Translate

martes, 1 de enero de 2013

My translations into Hmong

Kev txais tos rau tag nrho cov. Kuv txaus siab nyob rau hauv tuaj tos cov xov ntawm Angels thiab ascended Masters, tab sis kuj sim lwm yam ntsiab lus. Ib txhia nkag yog imported los ntawm kuv lwm yam blog, yog li tsis txhob xa mus rau tib lub ntsiab lus, tab sis lwm yam uas nyiam kuv

Kuv blog yog ib daim ntawv sau ua lus Mev, tab sis qhia nyob rau hauv phau ntawv Fab Kis, lus Askiv ... Koj muaj peev xwm nyeem Google tus neeg txhais lus, uas yog siv rau hauv ib qho kev icon ..
Cov no yog cov txhais lus ntawm Fabkis tau cia li los ntawm lub computer, piv txwv li, los ntawm cov neeg txhais lus los ntawm Google. Kuv tsis tau hais tias muaj peev xwm mus kho tus txhais lus, yog li ntawd tsis kho, raws li kuv xav kom txhais rau hauv ntau yam lus, tab sis kuv tsis tau Master zoo. Zam txim rau kuv rau tej yam uncorrected txhais lus
Vam tias koj nyiam nws thiab kuv pom tau tias nws nthuav cov ntsiab lus.

Txhais nrog Google, tsis kho los yog kho cov txhais lus

 
***


RAPHAËL

 

20 septembre 2012
  Je suis RAFAËL, Archange. Bien aimés Enfants de Un, je viens m'exprimer et irradier, en tant qu'Archange de la Guérison. Permettez-moi, en un premier temps, de Communier, à vous et en vous, avant de m'exprimer. Je m'adresse à vous tous, inscrits dans un corps carboné, quant à votre conscience. Corps carboné que vous savez périssable, faillible et éphémère, au sein de lois falsifiées nommées Action / Réaction, Bien / Mal, ou Karma. Tout ce qui est périssable, tout ce qui a oublié sa connexion à La Source, est souffrance. Toute maladie, tout désordre, tout mal être ou malaise (inscrits dans la conscience de ce corps), n'est que la résultante de la mise en application de l'Action / Réaction. Il ne peut exister, en aucune manière et en aucune façon, de possibilité d'éradication de la souffrance, au sein de cette loi, car toute souffrance, et vous le savez, est remplacée par une autre souffrance, un autre mal être, un autre malaise. Nombre d'entre vous, ayant accédé au Soi et à l'Unité, ont pu observer le ralentissement des souffrances et blessures diverses, sans pour autant pouvoir faire disparaître, en totalité, cette notion de souffrance, qui est inscrite dans tout corps carboné, coupé de La Source.
Le sens de ma Présence parmi vous, avant le rendez-vous de l'Archange MIKAËL, s'inscrit dans l'explication et le vécu de l'abolition de toute souffrance. La loi de l'Action / Réaction fait que (pour le corps que vous habitez, ainsi que pour la conscience limitée) la seule issue à la souffrance est donc la réaction à une manifestation douloureuse. Que cette réaction se situe dans la chimie, que cette réaction se situe dans la Conscience, ou qu'elle se situe au niveau de ce que vous nommez Corps Subtils, quels qu'ils soient, les lois de ce monde obligent à faire appel à une logique, qu'elle soit chimique, énergétique ou liée à l'Esprit incarné. L'application de l'Action / Réaction permet de limiter et de faire disparaître une souffrance donnée et appelle donc une Guérison possible, concernant une atteinte, quelle qu'elle soit. Toute atteinte de ce corps carboné, toute atteinte de cette conscience limitée, ne sera toujours, en définitive, que le résultat de lignes de résistance ou de lignes de prédation ayant existé dans un déroulement linéaire du temps, concernant le passé de ce corps ou le passé d'autres corps, dans lesquels vous avez expérimenté l'incarnation. La solution apportée, quelle que soit la voie choisie, met fin à une problématique mais ne supprimera jamais l'ensemble des problématiques, du fait de la faillibilité, du fait de l'éphémère et du périssable de ce corps, parce qu'inscrit dans l'Action / Réaction. Quelles que soient les explications, quels que soient les moyens appliqués, ils seront toujours inscrits dans l'Action / Réaction et jamais dans l'Action de Grâce.
L'Action de Grâce résulte de la redécouverte de l'état de Grâce, ainsi que du vécu de la Grâce, permettant de transcender et d'échapper à la loi d'Action / Réaction, et de vous établir dans la loi de Grâce, loi des Enfants de la Loi de Un, que cela soit dans l'Unité, dans ses états ultimes ou dans l'Absolu. Ce qui se manifeste, sur cette Terre (et se manifestera, de façon de plus en plus évidente), en vous comme autour de vous, comme sur Terre et comme au Ciel, vient mettre fin à l'Action / Réaction, remplaçant celle-ci par la loi de Grâce. Tout ce qui est résistance, dès l'instant où vous y opposez une chimie, une conscience, une explication, ne fait, en définitive, qu'équilibrer cette ligne de résistance, la faisant, dans l'apparence, disparaître de ce corps, comme de cette conscience limitée. Mais il n'existe pas de possibilité d'éradication, et donc d'abolition, de la souffrance. La souffrance résulte (au-delà de la ligne de résistance en cause dans telle affection) et seulement, en définitive, de la rupture de l'immortalité, de la rupture de la Conscience Éternelle, de l'enfermement, de l'isolement, et de l'ignorance de ce que vous Êtes.
Dès l'instant où vous découvrez le Je Suis, le Je Suis Un, et l'Absolu, ce qui est appelé l'Action / Réaction ne peut plus maintenir son Action ou sa Réaction, aussi bien dans ce corps que dans cette conscience limitée dépendante de ce corps. L'Action Mikaélique, l'Action totale de la Lumière de La Source, venant réaliser le Serment, permet d'envisager la Guérison définitive de toute résistance, de toute altération de la loi de Un. Pour cela, il est évident que la conscience doit cesser de fonctionner selon ce principe d'Action / Réaction. Nombre d'humains ayant été incarnés et, aujourd'hui, faisant partie d'Assemblées de Lumière, vous ont entretenu d'un certain nombre d'Éléments concernant la fin de toute résistance, la fin de toute prédation, et le retour à une autre Dimension, Libérée et Libre, inscrite sous l'égide de la Loi de Grâce qui est Liberté et Libération. En ce qui concerne ce corps que vous habitez, en ce qui concerne la part limitée et éphémère de ce que vous Êtes, présente et inscrite dans votre réalité tridimensionnelle, elle doit permettre l'Action de cette Lumière, l'Action de l'Amour. Pour cela, et vous vous en rendrez compte par vous-mêmes, il est indispensable de rester tranquille, de ne pas réagir, de ne pas chercher une réaction à une souffrance. Cela demande un apprentissage, du fait de cette nouveauté, pour vous, dans cette conscience limitée, du retour de la Lumière, en totalité. Cela fait appel à votre propre expérience et non pas à une quelconque croyance.
Laisser agir la Lumière, par l'Abandon à la Lumière (et, possiblement, par l'Abandon du Soi), vous permettra de constater, par vous-mêmes, par l'expérience, que les zones de résistance, les zones de souffrance, disparaissent d'elles-mêmes, dès l'instant où vous acceptez de ne rien faire. Ceci deviendra de plus en plus évident à votre conscience. L'atteinte de l'intégrité physique ou psychique qui pourrait apparaître en tout corps de cette Terre, durant la période allant de l'intervention de MIKAËL jusqu'au solstice d'hiver, vous permettra de Libérer toute résistance, par la non action, par l'Amour, par la Paix (ndr : du 22 septembre au 21 décembre 2012). Si certaines formes carbonées (la vôtre ou celles qui vous sont connues) venaient à manifester des résistances plus fortes, et donc des souffrances plus fortes, il vous conviendra de vous repositionner, car toute manifestation de résistance, de souffrance, présente dès cette date, ne fera que traduire, en vous, la manifestation de l'expression de vos propres résistances, de vos propres lignes de prédation, de vos propres enfermements. L'Action de la Lumière Vibrale n'est pas, bien sûr, de rendre malade, mais simplement d'éclairer, parfois de façon violente, ce qui doit l'être, au niveau des dernières zones d'Ombre, de ce corps ou de votre conscience limitée.
L'expérience qui est à vivre, ce qui est à mener, va vous permettre d'observer clairement, par Transparence et par Humilité, ce qui se déroulera, dans ce corps et cette conscience limitée, dans le cadre des opérations en cours, dans peu de jours, par la Lumière elle-même. Il est donc souhaitable de redéfinir vos stratégies d'adaptation, concernant cette période limitée de temps, dans laquelle la Guérison, totale et définitive, surviendra. Toute résistance survenant en ce corps vous laissera le choix d'agir selon le cadre de l'Action / Réaction, mais bien plus, de manière facile et évidente, si vous l'acceptez, par l'Action de Grâce. L'Action de Grâce n'est pas une action et encore moins une réaction, c'est, justement, l'Abandon du Soi et l'Abandon à la Lumière qui permettront de vérifier (dans votre corps, comme dans votre conscience limitée) l'action et l'efficacité de la Lumière, de loin supérieure à l'Action / Réaction. Ceci n'empêche pas, dans les moments où les Éléments agiront en vous, selon des modalités qui vous sont propres, de vérifier, par vous-mêmes, la différence entre l'Action / Réaction (que votre réaction fasse appel à la chimie, à l'énergie ou aux différentes enveloppes subtiles) par rapport à l'efficacité de l'Action de Grâce. Il vous appartiendra, à travers signes et symptômes (dont certains vous ont été définis par le Commandeur), de voir, en vous, clairement, où vous vous situez : dans l'Action / Réaction ou dans l'Action de Grâce (ndr : intervention de O.M. AÏVANHOV du 2 septembre 2012). Il n'y aura pas de demi-mesure : ce qui résiste (en vous, comme sur la Terre) sera définitivement aboli par l'ensemble des Éléments Libérés de la Terre, nommés Cavaliers de l'Apocalypse. Ces Éléments activent, sur Terre, le Son. Bien évidemment, aussi, en vous, le monde n'étant qu'une projection de votre propre conscience. Dès l'instant où vous aurez la preuve, formelle et évidente, de la différence entre l'Action / Réaction et l'Action de Grâce (parce que celle-ci se déroulera dans votre propre champ d'expérience, nommé le corps et nommé la conscience limitée), il vous deviendra de plus en plus évident que la Lumière est Guérison, dès l'instant où vous acceptez de jouer la Transparence, de devenir Transparent et de ne pas vouloir vous opposer à l'Action de la Lumière.
Les manifestations (que cela soit de ce corps, comme de cette conscience limitée) ne sont là que pour attirer votre Attention et décider, au sein de votre Conscience éternelle, quel type d'Intention vous allez émettre, vous permettant, de manière formelle, de vous définir, de vous identifier, au sein de cette forme limitée, en tant qu'Être illimité ou non. Le vécu de votre expérience (fonction, bien-sûr, de la part des Éléments présents en vous, résistant ou non dans leur aspect limité), aussi, traduira, pour vous, la capacité à voir de plus en plus clair et, encore une fois, à vous positionner, sans aucun doute possible, dans la Guérison, dans l'abolition de toute souffrance. Cela ne veut pas dire, selon votre logique humaine, qu'une maladie ou qu'un trouble disparaitra instantanément, mais vous constaterez par vous-mêmes que, quelque soit le trouble, quelle que soit la persistance d'une douleur ou d'un mal être ou d'un malaise, vous deviendrez capable de vous distancier de toute souffrance perçue, de toute souffrance réelle. Comme cela s'est produit pour beaucoup d'entre vous ayant appliqué le principe de la réfutation, il vous a été possible d'identifier l'Action de votre propre mental comme extérieur à ce que vous Êtes. Le mental pouvait continuer à se manifester, sans toutefois perturber ce que vous Êtes, en Vérité. Il en sera de même, quels que soient les signes de ce corps, quels que soient les signes de la conscience limitée. L'apprentissage de cela, dans ce laps de temps est, je dirais, fondamental et capital pour vous permettre de vous ajuster à ce que vous Êtes, au-delà de toute croyance. Toute manifestation semblant évoquer une atteinte, quelle qu'elle soit, même parmi ce que vous pourriez nommer les plus graves, engageant un pronostic vital ou engageant une souffrance extrême, vous permettra de vous définir et d'observer, par vous-même, où vous vous situez par rapport à la souffrance, par rapport à la Guérison, par rapport au corps, comme par rapport à la conscience limitée. Identification à cela est donc résistance à l'Eternité. Désidentification à cela est entrer dans la Demeure de Paix Suprême où nulle souffrance ne peut venir perturber ce que vous Êtes, en Vérité.
Ainsi, votre déroulement et votre histoire personnelle correspondant à ces temps particuliers, vous donnera une occasion unique de vous positionner et de vous définir au-delà de ce corps, au-delà de cette conscience limitée et au-delà de toute causalité. Ceci représente l'Ultime expérience vous amenant à vous établir dans ce que vous Êtes, au-delà de toute Illusion, si telle est votre Vérité, si tel est votre choix, et si tel est votre Accomplissement. Quelle que soit le type de manifestation (corporelle ou plus subtile), l'ensemble de ces manifestations, quelles que soient leur localisation et intensité, quelle que soit, selon votre échelle de valeur, la gravité, vous amèneront à vous poser la question de votre Éternité et à vous poser la question : « qui êtes-vous ? ». À travers ce questionnement, et la réponse obtenue par l'effet sur le corps ou sur la partie limitée souffrante, vous vous ajusterez à votre propre Éternité. Mes mots s'arrêtent là. J'ouvre, avec vous, un espace de questionnement si toutefois vous n'aviez pas tout à fait saisi les mots que j'ai prononcés.
Question : tenter de se guérir avec des cristaux est une réaction ?
Oui, mais pratiquer cette expérience vous permettra de vous ajuster, au mieux, en définissant ce qui se produit par l'action des structures cristallines, en comparaison à ce qui se produira par l'Abandon du Soi et l'Abandon à la Lumière. Les deux expériences vous permettront de vivre la réalité de ce qu'est l'illusion et la réalité de ce qu'est la Guérison.
Question : Quelle doit être l'attitude des professionnels de soins ?
Enfant de la Loi de Un, ce que j'ai exprimé concerne chacun, face à soi-même. Ceux qui œuvrent au sein des actes de guérison, quels qu'ils soient, n'ont rien à changer par rapport à cela. Je parle bien de vous, individuellement, et de vous avec vous seul. Les relations à l'autre, dans un acte visant à limiter la souffrance et à apporter une guérison par l'Action / Réaction, ne concerne que l'autre, même si vous êtes celui qui a cette connaissance permettant de l'appliquer. Vous ne pouvez décider pour l'autre. Vous ne pouvez Guérir l'autre par votre propre expérience de Lumière.
Question : en cas de souffrance physique intense, comment s'Abandonner à la Lumière ?
Cela a été défini de multiples façons, ces derniers mois. Ce n'est pas une pratique. C'est un état de confiance (absolue, totale et irréversible) en la Lumière. Tant qu'il existe une souffrance physique, je le répète : il y a résistance. Cela ne doit pas appeler une quelconque culpabilité, ni même une responsabilité, mais bien vous montrer où vous êtes, par rapport à la Lumière, et la distance qu'il vous reste à découvrir. Les circonstances particulières et exceptionnelles démarrant dès l'intervention de MIKAËL, vous rendront, en quelque sorte, cette compréhension et ce vécu, beaucoup plus faciles que jusqu'à présent (ndr : voir la note en bas de page).
Question : vous parlez de distance à parcourir alors qu'on nous dit qu'il n'y a pas de chemin.
Exactement, mais je m'adressais à ta personnalité qui s'exprime, qui, elle, considère qu'il y a une distance. Sinon, de quoi souffrirais-tu ?
Question : qu'en est-il des maladies qui sont liées à l'âge, comme les rhumatismes ?
Je réexprime ce que j'ai exprimé : dans l'Abandon à la Lumière et dans l'Abandon du Soi, quelles que soient la douleur et la souffrance, se placer au niveau de l'Illimité met fin à l'action de la souffrance sur le corps, comme sur la personnalité. Cela ne veut pas dire qu'une articulation, dans ce cas précis, va se régénérer, mais qu'elle n'affectera plus, au niveau des signaux donnés : la conscience même de la douleur disparaitra. Il n'existera pas de meilleure preuve ultime de ce que vous Êtes.
Question : l'absence de signes physiques signe-t-elle l'atteinte d'un certain niveau d'Abandon?
À partir de la date du 22. Avant, non
(ndr : 22 septembre 2012). Vous avez certainement connaissance, parmi vos proches, de corps physique en bon état, de conscience limitée semblant en bon état, et pourtant œuvrant à l'inverse de la Lumière. Cela ne sera plus le cas après le 22 et, en conséquence, ce qui vous sera donné à vivre, à voir et à éprouver, montrera (bien sûr, si vous n'êtes pas encore Absolu au sein d'une forme) ce qu'il peut exister comme résistance ou prédation, en vous.
Question : il y aura donc davantage de morts liées à des maladies brutales ?
La mise en action de la Libération par les Cavaliers de l'Apocalypse (ou Éléments Archétypiels) se traduit déjà, sur cette Terre, par nombre de signes visibles, se traduisant, pour vous, par ce que vous appelez pollution des airs, pollution du ciel, mouvements de la Terre, apparition de virus, apparition de maladies. La modification du manteau Terrestre s'accompagne d'une fragilisation de la zone du chakra du Cœur pour celui qui n'est pas prêt à Abandonner son Cœur, à Abandonner le Soi, et à s'Abandonner à la Lumière. Il est donc, bien sûr, évident que nombre de manifestations, liées aux causes de la souffrance même, seront de plus en plus apparentes et évidentes. Comme cela a été signifié, les Éléments ne pourront avoir, sur vous, aucune action, dès l'instant où vous êtes Abandonnés à la Lumière et dès l'instant où vous Abandonnez le Soi. Seules les résistances, seules les prédations, occasionneront des troubles. N'oubliez pas, d'autre part, que dans cette phase précise, ont commencé les mécanismes d'Ascension, ne concernant aucunement ce qui est limité et éphémère, en tout cas pour les formes de vie ayant décidé consciemment de quitter cet éphémère, quel qu'en soit l'agent (géophysique, cosmique, viral ou autre). L'expression violente de certaines résistances, agira, comme vous l'observez sur cette Terre, par des manifestations de violence liées aux croyances persistantes en des illusions. Ceci n'est pas l'expression de la Lumière mais bien la Réaction à la Lumière, induite par des croyances.
Question : il peut y avoir des réactions de l'ordre du mental, de la psyché ?
En totalité. Il y aura résistance ou Abandon. La résistance, quelle qu'elle soit, ne pourra plus s'accommoder d'une opacification et d'une soustraction à l'évidence. Ce qui signifie que tout ce qui était caché, à ce niveau-là, contenu sous forme de haine ou de violence Intérieure, se manifestera à l'extérieur. Tout ce qui vous a été expliqué, tout ce qui vous a été donné comme ultime enseignement sur les différents Yogas (postures, gestes, pratiques), n'est pas fait pour guérir ou pour s'opposer, mais bien pour favoriser l'établissement de l'Abandon et la compréhension des expériences personnelles que vous aurez à vivre. Le travail que vous avez accompli, à l'échelon collectif et individuel, a permis de limiter cette période à sa plus limitée expression temporelle. Mais il faut passer par le chas de l'aiguille.
Nous n'avons plus de questionnement, nous vous remercions.
Bien aimés Enfants de la Loi de Un, partageons un moment de Communion et, si vous le souhaitez, de Fusion, Ensemble.
... Partage du Don de la grâce ...
Je suis l'Archange RAFAËL et je salue, en vous, la beauté de votre Éternité. À bientôt.





RAPHAEL


Cuaj hlis 20, 2012

  
Kuv RAFAEL, Archangel. Tus hlub Cov me nyuam ntawm ib tug, kuv cia li qhia kuv tus kheej thiab radiate raws li ib tug Archangel ntawm kho. Qhia rau kuv, ua ntej ntawm Communion rau koj thiab nyob hauv koj, ua ntej kuv saib. Kuv nyob koj tag nrho, uas rau npe kawm nyob rau hauv ib tug carbon lub cev, on koj conscience. Carbon lub cev koj paub perishable, fallible thiab ephemeral nyob rau hauv falsified muaj npe Action / ras txog, zoo / phem Karma los yog cov cai. Tag nrho cov uas yog perishable, tag nrho cov uas tau nco qab nws cov kev txuas mus rau Lub Chaw Muab Los, no yog kev txom nyem. Txhua yam kev muaj mob, teeb meem no, tej yam unease los yog tsis xis nyob (sau npe nyob rau hauv lub nco ntsoov ntawm lub cev), tsuas yog lub txiaj ntsim ntawm siv ntawm Action / ras txog. Muaj yuav ua tau, nyob rau hauv tej yam txoj kev thiab nyob rau hauv tej yam txoj kev tau mus rau eradicate kev txom nyem nyob rau hauv txoj kev cai no, vim hais tias tag nrho cov kev txom nyem, thiab koj paub tias nws yog hloov los ntawm lwm tus mob, lwm phem lawm, ib tug lwm yam tsis xis nyob. Muaj ntau ntawm koj, muaj hu tus yus tus kheej thiab Unit kuj tau soj ntsuam qhov qeeb thiab kev txom nyem ntau yam kev raug mob, uas tsis tas yuav ua tau ploj nkaus, qhov kev xav ntawm kev txom nyem, uas yog muaj nyob rau hauv tag nrho cov carbon lub cev txiav los ntawm Lub Chaw Muab Los.Lub ntsiab lus ntawm kuv muaj ntawm koj, ua ntej lub sij hawm ntawm Archangel MIKAËL, yog ib feem ntawm qhov kev tshab txhais thiab kev ntawm abolition ntawm kev txom nyem. Cov kev cai lij choj ntawm Action / ras txog qhov tseeb hais tias (rau qhov lub cev koj nyob rau hauv, thiab rau qee yam nco ntsoov) xwb txoj kev tawm ntawm kev txom nyem yog ras txog rau ib tug mob tshwm sim. Qhov no ras txog yog nyob rau hauv Chemistry, no ras txog lies nyob rau hauv lub nco ntsoov, los yog nws yog nyob rau ntawm yam uas koj hu rau yuav luag tsis paub Lub cev, los xij cov cai no lub ntiaj teb no yuav tsum tau hu rau muaj kuab, seb puas tshuaj, lub zog los yog hais txog kev mus rau lub Ntsujplig incarnate. Cov siv ntawm Action / ras txog yog siv los mus txwv thiab tshem tawm ib tug muab kev txom nyem thiab yog li ntawd hu tau kho on ib qho cuam tshuam los xij. Tej yam ua txhaum ntawm no carbonaceous teeb meem, qhov kev kawm tau ntawm no tsuas yog siv tau nco ntsoov yuav tseem kawg ntawm tsis kam kab los sis kab ntawm predation uas muaj nyob rau hauv ib tug qha ncaj khiav ntawm lub sij hawm, hais txog yav dhau los ntawm lub cev los yog yav dhau los lwm yam lub cev, nyob rau hauv uas koj muaj kev paub lub incarnation. Kev daws, nej tus xaiv txoj, terminates ib qhov teeb meem tab sis txhob tshem tag nrho cov teeb meem, vim ntawm fallibility, vim ntawm ephemeral thiab perishability ntawm lub cev, vim hais tias nyob rau hauv enshrined Action / ras txog. Txawm kev tshab txhais, txawm tus txhais tau tias siv, lawv tseem tab tom kawm nyob rau hauv lub Action / ras txog thiab yeej tsis Thanksgiving.Lub Thanksgiving los ntawm rediscovery ntawm lub xeev ntawm nrhiav, thiab kev paub ntawm nrhiav, mus rau transcend thiab dim txoj cai ntawm kev txiav txim / ras txog, thiab tsim koj tus kheej nyob rau hauv txoj cai ntawm nrhiav, Cov me nyuam raws li txoj cai Act Ib, tias qhov no yog nyob rau hauv koog nyob rau hauv nws cov nqe lus kawg los yog lub meej. Qhov no yog manifested on no lub ntiaj teb (thiab manifest, yog li ntawd ntau thiab ntau pom tseeb) nyob rau hauv koj thiab ib ncig ntawm koj, raws li nyob rau lub ntiaj teb raws li nyob rau hauv lub ceeb tsheej, yog kaw los ntawm Action / ras txog, hloov nws los ntawm kev cai lij choj ntawm nrhiav. Tag nrho cov uas yog tsis kam los ntawm lub caij koj pom Chemistry, ib tug nco ntsoov, ib qho kev tshab txhais txog tsis, kawg, uas ncaj nruab nrab tus tsis kam kab, ua, nyob rau hauv cov tsos, ploj ntawm lub cev, raws li qhov no tsuas yog siv tau nco ntsoov. Tab sis tsis muaj ib qho tau ntawm eradication, thiab li abolition ntawm kev txom nyem. Kev txom nyem tshwm sim (dhau txoj kab ntawm tsis kam muab kev koom tes nyob rau hauv xws li mob) thiab tsuas yog nyob rau hauv qhov kawg ntawm tus rhuav tshem ntawm immortality ntawm rhuav tshem ntawm lub eternal nco ntsoov ntawm confinement, cais, thiab ignorance li koj Yog.Los ntawm lub caij koj nrhiav tus Kuv, Kuv lub Ib thiab lub meej, uas yog hu ua Action / ras txog yuav tsis tuav nws los yog nws Action ras txog, ob qho tib si nyob rau hauv no thiab nyob rau hauv lub cev no tsuas yog siv tau ras paub txog dependent on no lub cev. Lub Action Michaelic, tag nrho cov kev txiav txim ntawm lub teeb ntawm Lub Chaw Muab Los, kawm tsis tau raws lub Oath, tso cai rau mus xav txog qhov tseem kho tej yam uas muaj zog, tej yam alteration ntawm raws li txoj cai ntawm ib Rau cov no, nws yog ib qhov tseeb hais tias nco ntsoov yuav tsum cease mus ua hauj lwm rau tus ntawm kev txiav txim / ras txog. Muaj pes tsawg tus tib neeg tau raug Embodied thiab tam sim no ib feem ntawm tus Assemblies ntawm Lub teeb, koj tau khaws cia ib tug xov tooj ntawm cov khoom nyob rau thaum xaus ntawm tag nrho cov tsis kam, qhov kawg ntawm txhua yam predation, thiab rov qab mus rau lwm qhov dav, Freed thiab dawb, sau npe nyob rau hauv lub auspices ntawm kev cai lij choj ntawm nrhiav yog Freedom thiab Liberation. Hais txog no lub cev koj inhabit, hais txog tsawg tsawg npaum li cas thiab ephemeral tias koj yog, thiab qhov no muaj nyob rau hauv koj peb-seem kev muaj tiag, nws yuav tsum cia tus teeb Action, Action ntawm hlub . Ua li no, thiab koj yuav paub rau koj tus kheej, nws yog ib qhov tseem ceeb heev kom nyob ntsiag to, tsis nti, tsis mus nrhiav ib lub teb kev txom nyem. Qhov no yuav tsum tau kev kawm ntawv, vim hais tias ntawm novelty, rau koj, qhov no tsuas yog siv tau nco ntsoov, rov qab tuaj ntawm lub teeb nyob rau hauv tag nrho. Nws siv koj tus kheej thiab kev tsis mus twg kev ntseeg.Sau ntawv cia Lub teeb lub, lub Abandonment mus rau lub teeb (thiab, tau, los ntawm abandonment ntawm yus tus kheej), koj yuav saib los ntawm yourselves, los ntawm kev, tias cov cheeb tsam ntawm lub zog, rau tej yam kev txom nyem , ploj lawv tus kheej, los ntawm lub caij koj pom zoo ua ib yam dab tsi. Qhov no yuav dhau los ua nce Clear koj conscience. Tsis tau zoo cev nqaij daim tawv los yog lub hlwb meej mom uas tej zaum yuav tshwm nyob rau hauv tej lub cev ntawm lub ntiaj teb no thaum lub sij hawm lub sij hawm ntawm kev MIKAËL kom txog thaum lub caij ntuj no solstice, koj yuav tso tawm rau tag nrho cov tsis kam, uas tsis yog kev txiav txim by hlub, rau Peace (Ed: los ntawm 22 Cuaj hlis mus rau 21 Kaum Ob Hlis Ntuj 2012). Thaum ib co carbon cov ntaub ntawv (koj los sis cov uas paub) tuaj qhia zoo tsis kam, thiab yog li ntawd zoo kev txom nyem, koj pom zoo raws li koj tus kheej reposition rau tsis kam, kev txom nyem, los ntawm hnub no, yuav tsuas ua tau rau koj, qhov manifestation ntawm qhia ntawm koj tus kheej lub zog, koj tus kheej kab ntawm predation, koj tus kheej incarcerations. Share ntawm vibrational Lub teeb tsis yog, ntawm chav kawm, ua rau koj muaj mob, tab sis cia li mus kom meej, tej zaum violently, uas yuav tsum nyob rau ntawm theem ntawm cov cheeb tsam ntawm lub xeem Shadow, ntawm no lub cev los yog koj tsuas yog siv tau nco ntsoov.Qhov kev paub yog los nyob, dab tsi yog yuav tsum tau ua, yuav cia koj mus kom meej meej saib los ntawm daim ntawv kaj thiab humility, uas yuav siv qhov chaw nyob rau hauv lub cev thiab no tsuas yog siv tau nco ntsoov, raws li ib feem ntawm kev khiav hauj lwm tsis tu ncua nyob rau hauv ob peb hnub, qhov teeb nws tus kheej. Nws yog yog li ntawd ntshaw kom redefine koj coping cov tswv yim rau cov no tsuas yog siv tau nyob rau hauv lub sij hawm ntawm lub sij hawm uas kho, tag nrho thiab tseem tshwm sim. Ib tug tsis kam tshwm sim nyob rau hauv lub cev koj tawm lub xaiv ua raws li ib feem ntawm lub Action / ras txog, tiam sis ntau yam ntxiv, nyob rau hauv ib qho yooj yim thiab pom tseeb, yog hais tias koj pom zoo, los ntawm kev Thanksgiving. Lub Thanksgiving yog tsis ib qhov kev txiav txim thiab txawm tsawg ib tug ras txog, nws yog precisely lub abandonment ntawm nws tus kheej thiab Abandonment mus rau lub teeb uas yuav kos (nyob rau hauv koj lub cev, thiab nyob rau hauv koj txwv nco ntsoov) kev txiav txim thiab zoo ntawm Lub teeb, deb li deb mus rau lub Superior Action / ras txog. Qhov no tsis preclude, nyob rau hauv cov sij hawm thaum tej yam khoom uas koj yuav tau ua nyob rau hauv txoj kev hais tias koj yog huv si, xyuas, rau koj tus kheej, qhov txawv ntawm qhov Action / ras txog (ua rau koj ras txog kev Chemistry, lub zog los yog yuav luag tsis paub sib txawv envelopes) piv rau qhov zoo ntawm Thanksgiving. Nws yog ib rau koj, los ntawm cov cim qhia thiab cov tsos mob (ib co uas koj tau txhais los ntawm tus coj), saib nyob rau hauv koj kom meej meej nyob qhov twg koj yog: nyob rau hauv lub Action / ras txog los yog Thanksgiving (Ed: thaiv om AIVANHOV Cuaj hlis 2, 2012). Yuav tsis muaj ib nrab ntsuas: dab tsi resists (raws li koj nyiam nyob ntiaj teb) yuav tau mus tas li abolished by tag nrho cov kawm Freed los ntawm lub ntiaj teb, muaj npe Horsemen ntawm Apocalypse. Cov kawm qhib rau lub ntiaj teb suab. Ntawm chav kawm, raws li nyob rau hauv koj, lub ntiaj teb no yog yuav luag ib projection ntawm koj tus kheej nco ntsoov. Los ntawm lub caij koj muaj ntaub ntawv pov thawj, formal thiab pom tseeb, qhov txawv ntawm qhov Action / ras txog thiab Thanksgiving (vim hais tias nws yuav siv qhov chaw nyob rau hauv koj tus kheej dab tsi kev, taw lub cev thiab taw tsuas yog siv tau nco ntsoov), koj yuav ua ntau thiab ntau tsheev tias teeb kho, los ntawm lub caij koj pom zoo mus ua si qhov daim ntawv kaj, ua los thiab tsis xav mus rau qhov kev txiav txim oppose ntawm lub teeb.Demonstrations (seb puas nyob rau hauv lub cev, raws li qhov no tsuas yog siv tau nco ntsoov) yog cia li mus txuas nyiam koj mloog thiab txiav txim siab, nyob rau hauv koj lub eternal nco ntsoov, yog dab tsi zoo hom phiaj uas koj yuav muab rau koj, raws li kev lig kev cai, kom txhais rau koj, los txheeb xyuas, tsis pub dhau no tsuas yog siv tau daim ntawv no, raws li ua unlimited los yog tsis. Qhov kev paub ntawm koj tus paub (nyob ntawm seb, ntawm chav kawm, los ntawm cov tam sim no nyob rau hauv koj, resistant los yog tsis nyob rau hauv lawv cov tsawg yam), kuj txhais tau tias, rau koj, muaj peev xwm saib ntau kom meej thiab, ib zaug lub sij hawm mus rau txoj hauj lwm rau koj tus kheej, yam uas tsis tau nrog, nyob rau hauv kho, nyob rau hauv lub abolition ntawm kev txom nyem. Qhov no tsis tau txhais hais, raws li koj tus neeg logic, ib tug kab mob los yog ib tug teeb meem no ploj instantly, tab sis koj yuav pom koj tus kheej tias, nej qhov teeb meem no, tsis hais txog ntawm persistence ntawm qhov mob los yog malaise los yog tsis xis nyob, koj ua tau koj tus kheej los ntawm kev txom nyem Distance ntaus nqi twg los tiag tiag kev txom nyem. Raws li tau tshwm sim rau ntau ntawm koj tau thov tus ntawm refutation, nws ua tau rau koj los txheeb xyuas qhov kev txiav txim rau koj tus kheej sab nraum lub hlwb li mus dab tsi koj Yog. Lub hlwb yuav mus txuas ntxiv tshwm sim, yam uas tsis muaj dab tsi disturbing koj Yog, qhov tseeb. Nws yuav zoo tib yam, tsis hais txog ntawm cov cim qhia ntawm lub cev, tsis hais txog ntawm cov cim qhia ntawm qee yam nco ntsoov. Txoj kev kawm ntawm no, nyob rau hauv lub sij hawm no ntawm lub sij hawm yog, kuv xav tias, yuav tsum muaj thiab capital rau koj mus kho mus rau dab tsi koj Yog, dhau kev ntseeg. Txhua yam kev tshwm sim semblance evoke ib tug nres los xij, txawm los ntawm tej yam uas koj yuav hu rau feem ntau loj heev, nrog ib lub neej-hem los yog committing heev mob, yuav cia koj txhais thiab soj ntsuam rau koj tus kheej nyob qhov twg koj sawv ntsug nyob rau hauv kev sib raug zoo mus rau kev txom nyem, piv rau kho, los ntawm lub cev, raws li muab piv rau qee yam nco ntsoov. Qhia txog hais tias yog resistant rau Eternity. Disidentification nrog nws nkag mus rau Abode ntawm Supreme of Peace qhov twg tsis muaj kev txom nyem tau disturb koj Yog nyob rau hauv qhov tseeb.Yog li ntawd koj tus cwj pwm thiab koj tus kheej keeb kwm rau cov tshwj xeeb lub sij hawm yuav muab rau koj ib tug zoo txawv lub sij hawm los txoj hauj lwm koj tus kheej thiab txhais koj tus kheej dhau lub cev, dhau no tsuas yog siv tau nco ntsoov thiab dhau tag nrho cov causality. Qhov no yog lub siab tshaj plaws kev coj koj txiav txim rau yam uas koj Yog, dhau tag nrho cov illusion, yog hais tias tau hais tias yog koj qhov tseeb, yog hais tias tau hais tias yog koj xaiv, thiab yog hais tias qhov no yog koj Achievement. Txawm hom kev tshwm sim (los yog yuav luag tsis paub lub cev), tag nrho cov txheej xwm, tsis hais ntawm lawv qhov chaw thiab khov, nej, nyob ntawm seb koj muaj nqis scale, gravity yuav siv sij hawm koj mus nug rau lo lus nug koj Eternity thiab thov kom muaj rau lo lus nug: "Leej twg thiaj yog koj? ". Los ntawm cov lus nug no, thiab lub teb los ntawm ua hauj lwm nyob rau hauv lub cev los yog nyob rau hauv tsuas yog siv tau kev txom nyem ib feem, koj yuav kho mus rau koj tus kheej Eternity. Kuv lo lus nres muaj. Kuv qhib nrog koj ib qhov chaw rau cov muaj, li cas los xij, yog tias koj tsis to taub nej cov lus uas kuv tau hais.Lo lus nug: sim kho nrog iav ci yog ib tug ras txog?Tau, tiam sis qhov no xyaum kev koj yuav haum koj zoo tshaj plaws, txhais li cas yog tsim los ntawm kev txiav txim ntawm Crystal qauv nyob rau hauv kev sib piv rau dab tsi yuav tshwm sim nyob rau hauv lub Abandonment ntawm yus tus kheej thiab Abandonment mus rau lub teeb. Ob sim kawm yuav pab tau koj paub qhov tseeb ntawm yog dab tsi lub illusion thiab kev muaj tiag ntawm yog dab tsi kho.Lo lus nug: Yuav ua li cas yuav tsum yog tus yam ntxwv ntawm cov kws saib xyuas?Cov me nyuam ntawm kev cai lij choj ntawm ib tug, hais tias kuv qhia rau txhua lub ntsej muag koj tus kheej. Cov neeg uas ua hauj lwm nyob rau hauv ua ntawm kho, txawm lawv yog cov, muaj tsis muaj dab tsi hloov nyob rau hauv relation rau nws. Kuv hais rau koj tus kheej thiab nrog koj nyob ib leeg. Kev sib raug zoo mus rau txhua lub lwm, nyob rau hauv ib qho li txoj cai txwv cov kev txom nyem thiab coj tau kho los ntawm Action / ras txog, kev txhawj xeeb xwb lwm yam, txawm tias koj yog ib tug uas muaj kev paub siv nws. Koj muaj peev xwm txiav txim siab rau lwm lub. Koj muaj cuab kav yuav kho lwm los ntawm koj tus kheej kev paub ntawm teeb.Lo lus nug: Yog hais tias mob siab heev cev nqaij daim tawv kev txom nyem, yuav ua li cas abandon lub teeb?Qhov no txhais tau nyob rau hauv ntau txoj kev uas tsis ntev los no nyob rau hauv lub hlis. Qhov no tsis yog ib tug xyaum. Nws yog ib lub xeev ntawm ntseeg siab (meej, tag nrho thiab irreversible) nyob rau hauv Lub teeb. Raws li nws yog ib tug cev nqaij daim tawv mob, Kuv rov hais dua: muaj tsis kam. Qhov no yuav tsum tsis txhob hu xov tooj rau tej yam txhaum, los yog ib lub luag hauj lwm, tab sis qhia koj nyob qhov twg koj nyob hauv relation mus rau lub teeb, thiab qhov deb koj yuav tsum nrhiav. Tshwj xeeb thiab cov uas txoj kev tshwm sim pib los ntawm kev MIKAËL koj ua, xyov, no to taub thiab paub, ntau yooj yim tshaj hitherto (editor lub cim: saib daim ntawv hauv qab no).Lo lus nug: Koj tham txog deb ces peb yog hais tias tsis muaj txoj.Raws nraim, tab sis kuv nyob hais tias expresses koj tus neeg, uas nws txiav txim siab hais tias muaj ib qho deb. Yog hais tias tsis yog, yog dab tsi li cas los koj txom nyem?Lo lus nug: Yuav ua li cas txog cov kab mob uas txuam nrog laus, xws li rheumatism?Kuv re-qhia tias kuv qhia: tso rau hauv lub teeb thiab lub abandonment ntawm nws tus kheej, tsis hais txog ntawm kev mob thiab kev txom nyem, sawv ntsug nyob rau hauv lub txwv li terminates qhov kev txiav txim ntawm kev txom nyem nyob rau hauv lub cev, raws li nyob rau hauv tus. Qhov no tsis tau txhais hais tias sib koom tes, nyob rau hauv rooj plaub no, yuav regenerate, tiam sis tsis muaj kev cuam tshuam, nyob rau ntawm lub teeb liab muab: lub nco ntsoov ntawm qhov mob ploj. Yuav tsis muaj kev zoo siab tshaj plaws ntawv pov thawj rau yam uas koj Yog.Lo lus nug: qhaj ntawv ntawm cev nqaij daim tawv qhia kos npe tsis tau ib tug tej theem ntawm Abandonment?Ntawm hnub 22. Ua ntej, tsis yog (Ed: Cuaj hlis 22, 2012). Koj yeej paub hais tias, los ntawm koj tus txheeb ze, cev nqaij daim tawv lub cev nyob rau hauv zoo mob, qee yam paub txog ciali nyob rau hauv zoo mob, thiab tseem ua hauj lwm nyob rau hauv sib piv rau lub teeb. Qhov no yuav tsis muaj rooj plaub tom qab 22 thiab, yog li ntawd, nws yuav muab koj mus nyob, pom thiab paub, qhia (los ntawm cov hoob kawm, yog hais tias koj tsis nyob rau hauv ib qho meej daim ntawv no) uas nws muaj peev xwm tshwm sim raws li tsis kam los yog predation los ntawm koj.Lo lus nug: yuav muaj ntau tuag txog Sudden muaj mob?Lub actuation ntawm tso tawm los ntawm Horsemen ntawm Apocalypse (los yog kawm Archétypiels) yog twb thaws rov los no lub ntiaj teb, los ntawm tus xov tooj ntawm pom cov cim qhia, txawm tias rau koj, rau li cas koj hu mus rau saum huab cua pa phem, pa phem saum ntuj ceeb tsheej, lub ntiaj teb movements, tus kab mob no kis, tus kab mob kis. Hloov lub ntiaj teb mantle yog nrog ib tug weakening ntawm qhov chaw ntawd rau lub plawv chakra yog tsis npaj txhij rau abandon nws plawv, kom abandon tus kheej, thiab mus rau abandon lub teeb. Nws yog, ntawm chav kawm, pom tseeb tias muaj ntau yam txheej xwm ntsig txog qhov ua ntawm kev txom nyem nws tus kheej, yuav ua ntau pom meej thiab pom tseeb. Raws li tau kev pab, cov yuav tsis yuav koj, tsis muaj kev txiav txim, lub caij koj Left mus rau Lub teeb thiab los ntawm lub caij koj Abandon Tus Kheej. Tsuas yog cov resistors, tsuas predation, yuav ua teeb meem. Nco ntsoov tias, nyob rau lwm tes, nyob rau hauv no cov theem pib tswv yim ua Ascension, tsis yog nyob rau tej nqe lus tsawg tsawg thiab luv luv nyob, yam tsawg kawg yog rau lub neej cov ntaub ntawv uas consciously txiav txim siab tawm no ephemeral tsis hais txog ntawm tus neeg sawv cev (geophysics, cosmic, kis los yog lwm yam). Lub tsausmuag qhia ntawm ib co tsis kam, yuav, raws li koj soj ntsuam on lub ntiaj teb, los ntawm kis ntawm kev ua phem ntsig txog kev ntseeg persistent illusions. Qhov no tsis yog qhov qhia ntawm lub teeb tab sis qhov lus teb rau qhov teeb-ntxias kev ntseeg.Lo lus nug: Puas muaj tej zaum yuav yog kev tig cev txog lub hlwb, lub psyche?Nkaus. Yuav muaj kev tsis kam los yog abandonment. Tsis kam los xij, tsis muaj peev xwm mus pab ib tug clouding thiab subtracting qhov pom tseeb. Qhov no txhais tau hais tias tag nrho cov uas tau nraim ntawm no theem, cov ntsiab lus nyob rau hauv daim ntawv ntawm hatred los yog kev raug tsim txom yuav manifest on sab nraum. Txhua yam uas tau hais li no, tag nrho cov uas tau muab rau koj raws li lub siab tshaj plaws qhia ntawv ntau Yogas (postures, gestures, cov kev coj) yog tsis tau kho tau los yog mus rau oppose, tab sis mus tuav ntawm Abandon thiab to taub txog ntawm tus kheej kev paub hais tias koj muaj nyob. Cov ua hauj lwm koj tau ua li cas, tus neeg ntawd thiab collective theem, tau tag rau lub sij hawm no mus rau nws tsuas yog siv tau txog lub caij nyoog qhia. Tab sis koj yuav tsum mus los ntawm lub qhov muag ntawm lub koob.Peb tsis muaj ntau cov lus nug, ua tsaug rau koj.Cov me nyuam tus hlub ntawm kev cai lij choj ntawm ib, qhia ib lub caij ntawm Communion, thiab yog hais tias koj xav, Fusion pawg me me.... Sib koom qhov khoom plig los ntawm nrhiav ...Kuv lub Archangel RAFAEL thiab kuv greet koj nyob rau hauv kev zoo nkauj ntawm koj eternity. Saib koj sai sai no.

