Translate

martes, 1 de enero de 2013

My translations into Javanese

Ngormati kanggo kabeh. Aku kasengsem ing njupuk munggah pesen saka malaekat lan ascended Master, nanging uga nyoba topik liyane. Sawetara entri sing diimpor saka blog liyane, supaya ora deleng tema padha, nanging liyane samukawis ingkang kula kapentingan

Kula blog ditulis ing Spanyol, nanging introduce teks ing Perancis, Inggris ... Sampeyan bisa maca translator Google, kang sing tergabung menyang lambang ..
Punika terjemahan Perancis digawe otomatis komputer, IE, dening translator Google. Aku durung bisa kanggo mbenerake translations ing, mulane ora mbenerake, minangka arep kanggo basa dadi sawetara basa, nanging aku ora bisa master uga. Nyuwun pangapunten amargi kula kanggo samubarang uncorrected translations
Nek sing disenengi lan nggoleki iku menarik isi.

Terjemahan Google, ora didandani utawa diubah terjemahan

***


RAPHAËL

 

20 septembre 2012
  Je suis RAFAËL, Archange. Bien aimés Enfants de Un, je viens m'exprimer et irradier, en tant qu'Archange de la Guérison. Permettez-moi, en un premier temps, de Communier, à vous et en vous, avant de m'exprimer. Je m'adresse à vous tous, inscrits dans un corps carboné, quant à votre conscience. Corps carboné que vous savez périssable, faillible et éphémère, au sein de lois falsifiées nommées Action / Réaction, Bien / Mal, ou Karma. Tout ce qui est périssable, tout ce qui a oublié sa connexion à La Source, est souffrance. Toute maladie, tout désordre, tout mal être ou malaise (inscrits dans la conscience de ce corps), n'est que la résultante de la mise en application de l'Action / Réaction. Il ne peut exister, en aucune manière et en aucune façon, de possibilité d'éradication de la souffrance, au sein de cette loi, car toute souffrance, et vous le savez, est remplacée par une autre souffrance, un autre mal être, un autre malaise. Nombre d'entre vous, ayant accédé au Soi et à l'Unité, ont pu observer le ralentissement des souffrances et blessures diverses, sans pour autant pouvoir faire disparaître, en totalité, cette notion de souffrance, qui est inscrite dans tout corps carboné, coupé de La Source.
Le sens de ma Présence parmi vous, avant le rendez-vous de l'Archange MIKAËL, s'inscrit dans l'explication et le vécu de l'abolition de toute souffrance. La loi de l'Action / Réaction fait que (pour le corps que vous habitez, ainsi que pour la conscience limitée) la seule issue à la souffrance est donc la réaction à une manifestation douloureuse. Que cette réaction se situe dans la chimie, que cette réaction se situe dans la Conscience, ou qu'elle se situe au niveau de ce que vous nommez Corps Subtils, quels qu'ils soient, les lois de ce monde obligent à faire appel à une logique, qu'elle soit chimique, énergétique ou liée à l'Esprit incarné. L'application de l'Action / Réaction permet de limiter et de faire disparaître une souffrance donnée et appelle donc une Guérison possible, concernant une atteinte, quelle qu'elle soit. Toute atteinte de ce corps carboné, toute atteinte de cette conscience limitée, ne sera toujours, en définitive, que le résultat de lignes de résistance ou de lignes de prédation ayant existé dans un déroulement linéaire du temps, concernant le passé de ce corps ou le passé d'autres corps, dans lesquels vous avez expérimenté l'incarnation. La solution apportée, quelle que soit la voie choisie, met fin à une problématique mais ne supprimera jamais l'ensemble des problématiques, du fait de la faillibilité, du fait de l'éphémère et du périssable de ce corps, parce qu'inscrit dans l'Action / Réaction. Quelles que soient les explications, quels que soient les moyens appliqués, ils seront toujours inscrits dans l'Action / Réaction et jamais dans l'Action de Grâce.
L'Action de Grâce résulte de la redécouverte de l'état de Grâce, ainsi que du vécu de la Grâce, permettant de transcender et d'échapper à la loi d'Action / Réaction, et de vous établir dans la loi de Grâce, loi des Enfants de la Loi de Un, que cela soit dans l'Unité, dans ses états ultimes ou dans l'Absolu. Ce qui se manifeste, sur cette Terre (et se manifestera, de façon de plus en plus évidente), en vous comme autour de vous, comme sur Terre et comme au Ciel, vient mettre fin à l'Action / Réaction, remplaçant celle-ci par la loi de Grâce. Tout ce qui est résistance, dès l'instant où vous y opposez une chimie, une conscience, une explication, ne fait, en définitive, qu'équilibrer cette ligne de résistance, la faisant, dans l'apparence, disparaître de ce corps, comme de cette conscience limitée. Mais il n'existe pas de possibilité d'éradication, et donc d'abolition, de la souffrance. La souffrance résulte (au-delà de la ligne de résistance en cause dans telle affection) et seulement, en définitive, de la rupture de l'immortalité, de la rupture de la Conscience Éternelle, de l'enfermement, de l'isolement, et de l'ignorance de ce que vous Êtes.
Dès l'instant où vous découvrez le Je Suis, le Je Suis Un, et l'Absolu, ce qui est appelé l'Action / Réaction ne peut plus maintenir son Action ou sa Réaction, aussi bien dans ce corps que dans cette conscience limitée dépendante de ce corps. L'Action Mikaélique, l'Action totale de la Lumière de La Source, venant réaliser le Serment, permet d'envisager la Guérison définitive de toute résistance, de toute altération de la loi de Un. Pour cela, il est évident que la conscience doit cesser de fonctionner selon ce principe d'Action / Réaction. Nombre d'humains ayant été incarnés et, aujourd'hui, faisant partie d'Assemblées de Lumière, vous ont entretenu d'un certain nombre d'Éléments concernant la fin de toute résistance, la fin de toute prédation, et le retour à une autre Dimension, Libérée et Libre, inscrite sous l'égide de la Loi de Grâce qui est Liberté et Libération. En ce qui concerne ce corps que vous habitez, en ce qui concerne la part limitée et éphémère de ce que vous Êtes, présente et inscrite dans votre réalité tridimensionnelle, elle doit permettre l'Action de cette Lumière, l'Action de l'Amour. Pour cela, et vous vous en rendrez compte par vous-mêmes, il est indispensable de rester tranquille, de ne pas réagir, de ne pas chercher une réaction à une souffrance. Cela demande un apprentissage, du fait de cette nouveauté, pour vous, dans cette conscience limitée, du retour de la Lumière, en totalité. Cela fait appel à votre propre expérience et non pas à une quelconque croyance.
Laisser agir la Lumière, par l'Abandon à la Lumière (et, possiblement, par l'Abandon du Soi), vous permettra de constater, par vous-mêmes, par l'expérience, que les zones de résistance, les zones de souffrance, disparaissent d'elles-mêmes, dès l'instant où vous acceptez de ne rien faire. Ceci deviendra de plus en plus évident à votre conscience. L'atteinte de l'intégrité physique ou psychique qui pourrait apparaître en tout corps de cette Terre, durant la période allant de l'intervention de MIKAËL jusqu'au solstice d'hiver, vous permettra de Libérer toute résistance, par la non action, par l'Amour, par la Paix (ndr : du 22 septembre au 21 décembre 2012). Si certaines formes carbonées (la vôtre ou celles qui vous sont connues) venaient à manifester des résistances plus fortes, et donc des souffrances plus fortes, il vous conviendra de vous repositionner, car toute manifestation de résistance, de souffrance, présente dès cette date, ne fera que traduire, en vous, la manifestation de l'expression de vos propres résistances, de vos propres lignes de prédation, de vos propres enfermements. L'Action de la Lumière Vibrale n'est pas, bien sûr, de rendre malade, mais simplement d'éclairer, parfois de façon violente, ce qui doit l'être, au niveau des dernières zones d'Ombre, de ce corps ou de votre conscience limitée.
L'expérience qui est à vivre, ce qui est à mener, va vous permettre d'observer clairement, par Transparence et par Humilité, ce qui se déroulera, dans ce corps et cette conscience limitée, dans le cadre des opérations en cours, dans peu de jours, par la Lumière elle-même. Il est donc souhaitable de redéfinir vos stratégies d'adaptation, concernant cette période limitée de temps, dans laquelle la Guérison, totale et définitive, surviendra. Toute résistance survenant en ce corps vous laissera le choix d'agir selon le cadre de l'Action / Réaction, mais bien plus, de manière facile et évidente, si vous l'acceptez, par l'Action de Grâce. L'Action de Grâce n'est pas une action et encore moins une réaction, c'est, justement, l'Abandon du Soi et l'Abandon à la Lumière qui permettront de vérifier (dans votre corps, comme dans votre conscience limitée) l'action et l'efficacité de la Lumière, de loin supérieure à l'Action / Réaction. Ceci n'empêche pas, dans les moments où les Éléments agiront en vous, selon des modalités qui vous sont propres, de vérifier, par vous-mêmes, la différence entre l'Action / Réaction (que votre réaction fasse appel à la chimie, à l'énergie ou aux différentes enveloppes subtiles) par rapport à l'efficacité de l'Action de Grâce. Il vous appartiendra, à travers signes et symptômes (dont certains vous ont été définis par le Commandeur), de voir, en vous, clairement, où vous vous situez : dans l'Action / Réaction ou dans l'Action de Grâce (ndr : intervention de O.M. AÏVANHOV du 2 septembre 2012). Il n'y aura pas de demi-mesure : ce qui résiste (en vous, comme sur la Terre) sera définitivement aboli par l'ensemble des Éléments Libérés de la Terre, nommés Cavaliers de l'Apocalypse. Ces Éléments activent, sur Terre, le Son. Bien évidemment, aussi, en vous, le monde n'étant qu'une projection de votre propre conscience. Dès l'instant où vous aurez la preuve, formelle et évidente, de la différence entre l'Action / Réaction et l'Action de Grâce (parce que celle-ci se déroulera dans votre propre champ d'expérience, nommé le corps et nommé la conscience limitée), il vous deviendra de plus en plus évident que la Lumière est Guérison, dès l'instant où vous acceptez de jouer la Transparence, de devenir Transparent et de ne pas vouloir vous opposer à l'Action de la Lumière.
Les manifestations (que cela soit de ce corps, comme de cette conscience limitée) ne sont là que pour attirer votre Attention et décider, au sein de votre Conscience éternelle, quel type d'Intention vous allez émettre, vous permettant, de manière formelle, de vous définir, de vous identifier, au sein de cette forme limitée, en tant qu'Être illimité ou non. Le vécu de votre expérience (fonction, bien-sûr, de la part des Éléments présents en vous, résistant ou non dans leur aspect limité), aussi, traduira, pour vous, la capacité à voir de plus en plus clair et, encore une fois, à vous positionner, sans aucun doute possible, dans la Guérison, dans l'abolition de toute souffrance. Cela ne veut pas dire, selon votre logique humaine, qu'une maladie ou qu'un trouble disparaitra instantanément, mais vous constaterez par vous-mêmes que, quelque soit le trouble, quelle que soit la persistance d'une douleur ou d'un mal être ou d'un malaise, vous deviendrez capable de vous distancier de toute souffrance perçue, de toute souffrance réelle. Comme cela s'est produit pour beaucoup d'entre vous ayant appliqué le principe de la réfutation, il vous a été possible d'identifier l'Action de votre propre mental comme extérieur à ce que vous Êtes. Le mental pouvait continuer à se manifester, sans toutefois perturber ce que vous Êtes, en Vérité. Il en sera de même, quels que soient les signes de ce corps, quels que soient les signes de la conscience limitée. L'apprentissage de cela, dans ce laps de temps est, je dirais, fondamental et capital pour vous permettre de vous ajuster à ce que vous Êtes, au-delà de toute croyance. Toute manifestation semblant évoquer une atteinte, quelle qu'elle soit, même parmi ce que vous pourriez nommer les plus graves, engageant un pronostic vital ou engageant une souffrance extrême, vous permettra de vous définir et d'observer, par vous-même, où vous vous situez par rapport à la souffrance, par rapport à la Guérison, par rapport au corps, comme par rapport à la conscience limitée. Identification à cela est donc résistance à l'Eternité. Désidentification à cela est entrer dans la Demeure de Paix Suprême où nulle souffrance ne peut venir perturber ce que vous Êtes, en Vérité.
Ainsi, votre déroulement et votre histoire personnelle correspondant à ces temps particuliers, vous donnera une occasion unique de vous positionner et de vous définir au-delà de ce corps, au-delà de cette conscience limitée et au-delà de toute causalité. Ceci représente l'Ultime expérience vous amenant à vous établir dans ce que vous Êtes, au-delà de toute Illusion, si telle est votre Vérité, si tel est votre choix, et si tel est votre Accomplissement. Quelle que soit le type de manifestation (corporelle ou plus subtile), l'ensemble de ces manifestations, quelles que soient leur localisation et intensité, quelle que soit, selon votre échelle de valeur, la gravité, vous amèneront à vous poser la question de votre Éternité et à vous poser la question : « qui êtes-vous ? ». À travers ce questionnement, et la réponse obtenue par l'effet sur le corps ou sur la partie limitée souffrante, vous vous ajusterez à votre propre Éternité. Mes mots s'arrêtent là. J'ouvre, avec vous, un espace de questionnement si toutefois vous n'aviez pas tout à fait saisi les mots que j'ai prononcés.
Question : tenter de se guérir avec des cristaux est une réaction ?
Oui, mais pratiquer cette expérience vous permettra de vous ajuster, au mieux, en définissant ce qui se produit par l'action des structures cristallines, en comparaison à ce qui se produira par l'Abandon du Soi et l'Abandon à la Lumière. Les deux expériences vous permettront de vivre la réalité de ce qu'est l'illusion et la réalité de ce qu'est la Guérison.
Question : Quelle doit être l'attitude des professionnels de soins ?
Enfant de la Loi de Un, ce que j'ai exprimé concerne chacun, face à soi-même. Ceux qui œuvrent au sein des actes de guérison, quels qu'ils soient, n'ont rien à changer par rapport à cela. Je parle bien de vous, individuellement, et de vous avec vous seul. Les relations à l'autre, dans un acte visant à limiter la souffrance et à apporter une guérison par l'Action / Réaction, ne concerne que l'autre, même si vous êtes celui qui a cette connaissance permettant de l'appliquer. Vous ne pouvez décider pour l'autre. Vous ne pouvez Guérir l'autre par votre propre expérience de Lumière.
Question : en cas de souffrance physique intense, comment s'Abandonner à la Lumière ?
Cela a été défini de multiples façons, ces derniers mois. Ce n'est pas une pratique. C'est un état de confiance (absolue, totale et irréversible) en la Lumière. Tant qu'il existe une souffrance physique, je le répète : il y a résistance. Cela ne doit pas appeler une quelconque culpabilité, ni même une responsabilité, mais bien vous montrer où vous êtes, par rapport à la Lumière, et la distance qu'il vous reste à découvrir. Les circonstances particulières et exceptionnelles démarrant dès l'intervention de MIKAËL, vous rendront, en quelque sorte, cette compréhension et ce vécu, beaucoup plus faciles que jusqu'à présent (ndr : voir la note en bas de page).
Question : vous parlez de distance à parcourir alors qu'on nous dit qu'il n'y a pas de chemin.
Exactement, mais je m'adressais à ta personnalité qui s'exprime, qui, elle, considère qu'il y a une distance. Sinon, de quoi souffrirais-tu ?
Question : qu'en est-il des maladies qui sont liées à l'âge, comme les rhumatismes ?
Je réexprime ce que j'ai exprimé : dans l'Abandon à la Lumière et dans l'Abandon du Soi, quelles que soient la douleur et la souffrance, se placer au niveau de l'Illimité met fin à l'action de la souffrance sur le corps, comme sur la personnalité. Cela ne veut pas dire qu'une articulation, dans ce cas précis, va se régénérer, mais qu'elle n'affectera plus, au niveau des signaux donnés : la conscience même de la douleur disparaitra. Il n'existera pas de meilleure preuve ultime de ce que vous Êtes.
Question : l'absence de signes physiques signe-t-elle l'atteinte d'un certain niveau d'Abandon?
À partir de la date du 22. Avant, non
(ndr : 22 septembre 2012). Vous avez certainement connaissance, parmi vos proches, de corps physique en bon état, de conscience limitée semblant en bon état, et pourtant œuvrant à l'inverse de la Lumière. Cela ne sera plus le cas après le 22 et, en conséquence, ce qui vous sera donné à vivre, à voir et à éprouver, montrera (bien sûr, si vous n'êtes pas encore Absolu au sein d'une forme) ce qu'il peut exister comme résistance ou prédation, en vous.
Question : il y aura donc davantage de morts liées à des maladies brutales ?
La mise en action de la Libération par les Cavaliers de l'Apocalypse (ou Éléments Archétypiels) se traduit déjà, sur cette Terre, par nombre de signes visibles, se traduisant, pour vous, par ce que vous appelez pollution des airs, pollution du ciel, mouvements de la Terre, apparition de virus, apparition de maladies. La modification du manteau Terrestre s'accompagne d'une fragilisation de la zone du chakra du Cœur pour celui qui n'est pas prêt à Abandonner son Cœur, à Abandonner le Soi, et à s'Abandonner à la Lumière. Il est donc, bien sûr, évident que nombre de manifestations, liées aux causes de la souffrance même, seront de plus en plus apparentes et évidentes. Comme cela a été signifié, les Éléments ne pourront avoir, sur vous, aucune action, dès l'instant où vous êtes Abandonnés à la Lumière et dès l'instant où vous Abandonnez le Soi. Seules les résistances, seules les prédations, occasionneront des troubles. N'oubliez pas, d'autre part, que dans cette phase précise, ont commencé les mécanismes d'Ascension, ne concernant aucunement ce qui est limité et éphémère, en tout cas pour les formes de vie ayant décidé consciemment de quitter cet éphémère, quel qu'en soit l'agent (géophysique, cosmique, viral ou autre). L'expression violente de certaines résistances, agira, comme vous l'observez sur cette Terre, par des manifestations de violence liées aux croyances persistantes en des illusions. Ceci n'est pas l'expression de la Lumière mais bien la Réaction à la Lumière, induite par des croyances.
Question : il peut y avoir des réactions de l'ordre du mental, de la psyché ?
En totalité. Il y aura résistance ou Abandon. La résistance, quelle qu'elle soit, ne pourra plus s'accommoder d'une opacification et d'une soustraction à l'évidence. Ce qui signifie que tout ce qui était caché, à ce niveau-là, contenu sous forme de haine ou de violence Intérieure, se manifestera à l'extérieur. Tout ce qui vous a été expliqué, tout ce qui vous a été donné comme ultime enseignement sur les différents Yogas (postures, gestes, pratiques), n'est pas fait pour guérir ou pour s'opposer, mais bien pour favoriser l'établissement de l'Abandon et la compréhension des expériences personnelles que vous aurez à vivre. Le travail que vous avez accompli, à l'échelon collectif et individuel, a permis de limiter cette période à sa plus limitée expression temporelle. Mais il faut passer par le chas de l'aiguille.
Nous n'avons plus de questionnement, nous vous remercions.
Bien aimés Enfants de la Loi de Un, partageons un moment de Communion et, si vous le souhaitez, de Fusion, Ensemble.
... Partage du Don de la grâce ...
Je suis l'Archange RAFAËL et je salue, en vous, la beauté de votre Éternité. À bientôt.





RAPHAEL

 
20 September 2012 aku Rafael, Archangel. Sutresna Anak kang, aku nyebut aku lan radiate minangka Archangel kang marasake awakmu. Ayo kula, pisanan Komuni kanggo sampeyan lan sampeyan, sadurunge aku Komentar. Aku alamate sampeyan kabeh, dipuntampi ing badan karbon, ing kalbu. Karbon awak ngerti perishable, fallible lan ephemeral ing falsified dijenengi Tindakan / reaksi, Inggih / ala Karma utawa hukum. Kabeh sing perishable, kabeh sing wis lali menehi sambungan sumber, lagi gerah. Sembarang penyakit, kelainan, sembarang unease utawa rasa ora nyaman sacara (kadhaftar ing eling awak), mung asil saka implementasine saka Tindakan / reaksi. Ana bisa, ing sembarang cara lan ing sembarang cara bisa nyuresaké gerah ing angger-anggering Toret, amarga kabeh gerah, lan ngerti diganti dening liyane pain, liyane djalmo ala, sing liyane sumelang. Akèh sampeyan, Duwe ngrambah ing Atur lan unit padha bisa mirsani sing alon lan gerah ciloko werna-werna, tanpa kang bisa ilang tanggung, ing pemanggih saka gerah, kang klebu ing kabeh awak karbon Cut saka Sumber. Makna saka ngarsane antaramu, sadurunge janjian saka Mokoholo Archangel, yaiku bagean saka panjelasan lan pengalaman saka abolition saka gerah. Ing Law saka Tindakan / reaksi Kasunyatan bilih (kanggo awak manggon ing, lan kanggo sing eling winates) cara mung metu saka gerah punika reaksi kanggo acara nglarani. Iki reaksi ing chemistry, reaksi iki dumunung ing eling, utawa ing apa sampeyan nelpon Subtle badan, punapa wae angger-angger donya mbutuhake nelpon mlebu nalar, apa kimia, energi utawa onok hubungane incarnate Roh. Ing implementasine saka Tindakan / reaksi digunakake kanggo matesi lan mbusak gerah sing diwenehi lan Mulane disebut bisa marasake awakmu, ing pelanggaran punapa wae. Sembarang nglanggar iki prakara carbonaceous, ing prestasi iki bakal isih eling winates pungkasanipun kagelar asil resistance garis utawa garis saka predation sing wonten ing aliran linear wektu, bab past awak utawa sasi liyane badan, kang wis ngalami sing incarnation. Ing solusi, punapa mawon path milih, terminates lan Jeksa Agung bisa ngetokake nanging ora mbusak kabeh masalah, amarga saka fallibility, amarga saka ephemeral lan perishability awak, amarga ing enshrined Tindakan / reaksi. Punapa mawon sing panjelasan, punapa mawon sing liya digunakake, wong isih dipuntampi ing Tindakan / reaksi lan tau ing Grâce.L ajeg 'Majemukan amergo rediscovery saka negara ing sih rahmat, lan sing pengalaman sih rahmat, kanggo transcend lan hukum uwal saka tumindak / reaksi, banjur netepake dhewe ing hukum ing sih rahmat, Anak hukum saka Law Wong, punika ing unit, ing kang Final statements utawa Absolute. Iki manifested ing Bumi (lan catetan, supaya liyane lan liyane ketok) lan ing ngendi wae sampeyan, minangka ing bumi, ing Swarga, wis mungkasi dening Tindakan / reaksi, ngganti dadi dening Law saka Grace. Kabeh sing resistance saka wayahe sampeyan Object chemistry, sing eling lan panjelasan ora, wekasanipun, sing wawas ing baris resistance, nggawe, ing katon, ilang saka badan, iki minangka eling winates. Nanging ora ana kamungkinan saka eradication, lan kanthi mangkono abolition saka gerah. Gerah asil (ngluwihi saka saluran resistance melu kuwi kawontenan) lan mung ing mburi risak saka immortality saka risak kang eling langgeng confinement, ora duwe hubungan, lan ora nggatekke apa sampeyan. Saka wayahe sampeyan nemokake ing aku, aku kang lan Absolute, kang disebut Tindakan / reaksi maneh bisa njaga marang dheweke utawa reaksi Tindakan, loro ing badan lan ing kesadaran winates gumantung ing awak. Ing Michaelic Tindakan, sing ajeg total ing cahya The Sumber, saka nampa sumpah, ngidini kanggo nimbang tamba sing mesthi samubarang kekuatan, apa rupane angger-anggering Toret Wong Kanggo iki, iku cetha sing eling kudu mandek kanggo operate ing asas saka tumindak / reaksi. Jumlah manungsa wis embodied lan saiki bagéan saka kumpulan cahya kang maintained sawetara item ing mburi kabeh resistance, mburi wae predation, lan bali menyang liyane ukuran, lan dibebaske gratis, kadhaftar ing ngisor auspices saka Law saka Grace punika kebebasan lan mardika. Usul iki awak inhabit, gegayutan karo jumlah winates lan ephemeral sing, lan iki klebu ing telu dimensi realita, kudu ngidini Tindakan ing cahya, Tindakan Cinta . Kanggo nindakake iki, lan bakal éling kanggo dhewe, iku penting kanggo tetep sepi, ora kanggo nanggepi, ora kanggo ngupaya respon kanggo gerah. Iki mbutuhake Learning, amarga saka anyar, sing, iki eling winates, bali saka cahya ing lengkap. Iku migunakake dhewe pengalaman lan ora marang yakin. Ninggalake lampu, ing Abandonment menyang cahya (lan, bisa, dening abandonment saka Timer), sampeyan bakal bisa ndeleng dening dhewe, dening pengalaman, yen dhaerah kekuatan, wilayah gerah , ilang ing dhewe, saka wayahe sampeyan setuju kanggo nindakake apa-apa. Iki bakal dadi tambah akeh mbusak kalbu Panjenengan. Nampa fisik utawa psychological integritas sing uga katon ing sembarang awak saka bumi sak periode melu-melu Mokoholo nganti mangsa solstice, sampeyan bakal Medhot kabeh resistance, ajeg non dening Cinta, kanggo Damai (ed: saka 22 September kanggo 21 Desember 2012). Nalika sawetara formulir karbon (Yours utawa sing dikenal) teka kanggo nuduhake resistance kuwat, lan mulane kuwat gerah, sampeyan setuju reposition dhewe minangka kanggo resistance, gerah, saka tanggal, mung bakal kasil sing, sing manifestation saka expression saka dhewe kekuatan, dhewe garis saka predation, dhewe incarcerations. Share saka cahya vibrational ora, mesthi, supaya sampeyan lara, nanging mung kanggo njlentrehake, kadang violently, sing kudu ing tataran saka wilayah pungkasan saka Shadow, iki awak utawa Panjenengan winates eling. Sing pengalaman iku kanggo manggon, apa bisa rampung, bakal ngijini sampeyan kanggo cetha ndeleng dening jèmbrèng lan humility, kang njupuk Panggonan ing awak lan eling winates, minangka bagéan saka aktif operasi ing sawetara dina, lampu dhewe. Punika mila seng di pengeni kanggo redefine Panjenengan Sastranegara nanggulangi kanggo periode iki winates wektu kang marasake awakmu, lan total mesthi kelakon. Sembarang resistance kedadean ing awak ninggalaké dipilih kanggo tumindak minangka bagéan saka Tindakan / reaksi, nanging akeh liyane, ing Majemukan gampang lan ketok, yen sampeyan setuju, liwat. Ing Majemukan ora tumindak malah kurang sing reaksi, iku sabenere ing abandonment saka dhiri lan Abandonment menyang cahya sing bakal mriksa (ing awak, lan ing winates eling) ajeg lan efektifitas saka cahya, adoh unggul menyang Tindakan / reaksi. Iki ora preclude, sing moments nalika item sing bakal tumindak ing cara sing wis resik, priksa, dhewe, prabédan ing antarane Tindakan / reaksi (nggawe reaksi Panjenengan nglibatno chemistry, ing energi utawa subtle beda amplop) dibandhingaké ing efektifitas saka Majemukan. Sampeyan bisa, liwat pratandha lan gejala (sawetara sing wis ditetepake dening Panglima), waca ing sampeyan cetha sampeyan lagi ing ngendi: ing Tindakan / reaksi utawa Majemukan (ed: melu-melu OM AIVANHOV 2 September 2012). Ana bakal ora ngukur setengah: apa resists (sing disenengi ing Bumi) bakal permanen abolished dening kabeh unsur dibebaske saka Bumi, jenenge Horsemen saka Apocalypse. Iki unsur ngaktifake ing Bumi Swara. Mesti wae, minangka ing sampeyan, donya punika namung sing nggambarake saka dhewe eling. Saka wayahe sampeyan wis bukti, ingkang resmi lan ketok, ing antarane prabédan Tindakan / reaksi lan Majemukan (amarga njupuk Panggonan ing kolom dhewe saka pengalaman, diwarah badan lan diwarah winates eling), sampeyan bakal dadi liyane lan liyane bukti kang marasake awakmu, cahya, saka wayahe sampeyan setuju kanggo muter jèmbrèng ing, dadi gampang dipirsani lan ora arep kanggo nentang tumindak cahya. Demontrasi (apa ing badan, minangka iki diwatesi eling) iku mung kanggo narik kawigaten manungsa waé, lan arep, ing langgeng eling, apa jenis tujuan sampeyan bakal ditanggepi kanggo sampeyan, resmi, kanggo netepake sampeyan, kanggo ngenali, ing wangun iki diwatesi, minangka kang Unlimited utawa ora. Sing pengalaman saka pengalaman Panjenengan (gumantung, mesthi, saka unsur saiki ing sampeyan, tahan utawa ora mung winates rasio), uga ateges, sing, kemampuan kanggo ndeleng lan cetha, bebarengan wektu kanggo posisi dhewe, tanpa mangu, ing marasake awakmu, ing abolition saka gerah. Iki ora ateges, miturut manungsa logika, sawijining panyakit utawa kelainan cepet ilang, nanging bakal bisa ndeleng dhewe sing, punapa mawon sing kelainan, preduli saka terus ono ing pain utawa malaise utawa sumelang, dadi sampeyan bisa kadohan dhewe saka gerah perceived sembarang gerah nyata. Minangka wis kedaden kanggo akeh wis Applied ing asas saka refutation, iku bisa bisa ngenali tumindake sanjabane dhewe pikiran kaya apa sampeyan. Pikiraning bisa terus dumadi, tanpa gangguan apa kang, bebener. Bakal padha, preduli saka pratandha awak, preduli saka pratandha diwatesi eling. Learning iki, ing periode wektu iki, aku, dhasar lan ibukutha ngijini sampeyan kanggo nyetel apa sampeyan, ngluwihi yakin. Sembarang acara semblance evoke anggempur lan punapa wae, malah saka apa sampeyan bisa nelpon serius paling, nglibatno gesang anceman utawa nglakoni nemen pain, bakal ngijini sampeyan kanggo netepake lan mirsani dhewe ngendi sing ngadeg ing sesambetan kanggo gerah, dibandhingaké marasake awakmu, dening badan, minangka dibandhingake eling winates. Identifikasi sing tahan kanggo sak lawase. Disidentification karo lagi ngetik Abode of Supreme Damai ngendi ora gerah bisa disturb sampeyan ing bebener. Dadi tumindak lan pribadi Sajarah kangge kaping khusus bakal menehi kesempatan sing unik kanggo posisi dhewe lan netepake dhewe ngluwihi badan, ngluwihi iki diwatesi lan eling ngluwihi kabeh causality. Iki pengalaman pokok nggawa sing dumunung menyang apa kang, ngluwihi kabeh khayalan, yen sing Panjenengan bebener, yen sing Panjenengan dipilih, lan yen iki sampeyan prestasi. Punapa mawon jinis acara (utawa subtle badan), kabeh iki acara, preduli sing lokasi lan kakiyatan, punapa mawon, gumantung saka ukuran Nilai, gravitasi bakal nggawa sampeyan takon pitakonan Panjenengan kalanggengan lan takon pitakonan: "Kowe iku sapa? ". Liwat iki pitakonan, lan tanggepan dening pengaruh ing awak utawa ing winates part gerah, sampeyan bakal nyetel kanggo dhewe kalanggengan. Kula words mungkasi ana. Aku mbukak karo kowe cukup kanggo pitakonan, Nanging, yen awakmu ora cukup ngerti tembung sing aku wis ngandika. Pitakonan: nyoba waras karo crystals punika reaksi Ya, nanging pengalaman praktis sing bakal nyetel kanggo sampeyan, ing paling apik, sing wis mesthi dening kang diprodhuksi dening tumindake saka struktur Crystal ing comparison apa bakal kelakon dening? Abandonment lan Timer Abandonment menyang cahya. Loro-lorone nyobi bakal bantuan sampeyan nemu kasunyatan saka apa khayalan lan kasunyatan apa Guérison.Question: Punapa ingkang sikap saka care penerjemah saka Undhang-undhang Child siji, sing aku ditulis kanggo saben pasuryan dhewe. Sing ing Para Rasul kang marasake awakmu, punapa mawon lagi, duwe apa-apa kanggo ngganti ing hubungan kasebut. Aku mituturi kowé individu lan sampeyan piyambak. Hubungan kanggo saben liyane, ing tumindak kanggo matesi gerah lan nggawa marasake awakmu liwat Tindakan / reaksi, uneg-uneg sing liyane, sanajan sampeyan kang nduweni kawruh kanggo ngleksanakake iku. Sampeyan bisa milih kanggo liyane. Sampeyan bisa waras liyane dening dhewe Lumière.Question pengalaman: yen kuat fisik gerah, carane nglirwaaken cahya sing iki wis ditetepake ing akeh cara anyar ing sasi?. Iki ora laku. Iku negara kapercayan (Absolute, lan total irreversible) ing cahya. Nalika iku pain fisik, aku mbaleni: ana resistance. Iki ngirim ora nelpon sirno wae, utawa malah sing tanggung jawab, nanging kanggo nuduhake sampeyan sampeyan lagi ing ngendi ing hubungan kanggo lampu, lan jarak sing kudu nemokake. Astamiwa lan ngédap kahanan miwiti saka Mokoholo melu-melu sampeyan wis, piye wae, iki pangerten lan pengalaman, akeh luwih gampang saka hitherto (editor Catetan: ndeleng cathetan ngisor) Pitakonan:. Sampeyan pirembagan kadohan kanggo lelungan nalika kita marang sing ana chemin.Exactement, nanging aku ono sing ndudohake Panjenengan pribadine, kang tetimbangan bilih ana kadohan. Yen ora, apa nandhang Pitakonan: Apa babagan penyakit sing umur-gegandhengan, kaya aku maneh ditulis rheumatism aku ditulis: Selehake ing cahya lan ing abandonment saka dhiri, preduli saka pain lan gerah, ngadeg ing Unlimited terminates ing Padamelan ing gerah awak, minangka ing pribadine. Iki ora ateges sing peserta, ing ngono, bakal regenerate, nanging ora mengaruhi, ing sinyal diwenehi: sing eling saka pain ilang. Ana bakal ora luwih apik pokok bukti sing Êtes.Question: anané saka fisik pratandha ora entuk mlebu level tartamtu saka Abandonment Saka 22nd?. Sadurunge, ora (ed: 22 September 2012). Sampeyan mesthi ngerti, saka sedulure, fisik awak apik ing kawontenan, winates ing kesadaran ketoke apik kondisi, lan durung digunakake ing kontras kanggo lampu. Iki bakal ora dadi cilik lan sawise 22, Mulane, bakal diwenehi sampeyan manggon, kanggo ndeleng lan nemu, nuduhake (mesthi, yen sampeyan ora ing wangun Absolute) sing bisa ana minangka resistance utawa predation ing vous.Question: ana bakal liyane an related to dadakan penyakit kang actuation saka uculé dening Horsemen saka Apocalypse (utawa unsur Archétypiels) asil wis? ing bumi, kanthi nomer katon pratandha, salah siji kanggo sampeyan, apa sampeyan nelpon polusi udara, saka polusi udara, obahe bumi, wabah virus, wabah penyakit. Ngganti lapisan bumi iki diiringi dening weakening tlatah kanggo chakra Heart ora siap nglirwaaken Heart kang, nglirwaaken poto lan nglirwaaken lampu. Iku, mesthi, ketok sing akeh acara sing gegandhengan karo nimbulaké saka gerah dhewe, bakal dadi nyoto liyane lan ketok. Minangka wis dadi, unsur ora kowe, ora ajeg, wayahe wis Ngiwa kanggo cahya lan saka wayahe sampeyan nglirwaaken Atur. Mung resistors, mung predation, bakal nimbulaké alangan. Elingi, ing tangan liyane, ing phase tartamtu wiwit mekanisme Munggah, ora sembarang istilah winates lan cendhak-urip, ing paling kanggo bab urip sing consciously mutusaké kanggo ninggalake ephemeral iki preduli saka agen (Geofisika, kosmik, virus utawa liyane). Ing expression kasar saka sawetara resistance, bakal, sing mirsani ing bumi, dening wabah saka panganiaya sing duwé pranala menyang ngengkel kapercayan illusions. Iki dudu expression saka cahya nanging kanggo nanggepi lampu, mlebu dening croyances.Question: ana uga reaksi bab pikiran, ing psyche ing kabeh?. Ana bakal resistance utawa abandonment. Resistance punapa wae, ora bisa maringi leladen clouding lan subtracting sing ketok. Iki ateges kabeh kang umpetaken ing tingkat, isi ing wangun gething utawa domestik panganiaya bakal catetan ing njaba. Djalmo opo wis ngandika, kabeh sing iki diwènèhaké marang sampeyan minangka pokok ajaran warna Yogas (postures, sadurunge nyeret, laku) ora digawe kanggo tamba utawa kanggo nentang, nanging kanggo Foster saka nglirwaaken lan pangerten pribadhi saka pengalaman sing kudu manggon. Ing karya sampeyan wis rampung, tingkat individu lan bebarengan, wis winates iki wektu kanggo menehi winates Temporal expression. Nanging sampeyan kudu pindhah nganggo mripat saka jarum. We have pitakonan liyane, monggo remercions.Bien Anak ingkang dipun tresnani ing Law Wong, bareng wayahe saking Komuni, lan yen sampeyan pengin, Fusion gamelan. ... Enggo bareng peparinge Grace ... Aku Rafael Archangel aku menehi salam sampeyan ing kaendahan ing kalanggengan. Waca sampeyan rauh.

