su vam rekli da ste Mirna. Ona je u tom smislu da mi vas pozivamo, mi, Star, razmatrati učinke Blue Coat milosti, ecstasy svoje izjave o svom životu. Jer, zapamtite: Inteligencija od Svjetlosti će uvijek biti ono što je očito, bez otpora, kao dokaz. Ovaj dokaz zatim pretvara svoj život i transformirati više. A čak i ako nemaju svijest, zbog svoje institucije u Infinite prisutnost (u kojoj se ponekad osjećate spavati, zaspati, a ne biti tamo), ti si potpuno postoji. I to je upravo vaša prisutnost, potpuna i cjelovita, ovdje, čak i na ono što bi se moglo nazvati zastoj ili spavanja, što utječe na najvažnije u vašem životu i eter od Terre.Alors, na Akcija Ecstasy je sve o ohrabrujuće, na braćo i sestre, uspostava zajedništva i moguće spajanja. Ove pričesti i ove spajanja izvan pokazati da smo bliže vama, a mi smo sve bliže svaki dan malo više, kako bi se postigla raj na zemlji i kraj na iluziji. Nakon što su se dogovorili da ne istaknuli svoj um, osobnost, ili ono što je ostalo od njega, djelovanje svjetla će biti sve više i više pritiskom, kontakti na svom kanalu će biti Marian, također, više više prema naprijed i moćan. Ecstasy je akcija najljepši i najčišći svjetla za čovječanstvo. Ako prihvatite ono što sam rekao, ne da bi to uvjerenje, već jednostavno živjeti, možda i lakše, moraš živjeti, u odnosu na ecstasy, bit će vam dati jasnu sliku o učincima vaš život. Zbog Ecstasy će rezultirati izvan sebe, u toku svakodnevnog života, u svom najjednostavnijem kao najsloženijih zadataka. Ecstasy će se to postigne puninu i radost da je ovo posebna će se premjestiti dublje i sve više i više konstantna. Ecstasy nije potrebno pokazati ili dokazati, jer je to demonstracija Svjetlosti. Ja bih rekao da ne može biti, zapravo, svjetlo bez samadhi, bez mira, bez zanosa mnogo veći nego samo u trenucima kada ste se odlučili. A osim toga, dokazi koje smo donijeli vam neke od mojih sestara i ja sam objasnio, na način, da čim ekstaza je stabilizirano, to postaje još lakše dobili informacije, nije od ovoga svijeta, ali istina o svjetlosti. I radio je sestra Hildegard Bingen DE, primjerice. Dakle, naravno, osobnost, to se ne može i ne može postojati. Tko ima vanjski pogled ne mogu sumnjati ni sekunde što se događa na suptilnim ravnima Zemlji. Ipak, ova akcija, kao što sam rekao, je najvažnije je da možete manifester.L ecstasy, štoviše, ne može trajati, i dalje, kao što ste vjerojatno ste primijetili da kada Trenutak kad um ne sudjeluje, odnosno da se ne ide da traži objašnjenje onoga što je doživjela. Ecstasy, a tamo gdje nema vizije, nema percepciju, osim da je svijest živi Shantinilaya je svakako najvažnija stvar za Zemlju, za vas, za svu braću i sestre na Zemlji. Dnevni Ecstasy također daje živite izvan sebe, točnije osjećaj za ono što je red na svjetlo ili ne. Ne smije se suditi nikoga, ali upravo zbog toga, da je živio ekstazu, što jako dobro znaju da je ecstasy događa u tišini, u područjima gdje nema riječi, tamo gdje je nema volje, gdje nema interakcije s braćom i sestrama koji, i sami, ne bi pas.L Ecstasy je posao, važno raditi na zemlji, jer to da prestane da sve ono što je prolazno ljudske prirode, a da to ne bude curenja. Ecstasy mijenja područja interesa, što mijenja svoju viziju, svoje oči da cvjeta, ona pretvara vaše tijelo, ona mijenja svoj odnos prema svjetlu, a to je primjetna, čak i za tebe. Ecstasy je, dakle, ne pasivni proces koji se može zamisliti, i to je potpuno pasivna osobnost i pokrenuto sve što je svijetlo, vječna, ne podliježe vremenu i prostor. To je zapravo ono što je važno. To nije toliko da imaju vizije, zapamtiti prošlost, što god da je, ona se ne promatra kao svjetla koje se reflektira, ponekad i iza vaših očiju. To ne ovisi o bilo koje ljudsko biće osim sebe. Ecstasy vas vodi bliže svoj Uzašašća, svjedok je mehanizam stazi gdje se vaše tijelo zapravo izgleda kao da nestaje, gdje se misli ne moraju biti tu da vam dati osjećaj postojanja, jer je Ecstasy čini dobro živjeti izvan postojanja, dok se ovdje na ovom svijetu. Ecstasy nikada ne bi trebao biti smatran curenje u vašem životu kao vanjski znanja. Ljubav je zanos, kao Svjetlo. Nešto što nikada neće znati osobnost. Tada, naravno, za one koji ne žive i nisu slijedili, jedan ili drugi način, ono što smo komunikacijom (ili izvan onoga što smo priopćiti svoje vjenčanje Nebo), to će biti za te braće i sestara od tih, velika poteškoća, bez zanosa: da se vjeruje da je znao za svjetlo izvana, poznavajući zakone ovog svijeta stvara pojam način, pojam evolucije. I ovaj pojam naprijed i evoluciju žalost će pojačati udaljenost između običnog i ekstaze svijesti same. Postoji čak i mogućnost da bi svjetlo živio pod posudu, kao oblik vlasništva, što naravno nikada neće biti ecstasy, ecstasy, jer, kao što znate, je transparentnost. Transparentnost i to može biti, bez obzira na vaše aktivnosti. Pa naravno, to se ne događa preko noći, u većini slučajeva, ali oblik učenja gdje je, kao of Ecstasy, stvarno postati svjesni onoga što joue.La odgovor Naravno, ovisit će o tome gdje se nalazite. Ali zapamtite da Ecstasy će dati živite svoju inkarnaciju, a ne kao zasebna i odsječeni od svjetlosti, ali stvarno i konkretno povezani. Sav život koji slijedi će promijeniti puno veći od onoga što je dao vama živjeti samostalno. Učinci ecstasy postala, nekako, više opipljivo, na zemlji kao u vama i oko vas vole. Tada, naravno, osobnost će misliti Ecstasy će pomoći ispuniti, kao što sam rekao, vaše obveze, što god oni svibanj biti, ali to nije točno. Uživajte u ekstazi, ne vas maknuti s ovog svijeta, ne u ovom trenutku, dok se na poziv Marije skupine. Vaš posao je presudno, nije posao koji vas hrani, nego djelo ecstasy koji hrani svoju braću i sestre svoje. Nema osobne volje i bez potrebe ili žudnje da djeluje. Skrasio u ekstazi i Transparency povećava svjetla oko vas. Vi ćete biti potpuno transformirao. Tri kamina emitiraju kontinuirano, dajući vam okus u miru i radosti u većini nezahvalan posao možda imate ostvariti. A je li u vašem životu, stvari koje još uvijek čini teško da se (to je tako emocionalno ili obitelj, ili posao ili bilo kojem drugom području), naći ćete sve više i više jednostavno, kao Ecstasy dolazi još više olakšati vaš život. Naravno, postoje trenuci kada se svjetla pozivom da ekstrakt svijet, bilo u snu ili zastoj same, iskusni i percipira kao takva. Te trenutke, zapravo, ja to ne skrivaju, umnožiti. Ali, to je u ovim vremenima, ako ja mogu reći da gorivo svjetlo, ne bi ih sigurno u vama, ali za ponovni, ne će, i da se okupa zemlje, i tvoje rodbina i svi su braća i sestre Zemlji, u ovom svjetlu. Ecstasy je sve prije nego povlačenje iz svijeta. Ecstasy je sve samo ne negacija svijetu, ali to je stvarno produhovljenjem od svijeta materije. Ovdje je Uzašašće, to nije negdje drugdje. Ne intelektualno znanje neće biti od bilo kakve pomoći Uzašašća. To možete uživati ​​(kao što je molitva, kao i meditacije kao tehnike) namijenjen je, u konačnici, da vas približi i doživjeti ono što sam upravo rekao. Kako zaboraviti se u zanosu je pronaći ljubav u ne-lokalizirane način, pronaći mir i zračiti ovaj mir, ne osobne želje. Samo u ovom konkretnom uživanje ekstaze kad se to očituje, izvan svake percepcije, to je milost unutar Svijesti. To će postati očito, sve više i više očito čim prihvaćaju, čim pozdravljaju val ekstaze. Može se pojaviti (i pojavljuju se lakše), kao i akcije na valu života koji Canal Marian i Blue Coat milost, vatrom u srcu. Sjeti se, u onim trenucima kada se čini da padne na vas, to je poziv od Svjetlosti i Call of Svjetlosti će postati jače. Ali poricanje tom svjetlu, također, će postati sve važniji, jer postoje mnogi braćo i sestre pakirani i oblikovati njihovu duhovnom putu, koji je stavio na početku od strane samog procesa, Udaljenost između njih i klicanje. Ecstasy je neovisna od bilo koje znanje, nema studija: to proizlazi iz odustajanje od Svjetlosti i napuštanja Sebi. Jer svjetlo je naša zajednička bit, naše zajedničko jedinstvo, a naš zajednički Apsolutno, to više ne može postojati, postupno ili odjednom, osjećaj natjecanja za one koji žive ekstaza, osjećaj za hijerarhiju, odnosno provesti izvan organizacije. Svjetlo čini da otkrijete ekstaza, spontanost i lakoću koji nije bijeg, ali lakoća života u kojem nema mjesta za sreću, gdje ima više prostora za patnje ili otpora. Radost zbog toga što će postati dostupniji i mir sve očitije. To je taj kapacitet svjetlosti, tijekom tog vremena, koja, doslovno, za promjenu polariteta zapravo odvija na Zemlji, što učiniti previše, također promijeniti polaritet. To će reći da čak i ako su aktivnosti i dalje kao i prije, da vidim sve više i više shvaćaju na isti način. Kao sestra MA vam rekao (ur.: Ananda Mayi Ma), vidjet ćete sve više i jasnije, u vama i oko vas, ono je strah, a ono što je od ljubavi, a ne kao vanjsku presudu (odnose se na ono što možete vidjeti svojim očima i čuti s riječima koje su većinom), ali više izravno od srca do srca. A to će dovesti, štoviše, prema jačanju Njegov percipira u uho. Sve to će se pojaviti na vas kao sve očitije. Opet, iako postoje slučajevi kad neposredno prije tog naravno, osobnost samo čuditi i kočnica. I to je u tim trenucima da morate ponovno na svoju ekstazu. I zapamtite da je ecstasy utječe na cijelu Zemlju, mnogo više nego što bi mogli raditi s riječima ili akcije. Ecstasy je važnija od vanjskog djelovanja, jer je najveća. Poziv od svjetlosti će vas doživjeti milost i živeći s proturječjima osobnosti koji bi se moglo činiti nepremostive nestati same od sebe, ne zovete bez daljnjeg djelovanja s vaše strane. Tu je milost, da nije negdje drugdje. Milost ne ovisi o vama, to ovisi o djelovanju svjetla u vama od trenutka kada ste dobrodošli. Cijeli tvoj život će biti lakše, čak i ako su trenuci zastoj može činiti teško pomiriti s precizno običnog života. Nakon prilagodbe i balansiranje učiniti, naći ćete to ne radi ništa. Vaša vitalnost će biti duboko razlikuju, svoje fiziološke potrebe također promijeniti. Pa onda možete izmjeriti pravi način da se proizvodi u vama i na isti način na Zemlji. Arhanđela Mikael vas pitao za solsticija i ekvinocija, da se zajedno, u tišini, u ekstazi, bez namjere (ur.: vidjeti njegov govor 18. kolovoza u "poruke za čitanje", gdje evocira sljedeći intervenciju od 22. rujna 2012). Inteligencija Svjetlosti će biti tako puno lakše, i na čovječanstvo, donoseći još više svoje konačno izdanje. Tada, naravno, onaj tko ga vidi s njegove osobnosti ne mogu vidjeti curenja, poricanje života, jer je svrha osobnosti je za održavanje i vjerujem da je jednostavno stavljajući svjetlo tamo gdje je nema, stvari će biti ugodnije u ovom svijetu. No, cilj nije da bude lijepo na ovom svijetu. Cilj je vratiti istinu, vratiti u kraljevstvo svjetlosti, ne zamišljajući ili pretpostavku (suprotno onome što mnogi braćo i sestre vjeruju) da je Svjetlost će sve promijeniti i da će život i dalje. Tko živi ecstasy, lakše shvatiti da stvarni život nije ovdje. Kao što ste rekli negdje drugdje koji su imali iskustva smrti (bez mistično) smrću, ovdje je. A čak i ako je vizija osobnost teži da vjerujete da je sve to može promijeniti, to je samo strah od vlastite osobnosti smrti, koji se izražava. Svatko tko ne ide na drugu obalu, kao što je rekao BROTHER K može razumjeti ništa i ne mogu prihvatiti bilo što od ekstaze. I tako, ovo je brat i sestra ove koji ne mogu živjeti da ništa nije registriran u strahu. I kao što je rekao sestra MA Ananda, postoji strah ili ljubav, ostalo je, nekako, da je zanimanja i smetnje. Dakle, što god da vaš um, vaš ego, to će vam reći da je to beskorisno, to će vam reći da postoji mnogo više stvari koje treba učiniti rukave. On će vam reći da se više ne meso, ne može nositi s odgovornosti. Ali gdje je tvoja odgovornost? To je u odnosu na ovom svijetu, ili ona je u odnosu na svjetlo? To je jedno ili drugo, previše. Krštenje Nebeskog Vatra, vatra Duha Svetoga, jednostavno vam pokazati kako. Dakle ne postoji bolji izbor nego prihvatiti žalbu Svjetlosti, nego biti uronjen, a ne u letu, ali u punini svjetlosti. Sve drugo se sama smjestiti. Pa tko je još uvijek registrirana u osobnosti, ne sudim, jer on će vam reći što je potrebno rukave, on mora djelovati konkretno. No, ne postoji ništa konkretnije od djelovanja ecstasy. To sve ovisi, opet, gdje god pogledate, i gdje je vaša svijest. Ecstasy čini da čak i rasti svjetla, rasti u miru, vedrinu rastu nakon prvih trenutaka sumnje i propitivanja prošlost. Ne možete poreći učinak ekstazija, kao i na samom tijelu u svim aspektima vašeg života na Zemlji. Uređaj ne sprječava djelovanje u dvojnosti