Translate

martes, 1 de enero de 2013

My translations into Afrikaans

 Groete aan almal. Ek is geïnteresseerd in die optel van boodskappe van engele en opgevare meesters nie, maar ook probeer om ander onderwerpe. Sommige items word ingevoer uit my ander blog, so moenie na dieselfde tema, maar ander dinge wat my interesseer

My blog is geskryf in Spaans, maar stel tekste in Frans, Engels ... Jy kan lees Google se vertaler, wat in 'n ikoon opgeneem word ..
Dit is vertalings van die Franse gemaak outomaties deur 'n rekenaar, dit wil sê, deur die vertaler van Google. Ek het nog nie in staat was om die vertalings, dus nie korrek nie, as ek wil om te vertaal in verskeie tale reg te stel, maar ek kan nie goed bemeester. Vergewe my vir die dinge reggestelde vertalings
Hoop jy dit wil hê en Ek vind dit interessant om die inhoud.

Vertaal met Google, nie reggestel of hersien die vertaling

***


RAPHAËL

 

20 septembre 2012
  Je suis RAFAËL, Archange. Bien aimés Enfants de Un, je viens m'exprimer et irradier, en tant qu'Archange de la Guérison. Permettez-moi, en un premier temps, de Communier, à vous et en vous, avant de m'exprimer. Je m'adresse à vous tous, inscrits dans un corps carboné, quant à votre conscience. Corps carboné que vous savez périssable, faillible et éphémère, au sein de lois falsifiées nommées Action / Réaction, Bien / Mal, ou Karma. Tout ce qui est périssable, tout ce qui a oublié sa connexion à La Source, est souffrance. Toute maladie, tout désordre, tout mal être ou malaise (inscrits dans la conscience de ce corps), n'est que la résultante de la mise en application de l'Action / Réaction. Il ne peut exister, en aucune manière et en aucune façon, de possibilité d'éradication de la souffrance, au sein de cette loi, car toute souffrance, et vous le savez, est remplacée par une autre souffrance, un autre mal être, un autre malaise. Nombre d'entre vous, ayant accédé au Soi et à l'Unité, ont pu observer le ralentissement des souffrances et blessures diverses, sans pour autant pouvoir faire disparaître, en totalité, cette notion de souffrance, qui est inscrite dans tout corps carboné, coupé de La Source.
Le sens de ma Présence parmi vous, avant le rendez-vous de l'Archange MIKAËL, s'inscrit dans l'explication et le vécu de l'abolition de toute souffrance. La loi de l'Action / Réaction fait que (pour le corps que vous habitez, ainsi que pour la conscience limitée) la seule issue à la souffrance est donc la réaction à une manifestation douloureuse. Que cette réaction se situe dans la chimie, que cette réaction se situe dans la Conscience, ou qu'elle se situe au niveau de ce que vous nommez Corps Subtils, quels qu'ils soient, les lois de ce monde obligent à faire appel à une logique, qu'elle soit chimique, énergétique ou liée à l'Esprit incarné. L'application de l'Action / Réaction permet de limiter et de faire disparaître une souffrance donnée et appelle donc une Guérison possible, concernant une atteinte, quelle qu'elle soit. Toute atteinte de ce corps carboné, toute atteinte de cette conscience limitée, ne sera toujours, en définitive, que le résultat de lignes de résistance ou de lignes de prédation ayant existé dans un déroulement linéaire du temps, concernant le passé de ce corps ou le passé d'autres corps, dans lesquels vous avez expérimenté l'incarnation. La solution apportée, quelle que soit la voie choisie, met fin à une problématique mais ne supprimera jamais l'ensemble des problématiques, du fait de la faillibilité, du fait de l'éphémère et du périssable de ce corps, parce qu'inscrit dans l'Action / Réaction. Quelles que soient les explications, quels que soient les moyens appliqués, ils seront toujours inscrits dans l'Action / Réaction et jamais dans l'Action de Grâce.
L'Action de Grâce résulte de la redécouverte de l'état de Grâce, ainsi que du vécu de la Grâce, permettant de transcender et d'échapper à la loi d'Action / Réaction, et de vous établir dans la loi de Grâce, loi des Enfants de la Loi de Un, que cela soit dans l'Unité, dans ses états ultimes ou dans l'Absolu. Ce qui se manifeste, sur cette Terre (et se manifestera, de façon de plus en plus évidente), en vous comme autour de vous, comme sur Terre et comme au Ciel, vient mettre fin à l'Action / Réaction, remplaçant celle-ci par la loi de Grâce. Tout ce qui est résistance, dès l'instant où vous y opposez une chimie, une conscience, une explication, ne fait, en définitive, qu'équilibrer cette ligne de résistance, la faisant, dans l'apparence, disparaître de ce corps, comme de cette conscience limitée. Mais il n'existe pas de possibilité d'éradication, et donc d'abolition, de la souffrance. La souffrance résulte (au-delà de la ligne de résistance en cause dans telle affection) et seulement, en définitive, de la rupture de l'immortalité, de la rupture de la Conscience Éternelle, de l'enfermement, de l'isolement, et de l'ignorance de ce que vous Êtes.
Dès l'instant où vous découvrez le Je Suis, le Je Suis Un, et l'Absolu, ce qui est appelé l'Action / Réaction ne peut plus maintenir son Action ou sa Réaction, aussi bien dans ce corps que dans cette conscience limitée dépendante de ce corps. L'Action Mikaélique, l'Action totale de la Lumière de La Source, venant réaliser le Serment, permet d'envisager la Guérison définitive de toute résistance, de toute altération de la loi de Un. Pour cela, il est évident que la conscience doit cesser de fonctionner selon ce principe d'Action / Réaction. Nombre d'humains ayant été incarnés et, aujourd'hui, faisant partie d'Assemblées de Lumière, vous ont entretenu d'un certain nombre d'Éléments concernant la fin de toute résistance, la fin de toute prédation, et le retour à une autre Dimension, Libérée et Libre, inscrite sous l'égide de la Loi de Grâce qui est Liberté et Libération. En ce qui concerne ce corps que vous habitez, en ce qui concerne la part limitée et éphémère de ce que vous Êtes, présente et inscrite dans votre réalité tridimensionnelle, elle doit permettre l'Action de cette Lumière, l'Action de l'Amour. Pour cela, et vous vous en rendrez compte par vous-mêmes, il est indispensable de rester tranquille, de ne pas réagir, de ne pas chercher une réaction à une souffrance. Cela demande un apprentissage, du fait de cette nouveauté, pour vous, dans cette conscience limitée, du retour de la Lumière, en totalité. Cela fait appel à votre propre expérience et non pas à une quelconque croyance.
Laisser agir la Lumière, par l'Abandon à la Lumière (et, possiblement, par l'Abandon du Soi), vous permettra de constater, par vous-mêmes, par l'expérience, que les zones de résistance, les zones de souffrance, disparaissent d'elles-mêmes, dès l'instant où vous acceptez de ne rien faire. Ceci deviendra de plus en plus évident à votre conscience. L'atteinte de l'intégrité physique ou psychique qui pourrait apparaître en tout corps de cette Terre, durant la période allant de l'intervention de MIKAËL jusqu'au solstice d'hiver, vous permettra de Libérer toute résistance, par la non action, par l'Amour, par la Paix (ndr : du 22 septembre au 21 décembre 2012). Si certaines formes carbonées (la vôtre ou celles qui vous sont connues) venaient à manifester des résistances plus fortes, et donc des souffrances plus fortes, il vous conviendra de vous repositionner, car toute manifestation de résistance, de souffrance, présente dès cette date, ne fera que traduire, en vous, la manifestation de l'expression de vos propres résistances, de vos propres lignes de prédation, de vos propres enfermements. L'Action de la Lumière Vibrale n'est pas, bien sûr, de rendre malade, mais simplement d'éclairer, parfois de façon violente, ce qui doit l'être, au niveau des dernières zones d'Ombre, de ce corps ou de votre conscience limitée.
L'expérience qui est à vivre, ce qui est à mener, va vous permettre d'observer clairement, par Transparence et par Humilité, ce qui se déroulera, dans ce corps et cette conscience limitée, dans le cadre des opérations en cours, dans peu de jours, par la Lumière elle-même. Il est donc souhaitable de redéfinir vos stratégies d'adaptation, concernant cette période limitée de temps, dans laquelle la Guérison, totale et définitive, surviendra. Toute résistance survenant en ce corps vous laissera le choix d'agir selon le cadre de l'Action / Réaction, mais bien plus, de manière facile et évidente, si vous l'acceptez, par l'Action de Grâce. L'Action de Grâce n'est pas une action et encore moins une réaction, c'est, justement, l'Abandon du Soi et l'Abandon à la Lumière qui permettront de vérifier (dans votre corps, comme dans votre conscience limitée) l'action et l'efficacité de la Lumière, de loin supérieure à l'Action / Réaction. Ceci n'empêche pas, dans les moments où les Éléments agiront en vous, selon des modalités qui vous sont propres, de vérifier, par vous-mêmes, la différence entre l'Action / Réaction (que votre réaction fasse appel à la chimie, à l'énergie ou aux différentes enveloppes subtiles) par rapport à l'efficacité de l'Action de Grâce. Il vous appartiendra, à travers signes et symptômes (dont certains vous ont été définis par le Commandeur), de voir, en vous, clairement, où vous vous situez : dans l'Action / Réaction ou dans l'Action de Grâce (ndr : intervention de O.M. AÏVANHOV du 2 septembre 2012). Il n'y aura pas de demi-mesure : ce qui résiste (en vous, comme sur la Terre) sera définitivement aboli par l'ensemble des Éléments Libérés de la Terre, nommés Cavaliers de l'Apocalypse. Ces Éléments activent, sur Terre, le Son. Bien évidemment, aussi, en vous, le monde n'étant qu'une projection de votre propre conscience. Dès l'instant où vous aurez la preuve, formelle et évidente, de la différence entre l'Action / Réaction et l'Action de Grâce (parce que celle-ci se déroulera dans votre propre champ d'expérience, nommé le corps et nommé la conscience limitée), il vous deviendra de plus en plus évident que la Lumière est Guérison, dès l'instant où vous acceptez de jouer la Transparence, de devenir Transparent et de ne pas vouloir vous opposer à l'Action de la Lumière.
Les manifestations (que cela soit de ce corps, comme de cette conscience limitée) ne sont là que pour attirer votre Attention et décider, au sein de votre Conscience éternelle, quel type d'Intention vous allez émettre, vous permettant, de manière formelle, de vous définir, de vous identifier, au sein de cette forme limitée, en tant qu'Être illimité ou non. Le vécu de votre expérience (fonction, bien-sûr, de la part des Éléments présents en vous, résistant ou non dans leur aspect limité), aussi, traduira, pour vous, la capacité à voir de plus en plus clair et, encore une fois, à vous positionner, sans aucun doute possible, dans la Guérison, dans l'abolition de toute souffrance. Cela ne veut pas dire, selon votre logique humaine, qu'une maladie ou qu'un trouble disparaitra instantanément, mais vous constaterez par vous-mêmes que, quelque soit le trouble, quelle que soit la persistance d'une douleur ou d'un mal être ou d'un malaise, vous deviendrez capable de vous distancier de toute souffrance perçue, de toute souffrance réelle. Comme cela s'est produit pour beaucoup d'entre vous ayant appliqué le principe de la réfutation, il vous a été possible d'identifier l'Action de votre propre mental comme extérieur à ce que vous Êtes. Le mental pouvait continuer à se manifester, sans toutefois perturber ce que vous Êtes, en Vérité. Il en sera de même, quels que soient les signes de ce corps, quels que soient les signes de la conscience limitée. L'apprentissage de cela, dans ce laps de temps est, je dirais, fondamental et capital pour vous permettre de vous ajuster à ce que vous Êtes, au-delà de toute croyance. Toute manifestation semblant évoquer une atteinte, quelle qu'elle soit, même parmi ce que vous pourriez nommer les plus graves, engageant un pronostic vital ou engageant une souffrance extrême, vous permettra de vous définir et d'observer, par vous-même, où vous vous situez par rapport à la souffrance, par rapport à la Guérison, par rapport au corps, comme par rapport à la conscience limitée. Identification à cela est donc résistance à l'Eternité. Désidentification à cela est entrer dans la Demeure de Paix Suprême où nulle souffrance ne peut venir perturber ce que vous Êtes, en Vérité.
Ainsi, votre déroulement et votre histoire personnelle correspondant à ces temps particuliers, vous donnera une occasion unique de vous positionner et de vous définir au-delà de ce corps, au-delà de cette conscience limitée et au-delà de toute causalité. Ceci représente l'Ultime expérience vous amenant à vous établir dans ce que vous Êtes, au-delà de toute Illusion, si telle est votre Vérité, si tel est votre choix, et si tel est votre Accomplissement. Quelle que soit le type de manifestation (corporelle ou plus subtile), l'ensemble de ces manifestations, quelles que soient leur localisation et intensité, quelle que soit, selon votre échelle de valeur, la gravité, vous amèneront à vous poser la question de votre Éternité et à vous poser la question : « qui êtes-vous ? ». À travers ce questionnement, et la réponse obtenue par l'effet sur le corps ou sur la partie limitée souffrante, vous vous ajusterez à votre propre Éternité. Mes mots s'arrêtent là. J'ouvre, avec vous, un espace de questionnement si toutefois vous n'aviez pas tout à fait saisi les mots que j'ai prononcés.
Question : tenter de se guérir avec des cristaux est une réaction ?
Oui, mais pratiquer cette expérience vous permettra de vous ajuster, au mieux, en définissant ce qui se produit par l'action des structures cristallines, en comparaison à ce qui se produira par l'Abandon du Soi et l'Abandon à la Lumière. Les deux expériences vous permettront de vivre la réalité de ce qu'est l'illusion et la réalité de ce qu'est la Guérison.
Question : Quelle doit être l'attitude des professionnels de soins ?
Enfant de la Loi de Un, ce que j'ai exprimé concerne chacun, face à soi-même. Ceux qui œuvrent au sein des actes de guérison, quels qu'ils soient, n'ont rien à changer par rapport à cela. Je parle bien de vous, individuellement, et de vous avec vous seul. Les relations à l'autre, dans un acte visant à limiter la souffrance et à apporter une guérison par l'Action / Réaction, ne concerne que l'autre, même si vous êtes celui qui a cette connaissance permettant de l'appliquer. Vous ne pouvez décider pour l'autre. Vous ne pouvez Guérir l'autre par votre propre expérience de Lumière.
Question : en cas de souffrance physique intense, comment s'Abandonner à la Lumière ?
Cela a été défini de multiples façons, ces derniers mois. Ce n'est pas une pratique. C'est un état de confiance (absolue, totale et irréversible) en la Lumière. Tant qu'il existe une souffrance physique, je le répète : il y a résistance. Cela ne doit pas appeler une quelconque culpabilité, ni même une responsabilité, mais bien vous montrer où vous êtes, par rapport à la Lumière, et la distance qu'il vous reste à découvrir. Les circonstances particulières et exceptionnelles démarrant dès l'intervention de MIKAËL, vous rendront, en quelque sorte, cette compréhension et ce vécu, beaucoup plus faciles que jusqu'à présent (ndr : voir la note en bas de page).
Question : vous parlez de distance à parcourir alors qu'on nous dit qu'il n'y a pas de chemin.
Exactement, mais je m'adressais à ta personnalité qui s'exprime, qui, elle, considère qu'il y a une distance. Sinon, de quoi souffrirais-tu ?
Question : qu'en est-il des maladies qui sont liées à l'âge, comme les rhumatismes ?
Je réexprime ce que j'ai exprimé : dans l'Abandon à la Lumière et dans l'Abandon du Soi, quelles que soient la douleur et la souffrance, se placer au niveau de l'Illimité met fin à l'action de la souffrance sur le corps, comme sur la personnalité. Cela ne veut pas dire qu'une articulation, dans ce cas précis, va se régénérer, mais qu'elle n'affectera plus, au niveau des signaux donnés : la conscience même de la douleur disparaitra. Il n'existera pas de meilleure preuve ultime de ce que vous Êtes.
Question : l'absence de signes physiques signe-t-elle l'atteinte d'un certain niveau d'Abandon?
À partir de la date du 22. Avant, non
(ndr : 22 septembre 2012). Vous avez certainement connaissance, parmi vos proches, de corps physique en bon état, de conscience limitée semblant en bon état, et pourtant œuvrant à l'inverse de la Lumière. Cela ne sera plus le cas après le 22 et, en conséquence, ce qui vous sera donné à vivre, à voir et à éprouver, montrera (bien sûr, si vous n'êtes pas encore Absolu au sein d'une forme) ce qu'il peut exister comme résistance ou prédation, en vous.
Question : il y aura donc davantage de morts liées à des maladies brutales ?
La mise en action de la Libération par les Cavaliers de l'Apocalypse (ou Éléments Archétypiels) se traduit déjà, sur cette Terre, par nombre de signes visibles, se traduisant, pour vous, par ce que vous appelez pollution des airs, pollution du ciel, mouvements de la Terre, apparition de virus, apparition de maladies. La modification du manteau Terrestre s'accompagne d'une fragilisation de la zone du chakra du Cœur pour celui qui n'est pas prêt à Abandonner son Cœur, à Abandonner le Soi, et à s'Abandonner à la Lumière. Il est donc, bien sûr, évident que nombre de manifestations, liées aux causes de la souffrance même, seront de plus en plus apparentes et évidentes. Comme cela a été signifié, les Éléments ne pourront avoir, sur vous, aucune action, dès l'instant où vous êtes Abandonnés à la Lumière et dès l'instant où vous Abandonnez le Soi. Seules les résistances, seules les prédations, occasionneront des troubles. N'oubliez pas, d'autre part, que dans cette phase précise, ont commencé les mécanismes d'Ascension, ne concernant aucunement ce qui est limité et éphémère, en tout cas pour les formes de vie ayant décidé consciemment de quitter cet éphémère, quel qu'en soit l'agent (géophysique, cosmique, viral ou autre). L'expression violente de certaines résistances, agira, comme vous l'observez sur cette Terre, par des manifestations de violence liées aux croyances persistantes en des illusions. Ceci n'est pas l'expression de la Lumière mais bien la Réaction à la Lumière, induite par des croyances.
Question : il peut y avoir des réactions de l'ordre du mental, de la psyché ?
En totalité. Il y aura résistance ou Abandon. La résistance, quelle qu'elle soit, ne pourra plus s'accommoder d'une opacification et d'une soustraction à l'évidence. Ce qui signifie que tout ce qui était caché, à ce niveau-là, contenu sous forme de haine ou de violence Intérieure, se manifestera à l'extérieur. Tout ce qui vous a été expliqué, tout ce qui vous a été donné comme ultime enseignement sur les différents Yogas (postures, gestes, pratiques), n'est pas fait pour guérir ou pour s'opposer, mais bien pour favoriser l'établissement de l'Abandon et la compréhension des expériences personnelles que vous aurez à vivre. Le travail que vous avez accompli, à l'échelon collectif et individuel, a permis de limiter cette période à sa plus limitée expression temporelle. Mais il faut passer par le chas de l'aiguille.
Nous n'avons plus de questionnement, nous vous remercions.
Bien aimés Enfants de la Loi de Un, partageons un moment de Communion et, si vous le souhaitez, de Fusion, Ensemble.
... Partage du Don de la grâce ...
Je suis l'Archange RAFAËL et je salue, en vous, la beauté de votre Éternité. À bientôt.