***

 
THÉRÈSE DE LISIEUX


 
31 octobre 2012
Je suis THÉRÈSE DE LISIEUX et je vous adresse tout l'Amour et la Lumière que nous sommes. Ce que j'aurais à vous dire s'inscrit dans la suite de mes deux dernières interventions et, bien sûr, dans la suite de ce que vous a dit ma Sœur Étoile GEMMA (ndr : GEMMA GALGANI). Mes mots seront beaucoup plus courts que les siens, parce qu'ils seront portés, à vous et en vous, d'ores et déjà, par notre Communion d'Amour. Vivons donc, ensemble, ce moment d'Amour et de Communion.

... Partage du Don de la grâce ...

Je vais donc vous parler, dans cet état de Communion, avec vous, de ce que représente se donner à l'Amour. Se donner à l'Amour, c'est vivre la Joie et cette Jouissance Intérieure permanente qui fait que tout ce qui est des occupations de notre quotidien, sur Terre, quand nous y sommes, se vit dans le même état, dans la même humeur. Se donner à l'Amour, c'est, quelque part, se donner à soi-même pour, finalement, s'Abandonner. C'est devenir insignifiant pour être Tout. C'est disparaître de la personne, tout en étant une personne, pour apparaître dans sa propre Éternité. Ce que nous sommes est Amour, comme disait ma Sœur GEMMA, et se donner à l'Amour, c'est une forme de réciprocité. C'est reconnaître l'Amour partout, même au-delà des apparences les plus funestes. Je vous renvoie pour cela à ce que j'ai pu écrire, très jeune, quand je décidais de prier (c'était mes mots) et de m'occuper d'un certain nombre de prisonniers qui avaient accompli des méfaits, parce que je pensais sincèrement que ces êtres-là avaient peut-être le plus besoin d'Amour. Non pas d'une aide, au sens où on pourrait l'entendre, au niveau humain, mais bien de mon état d'Amour, en prière, pour eux.
Se donner à l'Amour, c'est cela. C'est accepter et reconnaître que tout Frère ou Sœur qui, apparemment, n'est pas dans l'Amour, s'est perdu lui-même, ne se reconnait pas en l'Amour et y met une telle opposition que la seule solution, c'est, justement, l'Amour. Quand vous acceptez de voir les choses ainsi (parce qu'elles sont ainsi), alors, ce que vous Êtes se dévoile à vous et, à ce moment-là, vous vous donnez, à la fois, à vous-même, à l'Amour et à l'autre, quel qu'il soit, même et surtout s'il vous est inconnu. Parce que prier pour ses amis ou ses proches est très facile et être en Amour pour celui qui vous semble être en opposition à l'Amour et à vous-même, est plus, peut-être, digne d'Amour. Parce que, rappelez-vous que, même encore, aujourd'hui, avant le mouvement collectif de la Lumière, nous sommes tous aveugles et amputés de ce que nous Sommes vraiment et que Aimer au-delà des apparences, c'est aussi Aimer au-delà des conflits ou des ressentiments. Et c'est Aimer toute vie. C'est aimer même le Frère dont les croyances et le comportement est à l'opposé de l'Amour, en apparence, parce que s'il est ainsi, c'est qu'il ne s'est pas retrouvé, tout simplement. Quand vous acceptez cela et que vous en faites l'expérience, alors toute votre vie est changée. Le mouvement collectif de l'Amour qui vient, vous fera réaliser cela. Il vous donnera à voir au-delà des apparences, au-delà de tout ce que vous pouvez classer, en fonction de l'intelligence humaine limitée, comme des circonstances et ce que donne à voir les sens ou les idées.
Se donner à l'Amour vous permet d'éviter tous les écueils du jugement, tous les écueils de la condamnation, et vous permet d'éviter, surtout, de ne penser qu'à votre intérêt propre. En résumé, se donner à l'Amour, est donner l'Amour, pour un illustre inconnu, sans aucune volonté, simplement parce que nous savons que c'est sa nature (aussi bien de la Terre que de cet inconnu), cela nous met en Amour et donc nous fait Vibrer l'Amour. Parce que c'est un Amour qui, justement, est gratuit : il ne vise pas à compenser quoi que ce soit, il ne vise pas à réparer et surtout, c'est un Amour qui n'est inscrit dans aucune condition. C'est un Amour totalement gratuit. C'est le véritable Don à l'Amour. Ainsi, Aimer ce que l'on peut considérer comme son pire ennemi, nous fait saisir et vivre qu'en définitive, il n'y a pas de meilleur ami, pour l'Amour, que notre meilleur ennemi. Parce que quelque soit ce que nous vivons avec lui (et j'ai pu témoigner, dans mon journal, quand j'étais au Carmel, de certaines situations que je vivais comme très difficiles et qui, si je m'en étais tenu à ma condition humaine seule, m'aurait fait réagir ou détester telle personne), cela ne pouvait être parce que j'avais décidé que le Christ et l'Amour étaient présents, de la même façon, en chaque Frère, en chaque Sœur, quoiqu'il me faisait et quoiqu'il me disait. Cela m'a permis, effectivement, de vérifier ce Don d'Amour et de voir que toutes les forces étaient là et que l'Unique Vérité et l'Unique Puissance, réelles, se situaient seulement à ce niveau. Et dans les circonstances collectives maintenant, de là où vous êtes, c'est cela qu'il va falloir trouver. Parce que, si vous êtes Transparents, si vous acceptez de disparaître pour être, en totalité, vous-mêmes, vous n'avez rien à écarter, vous n'avez rien à limiter, en vous comme pour quelqu'un d'autre. Et si vous Aimez, à ce moment-là, vous verrez bien, par vous-mêmes, qu'il devient alors très facile de s'extraire du jugement, de s'extraire de la catégorisation, ou d'imposer une limite à qui que ce soit ou à quoi que ce soit.
Se donner à l'Amour, c'est ainsi. C'est non pas envoyer de l'amour à quelqu'un en espérant l'améliorer. C'est simplement se donner à lui, parce que vous reconnaissez, en lui, ce que vous Êtes, au-delà de l'âge, au-delà des actions, au-delà de toute apparence. Et durant cette période, c'est la meilleure façon, l'unique, de vous trouver vous-même, totalement, et de passer d'un état, d'une expérience (même les plus importantes), à devenir cette expérience, non plus comme une expérience mais comme un état permanent qui est permis par ce moment collectif de Lumière. Si vous réalisez ce Don d'Amour, l'Humilité, la Simplicité, la Transparence, vous apparaîtront de plus en plus clairement comme la seule Voie valable et surtout la seule Vérité. Vous sortirez de toute projection d'Amour et vous deviendrez, réellement, ce que vous Êtes et que nous Sommes, tous, parce que l'Amour ne peut être qu'un Don : il ne peut pas être gardé pour soi. C'est en ce sens que les Anciens, les Archanges, vous ont parlé de l'Abandon du Soi, non pas comme un rejet, non pas comme quelque chose à stigmatiser ou à condamner, mais bien la réalisation de votre nature profonde. Parce que tant que vous êtes affectés à ce corps, à cette vie, à cet éphémère, l'Amour ne peut vous toucher, en totalité. Il pourra s'exprimer, au travers de vous, dans ce que vous bâtissez, dans l'affection que vous portez ou que vous porte un proche, mais cela ne sont que des contreparties bien faibles de ce qui se réalise quand vous donnez l'Amour. Et ce Don d'Amour n'est pas ni conjoncturel, ni l'expression d'une volonté d'Amour (qui ne voudrait rien dire) mais c'est, bien, reconnaître la nature de l'Être que nous Sommes. C'est accepter que nous sommes, quand nous sommes incarnés, dans quelque chose qui, par beaucoup de côtés, nous éloigne de cette Lumière et de cet Amour et que, pourtant, nous sommes. Alors, donner l'Amour, c'est supprimer toutes les limites. Se donner à l'Amour, c'est mettre fin à toutes les limitations, à tous les cadres. C'est rentrer, de plain-pied, dans l'Éternité, même à la surface de ce monde encore présent. C'est la meilleure façon de se rendre à l'évidence, accepter, comme je le disais, de « n'être plus rien, pour être Tout », « d'être le plus petit », comme vous disait l'Un des Anciens, le Maître PHILIPPE. Il y a, en effet (c'est une image), un principe de vases communicants. Ce principe de vases communicants fait que, réellement et concrètement, tant que vous croyez être quelque chose, tant que vous croyez être quelqu'un et seulement quelqu'un, le Royaume des Cieux vous est fermé et la Vérité de l'Amour que vous Êtes ne vous apparaît pas, parce que la Conscience est occupée à autre chose qu'à l'Amour. Tout a été fait, en ce monde, vous le savez, pour occuper la conscience à autre chose qu'à l'Amour. Se donner à l'Amour, c'est ne plus rien projeter. C'est s'installer, totalement, dans l'Instant Présent de ce que vous faites, dans cet acte de Don à l'Amour. Vous vous reconnaissez et c'est en se reconnaissant, vraiment et totalement, que le poids de l'éphémère, de la souffrance, et le poids de votre vie, disparaît totalement. Et les conditions de ce monde sont très exactement celles-ci, avec une forme d'évidence de plus en plus claire pour tout le monde. Nous vous avons souvent dit que c'est dans les moments difficiles que l'être humain trouve les ressources pour se retrouver.
Se donner à l'Amour est le moyen de se retrouver rapidement afin de ne pas être affecté par ce qui s'oppose à l'Amour, par la peur, en vous, comme partout. Tout cela est déjà inscrit, en chacun de nous, au plus profond de nous. Il y a cet Amour qui est là et que nous ne voyons pas nécessairement parce que la peur l'a masqué, parce que les souffrances nous l'ont occulté. Mais si on s'oublie soi-même (en tant que corps ou personne qui souffre, corps ou personne qui est blessé ou qui a été blessé), si l'on accepte, en quelque sorte, de franchir ces limites-là, alors l'Amour devient clair et la meilleure façon de le réaliser, c'est de se donner à l'Amour sans se poser de question, sans chercher une explication ou une logique. Parce que la logique obéit à la raison et aux règles de ce monde. Mais la logique de l'Amour n'est pas la logique même. Se donner à l'Amour, c'est pénétrer l'Unité, de manière plus intense. C'est surtout être soulagé de tout poids, de toute souffrance. C'est voir la Vérité en face, ne plus être soumis aux apparences, tout en acceptant ces apparences. Le Retour de la Lumière, dans cette phase, est un processus que je peux nommer mystique, parce que c'est de la mystique pure qui n'a que faire de votre vie, dans ces circonstances, qui n'a que faire de ce qu'a échafaudé l'homme, comme cadre, comme limite, du fait de son insuffisance de reconnaissance d'Amour.
Se donner à l'Amour, c'est bien au-delà de la Confiance, ou de l'Espérance, ou de toute croyance. C'est un acte, réel et sincère, qui devient perceptible et deviendra de plus en plus perceptible dans la conscience, parce qu'en se donnant à l'Amour, il y a la Légèreté et il y a surtout la Clarté et la Profondeur. Résister à l'Amour, c'est la souffrance et le manque. C'est se questionner, c'est se chercher, sans jamais se trouver. Si vous ne deviez retenir qu'une phrase de tout ce que je vous ai dit, depuis un certain temps, cela serait simplement de ne pas vous oublier et de ne pas oublier de vous donner à l'Amour. C'est la seule façon de réaliser ce que l'on Est, tous. Et de faire cela dans ces moments qui précèdent le moment collectif parce que c'est plus facile, parce que c'est plus évident et que la Rencontre, alors, se déroulera comme un face à face totalement joyeux et léger, où vous percevrez l'absence totale de séparation entre ce que vous devenez, dans cette vie, et ce que vous Êtes, dans l'Éternité. Rappelez-vous que la distance est ce qui est responsable de la souffrance. Et celui qui s'est construit des résistances et des souffrances, quand l'Amour se présente à lui, perçoit cette souffrance avec acuité. Même si l'Amour met fin à toute souffrance, il faut, pour autant, reconnaître cet Amour comme la quintessence de ce que nous sommes, et comme la quintessence de la Vie, partout. Bien sûr, les activités ordinaires qui se poursuivent (de toutes les vies de nos Frères et Sœurs, sur Terre) sont parfois très prenantes, très envahissantes. C'est bien pour ça que les circonstances et les conditions du retour de la Lumière vont alléger le fardeau des habitudes et des obligations. Ce n'est pas vous qui le décidez : c'est l'action de la Lumière et de son Intelligence, dans cette phase. Vous, vous avez juste à vous donner à elle.
En vous donnant à l'Amour, vous réalisez que vous êtes Amour, parce que vous ne retenez rien pour vous et que vous vous donnez entièrement. Il n'y a pas d'autre façon de toucher sa propre Profondeur, son propre Cœur, et son Éternité. Dites-vous bien aussi que tous les éléments qui se produisent dans votre vie (cela a été dit et répété, mais cela va devenir tellement plus important dans les manifestations qu'il faut bien vous le redire), que tout ce qui vous arrive dans votre vie, sans aucune exception (même ce qui vous semble pénible, même ce qui vous semble à priori contraire à la Lumière et à l'Amour), n'est là que pour ça. Il n'y a ni punition, ni châtiment, ni karma, ni faute. C'est toujours la personne et la personnalité qui croit cela, pas l'Amour. Or, toutes les circonstances de vos vies, sans aucune exception (même si ce corps est appelé à partir, en ce moment), sont une invitation à l'Amour et rien de plus. Encore une fois, soyez vigilants, en quelque sorte, au regard que vous portez sur les choses et les évènements, sur vos proches comme sur les êtres lointains. Et rappelez-vous que l'Ombre ne se sert que d'une seule chose, qu'elle soit en vous ou ailleurs : c'est de la peur. Et que si vous êtes dans ce Don de l'Amour, il ne peut exister la moindre place pour la peur. Et que si la peur est présente, ce n'est que le reflet de l'activité de ce qu'il reste de votre personne. Et rappelez-vous que la personne ne connaîtra jamais la Lumière, que la personne ne saura jamais devenir, ne pourra jamais devenir, la Lumière. La chenille laisse la place au papillon : il n'y a aucune commune mesure entre la chenille et le papillon que cela soit dans la forme, que cela soit dans la manifestation, et pourtant, à l'intérieur, il y a la même chose. Tout cela, c'est quelque chose qui va vous apparaître, si ce n'est évident, tout au moins, comme plus facile à intégrer. J'ai bien dit à intégrer, non pas à comprendre parce que cela défie toute logique, au sens humain, et que, plus vous restez dans vos limites, plus vous restez dans vos attachements, plus il y a résistance à l'Amour, et moins vous pouvez vous donner à l'Amour.
Se donner à l'Amour, c'est faire rompre toutes les limites et surtout, découvrir la Légèreté et la Joie. Je ne peux rien vous souhaiter de meilleur. Alors, bien sûr, durant toutes ces années, les Vibrations, les centres de conscience, les expériences et les états que vous avez vécus, ont été, en quelque sorte, des jalons et des repères pour vous amener à ce temps-là. Vous avez eu la chance de pouvoir préparer et vivre (par anticipation, en quelque sorte) ce moment collectif. Comme vous l'ont assené les Anciens : ne faites rien, contentez-vous d'accueillir et de vous donner à l'Amour, de disparaître pour apparaître à la Vérité Éternelle. Et c'est très simple, même si cela, aujourd'hui, vous semble sans solution, demain, cela sera profondément différent. Et dès demain, petit à petit ou de manière beaucoup plus brutale, vous saisirez cela sans pouvoir même vous l'expliquer, ni même le comprendre, mais c'est ce que vous vivrez. Que puis-je vous souhaiter de plus dans cette période qui s'ouvre ? S'il y a, en vous, des interrogations sur ce que j'ai dit, aujourd'hui ou en d'autres jours, sur se donner à l'Amour et si je peux y apporter d'autres mots, je le fais.
Question : comment Aimer des personnalités puisqu'on nous demande de s'en détacher ?
Cela sera toujours difficile, mon Frère, pour la personnalité que tu es, parce que c'est ta conscience égotique qui dit ça, mais si tu te places dans l'Amour, cela ne pose aucun problème. Il n'est pas question d'envoyer de l'amour. Envoyer de l'amour est un acte de la personne, c'est un acte égotique qui se croit supérieur. Deviens rien et tout te deviendra évident. La personnalité ne verra toujours que la personnalité, ainsi que tu l'as exprimé. Et si tu vois donc une personnalité, c'est que toi-même est inscrit dans la personnalité et pas dans l'Amour. La personnalité aura toujours des bonnes raisons pour ne pas aimer, pour détester ou pour aimer, parce que c'est fonction de son point de vue.

Nous n'avons pas de question, nous vous remercions.
Frères et Sœurs, présents, ici, permettez-moi de vous donner à vous, de me donner à vous, dans ce Don d'Amour que j'ai exprimé. Cela est ma façon de vous rendre Grâce et de vous Aimer. Je vous dis, quant à moi, à une fois prochaine. Au revoir.
THERESE saka Lisieux

31 Oktober, 2012 aku Teresa saka Lisieux aku ngirim sampeyan kabeh Cinta lan cahya sing kita. Aku kudu ngomong ing tutugan kang suwene rong campur tangan, lan mesthi, asil apa ngandika adhine Star Gemma (ed: Gemma GALGANI). Kula words bakal akeh luwih cendhek saka duweke, amarga padha bakal nggawa sampeyan lan sampeyan, wis, dening kita Komuni Cinta. Manggon bebarengan, Mulane, wayahe Cinta lan Komuni .... Enggo bareng peparinge sih ... aku arep ngomong karo sampeyan ing negara Komuni karo sampeyan, sing kanggo menehi katresnan. Menehi dhewe kanggo tresna iku kanggo manggon lan kabungahan nang rasa seneng permanen sing ndadekake kabeh pakaryan saka saben dinten gesang, ing bumi, nalika kita, kanggo manggon ing negara padha ing swasana ati padha . Kanggo menehi tresnaa iku nang endi wae kanggo menehi awake dhewe kanggo pungkasanipun nglirwaaken piyambak. Iku dadi sepele kanggo kabeh. Iku adoh saka wong, sanadyan wong katon ing dhewe kalanggengan. Apa kita padha tresna iku, minangka ngandika adhine Gemma, lan menehi katresnan, iku wangun reciprocity. Sampeyan kanggo ngenali katresnan sing nang endi wae, malah ngluwihi tampilan paling disastrous. Aku deleng menyang ing Aku nulis umur ingkang enom nalika mutusaké kanggo ndedonga (iku sandi words) lan ngurus saka sawetara tawanan kang wus rampung gawe piala, amarga aku sajujure panginten iki pujangga kraton padha mbok menawi mbetahaken paling cinta. Ora Aid ing pangertèn sing bisa dirungokake ing tingkat manungsa, nanging negara cinta, ndedonga kanggo eux.Se menehi katresnan, kuwi mau. Sampeyan kanggo nampa lan ngakeni bilih sembarang sadulur utawa adhine sing ketoke ora ing katresnan, wis ilang awake, ora ngenali piyambak ing katresnan lan nempatno kuwi musuh kang solusi mung iki sabenere sih. Nalika nampa kanggo ndeleng iku uga (amarga padha supaya), banjur apa sing wis dicethakaké kanggo sampeyan lan wektu iki, sampeyan menehi, loro kanggo dhewe, kanggo tresna lan punapa wae, sanajan lan utamané yen sampeyan ora dingerteni. Amarga ndedonga kanggo para kanca utawa sedulure sanget gampang kanggo tresna lan sing sampeyan koyone ingkang musuh kanggo tresna lan dhewe, punika, mbok menawi, pantes cinta. Amarga, elinga, malah dina, sadurunge gerakan bebarengan saka cahya, kita kabeh wong wuta lan amputees Punapa kita saestu tresna lan penampilan ngluwihi, iku uga ing katresnan ngluwihi konflik lan resentment. Lan iki katresnan umur. Iku kaya malah sadulur kang kapercayan lan prilaku punika ngelawan Cinta, ketoke, amarga yèn mangkono, iku durung ketemu langsung. Nalika nampa lan wis ngalami, banjur bisa urip kabèh diganti. Ing gerakan bebarengan Cinta rawuh, sampeyan bakal éling iki. Bakal menehi kanggo ndeleng ngluwihi penampilan, ngluwihi kabeh sing bisa golongan ing basis diwatesi manungsa Intelligence, minangka kahanan lan menehi apa tegesé kanggo ndeleng utawa idées.Se menehi ing Cinta mbantu supaya kabeh pitfalls ing paukuman, kabeh pitfalls saka bebendhu, lan ngidini sampeyan supaya, khususé, kanggo mikir mung dhewe kapentingan. Ing ringkesan, kanggo menehi katresnan, menehi katresnan iku kanggo ditampilake dingerteni, tanpa prasetya, amarga aku sumurup, yen iku marang alam (loro bumi minangka sumber sing ora dingerteni), sing tresna mranata lan kita digawe Kedher Cinta. Amarga iku cinta sing, sabenere, gratis: durung intended kanggo ijol kanggo tindakan, durung intended kanggo ndandani lan paling Jahwéh, iku tresna kang ora kadhaftar ing katemton. Iki katresnan babar blas gratis. Iki Don nyata ing Cinta. Supaya tresna apa bisa dianggep mungsuh kang paling awon, ndadekake kita ngetik lan manggon ing pungkasan, ana kanca sing luwih apik, Cinta, kita paling awon mungsuh. Amarga ora ana prakara apa kita manggon karo (lan Aku mreksanono marang ing Diary nalika aku ana ing karamel, ing sawetara kahanan aku iki arep dadi angel banget lan, yen aku wis dianakaké ing manungsa siji kondisi, aku wis reacted utawa sengit sing wong), iki bisa uga amarga aku wis mutusaké sing Kristus lan katresnan iku saiki nganggo cara iki, saben sadulur ing saben adhine, sanajan punika kula lan marang kula punika. Iki diijini kula, bener, priksa Modal iki Cinta lan ndeleng kabeh pasukan sing padha ana lan bebener siji lan siji daya, nyata, kang diarahke mung ing tingkat. Lan bebarengan kahanan saiki, kanggo sampeyan lagi ing ngendi, iki apa kita perlu kanggo nggoleki. Amarga yen sampeyan Transparencies, yen sampeyan setuju dadi disappearing ing lengkap, dhewe, duwe apa-apa kanggo aturan, sampeyan duwe apa-apa kanggo matesi sampeyan ing minangka wong liya. Lan yen sampeyan tresna ing wektu iki, sampeyan bakal weruh dening dhewe, iku dadi gampang banget extract saka paukuman, kanggo extract categorization, utawa nemtokke watesan ing sing perduli tindakan soit.Se menehi katresnan, bab punika. Durung ngirim cinta kanggo wong wus nambah. Iki namung kanggo menehi wong, amarga sing ngenali ing wong sing Apa, ngluwihi umur, ngluwihi tindakan, ngluwihi kabeh penampilan. Lan sak iki wektu, iki Cara paling apik, sing unik, sing golek dhewe rampung lan ngganti status, pengalaman (Nggolekki sing luwih penting) kanggo njaluk pengalaman iki, ora liyane minangka eksprimen nanging minangka kondisi permanen sing dileksanakake dening wayahe bebarengan saka cahya. Yen sampeyan wis nggawe iki Modal Cinta, Humility, gamblang, jèmbrèng, sampeyan bakal katon luwih cetha minangka mung neng rute lan utamané siji bebener. Sampeyan bakal ninggalake nggambarake sembarang Cinta lan sampeyan bakal dadi tenan, apa Apa lan kita kabeh, amarga katresnan bisa dadi Don: bisa ora bakal katahan kanggo awake dhewe. Punika ing pangertèn kang ancients, Archangels, sampeyan dhateng ing abandonment saka dhiri, ora minangka larangan, ora minangka soko kanggo stigmatize utawa ngukum, nanging jaminan kang bener alam. Amarga anggere wis diutus menyang awak, urip, iki ephemeral, Cinta sampeyan bisa ndemek, kabeh. Sampeyan bisa ditulis, liwat sampeyan, ing sing mbangun ing kondisi sing nyandhang utawa nutup lawang karo, nanging mung banget banget counterparties sing njupuk Panggonan nalika menehi ing tresna. Lan Modal Cinta punika sanadyan ekonomi utawa ing expression saka kepinginan kanggo tresna (kang ateges boten badhe) nanging becik kanggo ngenali alam saka Ingsun ingkang kita. Apa kanggo nampa sing kita, nalika kita embodied ing soko sing, kanggo akeh pinggiran, njupuk kita langsung saka cahya lan katresnan, lan durung, kita. Supaya menehi katresnan, wis mbusak watesan kabeh. Menehi dhewe kanggo tresna iku kanggo mungkasi Watesan kabeh ing kabeh pigura. Iku maneh, lumaku ing kalanggengan, malah ing lumahing jagad iki isih saiki. Iki cara paling apik kanggo njaluk bukti ing, nampa, aku minangka ngandika, saka "kang boten liyane supaya kabeh", "dadi cilik," sing ngandika kang lawas, ing PHILIPPE Master. Ana, nyatane (iki gambar), ing asas saka sesambungan prau. Iki asas saka sesambungan prau sing tenan lan concretely sing mikir sampeyan soko, anggere kowe padha pracaya lan wong mung wong, Kratoning swarga ditutup munggah lan bebener Cinta sampeyan Apa ora katon, amarga eling wis dikuwasani kanthi soko liyane saka katresnan. Kabèh wis rampung ing donya iki, ngerti, kanggo Occupy eling saka tindakan nanging katresnan. Kanggo menehi tresnaa punika boten project. Apa nginstal, babar blas ing wayahe Saiki Sampeyan, ing tumindak kang Don kanggo tresnaa. Sampeyan ngakoni lan dening pangling, saestu lan kebak, ing bobot saka ephemeral, ing gerah, lan bobot ing gesang, katon rampung. Lan kahanan donya wis persis sing, kanthi wangun tambah akeh bukti cetha kanggo sadayana. Kita asring bilih punika ing angel kaping menungsa sing nemokake sumber daya kanggo menehi Cinta retrouver.Se punika cara kanggo nggoleki kanthi cepet supaya ora kena pengaruh dening sing opposes kanggo tresna, ing wedi, ing sampeyan, minangka nang endi wae. Kabeh iki wis kadhaftar ing kabeh kita, jero ing kita. Sampeyan iki katresnan sing ana lan aku ora kudu ndeleng iku amarga wedi wis umpetaken, amarga gerah kita diabaino. Nanging yen siji forgets awake dhewe (minangka badan utawa wong sing ciloko, awak utawa wong sing tatu utawa sing tatu), yen kita setuju, piye wae, ngalahake watesan iki ana, banjur Cinta dadi cetha lan Cara paling apik kanggo entuk iki kanggo menehi katresnan tanpa takon pitakonan, tanpa seeking an panjelasan utawa logika. Amarga logika lan Alasan obeys karo pranata donya. Nanging logika cinta ora mlebu nalar. Kanggo menehi tresnaa, punika ketik unit sing, liyane kuat. Iku utamané kanggo bakal ngeculke samubarang bobot, sembarang gerah. Apa kanggo ndeleng bebener ing pasuryan, ora ana maneh bakal tundhuk penampilan, nalika nrima iki penampilan. Bali saka cahya, ing phase, punika proses aku bisa jeneng mystical, amarga iku murni mysticism sing wis boten apa karo gesang, ing kahanan iki, sing wis boten apa karo iki apa masterminded wong, minangka framework, minangka wates, amarga saka sawijining lack saka pangenalan Cinta. Kanggo menehi katresnan, iku ngluwihi Trust, utawa pangarep-arep, utawa yakin. Iku sing tumindak, nyata lan tulus, sing dadi ngelingke lan dadi ngelingke liyane ing eling, amarga dening menehi katresnan, ana cahya lan ana utamané kajelasan lan ambane. Resisting Cinta punika gerah lan lack. Apa takon, iku kanggo ngupaya, tau golek. Yen bisa elinga ukara saka kabeh aku ngandika, kanggo sawetara wektu, iku bakal ora mung kanggo lali lan ora lali menehi sampeyan tresna. Iki dalan mung kanggo entuk apa Apa kabeh. Lan kanggo gawe bebarengan ing ngarep amarga iku luwih gampang nalika kaping amarga luwih ketok lan patemon, banjur, iki wis kabentuk minangka pasuryan kanggo ngadhepi joyful babar blas lan cahya, ing ngendi sampeyan bakal nampa gunggung lack saka misahake antarane apa sampeyan ing gesang, lan apa kang, sak lawase. Elinga yen jarak iku apa tanggung jawab gerah. Lan sing sapa wis dibangun resistance lan gerah, nalika nerangake bab katresnan marang, sumerep ing gerah acutely. Sanajan Cinta ends kabeh gerah, punika perlu kanggo kabeh, kenal cinta sing minangka epitome apa kita, minangka quintessence gesang, nang endi wae. Temtu biasa aktivitas terus (kanggo gesang kita para sadulur ing Bumi) bisa melu banget, banget invasi. Iki ngapa kahanan lan kondisi kanggo bali saka cahya bakal ease kalingan ing khusus lan pakaryan. Sampeyan ora sing arep: iku sing ajeg cahya lan Intelligence, ing phase. , Sampeyan mung kudu menehi dhewe kasebut. Sahingga sampeyan tresna, sampeyan éling sing ana katresnan, amarga kowe ora terus apa sing menehi sampeyan dhewe lan rampung. Ora ana cara liya kanggo nggayuh sawijining ambane dhewe, dhewe Heart, lan kalanggengan. Mangga metokake ing atine uga sing kabeh unsur sing dumadi ing urip (wis ngandika bola-bali, nanging dadi luwih penting liyane ing acara sing kudu mbaleni), sing kabeh sing mengkono sampeyan ing gesang, tanpa istiméwa (malah apa misale jek nglarani, apa malah misale jek sing nalisir priori menyang cahya lan Cinta), iku ana sing kanggo. Ana paukuman utawa retribution, utawa Karma, utawa fault. Punika tansah wong kang pracaya sing pribadine, ora tresna. Nanging, kabeh kahanan ing urip, tanpa istiméwa (malah yen diarani saka awak ing wayahe), iku uleman tresna lan boten liyane. Maneh, ati-ati, ing sawetara cara, cara sing katon ing samubarang lan acara ing tresna gedhe-gedhe minangka objek sing gedhe-gedhe. Lan elinga Shadow nggunakake mung satunggal bab, punika ing ngarep utawa ing panggenan liya: iku wedi. Lan yen sampeyan ana ing hadiah cinta, ana ora bisa apa kamar kanggo wedi. Lan yen wedi iku saiki, iku mung bayangan saka kegiatan saka kang kiwa ing wong. Lan elinga yen wong bakal ngerti lampu, sing bakal oleh tau dadi, bisa tau dados cahya. Trek menehi dalan menyang kupu: ana comparison antarane Uler lan kupu iku ing wangun sing punika ing acara, durung nang, ana sing padha. Kabeh iki soko sing nuduhake yen ora ketok, paling sethithik minangka gampang kanggo nggabungake. Aku ngandika nggabungake, ora mangertos amarga defies logika ing pangertèn manungsa, lan maneh sampeyan tetep ing watesan telpon, sing liyane sampeyan tetep ing lampiran, ing resistance liyane kanggo tresnaa, lan kajaba sampeyan bisa menehi dhewe kanggo tresna. menehi kanggo tresnaa, punika break watesan lan paling Jahwéh, nemu cahya lan kabungahan. Aku ora pengin sing paling apik ing. Banjur, mesthi, kabeh iki taun, geter, sing pusat kang eling, pengalaman lan negara sing wis urip, padha ing sawetara cara, tondo lan tondho kanggo nemtokke dhuwur cendhekke wilayah kanggo ngowahi sing wektu iki. Sampeyan kagungan kasempatan kanggo nyiyapake lan manggon (in advance, Urut saka) wayahe iki bebarengan. Nalika sampeyan wis urusan sing Ancients: nindakake apa-apa, mung kanggo welcome lan menehi sampeyan tresna, disappearing katon ing bebener Langgeng. Lan prasaja banget, sanajan saiki sampeyan koyone unresolved, sesuk bakal profoundly beda. Lan sesuk, mboko sithik utawa luwih kasar Kanthi cara iki sampeyan ngetik tanpa malah kang bisa kanggo nerangake, utawa malah ngerti, nanging sing ingkang sampeyan manggon. Apa bisa aku pengin sing liyane ing wektu teka? Yen ana ing sampeyan pitakonan apa ngandika dina lan dina kanggo menehi katresnan lan yen bisa nggawe tembung liyane, aku. Pitakonan: carane tresna amarga kapribaden dijaluk copot iku bakal tansah angel, sandi sadulur, menyang pribadine sing ana, amarga iku sampeyan eling EGO sing says sing, nanging yen sampeyan sijine dhewe ing? Cinta, sing ana masalah. Ana pitakonan saka ngirim katresnan. Kirimi katresnan minangka tumindak ing wong, iku tumindak egotistical sing ngrasa luwih apik. Dados boten, lan kabeh bakal dadi cetha. Pribadine isih ndeleng pribadine lan wis ditulis. Lan yen sampeyan ndeleng pribadine a, iku dhewe yaiku bagean saka pribadine lan ora ing katresnan. Pribadine bakal mesthi apik alasan ora tresna, utawa seneng sengit, amarga iku sawijining fungsi saka posisi vue.Nous ora duwe pitakonan, please remercions.Frères lan sadulur saiki kene mugi kula menehi kowe, supaya kowe dhewe ing Modal Cinta aku ditulis. Iki cara kang menehi sampeyan thanks lan tresna sampeyan. Aku pitutur marang kowe, awit kula, wektu sabanjure. Pamit.