***

 
THÉRÈSE DE LISIEUX


 
31 octobre 2012
Je suis THÉRÈSE DE LISIEUX et je vous adresse tout l'Amour et la Lumière que nous sommes. Ce que j'aurais à vous dire s'inscrit dans la suite de mes deux dernières interventions et, bien sûr, dans la suite de ce que vous a dit ma Sœur Étoile GEMMA (ndr : GEMMA GALGANI). Mes mots seront beaucoup plus courts que les siens, parce qu'ils seront portés, à vous et en vous, d'ores et déjà, par notre Communion d'Amour. Vivons donc, ensemble, ce moment d'Amour et de Communion.

... Partage du Don de la grâce ...

Je vais donc vous parler, dans cet état de Communion, avec vous, de ce que représente se donner à l'Amour. Se donner à l'Amour, c'est vivre la Joie et cette Jouissance Intérieure permanente qui fait que tout ce qui est des occupations de notre quotidien, sur Terre, quand nous y sommes, se vit dans le même état, dans la même humeur. Se donner à l'Amour, c'est, quelque part, se donner à soi-même pour, finalement, s'Abandonner. C'est devenir insignifiant pour être Tout. C'est disparaître de la personne, tout en étant une personne, pour apparaître dans sa propre Éternité. Ce que nous sommes est Amour, comme disait ma Sœur GEMMA, et se donner à l'Amour, c'est une forme de réciprocité. C'est reconnaître l'Amour partout, même au-delà des apparences les plus funestes. Je vous renvoie pour cela à ce que j'ai pu écrire, très jeune, quand je décidais de prier (c'était mes mots) et de m'occuper d'un certain nombre de prisonniers qui avaient accompli des méfaits, parce que je pensais sincèrement que ces êtres-là avaient peut-être le plus besoin d'Amour. Non pas d'une aide, au sens où on pourrait l'entendre, au niveau humain, mais bien de mon état d'Amour, en prière, pour eux.
Se donner à l'Amour, c'est cela. C'est accepter et reconnaître que tout Frère ou Sœur qui, apparemment, n'est pas dans l'Amour, s'est perdu lui-même, ne se reconnait pas en l'Amour et y met une telle opposition que la seule solution, c'est, justement, l'Amour. Quand vous acceptez de voir les choses ainsi (parce qu'elles sont ainsi), alors, ce que vous Êtes se dévoile à vous et, à ce moment-là, vous vous donnez, à la fois, à vous-même, à l'Amour et à l'autre, quel qu'il soit, même et surtout s'il vous est inconnu. Parce que prier pour ses amis ou ses proches est très facile et être en Amour pour celui qui vous semble être en opposition à l'Amour et à vous-même, est plus, peut-être, digne d'Amour. Parce que, rappelez-vous que, même encore, aujourd'hui, avant le mouvement collectif de la Lumière, nous sommes tous aveugles et amputés de ce que nous Sommes vraiment et que Aimer au-delà des apparences, c'est aussi Aimer au-delà des conflits ou des ressentiments. Et c'est Aimer toute vie. C'est aimer même le Frère dont les croyances et le comportement est à l'opposé de l'Amour, en apparence, parce que s'il est ainsi, c'est qu'il ne s'est pas retrouvé, tout simplement. Quand vous acceptez cela et que vous en faites l'expérience, alors toute votre vie est changée. Le mouvement collectif de l'Amour qui vient, vous fera réaliser cela. Il vous donnera à voir au-delà des apparences, au-delà de tout ce que vous pouvez classer, en fonction de l'intelligence humaine limitée, comme des circonstances et ce que donne à voir les sens ou les idées.
Se donner à l'Amour vous permet d'éviter tous les écueils du jugement, tous les écueils de la condamnation, et vous permet d'éviter, surtout, de ne penser qu'à votre intérêt propre. En résumé, se donner à l'Amour, est donner l'Amour, pour un illustre inconnu, sans aucune volonté, simplement parce que nous savons que c'est sa nature (aussi bien de la Terre que de cet inconnu), cela nous met en Amour et donc nous fait Vibrer l'Amour. Parce que c'est un Amour qui, justement, est gratuit : il ne vise pas à compenser quoi que ce soit, il ne vise pas à réparer et surtout, c'est un Amour qui n'est inscrit dans aucune condition. C'est un Amour totalement gratuit. C'est le véritable Don à l'Amour. Ainsi, Aimer ce que l'on peut considérer comme son pire ennemi, nous fait saisir et vivre qu'en définitive, il n'y a pas de meilleur ami, pour l'Amour, que notre meilleur ennemi. Parce que quelque soit ce que nous vivons avec lui (et j'ai pu témoigner, dans mon journal, quand j'étais au Carmel, de certaines situations que je vivais comme très difficiles et qui, si je m'en étais tenu à ma condition humaine seule, m'aurait fait réagir ou détester telle personne), cela ne pouvait être parce que j'avais décidé que le Christ et l'Amour étaient présents, de la même façon, en chaque Frère, en chaque Sœur, quoiqu'il me faisait et quoiqu'il me disait. Cela m'a permis, effectivement, de vérifier ce Don d'Amour et de voir que toutes les forces étaient là et que l'Unique Vérité et l'Unique Puissance, réelles, se situaient seulement à ce niveau. Et dans les circonstances collectives maintenant, de là où vous êtes, c'est cela qu'il va falloir trouver. Parce que, si vous êtes Transparents, si vous acceptez de disparaître pour être, en totalité, vous-mêmes, vous n'avez rien à écarter, vous n'avez rien à limiter, en vous comme pour quelqu'un d'autre. Et si vous Aimez, à ce moment-là, vous verrez bien, par vous-mêmes, qu'il devient alors très facile de s'extraire du jugement, de s'extraire de la catégorisation, ou d'imposer une limite à qui que ce soit ou à quoi que ce soit.
Se donner à l'Amour, c'est ainsi. C'est non pas envoyer de l'amour à quelqu'un en espérant l'améliorer. C'est simplement se donner à lui, parce que vous reconnaissez, en lui, ce que vous Êtes, au-delà de l'âge, au-delà des actions, au-delà de toute apparence. Et durant cette période, c'est la meilleure façon, l'unique, de vous trouver vous-même, totalement, et de passer d'un état, d'une expérience (même les plus importantes), à devenir cette expérience, non plus comme une expérience mais comme un état permanent qui est permis par ce moment collectif de Lumière. Si vous réalisez ce Don d'Amour, l'Humilité, la Simplicité, la Transparence, vous apparaîtront de plus en plus clairement comme la seule Voie valable et surtout la seule Vérité. Vous sortirez de toute projection d'Amour et vous deviendrez, réellement, ce que vous Êtes et que nous Sommes, tous, parce que l'Amour ne peut être qu'un Don : il ne peut pas être gardé pour soi. C'est en ce sens que les Anciens, les Archanges, vous ont parlé de l'Abandon du Soi, non pas comme un rejet, non pas comme quelque chose à stigmatiser ou à condamner, mais bien la réalisation de votre nature profonde. Parce que tant que vous êtes affectés à ce corps, à cette vie, à cet éphémère, l'Amour ne peut vous toucher, en totalité. Il pourra s'exprimer, au travers de vous, dans ce que vous bâtissez, dans l'affection que vous portez ou que vous porte un proche, mais cela ne sont que des contreparties bien faibles de ce qui se réalise quand vous donnez l'Amour. Et ce Don d'Amour n'est pas ni conjoncturel, ni l'expression d'une volonté d'Amour (qui ne voudrait rien dire) mais c'est, bien, reconnaître la nature de l'Être que nous Sommes. C'est accepter que nous sommes, quand nous sommes incarnés, dans quelque chose qui, par beaucoup de côtés, nous éloigne de cette Lumière et de cet Amour et que, pourtant, nous sommes. Alors, donner l'Amour, c'est supprimer toutes les limites. Se donner à l'Amour, c'est mettre fin à toutes les limitations, à tous les cadres. C'est rentrer, de plain-pied, dans l'Éternité, même à la surface de ce monde encore présent. C'est la meilleure façon de se rendre à l'évidence, accepter, comme je le disais, de « n'être plus rien, pour être Tout », « d'être le plus petit », comme vous disait l'Un des Anciens, le Maître PHILIPPE. Il y a, en effet (c'est une image), un principe de vases communicants. Ce principe de vases communicants fait que, réellement et concrètement, tant que vous croyez être quelque chose, tant que vous croyez être quelqu'un et seulement quelqu'un, le Royaume des Cieux vous est fermé et la Vérité de l'Amour que vous Êtes ne vous apparaît pas, parce que la Conscience est occupée à autre chose qu'à l'Amour. Tout a été fait, en ce monde, vous le savez, pour occuper la conscience à autre chose qu'à l'Amour. Se donner à l'Amour, c'est ne plus rien projeter. C'est s'installer, totalement, dans l'Instant Présent de ce que vous faites, dans cet acte de Don à l'Amour. Vous vous reconnaissez et c'est en se reconnaissant, vraiment et totalement, que le poids de l'éphémère, de la souffrance, et le poids de votre vie, disparaît totalement. Et les conditions de ce monde sont très exactement celles-ci, avec une forme d'évidence de plus en plus claire pour tout le monde. Nous vous avons souvent dit que c'est dans les moments difficiles que l'être humain trouve les ressources pour se retrouver.
Se donner à l'Amour est le moyen de se retrouver rapidement afin de ne pas être affecté par ce qui s'oppose à l'Amour, par la peur, en vous, comme partout. Tout cela est déjà inscrit, en chacun de nous, au plus profond de nous. Il y a cet Amour qui est là et que nous ne voyons pas nécessairement parce que la peur l'a masqué, parce que les souffrances nous l'ont occulté. Mais si on s'oublie soi-même (en tant que corps ou personne qui souffre, corps ou personne qui est blessé ou qui a été blessé), si l'on accepte, en quelque sorte, de franchir ces limites-là, alors l'Amour devient clair et la meilleure façon de le réaliser, c'est de se donner à l'Amour sans se poser de question, sans chercher une explication ou une logique. Parce que la logique obéit à la raison et aux règles de ce monde. Mais la logique de l'Amour n'est pas la logique même. Se donner à l'Amour, c'est pénétrer l'Unité, de manière plus intense. C'est surtout être soulagé de tout poids, de toute souffrance. C'est voir la Vérité en face, ne plus être soumis aux apparences, tout en acceptant ces apparences. Le Retour de la Lumière, dans cette phase, est un processus que je peux nommer mystique, parce que c'est de la mystique pure qui n'a que faire de votre vie, dans ces circonstances, qui n'a que faire de ce qu'a échafaudé l'homme, comme cadre, comme limite, du fait de son insuffisance de reconnaissance d'Amour.
Se donner à l'Amour, c'est bien au-delà de la Confiance, ou de l'Espérance, ou de toute croyance. C'est un acte, réel et sincère, qui devient perceptible et deviendra de plus en plus perceptible dans la conscience, parce qu'en se donnant à l'Amour, il y a la Légèreté et il y a surtout la Clarté et la Profondeur. Résister à l'Amour, c'est la souffrance et le manque. C'est se questionner, c'est se chercher, sans jamais se trouver. Si vous ne deviez retenir qu'une phrase de tout ce que je vous ai dit, depuis un certain temps, cela serait simplement de ne pas vous oublier et de ne pas oublier de vous donner à l'Amour. C'est la seule façon de réaliser ce que l'on Est, tous. Et de faire cela dans ces moments qui précèdent le moment collectif parce que c'est plus facile, parce que c'est plus évident et que la Rencontre, alors, se déroulera comme un face à face totalement joyeux et léger, où vous percevrez l'absence totale de séparation entre ce que vous devenez, dans cette vie, et ce que vous Êtes, dans l'Éternité. Rappelez-vous que la distance est ce qui est responsable de la souffrance. Et celui qui s'est construit des résistances et des souffrances, quand l'Amour se présente à lui, perçoit cette souffrance avec acuité. Même si l'Amour met fin à toute souffrance, il faut, pour autant, reconnaître cet Amour comme la quintessence de ce que nous sommes, et comme la quintessence de la Vie, partout. Bien sûr, les activités ordinaires qui se poursuivent (de toutes les vies de nos Frères et Sœurs, sur Terre) sont parfois très prenantes, très envahissantes. C'est bien pour ça que les circonstances et les conditions du retour de la Lumière vont alléger le fardeau des habitudes et des obligations. Ce n'est pas vous qui le décidez : c'est l'action de la Lumière et de son Intelligence, dans cette phase. Vous, vous avez juste à vous donner à elle.
En vous donnant à l'Amour, vous réalisez que vous êtes Amour, parce que vous ne retenez rien pour vous et que vous vous donnez entièrement. Il n'y a pas d'autre façon de toucher sa propre Profondeur, son propre Cœur, et son Éternité. Dites-vous bien aussi que tous les éléments qui se produisent dans votre vie (cela a été dit et répété, mais cela va devenir tellement plus important dans les manifestations qu'il faut bien vous le redire), que tout ce qui vous arrive dans votre vie, sans aucune exception (même ce qui vous semble pénible, même ce qui vous semble à priori contraire à la Lumière et à l'Amour), n'est là que pour ça. Il n'y a ni punition, ni châtiment, ni karma, ni faute. C'est toujours la personne et la personnalité qui croit cela, pas l'Amour. Or, toutes les circonstances de vos vies, sans aucune exception (même si ce corps est appelé à partir, en ce moment), sont une invitation à l'Amour et rien de plus. Encore une fois, soyez vigilants, en quelque sorte, au regard que vous portez sur les choses et les évènements, sur vos proches comme sur les êtres lointains. Et rappelez-vous que l'Ombre ne se sert que d'une seule chose, qu'elle soit en vous ou ailleurs : c'est de la peur. Et que si vous êtes dans ce Don de l'Amour, il ne peut exister la moindre place pour la peur. Et que si la peur est présente, ce n'est que le reflet de l'activité de ce qu'il reste de votre personne. Et rappelez-vous que la personne ne connaîtra jamais la Lumière, que la personne ne saura jamais devenir, ne pourra jamais devenir, la Lumière. La chenille laisse la place au papillon : il n'y a aucune commune mesure entre la chenille et le papillon que cela soit dans la forme, que cela soit dans la manifestation, et pourtant, à l'intérieur, il y a la même chose. Tout cela, c'est quelque chose qui va vous apparaître, si ce n'est évident, tout au moins, comme plus facile à intégrer. J'ai bien dit à intégrer, non pas à comprendre parce que cela défie toute logique, au sens humain, et que, plus vous restez dans vos limites, plus vous restez dans vos attachements, plus il y a résistance à l'Amour, et moins vous pouvez vous donner à l'Amour.
Se donner à l'Amour, c'est faire rompre toutes les limites et surtout, découvrir la Légèreté et la Joie. Je ne peux rien vous souhaiter de meilleur. Alors, bien sûr, durant toutes ces années, les Vibrations, les centres de conscience, les expériences et les états que vous avez vécus, ont été, en quelque sorte, des jalons et des repères pour vous amener à ce temps-là. Vous avez eu la chance de pouvoir préparer et vivre (par anticipation, en quelque sorte) ce moment collectif. Comme vous l'ont assené les Anciens : ne faites rien, contentez-vous d'accueillir et de vous donner à l'Amour, de disparaître pour apparaître à la Vérité Éternelle. Et c'est très simple, même si cela, aujourd'hui, vous semble sans solution, demain, cela sera profondément différent. Et dès demain, petit à petit ou de manière beaucoup plus brutale, vous saisirez cela sans pouvoir même vous l'expliquer, ni même le comprendre, mais c'est ce que vous vivrez. Que puis-je vous souhaiter de plus dans cette période qui s'ouvre ? S'il y a, en vous, des interrogations sur ce que j'ai dit, aujourd'hui ou en d'autres jours, sur se donner à l'Amour et si je peux y apporter d'autres mots, je le fais.
Question : comment Aimer des personnalités puisqu'on nous demande de s'en détacher ?
Cela sera toujours difficile, mon Frère, pour la personnalité que tu es, parce que c'est ta conscience égotique qui dit ça, mais si tu te places dans l'Amour, cela ne pose aucun problème. Il n'est pas question d'envoyer de l'amour. Envoyer de l'amour est un acte de la personne, c'est un acte égotique qui se croit supérieur. Deviens rien et tout te deviendra évident. La personnalité ne verra toujours que la personnalité, ainsi que tu l'as exprimé. Et si tu vois donc une personnalité, c'est que toi-même est inscrit dans la personnalité et pas dans l'Amour. La personnalité aura toujours des bonnes raisons pour ne pas aimer, pour détester ou pour aimer, parce que c'est fonction de son point de vue.

Nous n'avons pas de question, nous vous remercions.
Frères et Sœurs, présents, ici, permettez-moi de vous donner à vous, de me donner à vous, dans ce Don d'Amour que j'ai exprimé. Cela est ma façon de vous rendre Grâce et de vous Aimer. Je vous dis, quant à moi, à une fois prochaine. Au revoir.
Teresa ntawm Lisieux


Lub kaum hli ntuj 31, 2012
Kuv am Teresa ntawm Lisieux thiab kuv xa koj tag nrho cov hlub thiab Lub teeb tias peb yog. Yuav ua li cas kuv tau hais yog nyob rau hauv txuas ntxiv ntawm kuv ob tiv thaiv, thiab ntawm cov hoob kawm, tus ntawm yog dab tsi koj said muam Star GEMMA (Ed: GEMMA GALGANI). Kuv lo lus yuav yuav ntau luv dua hers, vim hais tias lawv yuav coj tuaj rau koj thiab koj, twb, los ntawm peb Communion ntawm hlub. Nyob ua ke, yog li ntawd, lub caij ntawm kev hlub thiab communion.

... Sib koom qhov khoom plig los ntawm nrhiav ...
Kuv yuav nrog koj tham nyob rau hauv ib lub xeev ntawm communion nrog koj, hais tias yog los muab kev hlub. Muab koj tus kheej mus hlub yog los nyob thiab siab Hauv lub mus tas li txaus uas ua rau txhua yam occupations ntawm txhua txhua hnub lub neej, on lub ntiaj teb, thaum peb, nyob nyob rau tib lub xeev nyob rau tib Mood . Muab rau Hlub yog ib qhov twg los muab oneself mus rau thaum kawg abandon lawv tus kheej. Nws ua insignificant rau tag nrho cov. Nws yog deb ntawm tus neeg, ua ib tug neeg mus rau tshwm nyob rau hauv nws tus kheej eternity. Yuav ua li cas peb hlub yog, raws li said muam Gemma, thiab muab kev hlub, Nws yog ib daim ntawv ntawm reciprocity. Nws yog pom tus hlub txhua txhia qhov chaw, txawm dhau feem ntau disastrous tsos. Kuv xa mus rau nws nyob rau hauv uas kuv yuav sau ib cov tub ntxhais hluas uas muaj hnub nyoog heev thaum kuv txiav txim siab los thov Vajtswv pab (nws yog kuv lo lus) thiab saib xyuas ntawm ib tug xov tooj ntawm cov neeg raug kaw uas tau ua raug mob, vim kuv tseeb xav tau cov no quavntsej lawv tej zaum feem ntau nyob rau hauv kev xav tau ntawm kev hlub. Tsis pab nyob rau hauv siab hais tias yuav tau hnov ​​nyob rau hauv tib neeg theem, tab sis kuv lub xeev ntawm kev hlub nyob rau hauv kev thov Vajtswv rau lawv.
Muab kom hlub, hais tias nws. Nws yog los txais thiab lees paub tias tej kwv tij los yog viv ncaus uas Thaj yog tsis nyob rau hauv kev hlub, tau poob nws tus kheej, tsis paub lawv tus kheej nyob rau hauv kev hlub thiab tso tej lus tsis sib xws tias tsuas tov Qhov no yog precisely tus hlub. Thaum koj txais saib tej yam zoo (vim hais tias lawv yog li ntawd), ces dab tsi yog qhia rau koj Koj puas yog thiab lub sij hawm no, koj muab, ob qho tib si mus rau koj tus kheej, mus rau hlub thiab lwm yam los xij, txawm thiab tshwj xeeb tshaj yog yog hais tias koj yog cov tsis paub. Vim hais tias thov Vajtswv rau nws cov phooj ywg los yog cov txheeb ze yog heev yooj yim mus hlub thiab yuav uas rau koj zoo li yuav nyob rau hauv lus tsis sib xws nyiam thiab koj tus kheej, yog, tej zaum, nyog ntawm kev hlub. Vim hais tias, nco ntsoov tias, txawm hnub no, ua ntej lub collective txav ntawm lub teeb, peb yog tag nrho cov qhov muag tsis pom thiab amputees Yog peb yeej hlub thiab dhau tshwm sim, nws kuj yog nyob rau hauv kev hlub dhau teeb meem thiab resentment. Thiab qhov no yog kev hlub tag lub neej. Nws yog zoo li txawm tus kwv tij uas nws kev ntseeg thiab kev coj cwj pwm yog tus rov qab ntawm hlub, Thaj, vim yog hais tias yog li ntawd, yog hais tias nws tsis tau pom tsuas. Thaum koj txais nws thiab koj muaj, ces tag nrho koj lub neej yog hloov. Lub collective txoj cia ntawm hlub los, koj yuav paub no. Nws yuav muab saib dhau tshwm sim, dhau tag nrho cov uas koj yuav classify raws ntawm qee yam tib neeg txawj ntse, raws li txoj kev tshwm sim thiab dab tsi muab lub ntsiab lus mus rau saib los yog tswv yim.
Muab koj tus kheej mus hlub, koj muaj peev xwm kom tsis txhob muaj tag nrho cov pitfalls ntawm kev txiav txim, tag nrho cov pitfalls ntawm lub txim txhaum, thiab tso cai rau koj kom tsis txhob, tshwj xeeb tshaj yog, xav xwb ntawm koj tus kheej nyiam. Nyob rau hauv lub ntsiab lus, muab kev hlub, muab kev hlub yog rau ib tug tsis paub qhia, tsis muaj kev cog lus, vim peb paub tias nws yog nws qhov (ob qho tag nrho lub ntiaj teb raws li qhov tsis paub), hais tias peb hlub teev thiab yog li peb tau ua Vibrate hlub. Vim hais tias nws yog ib qho kev hlub uas, precisely, yog tau dawb xwb: nws tsis npaj mus rau compensate rau dab tsi, nws yog tsis npaj mus kho thiab feem ntau cov tseem ceeb, nws yog ib qho kev hlub uas tsis muaj npe nyob rau hauv tej yam kev mob. Qhov no nws yog ib tug dawb lig kev hlub. Qhov no yog qhov tiag Don nyob rau hauv hlub. Yog li ntawd kev hlub yog dab tsi yuav suav hais tias yog nws phem tshaj yeeb ncuab, ua rau peb nkag thiab nyob rau hauv Thaum kawg, tsis muaj ib qho zoo dua ib tug phooj ywg, hlub, peb cov yeeb ncuab phem tshaj. Vim hais tias tsis muaj teeb meem dab tsi peb nyob nrog nws (thiab kuv yuav testify nyob rau hauv kuv Diary thaum kuv nyob rau hauv Carmel, nyob rau hauv ib co teeb meem kuv mus yuav heev nyuaj thiab hais tias, yog hais tias kuv twb muaj nyob rau hauv kuv ib tib neeg mob, Kuv xav tau reacted los yog ntxub tus neeg ntawd), qhov no yuav yog vim hais tias kuv txiav txim siab hais tias Tswv Yexus thiab kev hlub kuj tam sim no nyob rau tib txoj kev, txhua tus tij laug nyob rau hauv txhua tus viv ncaus, Txawm hais tias nws yog kuv thiab hais kuv li. Qhov no pub rau kuv, los sau, kos qhov no khoom plig ntawm hlub thiab saib tag nrho cov rog kuj muaj thiab ib qhov tseeb thiab ib hwj chim, tiag tiag, tsuas yog nyob rau ntawm no muaj mus txoj theem. Thiab collective txoj kev tshwm sim tam sim no, mus rau qhov chaw uas koj yog, qhov no yog dab tsi peb yuav tsum tau mus nrhiav tau. Vim hais tias yog hais tias koj Transparencies, yog hais tias koj pom zoo yuav disappearing nyob rau hauv tag nrho, koj tus kheej, koj muaj ib yam dab tsi rau txoj cai, koj muaj ib yam dab tsi kom koj nyob rau hauv raws li lwm tus neeg. Thiab yog hais tias koj hlub nyob rau ntawm lub sij hawm no, koj mam li pom ntawm koj tus kheej, nws ua heev yooj yim mus rau extract los ntawm kev txiav txim, kom extract lub categorization, los yog ib tug yaum txwv on tias seb puas los yog dab tsi.
Muab rau Hlub, nws yog. Nws yog tsis xa kev hlub rau ib tug neeg vam los txhim kho. Qhov no yog cia li mus muab nws, vim hais tias koj pom nyob rau hauv nws tias koj yog, dhau lub hnub nyoog, dhau ua, dhau tag nrho cov tshwm sim. Thiab thaum lub sij hawm no lub sij hawm, qhov no yog qhov zoo tshaj txoj kev, qhov txawv, koj nrhiav tau koj tus kheej kom tiav thiab hloov tus txheej xwm, kev paub (txawm ntau yam tseem ceeb) yuav tau paub no, tsis yog xav paub ntau tshaj li ib sim, tiam sis raws li ib tug mus tas li mob uas tso cai los ntawm collective caij ntawm teeb. Yog hais tias koj ua khoom plig no ntawm hlub, Humility, yooj yim, daim ntawv kaj, koj yuav tshwm ntau kom meej meej raws li qhov tsuas yog siv tau txoj kev thiab tshwj xeeb tshaj yog ib qhov tseeb. Koj yuav tawm tej projection ntawm hlub thiab koj yuav ua tiag tiag, yog dab tsi koj Yog thiab Yog peb txhua tus, vim hais tias kev hlub tsis tau yuav ib tug Don: nws yuav tsis tsum khaws cia rau oneself. Nws yog nyob rau hauv no paub hais tias lub ancients, Archangels, koj hais ntawm abandonment ntawm nws tus kheej, tsis yog raws li ib tug tsis ua, tsis yog raws li ib yam dab tsi mus rau stigmatize los yog txwv, tiam sis lub xeem txog ntawm koj yeej muaj tseeb li. Vim hais tias ntev li ntev tau uas koj muab tso rau qhov no lub cev, qhov no lub neej, qhov no ephemeral, hlub tau kov koj, tag nrho cov. Nws yuav qhia, los ntawm koj, nyob rau hauv uas koj tsim nyob rau hauv lub zwj ceeb uas koj hnav los yog koj kaw ib lub qhov rooj, tab sis tsuas yog heev zog counterparties tias yuav siv qhov chaw thaum twg koj muab lub hlub. Thiab khoom plig ntawm hlub yog tsis yog tus twg nyiaj txiag tsis qhov qhia ntawm ib tug ntshaw kev hlub (uas yuav tau txhais hais tias tsis muaj dab tsi) tiam sis nws yog ib qho zoo mus rau paub txog qhov ua hais tias peb yog. Yog mus txais hais tias peb yog, thaum peb nyob rau hauv ib yam dab tsi uas Embodied, rau ntau sab, yuav noj sijhawm li peb deb ntawm no lub teeb thiab no kev hlub, thiab tsis tau, peb yog cov. Yog li ntawd muab kev hlub, yog tshem tawm tag nrho cov kev txwv. Muab koj tus kheej mus hlub yog los xaus tag nrho cov kev txwv nyob rau hauv tag nrho cov thav ntawv. Nws rov qab, taug-hauv eternity, txawm nyob rau saum npoo ntawm no lub ntiaj teb no tseem tam sim no. Qhov no yog qhov zoo tshaj txoj kev uas yuav tau muaj pov thawj, txais, raws li kuv hais li no, ntawm "yog tsis muaj dab tsi ntau dua yuav tsum tau tag nrho cov", "yuav tus me tshaj," raws li koj said lub Ib qub, qhov Master PHILIPPE. Nws muaj, qhov tseeb nyob rau hauv (qhov no yog ib cov duab), tus ntawm kev sib txuas lus vessels. Qhov no tus ntawm kev sib txuas lus vessels tias tiag tiag thiab concretely raws li koj xav tias koj yog ib yam dab tsi, ntev li ntev tau koj ntseeg tau tias ib tug neeg thiab tsuas yog ib tug neeg, lub Kingdom ntawm lub ceeb tsheej yog kaw li thiab qhov tseeb ntawm hlub koj yog tsis tau koj tshwm, vim hais tias nco ntsoov yog nyob nrog ib yam dab tsi uas tsis yog kev hlub. Txhua yam tau ua nyob rau hauv lub ntiaj teb no, koj paub, mus rau Occupy lub nco ntsoov ntawm txhua yam tab sis kev hlub. Muab rau Hlub yog ib yam dab tsi peb tes num. Yog rau nruab, lig nyob rau hauv lub Tam sim no lub caij uas koj ua, nyob rau hauv no li txoj cai ntawm Don mus Hlub. Koj lees paub thiab nws yog los ntawm paub, lawm tiag tiag thiab tag nrho, lub qhov ceeb thawj ntawm ephemeral, qhov kev txom nyem, thiab qhov ceeb thawj ntawm koj lub neej, disappears kom meej. Thiab tej yam kev mob ntawm no lub ntiaj teb no yog raws nraim cov, nrog rau ib daim ntawv pov thawj ntawm nce meej rau txhua leej txhua tus. Peb muaj feem ntau hais tias nws yog nyob rau hauv lub sij hawm uas nyuaj tib neeg quavntsej nrhiav tau cov kev pab kom tau raws li.
Muab kev hlub yog txoj kev uas yuav nrhiav tau lawv sai sai nyob rau hauv thiaj li tsis tau yuav cuam tshuam los ntawm dab tsi yog txwv nyiam, ntshai nyob rau hauv koj, nyiam txhua txhia qhov chaw. Tag nrho cov no yog twb tau sau npe nyob rau hauv tag nrho cov ntawm peb, tob tsis pub dhau rau peb. Nws yog qhov no kev hlub uas yog muaj thiab peb tsis tau pom nws vim hais tias ntshai tau nraim, vim hais tias kev txom nyem peb tau overlooked. Tab sis yog hais tias ib tug forgets oneself (raws li ib lub cev los yog tus neeg uas suffers, lub cev los yog tus neeg uas yog raug mob los yog leej twg raug mob), yog hais tias peb txais, xyov, mus kov yeej cov kev txwv muaj, ces kev hlub ua meej thiab zoo tshaj plaws txoj kev uas yuav ua tau qhov no yog los muab kev hlub yam tsis tau nug cov lus nug, yam uas tsis muaj ib qho kev tshab txhais txog los yog nrhiav logic. Vim hais tias logic thiab yog vim li cas obeys cov kev cai ntawm no lub ntiaj teb no. Tab sis qhov logic ntawm kev hlub yog tsis muaj kuab. Muab rau Hlub, yog los nkag rau hauv koog, ntau mob siab heev. Nws yog tshwj xeeb tshaj yog yuav tsum tau relieved ntawm tej qhov ceeb thawj, tej yam kev txom nyem. Yog mus saib qhov tseeb nyob rau hauv lub ntsej muag, tsis ntev yuav raug tshwm sim, thaum txais tau cov no tshwm sim. Qhov Rov qab mus ntawm lub teeb, nyob rau hauv no sij hawm, yog ib tug txheej txheem uas kuv tau lub npe mystical, vim hais tias nws yog dawb huv mysticism hais tias muaj ib yam dabtsi ua nrog rau koj lub neej, nyob rau hauv cov kev tshwm sim, uas muaj ib yam dab tsi ua nrog no Yuav ua li cas masterminded tus txiv neej, raws li ib tug lub moj khaum, raws li ib tug txwv, vim nws tsis muaj paub ntawm hlub.
Muab rau Hlub, nws yog dhau lub Trust, los yog kev cia siab, los yog tej yam kev ntseeg. Nws yog ib qho li txoj cai, tiag tiag thiab sincere, hais tias ua noticeable thiab ua ntau nyob rau hauv noticeable nco ntsoov, vim los ntawm muab kev hlub, muaj teeb thiab muaj tshwj xeeb tshaj yog pom tseeb thiab tob. Tsis kam hlub yog kev txom nyem thiab tsis muaj. Yog los nug, yog los nrhiav kev, tsis txhob nrhiav. Yog hais tias koj yuav nco ntsoov ib tug kab lus ntawm txhua yam kuv hais li no, ib co rau lub sij hawm, nws yuav cias kom tsis txhob hnov ​​qab koj thiab tsis nco qab muab koj hlub. Qhov no yog tsuas yog txoj kev uas yuav ua tau dab tsi rau koj Yog tag nrho cov. Thiab ua li no nyob rau hauv lub foregoing collective vim hais tias nws yog ib qhov yooj yim dua thaum lub sij hawm vim hais tias nws yog ntau pom tseeb thiab lub rooj sib tham, ces, yog cob qhia raws li ib tug lub ntsej muag mus fim lig joyful thiab lub teeb, qhov chaw uas koj yuav tau txais lub tag nrho tsis muaj sib cais nruab nrab ntawm dab tsi koj tau txais nyob rau hauv lub neej no, thiab dab tsi koj Yog, nyob rau hauv Eternity. Nco ntsoov tias lub deb yog dab tsi yog lub luag hauj lwm rau kev txom nyem. Thiab nws yog leej twg tau ua tsis kam thiab kev txom nyem, thaum kev hlub tuaj mus rau nws, pom qhov kev txom nyem acutely. Txawm yog hais tias hlub xaus tag nrho cov kev txom nyem, nws yog ib qhov tsim nyog rau tag nrho cov, pom tau hais tias kev hlub raws li lub epitome ntawm dab tsi peb, raws li cov quintessence ntawm lub neej, txhua txhia qhov chaw. Ntawm cov hoob kawm, kev ua ub no dog dig ntxiv mus (rau lub neej ntawm peb cov kwv tij thiab muam on ntiaj teb) muaj peev xwm yuav muab kev koom tes heev, heev tes heev. Qhov no yog vim li cas txoj kev tshwm sim thiab tej yam kev mob rau xa rov qab ntawm lub teeb yuav yooj yim lub tsim txom on kev cai thiab cov dej num. Nws tsis yog koj tus neeg uas txiav txim siab: nws yog kev txiav txim ntawm lub teeb thiab nws cov txawj ntse, nyob rau hauv no sij hawm. , Koj tsuas muaj mus muab koj tus kheej rau nws.
Muab koj hlub, koj paub tias koj yog kev hlub, vim hais tias koj tsis tuav dab tsi rau koj thiab koj muab koj tus kheej kom meej. Tsis muaj ib lwm yam txoj kev uas yuav ncav cuag nws tus kheej tob, nws plawv, thiab Eternity. Thov dais nyob rau hauv lub hlwb tseem hais tias tag nrho cov uas tshwm sim nyob rau hauv koj lub neej (nws tau raug said dua, tiam sis nws yuav ua ntau yam ntxiv ib qho tseem ceeb nyob rau hauv cov kev tshwm sim uas koj yuav tsum tau rov hais dua), hais tias txhua yam uas tshwm sim rau koj nyob rau hauv koj lub neej, yam uas tsis tsuas yog (txawm li cas nkawd mob, txawm li cas nkawd ib tug priori tsis tooj mus rau Lub teeb thiab hlub), yog muaj rau hais tias. Nws tsis muaj txim los yog retribution, los yog Karma, los yog tim. Nws yog ib tus neeg uas yeej ib txwm ntseeg hais tias cov neeg, tsis yog hlub. Txawm li cas los, tag nrho cov kev tshwm sim ntawm koj lub neej, yam uas tsis muaj tsuas yog (txawm yog tias nws yog hu ua los ntawm lub cev thaum lub caij), yog ib qho kev caw kom hlub thiab tsis muaj dab tsi ntau. Ib zaug ntxiv, yuav tau ceev faj, nyob rau hauv ib txhia txoj kev, txoj kev koj saib nyob rau ntawm tej yam thiab tej xwm txheej nyob rau koj hlub raws li nyob deb yus. Thiab nco ntsoov tias Shadow siv tsuas yog ib tug xwb, nws yog nyob rau hauv koj lub tsev los yog lwm qhov: nws yog ib qhov kev ntshai. Thiab yog hais tias koj nyob hauv no khoom plig ntawm kev hlub, muaj tsis tau yuav tej chav rau kev ntshai. Thiab yog hais tias ntshai yog tam sim no, nws tsuas yog ib tug rog xav txog ntawm qhov kev ua si ntawm dab tsi yog sab laug ntawm koj tus neeg. Thiab nco ntsoov hais tias tus neeg uas yuav yeej tsis paub lub teeb, uas leej yuav puas tau yuav, muaj peev xwm tsis txhob ua lub teeb. Khiav muab txoj kev mus rau lub npuj npaim: tsis muaj ib qho kev sib piv ntawm lub caterpillar thiab npuj npaim nws yog nyob rau hauv cov duab tias nws yog nyob rau hauv cov kev tshwm sim, tsis tau sab hauv, muaj yog tib yam. Tag nrho cov no yog ib yam dab tsi uas yuav qhia tias koj yog hais tias nws tsis yog pom tseeb, yam tsawg kawg yog li yooj yim integrate. Kuv hais rau integrate, tsis to taub vim hais tias nws defies logic nyob rau hauv tib neeg lub siab, thiab hais tias ntev dua koj nyob twj ywm hauv koj txwv, qhov ntau koj nyob twj ywm hauv koj lub txuas, qhov ntau tsis kam mus Hlub, thiab tshwj tsis yog tias koj tau muab koj tus kheej nyiam.
Muab rau Hlub, yog los txhaum tag nrho cov kev txwv thiab tshwj xeeb tshaj yog rau nrhiav lub teeb thiab siab. Kuv tsis tau xav koj qhov zoo tshaj plaws. Tom qab ntawd, ntawm chav kawm, tag nrho cov xyoo, cov ntseeg, lub chaw ntawm nco ntsoov, kev paub thiab xeev tias koj tau nyob, kuj nyob rau hauv ib txhia txoj kev, milestones thiab qauv nqa koj lub sij hawm no. Koj tau lub caij nyoog los npaj thiab nyob (nyob rau hauv ua ntej, tsi) no collective caij. Raws li koj tau hais txog lub Ancients: ua ib yam dab tsi, tsuas yog txais tos thiab muab koj hlub, disappearing mus tshwm nyob rau hauv lub eternal tseeb. Thiab nws yog ib qhov yooj yim heev, tab txawm yog hais tias hnub no koj zoo unresolved, tag kis nws yuav profoundly txawv. Thiab tag kis, maj los sis ntau tshaj txoj kev phem koj nkag mus rau nws yam tsis tau txawm ua tau piav qhia, los yog nkag siab txog nws, tab sis hais tias yog dab tsi koj nyob. Yuav ua li cas yuav ua tau kuv xav koj xav paub ntau tshaj nyob rau hauv lub tuaj lub sij hawm? Yog hais tias muaj nyob rau hauv koj cov lus nug txog dab tsi kuv said hnub no los yog lwm hnub on muab kev hlub thiab yog hais tias kuv yuav ua tau rau lwm yam lus, Kuv ua tau.
Lo lus nug: Yuav ua li cas Hlub ntawm personalities txij thaum hais kom yuav tu?Nws yuav nyuaj heev, kuv tij laug, mus rau neeg tias koj yog cov, vim hais tias nws yog koj tus keeg nco ntsoov hais tias hais tias, tab sis, yog hais tias koj muab koj tus kheej nyob rau hauv kev hlub, qhov no yog tsis muaj teeb meem. Tsis muaj ib lo lus nug ntawm xa kev hlub. Xa kev hlub yog ib qhov li txoj cai ntawm tus neeg, yog ib tug egotistical li txoj cai hais tias xav tau zoo dua. Ua dab tsi, thiab txhua yam yuav ua kom tseeb. Neeg tseem pom lub neeg thiab koj twb qhia. Thiab yog li ntawd yog hais tias koj pom ib tug neeg, yog hais tias koj tus kheej yog ib feem ntawm neeg thiab tsis nyob rau hauv kev hlub. Neeg yuav zoo yog vim li cas tsis mus hlub, los yog hlub mus rau ntxub, vim hais tias nws yog raws li lawv cov foundations.
Peb tsis muaj lus nug dab tsi, ua tsaug rau koj.Kwv tij thiab cov muam, tam sim no, ntawm no, cia kuv muab rau koj, muab kuv tus kheej rau koj nyob rau hauv no khoom plig ntawm hlub tias kuv qhia. Qhov no yog kuv txoj kev muab koj tsaug thiab hlub koj. Kuv qhia tau rau koj, rau kuv, ib tug tom ntej no lub sij hawm. Sib ntsib dua.