osobnosti, ali ga nadilazi. To vas čini sretnim sve učiniti sve kako bi se postigla. On također može vas odvesti do istine, što je apsolutna. Istine nestaju: istine o tome što je privremena, prolazna, a to ne traje. Ecstasy vas stavlja u vječnost, upravo ovdje, u sigurnosti i Radosti i potpuno mijenja eter zemlje. Naravno, ja bih rekao da oni koji ne žive, ne mogu znati, ne mogu vjerovati. Ili jednostavno u životu, to nije vjerovanje ili znanje, to je stanje u kojem radost i ljubav su posvuda. Bez obzira na osobnost može reći što god odvojeni oči izgledaju, kaže, postoji temelj ovog mir i radost ovo. Emocije ostavite uma nestaju. Tada, naravno, oni koji su počeli živjeti ovaj svibanj čudo kako oni su idući u biti u mogućnosti da se izračuna, unesite svoje poslovanje u bankama, trgovačkim, pripremanje obroka. Ali to nije istina, to je samo privremeno i Prijelazno razdoblje. Uvijek izađu veći, svjetlije, više ljubavi. Samo ja mogu vjerovati u suprotno. Inteligencija svjetlosti nije prazna riječ, a vi ćete vidjeti više u tebi, jer su, kako su neke zvijezde i neke braniteljske rekla ti sve treba promijeniti. Ono što se činilo bitno, već pod utjecajem ecstasy, nestaje, kao da je magija u vašem životu. To je ista bojazan da bi moglo ostati, budući da ne može biti strah ili ljubav. A ako je Rapture, ljubav je tu. I tako je strah nestao, ili manje. Odgovor Call of svjetlu kada to utječe na vas osobno. Nemojte odugovlačiti, ne stavi neki drugi put, jer nikad ne znate kada réappellera svjetlo. To je u tim trenucima da moram vam reći: "Ono što je važno? ". Ono što je važno i presudno za vas na Zemlju? Je li ono što je stići u određeno vrijeme na određenom mjestu ili je ono što je, primjerice, pod svaku cijenu pokušavaju napraviti takav obrok vremena, pridržavati se pravila i ograničenja na okvire da, većinu vremena, sami postavili, ili je ono što je sloboda? Svjetlo poziva vas kako bi se postigla svoju slobodu i neovisnost. To nije proces ili egoistični i narcisoidni, ali to je istina usluga Svjetlosti. To nije u obveznice. Usluga svjetlo nije u skladu s ciljem koji ste postavili za sebe, jer je jedini cilj da sada mora ispuniti, sad, je li ovo mjesto gdje je Svjetlost spokoj. To je do vas, kao i uvijek, da se odlučite ako je to tvoja istina ili ne. Sve je to učinjeno sada, jer je to priprema za kolektivno uskrsnuća čovječanstva. Mikael kao što si rekao "znakovi Neba i Zemlje će postati sve očitije." Tada, naravno, oni koji odbijaju živjeti ovaj šok čovječanstvo (jer to je jedan), će biti u poricanju. Tko ne želi vidjeti, a ne želite vidjeti, ne sudite, jer čak i ako se čini kako bi se potvrdila u svojoj osobnosti, ta konsolidacija je samo strah, strah od vlastite smrti, njegovi raspad. Kao što sam rekao, u osobnosti, život za vas je ovdje, ali ovaj život nije stvarni život. Svi oni koji su otišli, kako kažu, s druge strane, vi ste svjedočili ovdje su zaključane, zaključana u tijelu, u nešto što je teška, gdje nema svjetla i Iznad svega, ne postoji sloboda. Prava sloboda nije od ovoga svijeta, ali ste Oslobodimo ovaj svijet, a to znači ekstazu, to ide kroz druge svijesti, druga država, dapače, sve više i više, što čini razbiti navike prošlosti. I to je mjesto gdje će vas pitati što je najvažnija stvar za vas? Svjetlo i ostali, svi ostali? I to će dobro reagirati na ove jednadžbe za ovaj zahtjev. Ako želite snimiti svjetlo, jednostavno pospite svoj život sa svjetlom, sakriti strah, svjetlo će pobjeći. Ako pristati na Svjetlo i Ljubav će popuniti i ispuniti svijet. To je izazov koji moraš živjeti svi, u različitim stupnjevima iu različitim vremenima. A također smatraju da, bez obzira na kaos u svijetu, čak i ako ste u malim poremećajima, Ljubav, Svjetlo će biti puno jači od svih neugodnosti u svijetu. Ali se još uvijek izbor svjetlu, a ne kao odredište izbor, a ne kao konačnog odredišta, nego u ono što se treba prihvatiti ili odbiti biti proživjeli. Kao i uvijek, ti ​​si jedini gospodar na brodu ovo vozilo u vašoj svijesti. Nemojte slušati bilo koga, ne slušaju ono što je svjetlo. Ako vas pita da se zaustavi na rubu ceste, to učiniti. Ako vas pita da vas stavi na krevet vrijeme, učinite to. Ne postoji obveza da se istina i svjetlost onda to jednostavno znači da bih se posuto svjetlom i nastaviti svoj redoviti život, ne mijenjajući ništa, čak i ako ste podnijeli zahtjev i recitirati Svjetlost . Vi se suočavaju svoje vlastite odgovornosti i tu je šok Čovječanstvo. Pristati da se u svjetlu, ili ste u strahu i poricanja? Tu će biti alternativa i svatko je slobodan živjeti ono što je došao na Zemlju u ovo vrijeme. No, sve više, kako kaže Marie MA (ur.: Ananda Mayi Ma), možete doživjeti strah i ljubav. To će biti ili jedan ili drugi. Ne brinite (kao što je rekao i ponavljam sada) za one koji su, za sada, ne čini ni žive ni biti pogođeni ovom procesu. Držite se doživjeti ono svjetlo vas pitam, što je dobro svjestan svog cilja. Pravi život će se pojaviti kao da nisu s ovoga svijeta, ali dokle god se ne živi, ​​to je beskorisno da vam kažem. Jednostavno parafraziram BIDI opovrgnuti ovu Instant već daje potporu otvaranju vrata prema vječnosti. Slobodno živjeti intenzivnije svjetlo, bez ograničenja i bez suzdržavanja, a pogotovo bez straha. Nemaš izbora nego da se odupre ili vas napustiti, potpuno, za održavanje identitet niti prihvaća gubljenje identiteta, a ne za ništa, ali za redoviti i punine. To zapravo može biti mali problem za osobnost, jer na ovoj razini, tu je presudna izbor: Uskrsnuće Uskrsnuće ili ne, prihvaćanja ili odbijanja. Tada, naravno, sve do sada, to je lako reći da ste u potrazi za svjetlom, da ste bili na duhovnom putu, da purifiiez ono što nazivamo karma, da se razvije. Ali svjetlo ne mijenja. Ljubav nije evolucija. Kao što je rekao jučer, to je Transubstantiation: Prijelaz iz gusjenice u leptira. Gusjenica je prolazna, gusjenica, kao što je rečeno, ne znam leptir. Tu su na toj razini, čin napuštanja voditi. Dakle, mi smo također tu, svjesni da, ovisno o vašem osobnom povijesti, strah može biti više ili manje postoji, više ili manje intenzivno. Sjeti se, u doba kada se strah manifestira i tako s vremena na vrijeme kada sumnja svoj bit svjetla, a svjetlo je daleko izvan ove vrste ispitivanja, ispitivanje. Nazovite nas, mi ćemo vam pomoći u tim trenucima. Ako se simptomi razviju u tijelu, ako su vizije pojaviti, ako događa se u tijelu ili u suptilnom tijelu, ne brinite se u vremenima ecstasy i umrtvljenost, idu dalje. Svjetlo zna što ona mora učiniti. Jačanje tvoj otpor, demonstracije ili druge bolove. Nesebičnost i napuštanje u svjetlosti vidjet ćete vrlo brzo po sebi, ako se živi, ​​da su jedine stvari koje bi mogle spriječiti da žive bilo strah, postoji nema druge temelje. Ecstasy živi, ​​živi i dnevni Shantinilaya Apsolutno, da doista može vidjeti, za sebe, u stvari, to je uvijek bio tamo i samo misaone procese, mehanizme poštivanje uvjerenja, raznovrsna i raznolika, da su spriječena živjeti i vidim izvan svake vizije. Ja ovdje stati moje riječi. Dopustite mi da ostanem s vama u tišini nekoliko trenutaka bez želje, bez pitanja, bez ikakve obveze spominjanja pričest ili nešto drugo: jednostavno predstaviti sebe, prisutna u svima nama ovdje. ... Dijeljenje dar milosti ... A i sjetite se da svi užici ovoga svijeta, tko god oni bili, ne može biti prolazna. Zadovoljstvo Gospodnji svjetla i vječnosti: to je puno veći od zadovoljstva zadovoljstva ništa. To je sigurno, u trenutku kada ga prihvate, jer živite. Ti si ovdje. Završavam s ovim riječima: sve što je rođeno od tijela je prolazna, i kratkotrajna. Samo Duh je Gospodin i Jeste li nadasve Duha. Zatvorenici u tijelu koji, međutim, mora donijeti, također, da sloboda. "Ja GEMMA GALGANI Volim te. Ti si mi, kao što sam ja vas: Jedinstvo ljubavi, u mnogostrukosti pojava. Jedinstvo svjetlosti. Joy of Light. Vidimo se sljedeći put. Neka bude svjetlost svoju kuću. Mir s tobom, svaki dah. Do skorog viđenja.



*****

 

SRI AUROBINDO


16 août 2012
 Je suis SRI AUROBINDO. Frères et Sœurs en humanité, dans l'Amour et dans la Grâce, il m'est demandé de venir exprimer un certain nombre d'éléments, visant à vous faire approcher de ce que peut représenter le vécu de l'Absolu, quant à l'intérieur et à l'extérieur.
Parler, en effet, d'intérieur et d'extérieur est, bien évidemment, possible, de par même la constitution de la vie sur cette Terre. Il y a ce qui est dedans, il y a ce qui est dehors, il y a ce qui est observable et perceptible, à l'extérieur, et il y a ce qui est vécu, en quelque sorte, à l'intérieur. Le vécu de l'Absolu, comme de l'Infinie Présence, va transformer cela. En effet, parler d'intérieur et d'extérieur, envisage, bien sûr, une notion de limite, de délimitation et de séparation entre ce qui est à l'intérieur et ce qui, par définition, est à l'extérieur. Les états de Présence et de Je Suis (réalisés, par exemple, par les Couronnes Radiantes du Cœur et de la tête, ou par l'Éveil de la kundalini) conduisent à expérimenter des états de non séparativité, des états où le cloisonnement tend à s'effacer. Permettant de vivre, en quelque sorte, ce qui est nommé le Soi (ou le Je Suis). Mais même au sein du Soi (ou de ce Je Suis), il existe toujours une limite, une séparation, entre ce qui est dedans et ce qui est dehors. Chaque conscience, chaque Frère et chaque Sœur, présent à la surface de cette planète, a donc un intérieur et un extérieur. La communication passe par l'extérieur, de l'un comme de l'autre, pour pouvoir résonner et impliquer un certain nombre de perceptions, au niveau de l'intérieur de chacun.
Ce qu'il advient au moment du vécu de l'Absolu est de tout autre nature. C'est qu'au fur et à mesure que cet Absolu est vécu, par nos Frères et Sœurs qui le vivent, il se traduit par la disparition pure et simple de cette notion d'intérieur et d'extérieur : la limite, la délimitation semble disparaître, et elle disparaît réellement. Ce que je vais exprimer fait suite à ce qui avait été exprimé, voilà peu de temps, par l'Étoile NO EYES (ndr : son intervention du 20 juillet 2012), concernant ce qui est Vu avec le Cœur, et ce qui peut être vu avec les yeux, avec la vision Éthérique. En effet, l'Absolu est caractérisé par cette notion de Transparence, Intérieure, où plus rien ne fait obstacle à la Lumière. Qui dit Transparence, comme par effet d'une vitre, donne à Voir de la même façon, sans aucune altération, ce qui est dedans comme ce qui est dehors. Celui qui est Absolu au sein d'une forme va développer, de manière rapide, sans le chercher, une perception nouvelle, qui n'est plus ni une communication, ni une Communion, ni une Fusion, ni une Dissolution, ni même une Délocalisation de la Conscience ou une Multi-localisation de la Conscience, mais bien quelque chose de nouveau, difficile à exprimer au sein de concepts et de mots, mais qui est la stricte réalité du vécu. Ce qui est perçu à l'extérieur est perçu, de la même façon, à l'intérieur. Ce qui est vu dans le ciel, est vu dans le Soi. Ce qui est entendu à l'extérieur, est entendu à l'intérieur. La délimitation entre l'intérieur et l'extérieur n'existe plus. Il y a donc une Transmutation qui se produit, à ce moment-là, qui réalise, pour l'Être qui le vit, une absence de limite, une absence de barrière, et l'accès à cet Absolu, dont rien ne peut être dit, mais dont il peut être rendu témoignage.
L'état Absolu s'accompagne donc de la disparition, par la Transparence, l'Humilité et la Simplicité, de toute notion d'intérieur et d'extérieur. Il n'existe plus de délimitation, de barrière, entre ce qui est dedans et ce qui est dehors. D'ailleurs, même l'expression de « dedans » et de « dehors » ne veut plus rien dire : dans la mesure où l'Absolu avec forme est touché (si je peux employer ce mot), est réalisé, cette notion de délimitation disparaît d'elle-même. C'est le principe même, d'ailleurs, de la Transparence, qui est en œuvre, à ce moment-là, et qui permet, à vos Frères et à vos Sœurs qui le vivent, de manifester l'ensemble, non pas de pouvoirs, même spirituels, mais bien plus, des capacités, tout simplement, à s'installer dans la non localisation, et dans ce qui a été nommé le non être. Il n'y a plus d'appartenance, il n'y a plus d'appropriation, à un corps, à une idée, à une fonction, à un intérieur ou à un extérieur. Il n'y a plus, en quelque sorte, de frontières. Cet état, qui est au-delà du Samadhi, correspond à ce qui a été nommé cet Absolu Ultime (ndr : voir notamment sur ce thème l'intervention d'ANAËL du 9 avril 2012), ou, si vous préférez, ce qui se rapproche de cette Demeure de Paix Suprême.