***

 
GEMMA GALGANI

 

1er octobre 2012
 Je suis GEMMA GALGANI. Je viens m'exprimer, en vous, en tant qu'Étoile UNITÉ. Permettez-moi, tout d'abord, de laisser exprimer, et vous exprimer, la Grâce de notre rencontre.
... Partage du Don de la Grâce ...
Ce que j'ai à vous transmettre pourrait être, en quelque sorte, une suite de mon témoignage personnel de l'Unité, lors de ma vie (ndr : voir sur ce thème les interventions de GEMMA GALGANI du 10 août 2011, 23 août 2011 et 15 septembre 2011). Je vais, par les mots et par la Vibration de ma Présence, et de la vôtre, essayer de vous transmettre ce qui se passe, au moment où vous vous sentez Être Un. Parce que ce qui se déroule, en vous, sur ce monde, cette mise en présence de ce que MA a appelé amour projeté et Amour Conscience (ndr : intervention de MA ANANDA MOYI du 1er octobre 2012), est votre propre Rencontre avec Vous-même, en votre Unité et votre Éternité. Bien sûr, il existe un certain nombre de signes, qui sont des signes d'appel, je ne reviendrai pas dessus (que cela soit des modifications corporelles, que cela soit l'apparition de Vibrations et de Présences à vos côtés, que cela soit votre Son Intérieur qui se modifie, dans le Canal Marial). Bref, quelles qu'en soient les manifestations (et au-delà de ces manifestations, même), se sentir Être Un pourrait être défini comme le Mariage avec le CHRIST, Mariage avec Vous-même, en Éternité et en Êtreté, Mariage avec l'ensemble de la Création, Mariage de Liberté et de Libération.
Se sentir Être Un peut se produire aussi bien dans vos instants et moments de Communion (de plus en plus) que dans vos moments de méditation, de prière ou d'Alignement. C'est le moment où se vivent les Communions, les Fusions, et aussi, maintenant, les Dissolutions. Dans les moments que vit la Terre, cette Rencontre est, pour tous, pour chacun. La reconnaître ne pose aucun problème, ni ne demande aucun effort, parce que se sentir Être Un s'accompagne de telles modifications de la conscience ordinaire, que cela ne laisse placer et planer aucun doute. Aucune place n'est possible pour le doute, parce que la Communion à l'Unité, la Communion à la Présence (la vôtre, comme du Double, comme de CHRIST, comme de la Lumière) met fin à la séparation, met fin au sentiment d'être isolé et enfermé. C'est donc la Conscience qui, en premier, vit sa propre Libération. Les signes du Ciel et de la Terre ne sont que les témoins, eux aussi, de cette Rencontre. La Terre rejoint son Unité, son accès multidimensionnel, de la même façon que vous.
Se sentir Être Un, c'est ne plus être divisé, ne plus être séparé, ne plus exprimer, manifester ou concevoir la dualité. C'est sortir de tout système d'enfermement. C'est en éprouver la Joie, qui est vécue comme un accomplissement : accomplissement de la Révélation, accomplissement de ce qui a toujours été là, et qui était occulté, caché, par la personne, et par les rêves, et par les illusions de chacun. Se sentir Être Un, c'est ne plus sentir de limite, ni à ce corps (dans lequel vous êtes), ni à votre Conscience, ni à une quelconque idée. C'est le moment où le mental ne peut plus vous dicter quoi que ce soit. C'est le moment où toute émotion et toute réaction sont absentes. Le corps peut être paralysé, le Son peut s'amplifier dans votre Canal Marial, ou l'une des Sœurs ou un Archange peut être à votre côté. Certaines rencontres nocturnes sont aussi des invitations à se sentir Être Un. Tous ces états, toutes ces expériences, sont amenés à apparaître ou à se généraliser, et à s'amplifier, pour tous les Frères et Sœurs de la Terre. Bien sûr, il y en a, parmi nos Frères et Sœurs, qui sont déjà dans le vécu de cela.
Se sentir Être Un, c'est échapper à tout conditionnement, c'est Voir Clair, à propos de tout, comme sur tout. Et c'est, surtout, ne plus être affecté par les circonstances, aussi bien celles concernant votre corps dans lequel vous êtes : celui-ci peut être Transfixié par une douleur, sans que la conscience soit altérée. Jusqu'à présent, la conscience du corps étant tellement chevillée à ce corps, que toute douleur et toute souffrance pouvait être vécue, et était vécue, comme une altération de la conscience elle-même, dans ce corps, par la douleur. Se sentir Être Un, c'est ne plus être affecté par cette conscience du corps. Cela ne veut pas dire rejeter ce corps, parce qu'il est porteur de ce que vous Êtes, mais bien, le remettre à sa juste place : un état particulier, et limité, de la Vérité de votre Être réel.
Se sentir Être Un, c'est se fondre dans la Lumière, dans cette Lumière Blanche, où plus aucune forme n'est discernable, où aucune des limitations ne peut apparaître. Se sentir Être Un est un moment où un état de Plénitude apparaît (qui est appelé à être le lot quotidien, si vous l'acceptez) de ce que vous êtes, sur ce monde. Se sentir Être Un met fin, aussi, à toute démarche, à toute question, à toute attente. Se sentir Être Un, et exprimer cette Unité, c'est être dans cet Amour Conscience, qui s'installe de manière de plus en plus puissante. C'est ne plus être affecté par ce qui, auparavant, vous affectait.
Se sentir Être Un est un état de Puissance totale de l'Amour. Cette Puissance ne s'appuie sur aucun pouvoir, mais simplement, sur l'évidence de votre nature. L'Impulsion de la Lumière, depuis la Libération de la Terre, et depuis la disparition totale des lignes enfermantes, et la Libération, aussi, de vos roues d'énergie situées dans le bas de votre corps, vous donne à vous sentir Être Un, de plus en plus souvent, de plus en plus intensément. Se fondre dans la Lumière Blanche, se fondre dans l'Unité, c'est bénéficier de cette Intelligence de la Lumière, qui va transformer votre vie (surtout dans ces temps particuliers de la Terre), qui va, si vous y étiez soumis, transformer l'action / réaction en Action de Grâce. Votre vie se remplira de tout ce qui est nécessaire, en vous. Au-delà de la satisfaction des sens, au-delà de toute compréhension et de toute connaissance, se trouve cet état, où se sentir Un, se sentir Être Un, va devenir de plus en plus puissant, de plus en plus prenant, par rapport à ce monde. C'est découvrir un Espace et un Temps (au dehors de l'espace habituel et du temps habituel) où se déroule la vie, ici, là où vous êtes.
Se sentir Être Un vous nourrit, et vous nourrit à tous points de vue. Se sentir Être Un, c'est être recouvert, littéralement, au niveau de chaque cellule, de chaque partie subtile de ce corps, par la Lumière. Et la Lumière est nourriture venant modifier totalement vos mécanismes corporels, comme vos mécanismes de fonctionnement. Cette Lumière est nourriture, parce qu'elle vous nourrit, vraiment. Elle nourrit même ce corps. Cela se traduisant, comme vous le savez peut-être, et le vivez peut-être, par des modifications indispensables de ce qui rentre à l'intérieur de votre corps. Une de mes Sœurs Étoile vous en dira beaucoup plus que moi pour cela (ndr : intervention prochaine d'HILDEGARDE DE BINGEN).
Ce à quoi je vous invite, ce à quoi vous invitent la Lumière et l'Amour, c'est, de plus en plus souvent, à se sentir Être Un. Ce n'est plus seulement un appel de la Lumière (tel que nous vous l'avions défini, il y a de nombreux mois) mais c'est vraiment une invitation, une invitation, de la Lumière, à Être la Lumière, qui est ce que vous Êtes. Et cet appel va devenir très puissant. À tel point, qu'à un moment donné, strictement aucune Sœur, aucun Frère, de quelque obédience que ce soit, ne pourra l'ignorer. Alors, bien sûr, ceux qui ont encore des croyances appelleront la Lumière de différentes façons, et de différents noms, selon leur propre expérience. Mais au-delà de l'expérience, au-delà des croyances, ce qui sera vécu s'imposera de lui-même, comme une évidence, comme une invitation, la plus merveilleuse qui puisse vous être adressée. Ce n'est donc plus seulement un appel à la Lumière, un appel à l'Unité, mais bien, l'installation de l'Unité. L'installation de l'Unité fait disparaître, en vous, la dualité, toute dualité. De la même façon qu'elle fera disparaître les dualités inscrites dans ce monde, toutes les notions qui ont gouverné les vies, depuis un certain temps, sur cette Terre.
Se sentir Être Un, c'est ne plus résister à l'Amour. Ce n'est pas le revendiquer, ou le chercher, c'est accepter de l'Être, réellement, au-delà de toutes les contingences de ce corps, de cette vie. La Lumière vous rend Transparent, elle vous rend Puissant, Puissant dans l'Amour. Non pas, puissant dans une volonté ou l'expression de ce qui est limité, mais Puissants dans votre illimité, dans ce ressenti, dans cette perception de : Être Un.
Se sentir Être Un, ce n'est pas une croyance, ce n'est pas une idée : c'est le vécu, clair et direct, de la Conscience pouvant se manifester (comme vous le savez, comme je l'ai redit) au niveau de symptômes du corps, mais qui n'en sont que les signes et les témoins. C'est le moment, où la Conscience se redécouvre, comme vous le disait l'Ancien FRÈRE K, Libre et Autonome, sans séparation et sans division, en vous, comme avec le reste du monde (ndr : voir en particulier, sur ce thème, les interventions de FRÈRE K du 1er avril 2011 et du 3 juillet 2011). Quoi que donne à voir et à vivre ce monde, vous voyez au-delà des apparences. Le regard ne sera plus celui d'une personne séparée, mais le regard de ce que vous Êtes.
Sentir Être Un, c'est manifester l'Unité, c'est manifester l'Amour, cette manifestation ne dépendant d'aucun vouloir, d'aucune décision, ni d'aucune interprétation. C'est éprouver et vivre l'Amour, comme un flot intarissable, comme beaucoup d'entre vous l'ont déjà vécu, au travers de la diffusion de l'Onde de Vie ou du Manteau Bleu de la Grâce. Et bien sûr, se sentir Être Un, c'est, au-delà de toute obédience religieuse, Fusionner avec le Principe Éternel. Alors, que vous le nommiez Krishna, Christ, Bouddha, peu importe, cela ne reste qu'un nom, mais c'est surtout un état indicible, de retrouver la Nature profonde, et réelle. C'est accepter que cette Nature, réelle et profonde, au niveau de ce temps collectif de la Terre, fasse disparaître tout ce qui était faussé, tout ce qui était résistance, tout ce qui n'était pas réel, et qui n'était pas Amour, même sous-tendu par un filet d'Amour.
Quand vous vous sentez Un, quand vous vous sentez Être Un, le sentiment de séparation disparaît, totalement. Cela peut aller, comme cela a déjà été exprimé, comme la disparition, réelle, du sens même de votre identité sur ce monde. Remplacé par ce qui vous est rendu, cette Mémoire Galactique, contenant aussi bien vos Lignées, que votre Origine, que votre Rencontre avec les Mondes déjà Unifiées, comme ceux qui n'ont jamais été dans la dualité. C'est faire des rencontres, mais ces rencontres ne s'inscrivent pas au travers d'un intérêt personnel ou social, mais c'est la Rencontre, la seule et l'Unique. Quel que soit ce que votre cerveau va vous dire, et mettre en mots, ce ne seront que des mots, par rapport à ce ressenti d'Être Un, qui est la Vérité.
Toute cette période, qui précède l'Annonce de MARIE, vise, en quelque sorte, à vous laisser parfaire par la Lumière. Venant, non seulement, refaçonner l'illusion de la personne, mais, à terme, la faire disparaître complètement, dans un acte de Dissolution et de Résurrection. Les aperçus, qui vous sont donnés à vivre, dans ce ressenti d'Être Un, sont bien au-delà de toute idée, de toute pensée, de toute projection, bien sûr. C'est retrouver, en quelque sorte, son état Naturel, qui n'est pas affecté par quelque élément que ce soit, qui n'est pas lui. Beaucoup de manifestations sont attendues, dans ce corps, comme dans votre personne, comme dans ce monde. De votre capacité à ne pas être ces manifestations de la Rencontre (surtout, du point de vue de la personne et du monde), mais bien plus, d'Être du point de vue de votre Éternité, et de la Vérité au-delà de ce monde, cela sera extrêmement facilitant pour vous. Rappelez-vous que la résistance sera toujours une peur et une souffrance, et que l'Abandon à l'Intelligence de la Lumière, et l'Abandon du Soi, lui-même, seront une grande Légèreté, une grande Paix, et surtout, une Complétude à nulle autre pareille.
Se sentir Être Un, c'est vivre l'Unité, en superposition à cette dualité, jusqu'au moment où l'Unité, par l'intensité de sa Lumière et de son Amour, nettoiera toute zone d'Ombre, et tout monde illusoire. Celui qui s'Abandonne à son Unité, celui qui Abandonne, même, le Soi, vivra, de plus en plus fréquemment, l'état de Grâce. Où la vie devient évidence, même privé de tout, parce que la vie n'est plus limitée, alors, à la conscience de ce corps ou de cette personne. Et que quand cette Unité est vécue, quand cet Amour Conscience est vécu, quand cette Autonomie et cette Liberté sont vécues, il n'existe rien, au niveau de la conscience (du corps comme de la personne), qui puisse continuer à s'opposer, ou à dériver quoi que ce soit de ce que vous Êtes. Au sein de cette Grâce, il ne peut exister le moindre manque, la moindre anomalie, le moindre vide. Dans ce que vit ce monde, se sentir Être Un est, vraiment, un état d'Intégrité, totale. C'est le moment où toutes les illusions tombent, les siennes comme celles du monde, et des autres. Sans jugement, mais dans une espèce de compassion, non affectée par des émotions, de celui qui, déjà, est Libéré et qui, même s'il est présent sur ce monde, n'est déjà plus de ce monde.
La Rencontre de la Lumière avec cette densité de la Terre, la Rencontre avec l'Unité, avec la Présence, et avec ce que vous Êtes, est le seul élément qui est capable de réaliser ce changement Dimensionnel, sans notion de perte et de souffrance, sans notion de regret. Parce que Voir Clair sur la Réalité et l'illusion (que confère l'Unité) permet de se sevrer plus rapidement de l'illusion, et de tout éphémère, parce qu'il n'y a plus d'Inconnu. Alors, ce n'est pas le Passage du connu à l'Inconnu, mais bien, cette Transformation (qui est en cours, actuellement, sur Terre) qui réalise ce travail. L'Inconnu se dévoilant, il ne peut plus y avoir d'appréhension de cet Inconnu, ni de doute, ni de regret, concernant ce qui est passé et qui disparaît. La Mémoire Galactique est bien plus grande et vaste qu'une mémoire inscrite dans le temps de sa Terre, concernant vos vies passées. La mémoire de l'illusion va donc s'effacer devant cette Mémoire Galactique et intégrale, où l'Éternité est inscrite.
Si vous acceptez tout ce qui se déroule, à ce moment-là, en vous et sur Terre, si vous dites un « oui », franc et massif, plus rien ne pourra être comme avant, pour vous, comme pour la Terre. Ce qui se déroule, en vous, comme sur le monde, est la même chose. Que l'action des Éléments vous apparaisse sur des images, ou que l'action des Éléments apparaisse en vous, il n'y a strictement aucune différence. Se sentir Être Un vous fait sortir, de plus en plus facilement, de toutes les illusions, sans regret, sans peine, sans perte, et sans souffrance. Ce qui était Inconnu va vous devenir connu, si ce n'est pas déjà fait. Connaissant cet Inconnu, quel que soit le choc éprouvé, il n'y aura plus de possibilité de se perdre, ou de se reperdre, dans la dualité, ou dans une quelconque illusion.
La Lumière vous invite, en fait, maintenant, à Être ce que vous Êtes, en Éternité. Elle vous invite à vous Reconnaître, de manière de plus en plus évidente pour vous. Au travers le fait de se sentir Être Un, et de vivre l'Unité, au travers de la Joie, du Samadhi, ou de l'Extase. Quand l'Inconnu vous sera totalement connu, vous rirez de ce qui vous était connu avant, au sein de l'illusion. Mais saisissez, aussi, que nombre de Frères et de Sœurs n'auront pas l'opportunité de le vivre par anticipation, comme vous. Et c'est là où vous devenez importants. Non pas en voulant assister ou sauver quiconque mais, simplement, en vous montrant tels que vous Êtes, en Vérité. Et en vous montrant tels que vous Êtes, en Vérité (dans votre Unité, dans votre Présence, dans l'Absolu, dans ce qui vous est dorénavant connu), alors, vous serez, en quelque sorte, ces fameux Libérateurs de la Terre : une Lumière qui brille dans la nuit (la nuit de la personne attachée à elle-même, la nuit du monde attaché à lui-même, à son histoire, à sa mémoire). Mais la Terre, aussi, retrouve sa Mémoire Galactique, et la Mémoire Galactique n'a que faire de la mémoire historique, sur ce monde.
Se sentir Être Un, vivre l'Unité, le manifester, c'est, bien sûr, être absorbé, en totalité, par cette Unité. Et dans cette absorption, dans cette Liberté, cette Libération, que tous les jeux de la dualité s'effacent d'eux-mêmes, pour vous, comme pour le monde : ils ne peuvent plus se maintenir. Ce qui était cohérent, il y a encore quelque temps, rentrera dans l'incohérence totale. Ce qui était Inconnu, deviendra connu. Là, est la Transition. Là, est la Crucifixion et la Résurrection, la vôtre, comme celle de l'ensemble de ce Système Solaire. La seule appréhension vient de la personne. La seule appréhension vient de la conscience de ce corps. La seule peur est inscrite dans votre histoire, mais vous n'Êtes pas votre histoire, sur cette Terre.
C'est à cela que vous êtes invités. Parce que cette invitation pourrait être appelée le plus beau des cadeaux mais, en définitive, ce n'est qu'une juste actualisation de la Lumière. La disparition des Ombres, des illusions, de toutes les dualités, de tous les liens, de toutes les prédations, se réalise pour votre Liberté. Seule, la personne peut y voir une souffrance, ou une déchirure. Parce que ce qui concerne ce que vous Êtes n'est pas, ni affecté, ni concerné, par cette déchirure. La Lumière, l'Amour, vous appellent à exprimer l'Amour et la Lumière. Exprimer l'Amour et la Lumière, c'est disparaître de toutes les expressions erronées de ce monde.
Je me propose, avant de vous laisser à votre Alignement, de vivre un partage de Grâce. Je suis GEMMA GALGANI, Étoile UNITÉ, en vous.
... Partage du Don de la Grâce ...
Je suis GEMMA GALGANI. Je vous Aime, et je vous dis à bientôt
Gemma GALGANI1 Oktober, 2012 aku Gemma GALGANI. Aku sijine ing sampeyan unit lintang. Ayo kula, pisanan kabeh, supaya wong-wong mau lan nyebut nyebut dhewe, sih-rahmat kang kita rapat. ... Enggo bareng peparinge Grace ... Aku kudu ngirim sampeyan bisa uga ing sawetara cara kasil saka pribadhi mirengake opo kang Nyawiji, ing gesang (editor Catetan: ndeleng ing topic campur tangan Gemma GALGANI 10 Agustus, 2011, 23 Agustus, 2011, lan 15 September 2011). Aku, dening tembung dening geter saka ngarsane, lan Yours, nyoba kanggo ngirim apa mengkono nalika aran Ingsun ora apa siji mengkono ing sampeyan ing donya iki bebarengan nggawa apa MA disebut digambaraken lan tresnaa eling (ed: melu-melu Ananda Mayi MA 1 Oktober, 2012) Cinta iku dhewe ketemu Sampeyan, ing unit lan kalanggengan. Mesti wae, ana sawetara pratandha, kang pratandha saka mréntahaké, aku ora menyang liwat (apa saka awak perubahan, apa munculé geter lan saksi ing sisih apa Panjenengan utama Swara sing owah ing Marian Terusan). Ing cendhak, preduli saka acara (lan ngluwihi iki acara, malah), aran Ingsun A saged ditetepake minangka pernikahané karo Kristus, Marriage karo Sampeyan, ing kalanggengan lan beingness, Marriage karo kabeh tumitah, Marriage Merdika lan mardika. Rasakna Ingsun A bisa kelakon loro ing moments lan moments saka Komuni (tambah akeh) ing moments saka mertapa, pandonga utawa Alignment. Iki wektu ngendi urip Communions, gabungan, lan uga saiki ing dissolutions. Ing moments sing weruh bumi, sidang punika for everyone, for everyone. Kenal ora masalah, utawa effortless punika, amarga kroso Ingsun A nerangake karo kuwi modifikasi saka biasa eling, iku godhong ora mangu lan Panggonan. Ana sing cukup kanggo mangu sabisa, amarga Nyawiji Komuni, Komuni ing Presensi (Yours, kayata kaping pindho, kaya Kristus minangka cahya) terminates misahake terminates aran didhewekaken lan kepepet. Punika eling sing, pisanan, weruh dhewe mardika. Pratandha Swarga lan bumi punika saksi, banget, iki rapat. Bumi gabungan kang unit, sawijining multidimensional akses ing cara sing. Rasakna A Ingsun ora dibagi maneh, maneh bisa dipisahake, ora nganggo suwe, Express utawa rancangan duality. Sampeyan metu kabeh sistem confinement. Punika ngalami kabungahan, kang katon minangka pangujan: pangujan Wahyu, a pangujan apa iki tansah ana, lan iki obscured, umpetan, dening wong, lan impen lan illusions saka saben. Rasakna A Ingsun ora maneh aran winates utawa badan (sampeyan lagi ing ngendi), utawa kalbu, utawa apa idea. Iki yen atine bisa maneh dictate kanggo sampeyan tindakan. Iki wektu ing ngendi saben emosi lan reaksi kabeh absen. Awak uga paralyzed, Swara bisa amplifikasi ing Marian Terusan, utawa salah siji saka sadulur utawa Archangel bisa ing sisih. Sawetara rapat-rapat nocturnal uga uleman kanggo aran kang siji Kabeh iki negara, kabeh iki pengalaman sing nyebabake katon utawa kanggo generalize, lan amplify kabèh para sadulur ing Bumi. Mesti wae, ana ing antarane para sadulur kita kang wis ing pengalaman mau. Rasakna Ingsun A spiraling wis metu saka packaging, punika Waca Busak babagan kabeh, kaya kabeh. Lan, ing ndhuwur kabeh, ora kena pengaruh dening kahanan, loro-lorone sing ing awak sampeyan lagi ing ngendi: bisa bisa transfixed dening pain, tanpa eling punika mboten saget. Nganti saiki, ing kesadaran awak kang pinned kanggo awak supaya kabeh pain lan gerah saged urip, lan kang urip minangka rupane kang eling dhewe, ing badan iki, ing pain. Rasakna A Ingsun ora kena pengaruh dening kesadaran awak. Iki ora ateges Nolak awak, amarga panggonan kaleksanane sampeyan, nanging, bali menyang sawijining rightful Panggonan: negara tartamtu, lan winates, bebener nyata ing dumados. Rasakna Ingsun A punika campuran menyang cahya ing cahya putih, ing ngendi sing paling sembarang wangun punika discernible, ngendi ana watesan uga nyoto. Rasakna Ingsun A wektu nalika negara fullness katon (kang samesthine dadi akèh saben dina, yen sampeyan setuju) sing ana ing donya iki. Rasakna Ingsun A terminates, minangka ing sembarang proses, pitakon, apa pengarepan. Ingsun A kroso lan tjara iki unit punika ingkang iki eling Cinta, kang pindhah menyang liyane lan liyane kuat. Nanging ora suwe kena pengaruh ing sadurunge pengaruh sampeyan. Rasakna Ingsun A iku sawijining negara bagéyan saka total daya Cinta. Iki daya ora adhedhasar apa daya, nanging mung ing bukti ing alam. Ing detak jantung cahya, wiwit mardika saka bumi, lan wiwit ngilang total enfermantes garis lan mardika, uga Panjenengan energi gembong dumunung ing sisih ngisor badanmu, sahingga sampeyan aran Ingsun A , liyane asring, liyane intensely. Gabungan menyang cahya putih, gabungan menyang unit, sampeyan bakal entuk manfaat saka Intelligence saka cahya, sing ndandani urip panjenengan (utamané ing iki kaping tartamtu saka bumi), kang, yen padha tundhuk iku, ndandani Majemukan ing tumindak / reaksi. Panjenengan urip bakal kapenuhan kabeh sing perlu, sampeyan. Ngluwihi kepuasan saka pikiran sehat, ngluwihi kabeh pangerten lan kabeh kawruh, iki negara, ngendi sing koyo, sing koyo Ingsun, bakal dadi tambah akeh kuat, tambah akeh njupuk dening ndonya. Apa nemokake ruang lan wektu (ing sanjabane spasi biasanipun lan wektu biasane) ngendi urip njupuk Panggonan kene sampeyan lagi ing ngendi. Rasakna Ingsun A nourishes lan Feed sampeyan kabeh nilai saka tampilan. Rasakna Ingsun A iku bakal dijamin, secara harfiah, ing saben sel, saben bagéan awak subtle, ing cahya. Lan cahya iku panganan saka babar blas ngganti kawruh babagan mesin awak minangka mekanisme. Iki cahya punika pangan amarga Feed sampeyan, saestu. Dheweke malah Feed awak. Iki sing dibayangke, sing uga ngerti, lan mbok menawi, dening prelu owahan apa dadi nang badanmu manggon. Siji saka sadulur Star bakal pitutur marang kowe akeh liyane saka sing kanggo kula (ed: sabanjuré melu-melu Hildegard saka Bingen DE). Aku takon sampeyan, apa ngajak cahya lan katresnan iki, luwih asring, aran kang siji iki ora mung telpon saka cahya (kita sampeyan wis ditetepake dadi akeh sasi kapungkur) nanging saestu lan undangan, lan uleman ing cahya, dadi cahya, kang apa kang. Lan iki mréntahaké bakal dadi kuat banget. Supaya ageng sanget, wektu tartamtu, pancen ora adhine, ora sadulur ing sembarang mituhu punapa wae, ora bisa digathekno. Banjur, mesthi, sing sing isih duwé kapercayan nelpon cahya saka cara, lan macem-macem jeneng, miturut sing pengalaman dhewe. Nanging ngluwihi pengalaman, ngluwihi yakin, kang urip kanggo nemtokke piyambakipun minangka murup, minangka undhangan, sing paling ayu sing bisa dikirim kanggo sampeyan. Sampeyan ora ono mung telpon kanggo lampu, telpon kanggo kamanunggalan, nanging panginstalan saka unit. Instalasi saka unit iku adoh ing sampeyan, duality, kabeh duality. Kajaba iku bakal mbusak dualities sing kadhaptar ing donya iki, kabeh gagasan sing mrentah ing urip kanggo sawetara wektu ing Bumi. Rasakna Ingsun A katresnan ora nolak maneh. Sampeyan ora pratelan, utawa ngupaya nrima iki saka Ingsun, tenan, ngluwihi kabeh contingencies iki badan, urip. Transparent cahya damel sampeyan, sampeyan iku ndadekake kuat, kuat ing Cinta. Ora, ora kuat ing utawa expression sing diwatesi nanging Unlimited ing kuat, roso iki, iki pemahaman: Ingsun siji Ingsun A kroso, iku ora yakin, dadi n ora lan idea sing urip, langit lan langsung, eling bisa catetan dhewe (sing ngerti, dadi aku bola) gejala ing awak, nanging mung bukti lan saksi. Iki wayahe yen eling wis Nemokake, sing ngandika Lawas sadulur K, gratis lan Otonom tanpa misahake lan tanpa divisi, ing sampeyan, minangka karo liyane donya (ed: ndeleng tartamtu, iki tema, campur tangan sadulur K 1 April, 2011 lan 3 Juli, 2011). Punapa mawon menehi ndeleng lan nemu donya, sampeyan ndeleng ngluwihi penampilan. Sing dipikir bakal luwih saka wong dhewe, nanging katon apa kang. Ingsun A raos punika catetan kamanunggalan punika catetan katresnan, acara iki ora gumantung endi wae arep, apa keputusane utawa interpretasi. Wis pengalaman lan ngraosaken katresnanipun ing, kaya stream kuwoso, minangka akeh sing wis ngalami, nganggo ngandhakake dhateng tiyang kathah saka gelombang Kauripan utawa Biru jas Grace. Lan mesthi, aran Ingsun siji, iku ngluwihi kabeh klompok agama, dados setunggal Gusti asas. Dadi sing milih wong Krishna, Kristus, Buddha, punapa mawon, iku tetep mung jeneng, nanging biasane sing negara indescribable alam rediscover ing. Jero lan nyata Sampeyan kanggo nampa alam sing, nyata lan penting, ing wektu Bumi bebarengan, bisa nyirnakake kabeh kleru resistance kabeh, kabeh iki ora nyata, lan sing ana Cinta malah underpinned dening net cinta. Nalika ketaman siji, yen aran Ingsun siji, pangertèn saka pamisahan katon rampung. Iki mbuka, minangka wis wis ditulis, kayata nyata mundhut, makna banget ing identitas ing donya. Diganti dening kang digawe serep, iki memori Galactic ngemot Panjenengan bloodlines sarta, asal sampeyan, sampeyan patemon karo donya wis ndadekake siji, minangka sing sing wis tau wis ing duality. Lagi ketemu, nanging rapat-rapat ora tiba liwat pribadhi utawa kapentingan sosial, nanging rapat, lan kang mung. Punapa mawon sampeyan otak bakal pitutur marang kowe, lan sijine iku menyang words, bakal mung tembung, saka apa felt kanggo kang siji, sing bebener. Saindhenging iki wektu, kang ing precedes Marie woro-woro, punika, piye wae, kanggo menehi lampu sampurna. Rawuh ora mung reshape khayalan ing wong, nanging pungkasanipun wis ilang rampung, ing tumindak kang pembubaran lan wungunipun. Survey, kang diwenehi kanggo sampeyan manggon ing raos saka Ingsun A iku uga ngluwihi sembarang idea, sembarang pikiraken, sembarang nggambarake, mesthi. Lagi ketemu, ing sawetara cara, sawijining negara alam, kang ora kena pengaruh sembarang unsur punapa wae, sing ora wong. Akeh acara sing samesthine, ing badan iki, lan ing wong, kaya ing donya. Kemampuan kanggo ora dadi acara saka patemon (utamané saka titik Tampilan wong lan donya), nanging rodo, Ingsun saka ing istilah ing kalanggengan lan bebener ngluwihi donya iki, bakal dadi arang banget gampang kanggo sampeyan. Elinga yen resistance tansah sing wedi lan gerah, lan nglirwaaken Intelligence ing cahya, lan abandonment saka timer, dhewe, dadi cahya agung, sing tentrem gedhe, lan sing paling Jahwéh, nggenepi liya kanggo ora ana. Ingsun A kroso isih Nyawiji, superimposed ing duality, nganti unit, dening kakiyatan kang cahya lan katresnan, resiki area sembarang Shadow, lan kabeh donya illusory. Sapa kang Abandons unit, sing Abandons malah poto, urip, liyane lan liyane seneng, kahanan ing sih rahmat. Endi urip dadi cetha, malah sangsoro saka kabeh, amarga urip luwih winates, supaya eling awak utawa wong. Lan nalika unit wis ngalami yen eling Cinta wis ngalami nalika otonomi lan Merdika sing ngalami, ana apa-apa ing tingkat eling (kaya awak saka wong), kang bisa terus s ' nentang, utawa niru apa apa sampeyan. Ing asil iki, ana ora bisa apa ilang sembarang anomali, sembarang P. Sing urip ing donya iki, aran Ingsun A punika saestu negara saka integritas, total. Iki wektu nalika kabeh illusions, kaya sing saka dhewe donya, lan liyane. Tanpa paukuman, nanging ing jenis karep, ora kena pengaruh saka emosi, wong, kang dibebaske lan sanajan saiki ing donya iki, ora ono donya. Patemon saka cahya karo Kapadhetan saka bumi, ing patemon karo unit, karo Presensi, lan apa kang, punika unsur mung punika saged saka nampa iki owah-owahan dimensi, tanpa pemanggih saka mundhut lan gerah tanpa pemanggih saka Getun. Amarga Busak Tampilan Reality lan khayalan (sing ngurut unit) bisa wean khayalan luwih cepet, lan sembarang ephemeral, amarga ana liyane sumber sing ora dingerteni. Dadi ora dikenal wacana kanggo sing dingerteni, nanging pepindahan (kang kang saiki ing bumi) sing performs iki. Sing wis dingertèni ngumumke, iku bisa ora apprehensive saka sumber sing ora dingerteni, utawa mangu, utawa Getun apa kedaden lan sing dadi. Memori Galactic akeh sing luwih gedhe lan memori gedhe klebu ing wektu iku bumi, bab kepungkur gesang. Memori saka khayalan bakal mila ngasilaken menyang memori Galactic lan kebak ing kono lawase wis kadhaftar. Yen sampeyan nampa kabeh sing njupuk Panggonan ing wayahe ing sampeyan lan ing bumi, yen ngomong "ya", resounding, boten bakal kaya sadurunge, sing, minangka kanggo bumi. Apa njupuk Panggonan, sampeyan, minangka donya padha. Apa ajeg item sing katon ing gambar, utawa tumindak item katon ing sampeyan, pancen ora ana prabédan. Kang A kroso sing metu, liyane gampang, kabeh illusions, tanpa Getun, tanpa kangelan, tanpa mundhut lan tanpa gerah. Dingerteni apa arep dadi ngerti, yen durung. Mangerténi dikenali, punapa mawon sing kejut ngalami, bakal ora ana kamungkinan njupuk ilang, utawa kanggo ilang maneh ing duality, utawa khayalan. Lampu ngajak sampeyan, nyatane, saiki, dadi apa Apa, ing kalanggengan. Dheweke ngajak sampeyan kenal sampeyan, supaya liyane lan liyane ketok kanggo sampeyan. Nganggo roso kang saka unit sing Ingsun, lan urip, liwat kabungahan saka Samadhi, utawa Ecstasy. Nalika dingertèni bakal dikenal kanthi, kowe bakal gumuyu ing apa sing wis dikenal sadurunge, ing khayalan. Nanging ketik ki, kathah para sadulur ora duwe kesempatan kanggo manggon ing nunggu, kaya sampeyan. Lan iki kang dadi lokasi sing penting. Ora kepingin rawuh kanggo nyimpen utawa sapa, nanging mung nuduhake sampeyan sampeyan, bebener. Lan nuduhake sampeyan wis ing bebener (ing unit, ing ngarsane, ing Absolute, apa sing saiki dikenal kanggo sampeyan), sampeyan bisa, piye wae, iki Saviors misuwur saka bumi: lampu sing cemlorot ing wengi (ing wengi saka wong ditempelake dhewe, ing wengi donya ditempelake dhewe, sawijining riwayat sawijining memori). Nanging bumi, banget, ketemu marang memori lan memori Galactic Galactic wis boten apa karo memori sajarah donya. Ingsun A kroso, urip unit, ing gambar iki, mesthi, bakal digunakke rampung dening unit. Lan panyerepan ing Merdika, sing mardika sing kabeh game saka duality ilang dening piyambak, sing, minangka kanggo donya: padha bisa maneh terus. Apa iki konsisten, ana isih sawetara wektu, bakal tumiba total incoherence. Apa ana sumber sing ora dingerteni, dadi misuwur. Punika ing transisi. Punika ing panyaliban lan wungunipun, Yours, kaya sing kabeh saking Tata Surya. Ing apprehension mung isa saka wong. Ing apprehension mung isa saka eling awak. Sing wedi mung ditulis ing riwayat, nanging ora bisa crita ing Bumi. Katahipun sampeyan diundang. Amarga undangan bisa uga disebut hadiah sing paling ayu, nanging wekasanipun, iku mung padha supaya diskon saka cahya. Sing ngilang saka dipengini, illusions, kabeh dualities, kabeh pranala, kabeh predation, wis digawa metu kanggo Merdika. Mung wong bisa ndeleng gerah, utawa luh. Amarga ono hubungane apa sampeyan ora, tan kena pengaruh utawa ngangap dening luh. Cahya, Cinta, sampeyan nelpon kanggo nyebut katresnan lan cahya. Tjara Cinta lan cahya, punika disappearing saka kabeh salah ungkapan donya. Aku propose, sadurunge ninggalake Alignment sampeyan, urip nuduhake Thanks. Aku Gemma GALGANI, Star unit ing sampeyan .... Enggo bareng peparinge Grace ... Aku Gemma GALGANI. Aku sampeyan, lan Aku pitutur marang kowe rauh