***

 
GEMMA GALGANI

 

1er octobre 2012
 Je suis GEMMA GALGANI. Je viens m'exprimer, en vous, en tant qu'Étoile UNITÉ. Permettez-moi, tout d'abord, de laisser exprimer, et vous exprimer, la Grâce de notre rencontre.
... Partage du Don de la Grâce ...
Ce que j'ai à vous transmettre pourrait être, en quelque sorte, une suite de mon témoignage personnel de l'Unité, lors de ma vie (ndr : voir sur ce thème les interventions de GEMMA GALGANI du 10 août 2011, 23 août 2011 et 15 septembre 2011). Je vais, par les mots et par la Vibration de ma Présence, et de la vôtre, essayer de vous transmettre ce qui se passe, au moment où vous vous sentez Être Un. Parce que ce qui se déroule, en vous, sur ce monde, cette mise en présence de ce que MA a appelé amour projeté et Amour Conscience (ndr : intervention de MA ANANDA MOYI du 1er octobre 2012), est votre propre Rencontre avec Vous-même, en votre Unité et votre Éternité. Bien sûr, il existe un certain nombre de signes, qui sont des signes d'appel, je ne reviendrai pas dessus (que cela soit des modifications corporelles, que cela soit l'apparition de Vibrations et de Présences à vos côtés, que cela soit votre Son Intérieur qui se modifie, dans le Canal Marial). Bref, quelles qu'en soient les manifestations (et au-delà de ces manifestations, même), se sentir Être Un pourrait être défini comme le Mariage avec le CHRIST, Mariage avec Vous-même, en Éternité et en Êtreté, Mariage avec l'ensemble de la Création, Mariage de Liberté et de Libération.
Se sentir Être Un peut se produire aussi bien dans vos instants et moments de Communion (de plus en plus) que dans vos moments de méditation, de prière ou d'Alignement. C'est le moment où se vivent les Communions, les Fusions, et aussi, maintenant, les Dissolutions. Dans les moments que vit la Terre, cette Rencontre est, pour tous, pour chacun. La reconnaître ne pose aucun problème, ni ne demande aucun effort, parce que se sentir Être Un s'accompagne de telles modifications de la conscience ordinaire, que cela ne laisse placer et planer aucun doute. Aucune place n'est possible pour le doute, parce que la Communion à l'Unité, la Communion à la Présence (la vôtre, comme du Double, comme de CHRIST, comme de la Lumière) met fin à la séparation, met fin au sentiment d'être isolé et enfermé. C'est donc la Conscience qui, en premier, vit sa propre Libération. Les signes du Ciel et de la Terre ne sont que les témoins, eux aussi, de cette Rencontre. La Terre rejoint son Unité, son accès multidimensionnel, de la même façon que vous.
Se sentir Être Un, c'est ne plus être divisé, ne plus être séparé, ne plus exprimer, manifester ou concevoir la dualité. C'est sortir de tout système d'enfermement. C'est en éprouver la Joie, qui est vécue comme un accomplissement : accomplissement de la Révélation, accomplissement de ce qui a toujours été là, et qui était occulté, caché, par la personne, et par les rêves, et par les illusions de chacun. Se sentir Être Un, c'est ne plus sentir de limite, ni à ce corps (dans lequel vous êtes), ni à votre Conscience, ni à une quelconque idée. C'est le moment où le mental ne peut plus vous dicter quoi que ce soit. C'est le moment où toute émotion et toute réaction sont absentes. Le corps peut être paralysé, le Son peut s'amplifier dans votre Canal Marial, ou l'une des Sœurs ou un Archange peut être à votre côté. Certaines rencontres nocturnes sont aussi des invitations à se sentir Être Un. Tous ces états, toutes ces expériences, sont amenés à apparaître ou à se généraliser, et à s'amplifier, pour tous les Frères et Sœurs de la Terre. Bien sûr, il y en a, parmi nos Frères et Sœurs, qui sont déjà dans le vécu de cela.
Se sentir Être Un, c'est échapper à tout conditionnement, c'est Voir Clair, à propos de tout, comme sur tout. Et c'est, surtout, ne plus être affecté par les circonstances, aussi bien celles concernant votre corps dans lequel vous êtes : celui-ci peut être Transfixié par une douleur, sans que la conscience soit altérée. Jusqu'à présent, la conscience du corps étant tellement chevillée à ce corps, que toute douleur et toute souffrance pouvait être vécue, et était vécue, comme une altération de la conscience elle-même, dans ce corps, par la douleur. Se sentir Être Un, c'est ne plus être affecté par cette conscience du corps. Cela ne veut pas dire rejeter ce corps, parce qu'il est porteur de ce que vous Êtes, mais bien, le remettre à sa juste place : un état particulier, et limité, de la Vérité de votre Être réel.
Se sentir Être Un, c'est se fondre dans la Lumière, dans cette Lumière Blanche, où plus aucune forme n'est discernable, où aucune des limitations ne peut apparaître. Se sentir Être Un est un moment où un état de Plénitude apparaît (qui est appelé à être le lot quotidien, si vous l'acceptez) de ce que vous êtes, sur ce monde. Se sentir Être Un met fin, aussi, à toute démarche, à toute question, à toute attente. Se sentir Être Un, et exprimer cette Unité, c'est être dans cet Amour Conscience, qui s'installe de manière de plus en plus puissante. C'est ne plus être affecté par ce qui, auparavant, vous affectait.
Se sentir Être Un est un état de Puissance totale de l'Amour. Cette Puissance ne s'appuie sur aucun pouvoir, mais simplement, sur l'évidence de votre nature. L'Impulsion de la Lumière, depuis la Libération de la Terre, et depuis la disparition totale des lignes enfermantes, et la Libération, aussi, de vos roues d'énergie situées dans le bas de votre corps, vous donne à vous sentir Être Un, de plus en plus souvent, de plus en plus intensément. Se fondre dans la Lumière Blanche, se fondre dans l'Unité, c'est bénéficier de cette Intelligence de la Lumière, qui va transformer votre vie (surtout dans ces temps particuliers de la Terre), qui va, si vous y étiez soumis, transformer l'action / réaction en Action de Grâce. Votre vie se remplira de tout ce qui est nécessaire, en vous. Au-delà de la satisfaction des sens, au-delà de toute compréhension et de toute connaissance, se trouve cet état, où se sentir Un, se sentir Être Un, va devenir de plus en plus puissant, de plus en plus prenant, par rapport à ce monde. C'est découvrir un Espace et un Temps (au dehors de l'espace habituel et du temps habituel) où se déroule la vie, ici, là où vous êtes.
Se sentir Être Un vous nourrit, et vous nourrit à tous points de vue. Se sentir Être Un, c'est être recouvert, littéralement, au niveau de chaque cellule, de chaque partie subtile de ce corps, par la Lumière. Et la Lumière est nourriture venant modifier totalement vos mécanismes corporels, comme vos mécanismes de fonctionnement. Cette Lumière est nourriture, parce qu'elle vous nourrit, vraiment. Elle nourrit même ce corps. Cela se traduisant, comme vous le savez peut-être, et le vivez peut-être, par des modifications indispensables de ce qui rentre à l'intérieur de votre corps. Une de mes Sœurs Étoile vous en dira beaucoup plus que moi pour cela (ndr : intervention prochaine d'HILDEGARDE DE BINGEN).
Ce à quoi je vous invite, ce à quoi vous invitent la Lumière et l'Amour, c'est, de plus en plus souvent, à se sentir Être Un. Ce n'est plus seulement un appel de la Lumière (tel que nous vous l'avions défini, il y a de nombreux mois) mais c'est vraiment une invitation, une invitation, de la Lumière, à Être la Lumière, qui est ce que vous Êtes. Et cet appel va devenir très puissant. À tel point, qu'à un moment donné, strictement aucune Sœur, aucun Frère, de quelque obédience que ce soit, ne pourra l'ignorer. Alors, bien sûr, ceux qui ont encore des croyances appelleront la Lumière de différentes façons, et de différents noms, selon leur propre expérience. Mais au-delà de l'expérience, au-delà des croyances, ce qui sera vécu s'imposera de lui-même, comme une évidence, comme une invitation, la plus merveilleuse qui puisse vous être adressée. Ce n'est donc plus seulement un appel à la Lumière, un appel à l'Unité, mais bien, l'installation de l'Unité. L'installation de l'Unité fait disparaître, en vous, la dualité, toute dualité. De la même façon qu'elle fera disparaître les dualités inscrites dans ce monde, toutes les notions qui ont gouverné les vies, depuis un certain temps, sur cette Terre.
Se sentir Être Un, c'est ne plus résister à l'Amour. Ce n'est pas le revendiquer, ou le chercher, c'est accepter de l'Être, réellement, au-delà de toutes les contingences de ce corps, de cette vie. La Lumière vous rend Transparent, elle vous rend Puissant, Puissant dans l'Amour. Non pas, puissant dans une volonté ou l'expression de ce qui est limité, mais Puissants dans votre illimité, dans ce ressenti, dans cette perception de : Être Un.
Se sentir Être Un, ce n'est pas une croyance, ce n'est pas une idée : c'est le vécu, clair et direct, de la Conscience pouvant se manifester (comme vous le savez, comme je l'ai redit) au niveau de symptômes du corps, mais qui n'en sont que les signes et les témoins. C'est le moment, où la Conscience se redécouvre, comme vous le disait l'Ancien FRÈRE K, Libre et Autonome, sans séparation et sans division, en vous, comme avec le reste du monde (ndr : voir en particulier, sur ce thème, les interventions de FRÈRE K du 1er avril 2011 et du 3 juillet 2011). Quoi que donne à voir et à vivre ce monde, vous voyez au-delà des apparences. Le regard ne sera plus celui d'une personne séparée, mais le regard de ce que vous Êtes.
Sentir Être Un, c'est manifester l'Unité, c'est manifester l'Amour, cette manifestation ne dépendant d'aucun vouloir, d'aucune décision, ni d'aucune interprétation. C'est éprouver et vivre l'Amour, comme un flot intarissable, comme beaucoup d'entre vous l'ont déjà vécu, au travers de la diffusion de l'Onde de Vie ou du Manteau Bleu de la Grâce. Et bien sûr, se sentir Être Un, c'est, au-delà de toute obédience religieuse, Fusionner avec le Principe Éternel. Alors, que vous le nommiez Krishna, Christ, Bouddha, peu importe, cela ne reste qu'un nom, mais c'est surtout un état indicible, de retrouver la Nature profonde, et réelle. C'est accepter que cette Nature, réelle et profonde, au niveau de ce temps collectif de la Terre, fasse disparaître tout ce qui était faussé, tout ce qui était résistance, tout ce qui n'était pas réel, et qui n'était pas Amour, même sous-tendu par un filet d'Amour.
Quand vous vous sentez Un, quand vous vous sentez Être Un, le sentiment de séparation disparaît, totalement. Cela peut aller, comme cela a déjà été exprimé, comme la disparition, réelle, du sens même de votre identité sur ce monde. Remplacé par ce qui vous est rendu, cette Mémoire Galactique, contenant aussi bien vos Lignées, que votre Origine, que votre Rencontre avec les Mondes déjà Unifiées, comme ceux qui n'ont jamais été dans la dualité. C'est faire des rencontres, mais ces rencontres ne s'inscrivent pas au travers d'un intérêt personnel ou social, mais c'est la Rencontre, la seule et l'Unique. Quel que soit ce que votre cerveau va vous dire, et mettre en mots, ce ne seront que des mots, par rapport à ce ressenti d'Être Un, qui est la Vérité.
Toute cette période, qui précède l'Annonce de MARIE, vise, en quelque sorte, à vous laisser parfaire par la Lumière. Venant, non seulement, refaçonner l'illusion de la personne, mais, à terme, la faire disparaître complètement, dans un acte de Dissolution et de Résurrection. Les aperçus, qui vous sont donnés à vivre, dans ce ressenti d'Être Un, sont bien au-delà de toute idée, de toute pensée, de toute projection, bien sûr. C'est retrouver, en quelque sorte, son état Naturel, qui n'est pas affecté par quelque élément que ce soit, qui n'est pas lui. Beaucoup de manifestations sont attendues, dans ce corps, comme dans votre personne, comme dans ce monde. De votre capacité à ne pas être ces manifestations de la Rencontre (surtout, du point de vue de la personne et du monde), mais bien plus, d'Être du point de vue de votre Éternité, et de la Vérité au-delà de ce monde, cela sera extrêmement facilitant pour vous. Rappelez-vous que la résistance sera toujours une peur et une souffrance, et que l'Abandon à l'Intelligence de la Lumière, et l'Abandon du Soi, lui-même, seront une grande Légèreté, une grande Paix, et surtout, une Complétude à nulle autre pareille.
Se sentir Être Un, c'est vivre l'Unité, en superposition à cette dualité, jusqu'au moment où l'Unité, par l'intensité de sa Lumière et de son Amour, nettoiera toute zone d'Ombre, et tout monde illusoire. Celui qui s'Abandonne à son Unité, celui qui Abandonne, même, le Soi, vivra, de plus en plus fréquemment, l'état de Grâce. Où la vie devient évidence, même privé de tout, parce que la vie n'est plus limitée, alors, à la conscience de ce corps ou de cette personne. Et que quand cette Unité est vécue, quand cet Amour Conscience est vécu, quand cette Autonomie et cette Liberté sont vécues, il n'existe rien, au niveau de la conscience (du corps comme de la personne), qui puisse continuer à s'opposer, ou à dériver quoi que ce soit de ce que vous Êtes. Au sein de cette Grâce, il ne peut exister le moindre manque, la moindre anomalie, le moindre vide. Dans ce que vit ce monde, se sentir Être Un est, vraiment, un état d'Intégrité, totale. C'est le moment où toutes les illusions tombent, les siennes comme celles du monde, et des autres. Sans jugement, mais dans une espèce de compassion, non affectée par des émotions, de celui qui, déjà, est Libéré et qui, même s'il est présent sur ce monde, n'est déjà plus de ce monde.
La Rencontre de la Lumière avec cette densité de la Terre, la Rencontre avec l'Unité, avec la Présence, et avec ce que vous Êtes, est le seul élément qui est capable de réaliser ce changement Dimensionnel, sans notion de perte et de souffrance, sans notion de regret. Parce que Voir Clair sur la Réalité et l'illusion (que confère l'Unité) permet de se sevrer plus rapidement de l'illusion, et de tout éphémère, parce qu'il n'y a plus d'Inconnu. Alors, ce n'est pas le Passage du connu à l'Inconnu, mais bien, cette Transformation (qui est en cours, actuellement, sur Terre) qui réalise ce travail. L'Inconnu se dévoilant, il ne peut plus y avoir d'appréhension de cet Inconnu, ni de doute, ni de regret, concernant ce qui est passé et qui disparaît. La Mémoire Galactique est bien plus grande et vaste qu'une mémoire inscrite dans le temps de sa Terre, concernant vos vies passées. La mémoire de l'illusion va donc s'effacer devant cette Mémoire Galactique et intégrale, où l'Éternité est inscrite.
Si vous acceptez tout ce qui se déroule, à ce moment-là, en vous et sur Terre, si vous dites un « oui », franc et massif, plus rien ne pourra être comme avant, pour vous, comme pour la Terre. Ce qui se déroule, en vous, comme sur le monde, est la même chose. Que l'action des Éléments vous apparaisse sur des images, ou que l'action des Éléments apparaisse en vous, il n'y a strictement aucune différence. Se sentir Être Un vous fait sortir, de plus en plus facilement, de toutes les illusions, sans regret, sans peine, sans perte, et sans souffrance. Ce qui était Inconnu va vous devenir connu, si ce n'est pas déjà fait. Connaissant cet Inconnu, quel que soit le choc éprouvé, il n'y aura plus de possibilité de se perdre, ou de se reperdre, dans la dualité, ou dans une quelconque illusion.
La Lumière vous invite, en fait, maintenant, à Être ce que vous Êtes, en Éternité. Elle vous invite à vous Reconnaître, de manière de plus en plus évidente pour vous. Au travers le fait de se sentir Être Un, et de vivre l'Unité, au travers de la Joie, du Samadhi, ou de l'Extase. Quand l'Inconnu vous sera totalement connu, vous rirez de ce qui vous était connu avant, au sein de l'illusion. Mais saisissez, aussi, que nombre de Frères et de Sœurs n'auront pas l'opportunité de le vivre par anticipation, comme vous. Et c'est là où vous devenez importants. Non pas en voulant assister ou sauver quiconque mais, simplement, en vous montrant tels que vous Êtes, en Vérité. Et en vous montrant tels que vous Êtes, en Vérité (dans votre Unité, dans votre Présence, dans l'Absolu, dans ce qui vous est dorénavant connu), alors, vous serez, en quelque sorte, ces fameux Libérateurs de la Terre : une Lumière qui brille dans la nuit (la nuit de la personne attachée à elle-même, la nuit du monde attaché à lui-même, à son histoire, à sa mémoire). Mais la Terre, aussi, retrouve sa Mémoire Galactique, et la Mémoire Galactique n'a que faire de la mémoire historique, sur ce monde.
Se sentir Être Un, vivre l'Unité, le manifester, c'est, bien sûr, être absorbé, en totalité, par cette Unité. Et dans cette absorption, dans cette Liberté, cette Libération, que tous les jeux de la dualité s'effacent d'eux-mêmes, pour vous, comme pour le monde : ils ne peuvent plus se maintenir. Ce qui était cohérent, il y a encore quelque temps, rentrera dans l'incohérence totale. Ce qui était Inconnu, deviendra connu. Là, est la Transition. Là, est la Crucifixion et la Résurrection, la vôtre, comme celle de l'ensemble de ce Système Solaire. La seule appréhension vient de la personne. La seule appréhension vient de la conscience de ce corps. La seule peur est inscrite dans votre histoire, mais vous n'Êtes pas votre histoire, sur cette Terre.
C'est à cela que vous êtes invités. Parce que cette invitation pourrait être appelée le plus beau des cadeaux mais, en définitive, ce n'est qu'une juste actualisation de la Lumière. La disparition des Ombres, des illusions, de toutes les dualités, de tous les liens, de toutes les prédations, se réalise pour votre Liberté. Seule, la personne peut y voir une souffrance, ou une déchirure. Parce que ce qui concerne ce que vous Êtes n'est pas, ni affecté, ni concerné, par cette déchirure. La Lumière, l'Amour, vous appellent à exprimer l'Amour et la Lumière. Exprimer l'Amour et la Lumière, c'est disparaître de toutes les expressions erronées de ce monde.
Je me propose, avant de vous laisser à votre Alignement, de vivre un partage de Grâce. Je suis GEMMA GALGANI, Étoile UNITÉ, en vous.
... Partage du Don de la Grâce ...
Je suis GEMMA GALGANI. Je vous Aime, et je vous dis à bientôt
GEMMA GALGANI

Lub kaum hli ntuj 1, 2012

 
Kuv GEMMA GALGANI. Kuv muab tso rau hauv koj li ib lub hnub qub Unit. Qhia rau kuv, ua ntej ntawm tag nrho cov, cia lawv qhia thiab qhia koj tus kheej, tus nrhiav ntawm peb lub rooj sib tham.
... Sib koom qhov khoom plig los ntawm nrhiav ...
Kuv puas yuav tau xa tej zaum koj yuav nyob rau hauv ib txhia txoj kev los ntawm kuv tus kheej lus povthawj ntawm haum xeeb, nyob rau hauv kuv lub neej (Ed: saib no lub ntsiab lus tiv thaiv GEMMA GALGANI Lub yim hli ntuj 10, 2011 Lub yim hli ntuj 23, 2011 thiab Cuaj hlis 15, 2011). Kuv yuav ua, los ntawm lo lus thiab los ntawm cov ntseeg ntawm kuv muaj, thiab koj li, sim convey dab tsi tshwm sim thaum koj xav tias Ua Ib Vim hais tias dab tsi tshwm sim nyob rau hauv koj nyob rau hauv lub ntiaj teb no Qhov no coj ua ke ntawm yog dab tsi MA hu ua npaj thiab nco ntsoov Hlub (Ed: thaiv Ananda Mayi MA Lub kaum hli ntuj 1, 2012) hlub yog koj tus kheej Ntsib Koj, nyob rau hauv koj lub unit thiab koj eternity. Ntawm chav kawm, muaj ib tug xov tooj ntawm cov cim qhia, uas yog cov cim qhia ntawm Thov, Kuv yuav tsis mus tshaj (txawm ntawm lub cev kho, seb tus tsos ntawm ntseeg thiab mus koom nyob rau hauv koj lub sab, seb koj sab hauv suab hais tias pauv nyob rau hauv lub kwg deg Marian). Nyob rau hauv luv luv, tsis hais seb qhov xwm txheej (thiab dhau cov xwm txheej, tab txawm), xav Ua Ib tug yuav tau txhais raws li lub sib yuav nrog Tswv Yexus, sib yuav nrog koj, nyob rau hauv Eternity thiab beingness, sib yuav nrog tag nrho cov Tsim, sib yuav Freedom thiab Liberation.
Xav tias ua ib tug muaj peev xwm tshwm sim tau ob qho tib si nyob rau hauv koj lub sij hawm thiab sij hawm ntawm Communion (nce) nyob rau hauv koj lub sij hawm ntawm so lub hlwb, kev thov Vajtswv los yog sib ncag. Qhov no yog lub sij hawm nyob qhov twg nyob Communions, Mergers, thiab tseem tam sim no qhov dissolutions. Nyob rau hauv lub sij hawm uas pom lub ntiaj teb, lub rooj sib tham no yog rau txhua leej txhua tus, rau txhua leej txhua tus. Paub tsis muaj teeb meem, tsis yog effortless, vim hais tias xis nyob Ua Ib tug los nrog xws li kev hloov kho ntawm dog dig nco ntsoov, nws tawm tsis nrog thiab qhov chaw. Tsis muaj ib qho chaw rau nrog li sai tau, vim hais tias cov Communion haum xeeb, Communion nyob rau hauv muaj (koj, xws li Muab ob npaug rau, zoo li Tswv Yexus raws li lub teeb) terminates sib cais terminates xav tias tus kheej thiab daig. Nws yog nco ntsoov tias, ua ntej, pom nws tus kheej liberation. Cov cim qhia ntawm lub ceeb tsheej thiab lub ntiaj teb yog cov neeg ua pov thawj, thiab, ntawm lub rooj sib tham. Lub ntiaj teb lawm nws unit, nws multidimensional nkag tau mus siv nyob rau tib txoj kev li koj.
Xav Ua Ib tug yog tsis faib, tsis ntev yuav sib cais lawm, tsis hais, Express los yog tsim duality. Nws yog tawm ntawm tej yam confinement system. Nws yog kev tus siab, uas yog pom raws li ib tug ua kom tiav: ua kom tiav ntawm Tshwmsim, ib tug ua kom tiav li cas mas yeej ib txwm muaj, thiab hais tias twb obscured, nraim, los ntawm tus neeg, thiab kev npau suav thiab illusions ntawm txhua tus. Xav Ua Ib tug yog tsis xav tias tsawg tsawg los yog hais tias lub cev (nyob qhov twg koj), los yog koj conscience, tsis tej lub tswv yim. Qhov no yog thaum lub siab yuav tsis dictate rau koj dab tsi. Qhov no yog lub sij hawm rau qhov twg txhua txhua xav thiab ras txog yog tag nrho cov tsis tuaj. Lub cev tej zaum yuav raug paralyzed, suab yuav amplified nyob rau hauv koj Marian kwg deg, los yog ib yam ntawm cov muam los yog Archangel yuav ua tau nyob rau ntawm koj ib sab. Ib txhia nocturnal rooj sib tham kuj muaj ntawv cawb mus xav Yuav tsum Ib Tag nrho cov xeev, tag nrho cov yaam puab paub yog tshwm sim los mus tshwm los yog generalize, thiab amplify rau tag nrho cov kwv tij thiab cov muam ntawm lub ntiaj teb. Ntawm chav kawm, muaj cov peb kwv tij thiab muam uas twb nyob rau hauv txoj kev ntawm nws.
Xav Ua Ib tug yog spiraling tawm ntawm lub ntim, nws yog ib Saib Clear txog txhua yam, xws li txhua yam. Thiab nws yog ib qhov, saum toj no tag nrho, tsis raug cuam tshuam los ntawm qhov kev tshwm sim, ob qho tag nrho cov uas nyob rau hauv koj lub cev nyob qhov twg koj yog: nws yuav transfixed by mob, uas tsis tas yuav nco ntsoov yog impaired. Kom txog thaum uas tam sim no, tus paub txog ntawm lub cev ua pinned kom lub cev thiaj li hais tias tag nrho cov kev mob thiab kev txom nyem yuav tau nyob, thiab yeej nyob raws li ib tug alteration ntawm nco ntsoov nws tus kheej, nyob rau hauv lub cev no, nyob rau hauv qhov mob. Xav Ua Ib tug yog tsis yuav cuam tshuam los ntawm no lub cev ras paub txog. Qhov no tsis tau txhais hais rejecting lub cev, vim hais tias nws nqa koj Yog, tab sis, xa rov tuaj rau nws rightful qhov chaw: ib tug tej lub xeev, thiab txwv txiav, qhov tiag qhov tseeb ntawm koj lawm.
Xav Ua Ib tug yog los sib tov rau hauv lub teeb nyob rau hauv no Dawb Lub teeb, qhov chaw uas feem ntau tej daim ntawv no yog discernible, qhov chaw uas tsis muaj kev txwv tej zaum yuav pom meej. Xav Ua Ib tug yog ib lub sij hawm thaum uas ib tug lub xeev ntawm fullness tshwm (uas yog yuav tsum yuav txhua hnub ntau, yog hais tias koj pom zoo) hais tias koj nyob hauv no lub ntiaj teb no. Xav Ua Ib terminates, raws li nyob rau hauv tus txheej txheem twg los tau, muaj lus nug, tej yam kom. Ua Ib tug xav thiab hais tawm no unit yog yuav nyob rau hauv no hlub nco ntsoov, uas tau tsiv mus rau ib tug ntau dua thiab ntau haib. Nws tsis cuam tshuam los ntawm lub yav cuam tshuam koj.
Xav Ua Ib tug yog ib lub xeev ntawm tag nrho cov hwj chim ntawm hlub. Qhov no fais fab tuag yog tsis raws li tej hwj chim, tiam sis tsuas yog nyob rau hauv cov pov thawj ntawm koj qhov. Cov hlab ntshav dhia ntawm lub teeb, txij thaum lub Liberation ntawm lub ntiaj teb, thiab vim tag nrho cov disappearance ntawm enfermantes kab thiab Liberation, tseem koj lub zog log nyob rau hauv qab ntawm koj lub cev, muab koj xav tias Ua Ib , ntau ntau zaus, ntau intensely. Sib tov rau hauv Dawb Lub teeb, sib tov rau hauv lub unit, koj yuav muaj txiaj ntsim los ntawm cov txawj ntse ntawm lub teeb, uas yuav hloov koj lub neej (tshwj xeeb tshaj yog nyob rau hauv cov kev lub sij hawm ntawm lub ntiaj teb), uas yog, yog hais tias koj yuav raug nws, hloov qhov kev txiav txim / ras txog Thanksgiving. Koj lub neej yuav tau sau nrog tag nrho cov uas yog tsim nyog, koj. Dhau qhov txaus siab ntawm tus ntxhiab, dhau tag nrho cov kev nkag siab thiab tag nrho cov kev paub txog, yog lub xeev no, qhov twg yog ib tug zoo, ib tug xav ua, yuav nce haib, nce noj los ntawm tshaj lub ntiaj teb no. Yog los nrhiav ib qhov chaw thiab sij hawm (sab nraum lub niaj zaus qhov chaw thiab lub sij hawm feem ntau yog) nyob qhov twg lub neej yuav siv qhov chaw ntawm no koj nyob qhov twg yog.
Xav Ua Ib nourishes koj thiab txau koj mus rau tag nrho cov ntsiab lus ntawm view. Xav Ua Ib tug yog yuav tsum tau them, lus, nyob rau hauv txhua lub cell, txhua feem ntawm qhov yuav luag tsis paub lub cev, lub teeb. Thiab Lub teeb yog cov khoom noj los ntawm lig hloov koj lub cev mechanics raws li koj tswv yim ua. Qhov no yog teeb zaub mov vim hais tias nws txau koj, tiag tiag. Nws txawm txau lub cev. Qhov no yog thaws rov los, raws li tej zaum koj yuav paub, thiab tej zaum, los ntawm tsim nyog hloov mus rau dab tsi mus rau hauv koj lub cev nyob. Ib tug ntawm kuv Star muam yuav qhia tau rau koj ntau ntau tshaj uas rau kuv (Ed: tom ntej thaiv Hildegard ntawm Bingen DE).
Yuav ua li cas kuv nug koj, dab tsi koj caw Lub teeb thiab hlub yog, xav paub ntau tshaj feem ntau, xav tias Yuav Ib Qhov no tsis yog tsuas yog ib tug hu los ntawm Lub teeb (raws li peb koj ces txhais nws ntau lub hlis dhau los) tab sis nws yeej ib caw, ib caw mus rau lub teeb, mus Yuav tsum lub teeb, uas yog dab tsi koj Yog. Thiab tsis txaus siab no yuav dhau los ua heev haib. Yog li ntawd ntau npaum li ntawd, uas muab lub sij hawm, tsis muam, tsis muaj kwv tij nyob rau hauv tej yam obedience los xij, yuav tsis tsum kav liam. Tom qab ntawd, ntawm chav kawm, cov neeg uas tseem muaj kev ntseeg hu rau Lub teeb ntawm txoj kev sib txawv, thiab txawv npe, raws li lawv tus kheej kev paub. Tab sis dhau kev, dhau kev ntseeg, uas yog nyob rau yaum nws tus kheej raws li ib tug ntsiab, raws li ib qho kev caw, feem ntau zoo nkauj uas yuav raug xa mus rau koj. Nws yog tsis cia li ib tug hu mus rau lub teeb, ib tug hu mus rau haum xeeb, tab sis qhov installation ntawm qhov unit. Installation ntawm lub unit yog tawm hauv koj, duality, tag nrho cov duality. Zoo sib xws nws yuav tshem tawm cov dualities teev tseg rau hauv lub ntiaj teb no, tag nrho cov tswv yim uas txiav txim rau lub neej rau ib co sij hawm no lub ntiaj teb.
Xav Ua Ib tug yog tsis tawv kev hlub. Nws tsis yog lub thov nyiaj, los yog nrhiav kev yog txais ntawm Ua, tiag tiag, dhau tag nrho cov contingencies ntawm no lub cev, lub neej no. Los teeb ua rau koj, nws ua rau koj haib, haib nyob rau hauv hlub. Tsis yog, haib nyob rau hauv ib tug yuav los yog qhia hais tias yog tsawg tsawg tiam sis unlimited nyob rau hauv koj lub Haib, qhov no xav, qhov no xaav: Ua Ib
Xav Ua Ib, qhov no tsis yog ib qho kev ntseeg, nws tsis yog ib lub tswv yim uas yog nyob, meej thiab ncaj qha, nco ntsoov yuav manifest nws tus kheej (raws li koj paub, raws li kuv rov qab) nyob rau ntawm cov tsos mob ntawm lub cev, tab sis tsuas yog cov cim qhia thiab cov neeg ua pov thawj. Qhov no yog lub caij thaum nco ntsoov yog nrhiav pom, raws li koj said lub Qub tij laug K, dawb thiab siv yooj yim yog tsis muaj sib cais thiab tsis muaj division, nyob rau hauv koj, raws li nrog rau tus so ntawm lub ntiaj teb no (Ed: saib nyob rau hauv kev, qhov no ntsiab lus, tiv thaiv tij laug K Plaub Hlis Ntuj Tim 1, 2011 thiab Lub Xya hli ntuj 3, 2011). Txawm muab saib thiab paub lub ntiaj teb no, koj pom dhau tshwm sim. Tus saib yuav ntau tshaj ib tus neeg nyias muaj nyias, tab sis saib yog dab tsi koj Yog.
Ua Ib tug xav yog manifest haum xeeb yog manifest kev hlub, kev tshwm sim no tsis nyob on twg xav, tej kev txiav txim siab los sis tej yam kev txhais. Nws yog ib txoj kev thiab muaj kev hlub, zoo li ib tug mighty kwj, raws li ntau ntawm koj muaj kev paub, los ntawm kev nthuav tawm ntawm yoj ntawm lub neej los yog Blue tsho tiv no nrhiav. Thiab ntawm cov hoob kawm, xav tias ua ib tug, nws yog dhau tag nrho cov kev cai dab qhuas tej pawg neeg, ua hauj lwm ua ke tus Tswv. Yog li raws li koj appoint lawv Krishna, Tswv Yexus, Buddha, nej, nws tseem tsuas ib tug lub npe, tab sis nws feem ntau yog ib tug indescribable lub xeev ntawm qhov rediscover lub tob thiab tiag. Nws yog txais tias qhov, tiag tiag thiab profound, lub sij hawm no tus collective lub ntiaj teb, tej zaum yuav ua puas txhua yam distorted txhua yam tsis kam, txhua yam tsis tiag tiag, thiab hais tias yog kev hlub tsis txawm underpinned los ntawm ib tug net ntawm kev hlub.
Thaum twg koj xav tias ib tug, thaum koj xav tias Ua Ib, lub siab sib cais disappears kom meej. Qhov no tej zaum yuav mus, raws li twb tau qhia, xws li poob tiag tiag, heev ntsiab lus txog koj tus kheej nyob rau hauv lub ntiaj teb no no. Hloov los ntawm dab tsi yog ua li, no Galactic nkiag muaj koj bloodlines li zoo, koj keeb kwm, koj lub rooj sib tham nrog tus Unified ntiaj teb twb tau, raws li cov neeg uas muaj tsis tau nyob rau hauv duality. Nws yog sib ntsib, tab sis cov rooj sib tham tsis poob los ntawm tus kheej los yog kev sib raug zoo nyiam, tiam sis lub rooj sib tham, thiab tsuas yog ib tug. Txawm koj lub hlwb yuav qhia rau koj, thiab muab tso rau hauv cov lus, nws yuav cia li lo lus, los ntawm dab tsi ntsoov mus Yuav Ib, uas yog qhov tseeb.
Thoob plaws hauv no lub sij hawm, uas precedes lub tshaj tawm Marie, yog, xyov, muab koj lub zoo meej teeb. Tuaj tsis tau xwb reshape lub illusion ntawm tus neeg, tab sis eventually kom nws ploj tag, nyob rau hauv ib qho li txoj cai ntawm Dissolution thiab sawv rov qab los. Cov ntawv tshawb fawb, uas muab rau koj kom koj nyob hauv no xav ntawm Ua Ib tug yog cov zoo tshaj tej tswv yim, tej kev xav, tej yam projection, ntawm hoob no. Nws pom, nyob rau hauv ib txhia txoj kev, nws Natural lub xeev, uas yog tsis cuam tshuam los ntawm tej keeb los xij, yog hais tias tsis nws. Muaj ntau lub koom txoos yuav tsum, nyob rau hauv lub cev no, thiab nyob rau hauv koj tus neeg, raws li nyob rau hauv lub ntiaj teb no no. Koj muaj peev xwm mus tsis yuav lub koob tsheej ntawm lub rooj sib tham (tshwj xeeb tshaj yog los ntawm tus taw tes rau ntawm kuv ntawm tus neeg thiab lub ntiaj teb no), tab sis, theej, ntawm Ua nyob rau hauv cov nqe lus ntawm koj Eternity thiab tseeb tshaj no lub ntiaj teb no, nws yuav tsis tshua muaj yooj yim rau koj. Nco ntsoov tias yog tsis kam yog ib tug yeej ib txwm ntshai thiab kev txom nyem, thiab Abandon tus txawj ntse ntawm lub teeb, thiab qhov abandonment ntawm nws tus kheej, nws tus kheej, yuav yog ib lub zoo teeb, ib tug kuj zoo kawg thiab kev thaj yeeb, thiab feem ntau cov tseem ceeb, taiv ib lub thib ob rau tsis ua li.
Ua Ib tug xav yog nyob haum xeeb, superimposed on no duality, kom txog thaum lub unit, los ntawm khov ntawm nws lub teeb thiab nws hlub, ntxuav tej Shadow cheeb tsam, thiab tag nrho lub ntiaj teb no illusory. Leej twg Abandons nws unit, uas Abandons txawm tus kheej, nyob, xav paub ntxiv thiab xav paub ntau tshaj nquag, lub xeev ntawm nrhiav. Nyob qhov twg lub neej ua kom meej, txawm deprived ntawm txhua yam, vim hais tias lub neej yog xav paub ntau tshaj txwv txiav, thiaj li nco ntsoov qhov ntawm lub cev los yog tus neeg. Thiab thaum twg no unit yog kev paub thaum no hlub nco ntsoov yog kev paub thaum Autonomy thiab Freedom uas kev paub, muaj yog tsis muaj dab tsi nyob rau hauv lub theem ntawm nco ntsoov (raws li lub cev ntawm tus neeg), uas muaj peev xwm mus txuas ntxiv s ' oppose, los yog muab tao los dab tsi yog dab tsi ntawm koj Yog. Tsis pub dhau no tshwm sim, muaj tsis tau yuav tej yam ploj lawm tej anomaly, tej yam khoob. Hais tias lub neej nyob rau hauv lub ntiaj teb no, xav tias ua ib tug yog tiag tiag ib lub xeev ntawm meej mom, tag nrho. Qhov no yog lub sij hawm thaum tag nrho koj illusions, xws li cov ntawm nws tus kheej lub ntiaj teb no, thiab lwm tus neeg. Yam uas tsis muaj kev txiav txim, tab sis nyob rau hauv ib lub hom tshua, tsis cuam tshuam los ntawm xav, tus txiv neej, leej twg yog freed thiab txawm yog hais tias tam sim no nyob rau hauv lub ntiaj teb no, yog tsis ntev ntawm lub ntiaj teb no no.
Lub Rooj Sib Tham ntawm Lub teeb nrog ntom ntawm lub ntiaj teb, lub rooj sib tham nrog tus Unit, nrog rau muaj, thiab dab tsi koj Yog, yog tsuas yog keeb uas yog peev xwm ntawm no kawm tsis tau raws kev hloov seem, yam tsis muaj kev xav ntawm poob thiab kev txom nyem yam tsis muaj kev xav ntawm khuv xim. Vim hais tias Clear View ntawm kev muaj tiag thiab illusion (uas muab lub unit) muaj peev xwm wean sai illusion, thiab tej yam ephemeral, vim muaj ntau tsis paub. Yog li ntawd nws tsis yog tso cai paub mus rau tsis paub, tab sis no pom (uas yog ua tam sim no on ntiaj teb) uas ua no ua hauj lwm. Qhov tsis paub yog pom, nws tsis muaj cuab kav yuav apprehensive ntawm tsis paub, los yog nrog, los yog khuv xim txog dab tsi tshwm sim thiab tus neeg uas mus. Nco Galactic yog ntau loj thiab ib tug loj cim xeeb muaj nyob rau hauv lub sij hawm ntawm nws lub ntiaj teb, hais txog koj yav dhau los lub neej. Lub cim xeeb ntawm illusion yuav yog li ntawd tawm los mus no Galactic thiab tag nrho nco, nyob qhov twg eternity yog sau npe.
Yog hais tias koj txais txhua yam uas yuav siv qhov chaw ntawm no lub caij nyob rau hauv koj thiab on lub ntiaj teb, yog hais tias koj hais "tau", resounding, tsis muaj dab tsi yuav li ua ntej, rau koj, raws li rau lub ntiaj teb. Yuav ua li cas yuav siv qhov chaw, koj, raws li lub ntiaj teb no yog tib yam. Yuav ua li cas tej yam khoom uas koj txoj kev txiav txim tshwm on duab, los yog qhov kev txiav txim tej yam khoom uas tshwm nyob rau hauv koj, muaj yog tsis sib txawv. Ib tug xav ua koj tawm, ntau yooj yim, tag nrho cov illusions, yam uas tsis muaj khuv xim, yam uas tsis muaj teeb meem, yam uas tsis muaj poob thiab yam uas tsis muaj kev txom nyem. Tsis paub dab tsi twb mus yuav koj paub, yog hais tias nws tsis yog twb tau. Paub qhov tsis paub, txawm lub ceeb kev paub, yuav muaj tsis tau ntawm tau ploj lawm, los yog mus poob nws dua nyob rau hauv duality, los yog tej yam illusion.
Lub teeb thov caw koj, nyob rau hauv qhov tseeb, tam sim no, yuav tsum tau dab tsi koj Yog, nyob rau hauv Eternity. Nws caw koj kom paub txog koj, yog li ntawd ntau thiab ntau pom tseeb rau koj. Los ntawm kev xav ua ib tug Ua, thiab nyob Unit, los ntawm lub siab ntawm Samadhi, los yog Ecstasy. Thaum tsis paub yuav muab tag nrho lub npe hu, koj yuav nyob luag ntxhi nyob rau ntawm yam uas koj twb paub ua ntej, nyob rau hauv lub illusion. Tab sis nkag rau, heev, uas muaj ntau yam kwv tij thiab muam yuav tsis muaj sij hawm los nyob rau hauv anticipation, zoo li koj. Thiab qhov no yog koj nyob qhov twg los ua ib qho tseem ceeb. Tsis xav mus kawm los yog txuag tau muaj leej twg, tab sis tsuas yog qhia koj raws li koj Yog, qhov tseeb. Thiab qhia koj raws li koj Puas yog nyob rau hauv qhov tseeb (nyob rau hauv koj cov unit, nyob rau hauv koj muaj, nyob rau hauv lub meej, nyob rau hauv dab tsi yog tam sim no lub npe hu mus rau koj), ces koj yuav, xyov, cov nrov Saviors ntawm lub ntiaj teb: ib lub teeb uas shines nyob rau hauv qhov tsaus ntuj (lub hmo ntuj ntawm tus neeg nrog rau nws tus kheej, lub hmo ntuj ntawm lub ntiaj teb no nrog rau nws tus kheej, nws keeb kwm, nws cim xeeb). Tiam sis lub ntiaj teb, dhau lawm, pom nws nco Galactic thiab Galactic nkiag muaj ib yam dab tsi ua nrog rau keeb kwm cim xeeb ntawm lub ntiaj teb no no.
Ua Ib tug xav, nyob unit, qhov qhia tau tias yog, ntawm chav kawm, yuav yaim kom meej los ntawm Unit. Thiab nqus nyob rau hauv no Freedom, lub liberation hais tias tag nrho cov kev ua si ntawm duality ploj los ntawm lawv tus kheej, rau koj, raws li rau lub ntiaj teb no: lawv yuav tsis mus txuas ntxiv. Yuav ua li cas yog muaj raws li, muaj ib txhia tseem sij hawm, yuav poob mus rau tag nrho incoherence. Yuav ua li cas yog tsis paub, yuav paub. Ntawm no yog pauv. Ntawm no yog Crucifixion thiab sawv rov qab los, koj, xws li hais tias ntawm tag nrho cov hnub ci System. Qhov tsuas yog apprehension los ntawm tus neeg. Qhov tsuas yog apprehension los ntawm tus nco ntsoov ntawm lub cev. Qhov tsuas ntshai yog daim ntawv sau nyob rau hauv koj lub keeb kwm, tab sis koj Yog Tsis yog koj zaj dab neeg no lub ntiaj teb.
Qhov no yog vim li cas koj raug caw. Vim hais tias qhov no caw tej zaum yuav hu ua feem ntau zoo nkauj khoom plig, tab sis kawg, nws tsuas yog ncaj ncees luv nqi ntawm teeb. Lub disappearance ntawm ntxoov ntxoo, illusions, tag nrho cov dualities, tag nrho cov links, tag nrho cov predation, yog nqa tawm rau koj Freedom. Tsuas yog tus neeg uas muaj peev xwm mus ntsib kev txom nyem, los yog rhuav. Vim hais tias nws kev mus rau yam uas koj Tsis txhob, tsis cuam tshuam los yog muaj kev txhawj xeeb los ntawm no rhuav. Lub teeb, hlub, koj hu mus qhia qhov kev hlub thiab lub teeb. Hais tawm hlub thiab Lub teeb, yog disappearing los ntawm tag nrho cov tsis ncaj ncees lawm zaj lus ntawm no lub ntiaj teb no.
Kuv hais tawm, ua ntej koj tawm hauv koj sib ncag, nyob sib koom Tsaug. Kuv GEMMA GALGANI, Unit Star nyob rau hauv koj.
... Sib koom qhov khoom plig los ntawm nrhiav ...
Kuv GEMMA GALGANI. Kuv Hlub koj, thiab kuv qhia tau rau koj sai sai no