La conscience est un mécanisme d'extériorisation et de projection, quelle que soit cette conscience, qu'elle soit limitée par la personne, qu'elle soit limitée par les sens, ou qu'elle soit expansée au plus large qu'il soit possible (au travers du Corps d'Êtreté, de la Présence et du Je Suis, jusqu'à l'Infini ou Ultime Présence). Les expériences, que l'on peut qualifier de mystiques, vécues à ce moment-là, évoquent un sentiment de Dissolution, de Plénitude, un sentiment, où plus aucune barrière ne semble exister, dans la conscience comme dans la perception. Les Archanges et nous-mêmes, nous vous avons souvent affirmé que nous étions à l'Intérieur de vous, de la même façon que le Soleil, les Planètes, les Univers, et l'ensemble des Mondes, Créés et Incréés, est à l'Intérieur de vous. Dans l'Absolu, n'ayant plus de localisation au sein d'une individualité, d'une personnalité, d'une conscience limitée ou illimitée, l'installation au sein de cette Conscience au-delà de toute conscience, va faire, en quelque sorte, disparaître toute distinction possible entre l'intérieur et l'extérieur. De la même façon que l'Absolu n'est pas ce corps, que celui qui vit dans l'Absolu n'est pas ce mental, ni cette personne, ni cet individu, de la même façon, la Délocalisation Ultime de la Conscience se traduit, pour celui qui le vit, comme un sentiment indicible (bien au-delà de tout sentiment humain) de ne plus être séparé de quoi que ce soit, de ne plus être enfermé dans quoi que ce soit, n'étant plus localisé au sein d'une forme, au sein de quelque chose qui est appelé éphémère.
L'installation et le vécu de l'Absolu, va donc faire disparaître toute barrière et toute distance. Donnant, en quelque sorte, accès à la possibilité de passer d'un état à un autre, sans aucune difficulté, de manière évidente, comme si, enfin, l'Être qui le vit retrouvait ce qu'il avait toujours Été, avant la séparation, avant l'incarnation, et avant même l'Êtreté, avant même ce qui est nommé l'Origine Stellaire. Ceci est difficilement appréhendable par des mots et, encore plus, assimilable au travers de concepts. L'expérience du Samadhi et ses différents stades, au sein de la conscience Turiya, peut représenter, en quelque sorte, une approche de cette Dissolution de l'intérieur et de l'extérieur. Vient un moment, lors de l'établissement, au-delà de tout état temporaire, de l'Absolu, où se manifeste quelque chose de nouveau, où ne peut plus exister la moindre distance entre un point et un autre. Exprimé tel que vous l'a exprimé BIDI, cela donne : le Centre, présent en tout point (ndr : voir l'intervention BIDI-2 du 13 juillet 2012). Il n'y a plus d'attachement réel à une forme, à un concept, à une idée, à un Monde ou à une Dimension. Cela ne peut être réalisé qu'au travers, comme je l'ai dit, de la Transparence, dont les outils les plus importants sont l'Humilité, la Simplicité, et l'Intégrité. Cette Intégrité, dont je parle, n'a rien à voir avec des règles morales ou sociales, manifestées par une quelconque personnalité, mais est bien l'Intégrité, au-delà de l'Unité, conduisant à, et permettant à l'Absolu d'Être, à chaque instant.
Cette disparition de limite ou de frontière, entre l'intérieur et l'extérieur, fait justement partie de cette Dissolution Ultime. Amenant la conscience à ne plus être tributaire, justement, d'un quelconque attribut, d'une quelconque fonction, ou d'une quelconque circonstance, intérieure comme extérieure. Il n'y a donc pas, à proprement parler, de disparition de l'intérieur, de la même façon qu'il n'y a pas, à proprement parler, de disparition du monde (en tout cas, tant que la conscience y est présente). Il y a, simplement, la possibilité d'être, à la fois, l'ensemble du Créé comme de l'Incréé. Cette absence de barrière ou de limite crée donc la vraie Liberté, ainsi que vous l'avait exprimé FRÈRE K, comme étant l'Autonomie et la Liberté. Il ne peut exister d'Autonomie réelle tant que persiste la moindre distance, la moindre séparation, entre ce qui est perçu et vécu comme intérieur, et entre ce qui est perçu et vécu comme extérieur. Il ne peut exister ni opposition, ni assimilation, ou comparaison, entre l'intérieur et l'extérieur, puisque ceux-ci font partie, à ce moment-là, de la même réalité, du même vécu. NO EYES avait exprimé cela, par rapport à la Vision du Cœur, ou Vision Réelle, qui se fait sans les yeux. De la même façon, la disparition d'une conscience identifiée et localisée, va conduire à faire disparaître toute notion d'intérieur et d'extérieur. Bien sûr, le fonctionnement physiologique de ce corps est à l'intérieur de ce corps. Mais la Conscience, elle, ne peut plus être attribuée à ce corps, ou à n'importe quel autre corps, puisque cette Conscience a la particularité de ne plus être tributaire d'une quelconque forme, d'une quelconque limite, d'un quelconque enfermement, ou d'une quelconque barrière.
C'est justement dans cet état que la réalité et le vécu de ce que nous vous avions dit, à savoir que nous étions à l'Intérieur de vous, se fait réellement jour. À ce moment-là, vous vivez que l'ensemble des manifestations de la Vie et des Dimensions se situent partout, et, aussi bien à l'Intérieur de vous qu'à l'intérieur de toute chose, puisque, justement, cette notion d'intérieur n'existe plus. Ainsi donc, le vécu de l'Absolu va, en ce qui concerne ces notions de limite et de délimitation, faire disparaître toute séparation. Ainsi, celui qui est établi en Absolu n'est plus, ni ce corps, ni aucun autre corps. Il ne peut plus être affecté à un temps et à un espace donné. Il n'existe donc plus de localisation réelle à la Conscience, comme au vécu, donnant alors la possibilité, à celui qui est Absolu, sur ce monde, de vivre au-delà de toute limite et de toute contingence, liée au corps, liée à l'environnement. Ne se pose plus, alors, le problème de ce qui est appelé la communication. Ne se pose plus, alors, le problème de ce qui est appelé la persuasion, le besoin de démontrer, de convaincre, de séduire, d'attirer ou de repousser. Ceci est directement relié à ce qui avait été exprimé sur les notions de Transparence, voilà quelque temps (ndr : voir en particulier sur ce thème l'intervention de FRÈRE K du 7 juin 2012).
Voilà un peu plus de deux mois, je vous avais expliqué ce qui pouvait résulter des contacts avec les autres Dimensions (ndr : son intervention du 21 mai 2012). Nombre d'entre vous ont pu expérimenter l'approche, dans le Canal Marial, d'une Étoile, d'un Ancien ou d'un Archange, voire de plusieurs. Cela a abouti, pour nombre d'entre vous, à être appelé, par le Canal Marial, par MARIE ou par une autre Étoile, par votre prénom. Ces expériences ne visent pas à vivre quelque chose, simplement, d'expérientiel, mais visent, réellement, à établir, en vous, la Transparence. C'est-à-dire la disparition même de toute communication, le vécu direct de la Vibration, de la non séparativité entre vous et MARIE, entre vous et un Archange, entre vous et un Ancien. Les marqueurs dont je vous avais parlé et, en particulier, les tonalités précises se modifiant au sein des oreilles, ont été, en quelque sorte, pour vous, un garde-fou de vos expériences. Au travers de ces expériences (pour ceux qui les ont vécues), vous avez pu constater, à un moment donné, la disparition totale de tout sens d'identité, de tout sens d'identification, à quoi que ce soit. Pour beaucoup d'entre vous, cela s'est traduit par un sentiment de disparition totale de la Conscience, que cela soit en méditation, que cela soit en Alignement. Ceci fait, effectivement, partie du processus devant vous mener à la Libération totale, c'est à dire à la non possession d'un corps, d'un mental, ou de quoi que ce soit appartenant à quelque Dimension que ce soit.
La préparation qui est en cours vise, donc, à vous faire vivre ces états particuliers, où n'existe plus ni conscience, ni mental, ni corps. Que ces expériences, que vous vivez, durent une minute comme plusieurs heures, n'a aucune espèce d'importance. L'important, ainsi que vous le constatez, est la répétition de ces expériences. Parce que la répétition de ces expériences vous conduira, à un moment précis, à vous établir au-delà des expériences, dans cet état de Transparence Totale, où rien n'existe à l'intérieur, sans exister, de la même façon, à l'extérieur, et réciproquement. Ici, se situe la Demeure de Paix Suprême. Ici, se situe l'absence de distinction entre le sujet et l'objet. Ici, se situe la perception, à un moment donné, Claire et Consciente, qu'il existe quelque chose qui existe au-delà de l'existence, la présence de quelque chose, qui est là, au-delà du sens d'une identité, au-delà du sens d'une localisation dans le temps et dans l'espace. Ce qui peut sembler, dans un premier temps, déroutant, parce que la Conscience ne peut connaître cela en elle-même, et qui peut donc vous faire interroger sur le sens de ces absences, qui sont, réellement, la vraie Présence, sont les moyens qui vont vous permettre (à travers la Fusion des Éthers, réalisée, en vous, par le Manteau Bleu de la Grâce) de vous rapprocher toujours plus. Et de vous mettre, en quelque sorte, en syntonie avec ce qui est censé se dérouler dans vos cieux, sur la Terre, et en vous.
À un moment donné, une fois passé le premier Choc de l'Humanité, qui sera, pour ceux d'entre vous qui vivent tout cela, extrêmement limité dans le temps, vous pourrez alors vous installer dans ce que vous nommez, pour l'instant, absence ou stase. Qui n'est, en fait, que le réveil de votre Conscience dite Illimitée, ou encore de l'Absolu, au-delà de toute forme, qui est (je vous le rappelle) notre Essence commune. Une fois les premières expériences vécues (à travers les Communions, les Fusions et les Dissolutions, vécues avec les autres Dimensions), vous vous apercevrez que ces Présences ne sont pas seulement dans le Canal Marial, mais sont aussi, très exactement, les mêmes à l'intérieur de vous. Cet intérieur ne pouvant pas être défini comme le cœur, ou un autre endroit, mais correspond, réellement, à ce que vous pourriez appeler votre intimité. Au-delà de votre intimité, c'est à dire ce qui ne peut être vu par l'extérieur, et qui vous appartient en propre, se déroulera un processus appelé la non appartenance, qui vous amènera à vivre, par l'intermédiaire de la non localisation, cet Absolu (ce que vous pouvez nommer, pour l'instant, stase ou absence), comme votre état naturel, comme ce que vous avez perdu, ou apparemment perdu, jusqu'à présent.
Même si vous ne l'avez pas identifié, ni expérimenté, l'ensemble de toutes les quêtes, de tous les Frères et Sœurs incarnés (qu'elle qu'en soit la manifestation et l'expression), n'est que le reflet de cette quête ultime. Cette quête ultime, dans les moments de Communion, dans les moments de Fusion/Dissolution, dans les moments d'absence ou de stase, va vous amener à percevoir (au-delà des perceptions habituelles) la disparition de ce corps, la disparition de ce mental, la disparition de votre identité. Et vous allez, à ce moment-là, constater qu'il y a quelque chose qui a toujours été là. Il y a donc un Observateur, invisible, au-delà du témoin. En touchant cet état, vous allez être Libéré, Libre et Autonome, en totalité. Aucune illusion, aucun corps, aucune souffrance, aucune limite imposée par ce monde ne pourra vous toucher ou vous affecter. Ici se situe la Libération Finale.
Ainsi donc, durant cette période qui se déroule, comme cela vous a été spécifié, dans son accélération, par MARIE elle-même (ndr : son intervention du 15 août 2012), ce que vous êtes appelés à vivre ne doit pas, ni vous faire rechercher un sens, ni vous faire rechercher une interprétation, mais simplement, d'être immergé dans ce que vous propose cette absence ou cette stase. L'important n'est pas la signification, l'important n'est pas le sens ou l'explication de ce qui est vécu, mais bien, de déboucher et de découler sur ce que vous Êtes, en Vérité, dans l'Absolu, au-delà de toute forme, au-delà de toute localisation, dans tout temps, dans toute Dimension et dans tout Espace. Les mécanismes vécus actuellement, pour beaucoup d'entre vous, conduisent très exactement à cela. L'approche de la Présence, l'approche du Je Suis, réalisée au travers des mécanismes Vibratoires (puisque la Conscience est Vibration), n'avait qu'un seul but : vous faire accepter l'éventualité de l'Absolu. Aujourd'hui, de plus en plus, parmi vous, se rapprochent de cela. Au travers de l'Ultime Présence (ou Infinie Présence) se réalisent, en vous, des moments expérientiels, qui vont, à un moment donné, vous établir au-delà du Choc de l'Humanité, au-delà de toute interrogation, de tout questionnement, de tout sens, de toute signification, vous établir dans ce que vous Êtes, avant que cette illusion, au sein de ce monde, n'apparaisse. Telle est l'action, à la fois, du Supramental, de l'Onde de Vie, de la Fusion des Éthers, du Manteau Bleu de la Grâce, ayant œuvré au sein des Portes KI-RIS-TI et OD, vous permettant, aujourd'hui, de ne plus vous interroger, si cela est possible, sur ce qui est vécu.
Bien évidemment, lors des premières expériences, le mental va chercher à comprendre, soit au moment même de l'expérience, soit, le plus souvent, après, à donner un sens, à donner une explication. Mais très vite, si vous acceptez de ne pas vous arrêter à ce sens ou à cette explication, vous allez vous apercevoir que ces moments d'absence, ces moments de stase, ces moments de disparition de la conscience, vont se traduire, à votre retour, par une plus grande perception de vous-même, une plus grande Transparence, et surtout, une modification totale de vos rythmes physiologiques, quels qu'ils soient. Il vous sera, à ce moment-là, extrêmement facile de vous rendre compte des effets obtenus par cet état de stase, ou d'Absolu (que vous pourriez, encore aujourd'hui, appeler absence). Dans tous les secteurs de votre corps, dans tous les secteurs de votre vie, vous constaterez que les choses ne sont plus jamais comme avant. Il y aura une espèce de prise de distance, qui n'est pas un détachement, ou un abandon de quoi que ce soit, mais à ce moment-là, vous serez pleinement Présent, si je peux dire, dedans comme dehors. La recherche de sens et de signification n'aura plus, pour vous, aucun sens. Vous serez établi, et vous le serez, à ce moment-là, de manière définitive et formelle, dans l'Absolu.