****
 

GEMMA GALGANI

 

19 août 2012
 Je suis GEMMA GALGANI. Frères et Sœurs, daignez recevoir tout mon Amour. Je viens à vous en tant que relai du Manteau Bleu de la grâce et je vais tenter d'exprimer, par mes mots et par ma Présence, dans le même temps, en vous et à vos côtés, ce que signifie cette simple expression : l'Extase en action. Je vais tenter de vous faire saisir, par les mots et par la conscience, en quoi l'Extase, en elle-même, est certainement l'action sur ce monde la plus importante qui soit. Comme cela avait été dit (et peut-être vous en rappelez-vous), il existe, actuellement, incarnées sur cette Terre, trois Étoiles. Il a existé, en tout temps, un certain nombre d'Étoiles incarnées, un certain nombre d'Anciens, et même quand nos présences n'ont pas été connues du monde, notre action, par notre présence et par notre Extase, a maintenu, quelque part, la connexion à la Source et à la Lumière, non pas seulement pour nous mais, bien sûr, pour l'ensemble de l'humanité. Voilà fort longtemps, lors de la création de l'Atlantide, il a fallu maintenir cette connexion. Alors bien sûr, le Frère ou la Sœur qui observe une Extase de l'extérieur, si l'on peut dire, avec le regard de la raison, avec la conscience de la personnalité, n'y verra le plus souvent (et surtout s'il n'y a pas de perception de la Vibration de l'énergie et de la conscience), qu'une perte de temps, qu'une personne qui est ailleurs qu'incarnée. Et pourtant, si vous pouviez voir ce qui se passe sur les plans qui vous sont invisibles, sur les Éthers les plus élevés de la Terre, vous constateriez, par vous-même, que cette action de l'Extase, elle-même, vient, littéralement, faire baigner l'Éther invisible dans la Lumière.
L'Extase n'est jamais vécue pour soi. Elle a toujours une implication majeure qui est de maintenir, donc, la connexion à la Lumière, et de permettre à cette Lumière d'être présente dans l'Éther de la Terre, même si elle est invisible à la personnalité, invisible au regard. Bien sûr, la conscience, habituelle et ordinaire, de l'incarnation, ne peut donc saisir l'action de l'Extase, et la personnalité aura toujours tendance à y voir une fuite de la réalité, une perte de temps ou, tout au plus, un processus qui ne permet pas de vivre sa vie. Il en est, bien sûr, tout autrement, pour celui dont la conscience n'est plus installée dans la personnalité mais, soit présente au sein du Soi, soit Absolue, parce que, dans ces moments-là, la perception de l'énergie devient claire. Il existe, par ailleurs, et surtout chez nos Frères orientaux, des possibilités de cérémonie visant à faire Communier cette Extase à l'ensemble des Frères et Sœurs qui y assistent, mais, au-delà de l'assistance, l'action de l'Extase est bien plus importante. Elle se situe directement dans l'Éther de la Terre et renforce la conscience de KI-RIS-TI. L'Extase renforce cette jonction, cette connexion à la Lumière et maintient cette liaison. Ainsi donc, dans ce que, peut-être, vous avez accompli comme rôle d'Ancreur, de Semeur de Lumière, et maintenant de Libérateur de la Terre, votre action la plus fondamentale est celle qui se déroule sur les plans qui vous sont invisibles.
Alors bien sûr, l'Extase procure, comme cela a été dit, la Joie, l'état de grâce, Shantinilaya, les Samadhi. L'Extase la plus pure est celle qui ne s'accompagne d'aucune perception d'autre chose que l'Extase elle-même. L'Extase où il n'y a ni vision, ni perception, il n'y a rien d'autre que l'Amour le plus pur, indépendant de toute vision, de toute mémoire et de toute identité. C'est cette Extase-là (que cela soit au sein de l'Infinie Présence ou de l'Absolu) qui a l'action la plus grande et la plus importante sur l'Éther de la Terre. Bien sûr, il existe des effets Intérieurs mais si cette Extase était simplement cet effet Intérieur, il y aurait, en quelque sorte, effectivement, dans ce cas-là, une vision et un état personnel qui n'aurait aucun intérêt pour le reste de l'humanité. L'intérêt, si je peux le dire, de l'Extase, n'est pas tant de la vivre, bien sûr, soi-même, mais bien plus, de créer cette Lumière dans l'Éther de la Terre. Les effets perceptibles, pour celui qui la vit, sont, bien sûr, importants mais ils le sont encore bien plus pour la Terre. L'ensemble de l'humanité en profite, même si elle n'en n'a pas conscience, même si elle ne le perçoit pas, même si elle le refuse, parce que dans l'Éther de la Terre, même Libéré des forces astrales d'enfermement, il est important de saisir que l'Éther de la Terre qui a été altéré ne contient pas encore toute la Lumière qui aurait dû y être, comme dans les univers Unifiés.
Que cela soit les Étoiles, les Anciens ou des mystiques, l'état d'Extase n'est pas à proprement parler une méditation ou une volonté mais bien, justement, la disparition même de l'intention de méditer, la disparition de la personne elle-même. Et cette disparition, c'est justement ce qui va permettre de servir l'ensemble de l'humanité, de manière bien plus importante que toute autre action. Alors bien sûr, tant que le mental est encore présent et n'a pas été, en quelque sorte, soumis (par le Supramental, par la Lumière, par le CHRIST), cela peut représenter, même pour ceux qui la vivent, un sentiment d'inutilité. Et le propre de l'Extase, aussi, c'est qu'elle crée, en quelque sorte, une forme d'addiction à elle-même. Cette addiction, comme peut-être vous le constatez, vous invite à reproduire l'état d'Extase. Alors, les premiers temps, l'Extase (surtout quand celle-ci devient de plus en plus importante, envahissante, percutante, même) peut se traduire, lorsqu'elle disparaît, par un sentiment de manque. Vivre Shantinilaya, et lors des passages au retour de la personnalité, peut laisser, dans les premiers temps, un sentiment de manque, et parfois même de tristesse. Vous n'avez pas à vous en inquiéter.
Le renforcement de vos moments d'absence, le renforcement de ce qui se passe dans votre corps et dans votre conscience, peut vous laisser, parfois, lorsque cela s'atténue et disparaît, un sentiment de vide et de manque, se traduisant alors par le doute, par la mise en branle de la raison. Cela fait partie, je dirais, d'un processus normal. Et ces oscillations de l'humeur, ces oscillations de la conscience elle-même, ces passages qui s'effectuent entre la personnalité et le Soi (et, si cela est vécu, entre le Soi et l'Absolu), vous permettent, justement (au-delà de l'humeur du moment quand cela disparaît), de vous rendre compte, par vous-même, du sentiment de complétude totale qui se manifeste lors de l'Extase. Mais le plus important n'est pas là. Parce que l'œuvre de service la plus importante est certainement ce qui se passe, justement, au niveau de l'Éther de la Terre et non pas seulement pour vous. L'action de l'Extase est avant tout, donc, de renforcer la Vibration elle-même, la quantité de Particules Adamantines et la possibilité d'ouvrir, je dirais, certains canaux interdimensionnels auxquels l'ensemble de nos Frères et de nos Sœurs peuvent puiser. Il existe donc un effet cumulatif, et comme vous l'avez remarqué et comme nous vous l'avons dit, les uns et les autres, ce que vous avez accompli a permis de réduire les temps de la Tribulation. Cela a été un grand bienfait. Et comme vous l'avait dit MARIE, voilà peu de jours (ndr : son intervention du 15 août), plus ce temps dure, plus vous devez vous réjouir, parce que cela donne l'opportunité de remplir l'Éther de la Terre de plus en plus de Lumière, de répondre à l'Onde de Vie par votre propre état, et c'est cela le plus important. C'est cela qui permet à un nombre toujours plus grand de Frères et de Sœurs de se connecter au Supramental, de se connecter au niveau du Cœur.
L'action de l'Extase n'est pas une passivité, ce n'est pas un retrait du monde, ce n'est pas une fuite de la réalité, mais bien l'établissement d'une nouvelle réalité. Le meilleur des services est à ce niveau. Alors bien sûr, vous-même, quand vous en sortez (si vous le vivez), au-delà de la nostalgie de l'Extase qui était là quelques minutes avant, peut se manifester une humeur maussade ou encore une activité du mental qui tente à vous dire : « à quoi bon ?». Et justifiant alors le fait que vous avez des activités, des tâches à mener, des obligations à remplir. Mais plus vous grandissez dans l'Extase, plus vous pourrez accomplir ce que vous avez à réaliser, dans le même état. Et certains d'entre vous, soit déjà maintenant, soit très prochainement, vous allez vous rendre compte que cette Extase ne s'arrête pas en en sortant, en quelque sorte, et que les effets, les bénéfices (pour vous et pour l'ensemble de vos Frères et de vos Sœurs, où qu'ils soient) vont se renforcer. Vous allez observer que, dans cet état, vous êtes capable de faire et de mener à bien vos activités avec un grand détachement, sans y mettre d'effort, sans y mettre d'état mental négatif ou contrarié. L'apprentissage de l'Extase, sa répétition même, est certainement, pour vous comme pour la Terre et l'ensemble de ses habitants, l'action la plus puissante qui puisse exister, mais même si elle vous est invisible à l'extérieur. Et c'est d'ailleurs votre travail d'Ancreur et Semeur de Lumière qui a, en quelque sorte, aplani les difficultés, qui a, en quelque sorte, fait que les choses, pour l'instant, se passent plus en douceur que ce que les prophètes avaient annoncé.
L'Extase en action, c'est la volonté de la Lumière, ce n'est plus votre volonté personnelle. Et cette volonté de Lumière est Intelligence, parce qu'elle sait pertinemment ce qu'elle réalise, comme si, quelque part, la Lumière était conscience, elle-même : conscience agissante, conscience active. Et d'ailleurs, ceux d'entre vous qui touchent ces états et les vivent, se rendent bien compte qu'au-delà parfois des fluctuations de l'humeur, les mécanismes généraux de votre vie sont différents. Cela concourt à vous établir dans le détachement, cela vous permet de voir plus clair sur les tenants et les aboutissants de ce monde, comme de l'ensemble des êtres humains avec lesquels vous êtes en contact, et quel que soit ce contact, fût-il agréable ou désagréable, de cette clarté, de cette Transparence, c'est comme si vous regardiez autrement, et que vous perceviez autrement ce qui se déroule, en vous, comme ce qui déroule autour de vous, comme sur la planète.
Vivre l'Extase n'est ni une fuite, ni une méditation. Vivre les Communions avec nous permet d'élever ce que vous êtes et d'élever la Terre elle-même. C'est en ce sens que les Anciens vous ont dit de vous tenir Tranquilles. C'est en ce sens que nous vous invitons, nous aussi, Étoiles, à contempler les effets du Manteau Bleu de la grâce, de vos états d'Extase, sur votre vie. Parce que, rappelez-vous : l'Intelligence de la Lumière sera toujours ce qui se manifestera, sans résistance, comme une évidence. Cette évidence-là transforme votre vie et la transformera de plus en plus. Et même si vous n'en n'avez pas la conscience, du fait de votre établissement dans cette Infinie Présence (où parfois vous avez l'impression de dormir, de vous endormir, de ne plus être là), vous êtes totalement là. Et c'est justement votre Présence, entière et totale, ici, même dans ce que vous pourriez appeler une stase ou un endormissement, qui a des effets des plus importants sur votre vie et sur l'Éther de la Terre.
Alors, l'action de l'Extase, c'est avant tout de favoriser, au niveau des Frères et des Sœurs, l'établissement de la Communion et d'éventuelles Fusions. Ces Communions et ces Fusions, au-delà de vous démontrer que nous sommes au plus proche de vous et que nous nous rapprochons chaque jour un peu plus, a pour objet de réaliser le Ciel sur la Terre et de mettre fin à l'illusion. Dès que vous avez accepté de ne pas mettre en avant votre mental, la personnalité, ou ce qui en reste, l'action de la Lumière se fera de plus en plus pressante, les contacts dans votre Canal Marial seront, eux aussi, de plus en plus manifestés et puissants. L'Extase est donc l'action la plus juste et la plus pure de la Lumière, pour l'humanité. Si vous acceptez ce que je dis, non pas pour en faire une croyance mais simplement pour vivre, peut-être plus facilement, ce que vous avez à vivre, par rapport à l'Extase, il vous sera donné de voir clairement les effets sur votre vie. Parce que l'Extase va se traduire, au-delà d'elle-même, dans le déroulement de la vie ordinaire, dans ses tâches les plus simples comme les plus complexes. L'Extase va aboutir à cette Plénitude et cette Joie si particulière qui s'installera de plus en plus profondément et de façon plus en plus constante. L'Extase n'a rien besoin de montrer ou de démontrer, parce qu'elle est la démonstration de la Lumière. Je dirais même qu'il ne peut y avoir, réellement, Lumière sans Samadhi, sans Paix, sans Extase, de manière bien plus importante que simplement dans les moments où vous le décidez. Et d'ailleurs, les témoignages que nous vous avons apportés, certaines de mes Sœurs et moi-même, vous ont expliqué, en quelque sorte, que dès que l'Extase est stabilisée, il devient encore plus facile d'avoir des informations, non pas sur ce monde mais sur la Vérité de la Lumière. Ainsi fonctionnait ma Sœur HILDEGARDE DE BINGEN, par exemple. Alors bien sûr, pour la personnalité, cela ne peut être et cela ne peut exister. Celui qui a un regard extérieur ne peut se douter une seule seconde de ce qui se passe sur les plans subtils de la Terre. Et pourtant cette action, comme je l'ai dit, est la plus importante qu'il vous soit possible de manifester.
L'Extase, d'ailleurs, ne peut durer, se prolonger, comme vous l'avez certainement constaté, que dès l'instant où le mental n'intervient pas, ou que vous n'êtes pas en train de rechercher l'explication de ce qui est vécu. Et l'Extase où n'existe aucune vision, aucune perception, excepté cette conscience qui vit Shantinilaya, est certainement la chose la plus importante pour la Terre, pour vous, pour l'ensemble des Frères et Sœurs de la Terre. Vivre l'Extase vous donne aussi à vivre, en dehors d'elle-même, un sens plus précis de ce qui est de l'ordre de la Lumière ou pas. Non pas pour y porter un jugement quelconque mais justement parce que, ayant vécu l'Extase, vous savez pertinemment que l'Extase se passe dans le silence, dans les espaces où il n'y a pas de mots, où il n'y a pas de volonté, où il n'y a pas d'interaction avec les Frères et les Sœurs qui, eux, n'y seraient pas.
L'Extase est donc une œuvre, une œuvre capitale, sur la Terre, parce qu'elle met fin aussi à tout ce qui est éphémère de la nature humaine, sans pour autant que cela soit une fuite. L'Extase change les pôles d'intérêt, elle change votre vision, elle épanouit votre regard, elle transforme votre corps, elle transforme votre relation à la Lumière, et cela est perceptible, même pour vous. L'Extase n'est donc pas le processus passif que l'on peut imaginer, ou alors c'est la passivité totale de la personnalité et la mise en branle de tout ce qui est lumineux, éternel, non soumis au temps et à l'espace. C'est vraiment cela qui est important. Ce n'est pas tant d'avoir des visions, de se rappeler d'un passé, quel qu'il soit, ce n'est pas tant observer la Lumière qui se manifeste, parfois, derrière vos yeux. Ça ne dépend pas d'un être humain autre que vous-même. L'Extase conduit à vous rapprocher de votre propre Ascension, dont le témoin est le mécanisme de stase où votre corps semble réellement disparaître, où les pensées n'ont plus besoin d'être là pour vous donner le sentiment d'exister, parce que l'Extase vous fait vivre bien au-delà de l'existence, tout en étant ici, sur ce monde.
L'Extase ne doit jamais être considérée comme une fuite de votre vie, comme une connaissance extérieure. L'Amour est Extase, comme la Lumière. Chose que ne connaîtra jamais la personnalité. Alors bien sûr, pour ceux qui ne le vivent pas et qui n'ont pas suivi, d'une manière ou d'une autre, ce que nous avons communiqué (ou, au-delà de ce que nous avons communiqué, leurs propres Noces Célestes), il va être, pour ces Frères et ces Sœurs, une difficulté majeure, sans Extase : c'est de croire qu'en connaissant la Lumière de l'extérieur, en connaissant les lois de ce monde, se crée une notion de chemin, une notion d'évolution. Et cette notion de chemin et d'évolution va, hélas, renforcer la distance entre la conscience ordinaire et l'Extase elle-même. Il existe même la possibilité de garder la Lumière vécue, sous le boisseau, comme une forme d'appropriation, qui bien sûr, ne sera jamais l'Extase, parce que l'Extase, comme vous le savez, correspond à la Transparence. Et cette Transparence peut se conserver, quelle que soit votre activité. Alors bien sûr, cela ne se fait pas du jour au lendemain, le plus souvent, mais par une forme d'apprentissage où, au fur et à mesure de l'Extase, vous prenez réellement conscience de ce qui se joue.
La réponse, bien sûr, va dépendre de là où vous êtes. Mais rappelez-vous que l'Extase va vous donner à vivre pleinement votre incarnation, non plus en tant qu'être séparé et coupé de la Lumière mais, effectivement et concrètement, connecté. Et toute la vie qui en découle va changer de façon beaucoup plus importante que ce qu'il vous a été donné de vivre de manière individuelle. Les effets de l'Extase deviendront, en quelque sorte, de plus en plus palpables, sur la Terre comme en vous, et comme autour de vous. Alors bien sûr, la personnalité va croire que l'Extase va empêcher de remplir, comme j'ai dit, vos obligations, quelles qu'elles soient, mais cela est faux. Le ravissement, en Extase, ne vous retire pas de ce monde, pas pour le moment, jusqu'au moment de l'Appel de Marie collectif. Votre travail est capital, non pas le travail qui vous nourrit mais le travail de l'Extase qui nourrit vos Frères et vos Sœurs. Sans aucune volonté personnelle et sans avoir le besoin ou la volonté d'agir.
S'installer dans l'Extase et la Transparence accroît la Lumière autour de vous. Votre aura se transforme totalement. Les trois Foyers émettent en permanence, vous donnant à goûter à la Paix et à la Joie, dans la tâche la plus ingrate que vous ayez peut-être à accomplir. Et s'il existe, dans vos vies, des éléments qui vous semblent encore difficiles à assumer (que cela soit de manière affective ou familiale, ou encore professionnelle ou dans tout autre domaine), vous constaterez, de plus en plus facilement, que l'Extase vient faciliter, encore plus, votre vie. Bien sûr, il est des moments où la Lumière vous appelle à vous extraire du monde, que cela soit par le sommeil ou par la Stase elle-même, vécue et perçue comme telle. Ces moments, effectivement, je ne vous le cache pas, vont se multiplier. Mais c'est dans ces moments, si je peux dire, que vous faîtes le plein de Lumière, non pas pour la garder à l'abri, en vous, mais pour la retransmettre, sans aucune volonté, et faire baigner la Terre, vos proches et l'ensemble des Frères et Sœurs de la Terre, dans cette Lumière. L'Extase est donc tout sauf le retrait du monde. L'Extase est tout sauf la négation du monde mais c'est vraiment la spiritualisation du monde, de la matière. Là est l'Ascension, elle n'est pas ailleurs. Aucune connaissance intellectuelle ne vous sera d'aucun secours pour l'Ascension. Ce que vous pouvez pratiquer (comme prière, comme méditation, comme technique) ne vise, en définitive, qu'à vous faire approcher et vivre ce que je viens de dire. S'oublier soi-même dans l'Extase, c'est trouver l'Amour, dans son sens non localisé, trouver la Paix et irradier cette Paix, sans aucune volonté personnelle. Simplement dans cette jouissance particulière de l'Extase où ce qui se manifeste, au-delà de toute perception, c'est la grâce au sein de la Conscience. Cela va devenir de plus en plus perceptible, de plus en plus évident, dès l'instant où vous acceptez, dès l'instant où vous accueillez, l'Onde de l'Extase. Celle-ci peut apparaître (et apparaîtra de plus en plus facilement) aussi bien sous l'action de l'Onde de Vie, que du Canal Marial et du Manteau Bleu de la grâce, que par le Feu du Cœur. Rappelez-vous, dans les moments où cela semble vous tomber dessus, qu'il y a un Appel de la Lumière et cet Appel de la Lumière va devenir de plus en plus pressant. Mais le déni de cette Lumière, là aussi, va devenir de plus en plus important, parce qu'il existe beaucoup de Frères et de Sœurs conditionnés et formatés par leur démarche spirituelle, qui mettent d'emblée, par cette démarche elle-même, une distance entre eux et l'Extase.
L'Extase ne dépend d'aucune connaissance, d'aucune étude : elle découle de l'Abandon de la Lumière et de l'Abandon du Soi. Parce que la Lumière étant notre essence commune, notre Unité commune, et notre Absolu commun, il ne peut plus exister, progressivement ou brutalement, de sens de compétition pour celui qui vit l'Extase, de sens d'une hiérarchie, ou de mener à bien une organisation. La Lumière vous fait découvrir, par l'Extase, la spontanéité et une légèreté qui n'est pas une fuite mais une légèreté de vie où il n'y a plus de place pour le hasard, où il n'y a plus de place pour la souffrance ou les résistances. La Joie va donc vous devenir de plus en plus accessible, et la Paix de plus en plus évidente. C'est ce renforcement de la Lumière, durant ce temps-là, qui, littéralement, comme par un changement de polarité qui effectivement aura lieu au niveau de la Terre, vous fait aussi, vous aussi, changer de polarité. C'est-à-dire que même si les activités se continuent comme avant, vous ne les voyez plus et vous ne les réalisez plus de la même façon.
Comme ma Sœur MA vous l'a dit (ndr : MA ANANDA MOYI), vous verrez de plus en plus clairement, en vous et autour de vous, ce qui relève de la peur et ce qui relève de l'Amour, non pas comme un jugement extérieur (lié à ce que vous pouvez voir avec vos yeux ou entendre avec les mots qui sont prononcés) mais bien plus, directement, de Cœur à Cœur. Et cela se traduira, d'ailleurs, par le renforcement du Son perçu dans l'oreille. Tout cela va vous apparaître comme de plus en plus évident. Encore une fois, même s'il y a des moments où justement, devant cette évidence, la personnalité ne peut que s'interroger et freiner. Et c'est dans ces moments-là que vous devez vous reconnecter à votre propre Extase. Et rappelez-vous que l'Extase agit sur l'ensemble de la Terre, bien plus que ce que vous pourriez faire avec des mots ou avec une action. L'Extase est plus importante que l'action extérieure, parce qu'elle est l'action la plus grande. L'Appel de la Lumière va vous demander de vivre la grâce et, en vivant la grâce, les contrariétés de la personnalité qui pouvaient vous sembler insurmontables, disparaîtront d'elles-mêmes, n'appelant de votre part aucune autre action. Là est la grâce, elle n'est pas ailleurs. La grâce ne dépend pas de vous, elle dépend de l'action de la Lumière, en vous, dès l'instant où vous l'accueillez. Toute votre vie deviendra plus facile, même si les moments de stase peuvent vous sembler difficilement compatibles avec, justement, la vie ordinaire. Une fois les réajustements et l'équilibrage effectués, vous verrez qu'il n'en n'est rien. Votre vitalité sera profondément différente, vos besoins physiologiques aussi changeront. Vous pourrez alors donc mesurer, de manière bien réelle, ce que cela produit en vous et de la même façon, sur la Terre.
L'Archange MIKAËL vous a demandé, pour le solstice et pour l'équinoxe, de vous réunir, dans le silence, dans l'Extase, sans Intention (ndr : voir son intervention du 18 août dans la rubrique « message à lire » où il évoque cette prochaine intervention du 22 septembre 2012). L'Intelligence de la Lumière agira de manière beaucoup plus facile, ainsi, sur l'humanité, la rapprochant toujours plus de sa Libération finale. Alors bien sûr, celui qui voit cela avec sa personnalité ne peut voir qu'une fuite, un déni de la vie, parce que le but de la personnalité, c'est de se maintenir et de croire que, simplement, en mettant de la Lumière là où il n'y en a pas, les choses vont être plus agréables sur ce monde. Mais le but n'est pas d'être agréable sur ce monde. Le but, c'est de rétablir la Vérité, de rétablir le règne de la Lumière, non pas en imaginant ou en supposant (contrairement à ce que beaucoup de Frères et de Sœurs croient) que la Lumière va tout changer et que la vie va continuer.
Celui qui vit l'Extase, de plus en plus facilement, se rend compte que la vraie Vie n'est pas ici. Comme vous l'ont dit d'ailleurs ceux qui ont vécu des expériences de mort (sans être pour autant des mystiques) : la mort, elle est ici. Et même si la vision de la personnalité tend à vous faire croire que tout cela peut changer, ce n'est que la peur de la personnalité, de sa propre disparition, qui s'exprime. Celui qui n'est pas allé sur l'Autre Rive, comme vous disait FRÈRE K, ne peut rien comprendre et ne peut rien accepter de l'Extase. Et donc, ce Frère et cette Sœur qui ne peut rien vivre de cela, est inscrit dans la peur. Et comme vous le disait ma Sœur MA ANANDA, il n'y a que la peur ou l'Amour, le reste n'est, en quelque sorte, que des occupations et des distractions. Alors, quoi que vous dise votre mental, votre ego, il va vous dire que cela ne sert à rien, il va vous dire qu'il y a beaucoup plus de choses à faire en retroussant ses manches. Il va vous dire que vous n'êtes plus incarné, que vous ne pouvez plus faire face aux responsabilités. Mais où est votre responsabilité ? Elle est par rapport à ce monde, ou elle est par rapport à la Lumière ? C'est l'un ou l'autre, là aussi. Le baptême du Feu Céleste, du Feu de l'Esprit, vient vous démontrer cela. Il n'y a donc pas de meilleure possibilité que d'accepter l'Appel de la Lumière, que de se laisser immerger, non pas dans la fuite mais dans la Plénitude de la Lumière. Tout le reste se déroule de lui-même. Alors celui qui est inscrit encore dans la personnalité, ne le jugez pas, parce qu'il va vous dire qu'il faut retrousser ses manches, qu'il faut agir concrètement. Mais il n'y a rien de plus concret que l'action de l'Extase. Tout dépend, là aussi, de où vous regardez, et de là où est votre Conscience. L'Extase vous fait même grandir en Lumière, grandir en Paix, grandir en sérénité, une fois les premiers moments de doute et d'interrogation passés. Vous ne pourrez plus nier les effets de l'Extase, aussi bien sur ce corps lui-même que dans tous les aspects de votre vie sur cette Terre.
L'Unité n'empêche pas l'action dans la dualité de la personnalité, mais la transcende. Elle rend joyeux tout ce qui est à faire, tout ce qui est à réaliser. Elle ne peut vous emmener ailleurs qu'à la Vérité, celle qui est Absolue. Les vérités relatives s'effacent : les vérités relatives qui concernent ce qui est temporaire, éphémère, et qui ne dure pas. L'Extase vous installe dans l'Éternité, ici-même, dans la certitude et dans la Joie et elle change complètement l'Éther de la Terre. Bien sûr, je dirais aussi que celui qui ne le vit pas, ne peut pas savoir, ne peut pas y croire. Or justement, en le vivant, ce n'est plus une croyance, ni un savoir, c'est un état, où la Joie et l'Amour sont omniprésents. Quoi que la personnalité puisse dire, quoi que le regard séparé des yeux dise, il y a, sous-jacent, cette Paix et cette Joie. Les émotions vous quitteront, le mental disparaîtra. Alors bien sûr, ceux qui ont commencé à vivre cela peuvent se demander comment ils vont bien pouvoir faire des calculs, faire des opérations dans vos banques, faire les courses, faire à manger. Mais ce n'est pas vrai, ce n'est qu'une période temporaire et intermédiaire. Vous en sortirez toujours plus grand, plus lumineux, plus aimant. Seul l'ego peut croire l'inverse. L'Intelligence de la Lumière n'est pas un vain mot et vous le constaterez de plus en plus, en vous, puisque, comme certaines Étoiles et certains Anciens vous l'ont dit, tous les besoins changent. Ce qui vous semblait vital, auparavant, sous l'action de l'Extase, disparaît, comme par enchantement, de votre vie. Il en est de même des peurs qui pouvaient rester, puisqu'il ne peut y avoir que la peur ou l'Amour. Et si l'Extase est là, l'Amour est là. Et donc la peur n'est plus là, ou de moins en moins.
Répondez à l'Appel de la Lumière quand il vous concerne individuellement. Ne tergiversez pas, ne remettez pas à un autre moment, parce que vous ne savez pas quand la Lumière vous réappellera. C'est dans ces moments-là qu'il faut vous dire : « qu'est-ce qui est important ? ». Qu'est-ce qui est majeur et capital pour vous, pour la Terre ? Est-ce que c'est d'arriver à telle heure à tel endroit ou est-ce que c'est, par exemple, de vouloir à tout prix réaliser un repas à telle heure, d'obéir à des règles, à des limites, à des cadres que vous vous êtes, la plupart du temps, fixés vous-même, ou est-ce que c'est la Liberté ? La Lumière vous appelle à la Liberté et à réaliser votre Autonomie. Cela n'est pas une démarche ni égotique ni narcissique, mais c'est là le vrai service à la Lumière. Il n'est pas dans des obligations. Le Service à la Lumière n'est pas de se conformer à un objectif que vous vous êtes fixé, parce que le seul objectif qui doit dorénavant vous remplir, maintenant, c'est cette tranquillité où la Lumière agit. C'est à vous, comme toujours, de décider, si cela est votre vérité ou pas. Tout cela se réalise maintenant, parce que cela est la préparation à l'Ascension collective de l'humanité. Comme MIKAËL vous l'a dit : « les signes du Ciel et de la Terre vont devenir de plus en plus évidents ». Alors bien sûr, celui qui refuse de vivre ce Choc de l'Humanité (parce que c'en est un), sera dans le déni. Celui qui ne veut pas voir, et qui ne voudra pas voir, ne le jugez pas, parce que même s'il vous apparaît comme affermi dans sa personnalité, cet affermissement ne représente que la peur, la peur de sa propre disparition, de sa dissolution. Comme je l'ai dit, dans la personnalité, la vie, pour vous, est ici mais cette vie n'est pas la vraie Vie.
Tous ceux qui sont passés, comme l'on dit, de l'autre côté, vous ont témoigné qu'ici vous étiez enfermés, enfermés dans un corps, dans quelque chose qui est lourd, où il n'y a pas de légèreté et surtout, il n'y a pas de Liberté. La vraie Liberté n'est pas de ce monde mais vous devez Libérer ce monde et cela passe par l'Extase, cela passe par une autre conscience, un autre état qui, effectivement, de plus en plus, semble vous faire rompre avec les habitudes passées. Et c'est là qu'il faudra vous poser la question de quelle est la chose la plus importante, pour vous ? La Lumière ou le reste, tout le reste ? Et il faudra bien répondre à cette équation, à cette demande. Si vous voulez vous approprier la Lumière, simplement pour saupoudrer votre vie de Lumière, pour masquer la peur, la Lumière vous échappera. Si vous acquiescez à la Lumière, l'Amour vous remplira et remplira le monde. C'est le défi que vous avez à vivre tous, à des degrés divers et à des moments divers. Et vous constaterez aussi que, quel que soit le désordre du monde, même s'il existe en vous de petits désordres, l'Amour, la Lumière seront bien plus puissants que tous les désagréments de ce monde. Mais il faut faire encore le choix de la Lumière, non pas comme un choix de destination, non pas comme une destination finale, mais bien plus dans ce qui est accepté d'être vécu ou refusé d'être vécu. Comme toujours, vous êtes le seul maître à bord dans ce véhicule, dans votre conscience. N'écoutez personne, n'écoutez que ce que vous dit la Lumière. Si elle vous demande de vous arrêter au bord de la route, faîtes-le. Si elle vous demande de vous mettre au lit le temps nécessaire, faîtes-le. Il n'y a pas d'obligation qui tienne devant la Vérité de la Lumière ou alors cela signifie simplement que vous ne voudriez qu'être saupoudré de Lumière et continuer votre vie ordinaire, sans rien changer, même si vous réclamez et déclamez la Lumière. Vous êtes face à vos propres responsabilités et là est le Choc de l'Humanité. Acquiescez-vous à la Lumière ou êtes-vous dans la peur et le déni ? Il n'y aura pas d'autre alternative et chacun est libre de vivre ce pour quoi il est venu sur cette Terre, en ce temps. Mais de plus en plus, comme le disaient MARIE et MA (ndr : MA ANANDA MOYI), vous ne pourrez vivre la peur et l'Amour. Cela sera soit l'un soit l'autre.
Ne vous inquiétez pas (comme cela a été dit et que je répète maintenant) pour ceux qui, pour l'instant, ne semblent pas ni vivre, ni être affectés par ce processus. Contentez-vous de vivre ce que la Lumière vous demande à vous, en étant bien attentif à votre objectif. La vraie Vie va vous apparaître comme n'étant pas de ce monde, mais tant que vous ne le vivez pas, cela ne sert à rien de vous le dire. Simplement, comme dirait BIDI, de réfuter cet Éphémère donne déjà un appui à l'ouverture de la Porte vers l'Éternité. N'hésitez pas à vivre de plus en plus intensément la Lumière, sans restriction et sans frein, et surtout sans peur. Vous n'avez pas d'autre solution que de résister ou de vous Abandonner, totalement, de maintenir une identité ou d'accepter de perdre cette identité, non pas pour le néant mais pour le Plein et la Plénitude. Cela peut effectivement poser un petit problème pour la personnalité, puisqu'à ce niveau-là, il y a un choix crucial : la Résurrection ou la non Résurrection, l'acceptation ou le refus.