RAPHAEL

 
September 20, 2012 Ek is RAFAEL, Aartsengel. Geliefde Kinders van A, ek het net myself uitdruk en uitstraal as 'n aartsengel van genesing. Laat my eerste van die nagmaal aan julle en in julle, voordat ek kommentaar lewer nie. Ek spreek julle almal wat ingeskryf is in 'n koolstof liggaam, op jou gewete. Koolstof liggaam wat jy weet bederfbare, feilbare en kortstondig in vervals die naam Aksie / Reaksie, Wel / Evil Karma of wette. Al wat bederfbare, is al wat vergeet het om sy verbinding met die bron, lyding. Enige siekte, kwaal, enige ongemak of ongemak (geregistreer in die bewussyn van die liggaam), is net die gevolg van die implementering van die aksie / reaksie. Daar kan op enige wyse en in enige moontlike manier uit te roei lyding in hierdie wet, want alle lyding, en jy weet dit word vervang deur 'n ander pyn, nog 'n bose wese, 'n ander ongemak. Baie van julle wat by die Self en Eenheid in staat was om die stadige en lyding verskeie beserings in ag te neem, sonder om heeltemal te verdwyn, die idee van lyding, wat in al die koolstof liggaam ingesluit word sny uit die bron. Die betekenis van my teenwoordigheid by julle, voordat die aanstelling van die Aartsengel Mikael, is deel van die verklaring en ervaring van die afskaffing van lyding. Die wet van Aksie / Reaksie feit dat (vir die liggaam wat jy leef, en vir die beperkte bewussyn) die enigste manier om uit lyding is die reaksie op 'n pynlike gebeurtenis. Hierdie reaksie is in chemie, hierdie reaksie lê in die bewussyn, of dit is op wat jy noem subtiele liggaam, wat ook al die wette van hierdie wêreld nodig het om te bel logiese, of chemiese, energie of wat verband hou met die Gees vlees. Die implementering van die aksie / reaksie word gebruik om te beperk en te verwyder 'n gegewe lyding en daarom is bekend as 'n moontlike genesing op 'n oortreding wat ook al. Enige skending van hierdie koolstofhoudende materiaal, die bereiking van hierdie beperkte bewustheid sal steeds uiteindelik die gevolg van weerstand lyne of lyne van roofdiere wat bestaan ​​het in 'n lineêre vloei van tyd, oor die verlede van die liggaam of verby ander liggame, in wat jy ervaar het die inkarnasie. Die oplossing, wat ook al die gekose pad, beëindig 'n probleem, maar verwyder nie al die probleme, as gevolg van die feilbaarheid, as gevolg van die efemere en die bederfbaarheid van die liggaam nie, want wat in Aksie / reaksie. Wat ook al die verduideliking, wat ook al die middele wat gebruik is, is hulle steeds ingeskryf is in die Aksie / Reaksie en nooit in die aksie Grâce.L 'Thanksgiving te danke aan die herontdekking van die staat van genade, en die ervaring van genade, te bowe te kom en ontsnap die wet van aksie / reaksie, en stel jouself in die wet van genade, die reg Kinders van die wet van een, is dit in die eenheid, in sy finale state of die Absolute. Dit word gemanifesteer op hierdie aarde (en openbaar, sodat meer en meer voor die hand liggend) in jou en rondom jou, as op aarde soos in die Hemel, beëindig word deur die optrede / reaksie om dit te vervang deur die wet van die genade. Al wat weerstand vanaf die oomblik wat jy beswaar chemie, 'n bewussyn, nie 'n verduideliking nie, uiteindelik, dat die balansering van die weerstand lyn, maak, in voorkoms, verdwyn uit die liggaam, as hierdie beperkte bewustheid. Maar daar is geen moontlikheid van uitwissing, en dus afskaffing van lyding. Lyding resultate (buite die lyn van weerstand wat betrokke is in so 'n toestand) en net in die einde van die afbreek van die onsterflikheid van die afbreek van die ewige bewussyn van die bevalling, isolasie, en onkunde van wat jy is. Van die oomblik wat jy ontdek die Ek is, ek is die een en die Absolute, wat genoem word die Aksie / reaksie kan nie langer in stand te hou sy of haar optrede Reaksie, beide in hierdie liggaam en in hierdie beperkte bewustheid afhanklik van die liggaam. Die Aksie Michaelic, die totale aksie van die lig van die Bron van die bereiking van die eed, kan die finaal genees van enige krag om te oorweeg, enige verandering van die wet van Een Vir hierdie, is dit duidelik dat bewussyn moet ophou om te werk op die beginsel van aksie / reaksie. Aantal mense is vergestalt en nou deel van die Assemblies of Light, jy het beheer 'n aantal van die items op die einde van alle weerstand, die einde van enige roofdiere, en terug te keer na 'n ander dimensie, vry en vry, geregistreer onder die vaandel van die wet van Grace is vryheid en bevryding. Ten opsigte van hierdie liggaam wat jy bewoon, ten opsigte van die beperkte hoeveelheid en kortstondige wat jy is nie, en dit sluit in jou drie-dimensionele werklikheid is, moet dit toelaat dat die lig Aksie, Aksie van die Liefde . Om dit te doen, en jy sal besef vir jouself, is dit noodsaaklik om stil te bly, om nie te reageer nie, nie 'n reaksie op lyding te soek. Dit vereis leer, as gevolg van die nuwigheid, vir jou, hierdie beperkte bewussyn, die terugkeer van die lig in volle. Dit maak gebruik van jou eie ervaring en nie aan enige geloof. Laat die lig, die oorgawe aan die lig (en moontlik deur die afskaffing van die Self), sal jy sien deur julle, deur ervaring, wat die gebiede van krag, gebiede ly , verdwyn op hul eie, vanaf die oomblik dat jy dit eens niks te doen nie. Dit sal toenemend duidelik jou gewete. Bereiking van fisiese of sielkundige integriteit wat verskyn in enige liggaam van hierdie aarde gedurende die tydperk van intervensie Mikael tot die winter solstice, sal jy die vrylating van alle weerstand, nie aksie deur die liefde, vir Vrede (ed: van 22 September - 21 Desember 2012). Terwyl sommige koolstof vorms (joune of diegene wat bekend is) het sterker weerstand, en dus sterker lyding te wys, stem jy jouself te herposisioneer as vir weerstand, lyding, vanaf hierdie datum, sal slegs daartoe lei dat jy, word die openbaring van die uitdrukking van jou eie krag, jou eie lyne van predasie, jou eie incarcerations. Deel van die vibrasie-Light is nie, natuurlik, maak jou siek nie, maar net om te verduidelik, soms gewelddadig, wat moet wees op die vlak van die laaste gebiede van die skaduwee van die liggaam of jou beperkte bewustheid. Die ervaring is om in te woon, wat gedoen moet word, sal jou toelaat om te sien duidelik deur deursigtigheid en nederigheid, wat sal plaasvind in die liggaam en die beperkte bewussyn, as deel van die voortgesette bedrywighede in n paar dae, die lig self. Dit is dus wenslik om jou strategieë vir hierdie beperkte tydperk van die tyd waarin genesing, totaal en finaal voorkom te herdefinieer. Enige weerstand wat in die liggaam verlaat jy die keuse om op te tree as deel van die aksie / reaksie, maar baie meer, in 'n maklike en voor die hand liggend, as jy saamstem, deur Thanksgiving. Die Thanksgiving is nie 'n aksie en nog minder 'n reaksie, dit is juis die afskaffing van die self en oorgawe aan die lig sal sien (in jou liggaam, en in jou beperkte bewussyn) aksie en doeltreffendheid van die lig, baie beter as die Aksie / reaksie. Dit belet nie, in daardie oomblikke wanneer die items wat jy sal optree op maniere wat jy is skoon, kyk, vir jouself, die verskil tussen die Aksie / Reaksie (maak jou reaksie met betrekking tot chemie, die energie of subtiele verskillende koeverte) vergelyk met die doeltreffendheid van Thanksgiving. Dit is vir jou, deur tekens en simptome (sommige van wat jy het gedefinieer is deur die bevelvoerder), sien jy duidelik waar jy is in die Aksie / Reaksie of Thanksgiving (ed: ingryping OM AIVANHOV September 2, 2012). Daar sal geen half maatreëls: wat weerstaan ​​(as jy wil op aarde) sal permanent afgeskaf word deur al die elemente Bevry van die aarde, die naam van ruiters van die Apokalips. Hierdie elemente aktiveer op aarde Sound. Natuurlik, as jy in die wêreld is net 'n projeksie van jou eie bewussyn. Van die oomblik wat jy het die bewys, formele en voor die hand liggend, die verskil tussen die Aksie / Reaksie en danksegging (omdat dit plaasvind in jou eie gebied van ervaring, aangestel liggaam en aangestel beperkte bewustheid), sal jy meer en meer duidelik dat die Lig Healing, vanaf die oomblik dat jy instem om die deursigtigheid te speel, om deursigtige en nie wil hê dat die optrede van die lig te staan. Demonstrasies (hetsy in die liggaam, as hierdie beperkte bewustheid) is net om jou aandag te trek en te besluit, in jou ewige bewussyn, watter soort van voorneme jy sal aan u uitgereik word, formeel, om jou te definieer, te identifiseer, binne hierdie beperkte vorm, as onbeperk of nie. Die ervaring van jou ervaring (afhangende natuurlik van die elemente wat teenwoordig is in jou, bestand is of nie in hul beperkte aspek), beteken ook nie, want jy het die vermoë om meer duidelik te sien, en sodra tyd om jouself te posisioneer, sonder twyfel, in die genesing, in die afskaffing van lyding. Dit beteken egter nie, volgens jou menslike logika, 'n siekte of 'n siekte verdwyn onmiddellik, maar jy sal self sien dat, wat ook al die wanorde, ongeag van die voortbestaan ​​van die pyn of ongesteldheid of ongemak, word jy om jouself te distansieer van die lyding beskou enige werklike lyding. Soos gebeur het met baie van u aansoek gedoen het om die beginsel van die stryery het, was dit moontlik om die aksie buite jou eie verstand te identifiseer as wat jy is. Die gedagte kon voortgaan om plaas te vind, sonder om dit wat jy is nie, Waarheid. Dit sal dieselfde wees, ongeag van die tekens van die liggaam, ongeag van die tekens van beperkte bewustheid. Leer van hierdie, in hierdie tydperk van die tyd, dink ek, fundamentele en kapitaal te laat om aan te pas by wat jy is, ongelooflik. 'N skyn gebeurtenis roep 'n aanval hoegenaamd, selfs van wat jy kan noem die mees ernstige, met 'n lewensbedreigende of die pleeg van uiterste pyn, sal toelaat om te definieer en te onderhou vir jouself waar jy staan ​​in verhouding tot lyding, in vergelyking met heling, deur die liggaam, in vergelyking met die beperkte bewustheid. Identifikasie wat bestand is teen die ewigheid. Disidentification met dit wat in die woning van Hooggeregshof Vrede waar geen lyding kan versteur jy in die waarheid. Sodat jou gedrag en jou persoonlike geskiedenis vir hierdie spesiale tye sal gee jou 'n unieke geleentheid om jouself te posisioneer en te definieer jouself buite die liggaam, buite hierdie beperkte bewustheid en bo alle oorsaaklikheid. Dit is die uiteindelike ervaring bring jy los in wat jy is, bo alle illusie, as dit jou waarheid, as dit is jou keuse, en as dit is om jou prestasie. Wat ook al die aard van die byeenkoms (of subtiele liggaam), al hierdie gebeure, ongeag hul ligging en intensiteit, wat ook al, afhangende van jou waarde skaal, swaartekrag sal neem om die vraag te vra Jou ewigheid en die vraag te vra: "Wie is jy? ". Deur middel van hierdie vrae, en die reaksie van die uitwerking op die liggaam of op die beperkte lyding deel, sal jy aan te pas by jou eie ewigheid. My woorde daar stop. Ek maak met jou 'n ruimte vir ondervraging, maar as jy nie heeltemal die woorde verstaan ​​wat ek gesê het. Vraag: probeer om te genees met kristalle is 'n reaksie Ja, maar hierdie praktyk ervaring wat jy sal pas by jou, op sy beste, deur te definieer wat geproduseer word deur die optrede van die kristal strukture in vergelyking met wat sal gebeur deur? verlating en Self-oorgawe aan die lig. Beide eksperimente sal help jy ervaar die realiteit van wat die illusie en realiteit van wat Guérison.Question: Wat moet die houding van die professionele versorging van die kind wees Wet One, wat Ek het vir elke gesig jouself. Diegene wat werk in dade van genesing, wat hulle ook al is, het niks om te verander in verhouding tot dit. Ek tot julle spreek, individueel en saam met jou alleen. Verhoudings met mekaar, in 'n daad van die lyding te beperk en genesing te bring deur middel van die aksie / reaksie, het slegs betrekking op die ander, selfs as jy is die een wat die kennis wat dit het om te implementeer. Jy kan besluit om vir 'n ander. Jy kan genees 'n ander deur jou eie ervaring Lumière.Question: wanneer intense fisiese lyding, hoe om die lig te laat vaar Dit is gedefinieer in baie maniere in die afgelope maande?. Dit is nie 'n praktyk. Dit is 'n toestand van vertroue (absolute, totale en onomkeerbare) in die lig. As dit is 'n fisiese pyn, ek herhaal: daar weerstand. Dit moet nie noem enige skuld, of selfs 'n verantwoordelikheid, maar om jou te wys waar jy is in verhouding tot die lig, en die afstand wat jy het om te ontdek. Spesiale en uitsonderlike omstandighede vanaf die ingryping Mikael jy maak, een of ander manier, die begrip en ervaring, baie makliker as voorheen (redakteur se nota: sien nota hieronder). Vraag: Jy praat afstand te reis wanneer ons meegedeel dat daar geen chemin.Exactement, maar ek aangespreek wat uitdrukking gee aan jou persoonlikheid, wat dit is van mening dat daar 'n afstand. Indien nie, doen wat jy ly Vraag: Wat van siektes wat ouderdom-verwante, as ek weer uitgespreek rumatiek wat ek uitgespreek: Drop in die lig en in die afskaffing van die self, ongeag die pyn en lyding, staan ​​by die Unlimited beëindig die optrede van die lyding van die liggaam, soos in persoonlikheid. Dit beteken nie dat 'n gesamentlike, in hierdie geval, sal herstel, maar geen invloed op die sein gegee: die bewussyn van die pyn verdwyn. Die afwesigheid van fisiese tekens onderteken het 'n sekere vlak van Verlating Van die 22 bereik: Daar sal geen beter uiteindelike bewys dat jy Êtes.Question wees. Voor, nie (ed: September 22, 2012). Jy weet beslis, uit jou familie, fisiese liggaam in 'n goeie toestand is, beperkte bewustheid was in 'n goeie toestand is, en nog besig om in teenstelling met die lig. Dit sal nie die geval is na 22, en daarom sal dit gegee word om in te woon, om te sien en te beleef, wys (natuurlik, as jy nie in 'n absolute vorm) wat dit kan bestaan ​​as weerstand of roofdiere in vous.Question: daar sal meer sterftes wat verband hou met skielike siekte Die bediening van die vrystelling deur die ruiters van die Apokalips (of elemente Archétypiels) resultate reeds? op hierdie aarde, deur die aantal sigbare tekens, hetsy vir jou, vir wat jy noem lugbesoedeling, besoedeling van die lug, die bewegings van die Aarde, virus uitbreek, die uitbreek van siektes. Die verandering van die aarde mantel word vergesel deur 'n verswakking van die gebied vir die hart chakra is nog nie gereed om sy hart te laat vaar, die self te laat vaar, en die lig te laat vaar. Dit is, natuurlik, voor die hand liggend dat baie gebeure wat verband hou met die oorsake van lyding self, sal meer duidelik en voor die hand liggend. As bedien is, sal die elemente nie op jou, geen aksie, die oomblik wat jy te lig oorgebly en van die oomblik dat jy vaar Self. Slegs resistors, net roofdiere, sal veroorsaak dat die moeilikheid. Onthou, aan die ander kant, in hierdie spesifieke fase begin meganismes Hemelvaart, nie op enige voorwaardes beperk en van korte duur, ten minste vir die lewe vorm wat doelbewus besluit om hierdie kortstondige te verlaat ongeag van die agent (geofisika, kosmiese, virale of ander). Die gewelddadige uitdrukking van weerstand, sal, as jy waarneem op aarde, deur die uitbreek van geweld wat verband hou met aanhoudende oortuigings illusies. Dit is nie die uitdrukking van die lig nie, maar die reaksie op die lig, veroorsaak deur croyances.Question: daar kan wees reaksies oor die gedagte, die psige in almal?. Daar sal weerstand of staking wees. Weerstand hoegenaamd nie in staat wees om 'n vertroebel en aftrek van die voor die hand liggend te akkommodeer. Dit beteken dat alles wat weggesteek is op hierdie vlak, die inhoud in die vorm van haat of Huishoudelike geweld sal openbaar aan die buitekant. Alles wat gesê is, alles wat aan jou gegee is as die uiteindelike onderrig verskeie Yogas (houdings, gebare, praktyke) is nie gemaak om te genees of te bestry nie, maar te bevorder van oorgawe en begrip van persoonlike ervarings wat jy het om te lewe. Die werk wat jy gedoen het, die individuele en kollektiewe vlak, het 'n beperkte hierdie tydperk tot sy beperkte tydelike uitdrukking. Maar jy het om te gaan deur die oog van die naald. Ons het meer vrae het, kan remercions.Bien geliefde kinders van die wet van een, deel 'n oomblik van die nagmaal, en as jy wil, Fusion Ensemble. ... Deel van die geskenk van genade ... Ek is die aartsengel Rafael en ek groet julle in die skoonheid van jou ewigheid. Sien julle binnekort.

***

 
THÉRÈSE DE LISIEUX


 
31 octobre 2012
Je suis THÉRÈSE DE LISIEUX et je vous adresse tout l'Amour et la Lumière que nous sommes. Ce que j'aurais à vous dire s'inscrit dans la suite de mes deux dernières interventions et, bien sûr, dans la suite de ce que vous a dit ma Sœur Étoile GEMMA (ndr : GEMMA GALGANI). Mes mots seront beaucoup plus courts que les siens, parce qu'ils seront portés, à vous et en vous, d'ores et déjà, par notre Communion d'Amour. Vivons donc, ensemble, ce moment d'Amour et de Communion.

... Partage du Don de la grâce ...