Ainsi donc, les expériences proposées, que cela soient celles dont je vous ai parlé, voilà presque deux mois (ndr : son intervention du 21 mai 2012), que cela soient celles que je vous annonce aujourd'hui, n'ont qu'un seul but : votre Liberté, votre Autonomie, votre Transparence, et vous établir dans l'Absolu que vous Êtes, de toute Éternité. Réalisant cela, vous saisirez, à ce moment-là, au-delà de toute notion mentale et intellectuelle, ce qu'Est l'Absolu, parce que vous le serez devenu. Vous ne pourrez être, en aucune manière, sujet à un questionnement par rapport à cela, parce que je vous rappelle que cela est votre nature, notre nature à tous, sans aucune exception. L'ensemble de ce qui doit se dérouler, à ce moment-là, à l'intérieur de ce corps, comme à l'extérieur, au sens le plus large (c'est-à-dire votre environnement, aussi bien personnel que votre environnement géophysique), ne pourra plus, en aucune manière, affecter, en quoi que ce soit, la stabilité : ce Centre, qui est présent en tout centre, et qui n'a jamais bougé, sera alors devenu, pour vous, votre Réalité. À ce moment-là, il vous sera extrêmement aisé de saisir le sens, les explications, les tenants et les aboutissants de ce que vous vivez, à ce moment-là. La disparition de la limite entre l'intérieur et l'extérieur deviendra, pour vous, votre véritable nature. La perte, même, de tout sens d'identification à une personne, vous apparaîtra comme une évidence, que je qualifierais de suprême. À ce moment-là, la Demeure de Paix Suprême sera établie, de manière définitive, en ce que vous Êtes.
Ainsi donc, l'ensemble de ce qui a été conduit, par vous, par les Archanges, par les Anciens et par les Étoiles (réunis en Conclave, dorénavant, et depuis déjà plusieurs mois), n'a eu que pour objet de faciliter vos Retrouvailles avec vous-même, au-delà de tout éphémère. Ainsi donc, les moments d'absence ou de stase, où vous semblez ne plus participer à votre propre vie, ne doivent être ni craints, ni rejetés, parce qu'ils sont (de la même façon que les contacts avec les Étoiles, ou les Anciens, ou les Archanges), un moyen de vous rapprocher de votre Absolue Essence. C'est dans cette Transparence, en acceptant l'Humilité et la Simplicité de ne pas avoir à expliquer, de ne pas avoir à comprendre, de ne pas avoir à intellectualiser, que s'établira, pour vous, au mieux, ce que j'ai nommé, voilà presque deux ans, le Choc de l'Humanité (ndr : dans son intervention du 17 octobre 2010). Vous ne serez aucunement concernés par le Choc de l'Humanité, dès l'instant où vous saisirez qu'il n'y a ni extérieur, ni intérieur. Et ce n'est que dès l'instant où les projections de la Conscience, comme du mental (à travers une recherche de sens, à travers une recherche d'explication, à travers une recherche de corrélation), auront disparu, que vous serez à même de pénétrer votre Demeure d'Éternité.
Ceci est un mécanisme naturel. Les seules résistances, et les seules forces visant à vous opposer, viennent uniquement de ce que vous n'Êtes pas, au sein de l'Absolu, et de ce que vous êtes, au sein de l'éphémère. Un certain nombre d'éléments vous ont été donnés, concernant les peurs et les attachements, quels qu'ils soient. Concernant leur description, mais aussi la possibilité d'œuvrer sur eux, non pas à partir de la personnalité, mais bien à partir de la Vibration, au-delà de tout mental, au-delà de tout intellect et de toute conceptualisation (ndr : voir en particulier, dans la rubrique « Protocoles à pratiquer » de notre site, les protocoles « Attachement archétypiel de la personnalité à elle-même » et « Libération des Attachements Collectifs »). Pour beaucoup d'entre vous, cela va devenir de plus en plus aisé, non pas à comprendre, mais bien à vivre. Dès l'instant où vous acceptez, de la même manière que vous avez accepté les Présences au sein de votre Canal Marial, où vous aurez accepté, de la même façon, vos absences (ce que vous nommez ainsi, ces Dissolutions, où il n'y a plus de sens de corps, où il n'y a plus le sens d'une identité, où il n'y a plus de mental), ces expériences gagneront en intensité, en longueur, pour les mois qu'il vous reste ici. De votre capacité à vivre ces états, de vos capacités à rester installé dans l'Humilité et dans la Simplicité, découlera, tout naturellement, votre Autonomisation, votre Libération, et l'Absolu. Il n'y a rien à chercher, comme le disait BIDI. Il y a juste à changer de regard, et la meilleure façon de changer de regard est d'accepter ces processus. Se situant ni dedans, ni dehors, mais qui agissent directement sur la Source de la Conscience, c'est-à-dire ce que vous Êtes.
Les résultats et les transformations qui en découleront, dans votre vie, seront telles qu'aucun doute ne pourra effleurer votre Conscience ou effleurer votre esprit. La Transparence deviendra, alors, pour vous, votre nature. C'est à ce moment-là que vous serez installé, totalement, dans l'appellation, qui vous a été donnée, de Libérateur. Le Libérateur n'est pas celui qui vient les armes à la main. Le Libérateur est celui qui dépose les armes, dont le seul objectif est de laisser ce qu'il croit Être, être traversé par la Lumière, en totalité, sans résistance, sans opposition, sans peur, sans attachement. Ceci découlera et impliquera pour vous, une plus grande facilité à vous installer dans votre nature véritable. L'influence de certains types de Rayonnements, bien au-delà de ce qui avait été appelé le Supramental, bien au-delà de la Libération du Noyau Cristallin de la Terre (appelée Onde de l'Éther, ou Onde de Vie), au-delà même de toute localisation au sein de l'une des Couronnes Radiantes ou de quelque point de ce corps, vous permettra, de manière extrêmement simple, de vivre cela, et de vous établir en cela.
Il existe un certain nombre d'éléments, à travers ce que vous pouvez utiliser, et je parle en particulier de ce corps, qui est un résonateur : je laisserai UN AMI s'exprimer, demain, sur l'utilité des différents yogas qu'il vous a communiqués, pour vous aider, durant cette période, à réaliser cet Absolu, cet Infinie Présence, cet Ultime Présence. Pour retrouver ce qui n'a jamais été perdu, ce qui n'a jamais disparu et qui a toujours été là. L'Abandon de la personnalité, l'Abandon à la Lumière, l'Abandon à toute identité, n'est pas une fuite, mais bien l'installation, dans l'Infini Présent, de la Conscience comme de la non conscience. C'est ceci qui se déroule au travers des différents types de Rayonnements, qui vous avait déjà été énoncé par notre Commandeur Ancien, reparti dans ses domaines d'élection, nommé ORIONIS. Ainsi que vous l'avait énoncé MARIE, hier, il vous avait donné, voilà quelques années, un certain nombre d'éléments qui, à cette époque, pouvaient ne pas vous apparaître comme clairs ou évidents. Mais si vous les relisez aujourd'hui, vous constaterez que c'est très exactement ce que vous êtes en train de vivre (ndr : voir les interventions d'ORIONIS de septembre 2005 à août 2009 - rubrique « messages à lire » de notre site). La Libération du Ciel, du Soleil et de la Terre, permet, effectivement, à des qualités Vibratoires particulières de Rayonnements (venant du Soleil Central de la Galaxie, Alcyone, et venant aussi de ce qui est nommé Hercobulus) de venir jusqu'à vous finaliser ce que je vous ai exprimé aujourd'hui.
Ce qui apparaîtra, en vous, apparaîtra dans vos cieux. Ce qui se passera, en vous, se passera dans vos cieux. Parce que c'est la même chose : ce n'est pas dans le ciel, à l'extérieur, ce n'est pas au dedans de vous, dans vos Vibrations, mais c'est exactement le même processus. Il n'y a pas de différence, il n'y a pas de distance, il n'y a pas de temps. Ces affirmations deviendront, pour vous, la Vérité de votre vécu, en dépassant et en transcendant ce Choc de l'Humanité.
Je ne m'étalerai pas plus avant. Certains Anciens vous exprimeront un certain nombre d'éléments, visant toujours, en quelque sorte, à favoriser cela. L'absence de limite, la disparition de toute délimitation, est l'Absolu. Elle vous fait passer d'une vision extérieure, ou Éthérique, à la vraie Vision du Cœur qui ne dépend d'aucun organe, et surtout, d'aucun sens, ni d'aucune extériorisation ou projection de la Conscience. C'est passer des différents Samadhi à l'Absolu. C'est passer de la dernière limite à l'absence de limite. C'est tout cela qui se déroule, en vous, et qui va se dérouler, en vous, dans les Temps qui sont dorénavant présents.
Je suis SRI AUROBINDO. Je vous propose de vivre quelques instants courts de Communion, au sein de ma Lumière Bleue, au sein de votre Présence. Je vous dis à très bientôt.
... Partage du Don de la grâce ...


Sri Aurobindo16. kolovoz 2012 Ja sam Sri Aurobindo. Braćo i sestre u čovječanstvu, u ljubavi i milosti, on je zamolio da dođe i izraziti niz elemenata, da vas približi na ono što može biti iskustvo Apsoluta, za iznutra i izvana. Govoreći, u stvari, iznutra i izvana je očito moguće, prema istom sastavu života na ovoj Zemlji. Tu je ono što je unutra to je vani je ono što je uočljiva i vidljiv izvana, a tu je i ono što je doživio, nekako unutra. Iskustvo Apsoluta, kao Infinite Prisutnosti, to će se promijeniti. Govoriti o interijeru i eksterijeru, s obzirom na, dakako, pojam razgraničenju i razdvajanja između onoga što je unutar i što, po definiciji, je vani. Države i Ja Jesam Prisutnosti (napravio, primjerice, Radiant srca i krune na glavi, odnosno buđenje kundalini) dovesti stanja eksperimentirati s ne-odvojenosti države u kojoj particioniranje nastoji nestati. Kako živjeti na način, koji se zove sebe (ili ja). No, čak i unutar sebe (ili da sam ja), uvijek postoji granica, razdvajanje između onoga što je unutar i što je vani. Svaka svijest, svaki brat i svaka sestra, na površini tog planeta, tako da ima unutra i izvan. Komunikacija s vanjske strane jednog ili drugog, u svrhu reagirati i uključuju brojne percepcije, u unutrašnjost svakog od njih. Što se događa kada iskustvo Apsolutna je sasvim drukčije prirode. To je ono što se tiče Apsolutna je doživjela od strane naše braće i sestara koji žive, što rezultira u izravnu nestanka unutarnju i vanjsku koncepta: Granica razgraničenje Čini se da nestaju, a to je zapravo nestaje. Ono što ću reći je rezultat onoga što je izraženo, da je kratko vrijeme, zvijezda bez očiju (ur.: njegov govor od 20. srpnja 2012), na kojoj je prikaz srca, a ono može biti vidjeti s očima, s eteričnom vida. Doista, Apsolutna karakterizira pojam transparentnosti, Indoor, gdje ništa ne ometa svjetlo. Tko kaže Transparentnost, kao stakleni efekt, daje Pogledajte na isti način, bez ikakvih izmjena, što je unutra i ono što je izvan. Onaj tko je Apsolut, u bilo kojem obliku će se brzo razvijaju, ne tražeći novu percepciju, koja nije niti komunikacije, niti Pričest ili Fusion ili raspad, ili čak Premještaj svijesti ili multi-lokacija svijesti, ali nešto novo, teško izraziti riječima i konceptima, ali to je strogo stvarnost živjela. Ono što se vidi na vanjskoj doživljava na isti način iznutra. Ono što se vidi na nebu, vidljiv je u sebi. Ono što se čuje izvana, čuje unutra. Razlika između unutar i izvan više ne postoji. Dakle, postoji pretvorba koja se javlja u ovom trenutku, što čini za Bića koji su vidjeli nikakvo ograničenje, a to je nepostojanje barijera, i izlazom na apsolutnu, ništa ne može reći , ali to može biti svjedoči. Apsolutna državna Stoga je popraćeno nestajanjem Transparency, poniznošću i jednostavnošću bilo unutarnju i vanjsku koncepta. Nema više granica, barijera između onoga što je unutra i ono što je izvan. Štoviše, čak i izraz "iznutra" i "izvana" ne znači ništa: u mjeri u kojoj je Apsolutna pogođeni s (ako mogu upotrijebiti tu riječ) je napravljen, koncept granica nestaje sama od sebe. To je isti princip, štoviše, transparentnost, koji se provodi u ovom trenutku, a to omogućuje vaša braća i sestre koji žive svoje očitovati cjelinu, ne ovlasti, pa čak i duhovne, ali veći kapacitet jednostavno riješiti ne za mjesto, a to je da ne bude imenovan. Postoji više pripadnosti, postoji više vlasništva, tijela, ideja, funkcija, unutarnje ili vanjske. Postoji više, nekako granice. Ovo stanje, koje se nalazi izvan Samadhi, je ono što se naziva Ultimate Absolute (ur.: vidi osobito na temu interventnog Anael 9. travnja 2012), ili, ako vam je draže, što približava ovu Kuću Vrhovnog mir. Svijest je mehanizam eksternalizacije i projekcija, što god da je svijest, ona je ograničena na osobu, to je ograničeno čulima, ili se proširiti na širi je moguće (kroz tijelo suštini, i prisutnosti I Am, do vječnosti prisutnost ili Ultimate). Pokusi, koje se mogu opisati kao mistično, živio u to vrijeme, pobuditi osjećaj punoće raspada, osjećaj u kojem više nema prepreka čini se da postoji u svijesti kao u percepciji. Arkanđela i sami, često smo se navodi da smo bili u unutrašnjosti vas na isti način kao i Sunca, planeta, svemira i svih svjetova je stvorio i nestvorena Interijer od vas. U Apsolutna, što je više nego mjesto unutar individualnosti, osobnosti, ograničena ili neograničena svijest, instalacija unutar ove Svijesti izvan savjesti će učiniti, nekako ukloniti svaku moguću razliku između unutarnje i vanjske strane. Na isti način kako Apsolut nije ovo tijelo, da oni koji žive u Apsolut ne um, ili je ta osoba ili ta osoba, na isti način, Premještaj Konačan Svijesti prijevodu, za one koji su ga vidjeli kao neopisiv osjećaj (i izvan svake ljudske osjećaja) da se ne odvaja od bilo čega, da ne bude zaključana u bilo što, više ne nalazi na u obliku u kojem se nešto zove prolazno. Instalacija i iskustvo Apsoluta, stoga će ukloniti sve barijere i bilo koje udaljenosti. Davanje, nekako, pristup mogućnost premještanja iz jedne države u drugu, bez ikakvih poteškoća, očito, kao da je, konačno, biće koje ga vidjela pronašao je uvijek ljeto, prije Odvajanje prije utjelovljenja, pa čak i prije beingness, čak i prije nego što se zove Zvjezdani Podrijetlo. To je jednostavno graspable prema riječima a još više asimilirani kroz pojmove. Iskustva samadhija i različite faze u Turiya svijesti može zastupati, u određenoj mjeri, ovaj pristup raspuštanja izvana i iznutra. Dolazi vrijeme kada ustanova, izvan svake privremenog stanja Apsoluta, koja se očituje nešto novo, koji se više ne može postojati bilo udaljenost između jedne i druge točke. Izraženo kao što je izrazio bidi, to daje: Centre prisutan u bilo kojem trenutku (ur.: vidi bidi-2 odgovora od 13. srpnja 2012). Postoji više pravi oblik svojeglavosti, koncept, ideja, svijet ili dimenziju. To se može postići samo putem, kao što sam rekao, transparentnost, čiji su najvažniji alati su poniznost, jednostavnost i integritet. Ta cjelovitost, ja pričam nema veze s moralnim i socijalnih pravila koja se očituje bilo osobnosti, ali je Integritet, izvan jedinice, što je dovelo do, i dopuštajući Apsolutna bivstvovanja, u svakom trenutku. Taj gubitak granica ili granice između unutra i vani, samo je dio Kazna Ultimate. Dovođenje svijest da ne bude ovisan, u stvari, bilo koje osobine bilo funkcije, ili bilo koju prigodu, unutra i vani. Stoga nije, strogo govoreći, nestanak unutrašnjosti, na isti način kao da ne postoji, strogo govoreći, nestanak svijeta (barem, kao svijest postoji je prisutan). To