Alors bien sûr, jusqu'à présent, il était facile de dire que vous cherchiez la Lumière, que vous étiez sur un chemin spirituel, que vous purifiiez ce que vous nommez le Karma, que vous évoluiez. Mais la Lumière n'est pas une évolution. L'Amour n'est pas une évolution. Comme cela a été dit hier, c'est une transsubstantiation : c'est le Passage de la chenille au papillon. La chenille est éphémère, la chenille, comme cela a été dit, ne connaît pas le papillon. Il y a, à ce niveau-là, un acte d'Abandon à mener. Alors nous sommes aussi, là, conscients que selon votre histoire personnelle, des peurs sont peut-être plus ou moins là, plus ou moins intenses. Rappelez-vous, dans les moments où la peur se manifeste ou alors dans les moments où vous doutez, que votre Essence est la Lumière, et que la Lumière est bien au-delà de ce genre de questionnement, d'interrogation. Appelez-nous, nous vous aiderons, en ces moments-là. Si des symptômes apparaissent dans ce corps, si des visions apparaissent, si des manifestations se produisent dans ce corps ou dans vos corps subtils, ne vous en préoccupez pas dans les moments d'Extase et de Stase, allez au-delà. La Lumière sait ce qu'elle a à faire. Vos résistances renforceront les manifestations, les douleurs ou autres. L'Abandon du Soi et l'Abandon à la Lumière vous donneront à constater, très vite, par vous-même, si cela se vit, que les seuls éléments qui pouvaient vous empêcher de le vivre étaient la peur, il n'y a pas d'autre fondement. En vivant l'Extase, en vivant Shantinilaya et en vivant l'Absolu, vous pourrez, effectivement, constater, par vous-même, qu'en fait, cela a toujours été là et que seuls les mécanismes de la pensée, les mécanismes d'adhésion à des croyances, diverses et variées, vous avaient empêchés de le vivre et de le voir au-delà de toute vision. J'arrêterai là mes mots. Permettez-moi de rester avec vous en silence, quelques instants, sans rien désirer, sans rien demander, sans évoquer même de Communion ou autre chose : simplement Présent à vous-même, Présent à chacun de nous, ici.
... Partage du Don de la grâce ...
Et rappelez-vous aussi que tous les plaisirs de ce monde, quels qu'ils soient, ne peuvent être qu'éphémères. Le plaisir de la Lumière est Éternel et Éternité : il est bien plus vaste que le plaisir de la satisfaction de quoi que ce soit. Cela est une certitude, dès l'instant où vous l'acceptez, parce que vous le vivrez. Vous êtes là pour ça. Je terminerai sur ces phrases : tout ce qui est né de la chair est périssable et éphémère. Seul l'Esprit est Éternel et vous Êtes, avant tout, Esprit. Prisonniers dans une chair qu'il faut pourtant amener, elle aussi, à sa Liberté. »
Je suis GEMMA GALGANI, je vous Aime. Vous êtes moi, comme je suis vous : l'Unité de l'Amour, dans la multiplicité des apparences. L'Unité de la Lumière. La Joie de la Lumière. Je vous dis à une prochaine fois. Que la Lumière soit votre Demeure. Que la Paix soit en vous, à chaque souffle. À bientôt.
Gemma GALGANI19 Agustus, 2012 aku Gemma GALGANI. Para sadulur, deign kanggo nampa kabeh katresnan sandi. Aku teka kanggo sampeyan mlayu susul-susulan saka jas Biru karo aku bakal nyoba kanggo nyebut sandi liwat tembung sandi ngarsane, ing wektu sing padha, lan sing dening sisih, apa iki prasaja expression: ing Ecstasy ing tumindak. Aku bakal nyoba kanggo njupuk sampeyan kanthi ukara lan eling, carane Ecstasy, ing dhewe, iku mesthi tumindak ing donya kang paling gedhé tau. Iki minangka ngandika (lan Mungkin sampeyan elinga), ana sing sapunika incarnated ing bumi, telu Bintang. Sampun wonten ing sawayah-wayah, sawetara Bintang embodied sawetara pinituwa, lan sanajan kita ngarsane iki ora dikenal ing donya, kita bisa, kita ngarsane lan kita ecstasy, maintained nang endi wae sambungan kanggo Sumber lan cahya, ora mung kanggo kita nanging, mesthi, kanggo kabeh djalmo manungso. Sing dangu nalika nitahaken saka ATLANTIS, iku perlu kanggo njaga sambungan iki. Banjur mesthi, sadulur utawa adhine sing observes Ecstasy metu, yen kita bisa ngomong karo gati nengen, kanthi eling saka pribadine, ana ora sing paling kerep (utamané s 'ora ana pemahaman saka geter energi lan eling), sing wektu sampah, wong sing uga incarnated. Lan durung, yen sampeyan bisa ndeleng apa kedados ing plans sing dideleng menyang ethers dhuwur saka bumi, arep ndeleng dening dhewe sing iki Padamelan Ecstasy, dhewe, wis secara harfiah kahuripan kanggo siram ing ether cahya. Ecstasy wis tau urip kanggo awake dhewe. Dheweke isih nduwe keterlibatan utama ing ngramut, supaya sambungan kanggo lampu, lan ngidini lampu kanggo muncul ing ether saka bumi, malah yen siro menyang pribadine, siro menyang mripat. Temtu eling, normal lan biasa, ing incarnation, supaya bisa dijupuk tumindake Ecstasy, lan pribadine bakal tansah kathah kanggo ndeleng uwal saka realita, sing sampah wektu, utawa ing Menapa malih, proses kang ora manggon urip iku. Iku, mesthi, cukup beda kanggo kang kang kalbu ora maneh diinstal ing pribadine, nanging saiki ing Timer utawa Absolute, amarga sing moments, ing pemahaman saka energi dadi cetha. Ana uga, lan utamané ing kita Wétan para sadulur, kesempatan upacara kanggo nggawe Ecstasy iki Komuni kanggo kabeh para sadulur sing rawuh, nanging ngluwihi pitulungan, ing Padamelan Ecstasy akeh liyane penting. Punika dumunung langsung ing ether bumi lan nambah kesadaran Ki-RIS-TI. Ecstasy reinforces iki sambungan, sing sambungan menyang cahya lan njogo link. Dadi ing, mbok menawa kang wis tuntas minangka anchoring peran saka cahya Bringer, lan saiki Liberator Bumi, paling dhasar tumindak iku kang njupuk Panggonan ing plans sing dideleng . Banjur mesthi, Ecstasy nyedhiyakake, minangka wis ngandika, ing kabungahan, kahanan ing sih rahmat, Shantinilaya ing Samadhi. Ing ecstasy purest salah siji sing ora ndherek pemahaman samubarang soko liyane saka ecstasy dhewe. Ecstasy kono ana sesanti, ora pemahaman, ana apa-apa, nanging purest katresnan, sawijining samubarang sesanti, sembarang memori samubarang identitas. Ecstasy iki siji (iki ing Presensi tanpa wates utawa Absolute) wis paling lan sing paling penting ing ether bumi. Temtu wonten Interioré efek nanging yen iki mung ana nang Ecstasy iki efek, bakal ana, piye wae, bener, ing ngono, sing sesanti lan statement pribadi sing wis ora kanggo kapentingan digarap liyane saka djalmo manungso. Kepentinganipun, yen aku bisa ngomong mangkono, saka Ecstasy, ora dadi luwih urip, mesthi, dhewe, nanging rodo kanggo nggawe cahya iki ing ether bumi. Perceptible efek, kanggo sapa gesang punika, mesthi, penting, nanging padha-bocah liyane kanggo bumi. Kanthi kamanungsan paedahing kawruh, sanajan dheweke ora éling, malah yen ora nampa, sanajan dheweké nolak, amarga ing ether bumi, sanajan dirilis pasukan astral saka confinement, iku penting kanggo mangerteni yen ether saka bumi wis ngrubah ora durung isi cahya sing ngirim dadi, kaya ing Universe ndadekake siji. Sanajan Bintang, pinituwa utawa mystical negara ecstasy ora strictly ngandika karo semedi utawa kepinginan nanging sabenere sing padha ngilang saka niat kanggo meditate, ngilang saka wong dhewe. Lan iki mundhut iku sabenere apa bakal nuntun kanggo ngawula wutuh ing djalmo manungso, dadi luwih luwih penting saka tumindak liyane. Banjur mesthi, anggere pikiraning isih saiki lan wis, piye wae, kirim (dening Supermind, dening cahya, Sang Kristus), iki uga makili, malah sing manggon, sing koyo worthlessness. Lan resik saka Ecstasy, uga, iku sing nggawe, ing raos, wangun kang kecanduan dhewe. Iki kecanduan, minangka mbok menawi sampeyan bisa ndeleng, ngajak sampeyan ngasilaken negara ing ecstasy. Wong pisanan, ecstasy (utamané nalika lagi dadi tambah akeh penting, mrembet, kuat, malah) bisa wohing nalika katon, dening raos saka lack. Shantinilaya urip, lan nalika liwat maneh pribadine, bisa ninggalake ing pisanan, raos saking lack, lan kadhangkala sumelang. Sampeyan ora kudu padha sumelang. Panjenengan damel kiat moments saka anané, damel kiat kang kedados ing badan lan ing eling, bisa ninggal kowe sok nalika fades lan katon, sing pangertèn saka emptiness lan lack, asil dening banjur mangu, dening wiwitan saka alesan. Bagean iki, aku ngomong, Prosès normal. Lan iki bandhulan swasana ati, iki robah kang eling dhewe, iki peranganing ana antarane pribadine lan atur (lan, yen urip, antarane Atur lan Absolute), sampeyan bisa sabenere (ngluwihi swasana ati nalika katon), kanggo laporan kanggo sampeyan, kanggo sampeyan, koyo saka total nggenepi manifested ing Ecstasy. Nanging ingkang paling penting ora ana. Amarga karya saka layanan sing paling penting punika temtunipun apa mengkono iku sabenere ing ether saka bumi, ora mung kanggo sampeyan. Padamelan Ecstasy iki utamané, Mulane, ngiyataken geter ing dhewe, jumlah Adamantine partikel lan kemampuan kanggo mbukak, aku ngomong, sawetara saluran interdimensional sing kita kabeh para sadulur bisa tarik. Mulane ana sing ditrapake kumulatif, lan sing wis ngeweruhi, lan kita wis ngandika, lan saben liyane, apa wis rampung wis suda wektu Mangsa Kasangsaran. Nanging ana berkah gedhe. Lan sing ngandika Marie, yen dina sawetara (ed: kang wicara ing 15 Agustus), wektu liyane luwih, sing liyane sing kudu kanggo padha bungaha, amarga menehi cara kanggo isi bumi ing ether liyane lan liyane cahya, nanggapi menyang gelombang gesang dening negara dhewe, lan iki sing paling penting. Iki apa ngidini lan nomer nambah saka para sadulur kanggo nyambung menyang Supermind kanggo nyambung ing manah. Padamelan Ecstasy ora pasif, iku ora mundur saka ing donya, iki sing ora uwal saka kasunyatan, nanging panyiapan saka realita anyar. Paling layanan ing tingkat. Banjur mesthi, dhewe, yen ninggalake (yen sampeyan manggon), ngluwihi nostalgia saka Ecstasy iki ana sawetara menit sadurunge, bisa catetan moodiness utawa kegiatan mental sing usaha ngomong, "kok keganggu?". Lan banjur mbecikake sing duwe aktivitas, tugas kanggo bakal di tangani, kewajiban kanggo nepaki. Nanging liyane sing tuwuh ing Ecstasy, sing liyane sampeyan bisa ngrampungake apa kudu éling ing negara padha. Lan sawetara sampeyan wis saiki utawa banget rauh, sampeyan bakal éling sing Ecstasy ora mungkasi ing ninggalake ing sawetara cara, lan efek, keuntungan (kanggo sampeyan lan kabeh sedulor lan sadulur, ngendi wae padha uga) bakal di kuatake. Sampeyan bakal mirsani sing ing negara iki, sampeyan bisa nggawe lan nindakake karya karo detachment gedhe, lan sijine ora ana gaweyan, tanpa panggolekan sembarang negatif utawa upset mental negara. Learning Ecstasy, menehi banget Ambalan punika temtunipun kanggo sampeyan lan bumi lan dianggep jiwa, sing tumindak sing paling kuat sing bisa ana, nanging sanajan sampeyan dideleng menyang njaba . Lan uga Panjenengan Proyek anchoring lan Sower saka cahya sing wis piye wae ironed metu masalah, kang, piye wae, sing iku, kanggo saiki, bukak liyane lancar saka apa para nabi mau annoncé.L Ecstasy ing tumindak, iku ora saka ing cahya, sing ora dhewe ora. Lan pejah inggih punika cahya Intelligence, amarga mirsa apa tekan, kaya, piye wae, ing cahya ana eling dhewe: kalbu aktif, aktif eling. Lan Kejabi, sing saka sing nampa lapuran iki lan manggon, sing uga weruh sing ngluwihi occasional bandhulan swasana ati, umum mekanisme ing gesang macem-macem. Iki mbantu kanggo netepake dhewe ing detachment sing ngijini sampeyan ndeleng cetha bab in rusak lan dunya iki, kabeh djalmo kaya manungsa karo sampeyan tiyang ing kontak, lan punapa mawon kontak iki, malah iku penake utawa karu, iki kajelasan, iki jèmbrèng, iku kaya yen padha nonton lan digunakake sing ndelok beda kang kedados ing sampeyan kaya apa arep mubeng ing sampeyan, minangka ing planète.Vivre Ecstasy ora bocor, utawa semedi. Manggon karo Komuni ngidini kita elevate apa sampeyan lan mundhakaken bumi dhewe. Punika ing pangertèn sing para pinituwa wis marang sampeyan supaya sing sepi. Punika ing pangertèn sing ngundang sampeyan, kita, Star, kanggo contemplate efek saka sih-rahmat Biru jas, Ecstasy Panjenengan statements babagan urip. Amarga, elinga: ing Intelligence saka cahya bakal tansah dadi apa catetan, tanpa resistance, minangka bukti. Iki bukti banjur ngowahi bentuk gesang lan ndandani liyane. Malah yen ora duwe eling, amarga ing institusi ing Presensi tanpa wates (ngendi kadang sing aran turu, tiba asleep, ora bakal ana), sampeyan ana babar blas. Lan sabenere Panjenengan ngarsane, lengkap lan lengkap, kene, malah ing apa bisa nelpon stasis utawa turu, kang mengaruhi paling penting ing gesang lan ether saka Terre.Alors, ing Tindakan Ecstasy sadaya bab nyemangati, ing para sadulur, ing panyiapan saka gabungan Komuni lan bisa. Iki Communions lan iki gabungan ngluwihi kanggo nuduhake yen kita nyedhaki lan kita nyedhak nyedhaki saben dina sing sethitik liyane, iku kanggo entuk swarga ing bumi lan pungkasan menyang khayalan. Yen wis sarujuk ora kanggo nyorot ngomyang pribadine,, utawa apa tetep mau, ing Padamelan lampu bakal liyane lan liyane mencet, kontak ing saluran bakal Marian ki, liyane liyane maju lan kuat. Ecstasy punika tumindake cahya fairest lan purest saka djalmo manungso. Yen sampeyan nampa aku ngomong, ora kanggo wis yakin a, nanging mung kanggo manggon, mbok menawa liyane gampang, sampeyan kudu manggon, dibandhingaké Ecstasy, sampeyan bakal diwenehi ndeleng langit kanthi efek ing gesang. Amarga Ecstasy bakal wohing ngluwihi dhewe, ing Course kang biasa gesang, wonten ing paling gampang minangka tugas paling Komplek. Ing Ecstasy bakal entuk fullness iki lan kabungahan sing iki khusus bakal mindhah liyane rumiyin lan liyane lan liyane pancet. Ecstasy ora perlu kanggo nuduhake utawa nduduhake, amarga iku demo saka cahya. Aku ngomong bisa ora, tenan, cahya tanpa Samadhi, tanpa tentrem, tanpa ecstasy dadi luwih ageng tinimbang mung ing moments nalika arep. Lan Kejabi, ing bukti kita wis nggawa sampeyan sawetara saka sadulur lan aku wis diterangno, ing cara, sing sanalika ecstasy wis ora owah, iku dadi malah luwih gampang kanggo njaluk informasi, ora donya nanging Bebener saka cahya. Lan makarya adhine Hildegard Bingen DE, contone. Dadi mesthi, ing pribadine, bisa lan ora bisa ora ana. Sing sapa duwe tampilan njaba bisa ora mangu kanggo liyane apa mengkono ing kapal mabur subtle saka Bumi. Nanging iki ajeg, dadi aku ngandika, iku sing paling penting wis sing bisa manifester.L Ecstasy, malih, bisa punika, terus, sing wis mbokmenawa ngeweruhi yen wayahe yen atine ora melu, utawa sing ora arep ngupaya panjelasan kang kang ngalami. Ecstasy lan ing ngendi ana sesanti, ora pemahaman, kejaba eling urip Shantinilaya punika mesthi ing ingkang paling penting kanggo bumi, kanggo sampeyan, kanggo kabeh para sadulur ing Bumi. Sing manggen Ecstasy uga menehi manggon ing sanjabane dhewe, sing liyane raos akurat apa punika urutan lampu utawa ora. Bakal sapa kang menehi kritik nanging amarga sabenere, gadhah gesang ecstasy, ngerti lengkap uga sing Ecstasy mengkono ing nggawe bisu, ing wilayah kono ora words, ngendi ana ora bakal, kono ana sesambungane karo para sadulur sing piyambak, ana kang pas.L Ecstasy minangka karya, penting karya ing bumi, amarga sing iku terminates minangka kanggo kabeh sing ephemeral manungsa alami, tanpa iki kang sing bocor. Ecstasy ngganti kapentingan dhaerah, iku owah Panjenengan sesanti, mripatmu iku flourishes, iku ngowahi bentuk Panjenengan awak, ngganti Panjenengan sesambetan kanggo lampu, lan iki ngelingke, malah kanggo sampeyan. Ecstasy punika Mulane ora proses pasif sing bisa mbayangke, utawa punika babar blas pasif pribadine lan pesawat ing gerakan kabeh sing padhang, langgeng, ora tundhuk wektu lan papan. Iki tenan apa penting. Sampeyan ora dadi luwih duwe wahyu, kanggo elinga sasi a, punapa mawon iku, durung diamati minangka cahya sing sing dibayangke, kadang konco mripatmu. Ora gumantung endi wae manungsa liyane saka dhewe. Ecstasy ndadékaké sing nyedhaki dhewe Munggah, ing Witness punika mekanisme stasis saka ngendi awak bener misale jek ilang, ing ngendi pikirane ora perlu ana kanggo menehi sampeyan koyo ing orane, amarga Ecstasy ndadekake sing manggon uga ngluwihi orane nalika kang kene ing donya. Ecstasy ngirim tau bisa dianggep sing bocor ing gesang minangka kawruh njaba. Cinta punika ecstasy, minangka cahya. Soko sing ora bakal ngerti ing pribadine. Banjur mesthi, sing ora manggon lan wis ora nganti, salah siji cara utawa liyane, apa kita wis disampekno (utawa ngluwihi apa kita wis disampekno sing pesta swarga), bakal kangge para sadulur kasebut, sing kangelan utama, tanpa ecstasy: iku padha pracaya sing mangerténi njaba cahya, ngerti angger-angger donya nggawe pemanggih saka Kanthi cara iki, ing pemanggih saka dosané. Lan iki pemanggih saka jalur évolusi lan bakal sayangé gawe kuat jarak antarane biasa eling lan ecstasy dhewe. Ana malah kamungkinan kanggo terus cahya urip ing sangisore bushel, minangka wangun kepemilikan, kang mesthi ora bakal dadi ecstasy, ecstasy amarga, sing ngerti, punika jèmbrèng. Jèmbrèng lan iki bisa katahan, preduli saka kegiatan. Dadi mesthi, ora kelakon sewengi, ing paling kasus, nanging wujud Learning ngendi, taun Ecstasy, sampeyan tenan dadi weruh apa joue.La Jawaban mesthi, bakal gumantung sampeyan lagi ing ngendi. Nanging elinga yen Ecstasy bakal menehi manggon incarnation sampeyan, ora kaya kang kapisah lan Cut mati saka cahya, nanging bener lan concretely disambungake. Lan kabeh sing urip nderek bakal ngganti dadi luwih luwih saka apa iki diwènèhaké marang sampeyan manggon individu. Efek saka Ecstasy dadi, piye wae, liyane palpable, ing bumi, lan ing ngendi wae sing disenengi. Banjur mesthi, ing pribadine bakal mikir Ecstasy bakal bantuan isi, dadi aku ngandika, sampeyan kewajiban, punapa mawon padha uga, nanging iki palsu. Bungahaken ing ecstasy, ora mbusak saka donya iki, ora wayahe, nganti telpon saka Maria grup. Panjenengan Proyek punika wigati, ora karya sing Feed sampeyan, nanging karya saka Ecstasy sing feed sedulur lan sadulur. Ora bakal pribadhi lan tanpa perlu utawa kepinginan kanggo tumindak. Penyelesaian ing Ecstasy lan jèmbrèng mundhak lampu watara sampeyan. Sampeyan bakal rubah babar blas. Ing fireplaces telu emit terus-terusan, sahingga sampeyan rasa ing Damai lan kabungahan ing proyek paling thankless sampeyan kudu ngrampungake. Lan manawa, ing gesang, samukawis ingkang isih koyone angel kanggo njupuk (iki supaya emosi utawa kulawarga, utawa bisnis utawa kolom liyane), sampeyan bisa golek liyane lan luwih gampang, kaya Ecstasy rawuh nggampangake Meh gesang panjenengan. Temtu wonten moments nalika cahya nelpon sampeyan extract ing donya, kanthi aktif utawa stasis dhewe, lan ngalami perceived minangka kuwi. Iki moments, bener, aku ora ndhelikake iku, bakal Multiply. Nanging ing kaping iki, yen aku bisa ngomong sing refuel cahya, ora supaya padha aman ing sampeyan, nanging kanggo retransmit, ora bakal, lan kanggo siram ing bumi, sampeyan sederek lan kabeh para sadulur ing bumi, ing cahya. Ecstasy punika tindakan nanging mundur total saka donya. Ecstasy punika tindakan nanging negation donya nanging saestu punika spiritualization donya saka prakara. Punika ing Munggah, iku ora ing panggenan liya. Ana kawruh intelektual ora samubarang Ndeleng menyang Munggah. Sing bisa seneng (kaya shalat, kaya Samadhi minangka technique) is intended, pungkasanipun kagelar, kanggo ngowahi sing cedhak lan nemu aku mung ngandika. Kanggo lali awake dhewe ing ecstasy iku kanggo nggoleki katresnan ing dalan non-localized, golek katentreman lan radiate tentrem iki, ora kepinginan pribadi. Namung ing rasa seneng tartamtu saka ecstasy nalika sing manifests, ngluwihi kabeh pemahaman, punika ing sih-rahmat ing eling. Iki bakal dadi liyane nyoto, liyane lan liyane ketok sanalika sampeyan setuju, sanalika sampeyan welcome ing gelombang saka ecstasy. Perlu katon (lan katon luwih gampang) sarta tumindake saka gelombang Kauripan sing Terusan Marian lan Biru jas sih-rahmat, dening geni saka jantung. Elingi, sing moments nalika misale jek tiba kowe, iku telpon saka cahya lan telpon saka cahya bakal dadi mencet liyane. Nanging ora ngaku iki lampu, banget, bakal dadi tambah akeh penting, amarga ana akeh para sadulur di rangkep lan format dening sing kasukman lelampahan, kang dilebokake ing outset dening proses dhewe, kadohan antarane wong-wong mau lan Ecstasy. Ecstasy iku sawijining samubarang kawruh, ora sinau: Asal-Usul iku saka abandonment saka cahya lan Abandonment saka Atur. Amarga cahya iku kita umum pet, kita umum kamanunggalan, lan kita umum Absolute, iku bisa ora ana maneh, mboko sithik utawa dumadakan, raos saking kompetisi sing manggon ecstasy, raos ing hirarki, utawa tumindak metu organisasi. Lampu damel sampeyan nemokake ing ecstasy spontaneity, lan lightness sing ora sing uwal nanging lightness gesang kono ana kamar kanggo kasempatan, kono luwih kamar kanggo gerah utawa resistance. Kabungahan bakal mulane dadi sing liyane diakses lan Damai tambah akeh bukti. Sampeyan iki kapasitas saka cahya, sak wektu, kang, secara harfiah, kanggo owah-owahan kutub bener njupuk Panggonan ing bumi, kowe padha banget, sampeyan uga ngganti kutub ing. Sing kanggo wong sanajan aktivitas sing terus minangka sadurunge, sampeyan ndeleng lan liyane sampeyan éling nganggo cara sing padha. Minangka adhine MA marang sampeyan (ed: Ananda Mayi MA), sampeyan bisa ndeleng lan liyane cetha, lan ing ngendi wae sampeyan, apa wedi lan apa cinta, ora kaya njaba paukuman (related apa sampeyan bisa ndeleng karo mripatmu utawa krungu karo ukara sing digunakaké) nanging liyane langsung saka Heart kanggo Heart. Lan iki bakal wohing, malih, dening damel kiat saking perceived ing kuping. Kabeh iki bakal katon kanggo sampeyan liyane lan liyane bukti. Maneh, sanajan ana tambahan nalika sadurungé iki wae ing pribadine bisa mung wonder lan rem. Lan ing iki moments sing perlu kanggo reconnect kanggo dhewe ecstasy. Lan elinga Ecstasy mengaruhi bumi kabèh, luwih luwih saka apa bisa apa karo tembung utawa tumindak. Ecstasy luwih penting saka njaba ajeg, amarga iku paling. Telpon saka cahya bakal takon sampeyan nemu sih-rahmat lan dening manggon karo contradictions saka pribadine sing bisa koyone insurmountable ilang dening awake dhewe, ora kanggo nelpon ora ajeg luwih ing bagean. Ana sih, iku ora ing panggenan liya. Grace ora gumantung kowe, iku gumantung ing tumindak cahya saka ing wayahe sampeyan welcome. Panjenengan kabèh bakal urip dadi luwih gampang, sanajan moments saka stasis uga koyone angel reconcile karo sabenere biasa urip. Sawise sawetara setelan lan wawas rampung, bakal nemokake iku ora apa-apa. Panjenengan vitalitas bakal profoundly liyane, Panjenengan psikologi kabutuhan uga ngganti. Supaya sampeyan bisa banjur ngukur cara nyata sing mrodhuksi ing sampeyan lan ing cara sing padha ing Bumi. Archangel Mokoholo takon sampeyan kanggo solstice lan equinox, kanggo njaluk bebarengan, ing nggawe bisu, ing ecstasy, tanpa tujuan (editor Catetan: ndeleng wicara marang ing 18 Agustus ing "pesen kanggo maca" ngendi iku evokes sing melu-melu sabanjure 22 September 2012). Ing Intelligence saka cahya bakal dadi luwih luwih gampang, lan djalmo manungso, nggawa isih liyane menehi Final release. Banjur mesthi, kang sumerep karo kang pribadine bisa ndeleng sing bocor, sing ora ngaku gesang, amarga tujuan pribadine iku kanggo njaga lan pracaya sing mung panggolekan ing lampu kono iku ora ana, iku bakal luwih nyaman ing donya. Nanging goal ora dadi becik ing donya. Ing goal iku kanggo mulihake bebener, kanggo mulihake Kratoning cahya, ora imagining utawa assuming (nalisir apa akeh para sadulur pracaya) yen cahya bakal ngganti kabeh lan sing urip bakal terus. Sapa kang urip Ecstasy, liyane gampang éling sing urip bener ora kene. Nalika sampeyan wis ngandika ing panggenan liya sing wis padha pengalaman pati (tanpa kang mystical) pati, kene iku. Lan sanajan sesanti saka pribadine cenderung kanggo nggawe sampeyan ngandel yen kabeh bisa ngganti, iku mung wedi marang pribadine dhewe saka demise, sing ditulis. Sapa sing durung pindhah ing Shore Liyane, sing jarene cak K bisa ngerti apa-apa lan ora bisa nampa apa-apa saka Ecstasy. Lan, iki kangmas lan mbakyu sing ora bisa manggon boten sing kadhaftar ing wedi. Lan sing ngandika adhine MA ANANDA, ana wedi utawa tresna, digarap liyane iku, piye wae, sing pakaryan lan distractions. Dadi, punapa mawon sampeyan ngomong ngomyang, sampeyan EGO, bakal ngomong manawa wis ora ana guna, iku pitutur marang kowe ana akeh liyane iku kanggo arupi lengen klambi kang. Panjenengane bakal pitutur marang kowe sing ora maneh daging, sampeyan bisa ngrampungake kanthi Responsibilities. Nanging pundi sampeyan tanggung jawab? Punika ing hubungan kanggo dunya iki, utawa wong wadon ing hubungan menyang cahya? Iku siji utawa liyane ki. Ing Baptis saka swarga Fire, geni saka Roh Suci, mung nuduhake yen. Dadi ana pilihan sing luwih apik saka kanggo nampa mréntahaké ing cahya, saka bakal nyemplungaken, ora ing pesawat nanging ing fullness cahya. Kabèh liya panggonan njupuk dhewe. Dadi sing isih kadhaftar ing pribadine, ora ngadili, amarga Panjenengane bakal pitutur marang kowe iku mbutuhake marang lengen klambi, kang kudu tumindak concretely. Nanging boten liyane konkrit tinimbang Padamelan Ecstasy. Iku kabeh gumantung, maneh, ing ngendi katon, lan pundi sampeyan eling. Ecstasy damel sampeyan malah tuwuh cahya, tuwuh ing katentreman, serenity tuwuh sawise moments pisanan mangu lan pitakonan kepungkur. Sampeyan ora bisa lali efek saka Ecstasy, uga ing awak dhewe ing kabèh aspèk ngenani gesang ing Bumi. Ing unit ora ngalangi tumindak ing duality saka pribadine, nanging transcends iku. Iku ndadekake sampeyan seneng kabeh kanggo nglakoni kabeh kanggo entuk. Uga bisa njupuk sampeyan bebener, kang Absolute. Sing bener sing ilang: sing bener ing bab apa sak wentoro, ephemeral, lan ora pungkasan. Ecstasy panggonan sampeyan ing kalanggengan, tengen kene, ing kepasten lan kabungahan lan rampung ngganti ether bumi. Mesti wae, aku uga wong sing sapa ora manggon, bisa ora ngerti, bisa ora pracaya iku. Utawi namung ing urip, iku ora yakin utawa kawruh, iku negara ngendi kabungahan lan Cinta iku nang endi wae. Punapa mawon ing pribadine bisa ngomong punapa mawon sing kapisah mata ndelok ngandika, ana ndasari iki Damai lan kabungahan iki. Sing emosi sing ninggalaké atine ilang. Banjur mesthi, sing sing diwiwiti kanggo manggon iki uga wonder carane lagi arep bisa kanggo nindakake etung-etungan, supaya operasi ing bank-bank, Shopping, nyepakaké dhaharan. Nanging iki ora bener, iku mung wektu lan sak wentoro sakwentoro. Sampeyan tansah metu ageng, padhang, maha liyane. Mung EGO bisa ngelawan ing pracaya. Ing Intelligence saka cahya ora lan tembung P lan sampeyan bakal ndeleng ing sampeyan, amarga, minangka sawetara lintang lan sawetara Para vèteran wis marang kowe kabeh pangowahan kabutuhan. Apa ketoke penting, sadurunge ngisor pengaruh Ecstasy, katon, kaya dening Piandel ing gesang. Punika ngedeni padha sing bisa tetep, awit ana bisa ora wedi utawa cinta. Lan yen Pengangkatane punika, tresna iku ana. Lan supaya wedi wis musna, utawa kurang. Nampa telpon ing cahya nalika mengaruhi sampeyan individu. Aja procrastinate, ora sijine wektu liyane, amarga kowe ora ngerti yen réappellera cahya. Punika ing moments iki aku kudu pitutur marang kowe: "Apa penting? ". Apa penting lan wigati sing bumi? Punika apa iku kanggo kasedhiya ing wektu tartamtu ing panggonan tartamtu utawa apa iku, contone, nyoba ing kabeh biaya kanggo nggawe a meal wektu kuwi, kanggo netepi aturan sing, watesan kanggo pigura sing, paling wektu, Nyetel dhewe, utawa apa Merdika? Lampu telpon sampeyan entuk kebebasan lan otonomi. Iki ora proses utawa egotistical utawa narcissistic, nanging iki layanan bener menyang cahya. Iku ora ing obligasi. Lampu Layanan ora kanggo tundhuk karo goal sing wis disetel kanggo dhewe, amarga goal mung sing saiki kudu ngrampungake, saiki iki endi cahya punika tranquility. Iku nganti sampeyan, minangka tansah, kanggo netepake yen iki sampeyan bebener utawa ora. Kabeh iki wis rampung saiki, amarga iki preparation kanggo bebarengan Munggah djalmo manungso. Mokoholo sing ngandika "ing pratandha Swarga lan bumi bakal dadi tambah akeh bukti." Banjur mesthi, sing sing nolak kanggo manggon djalmo manungso iki kejut (amarga iku siji), bakal ing ora ngaku. Sapa kang ora pengin ndeleng, lan ora pengin ndeleng, aja hakim, amarga sanajan katon bakal dikonfirmasi kang pribadine, iki consolidation mung sing wedi, sing wedi iku dhewe pati, kang pembubaran. Nalika aku ngandika, ing pribadine, urip sing punika, nanging urip ora nyata gesang. Kabeh sing sing wis musna, lagi ngomong, ing tangan liyane, sampeyan wis menehi kesaksian kene sampeyan padha dikunci munggah, dikunci munggah ing awak, ing bab ingkang sing abot, kono ana cahya lan Ndhuwur kabeh, ora ana hak bebas. Bener ingatase hak bebas ora donya nanging wis Unleashing donya lan ecstasy liya, iku dadi liwat liyane eling, negara liyane, cen, liyane lan liyane, sampeyan koyone break Sifat kepungkur. Lan iki pundi bakal takon apa punika ingkang paling penting sampeyan? Ing cahya lan liyane, kabeh liyane? Lan bakal respond uga kanggo iki rumus iki kanggo panjalukan kuwi. Yen sampeyan pengin dijupuk lampu, mung sprinkle gesang kanthi cahya, kanggo ndhelikake wedi ing, cahya bakal uwal. Yen acquiesce menyang cahya lan Cinta bakal isi lan isi ing donya. Iki tantangan sing kudu manggon kabeh, kanggo werna-werna derajat lan ing beda kaping. Sampeyan uga bisa nggoleki sing, preduli saka lam donya, sanajan sampeyan cilik kelainan, Cinta, cahya bakal akeh luihan kabeh inconveniences ing donya. Nanging uga isih ing pilihan saka cahya, ora minangka panggonan saka pilihan, ora minangka panggonan final, nanging rodo ing apa bisa ditampa utawa ora gelem bakal urip liwat. Minangka tansah, kang master mung Papan iki kendaraan ing eling. Aja ngrungokake kanggo sapa, ora ngrungokake apa ngandika cahya. Yen dheweke nyuwun sampeyan mungkasi ing pojok dalan, nindakaken. Yen dheweke nyuwun sampeyan sijine sampeyan amben wektu, nindakaken. Ana ora tansah kanggo njupuk bebener lan cahya iku banjur mung ateges sing kaya kang sprinkled karo cahya lan terus gesang reguler, tanpa ngganti tindakan, sanajan sampeyan pratelan lan declaim cahya . Sampeyan madhep dhewe Responsibilities lan ana kejut djalmo manungso. Acquiesce sampeyan lampu, utawa sampeyan ing wedi lan ora ngaku? Ana bakal ora alternatif lan everyone gratis kanggo manggon apa teka menyang bumi ing wektu iki. Nanging tambah akeh, matur minangka Marie MA (ed: Ananda Mayi MA), sampeyan bisa nemu wedi lan asih. Iki bakal siji utawa liyane. Aja padha sumelang (minangka wis ngandika aku mbaleni saiki) sing, kanggo saiki, ora koyone lorone manggon utawa kena pengaruh dening proses. Kelet kanggo nemu apa kang cahya sing takon, kang uga weruh ing goal. Bener urip bakal katon minangka sampeyan ora dunya iki, nanging anggere sampeyan ora manggon, iku ora ana guna kanggo pitutur marang kowe. Mung paraphrase BIDI kanggo refute cepet iki wis menehi dhukungan menyang bukaan saka lawang kanggo sak lawase. Bebas bae kanggo manggon liyane intensely lampu, tanpa watesan lan tanpa pengendalian, lan utamané tanpa wedi. Sampeyan kudu ana alternatif nanging kanggo nolak utawa nglirwaaken sampeyan, babar blas, kanggo njaga identitas utawa nampa rusak sing identitas, ora apa-apa, nanging kanggo Full lan fullness. Iki bisa bener dadi masalah sithik kanggo pribadine, amarga ing tingkat, ana pilihan wigati: wungunipun wungunipun utawa ora, panriman utawa larangan. Banjur mesthi, nganti saiki, iku gampang ngomong sing katon kanggo cahya, sing padha ing jalur kasukman, sampeyan purifiiez apa sampeyan nelpon Karma, sampeyan mekar. Nanging cahya ora ganti. Cinta ora lan dosané. Iki minangka said wingi, punika transubstantiation: ing transisi saka Uler kanggo kupu. Ing Uler punika ephemeral, Uler, minangka wis ngandika, ora ngerti sing kupu. Ana ing tingkat, lan tumindak kang abandonment kanggo mimpin. Supaya kita uga ana, weruh sing gumantung pribadi Sajarah, ngedeni uga luwih utawa kurang ana, utawa liyane kurang kuat. Elingi, ing nalika kaping wedi wis manifested utawa supaya ing kaping nalika mangu Panjenengan pet saka cahya, lan cahya iku adoh ngluwihi iki jenis pitakonan, interrogation. Telpon kita, kita bakal mbantu ing moments iki. Yen gejala berkembang ing awak, yen wahyu katon, yen acara kedaden ing badan utawa ing subtle awak, aja padha sumelang ing kaping saka Ecstasy lan stasis, bukak ngluwihi. Lampu mirsa apa kang wis kanggo nindakake. Ngiyataken Panjenengan demontrasi resistance, utawa liyane pain. Atur-Abandonment lan Abandonment menyang cahya sing bakal bisa ndeleng cepet sanget dening dhewe, yen urip, yen iku mung sing bisa nyegah saka urip padha wedi, ana ora madegé liyane. Ecstasy urip, urip lan manggon ing Shantinilaya Absolute, sampeyan bisa ndeleng cen, dhewe, nyatane, sampun tansah wis ana lan mung panginten pangolahan, ing mekanisme ketaatan kanggo kapercayan, warna lan mawarni-warni, wis nyegah saka urip lan ningali ngluwihi sembarang sesanti. Aku mungkasi kene sandi words. Ayo kula tetep karo sing nggawe bisu kanggo ing sawetara menit tanpa kepinginan, tanpa takon, tanpa malah nyebutke Komuni utawa mergo: namung saiki dhewe, ing saiki kabeh kita kene. ... Enggo bareng peparinge sih-rahmat lan ... Elingi uga sing kabeh pleasures dunya iki, sapa lagi, bisa ora ephemeral. Ing penggalihipun dhumateng Sang Yehuwah iku cahya lan kalanggengan: punika langkung ageng tinimbang penggalihipun dhumateng saka kepuasan tindakan. Iki minangka kepasten, wayahe sampeyan setuju iku, amarga sing manggon. Sampeyan kene. Aku nganakke nganggo tembung: kabeh sing lair saka daging punika perishable lan fleeting. Mung Roh Gusti lan Apa ndhuwur kabeh Roh. Tawanan ing daging kang kudu nggawa Nanging, banget, kanggo kang Liberty. "Aku Gemma GALGANI aku sampeyan. Sampeyan kula, minangka aku sampeyan: Nyawiji Cinta, ing multiplicity saka penampilan. Nyawiji saka cahya. Ing kabungahan saka cahya. Waca sampeyan wektu. Ayo bakal ana cahya House Panjenengan. Rahayu anaa ing kowe, saben ambegan. Waca sampeyan rauh.