Je vais donc vous parler, dans cet état de Communion, avec vous, de ce que représente se donner à l'Amour. Se donner à l'Amour, c'est vivre la Joie et cette Jouissance Intérieure permanente qui fait que tout ce qui est des occupations de notre quotidien, sur Terre, quand nous y sommes, se vit dans le même état, dans la même humeur. Se donner à l'Amour, c'est, quelque part, se donner à soi-même pour, finalement, s'Abandonner. C'est devenir insignifiant pour être Tout. C'est disparaître de la personne, tout en étant une personne, pour apparaître dans sa propre Éternité. Ce que nous sommes est Amour, comme disait ma Sœur GEMMA, et se donner à l'Amour, c'est une forme de réciprocité. C'est reconnaître l'Amour partout, même au-delà des apparences les plus funestes. Je vous renvoie pour cela à ce que j'ai pu écrire, très jeune, quand je décidais de prier (c'était mes mots) et de m'occuper d'un certain nombre de prisonniers qui avaient accompli des méfaits, parce que je pensais sincèrement que ces êtres-là avaient peut-être le plus besoin d'Amour. Non pas d'une aide, au sens où on pourrait l'entendre, au niveau humain, mais bien de mon état d'Amour, en prière, pour eux.
Se donner à l'Amour, c'est cela. C'est accepter et reconnaître que tout Frère ou Sœur qui, apparemment, n'est pas dans l'Amour, s'est perdu lui-même, ne se reconnait pas en l'Amour et y met une telle opposition que la seule solution, c'est, justement, l'Amour. Quand vous acceptez de voir les choses ainsi (parce qu'elles sont ainsi), alors, ce que vous Êtes se dévoile à vous et, à ce moment-là, vous vous donnez, à la fois, à vous-même, à l'Amour et à l'autre, quel qu'il soit, même et surtout s'il vous est inconnu. Parce que prier pour ses amis ou ses proches est très facile et être en Amour pour celui qui vous semble être en opposition à l'Amour et à vous-même, est plus, peut-être, digne d'Amour. Parce que, rappelez-vous que, même encore, aujourd'hui, avant le mouvement collectif de la Lumière, nous sommes tous aveugles et amputés de ce que nous Sommes vraiment et que Aimer au-delà des apparences, c'est aussi Aimer au-delà des conflits ou des ressentiments. Et c'est Aimer toute vie. C'est aimer même le Frère dont les croyances et le comportement est à l'opposé de l'Amour, en apparence, parce que s'il est ainsi, c'est qu'il ne s'est pas retrouvé, tout simplement. Quand vous acceptez cela et que vous en faites l'expérience, alors toute votre vie est changée. Le mouvement collectif de l'Amour qui vient, vous fera réaliser cela. Il vous donnera à voir au-delà des apparences, au-delà de tout ce que vous pouvez classer, en fonction de l'intelligence humaine limitée, comme des circonstances et ce que donne à voir les sens ou les idées.
Se donner à l'Amour vous permet d'éviter tous les écueils du jugement, tous les écueils de la condamnation, et vous permet d'éviter, surtout, de ne penser qu'à votre intérêt propre. En résumé, se donner à l'Amour, est donner l'Amour, pour un illustre inconnu, sans aucune volonté, simplement parce que nous savons que c'est sa nature (aussi bien de la Terre que de cet inconnu), cela nous met en Amour et donc nous fait Vibrer l'Amour. Parce que c'est un Amour qui, justement, est gratuit : il ne vise pas à compenser quoi que ce soit, il ne vise pas à réparer et surtout, c'est un Amour qui n'est inscrit dans aucune condition. C'est un Amour totalement gratuit. C'est le véritable Don à l'Amour. Ainsi, Aimer ce que l'on peut considérer comme son pire ennemi, nous fait saisir et vivre qu'en définitive, il n'y a pas de meilleur ami, pour l'Amour, que notre meilleur ennemi. Parce que quelque soit ce que nous vivons avec lui (et j'ai pu témoigner, dans mon journal, quand j'étais au Carmel, de certaines situations que je vivais comme très difficiles et qui, si je m'en étais tenu à ma condition humaine seule, m'aurait fait réagir ou détester telle personne), cela ne pouvait être parce que j'avais décidé que le Christ et l'Amour étaient présents, de la même façon, en chaque Frère, en chaque Sœur, quoiqu'il me faisait et quoiqu'il me disait. Cela m'a permis, effectivement, de vérifier ce Don d'Amour et de voir que toutes les forces étaient là et que l'Unique Vérité et l'Unique Puissance, réelles, se situaient seulement à ce niveau. Et dans les circonstances collectives maintenant, de là où vous êtes, c'est cela qu'il va falloir trouver. Parce que, si vous êtes Transparents, si vous acceptez de disparaître pour être, en totalité, vous-mêmes, vous n'avez rien à écarter, vous n'avez rien à limiter, en vous comme pour quelqu'un d'autre. Et si vous Aimez, à ce moment-là, vous verrez bien, par vous-mêmes, qu'il devient alors très facile de s'extraire du jugement, de s'extraire de la catégorisation, ou d'imposer une limite à qui que ce soit ou à quoi que ce soit.
Se donner à l'Amour, c'est ainsi. C'est non pas envoyer de l'amour à quelqu'un en espérant l'améliorer. C'est simplement se donner à lui, parce que vous reconnaissez, en lui, ce que vous Êtes, au-delà de l'âge, au-delà des actions, au-delà de toute apparence. Et durant cette période, c'est la meilleure façon, l'unique, de vous trouver vous-même, totalement, et de passer d'un état, d'une expérience (même les plus importantes), à devenir cette expérience, non plus comme une expérience mais comme un état permanent qui est permis par ce moment collectif de Lumière. Si vous réalisez ce Don d'Amour, l'Humilité, la Simplicité, la Transparence, vous apparaîtront de plus en plus clairement comme la seule Voie valable et surtout la seule Vérité. Vous sortirez de toute projection d'Amour et vous deviendrez, réellement, ce que vous Êtes et que nous Sommes, tous, parce que l'Amour ne peut être qu'un Don : il ne peut pas être gardé pour soi. C'est en ce sens que les Anciens, les Archanges, vous ont parlé de l'Abandon du Soi, non pas comme un rejet, non pas comme quelque chose à stigmatiser ou à condamner, mais bien la réalisation de votre nature profonde. Parce que tant que vous êtes affectés à ce corps, à cette vie, à cet éphémère, l'Amour ne peut vous toucher, en totalité. Il pourra s'exprimer, au travers de vous, dans ce que vous bâtissez, dans l'affection que vous portez ou que vous porte un proche, mais cela ne sont que des contreparties bien faibles de ce qui se réalise quand vous donnez l'Amour. Et ce Don d'Amour n'est pas ni conjoncturel, ni l'expression d'une volonté d'Amour (qui ne voudrait rien dire) mais c'est, bien, reconnaître la nature de l'Être que nous Sommes. C'est accepter que nous sommes, quand nous sommes incarnés, dans quelque chose qui, par beaucoup de côtés, nous éloigne de cette Lumière et de cet Amour et que, pourtant, nous sommes. Alors, donner l'Amour, c'est supprimer toutes les limites. Se donner à l'Amour, c'est mettre fin à toutes les limitations, à tous les cadres. C'est rentrer, de plain-pied, dans l'Éternité, même à la surface de ce monde encore présent. C'est la meilleure façon de se rendre à l'évidence, accepter, comme je le disais, de « n'être plus rien, pour être Tout », « d'être le plus petit », comme vous disait l'Un des Anciens, le Maître PHILIPPE. Il y a, en effet (c'est une image), un principe de vases communicants. Ce principe de vases communicants fait que, réellement et concrètement, tant que vous croyez être quelque chose, tant que vous croyez être quelqu'un et seulement quelqu'un, le Royaume des Cieux vous est fermé et la Vérité de l'Amour que vous Êtes ne vous apparaît pas, parce que la Conscience est occupée à autre chose qu'à l'Amour. Tout a été fait, en ce monde, vous le savez, pour occuper la conscience à autre chose qu'à l'Amour. Se donner à l'Amour, c'est ne plus rien projeter. C'est s'installer, totalement, dans l'Instant Présent de ce que vous faites, dans cet acte de Don à l'Amour. Vous vous reconnaissez et c'est en se reconnaissant, vraiment et totalement, que le poids de l'éphémère, de la souffrance, et le poids de votre vie, disparaît totalement. Et les conditions de ce monde sont très exactement celles-ci, avec une forme d'évidence de plus en plus claire pour tout le monde. Nous vous avons souvent dit que c'est dans les moments difficiles que l'être humain trouve les ressources pour se retrouver.
Se donner à l'Amour est le moyen de se retrouver rapidement afin de ne pas être affecté par ce qui s'oppose à l'Amour, par la peur, en vous, comme partout. Tout cela est déjà inscrit, en chacun de nous, au plus profond de nous. Il y a cet Amour qui est là et que nous ne voyons pas nécessairement parce que la peur l'a masqué, parce que les souffrances nous l'ont occulté. Mais si on s'oublie soi-même (en tant que corps ou personne qui souffre, corps ou personne qui est blessé ou qui a été blessé), si l'on accepte, en quelque sorte, de franchir ces limites-là, alors l'Amour devient clair et la meilleure façon de le réaliser, c'est de se donner à l'Amour sans se poser de question, sans chercher une explication ou une logique. Parce que la logique obéit à la raison et aux règles de ce monde. Mais la logique de l'Amour n'est pas la logique même. Se donner à l'Amour, c'est pénétrer l'Unité, de manière plus intense. C'est surtout être soulagé de tout poids, de toute souffrance. C'est voir la Vérité en face, ne plus être soumis aux apparences, tout en acceptant ces apparences. Le Retour de la Lumière, dans cette phase, est un processus que je peux nommer mystique, parce que c'est de la mystique pure qui n'a que faire de votre vie, dans ces circonstances, qui n'a que faire de ce qu'a échafaudé l'homme, comme cadre, comme limite, du fait de son insuffisance de reconnaissance d'Amour.
Se donner à l'Amour, c'est bien au-delà de la Confiance, ou de l'Espérance, ou de toute croyance. C'est un acte, réel et sincère, qui devient perceptible et deviendra de plus en plus perceptible dans la conscience, parce qu'en se donnant à l'Amour, il y a la Légèreté et il y a surtout la Clarté et la Profondeur. Résister à l'Amour, c'est la souffrance et le manque. C'est se questionner, c'est se chercher, sans jamais se trouver. Si vous ne deviez retenir qu'une phrase de tout ce que je vous ai dit, depuis un certain temps, cela serait simplement de ne pas vous oublier et de ne pas oublier de vous donner à l'Amour. C'est la seule façon de réaliser ce que l'on Est, tous. Et de faire cela dans ces moments qui précèdent le moment collectif parce que c'est plus facile, parce que c'est plus évident et que la Rencontre, alors, se déroulera comme un face à face totalement joyeux et léger, où vous percevrez l'absence totale de séparation entre ce que vous devenez, dans cette vie, et ce que vous Êtes, dans l'Éternité. Rappelez-vous que la distance est ce qui est responsable de la souffrance. Et celui qui s'est construit des résistances et des souffrances, quand l'Amour se présente à lui, perçoit cette souffrance avec acuité. Même si l'Amour met fin à toute souffrance, il faut, pour autant, reconnaître cet Amour comme la quintessence de ce que nous sommes, et comme la quintessence de la Vie, partout. Bien sûr, les activités ordinaires qui se poursuivent (de toutes les vies de nos Frères et Sœurs, sur Terre) sont parfois très prenantes, très envahissantes. C'est bien pour ça que les circonstances et les conditions du retour de la Lumière vont alléger le fardeau des habitudes et des obligations. Ce n'est pas vous qui le décidez : c'est l'action de la Lumière et de son Intelligence, dans cette phase. Vous, vous avez juste à vous donner à elle.
En vous donnant à l'Amour, vous réalisez que vous êtes Amour, parce que vous ne retenez rien pour vous et que vous vous donnez entièrement. Il n'y a pas d'autre façon de toucher sa propre Profondeur, son propre Cœur, et son Éternité. Dites-vous bien aussi que tous les éléments qui se produisent dans votre vie (cela a été dit et répété, mais cela va devenir tellement plus important dans les manifestations qu'il faut bien vous le redire), que tout ce qui vous arrive dans votre vie, sans aucune exception (même ce qui vous semble pénible, même ce qui vous semble à priori contraire à la Lumière et à l'Amour), n'est là que pour ça. Il n'y a ni punition, ni châtiment, ni karma, ni faute. C'est toujours la personne et la personnalité qui croit cela, pas l'Amour. Or, toutes les circonstances de vos vies, sans aucune exception (même si ce corps est appelé à partir, en ce moment), sont une invitation à l'Amour et rien de plus. Encore une fois, soyez vigilants, en quelque sorte, au regard que vous portez sur les choses et les évènements, sur vos proches comme sur les êtres lointains. Et rappelez-vous que l'Ombre ne se sert que d'une seule chose, qu'elle soit en vous ou ailleurs : c'est de la peur. Et que si vous êtes dans ce Don de l'Amour, il ne peut exister la moindre place pour la peur. Et que si la peur est présente, ce n'est que le reflet de l'activité de ce qu'il reste de votre personne. Et rappelez-vous que la personne ne connaîtra jamais la Lumière, que la personne ne saura jamais devenir, ne pourra jamais devenir, la Lumière. La chenille laisse la place au papillon : il n'y a aucune commune mesure entre la chenille et le papillon que cela soit dans la forme, que cela soit dans la manifestation, et pourtant, à l'intérieur, il y a la même chose. Tout cela, c'est quelque chose qui va vous apparaître, si ce n'est évident, tout au moins, comme plus facile à intégrer. J'ai bien dit à intégrer, non pas à comprendre parce que cela défie toute logique, au sens humain, et que, plus vous restez dans vos limites, plus vous restez dans vos attachements, plus il y a résistance à l'Amour, et moins vous pouvez vous donner à l'Amour.
Se donner à l'Amour, c'est faire rompre toutes les limites et surtout, découvrir la Légèreté et la Joie. Je ne peux rien vous souhaiter de meilleur. Alors, bien sûr, durant toutes ces années, les Vibrations, les centres de conscience, les expériences et les états que vous avez vécus, ont été, en quelque sorte, des jalons et des repères pour vous amener à ce temps-là. Vous avez eu la chance de pouvoir préparer et vivre (par anticipation, en quelque sorte) ce moment collectif. Comme vous l'ont assené les Anciens : ne faites rien, contentez-vous d'accueillir et de vous donner à l'Amour, de disparaître pour apparaître à la Vérité Éternelle. Et c'est très simple, même si cela, aujourd'hui, vous semble sans solution, demain, cela sera profondément différent. Et dès demain, petit à petit ou de manière beaucoup plus brutale, vous saisirez cela sans pouvoir même vous l'expliquer, ni même le comprendre, mais c'est ce que vous vivrez. Que puis-je vous souhaiter de plus dans cette période qui s'ouvre ? S'il y a, en vous, des interrogations sur ce que j'ai dit, aujourd'hui ou en d'autres jours, sur se donner à l'Amour et si je peux y apporter d'autres mots, je le fais.
Question : comment Aimer des personnalités puisqu'on nous demande de s'en détacher ?
Cela sera toujours difficile, mon Frère, pour la personnalité que tu es, parce que c'est ta conscience égotique qui dit ça, mais si tu te places dans l'Amour, cela ne pose aucun problème. Il n'est pas question d'envoyer de l'amour. Envoyer de l'amour est un acte de la personne, c'est un acte égotique qui se croit supérieur. Deviens rien et tout te deviendra évident. La personnalité ne verra toujours que la personnalité, ainsi que tu l'as exprimé. Et si tu vois donc une personnalité, c'est que toi-même est inscrit dans la personnalité et pas dans l'Amour. La personnalité aura toujours des bonnes raisons pour ne pas aimer, pour détester ou pour aimer, parce que c'est fonction de son point de vue.