je jednostavno prilika da se u to vrijeme, sve stvorenje kao nestvorena. Ovaj nedostatak prepreka ili granica stoga čini istinsku slobodu, kao što je izrazio BROTHER K, kao autonomije i slobode. Tu ne može biti stvarna autonomija nastavi kao kraće udaljenosti, najmanji razmak između onoga što se percipira i doživljava kao unutar i između onoga što se percipira i doživljava kao izvana. Tu ne može biti oporba, ne asimilacija, i usporedba između unutarnje i vanjske temperature, kao što su oni dio, ovaj put, ista stvarnost, isto iskustvo. NEMA OČI izrazio da je, u usporedbi sa srcem Vision ili Vision Real, koji je bez očiju. Slično tome, nestanak prepoznaje i lokaliziran svijesti će dovesti do bilo unutarnji i vanjski koncept nestaju. Naravno, fiziološka funkcija tijela je unutar tijela. Ali svijest, ne može se pripisati tom tijelu ili nekom drugom tijelu, kao što ova Svijest ima razlike ne ovisi o bilo kojem obliku, na bilo kojoj granici bilo zatvaranje, ili bilo barijeru. Upravo u takvom stanju da je stvarnost i iskustvo ono što smo vam rekli, da smo bili u interijeru zapravo nastao. U ovom trenutku, živite svi događaji iz života i dimenzije su posvuda, a oba interijera i unutar vas ništa, jer upravo taj pojam Interijer više ne postoji. Dakle, iskustvo Apsoluta, u pogledu tih pojmova granice i granice, kako bi uklonili bilo odvajanje. Dakle, utvrđeno je nije apsolutna, niti tijelo ili bilo koje drugo tijelo. To ne može biti dodijeljena vremenu i prostoru. Tu je, dakle, više od realne svijesti kao na iskustvo, a pruža mogućnost da je Apsolut, u ovom svijetu, da žive izvan svih granica i bilo Contingency odnosi na tijelu, povezanih za okoliš. Više ne postoji, onda je problem što se zove komunikacija. Više ne postoji, onda je problem što se zove uvjeravanje, moraju dokazati, uvjeriti, zavesti, privući ili odbiti. To je izravno vezan uz ono što je izraženo na konceptima transparentnosti, prije nekog vremena (ur.: vidi osobito na temu intervencije BROTHER K 7. lipnja 2012). Nešto više od dva mjeseca, je objasnio da je mogao rezultirati iz kontakta s drugim dimenzijama (ur.: njegov govor 21. svibnja 2012.) Mnogi od vas bili su u mogućnosti testirati pristup u Canal Marian, zvijezda, bivši ili arhanđeo, ili čak i više. Ovo je dovelo do mnogih od vas, da se zove Canal Marian Marie ili još jedna zvijezda po imenu. Ta iskustva nisu trebali doživjeti nešto jednostavno iskustveno, ali cilj, zapravo, pripremiti, što Transparentnost. Naime, isti gubitak bilo komunikacije, izravno iskustvo vibracija, ne odvojenosti između vas i Marie, između vas i Arhanđela, između vas i Starog. Oznake koje sam vam rekao, posebice, precizni tonovi mijenjaju u ušima, bili su, na neki način, za vas, stražar iz svojih iskustava. Kroz tih iskustava (za one koji su doživjeli), možda ste primijetili, u jednom trenutku, potpuni nestanak svih osjećaja identiteta, identifikacija bilo kojem smislu, bilo što. Za mnoge od vas, to je dovelo do osjećaja potpunog gubitka svijesti, bilo u meditaciji, bilo u poravnanje. To je doista dio procesa koji vodi u ukupnom oslobođenja, tj. ne posjedovanje tijelo, um, ili bilo što pripada bilo koje veličine god. Pripravak koji je dizajniran, dakle, na to da se pojave tih pojedinih država, u kojima ne postoji ni svijest ni um, niti tijelo. Ta iskustva živite, traje jednu minutu kao nekoliko sati, nije bilo važno. Važna stvar, kao što možete vidjeti, je ponavljanje ovih iskustava. Zbog ponavljanje ovih iskustava vas dovesti do određenog vremena, te uspostaviti izvan iskustva u ovoj državi ukupne transparentnosti, gdje ništa ne postoji unutar bez postoji, na isti način, van, i obrnuto. Ovdje je prebivalište Vrhovnog mir. Ovdje je nedostatak razlike između subjekta i objekta. Ovdje je percepcija, u nekom trenutku, Claire i svjestan da postoji nešto što je izvan postojanja, prisutnost nečega što je izvan značenja Identitet izvan smislu mjesto u vremenu i prostoru. To se može činiti na prvi, zabrinjavajuća, jer svijest može to znaju samo po sebi, i stoga može napraviti da se pitaju o smislu tih izostanaka, što se, zapravo, stvarna prisutnost, su načina koji će vam omogućiti (kroz Spoji etera, koje ste vi napravili, Blue Coat Grace) što sve bliže. I vas staviti na neki način, u skladu s onim što je trebao održati u raj na Zemlji, a vi. U jednom trenutku, kada pokraj prvog šoka čovječnosti, što će, za one od vas koji su svi iznimno ograničena u vremenu, tada možete sjesti u ono što vi zovete za Ništa nedostaje ili zastoj. Koji je, u stvari, da je buđenje svoje tzv Unlimited Svijesti, ili Apsolut, izvan svih oblika, što je (podsjećam vas) naš zajednički Essence. Nakon prva iskustva (kroz pričesti, Spajanja i otapanja, živio je s drugim dimenzijama), naći ćete da to nisu samo Gledatelji u Canal Marjan, ali i točno isti u unutar vas. Ovaj interijer ne može se definirati kao srce, ili neko drugo mjesto, ali je, zapravo, ono što bi se moglo nazvati svoju privatnost. Osim privatnost, tj. ono što se ne može vidjeti izvana, a to je vaša vlastita, pokreće proces koji se zove nečlanstva, koji će vas odvesti do proživjeti Neuspjeh mjesto, Absolute (koje možete ime, za sada, zastoj ili nedostatak istog) kao prirodno stanje, kao što je ono što su izgubili, ili očito izgubila, do sada. Čak i ako se nisu identificirali ili iskusni, skup svih zadataka, svi su braća i sestre u tijelu (bez obzira na očitovanje i izražavanje), samo je refleksija Ovaj ultimativni zadatak. Krajnji zadatak u trenucima zajedništva u trenucima Fusion / otapanjem u vrijeme odsutnosti ili umrtvljenost će uzrokovati da se dobivaju (izvan uobičajenih predodžbi) nestanak tijela, gubitak ovaj um, gubitak identiteta. I da će, u to vrijeme, istaknuo da postoji nešto što je uvijek bila tu. Tu je, dakle, promatrač, nevidljivo, izvan kontrole. Postizanjem ovog stanja, što će biti pušten, slobodnih i autonomnih cijelosti. Nema iluzija, nema tijela, nema boli, nema ograničenja nametnuta od strane ovog svijeta ne može vam dodir ili utjecati na vas. Ovdje je javnost Finale.Ainsi tako u tom razdoblju odvija, kao što je navedeno u svojoj ubrzanja s Marie sama (ur.: njegov govor na 15. kolovoza 2012), koji su pozvani Ne treba živjeti, ili da li vi pronaći način, ili ne možete tražiti tumačenje, već jednostavno biti uronjeni u ono što nude takve odsutnosti ili umrtvljenost. Važno je ne znači, važno je ne značenje ili objašnjenje što je doživio, ali, olovo i rezultat onoga što ste u istini, u Apsolut izvan svih oblika, izvan bilo kojeg mjesta, u bilo koje vrijeme, u bilo koje veličine i na bilo kojem području. Mehanizmi trenutno doživjele za mnoge od vas, dovesti do upravo to. Pristup na prisutnost, pristup I Am, izvodi se kroz mehanizme vibracijska (jer svijest je vibracija), ima samo jedan cilj: da prihvati mogućnost Apsolutno. Danas, sve više i više od vas, doći bliže njoj. Kroz Ultimate prisutnost (ili Beskrajna prisutnost) ostvarene su u vama iskustvene trenutke koji će, u nekom trenutku, da, u koje se udara čovječanstva, izvan svake pitanje bilo propitivanje bilo kojem smislu značenja, uspostaviti sebe u ono što, prije nego što ta iluzija u ovom svijetu pojavljuje. Ova je akcija, vrijeme Supermind, val života, Fuzija etera, Blue Coat Grace, koja je radila u Ki-RIS-TI i OD vrata, što vam omogućuje Danas, ne bi vas pitati, ako je moguće, ono što je doživjela. Očito, u prvih eksperimenata, um će pokušati razumjeti, ili u vrijeme eksperimenta, ili, češće, nakon što je, dati smisao objasni. No, vrlo brzo, ako se slažete se samo na to, ili ovo objašnjenje, shvatit ćete da su ti trenuci odsutnosti, ovi trenuci stazi, ti trenuci gubitka svijesti će rezultirati u vašem vrate veću percepciju sebe, veću transparentnost, i što je najvažnije, ukupna promjena u vašem fiziološkim ritmovima god. To će biti u to vrijeme, vrlo lako doći učinci dobiveni ovim stazi, ili Apsolutna (što bi čak i sada nema poziva). U svim područjima vašeg tijela u svim područjima svog života, naći ćete da su stvari nikad kao prije. Tu će biti svojevrsni oduzeta, što nije zadaća, ili odustajanje od bilo čega, ali u ovom trenutku, vi ćete biti potpuno prisutni, da tako kažemo, izvana i iznutra. Traganje za smislom i značajem će imati više za tebe, ni na koji način. Ti će se utvrditi i da ćete biti u ovo doba, napokon i službeno, u Apsolutna. Dakle, predložene pokusi, da su one koje sam vam rekao, to je gotovo dva mjeseca (ur.: njegov govor na 21. svibnja 2012), da su one sam najavljuje danas, samo su jedan cilj: svoju slobodu, svoju samostalnost, vaš transparentnost i sami utvrditi u Apsolutna Jeste li na bilo koji vječnosti. Shvativši to, ulazite u ovom trenutku, izvan svake mentalne i intelektualne koncepta, što Apsolut, jer ćete postati. Ne može se na bilo koji način pod pitanje u vezi s tim, jer sam vas podsjetiti da je vaša priroda, naša priroda na sve, bez iznimke. Svi koji će se održati u ovo vrijeme, u tijelu, tako i izvan, u najširem smislu (tj. vaša okolina, kao i osoblja Vaš geofizički okoliš) ne mogu, na bilo koji način, utjecati na bilo što, stabilnosti: Centar, koji je prisutan u svakom centru, i nikada nije preselio, a zatim će postati, za vas, vašu Stvarnost. U to vrijeme, što će biti vrlo lako shvatiti značenje, objašnjenja, ins i outs od onoga što ste se suočili u ovom trenutku. Nestanak granica između unutarnje i vanjske postati za vas, vaša istinska priroda. Gubitak, čak, bilo na identifikaciji osoba smislu da se pojavljuju kao očito, ono što ja nazivam vrhovno. U ovom trenutku, prebivalište Vrhovnog mir biti uspostavljen definitivno, da ste. Dakle, sve što je snimljen, po vama, Arkanđela, od pradjedova i zvijezde (sastali su se u konklavi, sada, a za nekoliko mjeseci), samo je za cilj olakšati Vaš ponovni susret sa sebe, izvan svake kratkotrajna. Dakle, trenutke odsutnosti ili zastoj, gdje se čini da više ne sudjeluje u svom vlastitom životu, treba biti ni bojao ni odbio jer su (na isti način na koji su kontakti sa zvijezdama, ili Starješine, ili arhanđela), na način da se približi na apsolutne biti. To je u ovom transparentnosti, prihvaćanja poniznost i jednostavnost ne moraju objasniti, ne morate razumjeti, ne morate intellectualize da će se uspostaviti za vas, u najboljem slučaju, ono što sam "Nazvala sam, da je gotovo dvije godine, šok čovječnosti (ur.: u svom govoru od 17. listopada 2010.) Vi to ne utječe na bilo koji način od šoka čovječanstva, od trenutka kada ste unijeli ne postoji ni izvana ni unutra. A to je samo trenutka projekcija svijesti, kao što su um (kroz potragu za smislom, kroz potragu za objašnjenjem, kroz istraživanja o povezanosti) otišao, što će uspjeli probiti svoj Vječnost House. To je prirodni mehanizam. Jedini otpor, a jedina sila koja bi vam se suprotstave, samo samo ono što niste, u Apsolut, i to u trenutku ste. Broj predmeta su tebi na strahovima i privitke god. Na njihovom opisu, ali i prilika za rad na njima, a ne na temelju osobnosti, nego od vibracija izvan bilo uma, izvan svih intelekta i sve predodžbe (ur.: vidi, naročito, u praksi "Protokoli" na našoj web stranici, protokoli "Prilog archétypiel osobnosti na sebe" i "Oslobođenje" Zbirki prilozima). Za mnoge od vas, to će postati lakše i jednostavnije, ne razumijem, ali živjeti. U trenutku kada prihvate, na isti način na koji ste prihvatili prisutnost unutar marijanska kanal, gdje su pristali, na isti način, vaši izostanaka (ono što nazivamo, ove razvrgnuća, gdje je n 'nema više smisla od tijela gdje postoji više osjećaj identiteta, gdje se nalazi više mentalno), ta iskustva će postati intenzivniji, dok za mjesece koje ostati ovdje. Vaša sposobnost da doživite ove države, vaša sposobnost da ostane instaliran u poniznošću i jednostavnošću, rezultirat će, naravno, vaš osnaživanje, vaš oslobođenje i Absolute. Ne postoji ništa što bi izgledalo kao BIDI rekao. Postoji samo promijeniti izgled, a najbolji način za promjenu stavova je prihvatiti proces. Ležeći ni unutra ni van, ali koji djeluju izravno na izvor Svijesti, to jest ono što Jeste. Rezultati i promjena u vašem životu, bit će takav da bez sumnje će dodirnuti vašu svijest ili dodir tvoj um. Transparentnost postaje, a zatim, za vas, vaše prirode. To je u ovom trenutku da li će biti instaliran u potpunosti u ime koje je dao vama, Osloboditelja. Osloboditelj nije onaj koji dolazi s oružjem u ruci. Osloboditelj je onaj koji propisuje ruke, čija je jedina svrha da ono što on misli Biti, koji treba prijeći od svjetlosti u cijelosti, bez otpora, bez oporbe, bez straha, bez vezanosti. To će doći k vama, te će uključivati ​​veću mogućnost da se presele u svoju pravu prirodu. Utjecaj nekih vrsta zračenja, daleko izvan onoga što je nazvao Supermind, daleko iznad oslobođenja kristalne jezgre Zemlje (nazvao Eter val ili val Life), čak i izvan bilo koje mjesto u jednom od blistava kruna ili bilo koje točke na tijelu, što će se, na vrlo jednostavan način da ga živimo, a vi ga uspostaviti. Postoji niz elemenata, kroz ono što možete koristiti, a ja govorim posebno tijelo, koje je rezonator, neka sam sutra PRIJATELJ govore o korisnosti različitih yoge koji on vam je dao, da vam pomogne u tom periodu, kako bi shvatili Apsolutnu, beskonačnog prisutnost, Ultimate prisutnost. Da biste pronašli ono što nikada nije izgubila, koji nikada nije nestala, a uvijek je bio tamo. Napuštanje osobnosti, prepuštanju Svjetlosti, Abandon bilo koji identitet, ne curi, ali instalacija u Infinite Present, Svijest kao ne svijesti. To je to što prolazi kroz različite vrste zračenja, koje je već navedeno od strane našeg bivšeg zapovjednika, lijevo u svojim područjima izbora, imenuje ORIONIS. Kao što je Marie izjavu jučer, on vam je dao prije nekoliko godina, niz elemenata koji se, u to vrijeme, ne može se pojaviti kao jasna i očita. Ali ako ponovno čitati danas, naći ćete da je to upravo ono što se događa kroz (Napomena urednika: pogledajte intervencije ORIONIS rujna 2005 do kolovoza 2009 - pod "pročitanih poruka" s naše stranice ). Oslobođenje od Neba, Sunca i Zemlje, doista omogućuje da određene vibracijske kvalitete zračenja (iz Centralnog Sunca u galaksiji, Alcyone, i od onoga što se zove Hercobulus) doći do vas dovršiti ono što sam izrazio je danas. Koji se pojaviti u što se pojavljuju u vašem nebu. Što se događa u vama dogoditi u vašem nebu. Jer to je ista stvar: to nije na nebu, izvana, ne u vama, u vašem vibracija, ali to je točno isti proces. Nema razlike, ne postoji udaljenost, vrijeme ne postoji. Ove izjave postati, za vas, istina vašem iskustvu, prevladavanje i nadilazeći šok čovječnosti. Ne me étalerai dalje. Neki branitelja izrazite broj elemenata, uvijek s ciljem, nekako, da ga promovirati. Nepostojanje granica, nestanak granica je Apsolut. To vas vodi na vanjskog gledišta, eterično, ili stvarna vizija srca koja je neovisna od bilo kojeg organa, i što je najvažnije, nema smisla, ili bilo koju projekciju ili eksternalizaciju svijesti. Ovaj potez je drugačiji Samadhi se Apsolutna. Ovaj potez je najnoviji ograničavajući se bez ograničenja. Sve to se odvija u vama, a održat će se u vas na vrijeme koji su sada prisutni. Ja sam Sri Aurobindo. Predlažem vam da provedete nekoliko kratkih trenutaka zajedništva, u moje plavo svjetlo, u vašoj prisutnosti. Vidimo se uskoro. ... Dijeljenje dar milosti ...