*****

 

SRI AUROBINDO


16 août 2012
 Je suis SRI AUROBINDO. Frères et Sœurs en humanité, dans l'Amour et dans la Grâce, il m'est demandé de venir exprimer un certain nombre d'éléments, visant à vous faire approcher de ce que peut représenter le vécu de l'Absolu, quant à l'intérieur et à l'extérieur.
Parler, en effet, d'intérieur et d'extérieur est, bien évidemment, possible, de par même la constitution de la vie sur cette Terre. Il y a ce qui est dedans, il y a ce qui est dehors, il y a ce qui est observable et perceptible, à l'extérieur, et il y a ce qui est vécu, en quelque sorte, à l'intérieur. Le vécu de l'Absolu, comme de l'Infinie Présence, va transformer cela. En effet, parler d'intérieur et d'extérieur, envisage, bien sûr, une notion de limite, de délimitation et de séparation entre ce qui est à l'intérieur et ce qui, par définition, est à l'extérieur. Les états de Présence et de Je Suis (réalisés, par exemple, par les Couronnes Radiantes du Cœur et de la tête, ou par l'Éveil de la kundalini) conduisent à expérimenter des états de non séparativité, des états où le cloisonnement tend à s'effacer. Permettant de vivre, en quelque sorte, ce qui est nommé le Soi (ou le Je Suis). Mais même au sein du Soi (ou de ce Je Suis), il existe toujours une limite, une séparation, entre ce qui est dedans et ce qui est dehors. Chaque conscience, chaque Frère et chaque Sœur, présent à la surface de cette planète, a donc un intérieur et un extérieur. La communication passe par l'extérieur, de l'un comme de l'autre, pour pouvoir résonner et impliquer un certain nombre de perceptions, au niveau de l'intérieur de chacun.
Ce qu'il advient au moment du vécu de l'Absolu est de tout autre nature. C'est qu'au fur et à mesure que cet Absolu est vécu, par nos Frères et Sœurs qui le vivent, il se traduit par la disparition pure et simple de cette notion d'intérieur et d'extérieur : la limite, la délimitation semble disparaître, et elle disparaît réellement. Ce que je vais exprimer fait suite à ce qui avait été exprimé, voilà peu de temps, par l'Étoile NO EYES (ndr : son intervention du 20 juillet 2012), concernant ce qui est Vu avec le Cœur, et ce qui peut être vu avec les yeux, avec la vision Éthérique. En effet, l'Absolu est caractérisé par cette notion de Transparence, Intérieure, où plus rien ne fait obstacle à la Lumière. Qui dit Transparence, comme par effet d'une vitre, donne à Voir de la même façon, sans aucune altération, ce qui est dedans comme ce qui est dehors. Celui qui est Absolu au sein d'une forme va développer, de manière rapide, sans le chercher, une perception nouvelle, qui n'est plus ni une communication, ni une Communion, ni une Fusion, ni une Dissolution, ni même une Délocalisation de la Conscience ou une Multi-localisation de la Conscience, mais bien quelque chose de nouveau, difficile à exprimer au sein de concepts et de mots, mais qui est la stricte réalité du vécu. Ce qui est perçu à l'extérieur est perçu, de la même façon, à l'intérieur. Ce qui est vu dans le ciel, est vu dans le Soi. Ce qui est entendu à l'extérieur, est entendu à l'intérieur. La délimitation entre l'intérieur et l'extérieur n'existe plus. Il y a donc une Transmutation qui se produit, à ce moment-là, qui réalise, pour l'Être qui le vit, une absence de limite, une absence de barrière, et l'accès à cet Absolu, dont rien ne peut être dit, mais dont il peut être rendu témoignage.
L'état Absolu s'accompagne donc de la disparition, par la Transparence, l'Humilité et la Simplicité, de toute notion d'intérieur et d'extérieur. Il n'existe plus de délimitation, de barrière, entre ce qui est dedans et ce qui est dehors. D'ailleurs, même l'expression de « dedans » et de « dehors » ne veut plus rien dire : dans la mesure où l'Absolu avec forme est touché (si je peux employer ce mot), est réalisé, cette notion de délimitation disparaît d'elle-même. C'est le principe même, d'ailleurs, de la Transparence, qui est en œuvre, à ce moment-là, et qui permet, à vos Frères et à vos Sœurs qui le vivent, de manifester l'ensemble, non pas de pouvoirs, même spirituels, mais bien plus, des capacités, tout simplement, à s'installer dans la non localisation, et dans ce qui a été nommé le non être. Il n'y a plus d'appartenance, il n'y a plus d'appropriation, à un corps, à une idée, à une fonction, à un intérieur ou à un extérieur. Il n'y a plus, en quelque sorte, de frontières. Cet état, qui est au-delà du Samadhi, correspond à ce qui a été nommé cet Absolu Ultime (ndr : voir notamment sur ce thème l'intervention d'ANAËL du 9 avril 2012), ou, si vous préférez, ce qui se rapproche de cette Demeure de Paix Suprême.
La conscience est un mécanisme d'extériorisation et de projection, quelle que soit cette conscience, qu'elle soit limitée par la personne, qu'elle soit limitée par les sens, ou qu'elle soit expansée au plus large qu'il soit possible (au travers du Corps d'Êtreté, de la Présence et du Je Suis, jusqu'à l'Infini ou Ultime Présence). Les expériences, que l'on peut qualifier de mystiques, vécues à ce moment-là, évoquent un sentiment de Dissolution, de Plénitude, un sentiment, où plus aucune barrière ne semble exister, dans la conscience comme dans la perception. Les Archanges et nous-mêmes, nous vous avons souvent affirmé que nous étions à l'Intérieur de vous, de la même façon que le Soleil, les Planètes, les Univers, et l'ensemble des Mondes, Créés et Incréés, est à l'Intérieur de vous. Dans l'Absolu, n'ayant plus de localisation au sein d'une individualité, d'une personnalité, d'une conscience limitée ou illimitée, l'installation au sein de cette Conscience au-delà de toute conscience, va faire, en quelque sorte, disparaître toute distinction possible entre l'intérieur et l'extérieur. De la même façon que l'Absolu n'est pas ce corps, que celui qui vit dans l'Absolu n'est pas ce mental, ni cette personne, ni cet individu, de la même façon, la Délocalisation Ultime de la Conscience se traduit, pour celui qui le vit, comme un sentiment indicible (bien au-delà de tout sentiment humain) de ne plus être séparé de quoi que ce soit, de ne plus être enfermé dans quoi que ce soit, n'étant plus localisé au sein d'une forme, au sein de quelque chose qui est appelé éphémère.
L'installation et le vécu de l'Absolu, va donc faire disparaître toute barrière et toute distance. Donnant, en quelque sorte, accès à la possibilité de passer d'un état à un autre, sans aucune difficulté, de manière évidente, comme si, enfin, l'Être qui le vit retrouvait ce qu'il avait toujours Été, avant la séparation, avant l'incarnation, et avant même l'Êtreté, avant même ce qui est nommé l'Origine Stellaire. Ceci est difficilement appréhendable par des mots et, encore plus, assimilable au travers de concepts. L'expérience du Samadhi et ses différents stades, au sein de la conscience Turiya, peut représenter, en quelque sorte, une approche de cette Dissolution de l'intérieur et de l'extérieur. Vient un moment, lors de l'établissement, au-delà de tout état temporaire, de l'Absolu, où se manifeste quelque chose de nouveau, où ne peut plus exister la moindre distance entre un point et un autre. Exprimé tel que vous l'a exprimé BIDI, cela donne : le Centre, présent en tout point (ndr : voir l'intervention BIDI-2 du 13 juillet 2012). Il n'y a plus d'attachement réel à une forme, à un concept, à une idée, à un Monde ou à une Dimension. Cela ne peut être réalisé qu'au travers, comme je l'ai dit, de la Transparence, dont les outils les plus importants sont l'Humilité, la Simplicité, et l'Intégrité. Cette Intégrité, dont je parle, n'a rien à voir avec des règles morales ou sociales, manifestées par une quelconque personnalité, mais est bien l'Intégrité, au-delà de l'Unité, conduisant à, et permettant à l'Absolu d'Être, à chaque instant.
Cette disparition de limite ou de frontière, entre l'intérieur et l'extérieur, fait justement partie de cette Dissolution Ultime. Amenant la conscience à ne plus être tributaire, justement, d'un quelconque attribut, d'une quelconque fonction, ou d'une quelconque circonstance, intérieure comme extérieure. Il n'y a donc pas, à proprement parler, de disparition de l'intérieur, de la même façon qu'il n'y a pas, à proprement parler, de disparition du monde (en tout cas, tant que la conscience y est présente). Il y a, simplement, la possibilité d'être, à la fois, l'ensemble du Créé comme de l'Incréé. Cette absence de barrière ou de limite crée donc la vraie Liberté, ainsi que vous l'avait exprimé FRÈRE K, comme étant l'Autonomie et la Liberté. Il ne peut exister d'Autonomie réelle tant que persiste la moindre distance, la moindre séparation, entre ce qui est perçu et vécu comme intérieur, et entre ce qui est perçu et vécu comme extérieur. Il ne peut exister ni opposition, ni assimilation, ou comparaison, entre l'intérieur et l'extérieur, puisque ceux-ci font partie, à ce moment-là, de la même réalité, du même vécu. NO EYES avait exprimé cela, par rapport à la Vision du Cœur, ou Vision Réelle, qui se fait sans les yeux. De la même façon, la disparition d'une conscience identifiée et localisée, va conduire à faire disparaître toute notion d'intérieur et d'extérieur. Bien sûr, le fonctionnement physiologique de ce corps est à l'intérieur de ce corps. Mais la Conscience, elle, ne peut plus être attribuée à ce corps, ou à n'importe quel autre corps, puisque cette Conscience a la particularité de ne plus être tributaire d'une quelconque forme, d'une quelconque limite, d'un quelconque enfermement, ou d'une quelconque barrière.
C'est justement dans cet état que la réalité et le vécu de ce que nous vous avions dit, à savoir que nous étions à l'Intérieur de vous, se fait réellement jour. À ce moment-là, vous vivez que l'ensemble des manifestations de la Vie et des Dimensions se situent partout, et, aussi bien à l'Intérieur de vous qu'à l'intérieur de toute chose, puisque, justement, cette notion d'intérieur n'existe plus. Ainsi donc, le vécu de l'Absolu va, en ce qui concerne ces notions de limite et de délimitation, faire disparaître toute séparation. Ainsi, celui qui est établi en Absolu n'est plus, ni ce corps, ni aucun autre corps. Il ne peut plus être affecté à un temps et à un espace donné. Il n'existe donc plus de localisation réelle à la Conscience, comme au vécu, donnant alors la possibilité, à celui qui est Absolu, sur ce monde, de vivre au-delà de toute limite et de toute contingence, liée au corps, liée à l'environnement. Ne se pose plus, alors, le problème de ce qui est appelé la communication. Ne se pose plus, alors, le problème de ce qui est appelé la persuasion, le besoin de démontrer, de convaincre, de séduire, d'attirer ou de repousser. Ceci est directement relié à ce qui avait été exprimé sur les notions de Transparence, voilà quelque temps (ndr : voir en particulier sur ce thème l'intervention de FRÈRE K du 7 juin 2012).
Voilà un peu plus de deux mois, je vous avais expliqué ce qui pouvait résulter des contacts avec les autres Dimensions (ndr : son intervention du 21 mai 2012). Nombre d'entre vous ont pu expérimenter l'approche, dans le Canal Marial, d'une Étoile, d'un Ancien ou d'un Archange, voire de plusieurs. Cela a abouti, pour nombre d'entre vous, à être appelé, par le Canal Marial, par MARIE ou par une autre Étoile, par votre prénom. Ces expériences ne visent pas à vivre quelque chose, simplement, d'expérientiel, mais visent, réellement, à établir, en vous, la Transparence. C'est-à-dire la disparition même de toute communication, le vécu direct de la Vibration, de la non séparativité entre vous et MARIE, entre vous et un Archange, entre vous et un Ancien. Les marqueurs dont je vous avais parlé et, en particulier, les tonalités précises se modifiant au sein des oreilles, ont été, en quelque sorte, pour vous, un garde-fou de vos expériences. Au travers de ces expériences (pour ceux qui les ont vécues), vous avez pu constater, à un moment donné, la disparition totale de tout sens d'identité, de tout sens d'identification, à quoi que ce soit. Pour beaucoup d'entre vous, cela s'est traduit par un sentiment de disparition totale de la Conscience, que cela soit en méditation, que cela soit en Alignement. Ceci fait, effectivement, partie du processus devant vous mener à la Libération totale, c'est à dire à la non possession d'un corps, d'un mental, ou de quoi que ce soit appartenant à quelque Dimension que ce soit.
La préparation qui est en cours vise, donc, à vous faire vivre ces états particuliers, où n'existe plus ni conscience, ni mental, ni corps. Que ces expériences, que vous vivez, durent une minute comme plusieurs heures, n'a aucune espèce d'importance. L'important, ainsi que vous le constatez, est la répétition de ces expériences. Parce que la répétition de ces expériences vous conduira, à un moment précis, à vous établir au-delà des expériences, dans cet état de Transparence Totale, où rien n'existe à l'intérieur, sans exister, de la même façon, à l'extérieur, et réciproquement. Ici, se situe la Demeure de Paix Suprême. Ici, se situe l'absence de distinction entre le sujet et l'objet. Ici, se situe la perception, à un moment donné, Claire et Consciente, qu'il existe quelque chose qui existe au-delà de l'existence, la présence de quelque chose, qui est là, au-delà du sens d'une identité, au-delà du sens d'une localisation dans le temps et dans l'espace. Ce qui peut sembler, dans un premier temps, déroutant, parce que la Conscience ne peut connaître cela en elle-même, et qui peut donc vous faire interroger sur le sens de ces absences, qui sont, réellement, la vraie Présence, sont les moyens qui vont vous permettre (à travers la Fusion des Éthers, réalisée, en vous, par le Manteau Bleu de la Grâce) de vous rapprocher toujours plus. Et de vous mettre, en quelque sorte, en syntonie avec ce qui est censé se dérouler dans vos cieux, sur la Terre, et en vous.
À un moment donné, une fois passé le premier Choc de l'Humanité, qui sera, pour ceux d'entre vous qui vivent tout cela, extrêmement limité dans le temps, vous pourrez alors vous installer dans ce que vous nommez, pour l'instant, absence ou stase. Qui n'est, en fait, que le réveil de votre Conscience dite Illimitée, ou encore de l'Absolu, au-delà de toute forme, qui est (je vous le rappelle) notre Essence commune. Une fois les premières expériences vécues (à travers les Communions, les Fusions et les Dissolutions, vécues avec les autres Dimensions), vous vous apercevrez que ces Présences ne sont pas seulement dans le Canal Marial, mais sont aussi, très exactement, les mêmes à l'intérieur de vous. Cet intérieur ne pouvant pas être défini comme le cœur, ou un autre endroit, mais correspond, réellement, à ce que vous pourriez appeler votre intimité. Au-delà de votre intimité, c'est à dire ce qui ne peut être vu par l'extérieur, et qui vous appartient en propre, se déroulera un processus appelé la non appartenance, qui vous amènera à vivre, par l'intermédiaire de la non localisation, cet Absolu (ce que vous pouvez nommer, pour l'instant, stase ou absence), comme votre état naturel, comme ce que vous avez perdu, ou apparemment perdu, jusqu'à présent.
Même si vous ne l'avez pas identifié, ni expérimenté, l'ensemble de toutes les quêtes, de tous les Frères et Sœurs incarnés (qu'elle qu'en soit la manifestation et l'expression), n'est que le reflet de cette quête ultime. Cette quête ultime, dans les moments de Communion, dans les moments de Fusion/Dissolution, dans les moments d'absence ou de stase, va vous amener à percevoir (au-delà des perceptions habituelles) la disparition de ce corps, la disparition de ce mental, la disparition de votre identité. Et vous allez, à ce moment-là, constater qu'il y a quelque chose qui a toujours été là. Il y a donc un Observateur, invisible, au-delà du témoin. En touchant cet état, vous allez être Libéré, Libre et Autonome, en totalité. Aucune illusion, aucun corps, aucune souffrance, aucune limite imposée par ce monde ne pourra vous toucher ou vous affecter. Ici se situe la Libération Finale.
Ainsi donc, durant cette période qui se déroule, comme cela vous a été spécifié, dans son accélération, par MARIE elle-même (ndr : son intervention du 15 août 2012), ce que vous êtes appelés à vivre ne doit pas, ni vous faire rechercher un sens, ni vous faire rechercher une interprétation, mais simplement, d'être immergé dans ce que vous propose cette absence ou cette stase. L'important n'est pas la signification, l'important n'est pas le sens ou l'explication de ce qui est vécu, mais bien, de déboucher et de découler sur ce que vous Êtes, en Vérité, dans l'Absolu, au-delà de toute forme, au-delà de toute localisation, dans tout temps, dans toute Dimension et dans tout Espace. Les mécanismes vécus actuellement, pour beaucoup d'entre vous, conduisent très exactement à cela. L'approche de la Présence, l'approche du Je Suis, réalisée au travers des mécanismes Vibratoires (puisque la Conscience est Vibration), n'avait qu'un seul but : vous faire accepter l'éventualité de l'Absolu. Aujourd'hui, de plus en plus, parmi vous, se rapprochent de cela. Au travers de l'Ultime Présence (ou Infinie Présence) se réalisent, en vous, des moments expérientiels, qui vont, à un moment donné, vous établir au-delà du Choc de l'Humanité, au-delà de toute interrogation, de tout questionnement, de tout sens, de toute signification, vous établir dans ce que vous Êtes, avant que cette illusion, au sein de ce monde, n'apparaisse. Telle est l'action, à la fois, du Supramental, de l'Onde de Vie, de la Fusion des Éthers, du Manteau Bleu de la Grâce, ayant œuvré au sein des Portes KI-RIS-TI et OD, vous permettant, aujourd'hui, de ne plus vous interroger, si cela est possible, sur ce qui est vécu.
Bien évidemment, lors des premières expériences, le mental va chercher à comprendre, soit au moment même de l'expérience, soit, le plus souvent, après, à donner un sens, à donner une explication. Mais très vite, si vous acceptez de ne pas vous arrêter à ce sens ou à cette explication, vous allez vous apercevoir que ces moments d'absence, ces moments de stase, ces moments de disparition de la conscience, vont se traduire, à votre retour, par une plus grande perception de vous-même, une plus grande Transparence, et surtout, une modification totale de vos rythmes physiologiques, quels qu'ils soient. Il vous sera, à ce moment-là, extrêmement facile de vous rendre compte des effets obtenus par cet état de stase, ou d'Absolu (que vous pourriez, encore aujourd'hui, appeler absence). Dans tous les secteurs de votre corps, dans tous les secteurs de votre vie, vous constaterez que les choses ne sont plus jamais comme avant. Il y aura une espèce de prise de distance, qui n'est pas un détachement, ou un abandon de quoi que ce soit, mais à ce moment-là, vous serez pleinement Présent, si je peux dire, dedans comme dehors. La recherche de sens et de signification n'aura plus, pour vous, aucun sens. Vous serez établi, et vous le serez, à ce moment-là, de manière définitive et formelle, dans l'Absolu.
Ainsi donc, les expériences proposées, que cela soient celles dont je vous ai parlé, voilà presque deux mois (ndr : son intervention du 21 mai 2012), que cela soient celles que je vous annonce aujourd'hui, n'ont qu'un seul but : votre Liberté, votre Autonomie, votre Transparence, et vous établir dans l'Absolu que vous Êtes, de toute Éternité. Réalisant cela, vous saisirez, à ce moment-là, au-delà de toute notion mentale et intellectuelle, ce qu'Est l'Absolu, parce que vous le serez devenu. Vous ne pourrez être, en aucune manière, sujet à un questionnement par rapport à cela, parce que je vous rappelle que cela est votre nature, notre nature à tous, sans aucune exception. L'ensemble de ce qui doit se dérouler, à ce moment-là, à l'intérieur de ce corps, comme à l'extérieur, au sens le plus large (c'est-à-dire votre environnement, aussi bien personnel que votre environnement géophysique), ne pourra plus, en aucune manière, affecter, en quoi que ce soit, la stabilité : ce Centre, qui est présent en tout centre, et qui n'a jamais bougé, sera alors devenu, pour vous, votre Réalité. À ce moment-là, il vous sera extrêmement aisé de saisir le sens, les explications, les tenants et les aboutissants de ce que vous vivez, à ce moment-là. La disparition de la limite entre l'intérieur et l'extérieur deviendra, pour vous, votre véritable nature. La perte, même, de tout sens d'identification à une personne, vous apparaîtra comme une évidence, que je qualifierais de suprême. À ce moment-là, la Demeure de Paix Suprême sera établie, de manière définitive, en ce que vous Êtes.
Ainsi donc, l'ensemble de ce qui a été conduit, par vous, par les Archanges, par les Anciens et par les Étoiles (réunis en Conclave, dorénavant, et depuis déjà plusieurs mois), n'a eu que pour objet de faciliter vos Retrouvailles avec vous-même, au-delà de tout éphémère. Ainsi donc, les moments d'absence ou de stase, où vous semblez ne plus participer à votre propre vie, ne doivent être ni craints, ni rejetés, parce qu'ils sont (de la même façon que les contacts avec les Étoiles, ou les Anciens, ou les Archanges), un moyen de vous rapprocher de votre Absolue Essence. C'est dans cette Transparence, en acceptant l'Humilité et la Simplicité de ne pas avoir à expliquer, de ne pas avoir à comprendre, de ne pas avoir à intellectualiser, que s'établira, pour vous, au mieux, ce que j'ai nommé, voilà presque deux ans, le Choc de l'Humanité (ndr : dans son intervention du 17 octobre 2010). Vous ne serez aucunement concernés par le Choc de l'Humanité, dès l'instant où vous saisirez qu'il n'y a ni extérieur, ni intérieur. Et ce n'est que dès l'instant où les projections de la Conscience, comme du mental (à travers une recherche de sens, à travers une recherche d'explication, à travers une recherche de corrélation), auront disparu, que vous serez à même de pénétrer votre Demeure d'Éternité.
Ceci est un mécanisme naturel. Les seules résistances, et les seules forces visant à vous opposer, viennent uniquement de ce que vous n'Êtes pas, au sein de l'Absolu, et de ce que vous êtes, au sein de l'éphémère. Un certain nombre d'éléments vous ont été donnés, concernant les peurs et les attachements, quels qu'ils soient. Concernant leur description, mais aussi la possibilité d'œuvrer sur eux, non pas à partir de la personnalité, mais bien à partir de la Vibration, au-delà de tout mental, au-delà de tout intellect et de toute conceptualisation (ndr : voir en particulier, dans la rubrique « Protocoles à pratiquer » de notre site, les protocoles « Attachement archétypiel de la personnalité à elle-même » et « Libération des Attachements Collectifs »). Pour beaucoup d'entre vous, cela va devenir de plus en plus aisé, non pas à comprendre, mais bien à vivre. Dès l'instant où vous acceptez, de la même manière que vous avez accepté les Présences au sein de votre Canal Marial, où vous aurez accepté, de la même façon, vos absences (ce que vous nommez ainsi, ces Dissolutions, où il n'y a plus de sens de corps, où il n'y a plus le sens d'une identité, où il n'y a plus de mental), ces expériences gagneront en intensité, en longueur, pour les mois qu'il vous reste ici. De votre capacité à vivre ces états, de vos capacités à rester installé dans l'Humilité et dans la Simplicité, découlera, tout naturellement, votre Autonomisation, votre Libération, et l'Absolu. Il n'y a rien à chercher, comme le disait BIDI. Il y a juste à changer de regard, et la meilleure façon de changer de regard est d'accepter ces processus. Se situant ni dedans, ni dehors, mais qui agissent directement sur la Source de la Conscience, c'est-à-dire ce que vous Êtes.
Les résultats et les transformations qui en découleront, dans votre vie, seront telles qu'aucun doute ne pourra effleurer votre Conscience ou effleurer votre esprit. La Transparence deviendra, alors, pour vous, votre nature. C'est à ce moment-là que vous serez installé, totalement, dans l'appellation, qui vous a été donnée, de Libérateur. Le Libérateur n'est pas celui qui vient les armes à la main. Le Libérateur est celui qui dépose les armes, dont le seul objectif est de laisser ce qu'il croit Être, être traversé par la Lumière, en totalité, sans résistance, sans opposition, sans peur, sans attachement. Ceci découlera et impliquera pour vous, une plus grande facilité à vous installer dans votre nature véritable. L'influence de certains types de Rayonnements, bien au-delà de ce qui avait été appelé le Supramental, bien au-delà de la Libération du Noyau Cristallin de la Terre (appelée Onde de l'Éther, ou Onde de Vie), au-delà même de toute localisation au sein de l'une des Couronnes Radiantes ou de quelque point de ce corps, vous permettra, de manière extrêmement simple, de vivre cela, et de vous établir en cela.
Il existe un certain nombre d'éléments, à travers ce que vous pouvez utiliser, et je parle en particulier de ce corps, qui est un résonateur : je laisserai UN AMI s'exprimer, demain, sur l'utilité des différents yogas qu'il vous a communiqués, pour vous aider, durant cette période, à réaliser cet Absolu, cet Infinie Présence, cet Ultime Présence. Pour retrouver ce qui n'a jamais été perdu, ce qui n'a jamais disparu et qui a toujours été là. L'Abandon de la personnalité, l'Abandon à la Lumière, l'Abandon à toute identité, n'est pas une fuite, mais bien l'installation, dans l'Infini Présent, de la Conscience comme de la non conscience. C'est ceci qui se déroule au travers des différents types de Rayonnements, qui vous avait déjà été énoncé par notre Commandeur Ancien, reparti dans ses domaines d'élection, nommé ORIONIS. Ainsi que vous l'avait énoncé MARIE, hier, il vous avait donné, voilà quelques années, un certain nombre d'éléments qui, à cette époque, pouvaient ne pas vous apparaître comme clairs ou évidents. Mais si vous les relisez aujourd'hui, vous constaterez que c'est très exactement ce que vous êtes en train de vivre (ndr : voir les interventions d'ORIONIS de septembre 2005 à août 2009 - rubrique « messages à lire » de notre site). La Libération du Ciel, du Soleil et de la Terre, permet, effectivement, à des qualités Vibratoires particulières de Rayonnements (venant du Soleil Central de la Galaxie, Alcyone, et venant aussi de ce qui est nommé Hercobulus) de venir jusqu'à vous finaliser ce que je vous ai exprimé aujourd'hui.
Ce qui apparaîtra, en vous, apparaîtra dans vos cieux. Ce qui se passera, en vous, se passera dans vos cieux. Parce que c'est la même chose : ce n'est pas dans le ciel, à l'extérieur, ce n'est pas au dedans de vous, dans vos Vibrations, mais c'est exactement le même processus. Il n'y a pas de différence, il n'y a pas de distance, il n'y a pas de temps. Ces affirmations deviendront, pour vous, la Vérité de votre vécu, en dépassant et en transcendant ce Choc de l'Humanité.
Je ne m'étalerai pas plus avant. Certains Anciens vous exprimeront un certain nombre d'éléments, visant toujours, en quelque sorte, à favoriser cela. L'absence de limite, la disparition de toute délimitation, est l'Absolu. Elle vous fait passer d'une vision extérieure, ou Éthérique, à la vraie Vision du Cœur qui ne dépend d'aucun organe, et surtout, d'aucun sens, ni d'aucune extériorisation ou projection de la Conscience. C'est passer des différents Samadhi à l'Absolu. C'est passer de la dernière limite à l'absence de limite. C'est tout cela qui se déroule, en vous, et qui va se dérouler, en vous, dans les Temps qui sont dorénavant présents.
Je suis SRI AUROBINDO. Je vous propose de vivre quelques instants courts de Communion, au sein de ma Lumière Bleue, au sein de votre Présence. Je vous dis à très bientôt.
... Partage du Don de la grâce ...