Nous n'avons pas de question, nous vous remercions.
Frères et Sœurs, présents, ici, permettez-moi de vous donner à vous, de me donner à vous, dans ce Don d'Amour que j'ai exprimé. Cela est ma façon de vous rendre Grâce et de vous Aimer. Je vous dis, quant à moi, à une fois prochaine. Au revoir.
Thérèse van Lisieux

31 Oktober 2012 is ek Teresa van Lisieux en ek stuur jy al die liefde en die lig wat ons is. Wat ek te sê het, is in die voortsetting van my laaste twee ingrypings, en natuurlik die gevolg van wat jy gesê het Suster Star GEMMA (ed: GEMMA GALGANI). My woorde sal baie korter wees as hare, want hulle sal gebring word aan jou en jy, wat reeds deur ons nagmaal van die liefde. Saam te leef, dus, die oomblik van liefde en die nagmaal .... Deel van die geskenk van genade ... Ek sal met jou te praat in 'n toestand van gemeenskap met jou, dit is die liefde te gee. Gee jouself lief te hê, is om te leef en Joy Binne die permanente genot wat maak alles beroepe van die alledaagse lewe, op aarde, wanneer ons, om te leef in dieselfde toestand in dieselfde bui . Gee aan liefde is iewers jouself te gee om uiteindelik self laat vaar. Dit word onbelangrik vir almal. Dit is weg van die persoon, wat 'n persoon om te verskyn in sy eie ewigheid. Wat ons lief is, soos gesê Suster Gemma, en gee die liefde, dit is 'n vorm van wederkerigheid. Dit is die liefde oral te erken, selfs as die mees rampspoedige voorkoms. Ek verwys na dit in dat ek 'n baie jong ouderdom skryf toe ek besluit het om te bid (dit was my woorde) en sorg van 'n aantal van die gevangenes wat gedoen het skade te neem, want ek eerlik gedink hierdie mense dalk was die meeste in die behoefte van die liefde. Nie help om in die sin dat dit kan gehoor word op die menslike vlak nie, maar my toestand van liefde, bid vir eux.Se gee liefde, dit is dit. Dit is om te aanvaar en erken dat enige broer of suster wat glo is nie in liefde, homself verloor het, nie self erken in die liefde en sit so opposisie dat die enigste oplossing Dit is juis die liefde. Wanneer jy aanvaar dinge goed te sien (omdat hulle so is nie), dan is dit wat aan jou geopenbaar is jy en hierdie keer, jy gee, beide vir jouself, te lief te hê en ander hoegenaamd, selfs en veral as jy onbekend is. Omdat bid vir sy vriende of familie is baie maklik om lief te hê en te wees wie jy blyk te wees in die opposisie om lief te hê en jouself, is dalk,, waardig van die liefde. Want, onthou dat selfs vandag nog, voordat die gesamentlike beweging van die lig, ons is almal blind en amputees Is ons regtig lief en buite optredes, is dit ook in die liefde Beyond konflik en wrok. En dit is die liefde leeftyd. Dit is soos selfs die Brother wie se oortuigings en gedrag is die teenoorgestelde van liefde, blykbaar, want as dit so is, is dat dit nie gevind het eenvoudig. As jy dit aanvaar en jy ervaar, dan is jou hele lewe verander. Die gesamentlike beweging van die liefde kom, jy sal besef. Dit sal gee om te sien as verskynings, as al wat jy kan klassifiseer op grond van beperkte menslike intelligensie, as omstandighede en wat sin gee om te sien of idées.Se gee die liefde help jy vermy al die slaggate van die gerig, om al die slaggate van die skuldigbevinding, en laat jou toe om te vermy, veral, om net te dink aan jou eie belange. In opsomming, liefde te gee, gee liefde is vir 'n onbekende toon, sonder enige verbintenis, want ons weet dat dit sy natuur (beide die Aarde as die onbekende), dat ons lief stelle en so het ons gemaak Vibreer Liefde. Want dit is 'n liefde wat, presies, is vry: dit is nie bedoel om te vergoed vir enigiets, is dit nie bedoel om te herstel en die belangrikste, dit is 'n liefde wat nie geregistreer is nie onder enige omstandighede. Dit is 'n heeltemal gratis liefde. Dit is die ware Don in die liefde. So hou van wat beskou kan word sy grootste vyand, maak ons ​​betree en woon in die einde, daar is geen beter vriend, Love, ons grootste vyand. Want maak nie saak wat ons leef met dit (en ek kan getuig in my dagboek toe ek in Carmel, in sommige gevalle het ek gaan dit baie moeilik wees en dat, as ek maar in my enkele menslike toestand, ek sou gereageer het, of haat daardie persoon), kan dit wees, want ek het besluit dat Christus en die liefde was teenwoordig in die dieselfde manier, elke Brother in elke Suster, ALHOEWEL dit was vir my en vir my gesê al is. Dit het my toegelaat, eintlik, gaan hierdie geskenk van liefde en sien al die magte was daar en die een waarheid is en 'n krag, real, het gewissel slegs op hierdie vlak. En kollektiewe omstandighede nou, na die plek waar jy is nie, dit is wat ons nodig het om uit te vind. Want as jy Transparante, as jy instem om te verdwyn in volle, jouself, jy het niks om te heers, het jy niks om jou te beperk as iemand anders. En as jy lief is in hierdie tyd, sal jy sien deur jouself, is dit baie maklik om te uittreksel uit die uitspraak, die kategorisering te onttrek, of 'n beperking op wat lê of enigiets soit.Se gee liefde, dit is so. Dit is nie die stuur van liefde aan iemand hoop om te verbeter. Dit is net om hom te gee nie, want jy herken in hom wat jy is nie, as ouderdom, buite stappe, bo alle optredes. En gedurende hierdie tydperk, is dit die beste manier om die unieke, vind jy jouself heeltemal verander en die status, ervaring (selfs meer belangrik) hierdie ervaring te kry nie meer as 'n eksperiment, maar as 'n permanente toestand wat deur die kollektiewe oomblik van lig toegelaat word. As jy hierdie geskenk van liefde, nederigheid, eenvoud, deursigtigheid, sal jy meer duidelik vertoon as die enigste geldige roete en veral die een waarheid. Jy sal 'n projeksie van liefde verlaat en sal jy werklik wat jy is en Is ons almal, want die liefde kan nie 'n Don: dit kan nie gehou word vir jouself. Dit is in hierdie sin dat die ou mense, aartsengele, jy het gepraat van die oorgawe van die self, nie as 'n verwerping, nie as om iets te stigmatiseer of veroordeel nie, maar die verwesenliking van jou ware aard. Want so lank as wat jy opgedra om hierdie liggaam, hierdie lewe is, kan hierdie kortstondige, Love raak nie, al. Dit kan uitgedruk word deur jou, in wat jy bou in die toestand wat jy dra, of jy naby 'n deur, maar is slegs 'n baie swak teenpartye wat plaasvind wanneer jy die lief te hê. En geskenk van liefde is nie ekonomiese of die uitdrukking van 'n begeerte om lief te hê (wat niks sou beteken), maar dit is goed om die aard van die situasie wat ons is om te erken. Is om te aanvaar dat ons, wanneer ons vergestalt in iets wat vir baie kante, neem ons weg van die lig en die liefde, en tog, ons is. So gee die liefde, is verwyder al die grense. Gee jouself lief te hê, is al die beperkinge in alle rame te beëindig. Dit terug is, loop-in die ewigheid, selfs op die oppervlak van die wêreld nog steeds teenwoordig is. Dit is die beste manier om die bewyse te kry, aanvaar, soos ek gesê het, van "wat niks meer te wees al", "tot die kleinste," as jy sê die Een oud, die Meester PHILIPPE. Daar is in werklikheid (dit is 'n beeld), die beginsel van kommunikasie vaartuie. Hierdie beginsel van kommunikasie vaartuie wat werklik en konkreet as jy dink jy is iets nie, so lank as wat jy glo iemand en net iemand, die koninkryk van die hemel is toegemaak en die waarheid van die liefde wat jy Is jy nie verskyn nie, omdat bewussyn is besig met iets anders as liefde. Alles gedoen is in hierdie wêreld, jy weet, die bewussyn van enigiets nie, maar liefde te beset. Gee aan die liefde niks projek. Is om te installeer, heeltemal in die nou oomblik wat jy doen, in hierdie daad van Don lief te hê. Jy erken en dit is deur die erkenning, waarlik en ten volle, die gewig van die kortstondige, die lyding, en die gewig van jou lewe, heeltemal verdwyn. En voorwaardes van hierdie wêreld is presies wat met 'n vorm van bewyse toenemend duidelik aan almal. Ons het al dikwels gesê dat dit in moeilike tye wat die mens vind die hulpbronne retrouver.Se liefde te gee, is die manier om hulle te vinnig te vind om nie beïnvloed word deur wat teen lief te hê, in vrees, in jou, soos oral. Al is dit reeds geregistreer is in almal van ons, diep binne-in ons. Dit is hierdie liefde wat daar is en ons nie noodwendig sien nie, want die vrees het weggesteek, omdat die lyding wat ons het oor die hoof gesien. Maar as mens vergeet jouself (as 'n liggaam of persoon wat ly, liggaam of persoon wat beseer is of wat beseer is), indien ons aanvaar, een of ander manier, om hierdie beperkings te oorkom is daar, dan liefde duidelik en die beste manier om dit te bereik, is om liefde te gee sonder om vrae te vra, sonder om 'n verduideliking of logika. Omdat logika en rede gehoorsaam die reëls van hierdie wêreld. Maar die logika van die liefde is nie logies nie. Gee aan die liefde, is die eenheid, meer intens te betree. Dit is veral te word onthef van enige gewig, enige lyding. Is die waarheid in die gesig om te sien, nie meer onderhewig aan optredes, terwyl die aanvaarding van hierdie optredes. Die terugkeer van die lig, in hierdie fase, is 'n proses wat ek kan noem mistieke, want dit is suiwer mistiek wat niks te doen het met jou lewe, in hierdie omstandighede, wat niks te doen het met hierdie Wat die man meesterbrein, as 'n raamwerk, as 'n beperking, as gevolg van sy gebrek aan erkenning van die liefde. Gee aan die liefde, dit is buite die Trust, of Hope, of enige geloof. Dit is 'n daad, ware en opregte, wat waarneembaar word en meer opvallend in bewussyn, want deur die gee van liefde, daar is lig en daar veral duidelikheid en diepte. Verset Liefde is lyding en gebrek. Is om te vra, is om te soek, nooit vind. As jy kan 'n vonnis van alles wat ek gesê het, vir 'n tyd onthou, sou dit eenvoudig nie om te vergeet en vergeet nie om te gee wat jy liefhet. Dit is die enigste manier om te bereik wat julle almal. En om dit te doen in die voorafgaande gesamentlike omdat dit makliker is wanneer tye want dit is meer voor die hand liggend en die vergadering, dan, is gestruktureer as 'n gesig heeltemal vreugdevolle en lig, waar jy sal die gesig te staar totale gebrek aan skeiding tussen dit wat jy in hierdie lewe, en wat jy is, in die ewigheid. Onthou dat die afstand is wat verantwoordelik is vir die lyding. En hy wat het 'n ingeboude weerstand en lyding, wanneer die liefde na hom toe kom, sien die lyding deeglik. Selfs as die liefde eindig alle lyding, is dit nodig vir almal, erken dat die liefde as die toonbeeld van wat ons, as die wese van die lewe, oral. Natuurlik, gewone aktiwiteite voortgaan (vir die lewens van ons broers en susters op aarde) kan baie betrokke is, baie indringende. Dit is die rede waarom die omstandighede en voorwaardes vir die terugkeer van die lig sal die las op doeane-en pligte verlig. Dit is nie jy wat besluit: dit is die optrede van die lig en sy intelligensie, in hierdie fase. , Jy moet net om jouself te gee. Gee jy lief is, besef jy dat jy liefde, omdat jy nie iets hou vir jou en jy gee jouself heeltemal. Daar is geen ander manier om sy eie diepte, sy eie hart, en die ewigheid te bereik. Hou asseblief in gedagte ook dat al die elemente wat voorkom in jou lewe (dit het al herhaaldelik gesê, maar dit sal baie meer belangrik in die geval dat jy moet herhaal), dat alles wat met jou gebeur in jou lewe, sonder uitsondering (selfs wat lyk pynlik, selfs wat lyk na 'n priori strydig met die Lig en Liefde), is daar vir dit. Daar is geen straf of vergelding, of karma, of skuld. Dit is altyd die persoon wat die persoonlikheid, nie liefde glo. Maar al die omstandighede van jou lewe, sonder uitsondering (selfs al is dit genoem word uit die liggaam op die oomblik), is 'n uitnodiging om lief te hê en niks meer nie. Weer, moet versigtig wees, in een of ander manier, die manier waarop jy kyk na dinge en gebeure op jou geliefdes as die verre kinders. En onthou dat Shadow gebruik net een ding, dit is in jou huis of elders: dit is vrees. En as jy in hierdie gawe van die liefde, kan daar geen plek vir vrees. En as vrees teenwoordig is, is dit net 'n weerspieëling van die aktiwiteit van die wat oor is van jou persoon. En onthou dat die persoon sal nooit weet nie die lig nie, dat niemand ooit sal wees nie, kan nooit die Lig. Die baan gee pad na die vlinder: daar is geen vergelyking tussen die kaalvreter en die vlinder is dit in die vorm wat dit is in die geval, maar binnekant, daar is dieselfde. Al hierdie is iets wat sal jou wys as dit is nie voor die hand liggend, ten minste so maklik om te integreer. Ek het te integreer, om nie te verstaan ​​nie, omdat dit tart logika in die menslike sin, en dat die langer jy bly binne jou perke, hoe meer jy bly in jou aanhegsels, hoe meer weerstand teen die liefde, en tensy jy kan gee jouself lief te hê. Gee lief te hê, is om al die grense te breek en die belangrikste, die Lig en Joy ervaar. Ek kan nie wens jou die beste. Dan, natuurlik, al die jare, die vibrasie, die sentrums van die bewussyn, ervarings en verklaar dat jy geleef het, was in een of ander manier, mylpale en maatstawwe te bring wat jy hierdie tyd. Jy het die kans gehad om voor te berei en lewe (in advance, soort van) hierdie kollektiewe oomblik. As jy die Ancients het gehandel: niks doen nie, bloot te verwelkom en gee jy lief is, verdwyn om te verskyn in die ewige waarheid. En dit is baie eenvoudig, selfs al is jy vandag lyk onopgeloste, môre sal dit diep anders. En môre, geleidelik of meer wrede manier waarop jy dit betree sonder selfs in staat is om te verduidelik, of selfs om dit te verstaan, maar dit is wat jy leef. Wat kan ek wil nie meer in die komende tydperk? As daar in jou vrae oor wat ek sê vandag of ander dae op die liefde te gee en as ek dit kan maak ander woorde, ek doen. Vraag: hoe om lief te hê, omdat persoonlikhede gevra om los te maak Dit is altyd moeilik sal wees, my broer, vir die persoonlikheid wat jy is nie, want dit is jou ego bewussyn wat sê dat, maar as jy jouself in? liefde, dit is nie 'n probleem. Daar is geen sprake van die stuur van die liefde. Stuur die liefde is 'n daad van die mens, is 'n selfsugtige daad wat beter voel. Word niks nie, en alles sal duidelik word. Persoonlikheid sien nog steeds die persoonlikheid en jy uitgespreek het. En so, as jy sien 'n persoonlikheid, is dit self deel is van die persoonlikheid en nie in die liefde. Persoonlikheid sal altyd goeie redes nie lief te hê, of liefde om te haat, want dit is 'n funksie van sy posisie vue.Nous het nie enige vrae het, kan remercions.Frères en susters wat hier teenwoordig laat my aan jou, myself te gee aan jou in hierdie geskenk van liefde wat ek uitgespreek. Dit is my manier van gee jy dank en is lief vir jou. Ek sê vir julle, vir my, 'n volgende keer. Totsiens.