****


 
SRI AUROBINDO

 

22 août 2012
 Je suis Sri Aurobindo. Frères et Sœurs, établissons nous dans la Communion et la Paix.
... Partage du Don de la grâce ...
Je vais poursuivre, aujourd'hui, ce que je vous ai dit lors de mes trois dernières interventions (ndr : interventions des 16 août, 15 juillet et 21 mai 2012). Je vais essayer de vous entretenir des mécanismes qui se déroulent. Non pas dans les processus de l'Éveil parce que cela a été fait par d'innombrables personnes. Je ne viens pas non plus vous entretenir des mécanismes qui vont vous être donnés à voir, dans les temps en cours. Mais je vais essayer, plutôt, de vous donner des repères et des jalons. Des moments particuliers, qu'ils vous sont possibles de vivre et traduisant, en quelque sorte, les prémices, bien réels, et le vécu de votre Ascension.
Je vais me placer du point de vue des mécanismes qui se déroulent directement dans la conscience et qui découlent de l'Action de la Lumière et du Feu Céleste, en vous. Si vous avez été Appelés (par Marie, par la Lumière ou par une des Étoiles), vous allez constater, à des vitesses qui sont différentes pour chacun, qu'il va se produire quelque chose en vous. Ce quelque chose qui va se produire, en vous, a une seule finalité. C'est, si vous l'acceptez, de vivre la Liberté Totale. Quand le Feu de la Lumière vous touche et quand il y a, bien sûr, acceptation, la conscience va vivre des mécanismes inédits. Ces mécanismes viennent compléter tout ce qui vous a été exposé, depuis un an, dans les possibilités de Communion, de Fusion, de Dissolution, de Délocalisation de la Conscience. Mais dans tous ces processus de Communion, de Fusion, de Dissolution ou de Délocalisation de la Conscience, il persiste le sens d'une identité et d'une identification, même si cette identification est différente de l'identification à ce que vous êtes, sur ce monde. Il existe, toutefois, une surimpression, une superposition, de ces mécanismes vécus et de la persistance d'une identité.
Au-delà de ces différentes expériences et de ces différents états que vous avez peut-être vécus, le Feu du Ciel, dans ses approches individuelles, va être remarquable par un certain nombre d'éléments. Ces éléments remarquables sont au-delà des différents Samadhis. Ils se traduisent, comme vous le savez, par la Paix Suprême et par la possibilité d'être Absolu avec forme. Mais cet Absolu avec forme passe par des instants et des moments où il y a à vivre des états que je qualifierais d'intermédiaires.
Le premier de ces états intermédiaires, vous êtes extrêmement nombreux à les avoir vécus, puisqu'il s'agit tout simplement de ce que vous pouvez nommer l'endormissement ou la disparition, que cela soit dans les Alignements, dans vos méditations, ou en nous écoutant ou en nous lisant. Cette disparition, ou plutôt cette occultation de la conscience ordinaire, est un premier pas vers la Libération. Viennent ensuite des expériences où, à travers, justement, les Communions, les Fusions, les Dissolutions ou les Délocalisations, il devient possible de vivre, et surtout de saisir, que la vie n'est ni limitée à ce que vous percevez et, encore moins, à ce corps, ou à cette forme. Il existe donc l'apparition de multiples mécanismes Vibratoires qui vous ont été décrits, déjà, depuis de très nombreuses années. Mais ceux-ci prennent, durant cette période, une acuité particulière.
Et puis, pour certains d'entre vous, au-delà de l'acuité particulière de ces expériences qui vous sont connues, et au-delà de l'endormissement, commencent à se produire des mécanismes où il y a, en quelque sorte, la perte totale de tout repère habituel, que ces repères correspondent à l'identité d'une personne ou même à une identification de Vibration Lumière. À un moment donné, le mécanisme de l'endormissement (qui est aussi, comme vous le disait BIDI, l'Absolu) va, et je n'ai pas d'autre mot, comme se conscientiser ou se reconscientiser. Dans ces instants, dans ces paliers (mais n'y voyez pas une succession formelle et logique), va se dérouler un état qui n'est ni le sommeil, ni le rêve, ni l'Éveil, ni même Turiya. La vigilance devient profondément différente de toutes les expériences que vous avez pu vivre.
Ce qui survient, à ce moment là, ne peut s'accompagner d'aucune peur, d'aucune interrogation. De même que, si cette expérience se déroule, les perceptions du Supra Mental, elles-même, depuis les Vibrations du corps, en passant par les Sons du Nada, en passant par la perception des Couronnes Radiantes, vont disparaître. De même qu'il y a la disparition de toute image possible, de toute coloration possible, de toute forme possible. Les mécanismes des éléments se mettent alors en œuvre, au niveau de ce corps, pouvant, effectivement, avant que les perceptions du corps disparaissent, donner certains signes qui vous ont été décrits par SNOW (ndr : intervention du 19 août 2012). L'action de la Lumière et des Quatre Vivants, en vous, va faire disparaître, donc, le corps. Va faire disparaître les pensées. Va faire disparaître toute émotion, de même que toute interrogation. La conscience n'est pourtant pas en Êtreté, elle n'est pas non plus délocalisée. Nous pourrions appeler ça (s'il faut le nommer), Absolue Présence ou Infinie Présence.
Il y a, à ce moment-là, clairement, une Reconnaissance. Cette Reconnaissance est, au sein de votre propre désidentification, l'identification à la Lumière qui est ce Feu. Mais, même ce Feu ne semble plus toucher le corps, mais donner comme un saisissement de Béatitude où s'annihile tout sens qu'une quelconque volonté, d'une quelconque vie, et d'un quelconque monde. Il n'y a plus de perception aucune. Éventuellement, il y a simplement le sens et la perception d'être la Lumière. Il n'y a donc pas de vision de Lumière. Il n'y a pas de forme. Il n'y a plus aucune histoire. Il n'y a plus aucune pensée. Vous n'existez plus en tant que personne.
C'est durant ces paliers que se produit un mécanisme nommé la stase où vous vivez le fait d'être vivant, je dirais, comme jamais. L'absence de signes du corps, l'absence de signaux Vibratoires (mental ou émotionnel), vous installe dans une sorte d'instant présent, que je qualifierais, d'hyper présence. Quand ces paliers se produiront, vous remarquerez que vous ne dormez plus, que vous n'êtes plus parcourus par quoi que ce soit et que c'est justement à ce moment-là, que vous êtes totalement Vivants. C'est toutefois dans ces paliers, quand ils se concrétisent totalement (mettant fin au moment où vous disparaissez dans l'endormissement ou l'Absolu), que peut ressurgir, de très loin, quelque chose de votre identité qui est demeuré dans une forme, qui est la peur. Mais cette peur est simplement une interrogation sur le sens de ce que vit la conscience, même s'il y a Reconnaissance.
Et là, va sembler se dérouler, en vous, un autre palier qui est fait, en quelque sorte, d'oscillations entre la conscience dans le sens d'une identité et la Conscience dans le sens de l'Ultime Présence. C'est à ce moment que, si vous vous rappelez qu'il faut se tenir tranquille, que l'interrogation d'une identité ne pourra altérer cette forme de basculement qui se produira, où, effectivement, vous ne pourrez plus rien définir, ni haut ni bas, ni identité ni non identité, permettant d'installer, dans l'Ultime Présence, la Demeure de Paix Suprême.
C'est là que se réalise (et que se réalisera pour, nous l'espérons, de plus en plus nombreux Frères et Sœurs) l'Absolu. L'Appel de la Lumière, l'Appel de Marie, l'Appel par votre prénom, au-delà même de la perception de toute Vibration des éléments, en vous, va vous mener au seuil, qui n'en est pas un, de cet instant d'hyper présence, s'accompagnant, effectivement, d'une béatitude à nulle autre pareille, laissant bien loin toute notion de Joie, toute notion de plaisir ou de satisfaction telle que la conscience peut la vivre. La perte d'identité et la perte d'identification vous placent alors dans l'Absolu.
Cette expérience d'Absolu, qui n'en est pas une, se vit en dehors de toute forme. Les fonctions physiologiques, d'ailleurs, se sont quasiment arrêtées. N'ayant plus le sens de l'identité corporelle, l'arrêt, de la respiration voire des battements cardiaques, ne se traduit par aucun trouble, aucune pensée. L'Absolu, dont rien ne peut être dit, se découvre, à cet instant. Et c'est à cet instant que plus rien ne peut être comme avant et que tout est radicalement différent. Même en revenant au sein de la forme et même en revenant au sein de la personnalité, il vous sera extrêmement aisé de voir que le déroulement de votre vie ordinaire ne sera à jamais plus pareil. Il n'existe plus de possibilité de se remanifester ou de redescendre dans une quelconque personnalité, dans une quelconque lutte, puisque l'Absolu avec forme réalise un découplage des éléments qui étaient présents au sein de la personnalité et qui étaient inscrits dans votre historique ou dans votre histoire. Le contentement est total. Il ne peut plus exister aucun manque, aucune question, aucune interrogation ni, non plus, aucun doute. De là découle la Liberté la plus totale. Vous n'êtes plus du tout soumis à quelque circonstance de ce monde, tout en y étant pleinement présents.
Voici l'action du Feu Céleste, à titre individuel, qui est, en général, manifesté après l'Appel de MARIE et parfois même avant. Vous réalisez, à ce moment-là, concrètement, que ce que vous aviez toujours cherché était, effectivement, déjà là et que seul l'emplacement de la conscience n'était pas le bon. Vivant ce Feu Céleste, l'Amour devient réellement la Nature de ce que vous Êtes. Il n'existe plus aucun besoin de projeter un idéal d'Amour, ni même une conscience d'amour, ni même une Vibration, parce que cela est, à ce moment-là, la réalisation de Votre Nature, au-delà de tout Voile. Ce Réveil n'est pas simplement vous le savez, un réveil, mais vraiment la Libération qui fait de vous un Libéré Vivant. Bien-sûr, les modifications qui surviennent, aussi bien dans le corps, dans la conscience, que dans la Vie, ne dépendent plus de vous, ni de vos actions et encore moins de vos réactions. Cela a été appelé la Grâce et c'est une Grâce. Vous êtes pleinement impliqués dans la Grâce, dans la Vie et l'Amour. Et ceci est la plus belle des implications parce qu'elle ne dépend pas de l'action de la personnalité, ou même de l'âme.