Sri Aurobindo
16 Agustus, 2012 aku Sri AUROBINDO. Para sadulur ing djalmo manungso, ing katresnan lan sih-rahmat, kang wis dijaluk teka lan nyebut nomer saka unsur, kanggo nggawa sampeyan cedhak apa bisa dadi pengalaman saka Absolute, kanggo lan nang njaba. Ngomong, ing kasunyatan, lan nang njaba iku temenan bisa, dening konstitusi sing padha urip ing bumi. Ana apa ana ing punika metu ana apa katon lan ngelingke njaba, lan ana kang ngalami, piye wae, nang. Sing pengalaman saka Absolute, minangka Presensi Tanpa Winates, bakal ndandani iku. Nganggo saka Interioré lan babagan njaba, considering, mesthi, ing pemanggih saka bates delineation lan misahake apa nang lan apa, dening definisi, iku metu. Serikat lan aku Presensi (digawe, contone, manah sumringah lan Crowns saka sirah, utawa kesadaran saka kundalini) mimpin negara kanggo eksprimen karo non-separateness saka negara endi pembagian cenderung fade. Kanggo manggon ing cara, kang disebut Atur (utawa aku). Nanging malah ing timer (utawa sing aku), ana tansah watesan, sing misahake antarane apa nang lan apa metu. Saben eling, saben sadulur lan saben adhine, ing permukaan planet iki, supaya duwe nang lan njaba. Ing Communication saka njaban siji utawa liyane, supaya resonate lan ndherek nomer saka persepsi, ing nang saben. Apa mengkono nalika pengalaman saka Absolute iku tanggung beda alam. Iku sing dadi adoh minangka Absolute wis ngalami kita dening para sadulur kang manggon, iku hasil ing ngilang outright saka konsep njero ruangan lan ruangan: ing delimitation bates misale jek ilang, lan bener katon. Aku bakal ngomong iku kasil apa iki ditulis, wektu cendhak, lintang NO Eyes (ed: sabdatamanipun 20 Juli 2012), kang tampilan manah, lan apa bisa katon karo mata, kanthi sesanti Etheric. Pancen, ing Absolute iki ditondoi dening pemanggih saka jèmbrèng, njero ruangan, ngendi boten obstructs lampu. Ingkang ngandika jèmbrèng, kaya kaca akibat, menehi View kanthi cara iki, tanpa rupane, kang nang apa lan njaba. Siji sing Absolute ing siji wangun bakal berkembang cepet, tanpa seeking a pemahaman anyar, kang sanadyan a komunikasi utawa sing Komuni utawa campuran utawa pembubaran, utawa malah pindhah menyang kang eling utawa Multi-lokasi eling, nanging bab ingkang anyar, angel kanggo nyebut ing tembung konsep, nanging sing strictly realita urip. Apa katon ing njaba wis perceived ing padha nang dalan. Apa katon ing langit, wis katon ing Atur. Kang krungu njaba, keprungu nang. Bédané antara nang njaba lan ora ono. Supaya ana transmutation sing occurs ing wektu iki, kang ndadekake kanggo djalmo sing ndeleng watesan ana, anané saka alangi, lan akses menyang Absolute, boten bisa ngandika , nanging bisa menehi kesaksian. Negara Absolute Mulane wis diiringi dening ngilang dening jèmbrèng, Humility lan gamblang samubarang konsep njero ruangan lan ruangan. Ora ana liyane wates, alangi antarane apa nang lan apa metu. Menapa malih, malah istilah "nang" lan "njaba" ora apa-apa tegese: insofar minangka Absolute wis kena pengaruh karo (yen ora bisa nggunakake tembung sing) digawe, konsep saka bates katon dhewe. Iki asas padha, malih, jèmbrèng, kang dipun ginakaken ing wektu iki, lan sing ngidini sampeyan sedulur lan sadulur sing manggon kanggo catetan kanthi, ora kakuwasan, malah kasukman, nanging liyane kapasitas mung kanggo dumunung lokasi non, lan iku bakal diparingi. Ana luwih saka gadhahanipun, ana liyane kepemilikan, sing awak, lan idea, fungsi, internal utawa njaba. Ana liyane, piye wae wates. Kondisi iki, kang ngluwihi Samadhi, iku apa wis disebut Ultimate Absolute (editor Catetan: ndeleng tartamtu ing subyek saka Anael melu-melu 9 April 2012), utawa, yen seneng, kang nyedhak iki House saka Supreme Damai. Eling minangka mekanisme saka externalization lan nggambarake, punapa mawon sing eling, kang winates dening wong, kang winates dening pikiran sehat, utawa wis ditambahi menyang ngembake sampeyan bisa (nganggo badan kang pet, lan Presensi saka aku, menyang Presensi tanpa wates utawa Ultimate). Ing nyobi, kang bisa diterangake minangka mystical, manggon ing wektu iku, evoke raos saking pembubaran saka fullness, sing koyo ngendi ana liyane alangi misale jek ana ing eling minangka ing pemahaman. Archangels lan kangge kita sesambetan, sampun asring nyatakake kita padha ing Interioré kowe nganggo cara sing padha karo Sun, planet, Universe, lan kabeh donya Digawe lan uncreated punika Interioré kowe. Ing Absolute, kang luwih saka ing lokasi lan individuality, karo pribadine, sing eling winates utawa Unlimited, instalasi iki ing eling ngluwihi kalbu ate, piye wae ngilangke bédané apa bisa nang antarane lan njaba. Ing cara kang Absolute ora iki awak, sing sing sing manggon ing Absolute dudu pikiran, utawa wong iki utawa wong, ing cara sing padha, pindhah saka eling Ultimate translated, sing weruh Gusti minangka raos indescribable (uga ngluwihi wae koyo manungsa) ora bisa dipisahake saka tindakan, bakal dikunci dadi apa, ora ana maneh dumunung ing ing wangun kang soko diarani ephemeral. Instalasi lan pengalaman saka Absolute, mulane bakal mbusak alangan lan sembarang kadohan. Menehi, piye wae, ngakses menyang kamungkinan saka obah saka siji negara liyane tanpa kangelan, temenan, kaya, wekasanipun, djalmo sing weruh kang ketemu iku tansah panas, sadurunge misahake sadurunge incarnation, malah sadurunge beingness, malah sadurunge kang disebut Asal lintang. Iki gampang graspable dening tembung Meh assimilated liwat konsep. Ing warto Samadhi lan beda orane tumrap sekolah ing eling Turiya uga makili, kanggo sawetara ombone, pembubaran iki saka pendekatan nang lan njaba. Comes wektu nalika institusi, ngluwihi sembarang negara sak wentoro saka Absolute, kang manifests soko anyar, kang uga ora ana maneh jarak antarane siji titik sembarang lan liyane. Ditulis sing ditulis BIDI, iki menehi: Pusat saiki ing sembarang titik (editor Catetan: ndeleng BIDI-2 respon, 13 Juli 2012). Ana luwih nyata wujud lampiran, konsep, lan idea, a world utawa ukuran. Iki mung bisa ngrambah liwat, dadi aku ngandika, jèmbrèng, kang paling penting Alat Humility, gamblang lan integritas. Integritas iki, aku wis ngomong bab apa-apa kanggo apa karo moral utawa sosial aturan, manifested dening sembarang pribadine, nanging integritas, ngluwihi unit, anjog kanggo, lan saéngga Absolute saka Ingsun, ing saben wayahe. Iki watesan mundhut utawa tapel antarane nang lan metu, namung bagéan saka Ultimate pembubaran. Bringing kesadaran kanggo ora gumantung ing Kasunyatan, apa wae sing ngubungake samubarang fungsi, utawa wusana, ing jero ruangan lan njobo. Sampeyan Mulane ora, strictly ngandika, ing ngilang saka Interioré, ing cara sing ana ora, strictly ngandika, ngilang donya (ing paling, dadi eling ana iku saiki). Sampeyan mung cara kang wektu, kabeh tumitah minangka Uncreated. Iki lack of alangi utawa watesan Mulane nggawe bener ingatase hak bebas, sing wis ditulis sadulur K, minangka otonomi lan hak bebas. Ana bisa ora otonomi nyata isih minangka jarak luwih cendhek, misahake antarane cilik kang perceived lan ngalami kaya ing antarane lan kang perceived lan ngalami minangka njaba. Ana bisa ora musuh, ora assimilation, lan comparison antarane nang lan metu, lagi ana bagean, wektu iki, kasunyatan sing padha, pengalaman padha. NO Eyes sing ditulis, dibandhingake karo sesanti Heart utawa sesanti Nyata, kang tanpa mata. Kajaba iku, ing ngilang yen eling dikenali lan localized bakal mimpin marang konsep njero ruangan lan ruangan ilang. Temtu fungsi psikologi awak iku nang awak. Nanging eling, iku bisa ora lantaran kanggo iki awak utawa badan liyane, iki minangka kesadaran nduweni bédané saka kang ora gumantung ing sembarang wangun, samubarang watesan saka sembarang confinement, utawa alangi. Iku sabenere ing negara sing kasunyatan lan pengalaman apa kita marang sampeyan, supaya kita padha ing Interioré bener sampeyan metu. Ing wektu iki, sampeyan manggon kabeh acara Kauripan lan Ukuran ana nang endi wae, lan loro ing Interioré lan ing sampeyan apa-apa, awit sabenere iki pemanggih Interioré ora ono. Wau, ing pengalaman saka Absolute punika, ing gati marang pangerten saka watesan lan bates, kanggo mbusak misahake wae. Mangkono, iku ditetepake ora Absolute, utawa badan utawa awak liyane. Bisa ora diutus menyang wektu lan papan. Ana saéngga luwih nyata kesadaran lokasi minangka menyang pengalaman, nalika nyediakake sing kamungkinan kanggo sing Absolute, ing donya iki, kanggo manggon ngluwihi watesan lan kabeh wae mungkin sing duwé pranala menyang awak, disambung kanggo lingkungan. Ora ono, banjur masalah apa diarani komunikasi. Ora ono, banjur masalah apa diarani persuasion, perlu kanggo nduduhake, kanggo gawe uwong yakin, kanggo seduce, narik kawigaten utawa repel. Iki langsung ana hubungane karo apa iki ditulis ing konsep saka jèmbrèng, sawetara wektu kepungkur (editor Catetan: ndeleng tartamtu ing subyek saka melu-melu K sadulur 7 Juni 2012). A sethitik liwat rong sasi, aku wus diterangno sing bisa wohing saka kontak karo dimensi (ed: kang wicara ing 21 Mei, 2012). Akèh sing padha bisa nyoba pendekatan ing Marian Terusan, bintang, a Archangel mantan utawa malah liyane. Iki wis mimpin kanggo akeh sampeyan, kanggo bisa disebut Marian Terusan dening Marie utawa lintang dening jeneng. Iki pengalaman ora temenan kanggo nemu soko mung experiential, nanging Yahoo, tenan, nyiyapake, sampeyan jèmbrèng. Sing ngomong, mundhut padha kabeh komunikasi, langsung warto geter, non separateness antarane sampeyan lan Marie, antarane sampeyan lan Archangel, antarane sampeyan lan Lawas. Pelaku kang marang sampeyan, tartamtu, ing nada persis ganti ing kuping, padha, ing sawetara cara, sing, sing njaga saka pengalaman. Liwat iki pengalaman (sing wis ngalami), sampeyan wis ngeweruhi, ing salah siji titik, sing ngilang total pangertèn saka identitas, identifikasi samubarang raos, tindakan. Kanggo akèh kowe, iki wis mimpin menyang raos saka total mundhut kang eling, manawa ing semedi, apa ing Alignment. Iki cen bagéyan saka prosès anjog menyang mardika total, IE non milik saka badan, sing atine, utawa tindakan gadhahanipun marang ukuran punapa wae. Ing preparation sing lagi dibangun, Mulane, supaya bisa nemu iki negara tartamtu, kono kuwi ora eling utawa pikiran, utawa awak. Iki pengalaman sing manggon paling siji menit minangka saperangan jam, durung Matter. Wangsulan: Bab ingkang penting, sing bisa ndeleng, iku Ambalan kasebut pengalaman. Amarga Ambalan kasebut pengalaman mimpin sampeyan wektu tartamtu, sampeyan netepake ngluwihi pengalaman ing negara total jèmbrèng, ngendi ana apa-apa nang tanpa ana, padha cara, metu, lan kosok balene. Punika ing Abode of Supreme Damai. Punika ing lack of bédané antara subyek lan obyek. Punika ing pemahaman, ing sawetara titik, Claire lan weruh yen ana soko sing ngluwihi orane, ing ngarsane kang soko sing ngluwihi makna saka identitas ngluwihi makna saka lokasi ing wektu lan papan. Iki koyone, ing kawitan, disconcerting, amarga eling bisa ngerti iki dhewe, lan mila bisa nggawe sampeyan wonder babagan makna kasebut absences, kang, bener, nyata ing ngarsane, sing cara sing ngijini sampeyan (liwat dados setunggal Ethers, digawe sing, sing Biru jas Grace) sing tau nyedhaki. Lan sijine sing ing sawetara cara, ing harmoni karo kang mestine kanggo njupuk Panggonan ing swarga ing bumi, lan sampeyan. Ing salah siji titik, sapisan sasi ing kejut pisanan djalmo manungso, kang, sing kanggo kowe kabeh sing arang banget winates ing wektu, sampeyan bisa njagong apa sampeyan nelpon kanggo boten iki ilang utawa stasis. Kang, nyatane, yen kesadaran saka supaya disebut Unlimited-eling, utawa Absolute, ngluwihi kabeh bab, kang (aku ngelingake sampeyan) kita umum pet. Sawise pengalaman pisanan (liwat Communions, gabungan lan dissolutions, urip karo dimensi liyane), sampeyan bakal nemokake sing iki ora mung saksi ing Marian Terusan, nanging uga padha persis ing nang sampeyan. Interioré iki ora bisa ditegesake minangka jantung, utawa sawetara Panggonan liyane, nanging, sing sabeneré, apa bisa nelpon privasi. Ngluwihi privasi, IE apa ora bisa katon saka ing njaba, lan sing dhewe, nganggo proses disebut non-anggota, kang bakal nggawa sampeyan manggon liwat Gagal lokasi, sing Absolute (sing bisa jeneng, kanggo saiki, stasis utawa anak-anak lembagane lack) minangka alam negara, kayata apa sing wis ilang, utawa ketoke ilang, nganti saiki. Malah yen wis ora dikenali utawa ngalami, pesawat kabeh ngumboro nggoleki, kabeh para sadulur incarnate (punapa mawon sing manifestation lan expression), punika namung karo bayangan iki nggoleki pokok. Sing nggoleki pokok ing moments saka Komuni ing moments Fusion / pembubaran ing kaping saka anané utawa stasis bakal nimbulaké sampeyan nampa (ngluwihi persepsi biasanipun) ngilang ing awak, mundhut saka iki pikiran, ing mundhut saka identitas. Lan bakal, ing wektu iku, nyatet sing ana soko sing wis mesthi wis ana. Ana Mulane lan pengamat, kahuripan, ngluwihi kontrol. Miturut sik njongko iki negara, sampeyan bakal dirilis, gratis lan Otonom wholly. Ora khayalan, ora badan, ora pain, ora ana watesan dileksanakake dening donya iki ora bisa nutul utawa sing nggawa sampeyan. Punika ing Finale.Ainsi release supaya sak iki wektu njupuk Panggonan, sing kasebut ing sawijining nyepetake dening Marie dhewe (ed: kang wicara ing 15 Agustus 2012), sing disebut kanggo ngirim manggon ora, utawa sampeyan Nelusuri makna utawa sampeyan nggoleki kanggo interpretasi, nanging mung bisa nyemplungaken ing apa kurban kuwi anané utawa stasis. Wangsulan: Bab ingkang penting ora makna, ing bab penting ora makna utawa panjelasan apa wis ngalami, nanging, timbal lan asil apa Apa ing bebener, ing Absolute ngluwihi kabeh wangun, ngluwihi sembarang panggonan, ing sawayah-wayah, ing sembarang ukuran lan ing sembarang wilayah. Mekanisme saiki ngalami kanggo akeh sampeyan, kanggo mimpin persis sing. Ing pendekatan saka Presensi, ing pendekatan aku, dileksanakake liwat mekanisme vibrational (wiwit eling iku geter), kang mung siji Yahoo: kanggo nampa kamungkinan ing Absolute. Dina iki, liyane lan liyane kowe, teka cedhak iki. Liwat Presensi Ultimate (utawa tanpa wates Presensi) sing temen maujud ing sampeyan experiential moments sing, ing sawetara titik, sing netepake ngluwihi kejut djalmo manungso, ngluwihi apa pitakonan saka apa pitakonan samubarang pangertèn saka makna, netepake dhewe apa sampeyan, sadurunge iki khayalan ing donya iki katon. Iki ajeg, wektu saka Supermind, ing gelombang Kauripan, campuran saka Ethers, biru jas Grace, sing makarya ing ki-RIS-TI lan OD lawang, sing ngijini sampeyan dina iki, ora takon sampeyan, yen bisa, kang ngalami. Temenan, ing nyobi kawitan, atine bakal nyoba mangertos, utawa ing wektu kang eksprimen, utawa, liyane asring, sawise, kanggo menehi makna kanggo nerangake. Nanging kanthi cepet banget, yen sampeyan setuju ora mungkasi ing, utawa iki panjelasan, sing bakal éling sing iki moments saka anané, iki moments saka stasis, iki moments saka mundhut saka eling bakal wohing ing bali menyang pemahaman luwih saka dhewe, luwih jèmbrèng, lan sing paling Jahwéh, owah-owahan gunggung ing psikologi iromo punapa wae. Bakal ing wektu iku, arang banget gampang kanggo efek dijupuk dening stasis, utawa Absolute (saged malah saiki ora telpon). Ing kabeh wilayah ing awak ing kabeh wilayah ing urip, sampeyan bakal nemokake sing mau wis tau kaya sadurunge. Ana bakal jenis dijupuk adoh, kang ora sing assignment, utawa abandonment saka tindakan, nanging ing wektu iki, sampeyan bakal kanthi saiki, supaya nganggo, lan nang metu. Panelusuran kanggo makna lan pinunjul bakal liyane kanggo sampeyan, cara ora. Sampeyan bakal ditetepake lan sampeyan bakal ing wektu iki, lan pungkasanipun resmi, ing Absolute. Wau, ing nyobi ngajokaken, sing sing gedhe-gedhe aku marang sampeyan, kuwi meh rong sasi (ed: kang wicara ing 21 Mei 2012), sing sing gedhe-gedhe aku ngumumake dina, wis mung goal siji: Panjenengan kamardikaning Panjenengan otonomi, sampeyan jèmbrèng, lan netepake dhewe ing Absolute Apa sembarang kalanggengan. Sadhar iki, ngetik ing wektu iki, ngluwihi kabeh konsep mental lan intelektual, apa Absolute, amarga kowe bakal dadi. Sampeyan bisa uga ora sembarang subyek cara kanggo pitakonan ing hubungan menyang, amarga aku ngelingake manawa wis sampeyan alam, kita alami ing kabeh, tanpa pangecualian. Kabeh kang kanggo njupuk Panggonan ing wektu iki, ing badan, lan metu, ing pangertèn broadest (IE Panjenengan lingkungan, uga Staff Panjenengan geophysical lingkungan) uga ora, ing sembarang cara, mengaruhi ing tindakan, stabilitas: ing Pusat, kang saiki sembarang tengah, lan wis tau dipindhah, banjur bakal dadi, sing, Panjenengan kasunyatan. Ing wektu iku, sampeyan bakal arang banget gampang kanggo nangkep makna ing, penjelasan, sing in lan rusak apa sampeyan ngalami ing wektu iki. Sing ngilang saka bates antarane nang njaba lan dadi sing, Panjenengan leres alam. Mundhut, malah, samubarang identifikasi menyang raos wong sing katon minangka ketok, aku nelpon Supreme. Ing wektu, Abode of Supreme Damai bakal ditetepake definitively, sing. Dadi kabeh kang dijupuk, sing, sing Archangels, dening ancients lan Bintang (ketemu ing conclave, saiki, lan sawetara sasi), kang mung intended kanggo nggampangake Panjenengan Reuni karo dhewe, ngluwihi sembarang fleeting. Wau, ing moments saka anané utawa stasis, lokasi sampeyan koyone ora maneh melok dhewe urip, sing arep sanadyan wedi utawa ditolak amarga lagi (ing cara sing padha karo kontak nganggo Bintang, utawa pinituwa, utawa Archangels), cara kanggo njaluk nyedhaki menyang Absolute pet. Punika ing jèmbrèng, nrima Humility lan gamblang lan ora gadhah kanggo nerangake, ora kudu ngerti, ora kudu intellectualize sing bakal ditetepake kanggo sampeyan, ing paling apik, aku 'aku disebut, sing meh rong taun, kejut saka djalmo manungso (editor Catetan: kang wicara 17 Oktober 2010). Sampeyan ora kena pengaruh ing sembarang cara dening kejut kamanungsan, saka wayahe ngetik ana sanadyan njaba utawa nang. Lan iki namung ing proyeksi wayahe eling, minangka atine (liwat Panelusuran makna, liwat telusuran kanggo panjelasan, liwat riset saka gathukane) wis musna, bakal Panjenengan bisa nembus House kalanggengan. Iki minangka mekanisme alam. Ing resistance mung, lan pasukan mung kanggo nentang sampeyan, mung mung apa ora, ing Absolute, lan kang cepet sampeyan. Sawetara item padha diwenehi kanggo sampeyan ing ngedeni lan lampiran punapa wae. Ing gambaran, nanging uga cara kanggo digarap wong-wong mau, ora ing basis saka pribadine, nanging rodo saka geter ngluwihi wae atine, ngluwihi kabeh embun lan kabeh conceptualization (ed: ndeleng, tartamtu, ing "protokol laku" kita website, protokol "lampiran archétypiel kanggo pribadine dhewe" lan "mardika bebarengan Lampiran"). Kanggo akèh kowe, bakal dadi luwih gampang lan luwih gampang, ora mangertos, nanging kanggo manggon. Wayahe sampeyan setuju, nganggo cara sing wis ditampa ing Presensi ing telpon Marial Terusan, lokasi sampeyan wis sarujuk, ing cara, sampeyan absences (apa sampeyan nelpon iki, iki dissolutions, ngendi n 'ora ana liyane raos awak kono luwih saka pangertèn saka identitas, kono luwih mental), iki pengalaman bakal dadi luwih kuat, dawa kanggo sasi sing tetep kene. Kemampuan kanggo nemu negara iki, kemampuan kanggo tetep diinstal ing Humility lan gamblang, bakal wohing, alamiah, sampeyan mberdayakke, sampeyan mardika lan Absolute. Boten kanggo katon minangka BIDI ngandika. Ana namung kanggo ngganti dipikir, lan Cara paling apik kanggo ngganti Donyane punika nampa proses. Lying lorone nang utawa metu, nanging tumindak langsung ing sumber eling, sing ngomong apa sampeyan. Kasile lan owah-owahan ensuing ing gesang, bakal kuwi sing ora bakal mangu tutul eling utawa tutul atine sampeyan. Jèmbrèng dadi, banjur, sing, Panjenengan alam. Iku ing wektu sing bakal rampung diinstal ing jeneng kang diwenehake kanggo sampeyan, Liberator. Ing Liberator ora kang nerangake karo senjata ing tangan. Ing Liberator punika kang nyeleh mudhun marang penyelundupan, kang sawijine waé iku supaya apa mikiraken Ingsun, bakal traversed dening cahya ing lengkap, tanpa resistance, tanpa musuh, tanpa wedi, tanpa lampiran. Iki bakal teka lan bakal ndherek kemampuan sing luwih kanggo pindhah menyang bener alam. Pangaribawa saka sawetara jinis radiation, adoh ngluwihi apa iki disebut Supermind, uga ngluwihi mardika saka kristal inti saka bumi (utawa disebut ether wave gelombang urip), malah ngluwihi sembarang panggonan ing salah siji sumringah Crowns utawa titik awak, sampeyan bakal, kanthi sanget gampil manggon, lan sing nggawe iku. Ana sawetara elemen, liwat apa bisa digunakake, lan aku nganggo utamané awak, kang minangka resonator, Aku marengake kanca nganggo sesuk ing keginaan benten yogas sing kang marang sampeyan, kanggo mbantu sak iki wektu, kanggo éling ing Absolute, ing Presensi Tanpa Winates, ing Presensi Ultimate. Kanggo nemokake apa iki tau ilang, kang tau ilang lan tansah wis ana. Abandonment saka pribadine, Abandonment menyang cahya, nglirwaaken identitas wae, ora bocor, nanging instalasi ing saiki tanpa wates, eling minangka non eling. Sampeyan iki kang lumaku liwat Jinis-jinis radiation, sing wis wis wis nyatakake dening kita mantan Panglima, kiwa wonten ing dhaerah Pemilu, diwarah ORIONIS. Nalika sampeyan wis Marie statement wingi, iku marang kowe sawetara taun kepungkur, sawetara unsur kang ing wektu iku, sampeyan bisa ora katon minangka langit utawa ketok. Nanging yen maneh maca dina iki, kowe bakal oleh sing iki persis apa arep liwat (editor Catetan: ndeleng campur tangan ORIONIS 2005 September kanggo Agustus 2009 - ing "maca pesen" saka kita Site ). Mardika Swarga, Srengéngé lan Bumi, ngidini memang khusus kanggo vibrational kuwalitas saka radiation (saka Srengéngé Tengah saka Galaxy, Alcyone, lan uga saka kang disebut Hercobulus) teka sampeyan finalize aku ditulis dina. Kang katon ing sampeyan katon ing langit. Apa mengkono ing sampeyan kelakon ing langit. Amarga Nalika padha bab: iku ora ana ing langit, metu, ora ing sampeyan, ing geter, nanging persis proses padha. Ora ana prabédan, ana kadohan, ana wektu. Iki statements dadi, sing, udjute pengalaman Panjenengan, ngatasi lan transcending ing kejut saka djalmo manungso. Aku ora étalerai kula luwih. Sawetara Para vèteran sing nyebut sawetara elemen, tansah ngarahake, piye wae, kanggo ningkataké iku. Anané ing watesan, sing ngilang saka wates punika Absolute. Butuh sampeyan menyang tampilan njaba, utawa Etheric, nyata ing sesanti Heart kang sawijining samubarang organ, lan sing paling Jahwéh, ora pangertèn utawa nggambarake utawa externalization kang eling. Iki pamindhahan punika beda Samadhi menyang Absolute. Iki pamindhahan punika winates paling anyar kanggo ora watesan. Kabeh iki wis njupuk Panggonan ing sampeyan, lan njupuk Panggonan ing sampeyan ing wektu sing saiki saiki. Aku Sri Aurobindo. Aku suggest sampeyan nglampahi sawetara moments cendhak Komuni, ing sandi Biru cahya, ing ngarsane. Waca you very soon. ... Enggo bareng peparinge Grace ...




****


 
SRI AUROBINDO

 