***

 
GEMMA GALGANI

 

1er octobre 2012
 Je suis GEMMA GALGANI. Je viens m'exprimer, en vous, en tant qu'Étoile UNITÉ. Permettez-moi, tout d'abord, de laisser exprimer, et vous exprimer, la Grâce de notre rencontre.
... Partage du Don de la Grâce ...
Ce que j'ai à vous transmettre pourrait être, en quelque sorte, une suite de mon témoignage personnel de l'Unité, lors de ma vie (ndr : voir sur ce thème les interventions de GEMMA GALGANI du 10 août 2011, 23 août 2011 et 15 septembre 2011). Je vais, par les mots et par la Vibration de ma Présence, et de la vôtre, essayer de vous transmettre ce qui se passe, au moment où vous vous sentez Être Un. Parce que ce qui se déroule, en vous, sur ce monde, cette mise en présence de ce que MA a appelé amour projeté et Amour Conscience (ndr : intervention de MA ANANDA MOYI du 1er octobre 2012), est votre propre Rencontre avec Vous-même, en votre Unité et votre Éternité. Bien sûr, il existe un certain nombre de signes, qui sont des signes d'appel, je ne reviendrai pas dessus (que cela soit des modifications corporelles, que cela soit l'apparition de Vibrations et de Présences à vos côtés, que cela soit votre Son Intérieur qui se modifie, dans le Canal Marial). Bref, quelles qu'en soient les manifestations (et au-delà de ces manifestations, même), se sentir Être Un pourrait être défini comme le Mariage avec le CHRIST, Mariage avec Vous-même, en Éternité et en Êtreté, Mariage avec l'ensemble de la Création, Mariage de Liberté et de Libération.
Se sentir Être Un peut se produire aussi bien dans vos instants et moments de Communion (de plus en plus) que dans vos moments de méditation, de prière ou d'Alignement. C'est le moment où se vivent les Communions, les Fusions, et aussi, maintenant, les Dissolutions. Dans les moments que vit la Terre, cette Rencontre est, pour tous, pour chacun. La reconnaître ne pose aucun problème, ni ne demande aucun effort, parce que se sentir Être Un s'accompagne de telles modifications de la conscience ordinaire, que cela ne laisse placer et planer aucun doute. Aucune place n'est possible pour le doute, parce que la Communion à l'Unité, la Communion à la Présence (la vôtre, comme du Double, comme de CHRIST, comme de la Lumière) met fin à la séparation, met fin au sentiment d'être isolé et enfermé. C'est donc la Conscience qui, en premier, vit sa propre Libération. Les signes du Ciel et de la Terre ne sont que les témoins, eux aussi, de cette Rencontre. La Terre rejoint son Unité, son accès multidimensionnel, de la même façon que vous.
Se sentir Être Un, c'est ne plus être divisé, ne plus être séparé, ne plus exprimer, manifester ou concevoir la dualité. C'est sortir de tout système d'enfermement. C'est en éprouver la Joie, qui est vécue comme un accomplissement : accomplissement de la Révélation, accomplissement de ce qui a toujours été là, et qui était occulté, caché, par la personne, et par les rêves, et par les illusions de chacun. Se sentir Être Un, c'est ne plus sentir de limite, ni à ce corps (dans lequel vous êtes), ni à votre Conscience, ni à une quelconque idée. C'est le moment où le mental ne peut plus vous dicter quoi que ce soit. C'est le moment où toute émotion et toute réaction sont absentes. Le corps peut être paralysé, le Son peut s'amplifier dans votre Canal Marial, ou l'une des Sœurs ou un Archange peut être à votre côté. Certaines rencontres nocturnes sont aussi des invitations à se sentir Être Un. Tous ces états, toutes ces expériences, sont amenés à apparaître ou à se généraliser, et à s'amplifier, pour tous les Frères et Sœurs de la Terre. Bien sûr, il y en a, parmi nos Frères et Sœurs, qui sont déjà dans le vécu de cela.
Se sentir Être Un, c'est échapper à tout conditionnement, c'est Voir Clair, à propos de tout, comme sur tout. Et c'est, surtout, ne plus être affecté par les circonstances, aussi bien celles concernant votre corps dans lequel vous êtes : celui-ci peut être Transfixié par une douleur, sans que la conscience soit altérée. Jusqu'à présent, la conscience du corps étant tellement chevillée à ce corps, que toute douleur et toute souffrance pouvait être vécue, et était vécue, comme une altération de la conscience elle-même, dans ce corps, par la douleur. Se sentir Être Un, c'est ne plus être affecté par cette conscience du corps. Cela ne veut pas dire rejeter ce corps, parce qu'il est porteur de ce que vous Êtes, mais bien, le remettre à sa juste place : un état particulier, et limité, de la Vérité de votre Être réel.
Se sentir Être Un, c'est se fondre dans la Lumière, dans cette Lumière Blanche, où plus aucune forme n'est discernable, où aucune des limitations ne peut apparaître. Se sentir Être Un est un moment où un état de Plénitude apparaît (qui est appelé à être le lot quotidien, si vous l'acceptez) de ce que vous êtes, sur ce monde. Se sentir Être Un met fin, aussi, à toute démarche, à toute question, à toute attente. Se sentir Être Un, et exprimer cette Unité, c'est être dans cet Amour Conscience, qui s'installe de manière de plus en plus puissante. C'est ne plus être affecté par ce qui, auparavant, vous affectait.
Se sentir Être Un est un état de Puissance totale de l'Amour. Cette Puissance ne s'appuie sur aucun pouvoir, mais simplement, sur l'évidence de votre nature. L'Impulsion de la Lumière, depuis la Libération de la Terre, et depuis la disparition totale des lignes enfermantes, et la Libération, aussi, de vos roues d'énergie situées dans le bas de votre corps, vous donne à vous sentir Être Un, de plus en plus souvent, de plus en plus intensément. Se fondre dans la Lumière Blanche, se fondre dans l'Unité, c'est bénéficier de cette Intelligence de la Lumière, qui va transformer votre vie (surtout dans ces temps particuliers de la Terre), qui va, si vous y étiez soumis, transformer l'action / réaction en Action de Grâce. Votre vie se remplira de tout ce qui est nécessaire, en vous. Au-delà de la satisfaction des sens, au-delà de toute compréhension et de toute connaissance, se trouve cet état, où se sentir Un, se sentir Être Un, va devenir de plus en plus puissant, de plus en plus prenant, par rapport à ce monde. C'est découvrir un Espace et un Temps (au dehors de l'espace habituel et du temps habituel) où se déroule la vie, ici, là où vous êtes.
Se sentir Être Un vous nourrit, et vous nourrit à tous points de vue. Se sentir Être Un, c'est être recouvert, littéralement, au niveau de chaque cellule, de chaque partie subtile de ce corps, par la Lumière. Et la Lumière est nourriture venant modifier totalement vos mécanismes corporels, comme vos mécanismes de fonctionnement. Cette Lumière est nourriture, parce qu'elle vous nourrit, vraiment. Elle nourrit même ce corps. Cela se traduisant, comme vous le savez peut-être, et le vivez peut-être, par des modifications indispensables de ce qui rentre à l'intérieur de votre corps. Une de mes Sœurs Étoile vous en dira beaucoup plus que moi pour cela (ndr : intervention prochaine d'HILDEGARDE DE BINGEN).
Ce à quoi je vous invite, ce à quoi vous invitent la Lumière et l'Amour, c'est, de plus en plus souvent, à se sentir Être Un. Ce n'est plus seulement un appel de la Lumière (tel que nous vous l'avions défini, il y a de nombreux mois) mais c'est vraiment une invitation, une invitation, de la Lumière, à Être la Lumière, qui est ce que vous Êtes. Et cet appel va devenir très puissant. À tel point, qu'à un moment donné, strictement aucune Sœur, aucun Frère, de quelque obédience que ce soit, ne pourra l'ignorer. Alors, bien sûr, ceux qui ont encore des croyances appelleront la Lumière de différentes façons, et de différents noms, selon leur propre expérience. Mais au-delà de l'expérience, au-delà des croyances, ce qui sera vécu s'imposera de lui-même, comme une évidence, comme une invitation, la plus merveilleuse qui puisse vous être adressée. Ce n'est donc plus seulement un appel à la Lumière, un appel à l'Unité, mais bien, l'installation de l'Unité. L'installation de l'Unité fait disparaître, en vous, la dualité, toute dualité. De la même façon qu'elle fera disparaître les dualités inscrites dans ce monde, toutes les notions qui ont gouverné les vies, depuis un certain temps, sur cette Terre.
Se sentir Être Un, c'est ne plus résister à l'Amour. Ce n'est pas le revendiquer, ou le chercher, c'est accepter de l'Être, réellement, au-delà de toutes les contingences de ce corps, de cette vie. La Lumière vous rend Transparent, elle vous rend Puissant, Puissant dans l'Amour. Non pas, puissant dans une volonté ou l'expression de ce qui est limité, mais Puissants dans votre illimité, dans ce ressenti, dans cette perception de : Être Un.
Se sentir Être Un, ce n'est pas une croyance, ce n'est pas une idée : c'est le vécu, clair et direct, de la Conscience pouvant se manifester (comme vous le savez, comme je l'ai redit) au niveau de symptômes du corps, mais qui n'en sont que les signes et les témoins. C'est le moment, où la Conscience se redécouvre, comme vous le disait l'Ancien FRÈRE K, Libre et Autonome, sans séparation et sans division, en vous, comme avec le reste du monde (ndr : voir en particulier, sur ce thème, les interventions de FRÈRE K du 1er avril 2011 et du 3 juillet 2011). Quoi que donne à voir et à vivre ce monde, vous voyez au-delà des apparences. Le regard ne sera plus celui d'une personne séparée, mais le regard de ce que vous Êtes.
Sentir Être Un, c'est manifester l'Unité, c'est manifester l'Amour, cette manifestation ne dépendant d'aucun vouloir, d'aucune décision, ni d'aucune interprétation. C'est éprouver et vivre l'Amour, comme un flot intarissable, comme beaucoup d'entre vous l'ont déjà vécu, au travers de la diffusion de l'Onde de Vie ou du Manteau Bleu de la Grâce. Et bien sûr, se sentir Être Un, c'est, au-delà de toute obédience religieuse, Fusionner avec le Principe Éternel. Alors, que vous le nommiez Krishna, Christ, Bouddha, peu importe, cela ne reste qu'un nom, mais c'est surtout un état indicible, de retrouver la Nature profonde, et réelle. C'est accepter que cette Nature, réelle et profonde, au niveau de ce temps collectif de la Terre, fasse disparaître tout ce qui était faussé, tout ce qui était résistance, tout ce qui n'était pas réel, et qui n'était pas Amour, même sous-tendu par un filet d'Amour.
Quand vous vous sentez Un, quand vous vous sentez Être Un, le sentiment de séparation disparaît, totalement. Cela peut aller, comme cela a déjà été exprimé, comme la disparition, réelle, du sens même de votre identité sur ce monde. Remplacé par ce qui vous est rendu, cette Mémoire Galactique, contenant aussi bien vos Lignées, que votre Origine, que votre Rencontre avec les Mondes déjà Unifiées, comme ceux qui n'ont jamais été dans la dualité. C'est faire des rencontres, mais ces rencontres ne s'inscrivent pas au travers d'un intérêt personnel ou social, mais c'est la Rencontre, la seule et l'Unique. Quel que soit ce que votre cerveau va vous dire, et mettre en mots, ce ne seront que des mots, par rapport à ce ressenti d'Être Un, qui est la Vérité.