****
 

GEMMA GALGANI

 

19 août 2012
 Je suis GEMMA GALGANI. Frères et Sœurs, daignez recevoir tout mon Amour. Je viens à vous en tant que relai du Manteau Bleu de la grâce et je vais tenter d'exprimer, par mes mots et par ma Présence, dans le même temps, en vous et à vos côtés, ce que signifie cette simple expression : l'Extase en action. Je vais tenter de vous faire saisir, par les mots et par la conscience, en quoi l'Extase, en elle-même, est certainement l'action sur ce monde la plus importante qui soit. Comme cela avait été dit (et peut-être vous en rappelez-vous), il existe, actuellement, incarnées sur cette Terre, trois Étoiles. Il a existé, en tout temps, un certain nombre d'Étoiles incarnées, un certain nombre d'Anciens, et même quand nos présences n'ont pas été connues du monde, notre action, par notre présence et par notre Extase, a maintenu, quelque part, la connexion à la Source et à la Lumière, non pas seulement pour nous mais, bien sûr, pour l'ensemble de l'humanité. Voilà fort longtemps, lors de la création de l'Atlantide, il a fallu maintenir cette connexion. Alors bien sûr, le Frère ou la Sœur qui observe une Extase de l'extérieur, si l'on peut dire, avec le regard de la raison, avec la conscience de la personnalité, n'y verra le plus souvent (et surtout s'il n'y a pas de perception de la Vibration de l'énergie et de la conscience), qu'une perte de temps, qu'une personne qui est ailleurs qu'incarnée. Et pourtant, si vous pouviez voir ce qui se passe sur les plans qui vous sont invisibles, sur les Éthers les plus élevés de la Terre, vous constateriez, par vous-même, que cette action de l'Extase, elle-même, vient, littéralement, faire baigner l'Éther invisible dans la Lumière.
L'Extase n'est jamais vécue pour soi. Elle a toujours une implication majeure qui est de maintenir, donc, la connexion à la Lumière, et de permettre à cette Lumière d'être présente dans l'Éther de la Terre, même si elle est invisible à la personnalité, invisible au regard. Bien sûr, la conscience, habituelle et ordinaire, de l'incarnation, ne peut donc saisir l'action de l'Extase, et la personnalité aura toujours tendance à y voir une fuite de la réalité, une perte de temps ou, tout au plus, un processus qui ne permet pas de vivre sa vie. Il en est, bien sûr, tout autrement, pour celui dont la conscience n'est plus installée dans la personnalité mais, soit présente au sein du Soi, soit Absolue, parce que, dans ces moments-là, la perception de l'énergie devient claire. Il existe, par ailleurs, et surtout chez nos Frères orientaux, des possibilités de cérémonie visant à faire Communier cette Extase à l'ensemble des Frères et Sœurs qui y assistent, mais, au-delà de l'assistance, l'action de l'Extase est bien plus importante. Elle se situe directement dans l'Éther de la Terre et renforce la conscience de KI-RIS-TI. L'Extase renforce cette jonction, cette connexion à la Lumière et maintient cette liaison. Ainsi donc, dans ce que, peut-être, vous avez accompli comme rôle d'Ancreur, de Semeur de Lumière, et maintenant de Libérateur de la Terre, votre action la plus fondamentale est celle qui se déroule sur les plans qui vous sont invisibles.
Alors bien sûr, l'Extase procure, comme cela a été dit, la Joie, l'état de grâce, Shantinilaya, les Samadhi. L'Extase la plus pure est celle qui ne s'accompagne d'aucune perception d'autre chose que l'Extase elle-même. L'Extase où il n'y a ni vision, ni perception, il n'y a rien d'autre que l'Amour le plus pur, indépendant de toute vision, de toute mémoire et de toute identité. C'est cette Extase-là (que cela soit au sein de l'Infinie Présence ou de l'Absolu) qui a l'action la plus grande et la plus importante sur l'Éther de la Terre. Bien sûr, il existe des effets Intérieurs mais si cette Extase était simplement cet effet Intérieur, il y aurait, en quelque sorte, effectivement, dans ce cas-là, une vision et un état personnel qui n'aurait aucun intérêt pour le reste de l'humanité. L'intérêt, si je peux le dire, de l'Extase, n'est pas tant de la vivre, bien sûr, soi-même, mais bien plus, de créer cette Lumière dans l'Éther de la Terre. Les effets perceptibles, pour celui qui la vit, sont, bien sûr, importants mais ils le sont encore bien plus pour la Terre. L'ensemble de l'humanité en profite, même si elle n'en n'a pas conscience, même si elle ne le perçoit pas, même si elle le refuse, parce que dans l'Éther de la Terre, même Libéré des forces astrales d'enfermement, il est important de saisir que l'Éther de la Terre qui a été altéré ne contient pas encore toute la Lumière qui aurait dû y être, comme dans les univers Unifiés.
Que cela soit les Étoiles, les Anciens ou des mystiques, l'état d'Extase n'est pas à proprement parler une méditation ou une volonté mais bien, justement, la disparition même de l'intention de méditer, la disparition de la personne elle-même. Et cette disparition, c'est justement ce qui va permettre de servir l'ensemble de l'humanité, de manière bien plus importante que toute autre action. Alors bien sûr, tant que le mental est encore présent et n'a pas été, en quelque sorte, soumis (par le Supramental, par la Lumière, par le CHRIST), cela peut représenter, même pour ceux qui la vivent, un sentiment d'inutilité. Et le propre de l'Extase, aussi, c'est qu'elle crée, en quelque sorte, une forme d'addiction à elle-même. Cette addiction, comme peut-être vous le constatez, vous invite à reproduire l'état d'Extase. Alors, les premiers temps, l'Extase (surtout quand celle-ci devient de plus en plus importante, envahissante, percutante, même) peut se traduire, lorsqu'elle disparaît, par un sentiment de manque. Vivre Shantinilaya, et lors des passages au retour de la personnalité, peut laisser, dans les premiers temps, un sentiment de manque, et parfois même de tristesse. Vous n'avez pas à vous en inquiéter.
Le renforcement de vos moments d'absence, le renforcement de ce qui se passe dans votre corps et dans votre conscience, peut vous laisser, parfois, lorsque cela s'atténue et disparaît, un sentiment de vide et de manque, se traduisant alors par le doute, par la mise en branle de la raison. Cela fait partie, je dirais, d'un processus normal. Et ces oscillations de l'humeur, ces oscillations de la conscience elle-même, ces passages qui s'effectuent entre la personnalité et le Soi (et, si cela est vécu, entre le Soi et l'Absolu), vous permettent, justement (au-delà de l'humeur du moment quand cela disparaît), de vous rendre compte, par vous-même, du sentiment de complétude totale qui se manifeste lors de l'Extase. Mais le plus important n'est pas là. Parce que l'œuvre de service la plus importante est certainement ce qui se passe, justement, au niveau de l'Éther de la Terre et non pas seulement pour vous. L'action de l'Extase est avant tout, donc, de renforcer la Vibration elle-même, la quantité de Particules Adamantines et la possibilité d'ouvrir, je dirais, certains canaux interdimensionnels auxquels l'ensemble de nos Frères et de nos Sœurs peuvent puiser. Il existe donc un effet cumulatif, et comme vous l'avez remarqué et comme nous vous l'avons dit, les uns et les autres, ce que vous avez accompli a permis de réduire les temps de la Tribulation. Cela a été un grand bienfait. Et comme vous l'avait dit MARIE, voilà peu de jours (ndr : son intervention du 15 août), plus ce temps dure, plus vous devez vous réjouir, parce que cela donne l'opportunité de remplir l'Éther de la Terre de plus en plus de Lumière, de répondre à l'Onde de Vie par votre propre état, et c'est cela le plus important. C'est cela qui permet à un nombre toujours plus grand de Frères et de Sœurs de se connecter au Supramental, de se connecter au niveau du Cœur.
L'action de l'Extase n'est pas une passivité, ce n'est pas un retrait du monde, ce n'est pas une fuite de la réalité, mais bien l'établissement d'une nouvelle réalité. Le meilleur des services est à ce niveau. Alors bien sûr, vous-même, quand vous en sortez (si vous le vivez), au-delà de la nostalgie de l'Extase qui était là quelques minutes avant, peut se manifester une humeur maussade ou encore une activité du mental qui tente à vous dire : « à quoi bon ?». Et justifiant alors le fait que vous avez des activités, des tâches à mener, des obligations à remplir. Mais plus vous grandissez dans l'Extase, plus vous pourrez accomplir ce que vous avez à réaliser, dans le même état. Et certains d'entre vous, soit déjà maintenant, soit très prochainement, vous allez vous rendre compte que cette Extase ne s'arrête pas en en sortant, en quelque sorte, et que les effets, les bénéfices (pour vous et pour l'ensemble de vos Frères et de vos Sœurs, où qu'ils soient) vont se renforcer. Vous allez observer que, dans cet état, vous êtes capable de faire et de mener à bien vos activités avec un grand détachement, sans y mettre d'effort, sans y mettre d'état mental négatif ou contrarié. L'apprentissage de l'Extase, sa répétition même, est certainement, pour vous comme pour la Terre et l'ensemble de ses habitants, l'action la plus puissante qui puisse exister, mais même si elle vous est invisible à l'extérieur. Et c'est d'ailleurs votre travail d'Ancreur et Semeur de Lumière qui a, en quelque sorte, aplani les difficultés, qui a, en quelque sorte, fait que les choses, pour l'instant, se passent plus en douceur que ce que les prophètes avaient annoncé.
L'Extase en action, c'est la volonté de la Lumière, ce n'est plus votre volonté personnelle. Et cette volonté de Lumière est Intelligence, parce qu'elle sait pertinemment ce qu'elle réalise, comme si, quelque part, la Lumière était conscience, elle-même : conscience agissante, conscience active. Et d'ailleurs, ceux d'entre vous qui touchent ces états et les vivent, se rendent bien compte qu'au-delà parfois des fluctuations de l'humeur, les mécanismes généraux de votre vie sont différents. Cela concourt à vous établir dans le détachement, cela vous permet de voir plus clair sur les tenants et les aboutissants de ce monde, comme de l'ensemble des êtres humains avec lesquels vous êtes en contact, et quel que soit ce contact, fût-il agréable ou désagréable, de cette clarté, de cette Transparence, c'est comme si vous regardiez autrement, et que vous perceviez autrement ce qui se déroule, en vous, comme ce qui déroule autour de vous, comme sur la planète.
Vivre l'Extase n'est ni une fuite, ni une méditation. Vivre les Communions avec nous permet d'élever ce que vous êtes et d'élever la Terre elle-même. C'est en ce sens que les Anciens vous ont dit de vous tenir Tranquilles. C'est en ce sens que nous vous invitons, nous aussi, Étoiles, à contempler les effets du Manteau Bleu de la grâce, de vos états d'Extase, sur votre vie. Parce que, rappelez-vous : l'Intelligence de la Lumière sera toujours ce qui se manifestera, sans résistance, comme une évidence. Cette évidence-là transforme votre vie et la transformera de plus en plus. Et même si vous n'en n'avez pas la conscience, du fait de votre établissement dans cette Infinie Présence (où parfois vous avez l'impression de dormir, de vous endormir, de ne plus être là), vous êtes totalement là. Et c'est justement votre Présence, entière et totale, ici, même dans ce que vous pourriez appeler une stase ou un endormissement, qui a des effets des plus importants sur votre vie et sur l'Éther de la Terre.
Alors, l'action de l'Extase, c'est avant tout de favoriser, au niveau des Frères et des Sœurs, l'établissement de la Communion et d'éventuelles Fusions. Ces Communions et ces Fusions, au-delà de vous démontrer que nous sommes au plus proche de vous et que nous nous rapprochons chaque jour un peu plus, a pour objet de réaliser le Ciel sur la Terre et de mettre fin à l'illusion. Dès que vous avez accepté de ne pas mettre en avant votre mental, la personnalité, ou ce qui en reste, l'action de la Lumière se fera de plus en plus pressante, les contacts dans votre Canal Marial seront, eux aussi, de plus en plus manifestés et puissants. L'Extase est donc l'action la plus juste et la plus pure de la Lumière, pour l'humanité. Si vous acceptez ce que je dis, non pas pour en faire une croyance mais simplement pour vivre, peut-être plus facilement, ce que vous avez à vivre, par rapport à l'Extase, il vous sera donné de voir clairement les effets sur votre vie. Parce que l'Extase va se traduire, au-delà d'elle-même, dans le déroulement de la vie ordinaire, dans ses tâches les plus simples comme les plus complexes. L'Extase va aboutir à cette Plénitude et cette Joie si particulière qui s'installera de plus en plus profondément et de façon plus en plus constante. L'Extase n'a rien besoin de montrer ou de démontrer, parce qu'elle est la démonstration de la Lumière. Je dirais même qu'il ne peut y avoir, réellement, Lumière sans Samadhi, sans Paix, sans Extase, de manière bien plus importante que simplement dans les moments où vous le décidez. Et d'ailleurs, les témoignages que nous vous avons apportés, certaines de mes Sœurs et moi-même, vous ont expliqué, en quelque sorte, que dès que l'Extase est stabilisée, il devient encore plus facile d'avoir des informations, non pas sur ce monde mais sur la Vérité de la Lumière. Ainsi fonctionnait ma Sœur HILDEGARDE DE BINGEN, par exemple. Alors bien sûr, pour la personnalité, cela ne peut être et cela ne peut exister. Celui qui a un regard extérieur ne peut se douter une seule seconde de ce qui se passe sur les plans subtils de la Terre. Et pourtant cette action, comme je l'ai dit, est la plus importante qu'il vous soit possible de manifester.
L'Extase, d'ailleurs, ne peut durer, se prolonger, comme vous l'avez certainement constaté, que dès l'instant où le mental n'intervient pas, ou que vous n'êtes pas en train de rechercher l'explication de ce qui est vécu. Et l'Extase où n'existe aucune vision, aucune perception, excepté cette conscience qui vit Shantinilaya, est certainement la chose la plus importante pour la Terre, pour vous, pour l'ensemble des Frères et Sœurs de la Terre. Vivre l'Extase vous donne aussi à vivre, en dehors d'elle-même, un sens plus précis de ce qui est de l'ordre de la Lumière ou pas. Non pas pour y porter un jugement quelconque mais justement parce que, ayant vécu l'Extase, vous savez pertinemment que l'Extase se passe dans le silence, dans les espaces où il n'y a pas de mots, où il n'y a pas de volonté, où il n'y a pas d'interaction avec les Frères et les Sœurs qui, eux, n'y seraient pas.
L'Extase est donc une œuvre, une œuvre capitale, sur la Terre, parce qu'elle met fin aussi à tout ce qui est éphémère de la nature humaine, sans pour autant que cela soit une fuite. L'Extase change les pôles d'intérêt, elle change votre vision, elle épanouit votre regard, elle transforme votre corps, elle transforme votre relation à la Lumière, et cela est perceptible, même pour vous. L'Extase n'est donc pas le processus passif que l'on peut imaginer, ou alors c'est la passivité totale de la personnalité et la mise en branle de tout ce qui est lumineux, éternel, non soumis au temps et à l'espace. C'est vraiment cela qui est important. Ce n'est pas tant d'avoir des visions, de se rappeler d'un passé, quel qu'il soit, ce n'est pas tant observer la Lumière qui se manifeste, parfois, derrière vos yeux. Ça ne dépend pas d'un être humain autre que vous-même. L'Extase conduit à vous rapprocher de votre propre Ascension, dont le témoin est le mécanisme de stase où votre corps semble réellement disparaître, où les pensées n'ont plus besoin d'être là pour vous donner le sentiment d'exister, parce que l'Extase vous fait vivre bien au-delà de l'existence, tout en étant ici, sur ce monde.
L'Extase ne doit jamais être considérée comme une fuite de votre vie, comme une connaissance extérieure. L'Amour est Extase, comme la Lumière. Chose que ne connaîtra jamais la personnalité. Alors bien sûr, pour ceux qui ne le vivent pas et qui n'ont pas suivi, d'une manière ou d'une autre, ce que nous avons communiqué (ou, au-delà de ce que nous avons communiqué, leurs propres Noces Célestes), il va être, pour ces Frères et ces Sœurs, une difficulté majeure, sans Extase : c'est de croire qu'en connaissant la Lumière de l'extérieur, en connaissant les lois de ce monde, se crée une notion de chemin, une notion d'évolution. Et cette notion de chemin et d'évolution va, hélas, renforcer la distance entre la conscience ordinaire et l'Extase elle-même. Il existe même la possibilité de garder la Lumière vécue, sous le boisseau, comme une forme d'appropriation, qui bien sûr, ne sera jamais l'Extase, parce que l'Extase, comme vous le savez, correspond à la Transparence. Et cette Transparence peut se conserver, quelle que soit votre activité. Alors bien sûr, cela ne se fait pas du jour au lendemain, le plus souvent, mais par une forme d'apprentissage où, au fur et à mesure de l'Extase, vous prenez réellement conscience de ce qui se joue.
La réponse, bien sûr, va dépendre de là où vous êtes. Mais rappelez-vous que l'Extase va vous donner à vivre pleinement votre incarnation, non plus en tant qu'être séparé et coupé de la Lumière mais, effectivement et concrètement, connecté. Et toute la vie qui en découle va changer de façon beaucoup plus importante que ce qu'il vous a été donné de vivre de manière individuelle. Les effets de l'Extase deviendront, en quelque sorte, de plus en plus palpables, sur la Terre comme en vous, et comme autour de vous. Alors bien sûr, la personnalité va croire que l'Extase va empêcher de remplir, comme j'ai dit, vos obligations, quelles qu'elles soient, mais cela est faux. Le ravissement, en Extase, ne vous retire pas de ce monde, pas pour le moment, jusqu'au moment de l'Appel de Marie collectif. Votre travail est capital, non pas le travail qui vous nourrit mais le travail de l'Extase qui nourrit vos Frères et vos Sœurs. Sans aucune volonté personnelle et sans avoir le besoin ou la volonté d'agir.
S'installer dans l'Extase et la Transparence accroît la Lumière autour de vous. Votre aura se transforme totalement. Les trois Foyers émettent en permanence, vous donnant à goûter à la Paix et à la Joie, dans la tâche la plus ingrate que vous ayez peut-être à accomplir. Et s'il existe, dans vos vies, des éléments qui vous semblent encore difficiles à assumer (que cela soit de manière affective ou familiale, ou encore professionnelle ou dans tout autre domaine), vous constaterez, de plus en plus facilement, que l'Extase vient faciliter, encore plus, votre vie. Bien sûr, il est des moments où la Lumière vous appelle à vous extraire du monde, que cela soit par le sommeil ou par la Stase elle-même, vécue et perçue comme telle. Ces moments, effectivement, je ne vous le cache pas, vont se multiplier. Mais c'est dans ces moments, si je peux dire, que vous faîtes le plein de Lumière, non pas pour la garder à l'abri, en vous, mais pour la retransmettre, sans aucune volonté, et faire baigner la Terre, vos proches et l'ensemble des Frères et Sœurs de la Terre, dans cette Lumière. L'Extase est donc tout sauf le retrait du monde. L'Extase est tout sauf la négation du monde mais c'est vraiment la spiritualisation du monde, de la matière. Là est l'Ascension, elle n'est pas ailleurs. Aucune connaissance intellectuelle ne vous sera d'aucun secours pour l'Ascension. Ce que vous pouvez pratiquer (comme prière, comme méditation, comme technique) ne vise, en définitive, qu'à vous faire approcher et vivre ce que je viens de dire. S'oublier soi-même dans l'Extase, c'est trouver l'Amour, dans son sens non localisé, trouver la Paix et irradier cette Paix, sans aucune volonté personnelle. Simplement dans cette jouissance particulière de l'Extase où ce qui se manifeste, au-delà de toute perception, c'est la grâce au sein de la Conscience. Cela va devenir de plus en plus perceptible, de plus en plus évident, dès l'instant où vous acceptez, dès l'instant où vous accueillez, l'Onde de l'Extase. Celle-ci peut apparaître (et apparaîtra de plus en plus facilement) aussi bien sous l'action de l'Onde de Vie, que du Canal Marial et du Manteau Bleu de la grâce, que par le Feu du Cœur. Rappelez-vous, dans les moments où cela semble vous tomber dessus, qu'il y a un Appel de la Lumière et cet Appel de la Lumière va devenir de plus en plus pressant. Mais le déni de cette Lumière, là aussi, va devenir de plus en plus important, parce qu'il existe beaucoup de Frères et de Sœurs conditionnés et formatés par leur démarche spirituelle, qui mettent d'emblée, par cette démarche elle-même, une distance entre eux et l'Extase.
L'Extase ne dépend d'aucune connaissance, d'aucune étude : elle découle de l'Abandon de la Lumière et de l'Abandon du Soi. Parce que la Lumière étant notre essence commune, notre Unité commune, et notre Absolu commun, il ne peut plus exister, progressivement ou brutalement, de sens de compétition pour celui qui vit l'Extase, de sens d'une hiérarchie, ou de mener à bien une organisation. La Lumière vous fait découvrir, par l'Extase, la spontanéité et une légèreté qui n'est pas une fuite mais une légèreté de vie où il n'y a plus de place pour le hasard, où il n'y a plus de place pour la souffrance ou les résistances. La Joie va donc vous devenir de plus en plus accessible, et la Paix de plus en plus évidente. C'est ce renforcement de la Lumière, durant ce temps-là, qui, littéralement, comme par un changement de polarité qui effectivement aura lieu au niveau de la Terre, vous fait aussi, vous aussi, changer de polarité. C'est-à-dire que même si les activités se continuent comme avant, vous ne les voyez plus et vous ne les réalisez plus de la même façon.
Comme ma Sœur MA vous l'a dit (ndr : MA ANANDA MOYI), vous verrez de plus en plus clairement, en vous et autour de vous, ce qui relève de la peur et ce qui relève de l'Amour, non pas comme un jugement extérieur (lié à ce que vous pouvez voir avec vos yeux ou entendre avec les mots qui sont prononcés) mais bien plus, directement, de Cœur à Cœur. Et cela se traduira, d'ailleurs, par le renforcement du Son perçu dans l'oreille. Tout cela va vous apparaître comme de plus en plus évident. Encore une fois, même s'il y a des moments où justement, devant cette évidence, la personnalité ne peut que s'interroger et freiner. Et c'est dans ces moments-là que vous devez vous reconnecter à votre propre Extase. Et rappelez-vous que l'Extase agit sur l'ensemble de la Terre, bien plus que ce que vous pourriez faire avec des mots ou avec une action. L'Extase est plus importante que l'action extérieure, parce qu'elle est l'action la plus grande. L'Appel de la Lumière va vous demander de vivre la grâce et, en vivant la grâce, les contrariétés de la personnalité qui pouvaient vous sembler insurmontables, disparaîtront d'elles-mêmes, n'appelant de votre part aucune autre action. Là est la grâce, elle n'est pas ailleurs. La grâce ne dépend pas de vous, elle dépend de l'action de la Lumière, en vous, dès l'instant où vous l'accueillez. Toute votre vie deviendra plus facile, même si les moments de stase peuvent vous sembler difficilement compatibles avec, justement, la vie ordinaire. Une fois les réajustements et l'équilibrage effectués, vous verrez qu'il n'en n'est rien. Votre vitalité sera profondément différente, vos besoins physiologiques aussi changeront. Vous pourrez alors donc mesurer, de manière bien réelle, ce que cela produit en vous et de la même façon, sur la Terre.
L'Archange MIKAËL vous a demandé, pour le solstice et pour l'équinoxe, de vous réunir, dans le silence, dans l'Extase, sans Intention (ndr : voir son intervention du 18 août dans la rubrique « message à lire » où il évoque cette prochaine intervention du 22 septembre 2012). L'Intelligence de la Lumière agira de manière beaucoup plus facile, ainsi, sur l'humanité, la rapprochant toujours plus de sa Libération finale. Alors bien sûr, celui qui voit cela avec sa personnalité ne peut voir qu'une fuite, un déni de la vie, parce que le but de la personnalité, c'est de se maintenir et de croire que, simplement, en mettant de la Lumière là où il n'y en a pas, les choses vont être plus agréables sur ce monde. Mais le but n'est pas d'être agréable sur ce monde. Le but, c'est de rétablir la Vérité, de rétablir le règne de la Lumière, non pas en imaginant ou en supposant (contrairement à ce que beaucoup de Frères et de Sœurs croient) que la Lumière va tout changer et que la vie va continuer.
Celui qui vit l'Extase, de plus en plus facilement, se rend compte que la vraie Vie n'est pas ici. Comme vous l'ont dit d'ailleurs ceux qui ont vécu des expériences de mort (sans être pour autant des mystiques) : la mort, elle est ici. Et même si la vision de la personnalité tend à vous faire croire que tout cela peut changer, ce n'est que la peur de la personnalité, de sa propre disparition, qui s'exprime. Celui qui n'est pas allé sur l'Autre Rive, comme vous disait FRÈRE K, ne peut rien comprendre et ne peut rien accepter de l'Extase. Et donc, ce Frère et cette Sœur qui ne peut rien vivre de cela, est inscrit dans la peur. Et comme vous le disait ma Sœur MA ANANDA, il n'y a que la peur ou l'Amour, le reste n'est, en quelque sorte, que des occupations et des distractions. Alors, quoi que vous dise votre mental, votre ego, il va vous dire que cela ne sert à rien, il va vous dire qu'il y a beaucoup plus de choses à faire en retroussant ses manches. Il va vous dire que vous n'êtes plus incarné, que vous ne pouvez plus faire face aux responsabilités. Mais où est votre responsabilité ? Elle est par rapport à ce monde, ou elle est par rapport à la Lumière ? C'est l'un ou l'autre, là aussi. Le baptême du Feu Céleste, du Feu de l'Esprit, vient vous démontrer cela. Il n'y a donc pas de meilleure possibilité que d'accepter l'Appel de la Lumière, que de se laisser immerger, non pas dans la fuite mais dans la Plénitude de la Lumière. Tout le reste se déroule de lui-même. Alors celui qui est inscrit encore dans la personnalité, ne le jugez pas, parce qu'il va vous dire qu'il faut retrousser ses manches, qu'il faut agir concrètement. Mais il n'y a rien de plus concret que l'action de l'Extase. Tout dépend, là aussi, de où vous regardez, et de là où est votre Conscience. L'Extase vous fait même grandir en Lumière, grandir en Paix, grandir en sérénité, une fois les premiers moments de doute et d'interrogation passés. Vous ne pourrez plus nier les effets de l'Extase, aussi bien sur ce corps lui-même que dans tous les aspects de votre vie sur cette Terre.
L'Unité n'empêche pas l'action dans la dualité de la personnalité, mais la transcende. Elle rend joyeux tout ce qui est à faire, tout ce qui est à réaliser. Elle ne peut vous emmener ailleurs qu'à la Vérité, celle qui est Absolue. Les vérités relatives s'effacent : les vérités relatives qui concernent ce qui est temporaire, éphémère, et qui ne dure pas. L'Extase vous installe dans l'Éternité, ici-même, dans la certitude et dans la Joie et elle change complètement l'Éther de la Terre. Bien sûr, je dirais aussi que celui qui ne le vit pas, ne peut pas savoir, ne peut pas y croire. Or justement, en le vivant, ce n'est plus une croyance, ni un savoir, c'est un état, où la Joie et l'Amour sont omniprésents. Quoi que la personnalité puisse dire, quoi que le regard séparé des yeux dise, il y a, sous-jacent, cette Paix et cette Joie. Les émotions vous quitteront, le mental disparaîtra. Alors bien sûr, ceux qui ont commencé à vivre cela peuvent se demander comment ils vont bien pouvoir faire des calculs, faire des opérations dans vos banques, faire les courses, faire à manger. Mais ce n'est pas vrai, ce n'est qu'une période temporaire et intermédiaire. Vous en sortirez toujours plus grand, plus lumineux, plus aimant. Seul l'ego peut croire l'inverse. L'Intelligence de la Lumière n'est pas un vain mot et vous le constaterez de plus en plus, en vous, puisque, comme certaines Étoiles et certains Anciens vous l'ont dit, tous les besoins changent. Ce qui vous semblait vital, auparavant, sous l'action de l'Extase, disparaît, comme par enchantement, de votre vie. Il en est de même des peurs qui pouvaient rester, puisqu'il ne peut y avoir que la peur ou l'Amour. Et si l'Extase est là, l'Amour est là. Et donc la peur n'est plus là, ou de moins en moins.
Répondez à l'Appel de la Lumière quand il vous concerne individuellement. Ne tergiversez pas, ne remettez pas à un autre moment, parce que vous ne savez pas quand la Lumière vous réappellera. C'est dans ces moments-là qu'il faut vous dire : « qu'est-ce qui est important ? ». Qu'est-ce qui est majeur et capital pour vous, pour la Terre ? Est-ce que c'est d'arriver à telle heure à tel endroit ou est-ce que c'est, par exemple, de vouloir à tout prix réaliser un repas à telle heure, d'obéir à des règles, à des limites, à des cadres que vous vous êtes, la plupart du temps, fixés vous-même, ou est-ce que c'est la Liberté ? La Lumière vous appelle à la Liberté et à réaliser votre Autonomie. Cela n'est pas une démarche ni égotique ni narcissique, mais c'est là le vrai service à la Lumière. Il n'est pas dans des obligations. Le Service à la Lumière n'est pas de se conformer à un objectif que vous vous êtes fixé, parce que le seul objectif qui doit dorénavant vous remplir, maintenant, c'est cette tranquillité où la Lumière agit. C'est à vous, comme toujours, de décider, si cela est votre vérité ou pas. Tout cela se réalise maintenant, parce que cela est la préparation à l'Ascension collective de l'humanité. Comme MIKAËL vous l'a dit : « les signes du Ciel et de la Terre vont devenir de plus en plus évidents ». Alors bien sûr, celui qui refuse de vivre ce Choc de l'Humanité (parce que c'en est un), sera dans le déni. Celui qui ne veut pas voir, et qui ne voudra pas voir, ne le jugez pas, parce que même s'il vous apparaît comme affermi dans sa personnalité, cet affermissement ne représente que la peur, la peur de sa propre disparition, de sa dissolution. Comme je l'ai dit, dans la personnalité, la vie, pour vous, est ici mais cette vie n'est pas la vraie Vie.
Tous ceux qui sont passés, comme l'on dit, de l'autre côté, vous ont témoigné qu'ici vous étiez enfermés, enfermés dans un corps, dans quelque chose qui est lourd, où il n'y a pas de légèreté et surtout, il n'y a pas de Liberté. La vraie Liberté n'est pas de ce monde mais vous devez Libérer ce monde et cela passe par l'Extase, cela passe par une autre conscience, un autre état qui, effectivement, de plus en plus, semble vous faire rompre avec les habitudes passées. Et c'est là qu'il faudra vous poser la question de quelle est la chose la plus importante, pour vous ? La Lumière ou le reste, tout le reste ? Et il faudra bien répondre à cette équation, à cette demande. Si vous voulez vous approprier la Lumière, simplement pour saupoudrer votre vie de Lumière, pour masquer la peur, la Lumière vous échappera. Si vous acquiescez à la Lumière, l'Amour vous remplira et remplira le monde. C'est le défi que vous avez à vivre tous, à des degrés divers et à des moments divers. Et vous constaterez aussi que, quel que soit le désordre du monde, même s'il existe en vous de petits désordres, l'Amour, la Lumière seront bien plus puissants que tous les désagréments de ce monde. Mais il faut faire encore le choix de la Lumière, non pas comme un choix de destination, non pas comme une destination finale, mais bien plus dans ce qui est accepté d'être vécu ou refusé d'être vécu. Comme toujours, vous êtes le seul maître à bord dans ce véhicule, dans votre conscience. N'écoutez personne, n'écoutez que ce que vous dit la Lumière. Si elle vous demande de vous arrêter au bord de la route, faîtes-le. Si elle vous demande de vous mettre au lit le temps nécessaire, faîtes-le. Il n'y a pas d'obligation qui tienne devant la Vérité de la Lumière ou alors cela signifie simplement que vous ne voudriez qu'être saupoudré de Lumière et continuer votre vie ordinaire, sans rien changer, même si vous réclamez et déclamez la Lumière. Vous êtes face à vos propres responsabilités et là est le Choc de l'Humanité. Acquiescez-vous à la Lumière ou êtes-vous dans la peur et le déni ? Il n'y aura pas d'autre alternative et chacun est libre de vivre ce pour quoi il est venu sur cette Terre, en ce temps. Mais de plus en plus, comme le disaient MARIE et MA (ndr : MA ANANDA MOYI), vous ne pourrez vivre la peur et l'Amour. Cela sera soit l'un soit l'autre.
Ne vous inquiétez pas (comme cela a été dit et que je répète maintenant) pour ceux qui, pour l'instant, ne semblent pas ni vivre, ni être affectés par ce processus. Contentez-vous de vivre ce que la Lumière vous demande à vous, en étant bien attentif à votre objectif. La vraie Vie va vous apparaître comme n'étant pas de ce monde, mais tant que vous ne le vivez pas, cela ne sert à rien de vous le dire. Simplement, comme dirait BIDI, de réfuter cet Éphémère donne déjà un appui à l'ouverture de la Porte vers l'Éternité. N'hésitez pas à vivre de plus en plus intensément la Lumière, sans restriction et sans frein, et surtout sans peur. Vous n'avez pas d'autre solution que de résister ou de vous Abandonner, totalement, de maintenir une identité ou d'accepter de perdre cette identité, non pas pour le néant mais pour le Plein et la Plénitude. Cela peut effectivement poser un petit problème pour la personnalité, puisqu'à ce niveau-là, il y a un choix crucial : la Résurrection ou la non Résurrection, l'acceptation ou le refus.
Alors bien sûr, jusqu'à présent, il était facile de dire que vous cherchiez la Lumière, que vous étiez sur un chemin spirituel, que vous purifiiez ce que vous nommez le Karma, que vous évoluiez. Mais la Lumière n'est pas une évolution. L'Amour n'est pas une évolution. Comme cela a été dit hier, c'est une transsubstantiation : c'est le Passage de la chenille au papillon. La chenille est éphémère, la chenille, comme cela a été dit, ne connaît pas le papillon. Il y a, à ce niveau-là, un acte d'Abandon à mener. Alors nous sommes aussi, là, conscients que selon votre histoire personnelle, des peurs sont peut-être plus ou moins là, plus ou moins intenses. Rappelez-vous, dans les moments où la peur se manifeste ou alors dans les moments où vous doutez, que votre Essence est la Lumière, et que la Lumière est bien au-delà de ce genre de questionnement, d'interrogation. Appelez-nous, nous vous aiderons, en ces moments-là. Si des symptômes apparaissent dans ce corps, si des visions apparaissent, si des manifestations se produisent dans ce corps ou dans vos corps subtils, ne vous en préoccupez pas dans les moments d'Extase et de Stase, allez au-delà. La Lumière sait ce qu'elle a à faire. Vos résistances renforceront les manifestations, les douleurs ou autres. L'Abandon du Soi et l'Abandon à la Lumière vous donneront à constater, très vite, par vous-même, si cela se vit, que les seuls éléments qui pouvaient vous empêcher de le vivre étaient la peur, il n'y a pas d'autre fondement. En vivant l'Extase, en vivant Shantinilaya et en vivant l'Absolu, vous pourrez, effectivement, constater, par vous-même, qu'en fait, cela a toujours été là et que seuls les mécanismes de la pensée, les mécanismes d'adhésion à des croyances, diverses et variées, vous avaient empêchés de le vivre et de le voir au-delà de toute vision. J'arrêterai là mes mots. Permettez-moi de rester avec vous en silence, quelques instants, sans rien désirer, sans rien demander, sans évoquer même de Communion ou autre chose : simplement Présent à vous-même, Présent à chacun de nous, ici.
... Partage du Don de la grâce ...
Et rappelez-vous aussi que tous les plaisirs de ce monde, quels qu'ils soient, ne peuvent être qu'éphémères. Le plaisir de la Lumière est Éternel et Éternité : il est bien plus vaste que le plaisir de la satisfaction de quoi que ce soit. Cela est une certitude, dès l'instant où vous l'acceptez, parce que vous le vivrez. Vous êtes là pour ça. Je terminerai sur ces phrases : tout ce qui est né de la chair est périssable et éphémère. Seul l'Esprit est Éternel et vous Êtes, avant tout, Esprit. Prisonniers dans une chair qu'il faut pourtant amener, elle aussi, à sa Liberté. »
Je suis GEMMA GALGANI, je vous Aime. Vous êtes moi, comme je suis vous : l'Unité de l'Amour, dans la multiplicité des apparences. L'Unité de la Lumière. La Joie de la Lumière. Je vous dis à une prochaine fois. Que la Lumière soit votre Demeure. Que la Paix soit en vous, à chaque souffle. À bientôt.
GEMMA GALGANI