Ces moments, ces paliers, cet Absolu, sont appelés à devenir de plus en plus fréquents parmi les Frères et les Sœurs incarnés. Nous l'avons déjà spécifié, l'Absolu met fin, de manière personnelle, au Choc de l'Humanité. Il n'y aura pas donc de Choc de l'Humanité, pour ceux d'entre nos Frères et Sœurs incarnés qui vivront cela avant l'Appel de MARIE collectif. La Joie, qui est Intérieure, bien sûr, ne dépend d'aucune circonstance et je dirais, même, qu'aucune circonstance, quelle qu'elle soit, ne peut altérer cette Joie. Et c'est sa caractéristique essentielle. Le Feu Céleste est la Liberté, est la Libération de tout enfermement et de toute illusion.
Rappelez-vous aussi que, parmi vous (et comme cela a été dit par d'autres Anciens), vous avez la possibilité, sans aucun jugement, de percevoir clairement, sans même le demander, ce qui est derrière toute apparence. Il vous est donné à voir ce que je pourrais appeler l'âme des Êtres, l'âme des Frères et des Sœurs incarnés. Ceci est bien au-delà de la Vision Éthérique ou de la Vision du Cœur : c'est une connaissance immédiate, ne passant par aucune perception, ni même par aucune interrogation. La Sagesse, à ce moment-là, sera votre attribut, parce que quoique vous perceviez d'un Frère ou d'une Sœur, vous savez, de manière indiscutable, qu'il ne fait partie que du même rêve que vous vivez et que vous partagez.
Le Feu Céleste va donc radicalement transformer, déjà à titre individuel, ce que vous nommez la vie, quand vous êtes de ce côté-ci du Voile. Qui existe encore, bien sûr. Les Piliers et les moyens d'y arriver vous ont été donnés depuis de très nombreux mois. Je ne reviendrai pas dessus. Mais vous ne pouvez vous tromper vous-même, dès l'instant où ne peut plus exister, en vous, la moindre question sur quoique ce soit. Et cela est naturel, ce n'est pas une volonté. Vous serez même parfois étonnés de ne pas avoir d'interrogation, ni de vous poser de question sur le sens de ce qui est à vivre et de ce que vous vivez. De plus en plus, vous manifesterez, de façon spontanée, sans le chercher, sans chercher à méditer ou à vous Aligner, cet état de Grâce. Et il vous comblera à chaque fois un peu plus. Vous serez comblés, totalement et entièrement. Ce qui pouvait vous affecter, que cela soit dans ce corps que vous habitez, ou dans vos relations, quelles qu'elles soient, disparaîtra tout simplement.
Vous serez alors, effectivement et concrètement et entièrement, devenus Transparence la plus totale. Et vous saurez aussi que, quel que soit le regard qui est porté sur vous, par un Frère ou une Sœur qui n'est pas dans le même état, dans la même Conscience, vous ne pourrez que l'Aimer. Quoiqu'il vous dise, quoiqu'il vous fasse, vous aurez définitivement dépassé l'interaction de la personnalité, dans quelque secteur que ce soit de vos vies. Si, toutefois, une émotion venait à survenir, si toutefois une interrogation, une préoccupation venait à survenir, vous constaterez par vous-même qu'en vous réinstallant, avec une facilité de plus en plus déconcertante, dans la Lumière que vous Êtes, tout cela disparait, non pas comme une fuite mais bien comme une résolution. Parce que, dans la Transparence, aucune Ombre, de quelque nature que ce soit (l'une de vos Ombres anciennes ou les Ombres projetées par les âmes qui n'ont pas encore vécu cela), ne peut, en aucune manière, rétablir l'ancien. Même si vous le vouliez, vous ne le pourriez pas, démontrant, par là-même, que ce qui se passe ne dépend plus d'aucune action / réaction, d'aucune rétribution ou d'aucune punition.
Ça veut dire que, même si vous vous forcez à agir selon une personnalité que vous avez connue, qui était la vôtre avant de vivre cela, vous ne pourrez tout simplement pas le faire. Cela sera inenvisageable et impossible à mettre en œuvre, vous apportant alors une preuve de plus, qui n'a pas besoin d'être apportée d'ailleurs, que ce qui se passe est une rupture totale de la linéarité de la personnalité. À ce moment-là, vous n'aurez même plus besoin de vivre une quelconque délocalisation de la conscience, un quelconque voyage hors du corps, que cela soit en Êtreté ou même en Astral, parce qu'absolument tout sera donné dans l'hyper présent et dans l'Ultime Présence : toutes les sources de Joie, de Plénitude, de Paix Suprême y sont.
Tout cela se déroule maintenant et, encore une fois, chacun à votre rythme. Vous saisirez aussi qu'il n'y a pas à rechercher cet état, parce qu'il est là, à volonté. Vous aurez enfin mis fin à l'illusion d'une quête quelconque. La Paix ne sera plus un objectif parce que vous serez la Paix. Ainsi est l'Appel du Feu du Ciel, ainsi est l'Appel de la Lumière, dans sa forme la plus complète. Bien sûr, vous savez que, vivant cela, votre rôle est majeur, non pas en tant que volonté personnelle ou l'expression d'une quelconque action, mais que votre état et votre Transparence agissent sur le monde, un peu à la manière dont l'Étoile SNOW vous en a parlé il y a très peu de temps (ndr : intervention du 19 août 2012). Ce que vous aurez à Cœur, à ce moment-là, c'est justement de disparaître de toute personnalité, de toute réaction. Et cela ne vous posera aucun problème, même si cela en pose, bien sûr, aux âmes des Frères et Sœurs qui ne sont pas encore cela. Et rappelez-vous, surtout, comme le disait UN AMI, qu'il n'y a rien à faire, surtout ne rien faire (ndr : intervention du 18 août 2012).
Bien sûr, vous pouvez ressentir, de plus en plus souvent, des Présences, sans même les demander, comme je l'avais expliqué, à votre gauche. Ces Présences deviendront habituelles et quotidiennes. Pour vous, la séparation Dimensionnelle aura pris fin et vous vous surprendrez, dans peu de temps, si ce n'est déjà fait, à pouvoir échanger comme vous échangez avec un Frère et une Sœur incarnés. Cela se passe de mots et cela ne passe pas par les mots, mais c'est un contact direct, qui n'est pas non plus simplement de la télépathie, mais bien une Communion directe qui s'exprime, ici-même, dans l'espace, le temps et le corps où vous êtes, puisque vous ne dépendez plus de ce temps, de cet espace et de ce corps.
Ce qui, pour certains d'entre vous, peut sembler lointain ou impossible, vous vous apercevrez que vous le vivrez sans aucune difficulté. Il n'y a rien à rechercher parce que cela est naturel, là aussi. Ainsi est l'action du Feu Céleste qui vient brûler les derniers Voiles de l'ignorance, collectivement comme individuellement. La vie deviendra Grâce pour vous et vous comblera de Grâces, non pas selon les besoins de la personnalité, mais selon la Vérité de l'Esprit. Le Samadhi n'aura même plus à être vécu en intériorité ou en intériorisation. Il sera de plus en plus permanent, quoique vous fassiez.
Même s'il existe des moments de réajustement, avec occultation de la Conscience ou incapacité à mener à bien, lors de l'Appel de la Lumière, une activité particulière, tout cela sera très vite dépassé, vous permettant de trouver la même Béatitude en regardant la Nature, en regardant le Soleil et en regardant même un Frère ou une Sœur qui s'opposerait à vous, même violemment. Vous n'êtes plus concernés par cela. Vous n'êtes pas indifférents. Vous n'êtes pas dans l'indifférence totale ou l'ignorance. Mais l'état de cette Infinie Présence et de cette Béatitude, est la réponse, et la seule réponse possible. Et cette réponse ne sera, en aucun cas, une réaction se situant à un autre niveau que cette Béatitude. Cela deviendra donc de plus en plus familier, de plus en plus quotidien.
Vous constaterez aussi qu'il ne pourra plus exister la moindre fluctuation de l'humeur, la moindre fluctuation de l'énergie vitale, de votre vitalité. Vous serez installés à tous les niveaux, dans une permanence de la Béatitude. Là est la Libération et c'est à quoi l'Appel de MARIE, ou l'Appel de la Lumière, vont vous conduire, inexorablement.
De ce détachement, et surtout de cette Béatitude, découlera la facilité de l'Ascension, la facilité de Service, au-delà de toute volonté. Le Rayonnement de cette hyper Présence ou de cette Infinie Présence, vous permettra de le sentir, non plus seulement comme une aura, mais comme un vaste champ d'énergie pouvant, concrètement et effectivement, recouvrir toute la Terre, sans aucune volonté. L'élargissement de cette Conscience, au-delà de l'aura, au-delà de tout corps subtil, vous surprendra, mais vous vous y habituerez très vite. Ainsi est l'action du Feu Céleste, ainsi est l'action de l'Infinie Présence et de l'Absolu. Vous ne pouvez, ni vous tromper, ni mettre en doute, ni même douter de ce qui se vit, pour vous. Tout cela n'est ni un rêve, ni une projection, mais bien l'action du Feu Céleste vous rendant à vous-même.
Je le répète, cet état est naturel, même s'il y a des paliers, même s'il y a des étapes. Le moment où cela est entièrement vécu, cela devient votre véritable Nature, bien loin de toute identité antérieure et bien loin de toute préoccupation antérieure. La Grâce pourvoira, réellement et concrètement, à vous donner et à vous faire vivre ce qui est nécessaire. Vous ne pourrez plus, et de moins en moins, être en aucune manière déstabilisé, par quoique ce soit. Là est la Liberté. Étant installés dans cette Ultime Présence, vous serez définitivement sortis du temps, tout en accomplissant ce que la vie vous demande d'accomplir, avec de plus en plus de facilité et de plus en plus d'évidence.
Voilà ce à quoi mes Frères et mes Sœurs, vous êtes conviés. Et cela n'est certainement pas une difficulté, certainement pas quelque chose de lointain, puisque c'est déjà là. Comme le dirait BIDI : changez de regard, tout simplement. Non pas comme une vision intellectuelle, mais, réellement, en translatant votre Conscience. Non pas par un effort, mais bien par un Abandon. Ainsi est le Feu Céleste. Vous ne serez donc plus, en aucune manière, sujet au Choc de l'Humanité. Là est le sens de l'Appel de MARIE et de l'Appel de la Lumière, à titre individuel. Nous ne doutons pas, parce que nous le voyons chaque jour, que vous êtes de plus en plus nombreux à vous Réveiller totalement. Ainsi est l'action du Feu Céleste, vous faisant découvrir la Lumière Bleue de l'Éther, la Liberté de la Lumière et de l'Amour.
Bien Aimés Frères et Sœurs, je rends Grâce pour votre écoute et pour votre Présence. Et je vous dis à très bientôt. Au revoir.