Toute cette période, qui précède l'Annonce de MARIE, vise, en quelque sorte, à vous laisser parfaire par la Lumière. Venant, non seulement, refaçonner l'illusion de la personne, mais, à terme, la faire disparaître complètement, dans un acte de Dissolution et de Résurrection. Les aperçus, qui vous sont donnés à vivre, dans ce ressenti d'Être Un, sont bien au-delà de toute idée, de toute pensée, de toute projection, bien sûr. C'est retrouver, en quelque sorte, son état Naturel, qui n'est pas affecté par quelque élément que ce soit, qui n'est pas lui. Beaucoup de manifestations sont attendues, dans ce corps, comme dans votre personne, comme dans ce monde. De votre capacité à ne pas être ces manifestations de la Rencontre (surtout, du point de vue de la personne et du monde), mais bien plus, d'Être du point de vue de votre Éternité, et de la Vérité au-delà de ce monde, cela sera extrêmement facilitant pour vous. Rappelez-vous que la résistance sera toujours une peur et une souffrance, et que l'Abandon à l'Intelligence de la Lumière, et l'Abandon du Soi, lui-même, seront une grande Légèreté, une grande Paix, et surtout, une Complétude à nulle autre pareille.
Se sentir Être Un, c'est vivre l'Unité, en superposition à cette dualité, jusqu'au moment où l'Unité, par l'intensité de sa Lumière et de son Amour, nettoiera toute zone d'Ombre, et tout monde illusoire. Celui qui s'Abandonne à son Unité, celui qui Abandonne, même, le Soi, vivra, de plus en plus fréquemment, l'état de Grâce. Où la vie devient évidence, même privé de tout, parce que la vie n'est plus limitée, alors, à la conscience de ce corps ou de cette personne. Et que quand cette Unité est vécue, quand cet Amour Conscience est vécu, quand cette Autonomie et cette Liberté sont vécues, il n'existe rien, au niveau de la conscience (du corps comme de la personne), qui puisse continuer à s'opposer, ou à dériver quoi que ce soit de ce que vous Êtes. Au sein de cette Grâce, il ne peut exister le moindre manque, la moindre anomalie, le moindre vide. Dans ce que vit ce monde, se sentir Être Un est, vraiment, un état d'Intégrité, totale. C'est le moment où toutes les illusions tombent, les siennes comme celles du monde, et des autres. Sans jugement, mais dans une espèce de compassion, non affectée par des émotions, de celui qui, déjà, est Libéré et qui, même s'il est présent sur ce monde, n'est déjà plus de ce monde.
La Rencontre de la Lumière avec cette densité de la Terre, la Rencontre avec l'Unité, avec la Présence, et avec ce que vous Êtes, est le seul élément qui est capable de réaliser ce changement Dimensionnel, sans notion de perte et de souffrance, sans notion de regret. Parce que Voir Clair sur la Réalité et l'illusion (que confère l'Unité) permet de se sevrer plus rapidement de l'illusion, et de tout éphémère, parce qu'il n'y a plus d'Inconnu. Alors, ce n'est pas le Passage du connu à l'Inconnu, mais bien, cette Transformation (qui est en cours, actuellement, sur Terre) qui réalise ce travail. L'Inconnu se dévoilant, il ne peut plus y avoir d'appréhension de cet Inconnu, ni de doute, ni de regret, concernant ce qui est passé et qui disparaît. La Mémoire Galactique est bien plus grande et vaste qu'une mémoire inscrite dans le temps de sa Terre, concernant vos vies passées. La mémoire de l'illusion va donc s'effacer devant cette Mémoire Galactique et intégrale, où l'Éternité est inscrite.
Si vous acceptez tout ce qui se déroule, à ce moment-là, en vous et sur Terre, si vous dites un « oui », franc et massif, plus rien ne pourra être comme avant, pour vous, comme pour la Terre. Ce qui se déroule, en vous, comme sur le monde, est la même chose. Que l'action des Éléments vous apparaisse sur des images, ou que l'action des Éléments apparaisse en vous, il n'y a strictement aucune différence. Se sentir Être Un vous fait sortir, de plus en plus facilement, de toutes les illusions, sans regret, sans peine, sans perte, et sans souffrance. Ce qui était Inconnu va vous devenir connu, si ce n'est pas déjà fait. Connaissant cet Inconnu, quel que soit le choc éprouvé, il n'y aura plus de possibilité de se perdre, ou de se reperdre, dans la dualité, ou dans une quelconque illusion.
La Lumière vous invite, en fait, maintenant, à Être ce que vous Êtes, en Éternité. Elle vous invite à vous Reconnaître, de manière de plus en plus évidente pour vous. Au travers le fait de se sentir Être Un, et de vivre l'Unité, au travers de la Joie, du Samadhi, ou de l'Extase. Quand l'Inconnu vous sera totalement connu, vous rirez de ce qui vous était connu avant, au sein de l'illusion. Mais saisissez, aussi, que nombre de Frères et de Sœurs n'auront pas l'opportunité de le vivre par anticipation, comme vous. Et c'est là où vous devenez importants. Non pas en voulant assister ou sauver quiconque mais, simplement, en vous montrant tels que vous Êtes, en Vérité. Et en vous montrant tels que vous Êtes, en Vérité (dans votre Unité, dans votre Présence, dans l'Absolu, dans ce qui vous est dorénavant connu), alors, vous serez, en quelque sorte, ces fameux Libérateurs de la Terre : une Lumière qui brille dans la nuit (la nuit de la personne attachée à elle-même, la nuit du monde attaché à lui-même, à son histoire, à sa mémoire). Mais la Terre, aussi, retrouve sa Mémoire Galactique, et la Mémoire Galactique n'a que faire de la mémoire historique, sur ce monde.
Se sentir Être Un, vivre l'Unité, le manifester, c'est, bien sûr, être absorbé, en totalité, par cette Unité. Et dans cette absorption, dans cette Liberté, cette Libération, que tous les jeux de la dualité s'effacent d'eux-mêmes, pour vous, comme pour le monde : ils ne peuvent plus se maintenir. Ce qui était cohérent, il y a encore quelque temps, rentrera dans l'incohérence totale. Ce qui était Inconnu, deviendra connu. Là, est la Transition. Là, est la Crucifixion et la Résurrection, la vôtre, comme celle de l'ensemble de ce Système Solaire. La seule appréhension vient de la personne. La seule appréhension vient de la conscience de ce corps. La seule peur est inscrite dans votre histoire, mais vous n'Êtes pas votre histoire, sur cette Terre.
C'est à cela que vous êtes invités. Parce que cette invitation pourrait être appelée le plus beau des cadeaux mais, en définitive, ce n'est qu'une juste actualisation de la Lumière. La disparition des Ombres, des illusions, de toutes les dualités, de tous les liens, de toutes les prédations, se réalise pour votre Liberté. Seule, la personne peut y voir une souffrance, ou une déchirure. Parce que ce qui concerne ce que vous Êtes n'est pas, ni affecté, ni concerné, par cette déchirure. La Lumière, l'Amour, vous appellent à exprimer l'Amour et la Lumière. Exprimer l'Amour et la Lumière, c'est disparaître de toutes les expressions erronées de ce monde.
Je me propose, avant de vous laisser à votre Alignement, de vivre un partage de Grâce. Je suis GEMMA GALGANI, Étoile UNITÉ, en vous.
... Partage du Don de la Grâce ...
Je suis GEMMA GALGANI. Je vous Aime, et je vous dis à bientôt
GEMMA GALGANI1 Oktober 2012 Ek GEMMA GALGANI. Ek het net sit dit in jou as 'n ster EENHEID. Laat my in die eerste plek, laat druk en druk jouself, die genade van ons vergadering. ... Deel van die geskenk van genade ... Wat ek het om jou te stuur kan wees in een of ander manier 'n gevolg van my persoonlike getuienis van eenheid, in my lewe (redakteur se nota: kyk oor die onderwerp ingrypings GEMMA GALGANI 10 Augustus 2011 23 Augustus 2011 en September 15, 2011). Ek sal, deur woorde en deur die vibrasie van my teenwoordigheid, en joune, probeer om oor te dra wat gebeur wanneer jy voel dat een, want wat gebeur in julle in hierdie wêreld Dit saam te bring van wat MA genoem geprojekteer en Liefde Bewussyn (ed: ingryping Ananda Mayi Ma 1 Oktober 2012) Liefde is om jou eie Ontmoet Jy, in jou eenheid en jou ewigheid. Natuurlik, is daar 'n aantal van die tekens, wat tekens van beroep, gaan ek nie oor (of van die liggaam verandering, of die voorkoms van die trilling en bywoning van jou kant, of Jou Inner Sound dat veranderinge in die Canal Marian). In kort, ongeag van die gebeure (en daarna hierdie gebeure, selfs), voel dat 'n kan gedefinieer word as die huwelik met Christus, huwelik met U, in die ewigheid en being ness, huwelik met al van die skepping, Huwelik vryheid en bevryding. Voel dat 'n kan voorkom beide in jou oomblikke en oomblikke van die nagmaal (toenemend) in jou oomblikke van meditasie, gebed of aanpassing. Dit is die tyd waar live comm, samesmeltings, en nou ook die ONTBINDINGS. In die oomblikke wat gesien het die aarde, die vergadering is vir almal, vir almal. Erken nie 'n probleem nie, en is moeiteloos, want voel om met 'n kom met die wysigings van die gewone bewussyn, dit laat geen twyfel en plek. Daar is geen ruimte vir twyfel as moontlik, want die nagmaal Unity, nagmaal in die teenwoordigheid (joune, soos Double, soos Christus as die Lig) beëindig skeiding beëindig geïsoleerd voel en vasgekeer. Dit is die bewussyn wat in die eerste plek het sy eie bevryding. Tekens van Hemel en Aarde is die getuies ook van hierdie vergadering. Aarde by sy eenheid, sy multidimensionele toegang in die dieselfde manier as jy. Voel dat A nie meer verdeeld is, nie meer geskei word, nie meer praat nie, uitdruklik of ontwerp dualiteit. Dit is uit 'n bevalling stelsel. Dit word ervaar die vreugde, wat as 'n vervulling gesien word: vervulling van Openbaring, 'n vervulling van wat was altyd daar, en dit was verduister, verborge, deur die persoon, en die drome en illusies van elk. Voel dat A nie meer voel beperkte of daardie liggaam (waar jy is), of jou gewete, en ook nie 'n idee. Dit is wanneer die verstand kan nie meer aan jou voorskryf nie. Dit is die tyd waar elke emosie en reaksie is almal afwesig. Die liggaam kan verlam word, kan klink versterk word in jou Marian Canal, of een van die susters of Aartsengel kan wees aan jou kant. Sommige nagtelike vergaderings is ook uitnodigings om te voel as een Al hierdie state, al hierdie ervarings veroorsaak word om te verskyn of om te veralgemeen, en versterk vir al die broers en susters van die aarde. Natuurlik, is daar onder ons broers en susters wat reeds in die ervaring van dit. Voel dat 'n is besig om buite verpakking, is dit duidelik sien oor alles, soos alles. En dit is, bo alles, nie geraak word deur die omstandighede, beide diegene wat op jou liggaam waar jy is: dit kan vasgenael word deur pyn, sonder bewussyn benadeel is. Tot nou toe, word die bewustheid van die liggaam vasgepen aan die liggaam so dat alle pyn en lyding kon geleef moet word, en geleef het as 'n verandering van bewussyn self, in hierdie liggaam, in pyn. Voel dat 'n nie geraak word deur hierdie liggaam bewustheid. Dit beteken nie dat die verwerping van die liggaam, want dit dra jy is nie, maar dit terug na sy regmatige plek: 'n bepaalde staat, en beperkte, die waarheid van jou wese. Voel dat 'n is om te meng in die lig in die White Light, waar die meeste enige vorm is sigbaar, waar geen beperkings mag duidelik wees. Voel dat 'n is 'n tyd wanneer 'n staat van volheid verskyn (wat na verwagting die daaglikse lot wees, as jy saamstem) wat jy in die wêreld is. Voel om met 'n eindig, as in enige proses, enige vrae het, enige verwagting. Om 'n gevoel en die uitdrukking van hierdie eenheid is om te wees in hierdie liefde Bewussyn, wat verskuif na 'n meer en meer kragtig. Dit is nie meer geraak word