Lub yim hli ntuj 19, 2012

 
Kuv GEMMA GALGANI. Kwv tij thiab cov muam, deign tau txais tag nrho kuv txoj kev hlub. Kuv tuaj rau koj raws li ib tug Relay ntawm Blue tsho tiv no nrog thiab kuv yuav sim qhia los ntawm kuv cov lus thiab kuv muaj, nyob rau tib lub sij hawm, los ntawm koj thiab ntawm koj ib sab, yog dab tsi no yooj yim qhia: lub Ecstasy nyob rau hauv kev txiav txim. Kuv yuav sim muab koj los ntawm lo lus thiab nco ntsoov, yuav ua li cas Ecstasy, nyob rau hauv nws tus kheej, yog tej kev txiav txim nyob rau hauv lub ntiaj teb no lub loj tshaj plaws puas tau. Raws li twb said (thiab tej zaum koj nco ntsoov), muaj muaj sij hawm tam sim no incarnated on no lub ntiaj teb, peb Stars. Nws tau muaj nyob rau txhua lub sij hawm, ib tug xov tooj ntawm Stars Embodied ib tug xov tooj ntawm elders, thiab txawm yog thaum peb muaj twb tsis paub lub ntiaj teb no, peb ua hauj lwm, peb muaj thiab peb cov ecstasy, khaws cia ib qhov twg ntawm kev txuas mus rau Chaw Muab Los thiab Lub teeb, tsis tsuas yog rau peb tiam sis, ntawm chav kawm, rau tag nrho cov ntawm tib. Li no yog tias ib tug ntev lub sij hawm thaum cov creation ntawm Atlantis, nws yuav tsum tau kom muaj kev txuas no. Tom qab ntawd ntawm chav kawm, kwv tij los yog viv ncaus uas observes Ecstasy nyob sab nraum, yog hais tias peb yuav hais txog txoj cai, nrog nco ntsoov ntawm neeg, muaj yuav feem ntau (tshwj xeeb tshaj yog s 'tsis muaj ib qho xaav ntawm ntseeg zog thiab nco ntsoov), ib tug pov tseg ntawm lub sij hawm, ib tug neeg uas yog tseem incarnated. Thiab tsis tau, yog hais tias koj yuav pom dab tsi tshwm sim nyob rau hauv cov kev npaj hais tias koj yog invisible rau siab tshaj plaws ethers ntawm lub ntiaj teb, koj yuav mus ntsib los ntawm koj tus kheej hais tias qhov kev txiav txim ntawm Ecstasy, nws tus kheej, muaj lus invisible rau bathe nyob rau hauv Lub teeb Ether.
Ecstasy tau yeej tsis nyob rau nws tus kheej. Nws tseem muaj ib tug loj nyob rau hauv kev koom tes tswj, yog li qhov kev txuas mus rau lub teeb, thiab cia lub teeb yuav tam sim no nyob rau hauv lub ether ntawm lub ntiaj teb, tab txawm yog hais tias nws yog invisible rau neeg, invisible mus rau lub qhov muag. Ntawm hoob no, nco ntsoov, ib txwm thiab dog dig, lub incarnation, thiaj li muaj peev xwm ntes lub kev txiav txim ntawm Ecstasy, thiab neeg yuav yeej ib txwm zoo li pom ib tug khiav dim los ntawm kev muaj tiag, ib tug pov tseg ntawm lub sij hawm, los yog nyob rau hauv Ntxiv mus, ib tug txheej txheem uas tsis nyob nws lub neej. Nws yog, ntawm chav kawm, tsis txawv mus rau ib tug uas nws conscience yog tsis ntsia tau rau hauv neeg, tiam sis yog tam sim no nyob rau hauv nws tus kheej los yog meej, vim hais tias nyob rau hauv cov sij hawm, qhov xaav ntawm lub zog ua kom meej. Nws muaj, tseem, thiab tshwj xeeb tshaj yog nyob rau hauv peb lub Eastern brethren, lub sij hawm ua koob tsheej ua no Communion Ecstasy rau tag nrho cov kwv tij thiab cov muam uas tuaj koom, tab sis dhau kev pab, cov kev txiav txim ntawm Ecstasy yog ntau yam ntxiv ib qho tseem ceeb. Nws yog nyob ncaj qha rau hauv ether ntawm lub ntiaj teb thiab yuav pab tau ras paub txog ntawm Ki-RIS-TI. Ecstasy txhawb no kev txuas, uas txuas mus rau Lub teeb thiab tswj no link. Yog li ntawd nyob rau hauv hais tias, tej zaum, koj tau ua tiav raws li anchoring luag hauj lwm ntawm Lub teeb Bringer, thiab tam sim no Liberator lub ntiaj teb, koj feem ntau cov kev txiav txim yog hais tias uas yuav siv qhov chaw nyob rau hauv cov kev npaj hais tias koj yog invisible .
Tom qab ntawd ntawm chav kawm, yuav muab cov kev Ecstasy, raws li tau hais li no, lub siab, lub xeev ntawm nrhiav, Shantinilaya lub Samadhi. Lub purest ecstasy yog ib uas tsis koom nrog rau tej yam xaav ntawm ib yam dab tsi lwm yam tshaj li ecstasy nws tus kheej. Ecstasy qhov twg yeej tsis muaj qhov muag, tsis xaav, muaj yog tsis muaj dab tsi tab sis lub purest hlub, ywj pheej ntawm tej qhov muag, tej yam cim xeeb ntawm tej yam uas yog leejtwg. Ecstasy yog no ib (qhov no yog nyob rau hauv tsis kawg muaj los yog lub meej) hais tias muaj tshaj thiab tseem ceeb tshaj plaws ntawm lub ether ntawm lub ntiaj teb. Ntawm chav kawm, muaj sab hauv zoo tab sis yog hais tias qhov no yeej tsuas Ecstasy Hauv no siv, muaj xav yuav, xyov, tiag, nyob rau hauv rooj plaub no, ib lub zeem muag thiab ib daim ntawv qhia hais tias koj tus kheej tsis muaj kev txaus siab rau tus so ntawm tib. Cov kev txaus siab, yog hais tias tej zaum kuv yuav hais li ntawd, ntawm Ecstasy, yog tsis li mus nyob, cov, nws tus kheej, tab sis, theej los tsim no teeb nyob rau hauv lub ether ntawm lub ntiaj teb. Perceptible zoo, rau leej twg lub neej yog, ntawm chav kawm, ib qho tseem ceeb, tab sis lawv yog cov ntau ntau rau lub ntiaj teb. Qhov tag nrho ntawm tib cov kev pab, txawm yog hais tias nws tsis paub, txawm yog hais tias nws tsis tau txais, txawm yog hais tias nws tsis kam, vim hais tias nyob rau hauv lub ether ntawm lub ntiaj teb, tab txawm tso tawm rog astral ntawm confinement, nws yog ib qhov tseem ceeb uas yuav nkag siab hais tias lub Ether ntawm lub ntiaj teb tau raug hloov tsis tseem tsis tau muaj tag nrho cov teeb uas yuav tsum tau yuav, raws li nyob rau hauv lub ntiaj teb Unified.
Seb Stars, elders los yog mystical lub xeev ntawm ecstasy yog tsis ncaj qha hais lus ib tug so lub hlwb los yog ib tug ntshaw tiam sis precisely tib lub disappearance ntawm lub hom phiaj los mus meditate, lub disappearance ntawm tus neeg nws tus kheej. Thiab no poob yog precisely dab tsi yuav cia rau pab tag nrho ntawm cov tib, yog li ntawd ntau ntau uas tseem ceeb tshaj lwm yam kev txiav txim. Tom qab ntawd ntawm chav kawm, ntev li ntev tau lub siab yog tseem tam sim no thiab tsis tau lawm, xyov, xa (los ntawm Supermind, los ntawm Lub teeb, tus Tswv Yexus), qhov no tej zaum yuav sawv cev rau, txawm tias cov neeg uas nyob, ib tug xav worthlessness. Thiab huv ntawm Ecstasy, tseem, yog tias nws tsim, nyob rau hauv ib lub siab, ib daim ntawv ntawm nws tus kheej tiv. Qhov no tiv, raws li tej zaum koj yuav saib tau, thov caw koj mus muab tsim lub xeev ntawm ecstasy. Yog li ntawd thawj lub sij hawm, ecstasy (tshwj xeeb tshaj yog thaum twg nws yog ib qho tseem ceeb ua nce, pervasive, haib, txawm) muaj peev xwm ua tau rau thaum disappears, los ntawm ib tug siab tsis muaj. Shantinilaya nyob, thiab thaum nws hla rov qab neeg, muaj peev xwm tawm nyob rau hauv thawj lub sij hawm, ib tug siab tsis muaj, thiab tej zaum sadness. Koj tsis tas yuav txhawj.
Strengthening koj sij hawm ntawm qhaj ntawv, strengthening dab tsi tshwm sim nyob rau hauv koj lub cev thiab nyob rau hauv koj nco ntsoov, ua tau tawm koj tej zaum thaum nws fades thiab disappears, ib tug siab ntawm emptiness thiab tsis muaj, resulting by ces nrog, los ntawm pib ntawm yog vim li cas. Qhov no, kuv xav hais tias, ib tug ib txwm txheej txheem. Thiab cov Mood swings, cov oscillations ntawm nco ntsoov nws tus kheej, cov nqe yog nruab nrab ntawm neeg thiab nws tus kheej (thiab, yog hais tias nyob, nyob nruab nrab ntawm tus yus tus kheej thiab lub meej), koj ua tau precisely (dhau Mood thaum nws disappears), qhia rau koj, rau koj, qhov kev xav ntawm tag nrho taiv manifested nyob rau hauv Ecstasy. Tab sis qhov tseem ceeb tshaj plaws ces yog tsis muaj. Vim hais tias cov kev ua hauj lwm ntawm qhov kev pab cuam uas tseem ceeb tshaj yog lus dab tsi tshwm sim nyob rau ntawm precisely Ether ntawm lub ntiaj teb, tsis yog rau koj. Qhov kev txiav txim ntawm Ecstasy yog feem, yog li ntawd, ntxiv dag zog rau cov ntseeg nws tus kheej, tus nqi ntawm Adamantine ib qhov me me thiab tus muaj peev xwm mus qhib, Kuv xav hais tias, ib co interdimensional tshooj hais tias tag nrho peb cov kwv tij thiab cov muam muaj peev xwm kos. Muaj yog ib tug loj zus yog li ntawd zoo, thiab raws li koj tau pom, thiab raws li peb tau hais li no, thiab txhua lwm yam, tej yam uas koj ua tau txo lub sij hawm ntawm Tribulation. Nws yog ib tug kuj zoo kawg thiab foom koob hmoov. Thiab raws li koj said Marie, hais tias ib ob peb hnub (Ed: nws hais lus rau Lub yim hli ntuj 15), qhov ntau lub sij hawm kav, qhov ntau koj yuav tsum mus rau rejoice, vim hais tias nws muab lub sij hawm los sau rau lub ether lub ntiaj teb Xav paub ntau ntxiv thiab xav paub ntau tshaj lub teeb, mus rau teb mus rau yoj ntawm lub neej los ntawm koj tus kheej hauv lub xeev, thiab qhov no yog qhov tseem ceeb tshaj plaws. Qhov no yog dab tsi tso cai rau ib qho kev nce tus naj npawb ntawm cov kwv tij thiab cov muam los mus txuas rau Supermind mus txuas nyob rau hauv lub plawv.
Qhov kev txiav txim ntawm Ecstasy yog tsis siab qeeb, nws tsis yog ib tug Retreat los ntawm lub ntiaj teb no, qhov no tsis yog ib tug khiav dim los ntawm kev muaj tiag, tab sis tsim los ntawm ib tug tshiab kev muaj tiag. Qhov zoo tshaj plaws ntawm cov kev pab cuam nyob rau hauv no rau theem. Tom qab ntawd ntawm chav kawm, koj tus kheej, yog thaum koj tawm (yog hais tias koj nyob), dhau nostalgia ntawm Ecstasy yeej muaj ib ob peb feeb ua ntej, tau manifest moodiness los yog ib tug puas siab puas ntsws ua tej yam uas sim hais tias, "yog vim li cas thab?". Thiab ces pov thawj hais tias koj muaj kev ua ub no, dej num yuav tsum tau pom zoo ua, khi mus ua kom tiav. Tiam sis qhov ntau koj loj hlob nyob rau hauv Ecstasy, qhov ntau koj yuav tau ua kom tiav yog dab tsi koj yuav tsum paub nyob rau tib lub xeev. Thiab ib txhia ntawm tej zaum koj twb tau tam sim no los yog heev sai sai no, koj yuav paub tias Ecstasy tsis nres nyob rau hauv tawm hauv nws nyob rau hauv ib txhia txoj kev, thiab hais tias zoo, cov kev pab nyiaj (rau koj thiab rau tag nrho koj cov kwv tij thiab koj tus muam, qhov twg lawv tej zaum yuav) yuav strengthened. Koj yuav soj ntsuam tau hais tias nyob rau hauv lub xeev no, koj muaj peev xwm ua thiab nqa tawm koj txoj hauj lwm nrog ib tug loj detachment, thiab muab tso rau tsis muaj kev rau siab, yam uas tsis tau tso tej yam tsis zoo los yog chim puas siab puas ntsws hauv lub xeev. Kev kawm Ecstasy, nws heev repetition yog lus rau koj thiab rau lub ntiaj teb thiab tag nrho nws muaj neeg ntau heev, feem ntau haib ua uas tau tshwm sim, tab sis txawm yog hais tias koj yog invisible rau sab nraum . Thiab nws kuj yog koj txoj hauj lwm anchoring thiab Sower ntawm Lub teeb tias tau xyov ironed tawm tej teeb meem, uas, xyov, hais tias tej yam, rau tam sim no, mus ntau tshaj smoothly dab tsi lub prophets ces tshaj tawm.
Ecstasy nyob rau hauv qhov kev txiav txim, nws yog ib qhov yuav ntawm lub teeb, uas yog tsis tau rau koj tus kheej yuav. Thiab kam los ntawm Lub teeb yog txawj ntse, vim hais tias nws paub qhov nws achieves, raws li yog hais tias, xyov, lub teeb yeej nco ntsoov nws tus kheej: conscience kom nquag plias, active nco ntsoov. Thiab dhau li ntawd, cov ntawm koj uas tau txais cov lus ceeb toom thiab nyob, yog paub hais tias zoo tshaj teb zaus Mood swings, dav tswv yim ua ntawm koj lub neej yog cov sib txawv. Qhov no yuav pab tau tsim koj tus kheej nyob rau hauv lub detachment uas tso cai rau koj mus ntsib ntau kom meej meej txog lub INS thiab outs ntawm no lub ntiaj teb no, xws li tag nrho cov tib neeg quavntsej nrog leej twg koj nyob rau hauv kev sib cuag, thiab nej no hu xovtooj rau, txawm nws qab ntxiag los yog unpleasant, qhov no pom tseeb, qhov no daim ntawv kaj, nws yog ib qhov li yog hais tias koj saib thiab lwm yam uas koj perceive txawv dab tsi tshwm sim nyob rau hauv koj nyiam dab tsi mus rau ib ncig ntawm koj, xws li nyob rau hauv ntiaj chaw.
Nyob Ecstasy tsis yog ib tug xau, los yog ib tug so lub hlwb. Nyob nrog lub Communion tso cai rau peb mus tsa li cas koj thiab nce lub ntiaj teb nws tus kheej. Nws yog nyob rau hauv no paub hais tias lub elders tau hais rau koj kom koj nyob ntsiag to. Nws yog nyob rau hauv no paub hais tias peb caw koj, peb, Star, mus rau contemplate zoo Blue tsho tiv no nrhiav, Ecstasy koj cov nqe lus txog koj lub neej. Vim hais tias, nco ntsoov: tus txawj ntse ntawm Lub teeb yuav yog dab tsi yog manifest, yam tsis muaj tsis kam, raws li pov thawj. Qhov no ua pov thawj ces transforms koj lub neej thiab hloov ntau. Thiab txawm hais tias koj tsis muaj nco ntsoov, vim koj lub tsev nyob rau hauv tsis kawg muaj (nyob qhov twg tej zaum koj xav tias pw, poob pw tsaug zog, tsis yog yuav tsum tau muaj), koj lig muaj. Thiab nws yog precisely koj muaj, tag nrho thiab meej, ntawm no, nyob rau hauv txawm li cas tej zaum koj yuav hu rau ib tug stasis los yog pw, uas cuam tshuam qhov uas tseem ceeb tshaj hauv koj lub neej thiab ether ntawm lub ntiaj teb.
Yog li ntawd qhov kev txiav txim ntawm Ecstasy yog tag nrho hais txog Txhawb, ntawm kwv tij thiab cov muam, tus tsim ntawm Communion thiab tau mergers. Cov Communions thiab cov mergers dhau qhia koj hais tias peb yog cov ze koj thiab peb tau los ze zog txhua txhua hnub me ntsis ntau, yog los saum ntuj ceeb tsheej tau lub ntiaj teb thiab on xaus mus rau illusion. Thaum koj tau pom zoo kom tsis txhob ntsiab koj lub hlwb, tus, los yog dab tsi nyob ntawm nws, qhov kev txiav txim ntawm lub teeb yuav ntau thiab ntau ntxhoov heev, tus tiv tauj nyob rau hauv koj channel yuav Marian, dhau lawm, xav paub ntau tshaj ntau ntsoov thiab haib. Ecstasy yog qhov kev txiav txim lub fairest thiab purest ntawm lub teeb rau tib. Yog hais tias koj txais yog dab tsi kuv hais, tsis yog mus ua kom nws yog ib tug ntseeg, tab sis tsuas yog mus nyob, tej zaum ntau yooj yim, koj yuav tsum nyob, piv rau Ecstasy, koj yuav tau muab ib ntshiab view ntawm zoo on koj lub neej. Vim hais tias Ecstasy yuav ua tau rau nws tus kheej dhau, nyob rau hauv cov chav kawm ntawm lub neej dog dig, nyob rau hauv nws cov simplest raws li feem ntau cov ua dej num. Lub Ecstasy yuav tau no fullness thiab siab tias qhov no tshwj xeeb yuav txav ntau heev thiab ntau yam ntxiv thiab xav paub ntxiv tas mus li. Ecstasy yog tsis tsim nyog los qhia los sis qhia tau, vim hais tias nws yog kev tawm tsam ntawm lub teeb. Kuv xav hais tias nws tsis tau yuav, tiag tiag, Lub teeb uas tsis muaj Samadhi, yam uas tsis muaj kev thaj yeeb, yam uas tsis muaj ecstasy li loj tshaj li nyob rau hauv lub sij hawm thaum koj txiav txim siab. Thiab dhau li ntawd, lub pov thawj peb tau coj koj ib co ntawm kuv tus muam thiab kuv tus kheej tau muab piav qhia, nyob rau hauv ib txoj kev, hais tias kom sai li sai tau ecstasy stabilized, nws cia li txawm tau yooj yim dua tau cov lus qhia, tsis ntawm no lub ntiaj teb no tab sis qhov tseeb ntawm teeb. Thiab ua hauj lwm muam Hildegard Bingen DE, piv txwv li. Yog li no, cov neeg, nws tsis tau thiab nws tsis tau tshwm sim. Nws uas muaj ib tug sab nraum view tsis tau nrog rau ib tug thib ob dab tsi tshwm sim nyob rau yuav luag tsis paub dav hlau ntawm lub ntiaj teb. Tsis tau qhov kev txiav txim, raws li kuv hais li no, yog qhov tseem ceeb tshaj plaws uas koj yuav tau qhia.
Ecstasy, Ntxiv mus, yuav tsis kav, ntev, raws li koj tej zaum yuav hais tias lub caij lub siab yog tsis tau, los yog hais tias koj tsis mus nrhiav kev tshab txhais txog ntawm dab tsi yog kev paub. Ecstasy thiab qhov chaw uas tsis muaj qhov muag, tsis xaav, tshwj tsis yog hais tias nco ntsoov nyob Shantinilaya yog tej qhov tseem ceeb tshaj plaws li rau lub ntiaj teb, rau koj, rau tag nrho cov kwv tij thiab cov muam ntawm lub ntiaj teb. Nyob Ecstasy tseem muab koj nyob sab nraum ntawm nws tus kheej, ib tug ntau tseeb siab ntawm dab tsi yog qhov kom ntawm lub teeb los yog tsis. Tsis yuav judging Puas muaj leej twg tab sis precisely vim hais tias, muaj nyob ecstasy, koj paub tag nrho zoo uas tshwm sim nyob rau hauv Ecstasy silence, nyob rau hauv cov cheeb tsam uas tsis muaj lo lus, qhov twg muaj tsis yuav, qhov twg tsis muaj nrog uake nrog rau kwv tij thiab cov muam uas, lawv tus kheej, yuav tsis muaj.
Ecstasy yog ib tug ua hauj lwm, tseem ceeb heev uas ua hauj lwm nyob rau lub ntiaj teb, vim hais tias nws xaus raws li tag nrho cov uas yog ephemeral ntawm tib neeg qhov, yog tsis muaj no ua ib tug xau. Ecstasy pauv lub cheeb tsam ntawm kev txaus siab, nws pauv koj qhov muag, koj lub qhov muag nws flourishes, nws transforms rau koj lub cev, nws pauv koj kev sib raug zoo mus rau lub teeb, thiab qhov no yog noticeable, txawm rau koj. Ecstasy yog yog li ntawd tsis tau lub siab qeeb txoj kev uas yuav imagined, los yog nws yog ib qhov lig siab qeeb tus thiab set nyob rau hauv txoj cia tag nrho cov uas yog ci, eternal, tsis yog raug rau lub sij hawm thiab qhov qhov chaw. Qhov no yog qhov tiag tiag yog dab tsi yog ib qho tseem ceeb. Nws tsis yog li yuav tsum muaj visions, kom nco ntsoov ib tug yav dhau los, txawm nws yog, nws yog tsis pom raws li qhov teeb tias yog thaws rov los, tej zaum tom qab koj lub qhov muag. Nws tsis nyob ntawm tej yam tib neeg ua lwm yam uas tsis yog koj tus kheej. Ecstasy leads koj los ze zog mus rau koj tus kheej Ascension, qhov pov thawj yog tus mechanism ntawm stasis qhov twg koj lub cev tiag li ploj, nyob qhov twg kev xav tsis tas yuav yuav muaj muab rau koj xav hais ntawm, vim Ecstasy ua rau koj nyob zoo dhau qhov hais thaum ua ntawm no no lub ntiaj teb no.
Ecstasy yuav tsum tsis txhob muab suav hais tias xau nyob rau hauv koj lub neej raws li ib tug sab nraud paub. Kev hlub yog ecstasy, raws li cov teeb. Ib yam dab tsi uas yuav yeej tsis paub tus neeg. Tom qab ntawd ntawm chav kawm, rau cov uas tsis nyob thiab tsis tau ua raws li, ib txoj kev los sis lwm, li cas peb tau communicated (los yog tshaj li peb tau communicated lawv tshoob saum ntuj ceeb tsheej), nws yuav rau cov kwv tij thiab cov muam no, ib tug loj nyuaj, yam uas tsis muaj ecstasy: nws yog los ntseeg tau hais tias paub qhov teeb sab nraum, paub cov cai no lub ntiaj teb no tsim tau ib tug kev xav ntawm txoj kev, qhov kev xav ntawm evolution. Thiab no kev xav ntawm txoj thiab evolution yuav Tu siab txhawb lub deb ntawm dog dig nco ntsoov thiab ecstasy nws tus kheej. Muaj txawm tau kom lub teeb nyob hauv qab ib tug bushel, raws li ib daim ntawv ntawm cov tswv, uas ntawm chav kawm yuav tsis yuav ecstasy, ecstasy vim hais tias, raws li koj paub, yog daim ntawv kaj. Daim ntawv kaj thiab no yuav khaws cia, tsis hais txog ntawm koj kev ua si. Yog li no, qhov no tsis tshwm sim dhau ib hmo, nyob rau hauv Feem ntau, tiam sis ib daim ntawv los ntawm txoj kev kawm ntawv nyob qhov twg, Raws li ntawm Ecstasy, koj yeej paub hais tias ua li cas yog nyob rau hauv phaj tsab rau neeg sib tw yuav.
Cov lus teb, ntawm chav kawm, yuav nyob ntawm seb koj nyob qhov twg yog. Tiam sis nco ntsoov tias lub Ecstasy yuav muab rau koj nyob koj incarnation, tsis yog raws li lawv nyias muaj nyias thiab raug txiav tawm los ntawm lub teeb, tab sis tiag thiab concretely kev cob cog rua. Thiab tag nrho cov nram qab no hais tias lub neej yuav hloov li ntau tshaj li muab rau koj kom nyob tus kheej. Qhov zoo ntawm Ecstasy ua, xyov, ntau palpable, on ntiaj teb raws li nyob rau hauv koj thiab ib ncig ntawm koj nyiam. Tom qab ntawd ntawm chav kawm, tus neeg yuav xav hais tias Ecstasy yuav pab sau, raws li kuv hais li no, koj khi, txawm lawv tej zaum yuav, tab sis qhov no yog dag. Delight nyob rau hauv ecstasy, tsis tshem koj los ntawm no lub ntiaj teb no, tsis yog rau lub caij, kom txog thaum lub hu rau ntawm Mary pab pawg neeg. Koj txoj hauj lwm yog tseem ceeb heev, tsis yog tus ua hauj lwm uas txau rau koj, tiam sis kev ua hauj lwm ntawm Ecstasy tias txau koj tus kwv tij thiab koj tus muam. Tsis yog koj tus kheej yuav thiab tsis xav tau los yog ntshaw ua.
Settling nyob rau hauv daim ntawv kaj Ecstasy thiab ua tau lub teeb ib ncig ntawm koj. Koj yuav tau lig hloov. Qhov peb fireplaces emit tsis tu ncua, muab koj ib tug saj ntawm of Peace thiab siab nyob rau hauv feem ntau thankless txoj hauj lwm tej zaum koj yuav muaj ua kom tiav. Thiab seb, nyob rau hauv koj lub neej, tej yam uas tseem zoo li nyuaj yuav (qhov no yog li ntawd txoj kev xav los sis tsev neeg, los yog ua lag luam los yog lwm yam dab tsi), koj yuav nrhiav tau ntau thiab ntau yooj yim, raws li Ecstasy los chaw txawm xav paub ntau tshaj koj lub neej. Ntawm chav kawm, muaj sij hawm thaum lub teeb hu rau koj mus rau extract lub ntiaj teb no, txawm yog los ntawm pw los yog stasis nws tus kheej, kev paub thiab ntaus nqi raws li li. Cov sij hawm, tiag, kuv tsis zais nws, yuav multiply. Tab sis nws yog nyob rau hauv lub sij hawm no, yog hais tias kuv tau hais tias koj refuel Lub teeb, tsis yog kom lawv muaj kev nyab xeeb nyob rau hauv koj, tiam sis rau retransmit, tsis yuav, thiab mus rau bathe lub ntiaj teb, koj cov txheeb ze thiab tag nrho cov kwv tij thiab cov muam ntawm lub ntiaj teb, nyob rau hauv no lub teeb. Ecstasy yog dab tsi tab sis tshem ntawm lub ntiaj teb no. Ecstasy yog dab tsi tab sis lub negation ntawm lub ntiaj teb no tab sis nws yeej yog lub spiritualization ntawm lub ntiaj teb no los ntawm cov teeb meem. Ntawm no yog Ascension, nws tsis yog lwm qhov. Tsis muaj kev txawj ntse yuav tsis paub yuav yog los ntawm tej yam kev pab mus rau Ascension. Hais tias koj muaj peev xwm txaus siab (zoo li kev thov Vajtswv, xws li so lub hlwb raws li ib tug kev) no tsuas yog hais, kawg, nqa koj nyob ze thiab paub dab tsi kuv said. Yuav kom tsis nco qab oneself nyob rau hauv ecstasy yog los nrhiav kev hlub nyob rau hauv qhov uas tsis yog-ib ncig txoj kev, nrhiav tau kev thaj yeeb thiab radiate no kev thaj yeeb, tsis muaj tus kheej ntshaw. Cia li nyob rau hauv no kev nyiam ecstasy thaum uas manifests, dhau tag nrho cov xaav, nws yog nrhiav tsis pub dhau nco ntsoov. Qhov no yuav ua ntau pom meej, ntau thiab ntau pom tseeb sai li uas koj txais, sai li uas koj zoo siab txais tos tus yoj ntawm ecstasy. Nws yog tej zaum yuav tshwm (thiab tshwm ntau yooj yim) nrog rau qhov kev txiav txim ntawm yoj ntawm lub neej uas kwg deg Marian thiab Blue tsho tiv no nrhiav, los ntawm hluav taws kub ntawm lub plawv. Nco ntsoov tias, nyob rau hauv cov sij hawm thaum nws li poob rau koj, nws yog ib qho hu rau ntawm Lub teeb thiab Hu rau ntawm lub teeb yuav ua ntau ntxhoov heev. Tab sis tsis pub ntawm no lub teeb, dhau lawm, yuav ua nce ib qho tseem ceeb, vim hais tias muaj ntau kwv tij thiab muam ntim thiab teeb txheeb los ntawm lawv cov kev mus ncig sab ntsuj plig, uas muab tso rau lub outset los ntawm txoj kev nws tus kheej, ib tug deb ntawm lawv thiab Ecstasy.
Ecstasy yog ywj siab los ntawm tej yam kev txawj ntse, tsis muaj kev soj ntsuam no: nws stems los ntawm abandonment ntawm Lub teeb thiab Abandonment ntawm yus tus kheej. Vim hais tias cov teeb yog peb cov essence, peb nquag haum xeeb, thiab peb cov uas meej, nws yuav tsis tshwm sim, los yog maj dheev, ib tug siab ntawm kev sib tw rau cov neeg uas nyob ecstasy, kev nkag siab ntawm nyob qib siab, los sis kev tawm ib lub koom haum. Lub teeb ua rau koj nrhiav tus ecstasy, spontaneity thiab lightness hais tias yog tsis muaj ib tug khiav dim tab sis ib tug lightness ntawm lub neej qhov twg tsis muaj chav tsev rau sij hawm, qhov chaw uas muaj ntau chav rau kev txom nyem los yog tsis kam. Siab yuav yog li ntawd los koj ntau mus siv cuag thiab Peace nce tsheev. Nws yog qhov no muaj peev xwm ntawm Lub teeb, thaum lub sij hawm uas lub sij hawm, uas, lus, rau ib tug polarity kev hloov no yuav siv qhov chaw nyob rau hauv lub ntiaj teb, koj ua dhau lawm, koj tseem yuav hloov cov polarity. Hais tias yog hais tias txawm yog hais tias qhov kev ua si yog txuas ntxiv raws li ua ntej, koj pom ntau thiab xav paub ntau tshaj koj paub tib txoj kev.
Raws li muam MA qhia koj (Ed: Ananda Mayi MA), koj yuav pom ntau thiab ntau yam ntxiv kom meej meej, nyob rau hauv koj thiab ib ncig ntawm koj, dab tsi yog ntshai dab tsi thiab yog los ntawm kev hlub, tsis yog raws li sab nraud txiav txim (hais txog dab tsi koj yuav saib tau nrog koj lub qhov muag los sis hnov ​​nrog rau lo lus uas hais) tab sis ntau ncaj qha los ntawm Lub Plawv mus rau plawv. Thiab qhov no yuav ua tau rau, Ntxiv mus, los ntawm strengthening ntawm Nws ntaus nqi nyob rau hauv pob ntseg. Tag nrho cov no yuav tshwm rau koj raws li ntau thiab ntau tsheev. Ib zaug ntxiv, txawm tias nws muaj lub sij hawm thaum kuv ua ntej hoob no, cov neeg muaj peev xwm tsuas yog xav thiab nres. Thiab nws yog nyob rau hauv cov sij hawm uas koj yuav tsum tau reconnect rau koj tus kheej ecstasy. Thiab nco ntsoov tias Ecstasy cuam tshuam lub tag nrho lub ntiaj teb, ntau ntau tshaj yog dab tsi koj yuav ua nrog lo lus los yog qhov kev txiav txim. Ecstasy yog tseem ceeb dua qhov kev txiav txim sab nraud, vim hais tias nws yog tus loj tshaj. Hu rau ntawm lub teeb yuav hais kom koj paub qhov nrhiav thiab los ntawm nyob nrog lub contradictions ntawm neeg uas tej zaum yuav zoo li insurmountable ploj los ntawm lawv tus kheej, tsis hu xov tooj rau cov tsis muaj kev txiav txim ntxiv rau koj ib feem. Muaj nrhiav, nws tsis yog lwm qhov. Nrhiav tsis nyob ntawm seb koj, nws nyob ntawm qhov kev txiav txim ntawm lub teeb nyob rau hauv koj los ntawm lub caij koj zoo siab txais tos. Tag nrho koj lub neej yuav yooj yim dua, txawm tias lub sij hawm ntawm stasis tej zaum yuav zoo li nyuaj rau reconcile nrog precisely dog ​​dig lub neej. Thaum cov kev kho me ntsis thiab ncaj nruab nrab ua, koj yuav pom tau tias nws tsis muaj dab tsi. Koj vitality yuav profoundly txawv, koj muaj sia xav tau kev pab kuj hloov. Kom koj thiaj li muaj peev xwm ces ntsuas, heev tiag tiag txoj kev, hais tias nyob rau hauv koj thiab nyob rau tib txoj kev rau lub ntiaj teb.
Archangel MIKAËL nug koj rau solstice thiab equinox, kom tau ua ke, nyob rau hauv silence, nyob rau hauv ecstasy, yam uas tsis muaj hom phiaj (editor lub cim: pom nws hais lus rau Lub yim hli ntuj 18 nyob rau hauv lub "lus mus nyeem" nyob qhov twg nws evokes tom ntej thaiv ntawm 22 Cuaj hlis 2012). Tus txawj ntse ntawm Lub teeb yuav li yooj yim, thiab nyob rau tib, coj tseem xav paub ntau tshaj nws zaum kawg tso. Tom qab ntawd ntawm chav kawm, rau ib tug leej twg pom nws nrog nws tus tsis tau pom ib tug xau, ib tug tsis pub ntawm lub neej, vim hais tias lub hom phiaj ntawm neeg yog los tuav thiab ntseeg tau hais tias tsuas tso tus lub teeb nyob qhov twg muaj tsis muaj, tej yam uas yuav ntau xis nyob rau hauv lub ntiaj teb no no. Tab sis lub hom phiaj yog kom tsis txhob yuav zoo no lub ntiaj teb no. Lub hom phiaj yog los restore qhov tseeb, mus rau restore lub Kingdom ntawm lub teeb, tsis imagining los yog kwv yees (tsis tooj mus rau dab tsi ntau kwv tij thiab muam ntseeg) tias teeb yuav hloov txhua yam thiab hais tias lub neej yuav mus txuas ntxiv.
Leej twg nyob Ecstasy, ntau yooj yim paub tias yeej muaj tseeb lub neej yog tsis tau ntawm no. Raws li koj tau said lwm qhov uas muaj kev paub los ntawm kev tuag (yam uas tsis muaj ua mystical) tuag, ntawm no nws yog ib qhov. Thiab txawm yog hais tias lub zeem muag ntawm tus zov kom koj ntseeg tau hais tias tag nrho cov no muaj peev xwm hloov, nws tsuas yog ntshai ntawm neeg ntawm nws tus kheej demise, uas yog qhia. Puas muaj leej twg uas tsis tau mus nyob rau hauv Lwm yam ntug dej, raws li koj said tij laug K muaj peev xwm to taub tsis muaj dab tsi thiab tsis tau txais dab tsi ntawm Ecstasy. Thiab yog li ntawd, qhov no tus kwv thiab cov muam no yog leej twg muaj peev xwm tsis nyob uas tsis muaj dab tsi yog sau npe nyob rau hauv kev ntshai. Thiab raws li koj said muam MA ANANDA, muaj kev ntshai los yog kev hlub, tus so yog, xyov, hais tias occupations thiab distractions. Yog li ntawd, txawm koj qhia koj lub hlwb, koj tus keeg, nws yuav qhia rau koj tias nws yog sib tsis tau, nws yuav qhia rau koj hais tias muaj ntau ntau yam kom ua nws tes tsho. Nws yuav qhia tau rau koj hais tias koj tsis nqaij, koj tsis tau tiv nrog lub luag hauj lwm. Tiam sis qhov twg yog koj lub luag hauj lwm? Nws yog nyob rau hauv relation no lub ntiaj teb no, los yog nws yog nyob rau hauv relation mus rau lub teeb? Nws yog ib tug los yog lwm yam, thiab. Lub Baptism ntawm Saum Ntuj Ceeb Tsheej Hluav Taws, Hluav Taws lub ntawm Holy Ntsujplig, kuv qhia koj tias. Yog li ntawd tsis muaj ib qho kev xaiv zoo dua tshaj mus txais qhov tsis txaus siab ntawm Lub teeb, tshaj yuav immersed, tsis yog nyob rau hauv sib ntaus tiam sis nyob rau hauv lub fullness ntawm lub teeb. Txhua tsav txhua yam yuav noj sijhawm li tso nws tus kheej. Yog li ntawd leej twg tseem sau npe nyob rau hauv neeg, tsis txhob txiav txim, vim hais tias nws yuav qhia rau koj nws yuav siv li nws tes tsho, nws yuav tsum ua concretely. Tab sis muaj ib yam dab tsi ntau tshaj qhob lub kev txiav txim ntawm Ecstasy. Nws nyob ntawm tag nrho cov, dua, ntawm qhov chaw uas koj nrhiav, thiab qhov twg yog koj nco ntsoov. Ecstasy ua rau koj txawm loj hlob lub teeb, loj hlob nyob rau hauv kev thaj yeeb, serenity loj hlob ib zaug thawj sij hawm ntawm nrog thiab muaj dhau los. Koj muaj peev xwm tsis tsis kam ua zoo Ecstasy, thiab nyob rau lub cev nws tus kheej nyob rau hauv tag nrho cov yam ntawm koj lub neej nyob rau lub ntiaj teb no.
Lub koog tsis tiv thaiv kom txhob kev txiav txim nyob rau hauv lub duality ntawm neeg, tiam sis transcends nws. Nws ua rau koj zoo siab txhua yam ua txhua yam kom tau. Nws kuj yuav siv sij hawm koj mus rau qhov tseeb, uas yog meej. Lub truths ploj: tus truths txog dab tsi yog ib ntus, ephemeral, thiab hais tias tsis tas. Ecstasy chaw koj nyob rau hauv eternity, txoj cai ntawm no, nyob rau hauv lub certainty thiab siab thiab kom meej pauv lub ether ntawm lub ntiaj teb. Ntawm chav kawm, kuv los kuj hais tias cov neeg uas tsis nyob, tsis tau paub, yuav tsis ntseeg tias nws. Los yog cia li nyob rau hauv cov nyob, nws tsis yog ib qho kev ntseeg los yog kev txawj ntse, Nws yog ib lub xeev qhov twg siab thiab hlub yog txhua txhia qhov chaw. Txawm tus muaj peev xwm hais tias txawm nyias muaj nyias lub qhov muag saib hais tias, muaj qhov pib no of Peace thiab siab no. Qhov xav koj tawm hauv lub hlwb ploj. Tom qab ntawd ntawm hoob no, cov neeg uas tau pib mus nyob no tej zaum yuav xav li cas lawv yuav mus yuav tau ua suav, ua rau koj khiav hauj lwm nyob rau hauv cov tsev nyiaj, yuav khoom, npaj zaub mov noj. Tab sis qhov no yog tsis muaj tseeb, nws tsuas yog ib ntus thiab nruab nrab lub sij hawm. Koj ib txwm tuaj tawm loj, brighter, xav paub ntau tshaj hlub. Tsuas yog tus keeg yuav ntseeg tau tias rov qab. Tus txawj ntse ntawm Lub teeb tsis yog ib lo lus npliag thiab koj yuav pom ntau nyob rau hauv koj, vim hais tias, raws li ib co hnub qub thiab ib co Veterans tau qhia koj tias tag nrho cov kev xav tau hloov. Yuav ua li cas ciali tseem ceeb heev, yav tas nyob rau hauv tus ntawm Ecstasy, disappears, raws li yog hais tias los ntawm khawv koob nyob rau hauv koj lub neej. Nws yog tib yam kev ntshai uas tej zaum yuav nyob twj ywm, txij thaum muaj yuav tsis muaj kev ntshai los yog kev hlub. Thiab yog hais tias tus Rapture yog, kev hlub yog muaj. Thiab yog li ntawd ntshai yog ploj mus, los yog luv dua.
Teb cov lus Hu rau ntawm lub teeb thaum nws cuam tshuam rau koj tus kheej. Tsis txhob procrastinate, tsis txhob muab lwm yam lub sij hawm, vim hais tias koj yeej tsis paub thaum twg koj réappellera Lub teeb. Nws yog nyob rau hauv cov sij hawm uas kuv yuav tsum tau qhia rau koj: "Yuav ua li cas yog ib qho tseem ceeb? ". Yuav ua li cas yog ib qho tseem ceeb thiab tseem ceeb heev rau koj mus rau lub ntiaj teb? Yog dab tsi nws yog tuaj ib lub sij hawm muaj tej yam nyob rau hauv ib qhov chaw los yog tej yam yog dab tsi nws yog, piv txwv li, sim ntawm tag nrho cov nqi kom ib pluas noj xws li lub sij hawm, kom ua raws li cov kev cai, kev txwv mus rau thav ntawv uas koj, feem ntau ntawm cov sij hawm, teem koj tus kheej, los sis yog dab tsi yog Freedom? Lub teeb hu koj kom koj kev ywj pheej thiab autonomy. Qhov no tsis yog ib tug txheej txheem los yog egotistical los yog narcissistic, tab sis qhov no yog muaj tseeb cov kev pab cuam mus rau lub teeb. Nws tsis yog nyob rau hauv bonds. Qhov kev pab cuam lub teeb yog tsis ua raws li nrog ib lub hom phiaj hais tias koj muaj teeb rau koj tus kheej, vim hais tias tsuas yog lub hom phiaj uas koj yuav tsum tau tam sim no ua kom tiav, tam sim no, yog qhov no qhov twg yog Lub teeb tranquility. Nws yog ib txog li koj, raws li ib txwm, los txiav txim yog hais tias qhov no yog koj qhov tseeb los yog tsis. Tag nrho cov no yog ua li cas tam sim no, vim hais tias qhov no yog npaj rau cov collective ascension ntawm tib. MIKAËL raws li koj said "lub cim ntawm lub ceeb tsheej thiab lub ntiaj teb yuav ua nce tsheev." Tom qab ntawd ntawm hoob no, cov neeg uas tsis kam nyob no ceeb tib (vim hais tias nws yog ib qho), yuav tsis pub nyob rau hauv. Leej twg tsis xav kom pom, thiab tsis xav pom, tsis txhob kws txiav txim plaub, vim hais tias txawm yog hais tias nws tshwm yuav tsum tau lees paus nyob rau hauv nws cov neeg, qhov no yog consolidation tsuas ntshai, ntshai ntawm nws tus kheej tuag, nws dissolution. Raws li kuv hais li no, nyob rau hauv neeg, lub neej rau koj yog nyob ntawm no, tab sis no lub neej yog tsis tiag lub neej.
Tag nrho cov neeg uas tau ploj mus, raws li lawv hais tias, nyob rau lwm tes, koj muaj testified no koj xauv li, xauv nyob rau hauv ib lub cev, nyob rau hauv ib yam dab tsi uas yog hnyav, qhov chaw uas tsis muaj ib qho teeb thiab saum toj no tag nrho, tsis muaj kev ywj pheej. Yeej muaj tseeb kev ywj pheej yog tsis los ntawm lub ntiaj teb no tab sis koj muaj Unleashing no lub ntiaj teb no thiab uas txhais tau tias ecstasy, nws mus los ntawm lwm nco ntsoov, lwm lub xeev, tseeb, xav paub ntxiv thiab xav paub ntau tshaj no, koj li txhaum cwj pwm yav dhau los. Thiab qhov no yog qhov twg nws yuav hais kom koj dab tsi yog qhov tseem ceeb tshaj plaws li rau koj? Lub teeb thiab tus so, tag nrho cov so? Thiab nws yuav teb zoo no equation mus rau kev thov no. Yog hais tias koj xav mus ntes cov teeb, tsuas sprinkle koj lub neej nrog lub teeb, mus nkaum qhov ntshai, lub teeb yuav dim. Yog hais tias koj acquiesce mus rau Lub teeb thiab hlub yuav sau thiab sau lub ntiaj teb no. Qhov no yog kev sib tw hais tias koj muaj nyob rau tag nrho cov, mus sib xws degrees thiab nyob rau txawv sij hawm. Thiab koj kuj pom tau tias, tsis hais seb qhov kev ntxhov hnyo ntawm lub ntiaj teb no, txawm yog hais tias koj nyob hauv me me mob, hlub, Lub teeb yuav ntau ntau haib tshaj li tag nrho cov inconveniences ntawm lub ntiaj teb no. Tab sis yuav tseem xaiv ntawm lub teeb, tsis yog raws li ib tug hlub uas nws xaiv ntawd, tsis yog raws li ib tug zaum kawg destination, tab sis nyob rau hauv es tsis muaj dab tsi yog yuav tau txais los sis tsis kam mus yuav nyob los ntawm kev. Raws li ib txwm, koj yog cov nkaus xwb master on board no lub tsheb nyob rau hauv koj nco ntsoov. Tsis txhob mloog rau leej twg, tsis txhob mloog li koj said Lub teeb. Yog hais tias nws nug koj kom nres rau ntawm ntug ntawm txoj kev, ua nws. Yog hais tias nws nug koj kom koj muab koj lub txaj lub sij hawm, ua nws. Nws tsis muaj khi nqa mus qhov tseeb thiab qhov teeb ces nws tsuas txhais tau hais tias koj xav mus sprinkled nrog lub teeb thiab mus txuas ntxiv rau koj lub neej li niaj zaus, yam uas tsis muaj kev hloov dab tsi, txawm yog hais tias koj thov thiab declaim Lub teeb . Koj ntsib koj tus kheej cov dej num thiab muaj ceeb tib. Acquiesce koj mus rau lub teeb, los sis yog koj nyob rau hauv kev ntshai thiab tsis pub? Yuav tsis muaj lwm txoj kev thiab txhua leej txhua tus yog dawb mus nyob li cas nws tuaj rau lub ntiaj teb no nyob rau ntawm lub sij hawm no. Tab sis nce, raws li hais Marie MA (Ed: Ananda Mayi MA), koj muaj peev xwm muaj kev ntshai thiab kev hlub. Qhov no yuav yog hais ib los yog lwm yam.
Tsis txhob txhawj (raws li tau hais tias kuv rov hais dua thiab tam sim no) rau cov neeg uas, rau tam sim no, tsis zoo li tsis yog tus twg nyob tsis raug cuam tshuam los ntawm txoj kev no. Stick rau yam dab tsi lub teeb nug koj, ua zoo paub hais tias koj lub hom phiaj. Yeej muaj tseeb lub neej yuav tshwm raws li koj tsis ntawm no lub ntiaj teb no, tab sis tsuav yog koj tsis nyob, nws yog ib qhov sib tsis tau qhia rau koj paub. Cias paraphrase BIDI rau refute no instant twb muab kev txhawb nqa mus rau qhib ntawm lub qhov rooj mus rau eternity. Xav tias dawb nyob ntau intensely lub teeb, yam uas tsis muaj kev txwv thiab tsis muaj Restraint, thiab tshwj xeeb tshaj yog yam uas tsis muaj kev ntshai. Koj tsis muaj lwm txoj kev tab sis kom tawv los yog abandon koj, lig, kom muaj ib tug yog leejtwg los yog kam txais yuav poob hais tias yog leejtwg, tsis yog rau cov tsis muaj dab tsi tab sis rau Full thiab fullness. Qhov no muaj peev xwm tiag yuav tsum yog ib tug me ntsis teeb meem rau cov neeg, vim hais tias nyob rau hauv no theem, muaj ib qho tseem ceeb heev kev xaiv: sawv rov qab los sawv rov qab los los yog tsis tau, txais yuav los yog tsis ua.
Tom qab ntawd ntawm chav kawm, kom txog thaum uas tam sim no, nws yog ib qho yooj yim hais tias koj saib rau lub teeb, uas koj tseem nyob rau ib sab ntsuj plig txoj, koj purifiiez dab tsi koj hu rau Karma, koj Evolve. Tab sis qhov teeb yog tsis hloov. Kev hlub tsis yog ib qho kev evolution. Raws li twb said nag hmo, qhov no yog ib tug transubstantiation: lub Hloov los ntawm caterpillar mus npuj npaim. Lub caterpillar yog ephemeral, caterpillar, raws li tau hais li no, tsis paub cov npuj npaim. Nws muaj nyob rau ntawm no theem, ib qho li txoj cai ntawm abandonment ua. Yog li ntawd peb kuj muaj, paub hais tias nyob ntawm koj tus kheej keeb kwm, kev ntshai tej zaum yuav ntau dua los yog tsawg dua muaj, xav paub ntau tshaj los sis tsawg dua mob siab heev. Nco ntsoov tias, nyob rau hauv lub sij hawm thaum txoj kev ntshai yog manifested los yog li nyob rau ntawm lub sij hawm thaum uas koj nrog koj tus essence ntawm Lub teeb, thiab qhov teeb yog deb tshaj no ces muaj, interrogation. Hu rau peb, peb yuav pab tau koj nyob rau hauv cov sij hawm. Yog hais tias cov tsos mob loj hlob nyob rau hauv lub cev, yog hais tias lub visions tshwm, yog hais tias tej xwm txheej tshwm sim nyob rau hauv lub cev los yog rau hauv koj lub cev yuav luag tsis paub, tsis txhob txhawj nyob rau hauv lub sij hawm ntawm Ecstasy thiab stasis, mus dhau. Lub teeb paub dab tsi nws yuav tau ua. Ntxiv dag zog rau koj tsis kam demonstrations, los yog lwm yam kev mob. Nws tus kheej-Abandonment thiab Abandonment mus rau Lub teeb koj yuav pom sai sai heev los ntawm koj tus kheej, yog hais tias nws nyob, hais tias tsuas yog tej yam uas tej zaum yuav tiv thaiv koj los ntawm kev nyob kuj ntshai, muaj tsis muaj lwm lub hauv paus. Ecstasy nyob, nyob thiab nyob Shantinilaya lub meej, koj muaj cuab kav yuav pom tseeb, rau koj tus kheej, nyob rau hauv qhov tseeb, nws tau yeej ib txwm tsis tau muaj thiab tsuas xav kev, lub tswv yim ua adherence rau kev ntseeg, ntau haiv neeg thiab ntau yam, koj tau tiv thaiv los ntawm nyob thiab pom dhau tej lub zeem muag. Kuv nres rau ntawm no kuv lo lus. Cia kuv nyob nrog koj nyob rau hauv silence rau ob peb yam uas tsis muaj sij hawm ntshaw, yam uas tsis tau nug, yam uas tsis muaj txawm mentioning Communion los yog ib yam dab tsi: tsuas nthuav qhia koj tus kheej, tam sim no nyob rau hauv tag nrho cov ntawm peb no.
... Sib koom qhov khoom plig los ntawm nrhiav ...
Thiab nco ntsoov tias tseem muaj tag nrho cov pleasures ntawm no lub ntiaj teb no, leej twg yog cov lawv, tsis muaj cuab kav yuav ephemeral. Lub Library ntawm Vajtswv los yog lub teeb thiab eternity: nws yog ib qhov ntau loj tshaj lub Library ntawm txaus siab dab tsi. Qhov no nws yog ib tug certainty, lub caij koj txais nws, vim hais tias koj nyob. Koj ntawm no rau. Kuv xaus nrog lo lus no: txhua yam uas yog yug los ntawm nqaij yog perishable thiab fleeting. Tsuas yog tus Ntsujplig yog Vajtswv thiab Koj puas tau tag nrho cov saum toj no Ntsujplig. Neeg raug kaw nyob rau hauv cov nqaij uas yuav tsum tau txawm li cas los coj tau, dhau lawm, mus rau nws Liberty. "
Kuv GEMMA GALGANI Kuv Hlub koj. Koj yog kuv, raws li kuv koj: haum xeeb ntawm hlub, nyob rau hauv lub multiplicity ntawm tshwm sim. Haum xeeb ntawm Lub teeb. Lub siab ntawm teeb. Saib koj tom ntej no lub sij hawm. Cia muaj yuav teeb koj lub tsev. Peace yuav nrog koj, txhua txhua ua tsis taus pa. Saib koj sai sai no.