Sri Aurobindo22. kolovoz 2012 Ja sam Sri Aurobindo. Braćo i sestre, neka nam se uspostaviti u zajedništvu i miru. ... Dijeljenje dar milosti ... I dalje ću sad kad sam vam rekao u moje posljednja tri intervencije (ur.: Intervencije 16. kolovoza 15. srpnja i 21. svibnja 2012). Ja ću pokušati zadržati mehanizme koji se javljaju. Nije u procesu prosvjetljenja jer je učinio bezbroj ljudi. Nisam došao ni održavati mehanizme koji će se dati na vas vidjeti, u ovom trenutku. Ali pokušat ću, umjesto toga, da vam mjerila i događaje. Posebni puta, oni će biti moguće živjeti i odražava, u određenoj mjeri, počeci, pravi, i iskustvo vašeg Uzašašća. Ja ću usvojiti gledište o mehanizmima koji se odvijaju izravno u svijesti nastalu djelovanjem svjetla i nebeska vatra, u vama. Ako ste pozvani (od Marije, svjetlo ili zvjezdice), vidjet ćete, pri brzinama koje su različite za svakoga, ona će proizvoditi nešto u vama. To će se nešto dogoditi u vama ima jednu svrhu. To je, ako prihvate da žive u potpunoj slobodi. Kad Vatra svjetlo vas dotakne, a kada je, naravno, prihvaćanje, svijest će živjeti nove mehanizme. To je sve mehanizme dopuna koja je izložena prošle godine, u mogućnosti zajedništva, Fusion, Kazna premještaja Svijesti. No, u svim tim procesima zajedništva, Fusion, Kazna ili premještanje svijesti, još uvijek postoji osjećaj identiteta i identifikacije, čak i ako je identifikacija se razlikuje od identifikacije koje su na ovom svijetu. Tu je, međutim, overlay, superpozicija tih iskustava mehanizama i upornost identiteta. Iza tih iskustava i tih država možda ste doživjeli, Vatra s neba, u svojim individualnim pristupima će se razlikovati po nizu elemenata. Ove izvanredne osobine su izvan različitim Samadhis. Oni prevesti, kao što znate, Vrhovni mir i mogućnost da se s apsolutnom obliku. No, to Apsolutna oblik kroz trenutke i vremena kada je to živjeti ono što ja nazivam državne posrednici. Prvi od tih država srednje, vi ste vjerojatno da će imati izuzetno iskusni, kao što je to jednostavno da možete naziv san ili gubitka, bilo u vodili u vašim meditacijama, ili mi slušamo ili nas čitate. Taj nestanak, odnosno to mističnost obične svijesti, je prvi korak prema oslobođenju. Slijedi eksperimentima u kojima, kroz upravo u pričesti, u spajanjima, u razvrgnuća ili preseljenja, to je moguće živjeti, a pogotovo da shvati da život nije ograničen samo na ono što vidi i, barem u tijelu, ili da oblik. Tu je, dakle, pojava više vibracijske mehanizama koje su već opisane, za mnogo, mnogo godina. Ali oni se u tom periodu, s posebnim oštrine. A za neke od vas, osobito izvan težini tih iskustava za koje se zna, i dalje pada u snu počinju pojavljivati ​​tamo gdje su mehanizmi na neki način, Ukupni gubitak svih uobičajene oznake, te oznake odgovaraju identitet osobe ili čak poistovjećivanje vibracija svjetlosti. U jednom trenutku, mehanizam sna (koji je također, kao što si rekao, BIDI, Absolute) je, a ja nemam drugu riječ, kao da je znala ili reconscientiser. U tim trenucima, ove ležajeve (ali ga ne vide kao formalni i logičan slijed), izrast će država koja ni spavati, niti san, ili prosvjetljenje, ili čak Turiya. Budnost je potpuno različita od svih iskustava koje su živjeli. Što se događa u ovom trenutku, ne može se kombinirati s bilo straha, ni govora. Kao da je to iskustvo odvija, percepcija Supra mentalni, sami, jer vibracije u tijelu, kroz zvukove Nade, kroz percepciju blistava kruna, nestat će. Baš kao što je nestanak bilo moguće slike bilo moguće boje, oblik bilo moguće. Mehanizmi elemenata zatim provesti, na tijelu, koje, doduše, prije nego što se percepcija tijela nestati, dati neke znakove da su opisane po snijegu (ur.: Odaziv 19. kolovoz 2012). Djelovanje Svjetlo i četiri živa u vama će nestati, pa tijelo. Hoće suzbija misli. Hoće obrišite emocije, kao i bilo koje pitanje. Svijest još uvijek nije u beingness, nije preselio. Mogli bismo ga nazvati (hoće li ga nazvati), Absolute prisutnost ili Infinite prisutnosti. Tu je, u ovom trenutku, jasno priznanje. Ovo priznanje je u svoj de-identifikacije, identifikacije sa svjetlom koje je vatra. No, čak i ovaj požar ne izgleda kao da dodiruju tijelo, ali dajte kao šok Blaženstva koja uništava bilo smisla da bilo volja, bilo život, i bilo svijet. Nema više percepciju. Na kraju, tu je jednostavno značenje i percepcija bude svjetlo. Dakle, ne postoji vizija svjetlosti. Nema oblik. Nema više povijesti. Tu se više ne misli. Vi više ne postoji kao osoba. Ona je tijekom tih faza koja se javlja mehanizam zove zastoj u kojoj živite biti živ, kažem, nikada. Odsutnost znakova tijela, nepostojanje vibracijskim signalima (mentalnog ili emocionalnog), što se preselio u neku vrstu trenutku, ono što ja nazivam, hyper prisutnost. Kada je ta razina će se dogoditi, primijetit ćete da ne spavaju, što se više ne pokriva ništa i to upravo u ovom trenutku da ste puni života. Ali, to je u tim razinama kada se pojave potpunosti (završava kada nestane u snu ili apsolutnu) da se može vratiti, daleko, nešto što vaš identitet je ostao u formi , što je strah. No, taj strah je jednostavno pitanje o smislu onoga što se događa svijest, čak i ako je priznanje. I tu će se činiti da se u vama još jedna razina je učinio, nekako oscilacije između svijesti u smislu identiteta i svijesti u smjeru Ultimate prisutnost. To je u ovom trenutku da je, ako se sjećate da moramo šutjeti, pitanje identiteta ne može promjeniti oblik Tipping će se dogoditi u kojem, zapravo, ne mogu definirati ništa, ni velika ni mala, niti identitet niti ne-identitet, instalirati u Ultimate prisutnost, prebivalište Vrhovnog mir. Ona je ovdje da obavlja (a koji će se realizirati, nadamo se sve više i više braće i sestara) Apsolutna. Call of Light, nazovite Mary zovem po imenu, pa čak i izvan percepcije vibracija svih elemenata, što će vas dovesti do praga, koji nije jedan, taj trenutak hiper prisutnosti, popraćen, dapače, blaženstvo, kao nitko drugi, ostavljajući sada bilo pojam radosti, bilo pojam užitka i zadovoljstva kao svijest može živjeti. Gubitak identiteta i gubitka identifikacije onda vas u Apsolut. Ovo iskustvo Apsoluta, koji nije jedan živjeti izvan bilo kojem obliku. Fiziološke funkcije, štoviše, gotovo je uhićeno. Nemaju osjećaj osobnog identiteta, zaustavljanja, disanje ili otkucaji srca, ne dovesti u nevolji, ne brinite se. Apsolutna, ništa ne može reći, otkrio je u tom trenutku. A to je u ovom trenutku da se ništa ne može biti kao prije i sve je posve drugačija. Čak vratiti u istom obliku i povratka u osobnosti, to će biti vrlo lako vidjeti da je uobičajeni tijek vašeg života nikada neće biti isti. Postoji više prilika za remanifester ili dolje u bilo karaktera, u bilo borbi, kao i sa apsolutnom postiže odvajanje od elemenata koji su bili prisutni u osobnosti i upisao u povijesti ili u svoju priču. Zadovoljstvo je ukupno. To ne može biti bilo koji nedostatak, nema sumnje, nema sumnje, niti se, bilo, nema sumnje. Iz toga proizlazi najveću slobodu. Nisi uopće pod bilo kojim okolnostima ovoga svijeta, dok je ona u cijelosti présents.Voici akcije nebeska vatra, pojedinačno, koje se općenito izražava nakon poziva, a ponekad MARIE prije. Shvatite, u ovom trenutku, konkretno, ono što ste oduvijek tražili je doista već postoji i samo mjesto svijesti nije bilo dobro. Živjeti nebeska vatra, ljubav zapravo postaje priroda onoga što ste vi. Nema više nikakve potrebe da se projekt ideal ljubavi, ili čak i svijest o ljubavi, ili čak vibracija, jer je u ovom trenutku, postizanje svoje prirode, bez ikakve jedrenje. Ovaj sat je ne samo da znate, budilica, ali stvarno oslobođenje čini da Oslobođena život. Naravno, promjene koje se javljaju kako u tijelu, u svijesti, kao iu životu, više ne ovisi o vama, ili vaše akcije i još manje povratne informacije. Ovo je pozvao Grace i ovo je Grace. Ti su potpuno uključeni u milosti u životu i ljubavi. A to je najljepše posljedice, jer to ne ovisi o akciji u osobnosti, ili čak i na duši. Ti trenuci, ti ležaji, Absolute, se očekuje da će postati sve učestaliji među braćom i sestrama utjelovljeni. Mi smo već naveli, Apsolutna prestaje na osobni način, šok od čovječnosti. Tu neće Stoga Šok Čovječanstvo, za one od naše braće i sestara koji žive utjelovljena to prije poziva za kolektivno MARIE. Joy, koji je unutar, naravno, ne ovisi o bilo kakvim okolnostima, a rekao bih, čak, ni pod kojim okolnostima uopće, može mijenjati tu radost. I to je njegova bitna karakteristika. Nebeski Vatra je Sloboda je oslobođenje od svih ograde i sve iluzije. Sjeti se, također, da je među vama (i kao što je rečeno od strane drugih staraca), imate priliku, bez ikakve presude, percipiranja jasno, čak i bez pita, što se krije iza svih nastupa. On je dao da se vidi što sam mogao nazvati dušu bića, duša od braće i sestara inkarnaciji. Ovo je dobro izvan eterične Vision ili Vision Srca: To je neposredna spoznaja, ne kroz bilo koju zbirku, ili čak bilo koje pitanje. Mudrost, u to vrijeme, će svoj atribut, jer čak i ako vidim brata ili sestru, znate, izvan svake sumnje, to je samo dio istog sna, kao što žive i dijelite. Nebeski požara Stoga će radikalno transformirati pojedinačno već ono što zovemo život, kada ste na ovoj strani veo. Koji još uvijek postoji, naravno. Stupovi i kako doći do tamo vam je dodijeljeno za vrlo mnogo mjeseci. Neću to ponoviti. Ali ne može se prevariti, trenutak ne može postojati u vama, pitanja u vezi bilo čega. A to je prirodno, to nije volja. Iznenadit ćete se ponekad nemam pitanje, ili postaviti pitanje o smislu onoga što je živa i što živite. Sve, što će se očitovati, spontano, bez namjere, ne pokušavajući razmišljati ili ste poravnali ovo stanje milosti. I svaki put kada punite malo više. Vi ćete biti drago, totalno i potpuno. To bi moglo utjecati na vas, da li u tijelu živite, ili u svojim odnosima, što su oni, jednostavno će nestati. Nakon toga će biti djelotvorno iu potpunosti i učinkovito, postali najkompletniji transparentnost. I također znam da je, bez obzira na izgled koji je usmjeren na vas, brat ili sestra nije u istom stanju u isto svijesti, ne može svidjeti. Što god ti kažeš, što god radili, što će definitivno premašila interakciju osobnosti, u bilo kojem sektoru god svog života. Ako, međutim, emocija morao dogoditi, međutim, ako se pitanje, problem je da se dogodi, vidjet ćete i sami da ste reinstalirati s lakoćom više zabrinjavajuća u svjetlu Jeste li tijekom nestaje, a ne kao bijeg, ali kao rješenje. Jer, u Transparency, nema sjena bilo koje prirode (jedna od svog starog ili projicirana od strane duša koje još nisu doživjeli ovaj Shadows Shadows) ne mogu, na bilo koji način, vratiti Bivši. Čak i ako ste htjeli, ne mogu, pokazujući time, da se dogodi ne ovisi o bilo akcije / reakcije, bez naknade ili bilo kazni. To znači da čak i ako se prisiliti da djeluju u osobnosti ste znali da je tvoje prije nego što ga proživite, jednostavno ne može učiniti. To je nezamislivo i nemoguće provesti, dok vam pružiti dodatne dokaze koje nije potrebno da se negdje drugdje, da ono što se događa je ukupno kvar na linearnosti osobnosti. U ovom trenutku, nećete ni morati živjeti bilo preseljenje svijesti, bilo putovati izvan tijela, bilo u beingness ili čak Astral, jer je apsolutno sve što će se u vrlo sada iu prisutnosti konačan sve punine izvorima radosti Vrhovnog mir se. Sve se to odvija sada i opet, svaki na svoj vlastiti ritam. Možete unijeti što ne postoji pronaći ovo stanje, jer je tu, po volji. Konačno, što će stati na kraj iluzije bilo potragu. Mir neće biti meta, jer ćete biti u miru. Tako je Call of oganj s neba, i poziva od Svjetlosti, u najkompletniji oblik. Naravno, znate, to dnevni, vaša uloga je važno, a ne kao osobnu predanost i izražavanje bilo kakvih radnji, ali vaše stanje i Transparency čin na svijetu, baš onako Star SNIJEG li spomenuo da je vrlo malo vremena (ur.: Izjava o 19. kolovoz 2012). Što trebate Srca, ovaj put, to je samo nestane bilo osobnost, bilo kakvu reakciju. I to neće uzrokovati nikakve probleme, čak i ako se ona pojavi u, naravno, s dušama braće i sestara koji još nisu na to. I zapamtite, pogotovo kao prijatelj, ne postoji ništa za napraviti, pogotovo radi ništa (ur.: Odgovor od 18. kolovoza 2012) je rekao. Naravno, možete se osjećati sve više i češće, sadašnjost, čak i bez pita, kao što sam rekao, na lijevoj strani. Predstavite to postati uobičajen i dnevno. Za vas, odvajanje dimenzijama je završila i naći ćete se u kratkom vremenu, ako to već nije učinila, za razmjenu kao što razmjenu s bratom i sestrom utjelovljeni. To se događa s riječima i to ne prođe kroz riječi, ali to je izravan kontakt, što je ne samo telepatija, ali izravna zajedništvo izražava, upravo ovdje u Prostor, vrijeme i tijelo u kojem ste, budući da više ne ovisi o vremenu, prostoru i tijelo. Koji je za neke od vas, možda čini udaljenim ili ne, naći ćete da ćete doživjeti bez poteškoća. Ne postoji ništa naći, jer to je prirodno, previše. Tako je djelovanje Nebeskog Fire samo spaliti posljednje veo neznanja, kolektivno i pojedinačno. Život će postati Zahvaljujući vama i ispuni zahvalnosti, a ne prema potrebama osobnosti, ali po Duhu Istine. Samadhi neće ni morati biti živjeli u unutarnjoj ili internalizacije. To će biti trajna, što vam je činiti. Iako postoje trenuci rebalans, s zatamnjenje svijesti ili nemogućnosti da se završi na Call of Svjetlosti, posebice aktivnosti, sve to će brzo biti prekoračena, omogućujući vam da pronađete isto blaženstvo Priroda gledajući, gledajući sunce i gleda čak brata ili sestru koji bi vam se suprotstave, čak i nasilno. Vi ste više zabrinuti zbog toga. Nisi ravnodušnim. Ti nisi u ukupnom nezainteresiranosti ili neznanja. No, stanje Infinite prisutnost i to blaženstvo je odgovor, a jedini mogući odgovor. A odgovor će biti, u svakom slučaju, reakcija se na različitim razinama od ovog blaženstva. Dakle, to će postati sve više i više upoznat, više i više svaki dan. Također smatraju da više ne može postojati ni najmanje oscilacije u raspoloženju, najmanji fluktuacije od vitalne energije, vitalnosti. Vi ćete biti instaliran na svim razinama u stalno Bliss. Ovdje je izdanje i to je ono Call of MARIE, ili nazovite na svjetlo, što će dovesti, nezaustavljivo. Ovaj odred, a pogotovo to blaženstvo, rezultirat će olakšati uzašašća, jednostavnost službe, izvan svake kontrole. Zračenje ove hiper prisutnosti ili Infinite prisutnost, te će to osjetiti, ne samo kao volje, nego kao velika područja energetike koji može konkretno i učinkovito, pokriva cijelu Zemlju, bez volje. Proširenjem ovom Svijesti, izvan volje, izvan svake suptilno tijelo će vas iznenaditi, ali kada se naviknete na njega vrlo brzo. Tako je djelovanje Nebeskog Fire, te je akcija od beskonačnog i apsolutnog prisutnost. Ne mogu, niti vas prevariti, niti dovesti u pitanje ili čak sumnjati što se događa s vama. Sve ovo nije san ili projekcija, ali akcija Nebeskog Fire odluka za sebe. Opet, ovo stanje je prirodno, čak i ako postoje razine, iako postoje koraci. Kad je u potpunosti doživjeli, to postaje vaša istinska priroda, daleko od bilo kojeg prethodnog identiteta i daleko od bilo koje prethodne brige. Grace će pružiti stvarno i konkretno, za vas i učiniti živite ono što je potrebno. Ne mogu, a manje, na bilo koji način biti destabiliziran ničim. Tu je Liberty. Budući da je instaliran u Ultimate prisutnost, svakako će biti izvan vremena, dok se ostvariti ono što život traži od vas to obaviti s lakoćom više i više dokaza. To je ono što moja braća i moje sestre, vi ste pozvani. A to sigurno nije problem, sigurno nije nešto daleko, budući da je već tamo. Da citiram bidi: promijeniti izgledati jednostavno. Ne kao intelektualni vizije, ali stvarno, prevodeći svoju svijest. Nije bilo protežu, ali kap. Tako je nebeska vatra. Tako da neće, na bilo koji način, uz šok čovječanstva. Tu je i osjećaj poziva MARIE svjetlo za poziv, pojedinačno. Mi ne sumnjamo, jer smo ga vidjeti svaki dan, vi ste više vjerojatno da će u potpunosti vas probudi. Tako je djelovanje Nebeskog Fire, što ste otkrili svijetlo plava Eter, sloboda Svjetlosti i Ljubavi. Ljubljena braćo i sestre, mi zahvaljivati ​​za slušanje i za vaše prisutnosti. A ja vam kažem vrlo brzo. Doviđenja.



***



No hay comentarios:

Publicar un comentario

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.