22 août 2012
 Je suis Sri Aurobindo. Frères et Sœurs, établissons nous dans la Communion et la Paix.
... Partage du Don de la grâce ...
Je vais poursuivre, aujourd'hui, ce que je vous ai dit lors de mes trois dernières interventions (ndr : interventions des 16 août, 15 juillet et 21 mai 2012). Je vais essayer de vous entretenir des mécanismes qui se déroulent. Non pas dans les processus de l'Éveil parce que cela a été fait par d'innombrables personnes. Je ne viens pas non plus vous entretenir des mécanismes qui vont vous être donnés à voir, dans les temps en cours. Mais je vais essayer, plutôt, de vous donner des repères et des jalons. Des moments particuliers, qu'ils vous sont possibles de vivre et traduisant, en quelque sorte, les prémices, bien réels, et le vécu de votre Ascension.
Je vais me placer du point de vue des mécanismes qui se déroulent directement dans la conscience et qui découlent de l'Action de la Lumière et du Feu Céleste, en vous. Si vous avez été Appelés (par Marie, par la Lumière ou par une des Étoiles), vous allez constater, à des vitesses qui sont différentes pour chacun, qu'il va se produire quelque chose en vous. Ce quelque chose qui va se produire, en vous, a une seule finalité. C'est, si vous l'acceptez, de vivre la Liberté Totale. Quand le Feu de la Lumière vous touche et quand il y a, bien sûr, acceptation, la conscience va vivre des mécanismes inédits. Ces mécanismes viennent compléter tout ce qui vous a été exposé, depuis un an, dans les possibilités de Communion, de Fusion, de Dissolution, de Délocalisation de la Conscience. Mais dans tous ces processus de Communion, de Fusion, de Dissolution ou de Délocalisation de la Conscience, il persiste le sens d'une identité et d'une identification, même si cette identification est différente de l'identification à ce que vous êtes, sur ce monde. Il existe, toutefois, une surimpression, une superposition, de ces mécanismes vécus et de la persistance d'une identité.
Au-delà de ces différentes expériences et de ces différents états que vous avez peut-être vécus, le Feu du Ciel, dans ses approches individuelles, va être remarquable par un certain nombre d'éléments. Ces éléments remarquables sont au-delà des différents Samadhis. Ils se traduisent, comme vous le savez, par la Paix Suprême et par la possibilité d'être Absolu avec forme. Mais cet Absolu avec forme passe par des instants et des moments où il y a à vivre des états que je qualifierais d'intermédiaires.
Le premier de ces états intermédiaires, vous êtes extrêmement nombreux à les avoir vécus, puisqu'il s'agit tout simplement de ce que vous pouvez nommer l'endormissement ou la disparition, que cela soit dans les Alignements, dans vos méditations, ou en nous écoutant ou en nous lisant. Cette disparition, ou plutôt cette occultation de la conscience ordinaire, est un premier pas vers la Libération. Viennent ensuite des expériences où, à travers, justement, les Communions, les Fusions, les Dissolutions ou les Délocalisations, il devient possible de vivre, et surtout de saisir, que la vie n'est ni limitée à ce que vous percevez et, encore moins, à ce corps, ou à cette forme. Il existe donc l'apparition de multiples mécanismes Vibratoires qui vous ont été décrits, déjà, depuis de très nombreuses années. Mais ceux-ci prennent, durant cette période, une acuité particulière.
Et puis, pour certains d'entre vous, au-delà de l'acuité particulière de ces expériences qui vous sont connues, et au-delà de l'endormissement, commencent à se produire des mécanismes où il y a, en quelque sorte, la perte totale de tout repère habituel, que ces repères correspondent à l'identité d'une personne ou même à une identification de Vibration Lumière. À un moment donné, le mécanisme de l'endormissement (qui est aussi, comme vous le disait BIDI, l'Absolu) va, et je n'ai pas d'autre mot, comme se conscientiser ou se reconscientiser. Dans ces instants, dans ces paliers (mais n'y voyez pas une succession formelle et logique), va se dérouler un état qui n'est ni le sommeil, ni le rêve, ni l'Éveil, ni même Turiya. La vigilance devient profondément différente de toutes les expériences que vous avez pu vivre.
Ce qui survient, à ce moment là, ne peut s'accompagner d'aucune peur, d'aucune interrogation. De même que, si cette expérience se déroule, les perceptions du Supra Mental, elles-même, depuis les Vibrations du corps, en passant par les Sons du Nada, en passant par la perception des Couronnes Radiantes, vont disparaître. De même qu'il y a la disparition de toute image possible, de toute coloration possible, de toute forme possible. Les mécanismes des éléments se mettent alors en œuvre, au niveau de ce corps, pouvant, effectivement, avant que les perceptions du corps disparaissent, donner certains signes qui vous ont été décrits par SNOW (ndr : intervention du 19 août 2012). L'action de la Lumière et des Quatre Vivants, en vous, va faire disparaître, donc, le corps. Va faire disparaître les pensées. Va faire disparaître toute émotion, de même que toute interrogation. La conscience n'est pourtant pas en Êtreté, elle n'est pas non plus délocalisée. Nous pourrions appeler ça (s'il faut le nommer), Absolue Présence ou Infinie Présence.
Il y a, à ce moment-là, clairement, une Reconnaissance. Cette Reconnaissance est, au sein de votre propre désidentification, l'identification à la Lumière qui est ce Feu. Mais, même ce Feu ne semble plus toucher le corps, mais donner comme un saisissement de Béatitude où s'annihile tout sens qu'une quelconque volonté, d'une quelconque vie, et d'un quelconque monde. Il n'y a plus de perception aucune. Éventuellement, il y a simplement le sens et la perception d'être la Lumière. Il n'y a donc pas de vision de Lumière. Il n'y a pas de forme. Il n'y a plus aucune histoire. Il n'y a plus aucune pensée. Vous n'existez plus en tant que personne.
C'est durant ces paliers que se produit un mécanisme nommé la stase où vous vivez le fait d'être vivant, je dirais, comme jamais. L'absence de signes du corps, l'absence de signaux Vibratoires (mental ou émotionnel), vous installe dans une sorte d'instant présent, que je qualifierais, d'hyper présence. Quand ces paliers se produiront, vous remarquerez que vous ne dormez plus, que vous n'êtes plus parcourus par quoi que ce soit et que c'est justement à ce moment-là, que vous êtes totalement Vivants. C'est toutefois dans ces paliers, quand ils se concrétisent totalement (mettant fin au moment où vous disparaissez dans l'endormissement ou l'Absolu), que peut ressurgir, de très loin, quelque chose de votre identité qui est demeuré dans une forme, qui est la peur. Mais cette peur est simplement une interrogation sur le sens de ce que vit la conscience, même s'il y a Reconnaissance.
Et là, va sembler se dérouler, en vous, un autre palier qui est fait, en quelque sorte, d'oscillations entre la conscience dans le sens d'une identité et la Conscience dans le sens de l'Ultime Présence. C'est à ce moment que, si vous vous rappelez qu'il faut se tenir tranquille, que l'interrogation d'une identité ne pourra altérer cette forme de basculement qui se produira, où, effectivement, vous ne pourrez plus rien définir, ni haut ni bas, ni identité ni non identité, permettant d'installer, dans l'Ultime Présence, la Demeure de Paix Suprême.
C'est là que se réalise (et que se réalisera pour, nous l'espérons, de plus en plus nombreux Frères et Sœurs) l'Absolu. L'Appel de la Lumière, l'Appel de Marie, l'Appel par votre prénom, au-delà même de la perception de toute Vibration des éléments, en vous, va vous mener au seuil, qui n'en est pas un, de cet instant d'hyper présence, s'accompagnant, effectivement, d'une béatitude à nulle autre pareille, laissant bien loin toute notion de Joie, toute notion de plaisir ou de satisfaction telle que la conscience peut la vivre. La perte d'identité et la perte d'identification vous placent alors dans l'Absolu.
Cette expérience d'Absolu, qui n'en est pas une, se vit en dehors de toute forme. Les fonctions physiologiques, d'ailleurs, se sont quasiment arrêtées. N'ayant plus le sens de l'identité corporelle, l'arrêt, de la respiration voire des battements cardiaques, ne se traduit par aucun trouble, aucune pensée. L'Absolu, dont rien ne peut être dit, se découvre, à cet instant. Et c'est à cet instant que plus rien ne peut être comme avant et que tout est radicalement différent. Même en revenant au sein de la forme et même en revenant au sein de la personnalité, il vous sera extrêmement aisé de voir que le déroulement de votre vie ordinaire ne sera à jamais plus pareil. Il n'existe plus de possibilité de se remanifester ou de redescendre dans une quelconque personnalité, dans une quelconque lutte, puisque l'Absolu avec forme réalise un découplage des éléments qui étaient présents au sein de la personnalité et qui étaient inscrits dans votre historique ou dans votre histoire. Le contentement est total. Il ne peut plus exister aucun manque, aucune question, aucune interrogation ni, non plus, aucun doute. De là découle la Liberté la plus totale. Vous n'êtes plus du tout soumis à quelque circonstance de ce monde, tout en y étant pleinement présents.
Voici l'action du Feu Céleste, à titre individuel, qui est, en général, manifesté après l'Appel de MARIE et parfois même avant. Vous réalisez, à ce moment-là, concrètement, que ce que vous aviez toujours cherché était, effectivement, déjà là et que seul l'emplacement de la conscience n'était pas le bon. Vivant ce Feu Céleste, l'Amour devient réellement la Nature de ce que vous Êtes. Il n'existe plus aucun besoin de projeter un idéal d'Amour, ni même une conscience d'amour, ni même une Vibration, parce que cela est, à ce moment-là, la réalisation de Votre Nature, au-delà de tout Voile. Ce Réveil n'est pas simplement vous le savez, un réveil, mais vraiment la Libération qui fait de vous un Libéré Vivant. Bien-sûr, les modifications qui surviennent, aussi bien dans le corps, dans la conscience, que dans la Vie, ne dépendent plus de vous, ni de vos actions et encore moins de vos réactions. Cela a été appelé la Grâce et c'est une Grâce. Vous êtes pleinement impliqués dans la Grâce, dans la Vie et l'Amour. Et ceci est la plus belle des implications parce qu'elle ne dépend pas de l'action de la personnalité, ou même de l'âme.
Ces moments, ces paliers, cet Absolu, sont appelés à devenir de plus en plus fréquents parmi les Frères et les Sœurs incarnés. Nous l'avons déjà spécifié, l'Absolu met fin, de manière personnelle, au Choc de l'Humanité. Il n'y aura pas donc de Choc de l'Humanité, pour ceux d'entre nos Frères et Sœurs incarnés qui vivront cela avant l'Appel de MARIE collectif. La Joie, qui est Intérieure, bien sûr, ne dépend d'aucune circonstance et je dirais, même, qu'aucune circonstance, quelle qu'elle soit, ne peut altérer cette Joie. Et c'est sa caractéristique essentielle. Le Feu Céleste est la Liberté, est la Libération de tout enfermement et de toute illusion.
Rappelez-vous aussi que, parmi vous (et comme cela a été dit par d'autres Anciens), vous avez la possibilité, sans aucun jugement, de percevoir clairement, sans même le demander, ce qui est derrière toute apparence. Il vous est donné à voir ce que je pourrais appeler l'âme des Êtres, l'âme des Frères et des Sœurs incarnés. Ceci est bien au-delà de la Vision Éthérique ou de la Vision du Cœur : c'est une connaissance immédiate, ne passant par aucune perception, ni même par aucune interrogation. La Sagesse, à ce moment-là, sera votre attribut, parce que quoique vous perceviez d'un Frère ou d'une Sœur, vous savez, de manière indiscutable, qu'il ne fait partie que du même rêve que vous vivez et que vous partagez.
Le Feu Céleste va donc radicalement transformer, déjà à titre individuel, ce que vous nommez la vie, quand vous êtes de ce côté-ci du Voile. Qui existe encore, bien sûr. Les Piliers et les moyens d'y arriver vous ont été donnés depuis de très nombreux mois. Je ne reviendrai pas dessus. Mais vous ne pouvez vous tromper vous-même, dès l'instant où ne peut plus exister, en vous, la moindre question sur quoique ce soit. Et cela est naturel, ce n'est pas une volonté. Vous serez même parfois étonnés de ne pas avoir d'interrogation, ni de vous poser de question sur le sens de ce qui est à vivre et de ce que vous vivez. De plus en plus, vous manifesterez, de façon spontanée, sans le chercher, sans chercher à méditer ou à vous Aligner, cet état de Grâce. Et il vous comblera à chaque fois un peu plus. Vous serez comblés, totalement et entièrement. Ce qui pouvait vous affecter, que cela soit dans ce corps que vous habitez, ou dans vos relations, quelles qu'elles soient, disparaîtra tout simplement.
Vous serez alors, effectivement et concrètement et entièrement, devenus Transparence la plus totale. Et vous saurez aussi que, quel que soit le regard qui est porté sur vous, par un Frère ou une Sœur qui n'est pas dans le même état, dans la même Conscience, vous ne pourrez que l'Aimer. Quoiqu'il vous dise, quoiqu'il vous fasse, vous aurez définitivement dépassé l'interaction de la personnalité, dans quelque secteur que ce soit de vos vies. Si, toutefois, une émotion venait à survenir, si toutefois une interrogation, une préoccupation venait à survenir, vous constaterez par vous-même qu'en vous réinstallant, avec une facilité de plus en plus déconcertante, dans la Lumière que vous Êtes, tout cela disparait, non pas comme une fuite mais bien comme une résolution. Parce que, dans la Transparence, aucune Ombre, de quelque nature que ce soit (l'une de vos Ombres anciennes ou les Ombres projetées par les âmes qui n'ont pas encore vécu cela), ne peut, en aucune manière, rétablir l'ancien. Même si vous le vouliez, vous ne le pourriez pas, démontrant, par là-même, que ce qui se passe ne dépend plus d'aucune action / réaction, d'aucune rétribution ou d'aucune punition.
Ça veut dire que, même si vous vous forcez à agir selon une personnalité que vous avez connue, qui était la vôtre avant de vivre cela, vous ne pourrez tout simplement pas le faire. Cela sera inenvisageable et impossible à mettre en œuvre, vous apportant alors une preuve de plus, qui n'a pas besoin d'être apportée d'ailleurs, que ce qui se passe est une rupture totale de la linéarité de la personnalité. À ce moment-là, vous n'aurez même plus besoin de vivre une quelconque délocalisation de la conscience, un quelconque voyage hors du corps, que cela soit en Êtreté ou même en Astral, parce qu'absolument tout sera donné dans l'hyper présent et dans l'Ultime Présence : toutes les sources de Joie, de Plénitude, de Paix Suprême y sont.
Tout cela se déroule maintenant et, encore une fois, chacun à votre rythme. Vous saisirez aussi qu'il n'y a pas à rechercher cet état, parce qu'il est là, à volonté. Vous aurez enfin mis fin à l'illusion d'une quête quelconque. La Paix ne sera plus un objectif parce que vous serez la Paix. Ainsi est l'Appel du Feu du Ciel, ainsi est l'Appel de la Lumière, dans sa forme la plus complète. Bien sûr, vous savez que, vivant cela, votre rôle est majeur, non pas en tant que volonté personnelle ou l'expression d'une quelconque action, mais que votre état et votre Transparence agissent sur le monde, un peu à la manière dont l'Étoile SNOW vous en a parlé il y a très peu de temps (ndr : intervention du 19 août 2012). Ce que vous aurez à Cœur, à ce moment-là, c'est justement de disparaître de toute personnalité, de toute réaction. Et cela ne vous posera aucun problème, même si cela en pose, bien sûr, aux âmes des Frères et Sœurs qui ne sont pas encore cela. Et rappelez-vous, surtout, comme le disait UN AMI, qu'il n'y a rien à faire, surtout ne rien faire (ndr : intervention du 18 août 2012).
Bien sûr, vous pouvez ressentir, de plus en plus souvent, des Présences, sans même les demander, comme je l'avais expliqué, à votre gauche. Ces Présences deviendront habituelles et quotidiennes. Pour vous, la séparation Dimensionnelle aura pris fin et vous vous surprendrez, dans peu de temps, si ce n'est déjà fait, à pouvoir échanger comme vous échangez avec un Frère et une Sœur incarnés. Cela se passe de mots et cela ne passe pas par les mots, mais c'est un contact direct, qui n'est pas non plus simplement de la télépathie, mais bien une Communion directe qui s'exprime, ici-même, dans l'espace, le temps et le corps où vous êtes, puisque vous ne dépendez plus de ce temps, de cet espace et de ce corps.
Ce qui, pour certains d'entre vous, peut sembler lointain ou impossible, vous vous apercevrez que vous le vivrez sans aucune difficulté. Il n'y a rien à rechercher parce que cela est naturel, là aussi. Ainsi est l'action du Feu Céleste qui vient brûler les derniers Voiles de l'ignorance, collectivement comme individuellement. La vie deviendra Grâce pour vous et vous comblera de Grâces, non pas selon les besoins de la personnalité, mais selon la Vérité de l'Esprit. Le Samadhi n'aura même plus à être vécu en intériorité ou en intériorisation. Il sera de plus en plus permanent, quoique vous fassiez.
Même s'il existe des moments de réajustement, avec occultation de la Conscience ou incapacité à mener à bien, lors de l'Appel de la Lumière, une activité particulière, tout cela sera très vite dépassé, vous permettant de trouver la même Béatitude en regardant la Nature, en regardant le Soleil et en regardant même un Frère ou une Sœur qui s'opposerait à vous, même violemment. Vous n'êtes plus concernés par cela. Vous n'êtes pas indifférents. Vous n'êtes pas dans l'indifférence totale ou l'ignorance. Mais l'état de cette Infinie Présence et de cette Béatitude, est la réponse, et la seule réponse possible. Et cette réponse ne sera, en aucun cas, une réaction se situant à un autre niveau que cette Béatitude. Cela deviendra donc de plus en plus familier, de plus en plus quotidien.
Vous constaterez aussi qu'il ne pourra plus exister la moindre fluctuation de l'humeur, la moindre fluctuation de l'énergie vitale, de votre vitalité. Vous serez installés à tous les niveaux, dans une permanence de la Béatitude. Là est la Libération et c'est à quoi l'Appel de MARIE, ou l'Appel de la Lumière, vont vous conduire, inexorablement.
De ce détachement, et surtout de cette Béatitude, découlera la facilité de l'Ascension, la facilité de Service, au-delà de toute volonté. Le Rayonnement de cette hyper Présence ou de cette Infinie Présence, vous permettra de le sentir, non plus seulement comme une aura, mais comme un vaste champ d'énergie pouvant, concrètement et effectivement, recouvrir toute la Terre, sans aucune volonté. L'élargissement de cette Conscience, au-delà de l'aura, au-delà de tout corps subtil, vous surprendra, mais vous vous y habituerez très vite. Ainsi est l'action du Feu Céleste, ainsi est l'action de l'Infinie Présence et de l'Absolu. Vous ne pouvez, ni vous tromper, ni mettre en doute, ni même douter de ce qui se vit, pour vous. Tout cela n'est ni un rêve, ni une projection, mais bien l'action du Feu Céleste vous rendant à vous-même.
Je le répète, cet état est naturel, même s'il y a des paliers, même s'il y a des étapes. Le moment où cela est entièrement vécu, cela devient votre véritable Nature, bien loin de toute identité antérieure et bien loin de toute préoccupation antérieure. La Grâce pourvoira, réellement et concrètement, à vous donner et à vous faire vivre ce qui est nécessaire. Vous ne pourrez plus, et de moins en moins, être en aucune manière déstabilisé, par quoique ce soit. Là est la Liberté. Étant installés dans cette Ultime Présence, vous serez définitivement sortis du temps, tout en accomplissant ce que la vie vous demande d'accomplir, avec de plus en plus de facilité et de plus en plus d'évidence.
Voilà ce à quoi mes Frères et mes Sœurs, vous êtes conviés. Et cela n'est certainement pas une difficulté, certainement pas quelque chose de lointain, puisque c'est déjà là. Comme le dirait BIDI : changez de regard, tout simplement. Non pas comme une vision intellectuelle, mais, réellement, en translatant votre Conscience. Non pas par un effort, mais bien par un Abandon. Ainsi est le Feu Céleste. Vous ne serez donc plus, en aucune manière, sujet au Choc de l'Humanité. Là est le sens de l'Appel de MARIE et de l'Appel de la Lumière, à titre individuel. Nous ne doutons pas, parce que nous le voyons chaque jour, que vous êtes de plus en plus nombreux à vous Réveiller totalement. Ainsi est l'action du Feu Céleste, vous faisant découvrir la Lumière Bleue de l'Éther, la Liberté de la Lumière et de l'Amour.
Bien Aimés Frères et Sœurs, je rends Grâce pour votre écoute et pour votre Présence. Et je vous dis à très bientôt. Au revoir.




Sri Aurobindo22 Agustus, 2012 aku Sri Aurobindo. Para sadulur, ayo padha netepake kangge kita sesambetan ing Komuni lan tentrem-rahayu. ... Enggo bareng peparinge sih ... aku bakal terus saiki aku marang sampeyan ing suwene telung campur tangan (ed: campur tangan 16 Agustus, 15 Juli 2012 lan 21 Mei). Aku bakal nyoba kanggo njaga mekanisme sing kedaden. Ora ing proses gamblang amarga iki rampung dening wong ora kaetung. Aku ora teka salah siji sing njaga mekanisme sing bakal diwènèhaké marang sampeyan ndeleng, ing wektu saiki. Nanging aku bakal nyoba nulis, supaya sampeyan tondho kanggo nemtokke dhuwur cendhekke wilayah lan tondo. Kaping tartamtu, padha bakal bisa manggon lan nggambarake, kanggo sawetara ombone, ing dhisikane, nyata, lan pengalaman ing Munggah. Aku nganggo titik ing layar saka mekanisme sing njupuk Panggonan langsung eling ing asil saka tumindak cahya lan Fire benda, ing sampeyan. Yen sampeyan wis disebut (dening Mary, ing cahya utawa Star), sampeyan bakal bisa ndeleng, ing kecepatan ingkang beda for everyone, bakal gawé soko ing sampeyan. Sing soko bakal kelakon ing sampeyan nduwe siji waé. Kang, yen sampeyan setuju kanggo manggon Merdika Total. Nalika cahya Fire nutul lan yen ana, mesthi, panriman, kesadaran bakal manggon mekanisme novel. Mekanisme iki ngompliti kabeh sing kapapar iki pungkasan taun, ing kemungkinan saka Komuni, Fusion, pembubaran pindhah saka ing eling. Nanging ing kabeh iki pangolahan Komuni, Fusion, pembubaran utawa pindhah saka eling, ana isih pangertèn saka identitas lan identifikasi, sanajan identifikasi iku béda karo identifikasi sing lagi ing donya. Ana, nanging, sing numpuki, a superposition kasebut mekanisme pengalaman lan terus ono ing identitas. Ngluwihi iki pengalaman lan negara iki sampeyan wis ngalami, Fire saka Swarga, ing sawijining individu cedhak bakal bentenaken dening sawetara unsur. Iki apik banget fitur sing ngluwihi beda Samadhis. Padha basa, sing ngerti, Damai ing Supreme lan kesempatan kanggo anaa Absolute formulir. Nanging iki wangun Absolute liwat moments lan kaping nalika kanggo manggon aku nelpon negara intermediaries. Pisanan iki negara penengah, sampeyan arang banget kamungkinan kanggo duwe experienced ing, minangka mung sing bisa jeneng aktif utawa mundhut, apa ing Rosters ing meditations, utawa kita ngrungokake utawa maca kita. Iki ngilang, utawa rodok iki occultation kang biasa eling, iku langkah pisanan menyang mardika. Ngiring dening nyobi ing kang, liwat ing sabenere Komuni, ing gabungan, utawa ing dissolutions relocations, sampeyan bisa kanggo manggon, lan utamané kanggo nangkep sing urip ora winates kanggo apa ndeleng lan, paling ing awak, utawa sing wangun. Ana Mulane munculé sawetara vibrational mekanisme wis diterangake wis, kanggo akeh, akeh taun. Nanging padha njupuk sak iki wektu, karo tartamtu acuity. Lan sawetara sampeyan, ngluwihi keruwetan tartamtu kasebut pengalaman sing dikenal, lan ngluwihi Mudhun asleep miwiti kedaden ing ngendi ana mekanisme ing cara, Total mundhut kabeh tandha biasanipun, tandha iki cocog karo identitas saka wong utawa malah sing identifikasi geter saka cahya. Ing salah siji titik, ing mekanisme saka turu (kang uga, nalika ngandika, BIDI, ing Absolute) punika, lan aku ora ana tembung liyane, kaya-kaya weruh utawa reconscientiser. Wonten ing moments, iki bantalan poros (nanging ora ndeleng iku minangka urutan formal lan mlebu nalar), bakal unfold negara kang punika lorone aktif utawa ngimpi, utawa gamblang, utawa malah Turiya. Vigilance punika profoundly beda saka kabeh wis pengalaman urip. Apa mengkono ing titik, ora bisa dikombinasikaké karo sembarang wedi, ora Pitakonan. Kaya iki pengalaman njupuk Panggonan, persepsi saka supra mental, piyambak, wiwit geter awak, liwat Nada Swara, liwat pemahaman kang sumringah Crowns, bakal ilang. Cukup minangka sing ngilang kabeh gambar bisa apa wae bisa werna, apa bisa wujud. Mekanisme saka unsur banjur bandjor teko, ing badan, kang, cen, sadurunge persepsi awak ilang, menehi pratandha sawetara sing wis diterangake dening salju (ed: respon, 19 Agustus 2012). Padamelan ing urip cahya lan papat ing sampeyan wis arep ilang, supaya awak. Ngilangke bakal metu bathine. Ngilangke bakal metu emosi wae, uga sembarang Pitakonan. Eling ora durung ing beingness, iku ora outsourced. Kita saged nyebataken (arep nyebataken), Presensi Absolute utawa tanpa wates Presensi. Ana, ing titik, cetha sing pangenalan. Iki pangenalan ing dhewe de-identifikasi, identifikasi kanthi cahya ingkang geni. Nanging malah geni iki ora koyone tutul awak ing, nanging menehi minangka kejut saka Bliss kang destroys sembarang pangertèn sing apa ora, apa gesang, lan sembarang ing donya. Ora ana liyane pemahaman. Pungkasanipun, mung ana makna lan pemahaman kang saka ing cahya. Supaya ana sesanti saka cahya. Ana formulir. Ana liyane Sajarah. Ora ana liyane pikiraken. Sampeyan ora ana maneh minangka wong. Sampeyan sak iki orane tumrap sekolah sing occurs a mekanisme disebut stasis ngendi manggon kang urip, aku ngomong, tau. Anané pratandha saka awak, anané saka vibrational sinyal (mental utawa emosi), sampeyan pindhah menyang jenis wayahe, aku nelpon, ngluwihi wates ngarsane. Nalika iki tingkat bakal kelakon, bakal sok dong mirsani sing ora turu, wis ora maneh dijamin dening tindakan lan sabenere ing wayahe sing wis kebak urip. Nanging ing tingkat iki nalika dumadi rampung (pungkasan nalika ilang ing aktif utawa Absolute) sing Mei reappear, dening adoh, soko sing identitas sampun tetep ing bentuk , kang wedi. Nanging iki wedi iku mung pitakonan babagan makna apa wis kedados eling, sanajan pangenalan. Lan ana bakal koyone njupuk Panggonan ing tingkat sing liyane wis rampung, piye wae oscillation antarane eling ing pangertèn saka identitas lan eling ing arah saka Presensi Ultimate. Punika ing titik sing, yen elinga yen kita kudu tetep sepi, ing pitakonan saka identitas uga ora ngowahi iki wangun tipping bakal kelakon ing kono, bener, sampeyan bisa netepake ora apa-apa, sanadyan dhuwur utawa kurang, sanadyan identitas utawa non-identitas, kanggo nginstal ing Presensi Ultimate, ing Abode of Supreme Damai. Sampeyan kene sing performs (lan bakal temen maujud, pangarep-arep kita liyane lan liyane para sadulur) ing Absolute. Telpon saka cahya, Telpon Maria dening kawitan jeneng, malah ngluwihi saka pemahaman geter samubarang unsur, sampeyan bakal mimpin sampeyan ing batesan, kang ora siji, iki wayahe ngarsane ngluwihi wates, diiringi, cen, sing Bliss kaya ora ana liyane, ninggalake adoh sembarang pemanggih saka bungahe, sembarang pemanggih ing penggalihipun dhumateng lan kepuasan minangka eling bisa manggon dadi. Mundhut saka identitas lan mundhut saka identifikasi banjur nyeleh sampeyan ing Absolute. Iki pengalaman saka Absolute, kang ora siji kanggo manggon ing sanjabane sembarang formulir. Psikologi fungsi malih, meh padha dipenjara. Ora Duwe pangertèn saka Personal Identity, sing nolak, AMBEGAN utawa deg-degan, ora kasil sembarang alangan, pikiraken ora. Ing Absolute, boten bisa ngandika, wis ditemokake ing wayahe. Lan ing wayahe sing boten saged minangka sadurunge lan kabeh kang temen beda. Malah bali wangun lan padha bali ing pribadine, bakal gampang banget kanggo ndeleng yen Course biasa kang urip ora bakal dadi padha. Ana luwih kesempatan kanggo remanifester utawa mudhun ing sembarang karakter ing sembarang perang, kaya karo wangun Absolute tekan sing decoupling saka unsur sing padha saiki ing pribadine lan dipuntampi ing riwayat utawa ing crita. Contentment punika total. Bisa ora sembarang lack, ana pitakonan, ana pitakonan, utawa, salah siji, ora mangu. Saka Asal-Usul ing ingatase hak bebas sakabehe. Sampeyan lagi ora ing subyek marang kahanan donya, nalika présents.Voici kanthi ajeg benda Fire, individu, kang umum ditulis sawise telpon lan kadhangkala Marie sadurunge. Sampeyan éling, ing wektu iki, khusus, apa wis tansah sought iki cen wis ana lan mung lokasi eling ora apik. Sing manggen ing Fire benda, Cinta bener dadi daging apa sampeyan. Ana maneh wae kudu project becik lan cinta, utawa malah sing eling cinta, utawa malah dadi geter, amarga ing wektu iki, nampa Panjenengan alam, ngluwihi sembarang pelayaran. Jam iki ora namung ngerti, jam weker, nanging saestu mardika sing ndadekake kowe urip Liberated. Temtu, owah-owahan sing dumadi loro ing awak, ing eling, minangka ing gesang, ora ana maneh gumantung kowe, utawa tumindak malah kurang saran. Iki disebut Grace lan iki Grace. Sampeyan kanthi main ing Grace ing urip lan katresnan. Lan iki kang dadi masalah mbek sing paling ayu amarga ora gumantung ing tumindak saka pribadine, utawa malah nyawa. Iki moments, iki bantalan poros, ing Absolute, wis samesthine dadi tambah akeh umum ing antarane para sadulur incarnate. Kita wis kasebut, ing Absolute terminates kanthi pribadhi, ing kejut saka djalmo manungso. Ana bakal ora Mulane kejut djalmo manungso, sing kanggo kita para sadulur sing manggon embodied iki sadurunge telpon kanggo bebarengan Marie. Kabungahan, sing nang, mesthi, ora gumantung ing kahanan apa wae lan aku ngomong, malah, ing samubarang kahanan punapa wae, bisa ngowahi kabungahan iki. Lan iki sawijining ciri sing penting. Benda Fire punika Merdika punika mardika kabeh pager lan kabeh khayalan. Elingi ki, sing ing antaramu (lan wis ngandika dening para pinituwa liyane), sampeyan wis kesempatan, tanpa pangadilan, perceiving cetha, tanpa malah takon, apa konco kabeh penampilan. Punika tartamtu kanggo sampeyan ndeleng aku bisa nelpon nyawa saka pujangga kraton, ing nyawa saka incarnate para sadulur. Iki uga ngluwihi sesanti Etheric utawa sesanti kang manah: iki minangka kawruh langsung, ora liwat sembarang koleksi, utawa malah sembarang Pitakonan. Kawicaksanan, ing wektu iku, bakal Panjenengan ngubungake, amarga sanadyan sampeyan ndelok karo sadulur utawa Dhik, sampeyan ngerti, ngluwihi sembarang mangu, iku mung bagéyan saka ngimpi sing padha manggon lan sampeyan nuduhake. Swarga Fire bakal Mulane radikal malih ndandani wis individu apa sampeyan nelpon urip, yen sampeyan ana ing sisih pinggir Kerudung. Kang isih ana, mesthi. Tukang sokong lan carane wonten sing wis diwenehake kanggo banget akeh sasi. Aku ora bakal mbaleni iku. Nanging sampeyan bisa ora damel tiyang bodho dhewe, wayahe bisa ora ana ing kowe, pitakonan bab tindakan. Lan iki alam, iku ora bakal. Sampeyan bakal kaget kadang duwe pitakonan ora, utawa takon bab tegesé apa iku urip lan apa sing manggon. Tambah akeh, sampeyan bakal catetan, spontaneously, tanpa nyoba, tanpa nyoba meditate utawa kempal iki negara ing sih rahmat. Lan saben sampeyan isi sing liyane sethitik. Sampeyan bakal pleased, babar blas lan rampung. Sing bisa mengaruhi kowe, manawa ing awak manggon ing, utawa ing sesambetan, punapa mawon lagi, bakal langsung ilang. Sampeyan banjur bisa èfèktif lan kebak lan èfèktif, dados jèmbrèng paling lengkap. Sampeyan uga ngerti sing, punapa mawon sing dipikir sing fokus ing sampeyan, sing sadulur utawa adhine ora ana ing negara padha ing eling padha, sampeyan bisa ora tresna sing. Punapa mawon sing ngomong, punapa mawon Sampeyan, sampeyan bakal temtunipun ngluwihi ing interaksi saka pribadine, ing sembarang sektor punapa wae ing gesang. Yen Nanging, lan emosi wis kedaden, Nanging, yen pitakonan, badhan iku kedaden, sampeyan bakal bisa ndeleng dhewe sing reinstalling karo ease liyane disconcerting ing cahya Apa nalika iku katon, ora uwal minangka nanging resolusi. Amarga, ing jèmbrèng, ora Shadow samubarang alam punapa wae (siji saka telpon lawas utawa digambaraken dening jiwo sing durung ngalami iki dipengini dipengini) bisa ora, ing sembarang cara, mulihake mantan. Malah yen wanted kanggo, sampeyan bisa ora, nuduhake, kanthi mangkono, sing mengkono iku ora gumantung ing tumindak / reaksi, ora rugi utawa paukuman. Iki tegese sanajan sampeyan meksa dhewe kanggo tumindak ing pribadine sampeyan sumurup iku Yours sadurunge manggon, sampeyan mung bisa apa ora. Iki unthinkable lan mokal kanggo ngleksanakake, nalika nyediakake sampeyan karo bukti luwih, kang padha ora perlu digawe ing panggenan liya, sing kang kedados punika risak total ing linearity saka pribadine. Ing wektu iki, sampeyan ora malah kudu manggon pindhah samubarang kalbu, apa lelungan ing njaban awak, apa ing beingness utawa malah Astral, amarga pancen kabeh badhe kaparingaken ing banget saiki lan ing ngarsane Ultimate Kabeh sumber Fullness kabungahan saka Supreme Damai iku. Kabeh iki njupuk Panggonan saiki lan maneh, saben ing dhewe jangkah. Ngetik kaya ora ana kanggo nggoleki kondisi iki, amarga iku ana, ing ora. Akhire, sampeyan bakal sijine pungkasan menyang khayalan samubarang nggoleki. Tentrem ora maneh dadi target amarga sampeyan bakal tentrem. Wong iku telpon saka Fire saka Swarga, lan ing telpon saka cahya, wonten ing paling lengkap formulir. Temtu ngerti, sing manggen iku, sampeyan peran wigati, ora minangka prasetya pribadhi utawa expression saka tumindak, nanging kondisi lan jèmbrèng tumindak ing donya, namung cara Star salju sing disebutake ana wektu sethithik banget (editor Catetan: statement 19 Agustus 2012). Apa kudu Heart, wektu iki, iku mung disappearing sembarang pribadine, apa reaksi. Lan ora nimbulaké sampeyan masalah apa, malah yen ing mengkene, mesthi, menyang jiwo saka para sadulur kang durung sing. Lan elinga, utamané minangka kanca, ana apa-apa kanggo apa, utamané mengkono boten (ed: nanggepi 18 Agustus 2012) ngandika. Mesti wae, sampeyan bisa aran liyane lan liyane asring, ing saiki, tanpa malah takon, kaya aku ngandika, ing kiwa. Saiki iki dadi habitual lan saben dinane. Sing, sing dimensi misahake wis rampung lan sampeyan bakal oleh dhewe ing wektu cendhak, yen durung rampung mangkono, kanggo ijolan sing ijol-ijolan karo sadulur lan incarnate adhine. Mengkono karo tembung iku ora nembus ukara, nanging kontak langsung, kang ora mung telepathy, nanging Komuni langsung wis ditulis, tengen kene ing papan, wektu lan awak sampeyan lagi ing ngendi, awit sampeyan maneh gumantung ing wektu, papan lan awak. Kang kanggo sawetara sampeyan, uga koyone objek utawa ora, sampeyan bakal nemokake sing bakal nemu kangelan ora. Boten kanggo nggoleki amarga iku alam, banget. Supaya inggih punika Padamelan swarga Fire mung ngobong veils suwene saka ora nggatekke, bebarengan minangka individu. Urip bakal dadi Thanks banjur isi karo sampeyan Majemukan, ora miturut kabutuhan saka pribadine, nanging miturut Roh saka bebener. Samadhi ora malah kudu manggon ing utama utawa internalization. Bakal luwih permanen, punapa mawon nindakaken. Senajan ana moments saka readjustment, karo dimming kang eling utawa kasekengan kanggo ngrampungake ing telpon saka cahya, kegiatan tartamtu, kabeh iki bakal cepet ngluwihi, sing ngijini sampeyan kanggo nggoleki Beatitude padha alam nonton, nonton srengenge lan looking malah karo sadulur utawa adhine ingkang nentang sampeyan, malah violently. Sampeyan liyane ngangap babagan. Sampeyan lagi ora indifferent. Sampeyan lagi ora ing total indifference utawa ora nggatekke. Nanging kahanan ing Presensi Tanpa wates lan iki Bliss punika Jawaban, lan Jawaban mung bisa. Lan Jawaban bakal, ing kasus, karo reaksi kang ing tingkat beda saka iki Bliss. Dadi bakal dadi liyane lan liyane menowo, liyane lan liyane saben dinten. Sampeyan uga bisa nggoleki maneh ana ing fluctuation slightest ing swasana ati, ing fluctuation slightest saka penting energi, sampeyan vitalitas. Sampeyan bisa diinstal ing kabeh tingkat ing Bliss saya. Punika ing release lan iki apa telpon saka Marie, utawa nelpon cahya, sampeyan bakal mimpin, inexorably. Iki detachment, lan utamané iki Beatitude, bakal wohing ease Munggah, ease layanan, ngluwihi sembarang kontrol. Radiation saka ngarsane ngluwihi wates utawa Presensi Tanpa Winates, sampeyan bakal aran iku, ora mung minangka ora, nanging minangka kolom sungguh saka energi sing bisa concretely lan èfèktif, nutupi bumi kabeh, karo ora bakal. Ing pakaryan ndadekeke amba iki eling, ngluwihi ora, ngluwihi apa awak subtle bakal surprise sampeyan, nanging njaluk digunakake menyang cepet sanget. Supaya punika Padamelan swarga Fire, lan ing Padamelan tanpa wates lan Presensi Absolute. Sampeyan ora bisa, utawa deceive sampeyan, utawa kanggo pitakonan utawa malah mangu apa kedados kanggo sampeyan. Kabeh iki ora ngimpi, utawa nggambarake, nanging Padamelan swarga Fire kanggo nggawe dhewe. Maneh, iki kawontenan punika alam, sanajan ana tingkat, sanajan ana langkah. Yen wis kebak ngalami, iku dadi sampeyan bener alam, adoh saka apa identitas sadurungé lan adoh saka badhan sadurunge. Grace bakal nyedhiyani tenan lan concretely, banjur gawe sing manggon apa perlu. Sampeyan ora bisa, lan kurang, ing sembarang cara bisa destabilized dening tindakan. Ana Liberty. Kang diinstal ing Presensi Ultimate, sampeyan bakal temtunipun bakal metu wektu, nalika accomplishing apa urip nyuwun sampeyan nindakake luwih ease lan liyane bukti. Sing apa sandi sedulur lan sadulur, sampeyan diundang. Lan mesthi ora masalah, ora mesthi soko adoh, awit iku wis ana. Kanggo Quote BIDI: ngganti katon prasaja. Ora minangka sesanti intelektual, nanging saestu, dening translating sampeyan eling. Ora dening sembarang babagan, nanging tepak. Supaya punika Fire benda. Supaya ora bakal, ing sembarang cara, tundhuk kejut djalmo manungso. Ana pangertèn saka telpon lan telpon Marie cahya, individu. Aku ora sangsi, amarga kita ndeleng iku saben dina, sing luwih kamungkinan kanggo kanthi awaken sampeyan. Supaya punika Padamelan swarga Fire, nggawe sampeyan nemokake cahya Biru ether, ingatase hak bebas cahya lan Cinta. Sutresna para sadulur, aku menehi thanks kanggo ngrungokake lan kanggo ngarsane. Aku pitutur marang kowe banget rauh. Pamit.



***



No hay comentarios:

Publicar un comentario

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.