*****

 

SRI AUROBINDO


16 août 2012
 Je suis SRI AUROBINDO. Frères et Sœurs en humanité, dans l'Amour et dans la Grâce, il m'est demandé de venir exprimer un certain nombre d'éléments, visant à vous faire approcher de ce que peut représenter le vécu de l'Absolu, quant à l'intérieur et à l'extérieur.
Parler, en effet, d'intérieur et d'extérieur est, bien évidemment, possible, de par même la constitution de la vie sur cette Terre. Il y a ce qui est dedans, il y a ce qui est dehors, il y a ce qui est observable et perceptible, à l'extérieur, et il y a ce qui est vécu, en quelque sorte, à l'intérieur. Le vécu de l'Absolu, comme de l'Infinie Présence, va transformer cela. En effet, parler d'intérieur et d'extérieur, envisage, bien sûr, une notion de limite, de délimitation et de séparation entre ce qui est à l'intérieur et ce qui, par définition, est à l'extérieur. Les états de Présence et de Je Suis (réalisés, par exemple, par les Couronnes Radiantes du Cœur et de la tête, ou par l'Éveil de la kundalini) conduisent à expérimenter des états de non séparativité, des états où le cloisonnement tend à s'effacer. Permettant de vivre, en quelque sorte, ce qui est nommé le Soi (ou le Je Suis). Mais même au sein du Soi (ou de ce Je Suis), il existe toujours une limite, une séparation, entre ce qui est dedans et ce qui est dehors. Chaque conscience, chaque Frère et chaque Sœur, présent à la surface de cette planète, a donc un intérieur et un extérieur. La communication passe par l'extérieur, de l'un comme de l'autre, pour pouvoir résonner et impliquer un certain nombre de perceptions, au niveau de l'intérieur de chacun.
Ce qu'il advient au moment du vécu de l'Absolu est de tout autre nature. C'est qu'au fur et à mesure que cet Absolu est vécu, par nos Frères et Sœurs qui le vivent, il se traduit par la disparition pure et simple de cette notion d'intérieur et d'extérieur : la limite, la délimitation semble disparaître, et elle disparaît réellement. Ce que je vais exprimer fait suite à ce qui avait été exprimé, voilà peu de temps, par l'Étoile NO EYES (ndr : son intervention du 20 juillet 2012), concernant ce qui est Vu avec le Cœur, et ce qui peut être vu avec les yeux, avec la vision Éthérique. En effet, l'Absolu est caractérisé par cette notion de Transparence, Intérieure, où plus rien ne fait obstacle à la Lumière. Qui dit Transparence, comme par effet d'une vitre, donne à Voir de la même façon, sans aucune altération, ce qui est dedans comme ce qui est dehors. Celui qui est Absolu au sein d'une forme va développer, de manière rapide, sans le chercher, une perception nouvelle, qui n'est plus ni une communication, ni une Communion, ni une Fusion, ni une Dissolution, ni même une Délocalisation de la Conscience ou une Multi-localisation de la Conscience, mais bien quelque chose de nouveau, difficile à exprimer au sein de concepts et de mots, mais qui est la stricte réalité du vécu. Ce qui est perçu à l'extérieur est perçu, de la même façon, à l'intérieur. Ce qui est vu dans le ciel, est vu dans le Soi. Ce qui est entendu à l'extérieur, est entendu à l'intérieur. La délimitation entre l'intérieur et l'extérieur n'existe plus. Il y a donc une Transmutation qui se produit, à ce moment-là, qui réalise, pour l'Être qui le vit, une absence de limite, une absence de barrière, et l'accès à cet Absolu, dont rien ne peut être dit, mais dont il peut être rendu témoignage.
L'état Absolu s'accompagne donc de la disparition, par la Transparence, l'Humilité et la Simplicité, de toute notion d'intérieur et d'extérieur. Il n'existe plus de délimitation, de barrière, entre ce qui est dedans et ce qui est dehors. D'ailleurs, même l'expression de « dedans » et de « dehors » ne veut plus rien dire : dans la mesure où l'Absolu avec forme est touché (si je peux employer ce mot), est réalisé, cette notion de délimitation disparaît d'elle-même. C'est le principe même, d'ailleurs, de la Transparence, qui est en œuvre, à ce moment-là, et qui permet, à vos Frères et à vos Sœurs qui le vivent, de manifester l'ensemble, non pas de pouvoirs, même spirituels, mais bien plus, des capacités, tout simplement, à s'installer dans la non localisation, et dans ce qui a été nommé le non être. Il n'y a plus d'appartenance, il n'y a plus d'appropriation, à un corps, à une idée, à une fonction, à un intérieur ou à un extérieur. Il n'y a plus, en quelque sorte, de frontières. Cet état, qui est au-delà du Samadhi, correspond à ce qui a été nommé cet Absolu Ultime (ndr : voir notamment sur ce thème l'intervention d'ANAËL du 9 avril 2012), ou, si vous préférez, ce qui se rapproche de cette Demeure de Paix Suprême.
La conscience est un mécanisme d'extériorisation et de projection, quelle que soit cette conscience, qu'elle soit limitée par la personne, qu'elle soit limitée par les sens, ou qu'elle soit expansée au plus large qu'il soit possible (au travers du Corps d'Êtreté, de la Présence et du Je Suis, jusqu'à l'Infini ou Ultime Présence). Les expériences, que l'on peut qualifier de mystiques, vécues à ce moment-là, évoquent un sentiment de Dissolution, de Plénitude, un sentiment, où plus aucune barrière ne semble exister, dans la conscience comme dans la perception. Les Archanges et nous-mêmes, nous vous avons souvent affirmé que nous étions à l'Intérieur de vous, de la même façon que le Soleil, les Planètes, les Univers, et l'ensemble des Mondes, Créés et Incréés, est à l'Intérieur de vous. Dans l'Absolu, n'ayant plus de localisation au sein d'une individualité, d'une personnalité, d'une conscience limitée ou illimitée, l'installation au sein de cette Conscience au-delà de toute conscience, va faire, en quelque sorte, disparaître toute distinction possible entre l'intérieur et l'extérieur. De la même façon que l'Absolu n'est pas ce corps, que celui qui vit dans l'Absolu n'est pas ce mental, ni cette personne, ni cet individu, de la même façon, la Délocalisation Ultime de la Conscience se traduit, pour celui qui le vit, comme un sentiment indicible (bien au-delà de tout sentiment humain) de ne plus être séparé de quoi que ce soit, de ne plus être enfermé dans quoi que ce soit, n'étant plus localisé au sein d'une forme, au sein de quelque chose qui est appelé éphémère.
L'installation et le vécu de l'Absolu, va donc faire disparaître toute barrière et toute distance. Donnant, en quelque sorte, accès à la possibilité de passer d'un état à un autre, sans aucune difficulté, de manière évidente, comme si, enfin, l'Être qui le vit retrouvait ce qu'il avait toujours Été, avant la séparation, avant l'incarnation, et avant même l'Êtreté, avant même ce qui est nommé l'Origine Stellaire. Ceci est difficilement appréhendable par des mots et, encore plus, assimilable au travers de concepts. L'expérience du Samadhi et ses différents stades, au sein de la conscience Turiya, peut représenter, en quelque sorte, une approche de cette Dissolution de l'intérieur et de l'extérieur. Vient un moment, lors de l'établissement, au-delà de tout état temporaire, de l'Absolu, où se manifeste quelque chose de nouveau, où ne peut plus exister la moindre distance entre un point et un autre. Exprimé tel que vous l'a exprimé BIDI, cela donne : le Centre, présent en tout point (ndr : voir l'intervention BIDI-2 du 13 juillet 2012). Il n'y a plus d'attachement réel à une forme, à un concept, à une idée, à un Monde ou à une Dimension. Cela ne peut être réalisé qu'au travers, comme je l'ai dit, de la Transparence, dont les outils les plus importants sont l'Humilité, la Simplicité, et l'Intégrité. Cette Intégrité, dont je parle, n'a rien à voir avec des règles morales ou sociales, manifestées par une quelconque personnalité, mais est bien l'Intégrité, au-delà de l'Unité, conduisant à, et permettant à l'Absolu d'Être, à chaque instant.
Cette disparition de limite ou de frontière, entre l'intérieur et l'extérieur, fait justement partie de cette Dissolution Ultime. Amenant la conscience à ne plus être tributaire, justement, d'un quelconque attribut, d'une quelconque fonction, ou d'une quelconque circonstance, intérieure comme extérieure. Il n'y a donc pas, à proprement parler, de disparition de l'intérieur, de la même façon qu'il n'y a pas, à proprement parler, de disparition du monde (en tout cas, tant que la conscience y est présente). Il y a, simplement, la possibilité d'être, à la fois, l'ensemble du Créé comme de l'Incréé. Cette absence de barrière ou de limite crée donc la vraie Liberté, ainsi que vous l'avait exprimé FRÈRE K, comme étant l'Autonomie et la Liberté. Il ne peut exister d'Autonomie réelle tant que persiste la moindre distance, la moindre séparation, entre ce qui est perçu et vécu comme intérieur, et entre ce qui est perçu et vécu comme extérieur. Il ne peut exister ni opposition, ni assimilation, ou comparaison, entre l'intérieur et l'extérieur, puisque ceux-ci font partie, à ce moment-là, de la même réalité, du même vécu. NO EYES avait exprimé cela, par rapport à la Vision du Cœur, ou Vision Réelle, qui se fait sans les yeux. De la même façon, la disparition d'une conscience identifiée et localisée, va conduire à faire disparaître toute notion d'intérieur et d'extérieur. Bien sûr, le fonctionnement physiologique de ce corps est à l'intérieur de ce corps. Mais la Conscience, elle, ne peut plus être attribuée à ce corps, ou à n'importe quel autre corps, puisque cette Conscience a la particularité de ne plus être tributaire d'une quelconque forme, d'une quelconque limite, d'un quelconque enfermement, ou d'une quelconque barrière.
C'est justement dans cet état que la réalité et le vécu de ce que nous vous avions dit, à savoir que nous étions à l'Intérieur de vous, se fait réellement jour. À ce moment-là, vous vivez que l'ensemble des manifestations de la Vie et des Dimensions se situent partout, et, aussi bien à l'Intérieur de vous qu'à l'intérieur de toute chose, puisque, justement, cette notion d'intérieur n'existe plus. Ainsi donc, le vécu de l'Absolu va, en ce qui concerne ces notions de limite et de délimitation, faire disparaître toute séparation. Ainsi, celui qui est établi en Absolu n'est plus, ni ce corps, ni aucun autre corps. Il ne peut plus être affecté à un temps et à un espace donné. Il n'existe donc plus de localisation réelle à la Conscience, comme au vécu, donnant alors la possibilité, à celui qui est Absolu, sur ce monde, de vivre au-delà de toute limite et de toute contingence, liée au corps, liée à l'environnement. Ne se pose plus, alors, le problème de ce qui est appelé la communication. Ne se pose plus, alors, le problème de ce qui est appelé la persuasion, le besoin de démontrer, de convaincre, de séduire, d'attirer ou de repousser. Ceci est directement relié à ce qui avait été exprimé sur les notions de Transparence, voilà quelque temps (ndr : voir en particulier sur ce thème l'intervention de FRÈRE K du 7 juin 2012).
Voilà un peu plus de deux mois, je vous avais expliqué ce qui pouvait résulter des contacts avec les autres Dimensions (ndr : son intervention du 21 mai 2012). Nombre d'entre vous ont pu expérimenter l'approche, dans le Canal Marial, d'une Étoile, d'un Ancien ou d'un Archange, voire de plusieurs. Cela a abouti, pour nombre d'entre vous, à être appelé, par le Canal Marial, par MARIE ou par une autre Étoile, par votre prénom. Ces expériences ne visent pas à vivre quelque chose, simplement, d'expérientiel, mais visent, réellement, à établir, en vous, la Transparence. C'est-à-dire la disparition même de toute communication, le vécu direct de la Vibration, de la non séparativité entre vous et MARIE, entre vous et un Archange, entre vous et un Ancien. Les marqueurs dont je vous avais parlé et, en particulier, les tonalités précises se modifiant au sein des oreilles, ont été, en quelque sorte, pour vous, un garde-fou de vos expériences. Au travers de ces expériences (pour ceux qui les ont vécues), vous avez pu constater, à un moment donné, la disparition totale de tout sens d'identité, de tout sens d'identification, à quoi que ce soit. Pour beaucoup d'entre vous, cela s'est traduit par un sentiment de disparition totale de la Conscience, que cela soit en méditation, que cela soit en Alignement. Ceci fait, effectivement, partie du processus devant vous mener à la Libération totale, c'est à dire à la non possession d'un corps, d'un mental, ou de quoi que ce soit appartenant à quelque Dimension que ce soit.
La préparation qui est en cours vise, donc, à vous faire vivre ces états particuliers, où n'existe plus ni conscience, ni mental, ni corps. Que ces expériences, que vous vivez, durent une minute comme plusieurs heures, n'a aucune espèce d'importance. L'important, ainsi que vous le constatez, est la répétition de ces expériences. Parce que la répétition de ces expériences vous conduira, à un moment précis, à vous établir au-delà des expériences, dans cet état de Transparence Totale, où rien n'existe à l'intérieur, sans exister, de la même façon, à l'extérieur, et réciproquement. Ici, se situe la Demeure de Paix Suprême. Ici, se situe l'absence de distinction entre le sujet et l'objet. Ici, se situe la perception, à un moment donné, Claire et Consciente, qu'il existe quelque chose qui existe au-delà de l'existence, la présence de quelque chose, qui est là, au-delà du sens d'une identité, au-delà du sens d'une localisation dans le temps et dans l'espace. Ce qui peut sembler, dans un premier temps, déroutant, parce que la Conscience ne peut connaître cela en elle-même, et qui peut donc vous faire interroger sur le sens de ces absences, qui sont, réellement, la vraie Présence, sont les moyens qui vont vous permettre (à travers la Fusion des Éthers, réalisée, en vous, par le Manteau Bleu de la Grâce) de vous rapprocher toujours plus. Et de vous mettre, en quelque sorte, en syntonie avec ce qui est censé se dérouler dans vos cieux, sur la Terre, et en vous.
À un moment donné, une fois passé le premier Choc de l'Humanité, qui sera, pour ceux d'entre vous qui vivent tout cela, extrêmement limité dans le temps, vous pourrez alors vous installer dans ce que vous nommez, pour l'instant, absence ou stase. Qui n'est, en fait, que le réveil de votre Conscience dite Illimitée, ou encore de l'Absolu, au-delà de toute forme, qui est (je vous le rappelle) notre Essence commune. Une fois les premières expériences vécues (à travers les Communions, les Fusions et les Dissolutions, vécues avec les autres Dimensions), vous vous apercevrez que ces Présences ne sont pas seulement dans le Canal Marial, mais sont aussi, très exactement, les mêmes à l'intérieur de vous. Cet intérieur ne pouvant pas être défini comme le cœur, ou un autre endroit, mais correspond, réellement, à ce que vous pourriez appeler votre intimité. Au-delà de votre intimité, c'est à dire ce qui ne peut être vu par l'extérieur, et qui vous appartient en propre, se déroulera un processus appelé la non appartenance, qui vous amènera à vivre, par l'intermédiaire de la non localisation, cet Absolu (ce que vous pouvez nommer, pour l'instant, stase ou absence), comme votre état naturel, comme ce que vous avez perdu, ou apparemment perdu, jusqu'à présent.
Même si vous ne l'avez pas identifié, ni expérimenté, l'ensemble de toutes les quêtes, de tous les Frères et Sœurs incarnés (qu'elle qu'en soit la manifestation et l'expression), n'est que le reflet de cette quête ultime. Cette quête ultime, dans les moments de Communion, dans les moments de Fusion/Dissolution, dans les moments d'absence ou de stase, va vous amener à percevoir (au-delà des perceptions habituelles) la disparition de ce corps, la disparition de ce mental, la disparition de votre identité. Et vous allez, à ce moment-là, constater qu'il y a quelque chose qui a toujours été là. Il y a donc un Observateur, invisible, au-delà du témoin. En touchant cet état, vous allez être Libéré, Libre et Autonome, en totalité. Aucune illusion, aucun corps, aucune souffrance, aucune limite imposée par ce monde ne pourra vous toucher ou vous affecter. Ici se situe la Libération Finale.
Ainsi donc, durant cette période qui se déroule, comme cela vous a été spécifié, dans son accélération, par MARIE elle-même (ndr : son intervention du 15 août 2012), ce que vous êtes appelés à vivre ne doit pas, ni vous faire rechercher un sens, ni vous faire rechercher une interprétation, mais simplement, d'être immergé dans ce que vous propose cette absence ou cette stase. L'important n'est pas la signification, l'important n'est pas le sens ou l'explication de ce qui est vécu, mais bien, de déboucher et de découler sur ce que vous Êtes, en Vérité, dans l'Absolu, au-delà de toute forme, au-delà de toute localisation, dans tout temps, dans toute Dimension et dans tout Espace. Les mécanismes vécus actuellement, pour beaucoup d'entre vous, conduisent très exactement à cela. L'approche de la Présence, l'approche du Je Suis, réalisée au travers des mécanismes Vibratoires (puisque la Conscience est Vibration), n'avait qu'un seul but : vous faire accepter l'éventualité de l'Absolu. Aujourd'hui, de plus en plus, parmi vous, se rapprochent de cela. Au travers de l'Ultime Présence (ou Infinie Présence) se réalisent, en vous, des moments expérientiels, qui vont, à un moment donné, vous établir au-delà du Choc de l'Humanité, au-delà de toute interrogation, de tout questionnement, de tout sens, de toute signification, vous établir dans ce que vous Êtes, avant que cette illusion, au sein de ce monde, n'apparaisse. Telle est l'action, à la fois, du Supramental, de l'Onde de Vie, de la Fusion des Éthers, du Manteau Bleu de la Grâce, ayant œuvré au sein des Portes KI-RIS-TI et OD, vous permettant, aujourd'hui, de ne plus vous interroger, si cela est possible, sur ce qui est vécu.
Bien évidemment, lors des premières expériences, le mental va chercher à comprendre, soit au moment même de l'expérience, soit, le plus souvent, après, à donner un sens, à donner une explication. Mais très vite, si vous acceptez de ne pas vous arrêter à ce sens ou à cette explication, vous allez vous apercevoir que ces moments d'absence, ces moments de stase, ces moments de disparition de la conscience, vont se traduire, à votre retour, par une plus grande perception de vous-même, une plus grande Transparence, et surtout, une modification totale de vos rythmes physiologiques, quels qu'ils soient. Il vous sera, à ce moment-là, extrêmement facile de vous rendre compte des effets obtenus par cet état de stase, ou d'Absolu (que vous pourriez, encore aujourd'hui, appeler absence). Dans tous les secteurs de votre corps, dans tous les secteurs de votre vie, vous constaterez que les choses ne sont plus jamais comme avant. Il y aura une espèce de prise de distance, qui n'est pas un détachement, ou un abandon de quoi que ce soit, mais à ce moment-là, vous serez pleinement Présent, si je peux dire, dedans comme dehors. La recherche de sens et de signification n'aura plus, pour vous, aucun sens. Vous serez établi, et vous le serez, à ce moment-là, de manière définitive et formelle, dans l'Absolu.
Ainsi donc, les expériences proposées, que cela soient celles dont je vous ai parlé, voilà presque deux mois (ndr : son intervention du 21 mai 2012), que cela soient celles que je vous annonce aujourd'hui, n'ont qu'un seul but : votre Liberté, votre Autonomie, votre Transparence, et vous établir dans l'Absolu que vous Êtes, de toute Éternité. Réalisant cela, vous saisirez, à ce moment-là, au-delà de toute notion mentale et intellectuelle, ce qu'Est l'Absolu, parce que vous le serez devenu. Vous ne pourrez être, en aucune manière, sujet à un questionnement par rapport à cela, parce que je vous rappelle que cela est votre nature, notre nature à tous, sans aucune exception. L'ensemble de ce qui doit se dérouler, à ce moment-là, à l'intérieur de ce corps, comme à l'extérieur, au sens le plus large (c'est-à-dire votre environnement, aussi bien personnel que votre environnement géophysique), ne pourra plus, en aucune manière, affecter, en quoi que ce soit, la stabilité : ce Centre, qui est présent en tout centre, et qui n'a jamais bougé, sera alors devenu, pour vous, votre Réalité. À ce moment-là, il vous sera extrêmement aisé de saisir le sens, les explications, les tenants et les aboutissants de ce que vous vivez, à ce moment-là. La disparition de la limite entre l'intérieur et l'extérieur deviendra, pour vous, votre véritable nature. La perte, même, de tout sens d'identification à une personne, vous apparaîtra comme une évidence, que je qualifierais de suprême. À ce moment-là, la Demeure de Paix Suprême sera établie, de manière définitive, en ce que vous Êtes.
Ainsi donc, l'ensemble de ce qui a été conduit, par vous, par les Archanges, par les Anciens et par les Étoiles (réunis en Conclave, dorénavant, et depuis déjà plusieurs mois), n'a eu que pour objet de faciliter vos Retrouvailles avec vous-même, au-delà de tout éphémère. Ainsi donc, les moments d'absence ou de stase, où vous semblez ne plus participer à votre propre vie, ne doivent être ni craints, ni rejetés, parce qu'ils sont (de la même façon que les contacts avec les Étoiles, ou les Anciens, ou les Archanges), un moyen de vous rapprocher de votre Absolue Essence. C'est dans cette Transparence, en acceptant l'Humilité et la Simplicité de ne pas avoir à expliquer, de ne pas avoir à comprendre, de ne pas avoir à intellectualiser, que s'établira, pour vous, au mieux, ce que j'ai nommé, voilà presque deux ans, le Choc de l'Humanité (ndr : dans son intervention du 17 octobre 2010). Vous ne serez aucunement concernés par le Choc de l'Humanité, dès l'instant où vous saisirez qu'il n'y a ni extérieur, ni intérieur. Et ce n'est que dès l'instant où les projections de la Conscience, comme du mental (à travers une recherche de sens, à travers une recherche d'explication, à travers une recherche de corrélation), auront disparu, que vous serez à même de pénétrer votre Demeure d'Éternité.
Ceci est un mécanisme naturel. Les seules résistances, et les seules forces visant à vous opposer, viennent uniquement de ce que vous n'Êtes pas, au sein de l'Absolu, et de ce que vous êtes, au sein de l'éphémère. Un certain nombre d'éléments vous ont été donnés, concernant les peurs et les attachements, quels qu'ils soient. Concernant leur description, mais aussi la possibilité d'œuvrer sur eux, non pas à partir de la personnalité, mais bien à partir de la Vibration, au-delà de tout mental, au-delà de tout intellect et de toute conceptualisation (ndr : voir en particulier, dans la rubrique « Protocoles à pratiquer » de notre site, les protocoles « Attachement archétypiel de la personnalité à elle-même » et « Libération des Attachements Collectifs »). Pour beaucoup d'entre vous, cela va devenir de plus en plus aisé, non pas à comprendre, mais bien à vivre. Dès l'instant où vous acceptez, de la même manière que vous avez accepté les Présences au sein de votre Canal Marial, où vous aurez accepté, de la même façon, vos absences (ce que vous nommez ainsi, ces Dissolutions, où il n'y a plus de sens de corps, où il n'y a plus le sens d'une identité, où il n'y a plus de mental), ces expériences gagneront en intensité, en longueur, pour les mois qu'il vous reste ici. De votre capacité à vivre ces états, de vos capacités à rester installé dans l'Humilité et dans la Simplicité, découlera, tout naturellement, votre Autonomisation, votre Libération, et l'Absolu. Il n'y a rien à chercher, comme le disait BIDI. Il y a juste à changer de regard, et la meilleure façon de changer de regard est d'accepter ces processus. Se situant ni dedans, ni dehors, mais qui agissent directement sur la Source de la Conscience, c'est-à-dire ce que vous Êtes.
Les résultats et les transformations qui en découleront, dans votre vie, seront telles qu'aucun doute ne pourra effleurer votre Conscience ou effleurer votre esprit. La Transparence deviendra, alors, pour vous, votre nature. C'est à ce moment-là que vous serez installé, totalement, dans l'appellation, qui vous a été donnée, de Libérateur. Le Libérateur n'est pas celui qui vient les armes à la main. Le Libérateur est celui qui dépose les armes, dont le seul objectif est de laisser ce qu'il croit Être, être traversé par la Lumière, en totalité, sans résistance, sans opposition, sans peur, sans attachement. Ceci découlera et impliquera pour vous, une plus grande facilité à vous installer dans votre nature véritable. L'influence de certains types de Rayonnements, bien au-delà de ce qui avait été appelé le Supramental, bien au-delà de la Libération du Noyau Cristallin de la Terre (appelée Onde de l'Éther, ou Onde de Vie), au-delà même de toute localisation au sein de l'une des Couronnes Radiantes ou de quelque point de ce corps, vous permettra, de manière extrêmement simple, de vivre cela, et de vous établir en cela.
Il existe un certain nombre d'éléments, à travers ce que vous pouvez utiliser, et je parle en particulier de ce corps, qui est un résonateur : je laisserai UN AMI s'exprimer, demain, sur l'utilité des différents yogas qu'il vous a communiqués, pour vous aider, durant cette période, à réaliser cet Absolu, cet Infinie Présence, cet Ultime Présence. Pour retrouver ce qui n'a jamais été perdu, ce qui n'a jamais disparu et qui a toujours été là. L'Abandon de la personnalité, l'Abandon à la Lumière, l'Abandon à toute identité, n'est pas une fuite, mais bien l'installation, dans l'Infini Présent, de la Conscience comme de la non conscience. C'est ceci qui se déroule au travers des différents types de Rayonnements, qui vous avait déjà été énoncé par notre Commandeur Ancien, reparti dans ses domaines d'élection, nommé ORIONIS. Ainsi que vous l'avait énoncé MARIE, hier, il vous avait donné, voilà quelques années, un certain nombre d'éléments qui, à cette époque, pouvaient ne pas vous apparaître comme clairs ou évidents. Mais si vous les relisez aujourd'hui, vous constaterez que c'est très exactement ce que vous êtes en train de vivre (ndr : voir les interventions d'ORIONIS de septembre 2005 à août 2009 - rubrique « messages à lire » de notre site). La Libération du Ciel, du Soleil et de la Terre, permet, effectivement, à des qualités Vibratoires particulières de Rayonnements (venant du Soleil Central de la Galaxie, Alcyone, et venant aussi de ce qui est nommé Hercobulus) de venir jusqu'à vous finaliser ce que je vous ai exprimé aujourd'hui.
Ce qui apparaîtra, en vous, apparaîtra dans vos cieux. Ce qui se passera, en vous, se passera dans vos cieux. Parce que c'est la même chose : ce n'est pas dans le ciel, à l'extérieur, ce n'est pas au dedans de vous, dans vos Vibrations, mais c'est exactement le même processus. Il n'y a pas de différence, il n'y a pas de distance, il n'y a pas de temps. Ces affirmations deviendront, pour vous, la Vérité de votre vécu, en dépassant et en transcendant ce Choc de l'Humanité.
Je ne m'étalerai pas plus avant. Certains Anciens vous exprimeront un certain nombre d'éléments, visant toujours, en quelque sorte, à favoriser cela. L'absence de limite, la disparition de toute délimitation, est l'Absolu. Elle vous fait passer d'une vision extérieure, ou Éthérique, à la vraie Vision du Cœur qui ne dépend d'aucun organe, et surtout, d'aucun sens, ni d'aucune extériorisation ou projection de la Conscience. C'est passer des différents Samadhi à l'Absolu. C'est passer de la dernière limite à l'absence de limite. C'est tout cela qui se déroule, en vous, et qui va se dérouler, en vous, dans les Temps qui sont dorénavant présents.
Je suis SRI AUROBINDO. Je vous propose de vivre quelques instants courts de Communion, au sein de ma Lumière Bleue, au sein de votre Présence. Je vous dis à très bientôt.
... Partage du Don de la grâce ...