deur die voorheen geraak het. Voel dat 'n is 'n toestand van totale krag van die liefde. Hierdie krag is nie gebaseer op enige krag, maar net op die getuienis van jou natuur. Die pols van die lig, aangesien die Bevryding van die aarde, en aangesien die totale verdwyning van enfermantes lyne en Liberation, ook jou energie wiele geleë aan die onderkant van jou liggaam, wat jy voel om met 'n meer dikwels, meer intens. Blend die wit lig, meng in die eenheid, sal jy voordeel trek uit die intelligensie van die lig, sal dit verander jou lewe (veral in hierdie spesifieke tye van die Aarde), wat, as jy aan dit, die transformasie van die aksie / reaksie Thanksgiving. Jou lewe sal vol word met alles wat nodig is, kan jy. Bo en behalwe die bevrediging van die sintuie, bo alle begrip en al die kennis, is hierdie staat, waar 'n gevoel, 'n gevoel Being, sal toenemend kragtige, hoe meer neem deur oor die hele wêreld. Is 'n ruimte en tyd (buite van die gewone tyd en ruimte gewoonlik) waar die lewe vind hier plaas waar jy is om te ontdek. Voel om met 'n voed jou en voed jou te alle punte van die oog. Voel dat A is gedek word, letterlik, in elke sel, elke deel van die subtiele liggaam, die Lig. En Lig is om voedsel van heeltemal verander jou liggaam meganika as jou meganismes. Hierdie lig is kos, want dit voed nie, regtig. Sy voer ook die liggaam. Dit word weerspieël, soos jy dalk weet, en miskien, deur die nodige veranderinge aan wat gaan in jou liggaam leef. Een van my Star Sisters sal vertel nie veel meer as dit vir my (ed: volgende ingryping Hildegard van Bingen DE). Wat ek vra jou, wat jy nooi Lig en Liefde is meer dikwels, voel een wees Dit is nie net 'n oproep van die lig (soos ons jy het gedefinieer dit baie maande gelede), maar dit is regtig 'n uitnodiging, 'n uitnodiging na die lig, na die lig, en dit is wat jy is te wees. En hierdie beroep sal baie kragtig. Soveel so, dat die gegewe tyd, absoluut geen suster, geen broer in enige gehoorsaamheid wat ook al, kan nie geïgnoreer word nie. Dan, natuurlik, diegene wat nog geloof het ontbied en die lig van die verskillende maniere en verskillende name, wat volgens hulle eie ervaring. Maar as ervaring, ongelooflik, is wat geleef het homself op te lê as 'n hoogtepunt, as 'n uitnodiging, die mooiste wat aan u gestuur word. Dit is nie meer net 'n oproep na die lig, 'n oproep tot eenheid, maar die installasie van die eenheid. Installasie van die eenheid is weg in jou, dualiteit, al dualiteit. Net so sal dit verwyder die dualiteite wat in hierdie wêreld, al die idees wat geheers het die lewe vir 'n geruime tyd op hierdie aarde. Voel dat A nie meer weerstaan ​​liefde. Dit is nie die eis, of soek is die aanvaarding van Being, regtig, as al die gebeurlikhede van hierdie liggaam, hierdie lewe. Deursigtige Light maak jou, dit maak jou sterk, kragtig in Love. Nee, kragtige in 'n testament of uitdrukking wat is beperk, maar onbeperkte in jou kragtige, hierdie gevoel, hierdie persepsie: Om een ​​'n gevoel, dit is nie 'n geloof is, is dit n is nie 'n idee wat is duur, 'n duidelike en direkte, kan manifesteer (as jy weet, as ek herhaal) by simptome van die liggaam nie, maar Bewussyn is slegs die bewyse en getuies. Dit is die oomblik wanneer bewussyn ontdek, soos jy sê die boetie K, vrye en outonome sonder skeiding en sonder verdeling, in jou, soos met die res van die wêreld (ed: sien in die besonder, is hierdie tema, ingrypings broer K April 1, 2011 en 3 Julie 2011). Wat ook al gee sien en ervaar die wêreld, sien jy buite optredes. Die voorkoms sal meer as 'n aparte persoon is, maar kyk wat jy is. Om 'n gevoel is duidelik eenheid openbaar is die liefde, hierdie gebeurtenis nie afhanklik van enige wil, enige besluit of 'n interpretasie. Dit is ervaring en ervaar die liefde, soos 'n standhoudende stroom, soos baie van julle ervaar het, deur middel van die verspreiding van die golf van Life of Blue Coat Grace. En natuurlik, voel Being One, is dit bo alle godsdienstige groepe, saam te smelt Beginsel Here. So as jy hulle aanstel Krishna, Christus, Boeddha, wat ook al, bly dit net 'n naam, maar dit is meestal 'n onbeskryflik toestand van die natuur herontdek die diep en eg. Dit is wat die natuur, werklike en diepgaande, te aanvaar in hierdie tyd die kollektiewe Aarde, kan alles verdraai alles weerstand vernietig het, was alles nie werklik nie, en dit was Liefde is nie eens ondersteun deur 'n net van liefde. Wanneer jy voel Een, wanneer jy voel Being One, die gevoel van skeiding heeltemal verdwyn. Dit kan gaan, soos reeds uitgespreek, soos die verlies ware, die baie betekenis van jou identiteit in hierdie wêreld. Vervang deur wat bestaan, is hierdie Galactic Memory met jou bloedlyne so goed, jou oorsprong, jou vergadering met die verenigde wêrelde reeds, as diegene wat nog nooit in 'n illusie. Dit word voorsien, maar hierdie vergaderings val nie deur persoonlike of sosiale belang, maar die vergadering, en die enigste een. Wat ook al jou brein sal jou vertel, en sit dit in woorde, sal dit net woorde, van wat gevoel het om een ​​te wees, wat is die Waarheid. Gedurende hierdie tydperk, wat gaan die aankondiging Marié is, een of ander manier, om te gee jou die perfekte lig. Kom nie net hervorm die illusie van die persoon nie, maar uiteindelik maak dit heeltemal verdwyn, in 'n daad van ontbinding en opstanding. Opnames, wat aan jou gegee word om te leef in hierdie gevoel van 'n goed as 'n idee, 'n gedagte, 'n projeksie, natuurlik. Dit gevind word, in een of ander manier, sy natuurlike toestand, wat nie geraak word deur enige element hoegenaamd, wat hom nie. Baie van die gebeure word verwag, in hierdie liggaam, en in jou persoon, soos in hierdie wêreld. Jou vermoë om nie die gebeure van die vergadering (veral uit die oogpunt van die persoon en die wêreld) nie, maar eerder om in terme van jou ewigheid en Waarheid buite hierdie wêreld, sal dit baie maklik wees vir jou. Onthou dat weerstand is altyd 'n vrees en lyding, en laat vaar die Intelligensie van die lig, en die afskaffing van die self, self, sal 'n groot lig gesien, 'n groot vrede, en die belangrikste wees, volledigheid 'n tweede vir niemand. Om 'n gevoel is wat Unity, bo-op hierdie dualiteit, totdat die eenheid, deur die intensiteit van sy lig en sy liefde, skoon te maak 'n skaduwee area, en die hele wêreld illusie. Wie sy eenheid, wat selfs die self laat vaar, live, meer en meer dikwels, die staat van genade. Laat vaar Waar die lewe word duidelik, selfs ontneem van alles, want die lewe is meer beperk, so die bewussyn van die liggaam of persoon. En wanneer hierdie eenheid is ervare wanneer hierdie liefde bewussyn ervaar word wanneer die outonomie en vryheid wat ondervind word, is daar niks op die vlak van bewussyn (as die liggaam van die persoon), wat kan voortgaan om te s ' teenstaan, of af te lei enigiets wat jy is. Binne hierdie resultaat, kan daar nie wees nie ontbreek enige onreëlmatigheid, enige leeg. Wat lewe in hierdie wêreld, voel dat 'n werklik 'n toestand van integriteit, totaal. Dit is die tyd wanneer al jou illusies, soos dié van sy eie wêreld, en ander. Sonder oordeel nie, maar in 'n soort deernis, nie geraak word deur emosies, die man, wat bevry en selfs as teenwoordig in hierdie wêreld, is nie meer van hierdie wêreld. Die vergadering van die lig met die digtheid van die Aarde, het die vergadering met die Eenheid, met die teenwoordigheid, en wat jy is, is die enigste element wat in staat is om dit te bereik verandering dimensioneel, sonder idee van verlies en lyding sonder idee van spyt. Omdat duidelike siening van die werklikheid en illusie (wat gee die eenheid) kan vinniger illusie, en enige kortstondige, speen, want daar is meer onbekend. So dit is nie Passage bekende na die onbekende, maar hierdie transformasie (wat tans op aarde) wat voer hierdie werk. Die onbekende is die onthulling, kan dit nie wees nie bang vir die onbekende, of twyfel of spyt oor wat gebeur het en wat gaan. Memory Galactic is veel groter en 'n groot geheue ingesluit in die tyd van sy aarde, oor jou vorige lewens. Die nagedagtenis van die illusie sal dus toegee aan hierdie Galactic en vol geheue, waar ewigheid geregistreer is. As jy aanvaar alles wat plaasvind op hierdie oomblik in jou en op aarde is, indien jy "ja" sê, reuse, sal niks soos voorheen, vir jou, as vir die aarde. Wat plaasvind, sal jy, as die wêreld is dieselfde. Watter aksie items wat jy verskyn op die foto, of aksie items verskyn in julle, is daar absoluut geen verskil nie. Om 'n gevoel wat jy het, meer maklik, is alle illusies, sonder spyt, sonder moeite, sonder verlies en sonder lyding. Onbekend wat gaan wees wat jy ken, indien dit nie reeds. Wetende dat die onbekende, wat die skok ervaar, sal daar geen moontlikheid om verlore te wees, of om dit weer te verloor in 'n illusie, of enige illusie. Lig nooi u, in werklikheid, nou, om te wees wat jy is, in die ewigheid. Sy nooi u uit om u te herken, sodat meer en meer duidelik na jou toe. Deur die gevoel van 'n mens was, en live-eenheid, deur die vreugde van Samadhi, of Ecstasy. Wanneer die Onbekende sal ten volle geken word nie, sal jy lag oor wat jy geken het voor, in die illusie. Maar tree ook dat baie broers en susters nie sal die geleentheid hê om te leef in afwagting, soos jy. En dit is waar jy belangrik geword. Wil nie by te woon of red nie, maar net wat jy as jy is nie, Waarheid. En wat jy as jy in die Waarheid (in jou eenheid in jul teenwoordigheid, in die Absolute, in wat nou bekend aan jou), dan sal jy een of ander manier, is hierdie bekende redders van die aarde: 'n lig wat skyn in die nag (die nag van die persoon aan hom, die nag van die wêreld aan homself, sy geskiedenis, sy geheue). Maar die aarde, ook, het sy geheue Galactic en die Galactic Memory het niks te doen met die historiese geheue van hierdie wêreld. Om 'n gevoel, live-eenheid, is die show, natuurlik, heeltemal geabsorbeer word deur die Eenheid. En die opname in hierdie Vryheid, die bevryding dat alle wedstryde van dualiteit verdwyn deur self, vir jou, as vir die wêreld: hulle kan nie meer voortgaan. Wat was konsekwent, daar is nog 'n geruime tyd, sal val in die totale onsamehangendheid. Wat was onbekend is, word bekend. Hier is die verandering. Hier is die kruisiging en die opstanding, die uwe, soos dié van al die sonnestelsel. Die enigste vrees kom van die persoon. Die enigste vrees is afkomstig van die bewussyn van die liggaam. Die enigste vrees is geskryf in jou geskiedenis, maar jy is nie jou storie op hierdie aarde. Dit is hoekom jy word uitgenooi. Omdat hierdie uitnodiging genoem kan word die mooiste geskenk, maar uiteindelik is dit net regverdig afslag van Lig. Die verdwyning van Shadows, illusies, al dualiteite, al die skakels, al roofdiere, word uitgevoer vir jou vryheid. Slegs die persoon kan sien ly, of skeur. Omdat dit verband hou met wat jy doen nie, en ook nie geraak of wat betrokke is by hierdie traan. Lig, Love, jy noem die liefde en die lig uit te druk. Uitdrukking van liefde en lig, is verdwyn uit al die verkeerde uitdrukking van hierdie wêreld. Ek stel voor jy jou belyning, live deel Dankie. Ek GEMMA GALGANI, Star-eenheid in jou .... Deel van die geskenk van genade ... Ek GEMMA GALGANI. Ek is lief vir jou, en ek vertel jou gou