Sri Aurobindo
Lub yim hli ntuj 16, 2012

 
Kuv am Sri Aurobindo. Kwv tij thiab cov muam nyob rau hauv tib, nyob rau hauv kev hlub thiab nrhiav, nws yog hais kom tuaj thiab qhia ib tug xov tooj ntawm cov kawm, los mus nqa koj nyob ze rau dab tsi yuav ua tau qhov kev paub ntawm meej, rau sab hauv thiab sab nraum.
Txawj hais lus, nyob rau hauv qhov tseeb, nyob sab hauv thiab sab nraud yog obviously ua tau, los ntawm tib Constitution ntawm lub neej nyob rau lub ntiaj teb no. Muaj dab tsi nyob rau hauv muaj hais tias muaj yog dab tsi yog observable thiab noticeable sab nraud, thiab muaj dab tsi yog kev paub, xyov, sab hauv. Cov kev ntawm meej, raws li cov tsis kawg muaj, yuav hloov nws. Hais ntawm sab hauv thiab sab nrauv, xav tias yuav, ntawm chav kawm, qhov kev xav ntawm ciam demarcation thiab sib cais nruab nrab ntawm dab tsi yog sab hauv thiab yog dab tsi, los ntawm txhais, yog nraum zoov. Lub xeev thiab Kuv muaj (tau, piv txwv li, lub Radiant Lub Plawv thiab Crowns ntawm lub taub hau, los yog lub awakening ntawm kundalini) ua rau lub xeev los mus sim nrog rau cov neeg uas tsis-separateness ntawm xeev qhov chaw zov mus rau partitioning fade. Nyob rau hauv ib txoj kev, uas yog hu ua yus tus kheej (los yog lub Kuv). Tab sis txawm li ntawm tus kheej (los yog hais tias kuv Am), muaj ib txwm muaj ib tug txwv, ib tug sib cais nruab nrab ntawm dab tsi yog sab hauv thiab dab tsi yog nyob sab nraum. Txhua tus nco ntsoov, txhua tus kwv tij thiab txhua tus viv ncaus, nyob rau saum npoo ntawm no ntiaj chaw, thiaj li muaj ib tug hauv thiab ib sab nraum. Qhov txuas los ntawm sab nraum ntawm ib tug los yog lwm yam, nyob rau hauv thiaj li yuav resonate thiab koom nrog rau ib tug xov tooj ntawm cov to taub, nyob rau sab hauv ntawm txhua tus.
Yuav ua li cas thaum dhau los ntawm meej yog nkaus txawv qhov. Nws yog hais tias raws li li qhov meej yog kev paub los ntawm peb cov kwv tij thiab cov muam uas nyob, nws tshwm sim nyob rau hauv lub outright disappearance ntawm lub sab hauv thiab sab nraum zoov lub tswvyim: tus ciam delimitation li ploj, thiab nws twb disappears. Yuav ua li cas kuv yuav hais tias yog los ntawm muaj dab tsi twb qhia, tias lub sij hawm luv luv, Star TSIS MUAJ ob lub qhov muag (Ed: nws hais lus li ntawm 20 Lub Xya hli ntuj 2012), uas view yog qhov plawv, thiab yog dab tsi yuav ua tau pom nrog rau ob lub qhov muag, nrog Etheric lub zeem muag. Tseeb, lub meej yog tsiag ntawv los ntawm kev xav ntawm daim ntawv kaj, sab hauv, qhov chaw uas tsis muaj dab tsi obstructs lub teeb. Leej twg hais tias daim ntawv kaj, zoo li ib khob siv, muab View tib txoj kev, tsis muaj alteration, uas yog sab hauv thiab dab tsi yog nyob sab nraum. Ib tug uas yog nyob rau hauv ib daim ntawv meej yuav tsim sai sai, uas tsis tas yuav nrhiav ib tug tshiab xaav, uas yog tsis yog tus twg ib tug kev sib txuas lus tsis yog ib tug Communion los yog ib tug Fusion los yog ib tug dissolution, los sis txawm ib tug txav chaw ntawm nco ntsoov los yog Multi-qhov chaw nyob ntawm nco ntsoov, tab sis ib yam dab tsi tshiab, nyuab qhia nyob rau hauv lo lus thiab tswv yim, tab sis hais tias yog ncaj qha kev muaj tiag nyob. Yuav ua li cas yog pom nyob rau sab nraud yog ntaus nqi nyob rau tib txoj kev hauv. Yuav ua li cas yog pom nyob rau hauv lub ntuj, yog pom nyob rau hauv yus tus kheej. Yuav ua li cas yog hnov ​​sab nraum, yog hnov ​​hauv. Lub distinction nruab nrab ntawm sab hauv thiab sab nraum tsis nom. Yog li muaj ib tug transmutation uas tshwm sim nyob rau lub sij hawm no, uas ua rau ua uas pom ib tug tsis muaj kev txwv, tsis tuaj ntawm cov teeb meem, thiab kev nkag tau mus rau lub meej, tsis muaj dab tsi yuav said , tiam sis nws muaj peev xwm yuav testified.
Lub meej hauv lub xeev yog li ntawd yog nrog lub disappearance ntawm daim ntawv kaj, Humility thiab yooj yim los ntawm tej yam sab hauv thiab sab nraum zoov lub tswvyim. Muaj tsis muaj ntau ciaj ciam, teeb meem nruab nrab ntawm dab tsi yog sab hauv thiab dab tsi yog nyob sab nraum. Ntxiv mus, txawm lub sij hawm "sab hauv" thiab "sab nraum" tsis tau txhais hais dab tsi: insofar raws li qhov meej yog cuam tshuam nrog (yog hais tias tej zaum kuv yuav siv hais tias lo lus) yog tau, lub tswvyim ntawm ciam disappears los ntawm nws tus kheej. Qhov no yog tib tus, Ntxiv mus, daim ntawv kaj, uas yog siv lub sij hawm no, thiab hais tias tso cai rau koj tus kwv tij thiab koj tus muam uas nyob rau manifest lub tag nrho, tsis yog powers, txawm sab ntsuj plig, tiam sis xav paub ntau tshaj muaj peev xwm tsuas mus txiav txim uas tsis yog nyob rau qhov twg, thiab hais tias tsis yog yuav tsum tau muaj npe. Nws muaj ntau tshaj ntawm teej tug, muaj ntau tswv, ib lub cev, ib lub tswv yim, ib tug Function, ib Internal los yog sab nraud. Muaj ntau, xyov ciam teb. Qhov no mob, uas yog dhau Samadhi, yog dab tsi tau hu ua meej siab tshaj plaws (editor lub cim: saib nyob rau hauv kev nyob rau hauv kev kawm ntawm kev Anael Plaub Hlis Ntuj Tim 9, 2012), los sis, yog hais tias koj xav, uas cuag no lub tsev ntawm Supreme of Peace.
Nco ntsoov yog ib tug mechanism ntawm externalization thiab projection, nej hais tias nco ntsoov, nws yog los ntawm tus neeg tag, nws yog tag rau los ntawm tus ntxhiab, los sis yog nthuav mus rau lub dav heev nws yog ib qhov ua tau (los ntawm lub cev los ntawm cov essence, thiab muaj lub Kuv, rau qhov tsis kawg los yog muaj siab tshaj plaws). Lub sim kawm, uas yuav piav raws li mystical, nyob ntawm hais tias lub sij hawm, evoke siab Dissolution ntawm fullness, ib tug xav rau qhov twg tsis muaj teeb meem ntau tshaj li tshwm sim nyob rau hauv nco ntsoov raws li nyob rau hauv xaav. Archangels thiab peb tus kheej, peb muaj feem ntau hais tias peb twb nyob rau hauv lub Sab ntawm koj nyob rau tib txoj kev raws li cov Sun, lub ntiaj teb, lub ntiaj teb, thiab tag nrho cov ntiaj teb thiab tsim uncreated yog sab hauv ntawm koj. Nyob rau hauv lub meej, uas yog ntau tshaj li qhov chaw tsis pub dhau ib individuality, ib tug neeg, ib tug txwv los yog unlimited nco ntsoov, installation tsis pub dhau no nco ntsoov dhau conscience yuav ua, xyov tshem tawm tej yam uas ua tau distinction nruab nrab ntawm sab hauv thiab sab nraum. Nyob rau tib txoj kev uas lub meej tsis yog no lub cev, hais tias cov uas nyob rau hauv lub meej tsis yog lub hlwb, los yog tus neeg no los yog tus neeg ntawd, nyob rau tib txoj kev, lub txav chaw ntawm lub siab tshaj plaws nco ntsoov txhais, rau cov neeg uas pom nws raws li ib tug indescribable xav (zoo tshaj tej yam tib neeg xav) tsis yuav tsum tau sib cais los ntawm dab tsi, tsis yog yuav tsum tau mus rau hauv xauv dab tsi, tsis nyob nyob rau hauv ib daim ntawv no nyob rau hauv ib yam dab tsi uas yog hu ua ephemeral.
Lub installation thiab kev ntawm meej, yog li ntawd yuav tshem tawm tag nrho cov teeb meem thiab tej yam deb. Muab, xyov, yuav nkag tau mus rau tau tsiv los ntawm ib lub xeev mus rau lwm yam uas tsis muaj tej yam nyuaj, obviously, raws li yog hais tias, thaum kawg, cov ua uas pom nws pom nws yeej ib txwm lub caij ntuj sov, ua ntej sib cais ua ntej lub incarnation, thiab txawm ua ntej beingness, txawm ua ntej li cas yog hu ua Stellar keeb kwm. Qhov no yog yooj yim graspable ntawm lo lus thiab txawm ntau assimilated los ntawm lub tswv yim. Cov kev ntawm Samadhi thiab txawv ua sawv nyob rau hauv lub Turiya nco ntsoov tej zaum yuav sawv cev rau, ib txhia raws li, qhov no ze Dissolution ntawm lub sab hauv thiab sab nraum. Los ib lub sij hawm thaum lub chaw hauj lawm, dhau tej yam ib ntus hauv lub xeev ntawm lub meej, uas manifests ib yam dab tsi tshiab, uas tej zaum yuav tsis tshwm sim tej yam deb nruab nrab ntawm ib tug taw tes thiab lwm. Qhia raws li koj qhia BIDI, qhov no muab: Centre tam sim no thaum twg los tau taw tes (editor lub cim: saib BIDI-2 teb ntawm 13 Lub Xya hli ntuj 2012). Muaj ntau tiag tiag rau hauv daim ntawv ntawm cov txuas, ib lub tswvyim, ib lub tswv yim, ib lub ntiaj teb no los yog ib qhov dav. Qhov no muaj peev xwm tsuas yog yuav tau los ntawm kev, raws li kuv hais li no, daim ntawv kaj, uas nws tseem ceeb tshaj plaws yog cov cuab yeej Humility, yooj yim thiab meej mom. No meej mom, kuv txawj hais lus txog muaj ib yam dab tsi ua nrog cuj pwm los yog kev sib raug zoo cov kev cai, manifested los ntawm tej neeg, tiam sis yog meej mom, dhau unit, uas mus rau, thiab lub hom phiaj rau lub meej Ua ntawm, nyob rau txhua txhua lub caij.
Qhov no tsis txwv los yog ciam nruab nrab ntawm sab hauv thiab sab nraud, yog li ib feem ntawm qhov Dissolution siab tshaj plaws. Coj ras txog cov mus tsis yuav nyob, nyob rau hauv qhov tseeb, tej yam uas ntaus nqi ntawm txhua lub Function, los yog tej caij nyoog, sab hauv tsev thiab sab nraum zoov. Nws yog yog li ntawd tsis, ncaj qha hais lus, lub disappearance ntawm lub sab hauv, nyob rau tib txoj kev uas tsis muaj, ncaj qha hais lus, disappearance ntawm lub ntiaj teb no (yam tsawg kawg yog, raws li nco ntsoov muaj yog tam sim no). Nws yog tsuas yog lub sij hawm yuav tsum tau thaum lub sij hawm, tag nrho cov Tsim raws li lub Uncreated. Qhov no tsis muaj teeb meem los yog txwv yog li ntawd tsim kev ywj pheej yeej muaj tseeb, raws li koj tau qhia tij laug K, raws li Autonomy thiab Freedom. Muaj muaj peev xwm yuav tsis muaj tiag tiag autonomy persists raws li lub luv deb, tus me tshaj sib cais nruab nrab ntawm dab tsi yog ntaus nqi thiab kev paub raws li nyob rau hauv thiab nruab nrab ntawm dab tsi yog ntaus nqi thiab kev paub raws li nyob sab nraum. Muaj muaj peev xwm yuav tsis muaj lus tsis sib xws, tsis muaj assimilation, thiab kev sib piv ntawm lub sab hauv thiab sab nraum, raws li lawv yog ib feem ntawm, lub sij hawm no, tib yam kev muaj tiag, tib txoj kev. TSIS MUAJ ob lub qhov muag qhia tau hais tias, muab piv nrog rau Lub Plawv Lub Zeem Muag los yog Lub Zeem Muag tiag, uas yog ib yam uas tsis muaj qhov muag. Zoo sib xws, lub disappearance ntawm ib qho kev qhia thiab ib ncig nco ntsoov yuav ua rau tej yam sab hauv thiab sab nraum zoov lub tswvyim ploj. Ntawm cov hoob kawm, tus muaj sia Function ntawm lub cev yog nyob sab hauv lub cev. Tiam sis nco ntsoov, nws tsis tau ntaus nqi mus rau qhov no lub cev los yog lwm yam lub cev, raws li no ras paub txog muaj distinction ntawm tsis nyob on tej yam hauv daim ntawv, los ntawm tej yam uas txwv ntawm ib tug tej confinement, los yog tej yam teeb meem.
Nws yog precisely nyob rau hauv lub xeev no uas muaj tiag thiab paub dab tsi peb qhia koj tias, hais tias peb twb nyob rau hauv sab hauv koj tiag sawv. Nyob rau lub sij hawm no, koj nyob tag nrho cov manifestations ntawm lub neej thiab qhov loj me yog txhua txhia qhov chaw, thiab ob lub sab hauv thiab tsis pub dhau ntawm koj dab tsi, txij thaum precisely no kev xav sab hauv tsis nom. Yog li, cov kev ntawm meej yog, nyob rau hauv hais txog cov notions ntawm txwv thiab ciam, kom tshem tej yam sib cais. Yog li, nws yog tsim los yog tsis meej, tsis lub cev los yog lwm yam lub cev. Nws yuav tsis raug muab tso rau ib lub sij hawm thiab ib qhov chaw. Muaj li ntau tshaj qhov tiag tiag nyob qhov twg ras txog li mus rau txoj kev, thaum muab tau los mus hais tias meej, nyob rau hauv lub ntiaj teb no, kom nyob dhau tag nrho cov kev txwv thiab tej contingency ntsig txog lub cev, txuas mus rau ib puag ncig. Tsis ntev dua nom, ces qhov teeb meem li cas no yog hu ua kev sib txuas lus. Tsis ntev dua nom, ces qhov teeb meem li cas no yog hu ua persuasion, yuav tsum tau qhia tau, kom hais tau, mus seduce, txuas nyiam los yog repel. Qhov no yog ncaj qha ntsig txog dab tsi twb qhia nyob rau hauv cov tswv yim ntawm daim ntawv kaj, ib txhia lub sij hawm dhau los (editor lub cim: saib nyob rau hauv kev nyob rau ntawm raug tiv thaiv tij laug K 7 Lub rau hli ntuj 2012).
Ib me ntsis tshaj ob lub hlis, kuv hais rau koj tias yuav ua tau rau los ntawm kev sib cuag nrog lwm qhov loj me (Ed: nws hais lus on May 21, 2012). Muaj ntau ntawm koj tau ntsuam xyuas tus ze nyob rau hauv kwg deg Marian, ib lub hnub qub, ib tug qub los yog ib tug archangel, los yog muaj ob peb yam. Qhov no tau coj mus ntau los ntawm koj, yuav tau hu ua kwg deg Marian by Marie los yog lwm lub hnub qub los ntawm koj lub npe. Cov yaam puab paub tsis meant mus rau yam uas ib yam dab tsi tsuas yog experiential, tab sis aim, tiag tiag, los npaj, koj daim ntawv kaj. Hais tias yog hais tias, tib poob ntawm tej yam kev sib txuas lus, kev ncaj qha ntawm ntseeg, uas tsis yog separateness nruab nrab ntawm koj thiab Marie, nruab nrab ntawm koj thiab ib Archangel, nruab nrab ntawm koj thiab Qub. Cov cim uas kuv tau qhia koj, nyob rau hauv kev, qhov ncaj heev lub suab xov tooj hloov nyob rau hauv pob ntseg, los kuj tau, nyob rau hauv ib txhia txoj kev, rau koj, ib tus neeg zov los ntawm koj yaam puab paub. Los ntawm cov kev paub (rau cov neeg uas muaj kev paub), tej zaum koj yuav tau qhia, nyob rau ntawm ib tug taw tes rau, tag nrho cov disappearance ntawm tag nrho cov kev paub ntawm tus kheej, txog koj tus kheej ntawm tej yam kev paub, dab tsi. Rau ntau ntawm koj, qhov no tau coj mus rau ib tug kev xav ntawm tag nrho tsis nco ntsoov, seb puas nyob rau hauv so lub hlwb, seb puas nyob rau hauv sib ncag. Qhov no yog qhov tseeb ib feem ntawm txoj kev uas mus rau tag nrho liberation, piv txwv li cov neeg uas tsis muaj ib tug lub cev, ib lub siab, los yog tej yam teej tug mus rau tej yam uas loj me los xij.
Qhov kev npaj uas yog raug tsim los, yog li ntawd, kom koj paub cov kev xeev, nyob qhov twg muaj yog tsis yog tus twg nco ntsoov tsis siab, tsis lub cev. Cov yaam puab paub koj nyob, lub xeem rau ib feeb raws li ob peb teev, tsis li. Qhov tseem ceeb tshaj plaws, raws li koj tau pom, yog lub repetition ntawm cov yaam puab paub. Vim hais tias lub repetition ntawm cov yaam puab paub coj koj mus rau ib lub meej lub sij hawm, koj tsim tshaj yaam puab paub nyob rau hauv lub xeev no ntawm tag nrho daim ntawv kaj, qhov twg tsis muaj dab tsi nom hauv yam tsis tau tshwm sim, tib txoj kev, sab nraum, thiab lwm versa. Ntawm no yog Abode ntawm Supreme of Peace. Ntawm no yog qhov tsis muaj nyob nruab nrab ntawm distinction raug thiab yam khoom. Ntawm no yog xaav, nyob rau hauv ib co taw tes, Claire thiab paub hais tias muaj ib yam dab tsi uas yog dhau hais, tus muaj ib yam dab tsi uas yog dhau lub ntsiab lus ntawm ib tug yog leejtwg dhau lub ntsiab lus ntawm ib qhov chaw nyob rau hauv lub sij hawm thiab qhov chaw. Qhov no tej zaum yuav zoo li, thaum xub thawj, disconcerting, vim hais tias nco ntsoov yuav paub qhov no los ntawm nws tus kheej, thiab yog li ntawd yuav ua rau koj xav txog cov ntsiab lus ntawm cov qhaj ntawv, uas yog, tiag, tiag tiag muaj, yog txoj kev uas yuav cia koj (los ntawm kev ua hauj lwm ua ke Ethers, tau los ntawm koj, lub tsho tiv no Blue nrhiav) koj puas tau los ze zog. Thiab muab koj nyob rau hauv ib txhia txoj kev, nyob rau hauv haum xeeb nrog li cas yog txob txwm coj qhov chaw nyob rau hauv koj lub ceeb tsheej rau lub ntiaj teb, thiab koj.
Nyob rau ntawm ib tug taw tes, ib zaug dhau los thawj ceeb ntawm tib, uas yuav, rau cov ntawm koj uas tag nrho cov tsis tshua muaj tag nyob rau hauv lub sij hawm, ces koj yuav tau zaum hauv dab tsi koj hu rau tsis muaj dab tsi twb tau ploj lawm los sis stasis. Uas yog, nyob rau hauv qhov tseeb, hais tias awakening ntawm koj thiaj li hu txwv li nco ntsoov, los yog lub meej, dhau tag nrho cov ntaub ntawv, uas yog (kuv nco ntsoov koj) peb cov essence. Thaum thawj zaug kev paub (los ntawm Communions, Mergers thiab dissolutions, nyob nrog rau lwm qhov loj me), koj yuav pom tau tias cov no yog cov uas tsis yog mus koom nyob rau hauv lub kwg deg Marian, tab sis kuj raws nraim tib yam nyob rau hauv hauv koj. Qhov no rau sab hauv tsis tau txhais raws li lub siab, los sis lwm yam qhov chaw, tiam sis yog, los, yog dab tsi koj yuav hu rau koj lub ntiag tug. Dhau kev ceev ntiag tug, xws li tsis tau pom los ntawm sab nraum, thiab hais tias yog koj tus kheej, khiav ib tug txheej txheem uas tsis yog hu ua-ua tswv cuab, uas yuav siv sij hawm koj mus nyob los ntawm tsis ua qhov chaw, lub meej (uas koj yuav tau lub npe, rau tam sim no, los sis tsis muaj los ntawm stasis) raws li koj lub ntuj lub xeev, xws li tej yam uas koj tau poob, los yog Thaj poob lawm, kom txog thaum uas tam sim no.
Txawm yog hais tias koj tsis tau qhia los sis kev paub, lub set ntawm tag nrho cov quests, tag nrho cov kwv tij thiab muam incarnate (txawm lub manifestation thiab qhia), yog yuav luag ib tug rog xav txog no siab tshaj plaws Quest. Qhov siab tshaj plaws nyob rau hauv Quest sij hawm ntawm Communion nyob rau hauv sij hawm Fusion / Dissolution nyob rau hauv lub sij hawm ntawm qhaj ntawv los yog stasis yuav ua rau koj tau txais (dhau niaj zaus to taub) lub disappearance ntawm lub cev, poob ntawm no lub siab, tsis yog leejtwg. Thiab koj yuav, nyob rau ntawm lub sij hawm uas, sau hais tias muaj ib yam dab tsi uas tau yeej ib txwm tsis tau muaj. Yog li ntawd muaj ib tug saib, invisible, dhau tswj. By ncav lub xeev no, koj yuav raug tso tawm, dawb thiab siv yooj yim wholly. Tsis muaj illusion, tsis muaj lub cev, tsis muaj mob, tsis muaj txwv yuam los ntawm lub ntiaj teb no tsis muaj cuab kav kov koj los sis cuam tshuam rau koj. Ntawm no yog zaum kawg Liberation.
Yog li, thaum lub sij hawm no lub sij hawm uas yuav siv qhov chaw, raws li koj teev nyob rau hauv nws tsuj roj los ntawm nws tus kheej Marie (Ed: nws hais lus rau Lub yim hli ntuj 15, 2012), yog dab tsi koj yog hu ua cov nyob yuav tsum tsis txhob, los yog koj mus nrhiav tau ib txoj kev, los yog koj tshawb nrhiav rau ib tug txhais lus, tiam sis tsuas yog yuav immersed nyob rau hauv tej yam uas koj muaj xws li qhaj ntawv los yog stasis. Qhov tseem ceeb tshaj plaws yog tsis tau lub ntsiab lus, qhov tseem ceeb tshaj plaws yog tsis tau lub ntsiab lus los yog kev tshab txhais txog ntawm dab tsi yog kev paub, tab sis, hlau thiab los ntawm yam uas koj Yog nyob rau hauv qhov tseeb, nyob rau hauv lub meej dhau tag nrho daim ntawv no, dhau tej qhov chaw, nyob rau hauv txhua lub sij hawm, nyob rau hauv tej qhov loj thiab nyob rau hauv tej cheeb tsam. Tswv yim ua tam sim no kev paub rau ntau ntawm koj, ua raws nraim hais tias. Lub ze ntawm muaj, lub ze Kuv, ua los ntawm tswv yim ua vibrational (txij thaum nco ntsoov yog ntseeg), ces tsuas yog ib aim: mus txais tau lub meej. Niaj hnub no, ntau thiab ntau yam ntxiv ntawm koj, tau los ze zog mus rau nws. Los ntawm lub siab tshaj plaws muaj (los yog tsis kawg muaj) uas ras txog nyob rau hauv koj experiential sij hawm uas yuav, nyob rau hauv ib co taw tes, koj tsim dhau lub ceeb ntawm tib, tshaj tej lo lus nug ntawm tej yam uas muaj ntawm tej yam kev paub ntawm lub ntsiab lus, tsim koj tus kheej nyob rau hauv dab tsi koj Yog, ua ntej no illusion nyob rau hauv lub ntiaj teb no tshwm. Qhov no yog kev txiav txim, lub sij hawm ntawm Supermind, tus yoj ntawm lub neej, Fusion ntawm Ethers, lub tsho tiv no Blue nrhiav, uas tau ua hauj lwm nyob rau hauv lub Ki-RIS-TI thiab OD qhov rooj, lub hom phiaj rau koj hnub no, tsis yog mus thov kom koj, yog hais tias ua tau, dab tsi yog kev paub.
Obviously, nyob rau hauv thawj sim kawm, lub siab yuav sim kom to taub, los yog thaum lub sij hawm ntawm lub sim, los yog, ntau ntau zaus, tom qab, muab lub ntsiab lus piav qhia. Tiam sis heev sai sai, yog hais tias koj pom zoo tsis nres ntawm uas, los yog piav qhia no, koj yuav paub hais tias cov sij hawm ntawm qhaj ntawv, cov sij hawm ntawm stasis, cov sij hawm ntawm tsis nco ntsoov yuav ua tau rau koj rov qab mus rau ib tug ntau dua xaav ntawm koj tus kheej, ntau dua daim ntawv kaj, thiab feem ntau cov tseem ceeb, ib tug tag nrho cov kev hloov nyob rau hauv koj tus muaj sia rhythms los xij. Nws yuav nyob rau hauv hais tias lub sij hawm, tsis tshua muaj yooj yim tau zoo ntawm no stasis, los yog meej (koj li txawm tam sim no tsis muaj hu rau). Nyob rau hauv tag nrho cov cheeb tsam ntawm koj lub cev nyob rau hauv tag nrho cov cheeb tsam ntawm koj lub neej, koj yuav pom tau tias tej yam uas yog tsis raws li ua ntej. Yuav muaj ib tug zoo npaum li cas tam sim ntawd, uas yog tsis ib txoj hauj lwm, los yog abandonment ntawm txhua yam, tab sis nyob rau ntawm lub sij hawm no, koj yuav yuav tag nrho tam sim no, thiaj li hais, sab hauv thiab tawm. Tus nrhiav lub ntsiab lus thiab yam muaj nuj nqes yuav muaj ntau rau koj, tsis muaj txoj kev. Koj yuav tau tsim muaj thiab koj yuav nyob rau lub sij hawm no, thaum kawg thiab raws li kev lig kev cai, nyob rau hauv lub meej.
Yog li, thov tus sim kawm, uas yog cov yeej kuv hais rau koj, hais tias yuav luag ob lub hlis (Ed: nws hais lus on May 21, 2012), uas yog cov loj kuv announcing hnub no, tsuas ib lub hom phiaj: koj kev ywj pheej, koj autonomy, koj daim ntawv kaj, thiab tsim koj tus kheej nyob rau hauv lub meej Koj puas yog nyob rau hauv tej yam Eternity. Realizing no, koj nkag mus rau ntawm lub sij hawm no, tag nrho cov tshaj puas siab puas ntsws thiab kev txawj ntse lub tswvyim, yog dab tsi lub meej, vim hais tias koj yuav ua. Koj muaj peev xwm yuav tsis nyob rau hauv txhua txoj kev raug muaj nyob rau hauv relation mus hais tias, vim kuv nco ntsoov koj hais tias nws yog koj li, peb lub qhov nyob rau hauv tag nrho, yam uas tsis muaj exception. Tag nrho cov uas yog yuav coj qhov chaw nyob rau ntawm lub sij hawm no, tsis pub dhau lub cev, thiab sab nraum, nyob rau hauv lub broadest siab (piv txwv li koj ib puag ncig, thiab cov neeg ua haujlwm koj geophysical ib puag ncig) tej zaum yuav tsis, nyob rau hauv txoj kev twg los tau, muaj kev cuam tshuam dab tsi nyob rau hauv, ruaj ntseg: lub Centre, uas yog tam sim no nyob rau hauv tej chaw, thiab yeej tsis tau tsiv, mam li ua, rau koj, koj tus kev muaj tiag. Nyob rau lub sij hawm uas, koj yuav tsis tshua muaj yooj yim grasp lub ntsiab lus, kev piav qhia, lub INS thiab outs ntawm dab tsi koj muaj nyob rau ntawm lub sij hawm no. Lub disappearance ntawm ciam nruab nrab ntawm sab hauv thiab sab nraud ua rau koj, koj yeej muaj tseeb li. Poob, txawm, ntawm tej yam txog koj tus kheej mus rau ib tug neeg paub koj tshwm raws li pom tseeb, yog dab tsi kuv hu rau Supreme. Nyob rau lub sij hawm no, lub Abode ntawm Supreme of Peace yuav tsim definitively, hais tias koj yog.
Yog li ntawd tag nrho cov uas tau npaum li cas, los ntawm koj, lub Archangels, los ntawm lub ancients thiab Stars (tau ntsib nyob rau hauv conclave, tam sim no, thiab rau ob peb lub hlis dhau los), ces tsuas npaj chaw koj rov sib ntsib nrog koj tus kheej, dhau tej fleeting. Yog li, lub sij hawm ntawm qhaj ntawv los yog stasis, koj nyob qhov twg li tsis koom nrog nyob rau hauv koj tus kheej lub neej, yuav tsum tsis yog tus twg feared tsis tsis txais vim hais tias lawv yog cov (nyob rau tib txoj kev tias tus tiv tauj nrog Stars, los sis Elders, los yog Archangels), ib txoj kev uas yuav tau los ze zog mus rau koj lub meej essence. Nws yog nyob rau hauv no daim ntawv kaj, txais Humility thiab yooj yim ntawm tsis muaj mus piav qhia, tsis tas yuav nkag siab, tsis tas yuav intellectualize uas yuav tsim muaj rau koj, nyob rau zoo tshaj plaws, yog dab tsi Kuv 'Kuv hu ua, hais tias yuav luag ob xyoos, lub ceeb ntawm tib (editor lub cim: nyob rau hauv nws hais lus ntawm 17 Lub kaum hli ntuj 2010). Koj yuav tsis tsum cuam tshuam nyob rau hauv tej txoj kev los ntawm ceeb ntawm tib, los ntawm lub caij koj sau muaj nyob sab nraum tsis yog tus twg tsis sab hauv. Thiab qhov no yog kuv lub caij ntawm qhov yauv tsws si nco ntsoov, raws li lub siab (los ntawm ib tug nrhiav rau lub ntsiab lus, los ntawm ib tug nrhiav kev tshab txhais txog, los ntawm kev tshawb fawb ntawm cov sib txheeb) yog ploj mus, koj yuav tau penetrate koj Eternity lub tsev.
Qhov no yog ib tug natural mechanism. Qhov tsuas yog tsis kam, thiab tsuas yog dag zog yuam kom oppose koj, kuv tsuas yog dab tsi koj Yog Tsis yog, nyob rau hauv lub meej, thiab hais tias nyob rau hauv lub instant koj. Ib tus xov tooj ntawm tej yam khoom uas twb muab rau koj nyob rau hauv kev ntshai thiab txuas los xij. On lawv cov lus piav qhia, tiam sis kuj lub sij hawm los ua hauj lwm rau lawv, tsis raws ntawm neeg, tab sis theej los ntawm cov ntseeg dhau tej lub siab, dhau tag nrho cov intellect thiab tag nrho cov conceptualization (Ed: saib, nyob rau hauv kev, nyob rau hauv lub "kev cai xyaum" ntawm peb lub website, kev cai "txuas archétypiel neeg mus rau nws tus kheej" thiab "Liberation collective txuas"). Rau ntau ntawm koj, nws yuav ua yooj yim thiab yooj yim, tsis to taub, tab sis mus nyob. Lub caij koj txais, tib txoj kev uas koj tau txais tsis pub dhau lub muaj koj Marial kwg deg, qhov chaw uas koj tau pom zoo, nyob rau tib txoj kev, koj qhaj ntawv (yog dab tsi koj hu rau no, cov dissolutions, qhov twg n 'tsis ntau siab ntawm lub cev qhov twg muaj ntau tshaj ib tug siab ntawm yog leejtwg, nyob qhov twg muaj ntau puas siab puas ntsws), cov yaam puab paub yuav ua ntau mob siab heev, ntev rau lub hlis uas koj nyob twj ywm ntawm no. Koj muaj peev xwm paub cov xeev, koj muaj peev xwm mus nyob twj ywm ntsia tau rau hauv thiab Humility yooj yim, yuav ua tau rau, ib txwm, koj empowerment, koj liberation thiab meej. Muaj ib yam dab tsi mus nrhiav raws li BIDI said. Muaj yog cia li hloov saib, thiab qhov zoo tshaj plaws txoj kev uas yuav hloov xeeb ceem yog los txais txoj kev. Dag tsis yog tus twg tsis sab hauv sab nraud, tiam sis uas li txoj cai ncaj qha rau ntawm Source ntawm nco ntsoov, hais tias yog hais dab tsi koj Yog.
Cov kev tshwm sim thiab lub ensuing kev hloov nyob rau hauv koj lub neej, yuav muaj xws li hais tias tsis muaj nrog yuav kov koj nco ntsoov los yog kov koj lub hlwb. Daim ntawv kaj ua, ces, rau koj, koj qhov. Nws yog nyob rau ntawm lub sij hawm no hais tias koj yuav tau ntsia kom meej nyob rau hauv lub npe uas tau muab rau koj, Liberator. Lub Liberator yog tsis ib tias los nrog riam phom nyob rau hauv tes. Lub Liberator yog ib tus neeg uas lays cia nws caj npab, nws ib lub hom phiaj yog los cia li xav tias nws ua, yuav tsum tau traversed los ntawm lub teeb nyob rau hauv tag nrho, yam tsis muaj tsis kam, yam uas tsis muaj lus tsis sib xws, yam uas tsis muaj kev ntshai, yam uas tsis muaj txuas. Qhov no yuav tuaj rau koj thiab yuav koom nrog rau ib tug ntau dua kev muaj peev xwm rau koj tsiv mus rau hauv koj qhov tseeb. Tus ua ntawm ib co hom hluav taws xob, deb dhau yog dab tsi mas hu ua Supermind, zoo dhau Liberation ntawm crystalline tseem ceeb ntawm lub ntiaj teb (hu ua Ether yoj yoj los yog lub neej), txawm dhau tej qhov chaw tsis pub dhau ib tug ntawm Radiant Crowns los yog taw tes rau ntawm lub cev, koj yuav, nyob rau hauv ib tug heev yooj yim txoj kev ua neej nyob nws, thiab koj tsim nws.
Muaj ib tug xov tooj ntawm cov kawm, los ntawm kev li cas koj yuav siv tau, thiab kuv hais lus tshwj xeeb yog hauv lub cev, uas yog ib tug resonator, kuv cia ib tug phooj ywg hais tag kis nyob rau usefulness ntawm txawv yogas tias nws muab rau koj, los pab koj thaum lub sij hawm no lub sij hawm, kom paub qhov meej, qhov tsis kawg muaj, lub siab tshaj plaws muaj. Mus nrhiav dab tsi mas yeej tsis poob lawm, uas yeej tsis tau xwb thiab yeej ib txwm tsis tau muaj. Abandonment ntawm neeg, Abandonment mus rau teeb, Abandon twg los tau yog leejtwg, tsis yog ib tug xau, tab sis lub installation nyob rau hauv tsis kawg tam sim no, nco ntsoov raws li cov neeg uas tsis nco ntsoov. Nws yog qhov no uas khiav los ntawm ntau hom hluav taws xob, uas koj twb tau hais los ntawm peb tus coj yav tas los, sab laug nyob hauv nws cheeb tsam ntawm kev xaiv tsa, taw ORIONIS. Raws li koj twb Marie nqe lus nag hmo, nws muab koj ob peb xyoos dhau los, ib tug xov tooj ntawm cov kawm uas, nyob rau hauv hais tias lub sij hawm, koj yuav tsis tshwm li tseeb los yog pom tseeb. Tab sis yog hais tias koj re-nyeem hnub no, koj yuav pom tau tias qhov no yog raws nraim li cas koj mus los ntawm (editor lub cim: saib tiv thaiv ORIONIS Cuaj hlis 2005 Lub yim hli ntuj mus rau 2009 - nyob rau hauv "nyeem cov xov" los ntawm peb lub tsev kawm ntawv ). Liberation ntawm lub ceeb tsheej, lub hnub thiab lub ntiaj teb, tso cai rau tseeb kom meej vibrational qualities ntawm hluav taws xob (los ntawm Central Sun ntawm Galaxy, Alcyone, thiab tseem los ntawm dab tsi yog hu ua Hercobulus) tuaj rau koj finalize dab tsi kuv qhia hnub no.
Uas tshwm nyob rau hauv koj tshwm nyob rau hauv koj lub skies. Yuav ua li cas nyob rau hauv koj tshwm sim nyob rau hauv koj lub skies. Vim hais tias nws zoo tib yam xwb: nws tsis yog nyob rau hauv lub ntuj, nraum zoov, tsis pub dhau koj, nyob rau hauv koj cov ntseeg, tab sis nws yog raws nraim tib txoj kev. Nws tsis muaj qhov sib txawv, tsis muaj ib qho deb, tsis muaj lub sij hawm. Cov nqe lus los ua, rau koj, qhov tseeb ntawm koj txoj kev, overcoming thiab transcending lub ceeb ntawm tib.
Kuv tsis étalerai kuv ntxiv. Ib txhia Veterans koj qhia ib tug xov tooj ntawm cov kawm, yeej ib txwm aiming, xyov, mus txhawb nws. Qhaj ntawv ntawm ib tug txwv, lub disappearance ntawm ciam teb yog lub meej. Nws yuav siv koj mus rau ib tug sab nraum view, los yog Etheric, tiag tiag Lub Zeem Muag Lub Plawv uas yog ywj siab los ntawm tej yam khoom hauv nrog cev, thiab feem ntau cov tseem ceeb, tsis muaj kev nkag siab, los yog tej yam projection los yog externalization ntawm nco ntsoov. Qhov no mus yog txawv Samadhi mus rau meej. Qhov no mus yog qhov tseeb tag rau tsis txwv. Tag nrho cov no yog noj qhov chaw nyob rau hauv koj, thiab yuav muaj nyob rau hauv qhov chaw koj nyob rau hauv lub sij hawm uas muaj tam sim no tam sim no.
Kuv am Sri Aurobindo. Kuv kom koj siv ib ob peb luv luv sij hawm ntawm Communion, nyob rau hauv kuv Blue Lub teeb, nyob rau hauv koj muaj. Saib koj heev sai sai no.
... Sib koom qhov khoom plig los ntawm nrhiav ...




****


 
SRI AUROBINDO

 

22 août 2012
 Je suis Sri Aurobindo. Frères et Sœurs, établissons nous dans la Communion et la Paix.
... Partage du Don de la grâce ...
Je vais poursuivre, aujourd'hui, ce que je vous ai dit lors de mes trois dernières interventions (ndr : interventions des 16 août, 15 juillet et 21 mai 2012). Je vais essayer de vous entretenir des mécanismes qui se déroulent. Non pas dans les processus de l'Éveil parce que cela a été fait par d'innombrables personnes. Je ne viens pas non plus vous entretenir des mécanismes qui vont vous être donnés à voir, dans les temps en cours. Mais je vais essayer, plutôt, de vous donner des repères et des jalons. Des moments particuliers, qu'ils vous sont possibles de vivre et traduisant, en quelque sorte, les prémices, bien réels, et le vécu de votre Ascension.
Je vais me placer du point de vue des mécanismes qui se déroulent directement dans la conscience et qui découlent de l'Action de la Lumière et du Feu Céleste, en vous. Si vous avez été Appelés (par Marie, par la Lumière ou par une des Étoiles), vous allez constater, à des vitesses qui sont différentes pour chacun, qu'il va se produire quelque chose en vous. Ce quelque chose qui va se produire, en vous, a une seule finalité. C'est, si vous l'acceptez, de vivre la Liberté Totale. Quand le Feu de la Lumière vous touche et quand il y a, bien sûr, acceptation, la conscience va vivre des mécanismes inédits. Ces mécanismes viennent compléter tout ce qui vous a été exposé, depuis un an, dans les possibilités de Communion, de Fusion, de Dissolution, de Délocalisation de la Conscience. Mais dans tous ces processus de Communion, de Fusion, de Dissolution ou de Délocalisation de la Conscience, il persiste le sens d'une identité et d'une identification, même si cette identification est différente de l'identification à ce que vous êtes, sur ce monde. Il existe, toutefois, une surimpression, une superposition, de ces mécanismes vécus et de la persistance d'une identité.
Au-delà de ces différentes expériences et de ces différents états que vous avez peut-être vécus, le Feu du Ciel, dans ses approches individuelles, va être remarquable par un certain nombre d'éléments. Ces éléments remarquables sont au-delà des différents Samadhis. Ils se traduisent, comme vous le savez, par la Paix Suprême et par la possibilité d'être Absolu avec forme. Mais cet Absolu avec forme passe par des instants et des moments où il y a à vivre des états que je qualifierais d'intermédiaires.
Le premier de ces états intermédiaires, vous êtes extrêmement nombreux à les avoir vécus, puisqu'il s'agit tout simplement de ce que vous pouvez nommer l'endormissement ou la disparition, que cela soit dans les Alignements, dans vos méditations, ou en nous écoutant ou en nous lisant. Cette disparition, ou plutôt cette occultation de la conscience ordinaire, est un premier pas vers la Libération. Viennent ensuite des expériences où, à travers, justement, les Communions, les Fusions, les Dissolutions ou les Délocalisations, il devient possible de vivre, et surtout de saisir, que la vie n'est ni limitée à ce que vous percevez et, encore moins, à ce corps, ou à cette forme. Il existe donc l'apparition de multiples mécanismes Vibratoires qui vous ont été décrits, déjà, depuis de très nombreuses années. Mais ceux-ci prennent, durant cette période, une acuité particulière.
Et puis, pour certains d'entre vous, au-delà de l'acuité particulière de ces expériences qui vous sont connues, et au-delà de l'endormissement, commencent à se produire des mécanismes où il y a, en quelque sorte, la perte totale de tout repère habituel, que ces repères correspondent à l'identité d'une personne ou même à une identification de Vibration Lumière. À un moment donné, le mécanisme de l'endormissement (qui est aussi, comme vous le disait BIDI, l'Absolu) va, et je n'ai pas d'autre mot, comme se conscientiser ou se reconscientiser. Dans ces instants, dans ces paliers (mais n'y voyez pas une succession formelle et logique), va se dérouler un état qui n'est ni le sommeil, ni le rêve, ni l'Éveil, ni même Turiya. La vigilance devient profondément différente de toutes les expériences que vous avez pu vivre.
Ce qui survient, à ce moment là, ne peut s'accompagner d'aucune peur, d'aucune interrogation. De même que, si cette expérience se déroule, les perceptions du Supra Mental, elles-même, depuis les Vibrations du corps, en passant par les Sons du Nada, en passant par la perception des Couronnes Radiantes, vont disparaître. De même qu'il y a la disparition de toute image possible, de toute coloration possible, de toute forme possible. Les mécanismes des éléments se mettent alors en œuvre, au niveau de ce corps, pouvant, effectivement, avant que les perceptions du corps disparaissent, donner certains signes qui vous ont été décrits par SNOW (ndr : intervention du 19 août 2012). L'action de la Lumière et des Quatre Vivants, en vous, va faire disparaître, donc, le corps. Va faire disparaître les pensées. Va faire disparaître toute émotion, de même que toute interrogation. La conscience n'est pourtant pas en Êtreté, elle n'est pas non plus délocalisée. Nous pourrions appeler ça (s'il faut le nommer), Absolue Présence ou Infinie Présence.
Il y a, à ce moment-là, clairement, une Reconnaissance. Cette Reconnaissance est, au sein de votre propre désidentification, l'identification à la Lumière qui est ce Feu. Mais, même ce Feu ne semble plus toucher le corps, mais donner comme un saisissement de Béatitude où s'annihile tout sens qu'une quelconque volonté, d'une quelconque vie, et d'un quelconque monde. Il n'y a plus de perception aucune. Éventuellement, il y a simplement le sens et la perception d'être la Lumière. Il n'y a donc pas de vision de Lumière. Il n'y a pas de forme. Il n'y a plus aucune histoire. Il n'y a plus aucune pensée. Vous n'existez plus en tant que personne.
C'est durant ces paliers que se produit un mécanisme nommé la stase où vous vivez le fait d'être vivant, je dirais, comme jamais. L'absence de signes du corps, l'absence de signaux Vibratoires (mental ou émotionnel), vous installe dans une sorte d'instant présent, que je qualifierais, d'hyper présence. Quand ces paliers se produiront, vous remarquerez que vous ne dormez plus, que vous n'êtes plus parcourus par quoi que ce soit et que c'est justement à ce moment-là, que vous êtes totalement Vivants. C'est toutefois dans ces paliers, quand ils se concrétisent totalement (mettant fin au moment où vous disparaissez dans l'endormissement ou l'Absolu), que peut ressurgir, de très loin, quelque chose de votre identité qui est demeuré dans une forme, qui est la peur. Mais cette peur est simplement une interrogation sur le sens de ce que vit la conscience, même s'il y a Reconnaissance.
Et là, va sembler se dérouler, en vous, un autre palier qui est fait, en quelque sorte, d'oscillations entre la conscience dans le sens d'une identité et la Conscience dans le sens de l'Ultime Présence. C'est à ce moment que, si vous vous rappelez qu'il faut se tenir tranquille, que l'interrogation d'une identité ne pourra altérer cette forme de basculement qui se produira, où, effectivement, vous ne pourrez plus rien définir, ni haut ni bas, ni identité ni non identité, permettant d'installer, dans l'Ultime Présence, la Demeure de Paix Suprême.
C'est là que se réalise (et que se réalisera pour, nous l'espérons, de plus en plus nombreux Frères et Sœurs) l'Absolu. L'Appel de la Lumière, l'Appel de Marie, l'Appel par votre prénom, au-delà même de la perception de toute Vibration des éléments, en vous, va vous mener au seuil, qui n'en est pas un, de cet instant d'hyper présence, s'accompagnant, effectivement, d'une béatitude à nulle autre pareille, laissant bien loin toute notion de Joie, toute notion de plaisir ou de satisfaction telle que la conscience peut la vivre. La perte d'identité et la perte d'identification vous placent alors dans l'Absolu.
Cette expérience d'Absolu, qui n'en est pas une, se vit en dehors de toute forme. Les fonctions physiologiques, d'ailleurs, se sont quasiment arrêtées. N'ayant plus le sens de l'identité corporelle, l'arrêt, de la respiration voire des battements cardiaques, ne se traduit par aucun trouble, aucune pensée. L'Absolu, dont rien ne peut être dit, se découvre, à cet instant. Et c'est à cet instant que plus rien ne peut être comme avant et que tout est radicalement différent. Même en revenant au sein de la forme et même en revenant au sein de la personnalité, il vous sera extrêmement aisé de voir que le déroulement de votre vie ordinaire ne sera à jamais plus pareil. Il n'existe plus de possibilité de se remanifester ou de redescendre dans une quelconque personnalité, dans une quelconque lutte, puisque l'Absolu avec forme réalise un découplage des éléments qui étaient présents au sein de la personnalité et qui étaient inscrits dans votre historique ou dans votre histoire. Le contentement est total. Il ne peut plus exister aucun manque, aucune question, aucune interrogation ni, non plus, aucun doute. De là découle la Liberté la plus totale. Vous n'êtes plus du tout soumis à quelque circonstance de ce monde, tout en y étant pleinement présents.
Voici l'action du Feu Céleste, à titre individuel, qui est, en général, manifesté après l'Appel de MARIE et parfois même avant. Vous réalisez, à ce moment-là, concrètement, que ce que vous aviez toujours cherché était, effectivement, déjà là et que seul l'emplacement de la conscience n'était pas le bon. Vivant ce Feu Céleste, l'Amour devient réellement la Nature de ce que vous Êtes. Il n'existe plus aucun besoin de projeter un idéal d'Amour, ni même une conscience d'amour, ni même une Vibration, parce que cela est, à ce moment-là, la réalisation de Votre Nature, au-delà de tout Voile. Ce Réveil n'est pas simplement vous le savez, un réveil, mais vraiment la Libération qui fait de vous un Libéré Vivant. Bien-sûr, les modifications qui surviennent, aussi bien dans le corps, dans la conscience, que dans la Vie, ne dépendent plus de vous, ni de vos actions et encore moins de vos réactions. Cela a été appelé la Grâce et c'est une Grâce. Vous êtes pleinement impliqués dans la Grâce, dans la Vie et l'Amour. Et ceci est la plus belle des implications parce qu'elle ne dépend pas de l'action de la personnalité, ou même de l'âme.
Ces moments, ces paliers, cet Absolu, sont appelés à devenir de plus en plus fréquents parmi les Frères et les Sœurs incarnés. Nous l'avons déjà spécifié, l'Absolu met fin, de manière personnelle, au Choc de l'Humanité. Il n'y aura pas donc de Choc de l'Humanité, pour ceux d'entre nos Frères et Sœurs incarnés qui vivront cela avant l'Appel de MARIE collectif. La Joie, qui est Intérieure, bien sûr, ne dépend d'aucune circonstance et je dirais, même, qu'aucune circonstance, quelle qu'elle soit, ne peut altérer cette Joie. Et c'est sa caractéristique essentielle. Le Feu Céleste est la Liberté, est la Libération de tout enfermement et de toute illusion.
Rappelez-vous aussi que, parmi vous (et comme cela a été dit par d'autres Anciens), vous avez la possibilité, sans aucun jugement, de percevoir clairement, sans même le demander, ce qui est derrière toute apparence. Il vous est donné à voir ce que je pourrais appeler l'âme des Êtres, l'âme des Frères et des Sœurs incarnés. Ceci est bien au-delà de la Vision Éthérique ou de la Vision du Cœur : c'est une connaissance immédiate, ne passant par aucune perception, ni même par aucune interrogation. La Sagesse, à ce moment-là, sera votre attribut, parce que quoique vous perceviez d'un Frère ou d'une Sœur, vous savez, de manière indiscutable, qu'il ne fait partie que du même rêve que vous vivez et que vous partagez.
Le Feu Céleste va donc radicalement transformer, déjà à titre individuel, ce que vous nommez la vie, quand vous êtes de ce côté-ci du Voile. Qui existe encore, bien sûr. Les Piliers et les moyens d'y arriver vous ont été donnés depuis de très nombreux mois. Je ne reviendrai pas dessus. Mais vous ne pouvez vous tromper vous-même, dès l'instant où ne peut plus exister, en vous, la moindre question sur quoique ce soit. Et cela est naturel, ce n'est pas une volonté. Vous serez même parfois étonnés de ne pas avoir d'interrogation, ni de vous poser de question sur le sens de ce qui est à vivre et de ce que vous vivez. De plus en plus, vous manifesterez, de façon spontanée, sans le chercher, sans chercher à méditer ou à vous Aligner, cet état de Grâce. Et il vous comblera à chaque fois un peu plus. Vous serez comblés, totalement et entièrement. Ce qui pouvait vous affecter, que cela soit dans ce corps que vous habitez, ou dans vos relations, quelles qu'elles soient, disparaîtra tout simplement.
Vous serez alors, effectivement et concrètement et entièrement, devenus Transparence la plus totale. Et vous saurez aussi que, quel que soit le regard qui est porté sur vous, par un Frère ou une Sœur qui n'est pas dans le même état, dans la même Conscience, vous ne pourrez que l'Aimer. Quoiqu'il vous dise, quoiqu'il vous fasse, vous aurez définitivement dépassé l'interaction de la personnalité, dans quelque secteur que ce soit de vos vies. Si, toutefois, une émotion venait à survenir, si toutefois une interrogation, une préoccupation venait à survenir, vous constaterez par vous-même qu'en vous réinstallant, avec une facilité de plus en plus déconcertante, dans la Lumière que vous Êtes, tout cela disparait, non pas comme une fuite mais bien comme une résolution. Parce que, dans la Transparence, aucune Ombre, de quelque nature que ce soit (l'une de vos Ombres anciennes ou les Ombres projetées par les âmes qui n'ont pas encore vécu cela), ne peut, en aucune manière, rétablir l'ancien. Même si vous le vouliez, vous ne le pourriez pas, démontrant, par là-même, que ce qui se passe ne dépend plus d'aucune action / réaction, d'aucune rétribution ou d'aucune punition.
Ça veut dire que, même si vous vous forcez à agir selon une personnalité que vous avez connue, qui était la vôtre avant de vivre cela, vous ne pourrez tout simplement pas le faire. Cela sera inenvisageable et impossible à mettre en œuvre, vous apportant alors une preuve de plus, qui n'a pas besoin d'être apportée d'ailleurs, que ce qui se passe est une rupture totale de la linéarité de la personnalité. À ce moment-là, vous n'aurez même plus besoin de vivre une quelconque délocalisation de la conscience, un quelconque voyage hors du corps, que cela soit en Êtreté ou même en Astral, parce qu'absolument tout sera donné dans l'hyper présent et dans l'Ultime Présence : toutes les sources de Joie, de Plénitude, de Paix Suprême y sont.
Tout cela se déroule maintenant et, encore une fois, chacun à votre rythme. Vous saisirez aussi qu'il n'y a pas à rechercher cet état, parce qu'il est là, à volonté. Vous aurez enfin mis fin à l'illusion d'une quête quelconque. La Paix ne sera plus un objectif parce que vous serez la Paix. Ainsi est l'Appel du Feu du Ciel, ainsi est l'Appel de la Lumière, dans sa forme la plus complète. Bien sûr, vous savez que, vivant cela, votre rôle est majeur, non pas en tant que volonté personnelle ou l'expression d'une quelconque action, mais que votre état et votre Transparence agissent sur le monde, un peu à la manière dont l'Étoile SNOW vous en a parlé il y a très peu de temps (ndr : intervention du 19 août 2012). Ce que vous aurez à Cœur, à ce moment-là, c'est justement de disparaître de toute personnalité, de toute réaction. Et cela ne vous posera aucun problème, même si cela en pose, bien sûr, aux âmes des Frères et Sœurs qui ne sont pas encore cela. Et rappelez-vous, surtout, comme le disait UN AMI, qu'il n'y a rien à faire, surtout ne rien faire (ndr : intervention du 18 août 2012).
Bien sûr, vous pouvez ressentir, de plus en plus souvent, des Présences, sans même les demander, comme je l'avais expliqué, à votre gauche. Ces Présences deviendront habituelles et quotidiennes. Pour vous, la séparation Dimensionnelle aura pris fin et vous vous surprendrez, dans peu de temps, si ce n'est déjà fait, à pouvoir échanger comme vous échangez avec un Frère et une Sœur incarnés. Cela se passe de mots et cela ne passe pas par les mots, mais c'est un contact direct, qui n'est pas non plus simplement de la télépathie, mais bien une Communion directe qui s'exprime, ici-même, dans l'espace, le temps et le corps où vous êtes, puisque vous ne dépendez plus de ce temps, de cet espace et de ce corps.
Ce qui, pour certains d'entre vous, peut sembler lointain ou impossible, vous vous apercevrez que vous le vivrez sans aucune difficulté. Il n'y a rien à rechercher parce que cela est naturel, là aussi. Ainsi est l'action du Feu Céleste qui vient brûler les derniers Voiles de l'ignorance, collectivement comme individuellement. La vie deviendra Grâce pour vous et vous comblera de Grâces, non pas selon les besoins de la personnalité, mais selon la Vérité de l'Esprit. Le Samadhi n'aura même plus à être vécu en intériorité ou en intériorisation. Il sera de plus en plus permanent, quoique vous fassiez.
Même s'il existe des moments de réajustement, avec occultation de la Conscience ou incapacité à mener à bien, lors de l'Appel de la Lumière, une activité particulière, tout cela sera très vite dépassé, vous permettant de trouver la même Béatitude en regardant la Nature, en regardant le Soleil et en regardant même un Frère ou une Sœur qui s'opposerait à vous, même violemment. Vous n'êtes plus concernés par cela. Vous n'êtes pas indifférents. Vous n'êtes pas dans l'indifférence totale ou l'ignorance. Mais l'état de cette Infinie Présence et de cette Béatitude, est la réponse, et la seule réponse possible. Et cette réponse ne sera, en aucun cas, une réaction se situant à un autre niveau que cette Béatitude. Cela deviendra donc de plus en plus familier, de plus en plus quotidien.
Vous constaterez aussi qu'il ne pourra plus exister la moindre fluctuation de l'humeur, la moindre fluctuation de l'énergie vitale, de votre vitalité. Vous serez installés à tous les niveaux, dans une permanence de la Béatitude. Là est la Libération et c'est à quoi l'Appel de MARIE, ou l'Appel de la Lumière, vont vous conduire, inexorablement.
De ce détachement, et surtout de cette Béatitude, découlera la facilité de l'Ascension, la facilité de Service, au-delà de toute volonté. Le Rayonnement de cette hyper Présence ou de cette Infinie Présence, vous permettra de le sentir, non plus seulement comme une aura, mais comme un vaste champ d'énergie pouvant, concrètement et effectivement, recouvrir toute la Terre, sans aucune volonté. L'élargissement de cette Conscience, au-delà de l'aura, au-delà de tout corps subtil, vous surprendra, mais vous vous y habituerez très vite. Ainsi est l'action du Feu Céleste, ainsi est l'action de l'Infinie Présence et de l'Absolu. Vous ne pouvez, ni vous tromper, ni mettre en doute, ni même douter de ce qui se vit, pour vous. Tout cela n'est ni un rêve, ni une projection, mais bien l'action du Feu Céleste vous rendant à vous-même.
Je le répète, cet état est naturel, même s'il y a des paliers, même s'il y a des étapes. Le moment où cela est entièrement vécu, cela devient votre véritable Nature, bien loin de toute identité antérieure et bien loin de toute préoccupation antérieure. La Grâce pourvoira, réellement et concrètement, à vous donner et à vous faire vivre ce qui est nécessaire. Vous ne pourrez plus, et de moins en moins, être en aucune manière déstabilisé, par quoique ce soit. Là est la Liberté. Étant installés dans cette Ultime Présence, vous serez définitivement sortis du temps, tout en accomplissant ce que la vie vous demande d'accomplir, avec de plus en plus de facilité et de plus en plus d'évidence.
Voilà ce à quoi mes Frères et mes Sœurs, vous êtes conviés. Et cela n'est certainement pas une difficulté, certainement pas quelque chose de lointain, puisque c'est déjà là. Comme le dirait BIDI : changez de regard, tout simplement. Non pas comme une vision intellectuelle, mais, réellement, en translatant votre Conscience. Non pas par un effort, mais bien par un Abandon. Ainsi est le Feu Céleste. Vous ne serez donc plus, en aucune manière, sujet au Choc de l'Humanité. Là est le sens de l'Appel de MARIE et de l'Appel de la Lumière, à titre individuel. Nous ne doutons pas, parce que nous le voyons chaque jour, que vous êtes de plus en plus nombreux à vous Réveiller totalement. Ainsi est l'action du Feu Céleste, vous faisant découvrir la Lumière Bleue de l'Éther, la Liberté de la Lumière et de l'Amour.
Bien Aimés Frères et Sœurs, je rends Grâce pour votre écoute et pour votre Présence. Et je vous dis à très bientôt. Au revoir.




Sri AurobindoLub yim hli ntuj 22, 2012 Kuv Sri Aurobindo. Kwv tij thiab cov muam, peb tsim peb tus kheej nyob rau hauv communion thiab kev thaj yeeb. ... Sib koom qhov khoom plig los ntawm nrhiav ... Kuv yuav mus txuas ntxiv tam sim no uas kuv tau qhia koj hauv kuv lub xeem peb tiv thaiv (Ed: tiv thaiv Lub yim hli ntuj 16, 15 Lub Xya hli ntuj thiab 21 Tej zaum 2012). Kuv yuav sim kom muaj tswv yim ua uas tshwm sim ntawd. Tsis nyob hauv tus txheej txheem ntawm enlightenment vim hais tias nws ua los ntawm cov neeg sauv rov qab. Kuv tsis tuaj los koj tuav tswv yim ua uas yuav muab rau koj saib, nyob rau hauv lub sij hawm tam sim no. Tab sis kuv yuav sim, es tsis txhob, muab koj qauv thiab milestones. Tej lub sij hawm, lawv yuav tau mus nyob thiab rov xav txog, ib txhia raws li, lub beginnings, tiag tiag, thiab qhov kev paub ntawm koj tus Ascension. Kuv yuav txais qhov point ntawm view ntawm lub tswv yim ua uas siv qhov chaw nyob rau hauv ncaj qha nco ntsoov ntawm qhov kev txiav txim ntawm lub teeb thiab ntawm Celestial Hluav Taws, nyob rau hauv koj. Yog hais tias koj tau raug hu ua (by Mary, lub teeb los yog ib tug Star), koj yuav pom, nyob rau hauv ceev uas sib txawv rau txhua leej txhua tus, nws yuav tsim ib yam dab tsi nyob rau hauv koj. Hais tias ib yam dab tsi yuav tshwm sim nyob rau hauv koj muaj ib lub hom phiaj. Uas yog, yog tias koj txais mus nyob Tag nrho Freedom. Thaum lub Hluav Taws Lub teeb touches koj thiab thaum twg muaj, ntawm chav kawm, txais, ras txog yuav nyob dab neeg tswv yim ua. Cov tswv yim ua qhuas txhua yam uas twb raug xyoo tas los, nyob rau hauv tau ntawm Communion, Fusion, Dissolution ntawm txav chaw ntawm nco ntsoov. Tiam sis nyob rau hauv tag nrho cov kev Communion, Fusion, Dissolution los yog txav chaw ntawm nco ntsoov, muaj tseem lub siab kheej thiab txog koj tus kheej, txawm yog hais tias txog qhia kom paub yog txawv ntawm txog qhia kom paub hais tias koj yog on no lub ntiaj teb no. Muaj, li cas los xij, ib tug overlay, ib tug superposition ntawm cov yaam puab paub tswv yim ua thiab persistence ntawm yog leejtwg. Dhau cov kev paub thiab cov xeev tej zaum koj yuav muaj kev paub, Hluav Taws los ntawm lub ceeb tsheej, nyob rau hauv nws tus neeg mus ze yuav txawv los ntawm ib tug xov tooj ntawm cov kawm. Cov zoo tshaj plaws nta yog dhau txawv Samadhis. Lawv txhais, raws li koj paub, lub Supreme of Peace thiab lub sij hawm los yuav nrog meej rau daim ntawv no. Tab sis qhov no meej rau daim ntawv no los ntawm sij hawm thiab lub sij hawm thaum nws nyob li cas kuv hu rau lub xeev intermediaries. Cov thawj ntawm cov nrab xeev, koj tsis tshua muaj yuav muaj kev paub, raws li nws yog ib qhov uas koj tsuas tau lub npe tus pw los yog poob, seb puas nyob rau hauv lub Rosters nyob rau hauv koj meditations, los sis peb mloog los sis nyeem ntawv rau peb. Qhov no disappearance, los yog theej no occultation ntawm dog dig nco ntsoov, yog ib tug thawj kauj ruam rau liberation. Raws li by sim kawm nyob rau hauv uas, los ntawm precisely lub Communion, lub Mergers, lub dissolutions los yog relocations, nws yog ib qhov ua tau nyob, thiab tshwj xeeb tshaj yog rau grasp hais tias lub neej no yog tsis tag rau tej yam uas koj pom thiab, yam tsawg kawg nyob rau hauv lub cev, los yog tias daim ntawv no. Muaj yog li ntawd lub tsos ntawm ntau vibrational tswv yim ua uas tau piav twb, rau ntau, ntau xyoo. Tiam sis lawv noj thaum lub sij hawm lub sij hawm no, nrog rau kev acuity. Thiab rau ib txhia ntawm koj, tshaj cov heev ntawm cov yaam puab paub uas paub, thiab dhau ntog pw tsaug zog pib tshwm sim qhov twg muaj tswv yim ua nyob rau hauv ib txoj kev, Tag nrho poob ntawm tag nrho cov niaj zaus tus cim, cov qhab nia xov mus rau leejtwg tiag ntawm ib tug neeg los yog ib txog qhia kom paub los ntawm cov ntseeg Lub teeb. Nyob rau ntawm ib tug taw tes, lub mechanism ntawm pw (uas kuj yog, raws li koj hais li no, BIDI, lub meej) yog, thiab kuv muaj tsis muaj lwm lo lus, xws li yog hais tias paub los yog reconscientiser. Nyob rau hauv cov sij hawm, cov bearings (tab sis tsis pom nws li ib tug formal thiab muaj kuab kab sab), yuav unfold ib lub xeev uas yog tsis yog tus twg pw tsis npau suav, los yog enlightenment, los yog txawm Turiya. Vigilance yog profoundly txawv los ntawm tag nrho cov kev uas koj tau nyob. Yuav ua li cas nyob rau ntawm no, yuav tsis tsum nrog rau tej yam kev ntshai, tsis muaj ib lo lus nug. Raws li yog hais tias qhov no yuav siv qhov chaw paub, to taub ntawm Supra Teebmeem Kev Xav, lawv tus kheej, txij thaum lub ntseeg ntawm lub cev, ntawm lub suab Nada, los ntawm kev xaav ntawm Radiant Crowns, yuav ploj. Li nws yog lub disappearance ntawm tej yam ua tau duab ntawm tej yam ua tau tsos nqaij daim tawv, tej duab ua tau. Tswv yim ua ntawm hauv ces siv, nyob rau hauv lub cev, uas, tseeb, ua ntej to taub ntawm lub cev ploj, muab ib co cim qhia hais tias koj tau piav los ntawm snow (Ed: teb ntawm 19 Lub yim hli ntuj 2012). Qhov kev txiav txim ntawm lub teeb thiab ciaj sia nyob rau hauv koj Plaub yog mus ploj, yog li ntawd lub cev. Yuav so tawm kev xav. Yuav so tawm twg los xav, raws li tau zoo raws li tej yam lus nug. Nco ntsoov yog tseem tsis tau nyob rau hauv beingness, nws tsis relocated. Peb yuav hu rau nws (seb puas yuav hu nws), muaj meej los yog tsis kawg muaj. Muaj, nyob rau ntawm no, kom meej meej yog ib tug paub. Qhov no yog nyob rau hauv cov paub koj tus kheej de-txog qhia kom paub, txog koj tus kheej nrog lub teeb uas yog Hluav Taws. Tab sis txawm muaj hluav taws no tsis zoo li kov lub cev, tab sis muab raws li ib tug ceeb ntawm Bliss uas destroys twg paub tias txhua yam yuav, tej lub neej, thiab tej yam uas lub ntiaj teb no. Muaj tsis muaj ntau xaav. Eventually, muaj tsuas yog lub ntsiab lus thiab xaav ua lub teeb. Yog li ntawd tsis muaj lub zeem muag ntawm Lub teeb. Tsis muaj ib daim ntawv. Nws tsis muaj ntau keeb kwm. Muaj tsis muaj ntau li. Koj tsis tshwm sim raws li ib tug neeg. Nws yog lub sij hawm no ua sawv uas tshwm sim ib tug mechanism hu ua stasis qhov chaw koj nyob ua ciaj sia, kuv hais tias, puas tau. Qhaj ntawv ntawm cov cim qhia ntawm lub cev, tsis tuaj ntawm vibrational teeb (kev puas hlwb los yog txoj kev xav), koj tsiv mus rau hauv ib lub hom caij, yog dab tsi kuv hu mus rau, zoo siab muaj. Thaum cov theem yuav tshwm sim, koj yuav pom hais tias koj tsis tsaug zog, koj tsis them los ntawm dab tsi thiab nws yog nyob rau ntawm precisely no lub caij uas koj muaj tag nrho ciaj sia. Tab sis nws yog nyob rau hauv cov theem thaum lawv tshwm sim kom tiav (xaus thaum koj ploj nyob rau hauv pw los yog lub meej) uas tau reappear, by deb, ib yam dab tsi uas koj tus kheej tau yuav nyob rau hauv ib daim ntawv , uas yog kev ntshai. Tab sis qhov no tsuas yog ntshai ib lo lus nug txog lub ntsiab lus ntawm dab tsi tshwm sim nco ntsoov, txawm yog hais tias paub. Thiab muaj yuav zoo li nqa mus rau qhov chaw nyob rau hauv koj lwm theem li, xyov oscillation nruab nrab ntawm nco ntsoov nyob rau hauv siab kheej thiab nco ntsoov nyob rau hauv cov kev coj ntawm cov siab tshaj plaws muaj. Nws yog nyob rau hauv no hais tias, yog hais tias koj nco ntsoov hais tias peb yuav tsum tau ua kom nyob ntsiag to, lo lus nug ntawm leejtwg tej zaum yuav tsis hloov daim ntawv no ntawm tipping yuav tshwm sim nyob qhov twg, los, koj tsis tau txhais ib yam dabtsi, tsis yog tus twg high tsis tsawg, tsis yog tus twg yog leejtwg tsis tsis-yog leejtwg, rau nruab siab tshaj plaws nyob rau hauv muaj, lub Abode ntawm Supreme of Peace. Nws yog ntawm no uas ua (thiab yuav tsum tau ras txog, peb cia siab ntau thiab ntau kwv tij thiab muam) lub meej. Hu rau ntawm Lub teeb, hu rau Mary Hu los ntawm koj tus thawj lub npe, txawm dhau xaav ntawm ntseeg ntawm tej yam kawm, koj yuav coj koj mus rau qhov chaw pib, uas yog tsis ib, no lub caij ntawm muaj zoo siab, nrog, tseeb, ib tug bliss zoo li tsis muaj lwm yam, tawm deb tej yam kev xav ntawm siab, tej yam kev xav ntawm Library thiab txaus siab raws li nco ntsoov yuav nyob nws. Tsis yog leejtwg thiab poob ntawm txog koj tus kheej ces tso koj nyob rau hauv lub meej. Qhov no kev ntawm meej, uas yog tsis ib tug nyob sab nraud ntawm tej daim ntawv. Muaj sia functions, Ntxiv mus, lawv yuav luag puas tau raug ntes. Tsis muaj ib tug zoo siab ntawm tus kheej yog leejtwg, cheem, ua pa los sis heartbeat, tsis tau nyob rau hauv tej teeb meem, tsis muaj kev xav. Lub meej, tsis muaj dab tsi yuav hais li no, yog tshwm sim nyob rau hauv hais tias lub caij. Thiab nws yog nyob rau ntawm no lub caij uas tsis muaj dab tsi yuav ua tau raws li ua ntej thiab txhua yam yog ua txawv. Txawm rov qab nyob rau tib daim ntawv no thiab rov qab tsis pub dhau lub neeg, nws yuav yooj yim heev pom tias dog dig chav kawm ntawm koj lub neej yuav tsis yuav tib yam. Muaj ntau lub sij hawm los remanifester los yog sau nyob rau hauv tej yam ntxwv, nyob rau hauv tej yam sib ntaus, raws li nrog rau daim ntawv meej achieves ib decoupling ntawm cov uas tam sim no nyob rau hauv cov neeg thiab cuv npe kawm nyob rau hauv koj lub keeb kwm los sis nyob rau hauv koj zaj dab neeg. Contentment yog tag nrho. Nws yuav tsis yuav tej yam tsis muaj, tsis muaj ib lo lus nug, tsis muaj ib lo lus nug, tsis, txawm tias, tsis nrog. Los ntawm no stems lub utmost kev ywj pheej. Koj tsis nyob rau hauv tag nrho cov kev kawm mus rau tej yam uas txoj kev tshwm sim ntawm lub ntiaj teb no, thaum nws tag nrho présents.Voici kev txiav txim Celestial Hluav Taws, tus kheej, uas yog feem ntau qhia tom qab hu rau thiab tej zaum Marie ua ntej. Koj paub, lub sij hawm no, uas, yog dab tsi koj twb yeej ib txwm nrhiav yog tseeb twb muaj thiab tsuas yog qhov chaw ntawm nco ntsoov tsis zoo. Nyob lub Celestial Hluav Taws, hlub tiag ua qhov ntawm yog dab tsi koj Yog. Nws tsis muaj qhov ntev dua twg xav tau mus rau ib qho Project tagnrho ntawm kev hlub, los sis txawm ib tug nco ntsoov ntawm kev hlub, los yog ib tug ntseeg, vim hais tias nws yog nyob rau ntawm lub sij hawm no, tsis tau zoo Koj qhov, dhau tej yam kev caij nkoj. Qhov no moos yog tsis yog koj paub tias, ib lub tswb moos, tab sis tiag tiag liberation uas ua rau koj ib Liberated lub neej. Ntawm chav kawm, qhov kev hloov uas tshwm sim ob qho tib si nyob rau hauv lub cev, nyob rau hauv nco ntsoov, raws li nyob rau hauv lub neej, tsis nyob on koj, los yog koj ua thiab txawm tsawg tswv yim. Qhov no mas yog hu ua nrhiav thiab qhov no yog nrhiav. Koj tag nrho muab kev koom tes nyob rau hauv nrhiav hauv lub neej thiab hlub. Thiab qhov no yog feem ntau zoo nkauj qhov cuam tshuam vim hais tias nws tsis nyob ntawm seb qhov kev txiav txim ntawm tus neeg, los yog tus ntsuj. Cov sij hawm, cov bearings, qhov meej, yuav tsum tau ua nce ntau cov kwv tij thiab muam incarnate. Peb twb teev, lub meej terminates nyob rau hauv ib tug ntawm tus kheej txoj kev, lub ceeb ntawm tib. Muaj yuav tsis yog li ntawd ceeb tib, rau cov ntawm peb cov kwv tij thiab cov muam uas nyob Embodied no ua ntej hu rau collective Marie. Siab, uas yog Hauv, ntawm chav kawm, tsis nyob ntawm tej yam circumstance thiab kuv xav hais tias, txawm, nyob rau hauv tej yam kev tshwm sim los xij, muaj peev xwm hloov siab no. Thiab qhov no yog nws tseem ceeb heev yam ntxwv. Celestial Hluav Taws yog Freedom yog liberation ntawm tag nrho cov enclosure thiab tag nrho cov illusion. Nco ntsoov tias, dhau lawm, hais tias cov koj (thiab raws li tau raug said los ntawm lwm yam Elders), koj muaj sij hawm, tsis muaj kev txiav txim, perceiving kom meej meej, yam uas tsis muaj txawm nug, yog dab tsi yog tom qab tag nrho cov tshwm sim. Nws yog muab rau koj saib dab tsi kuv yuav hu rau leej twg ntawm quavntsej, tus ntsuj ntawm kwv tij thiab muam incarnate. Qhov no yog qhov zoo tshaj Etheric Lub Zeem Muag los yog Lub Zeem Muag ntawm Lub Plawv: Qhov no yog ib qho tam sim ntawd kev paub, tsis yog los ntawm tej yam sau, los yog tej yam lus nug. Txhab, ntawm hais tias lub sij hawm, yuav koj ntaus nqi, vim hais tias txawm yog koj ib tug kwv tij los yog perceive yog ib tug viv ncaus, koj paub, dhau tej yam nrog, nws tsuas yog ib feem ntawm tib npau suav li koj nyob thiab koj qhia. Saum Ntuj Ceeb Tsheej Hluav Taws yuav yog li ntawd radically hloov twb tus kheej li cas koj hu mus rau lub neej, thaum koj muaj nyob rau ntawm ib sab ntawm Veil. Uas tseem nom, ntawm hoob no. Pillars thiab yuav ua li cas tau muaj koj tau muab rau heev ntau lub hlis. Kuv yuav tsis rov hais dua nws. Tab sis koj tsis tau neeg npub koj tus kheej, lub caij yuav tsis tshwm sim nyob rau hauv koj, muaj lus nug txog dab tsi. Thiab qhov no yog ntuj, nws tsis yog ib tug yuav. Koj yuav tau ras tej zaum kuj tsis muaj lo lus nug, los yog nug ib lo lus nug txog lub ntsiab lus ntawm yog dab tsi nyob thiab dab tsi koj nyob. Nce, koj yuav manifest, spontaneously, yam uas tsis tau sim, yam uas tsis tau sim meditate los yog koj ua kab no hauv lub xeev ntawm nrhiav. Thiab txhua zaus uas koj sau rau ib tug me ntsis ntau. Koj yuav tau txaus siab, lig thiab kom meej. Uas yuav cuam tshuam rau koj, seb puas nyob rau hauv lub cev koj nyob rau hauv, los yog nyob rau hauv koj cov kev sib raug zoo, txawm lawv yog cov, yuav cias ploj. Koj yuav ces yuav zoo thiab tag nrho thiab zoo, ua feem ntau ua tiav daim ntawv kaj. Thiab koj kuj paub hais tias, txawm tus saib hais tias yog npaj rau koj, ib tug tij laug los yog ib tug muam tsis yog nyob rau tib lub xeev nyob rau tib nco ntsoov, koj yuav tsis hlub hais tias. Txawm koj hais tias, txawm koj ua, koj yuav lus ua zoo tshaj qhov nrog uake ntawm neeg, nyob rau hauv tej yam sector los xij ntawm koj lub neej. Yog hais tias, txawm li cas los, ib qho kev xav tau kom tshwm sim, txawm li cas los, yog hais tias ib lo lus nug, kev txhawj xeeb ib tug twb mus tshwm sim, koj yuav pom koj tus kheej tias koj reinstalling yooj yim ntau disconcerting nyob rau hauv lub teeb Koj puas yog thaum lub sij hawm nws disappears, tsis yog raws li ib tug khiav dim tab sis raws li ib tug daws teeb meem. Vim hais tias, nyob rau hauv daim ntawv kaj, tsis muaj Shadow ntawm tej qhov los xij (ib qho ntawm koj tus laus los yog npaj los ntawm tus ntsujplig uas tau tseem tsis tau paub no ntxoov ntxoo ntxoov ntxoo) tsis tau, nyob rau hauv tej txoj kev, restore yav tas los. Txawm yog hais tias koj xav mus, koj yuav tsis tau, ua qauv qhia, yog li, uas tshwm sim tsis nyob ntawm seb tej kev txiav txim / ras txog, tsis muaj Nyiaj Raug Mob Tom los yog rau txim. Qhov no txhais tau hais tias txawm yog hais tias koj yuam koj tus kheej mus ua ib tug neeg nyob rau hauv koj paub tias yog koj li ua ntej nyob nws, koj tsuas yog ua tsis tau. Qhov no yog unthinkable thiab tsis yooj yim sua kom siv, thaum lub sij hawm muab rau koj ntxiv pov thawj, uas tsis yuav tsum tau mus ua lwm qhov, hais tias dab tsi tshwm sim yog ib tug rhuav tshem tag nrho ntawm lub linearity ntawm neeg. Nyob rau lub sij hawm no, koj yuav tsis txawm yuav tau nyob twg txav chaw ntawm nco ntsoov, tej mus ncig sab nraum lub cev, seb puas nyob rau hauv beingness los yog txawm Astral, vim hais tias txhua yam tiag yuav tau txais nyob rau hauv cov heev tam sim no thiab nyob rau hauv muaj siab tshaj plaws Txhua qhov chaw siab Fullness ntawm Supreme of Peace yog. Tag nrho cov no yuav siv qhov chaw tam sim no thiab dua, txhua tus nyob rau hauv koj tus kheej PACE. Koj nkag mus raws li muaj tsis mus nrhiav no zwj ceeb, vim hais tias nws yog ib qhov muaj, nyob rau ntawm yuav. Thaum kawg, koj yuav tau muab ib qho kev xaus mus rau illusion ntawm tej Quest. Peace yuav tsis yuav ib lub hom phiaj vim hais tias koj yuav yuav of Peace. Yog li ntawd yog Hu rau ntawm Hluav Taws los ntawm lub ceeb tsheej, thiab yog lub Hu rau ntawm lub teeb, nyob rau hauv nws cov feem ntau ua tiav daim ntawv no. Ntawm chav kawm, koj paub, nyob nws, koj luag hauj lwm yog ib qho tseem ceeb, tsis yog raws li ib tug ntawm tus kheej kev cog lus los yog qhia los ntawm kev txiav txim, tiam sis koj tus mob thiab daim ntawv kaj li txoj cai nyob rau hauv lub ntiaj teb no, cia li txoj kev Star snow koj hais muaj heev me ntsis lub sij hawm (editor lub cim: daim ntawv qhia ntawm 19 Lub yim hli ntuj 2012). Yuav ua li cas koj yuav tsum tau plawv, lub sij hawm no, nws yog cia li disappearing tej neeg, tej ras txog. Thiab nws yuav tsis ua rau koj muaj teeb meem, tab txawm yog hais tias nws tshwm sim nyob rau hauv, ntawm chav kawm, mus rau ntsujplig ntawm kwv tij thiab cov muam uas tseem tsis tau hais tias. Thiab nco ntsoov, tshwj xeeb tshaj yog raws li ib tug phooj ywg, muaj yog tsis muaj dab tsi ua, tshwj xeeb tshaj yog ua ib yam dab tsi (Ed: teb ntawm 18 Lub yim hli ntuj 2012) said. Ntawm chav kawm, koj yuav tau xav tias xav paub ntxiv thiab xav paub ntau tshaj feem ntau, tam sim no, yam uas tsis muaj txawm nug, raws li kuv hais li no, nyob rau hauv koj sab laug. Qhia cov ua habitual thiab txhua hnub. Rau koj, qhov sib cais seem tau tas, thiab koj yuav nrhiav tau koj tus kheej nyob rau hauv ib lub sij hawm luv luv, yog hais tias tsis tau ua li ntawd, kom pauv li koj pauv nrog ib tug tij laug thiab ib tug muam incarnate. Qhov no tshwm sim nrog lo lus thiab nws tsis dhau los ntawm lo lus, tiam sis nws yog ib tug neeg, uas yog tsis yog telepathy, tiam sis ib tug ncaj qha communion yog qhia, txoj cai ntawm no nyob rau hauv qhov chaw, lub sij hawm thiab lub cev qhov twg koj, txij li thaum koj tsis nyob ntawm seb lub sij hawm, qhov chaw thiab lub cev. Uas rau qee yam ntawm koj, tej zaum yuav zoo li nyob deb los yog tsis tau, koj yuav pom tau tias koj yuav muaj kev tsis nyuaj. Muaj ib yam dab tsi kom nrhiav tau vim hais tias nws yog ntuj tib yam nkaus thiab. Yog li ntawd yog qhov kev txiav txim ntawm Saum Ntuj Ceeb Tsheej Hluav Taws cia li hlawv tas los veils ntawm ignorance, collectively raws li tus kheej. Lub neej yuav ua Tsaug rau koj thiab teb koj nrog Thanksgiving, tsis yog raws li cov kev xav tau ntawm cov neeg, tab sis raws li tus Ntsujplig ntawm qhov tseeb. Samadhi yuav tsis txawm muaj mus rau yuav tsum tau mus nyob hauv cov sab hauv los yog internalization. Nws yuav yog ntau tshaj tas li, txawm koj ua. Txawm hais tias muaj sij hawm ntawm readjustment, nrog dimming ntawm nco ntsoov los yog tsis muaj peev xwm mus ua kom tiav nyob rau hauv lub Hu rau ntawm lub teeb, cov kev ua si, tag nrho cov no yuav sai ua zoo tshaj, lub hom phiaj rau koj mus nrhiav tib Beatitude qhov saib, saib lub hnub thiab nrhiav txawm ib tug kwv tij los yog viv ncaus uas xav oppose koj, txawm violently. Koj ntau muaj kev txhawj xeeb txog hais tias. Koj tsis indifferent. Koj tsis nyob rau hauv tag nrho indifference los yog ignorance. Tab sis hauv lub xeev ntawm tsis kawg muaj thiab no bliss yog lo lus teb, thiab tsuas yog ua tau cov lus teb. Thiab cov lus teb yuav tau, nyob rau hauv tej rooj plaub, ib tug ras txog li ntawm ib tug txawv theem tshaj no bliss. Yog li ntawd nws yuav ua ntau thiab ntau me ntsis txog cov, ntau thiab ntau yam ntxiv txhua txhua hnub. Koj kuj pom tau tias nws muaj peev xwm tsis tshwm sim lub slightest fluctuation nyob rau hauv Mood, lub slightest fluctuation ntawm tseem ceeb heev lub zog, koj vitality. Koj yuav tau ntsia nyob rau txhua theem nyob rau hauv ib tug tas li Bliss. Ntawm no yog tso tawm thiab no yog dab tsi thov hu rau ntawm Marie, los yog hu rau Lub teeb, koj yuav ua, inexorably. Qhov no detachment, thiab tshwj xeeb tshaj yog no Beatitude, yuav tau yooj yim Ascension, yooj yim ntawm cov kev pab cuam, dhau tej kev tswj. Hluav taws xob ntawm no zoo siab muaj los yog tsis kawg muaj, koj yuav xav tias nws, tsis yog raws li ib tug yuav, tiam sis raws li ib tug loj dab tsi ntawm lub zog uas yuav concretely thiab zoo, npog tag nrho lub ntiaj teb, uas tsis muaj kev yuav. Lub enlargement ntawm no nco ntsoov, dhau yuav, dhau tej yam yuav luag tsis paub lub cev yuav ras koj, tab sis koj yuav tau mus siv rau nws heev sai sai. Yog li ntawd yog qhov kev txiav txim ntawm Saum Ntuj Ceeb Tsheej Hluav Taws, thiab yog qhov kev txiav txim ntawm tsis kawg thiab lub meej muaj. Koj tsis tau, tsis deceive koj, tsis mus nug los yog txawm nrog dab tsi tshwm sim rau koj. Tag nrho cov no tsis yog ib tug npau suav, los yog ib tug projection, tab sis qhov kev txiav txim ntawm Saum Ntuj Ceeb Tsheej Hluav Taws txiav txim siab mus rau koj tus kheej. Ib zaug ntxiv, qhov no zwj ceeb yog ntuj, txawm yog hais tias muaj theem, tab sis muaj cov kauj ruam. Thaum nws yog tag nrho kev paub, nws ua rau koj muaj tseeb qhov, deb ntawm tej yam yav tas los yog leejtwg thiab deb ntawm tej yam kev txhawj xeeb txog yav tas los. Nrhiav yuav muab cov tiag tiag thiab concretely, rau koj thiab ua rau koj nyob li cas yog tsim nyog. Koj tsis tau, thiab tsawg dua, nyob rau hauv tej yam txoj kev yuav destabilized by dab tsi. Muaj Liberty. Raug ntsia tau rau hauv lub siab tshaj plaws muaj, koj yuav lus yuav tawm ntawm lub sij hawm, thaum accomplishing dab tsi lub neej nug koj kom tau nrog ntau yooj yim thiab ntau yam ntxiv pov thawj. Uas li kuv kwv tij thiab kuv cov muam, koj caw tuaj koom. Thiab nws yog yeej tsis tau ib qho teeb meem, yeej tsis yog ib yam dab tsi deb, vim nws yog twb muaj. Yuav kom Quote BIDI: hloov saib cias. Tsis raws li ib qho kev txawj ntse lub zeem muag, tab sis tiag tiag, los ntawm txhais lus koj nco ntsoov. Tsis los ntawm tej stretch, tiam sis ib tug poob. Yog li ntawd yog Celestial Hluav Taws. Yog li ntawd koj yuav tsis tau, nyob rau hauv tej txoj kev, yuav raug ceeb tib. Muaj ib qho kev zoo siab ntawm hu rau thiab Marie Hu teeb, tus kheej. Peb tsis nrog, vim hais tias peb saib nws txhua txhua hnub, koj yuav mus rau tag nrho awaken koj. Yog li ntawd yog qhov kev txiav txim ntawm Saum Ntuj Ceeb Tsheej Hluav Taws, ua koj nrhiav teeb Blue Ether, Freedom ntawm Lub teeb thiab hlub. Tus hlub kwv tij thiab cov muam, kuv muab ua tsaug rau cov mloog thiab rau koj muaj. Thiab kuv hais rau koj heev sai sai no. Sib ntsib dua



***



No hay comentarios:

Publicar un comentario

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.