****
 

GEMMA GALGANI

 

19 août 2012
 Je suis GEMMA GALGANI. Frères et Sœurs, daignez recevoir tout mon Amour. Je viens à vous en tant que relai du Manteau Bleu de la grâce et je vais tenter d'exprimer, par mes mots et par ma Présence, dans le même temps, en vous et à vos côtés, ce que signifie cette simple expression : l'Extase en action. Je vais tenter de vous faire saisir, par les mots et par la conscience, en quoi l'Extase, en elle-même, est certainement l'action sur ce monde la plus importante qui soit. Comme cela avait été dit (et peut-être vous en rappelez-vous), il existe, actuellement, incarnées sur cette Terre, trois Étoiles. Il a existé, en tout temps, un certain nombre d'Étoiles incarnées, un certain nombre d'Anciens, et même quand nos présences n'ont pas été connues du monde, notre action, par notre présence et par notre Extase, a maintenu, quelque part, la connexion à la Source et à la Lumière, non pas seulement pour nous mais, bien sûr, pour l'ensemble de l'humanité. Voilà fort longtemps, lors de la création de l'Atlantide, il a fallu maintenir cette connexion. Alors bien sûr, le Frère ou la Sœur qui observe une Extase de l'extérieur, si l'on peut dire, avec le regard de la raison, avec la conscience de la personnalité, n'y verra le plus souvent (et surtout s'il n'y a pas de perception de la Vibration de l'énergie et de la conscience), qu'une perte de temps, qu'une personne qui est ailleurs qu'incarnée. Et pourtant, si vous pouviez voir ce qui se passe sur les plans qui vous sont invisibles, sur les Éthers les plus élevés de la Terre, vous constateriez, par vous-même, que cette action de l'Extase, elle-même, vient, littéralement, faire baigner l'Éther invisible dans la Lumière.
L'Extase n'est jamais vécue pour soi. Elle a toujours une implication majeure qui est de maintenir, donc, la connexion à la Lumière, et de permettre à cette Lumière d'être présente dans l'Éther de la Terre, même si elle est invisible à la personnalité, invisible au regard. Bien sûr, la conscience, habituelle et ordinaire, de l'incarnation, ne peut donc saisir l'action de l'Extase, et la personnalité aura toujours tendance à y voir une fuite de la réalité, une perte de temps ou, tout au plus, un processus qui ne permet pas de vivre sa vie. Il en est, bien sûr, tout autrement, pour celui dont la conscience n'est plus installée dans la personnalité mais, soit présente au sein du Soi, soit Absolue, parce que, dans ces moments-là, la perception de l'énergie devient claire. Il existe, par ailleurs, et surtout chez nos Frères orientaux, des possibilités de cérémonie visant à faire Communier cette Extase à l'ensemble des Frères et Sœurs qui y assistent, mais, au-delà de l'assistance, l'action de l'Extase est bien plus importante. Elle se situe directement dans l'Éther de la Terre et renforce la conscience de KI-RIS-TI. L'Extase renforce cette jonction, cette connexion à la Lumière et maintient cette liaison. Ainsi donc, dans ce que, peut-être, vous avez accompli comme rôle d'Ancreur, de Semeur de Lumière, et maintenant de Libérateur de la Terre, votre action la plus fondamentale est celle qui se déroule sur les plans qui vous sont invisibles.
Alors bien sûr, l'Extase procure, comme cela a été dit, la Joie, l'état de grâce, Shantinilaya, les Samadhi. L'Extase la plus pure est celle qui ne s'accompagne d'aucune perception d'autre chose que l'Extase elle-même. L'Extase où il n'y a ni vision, ni perception, il n'y a rien d'autre que l'Amour le plus pur, indépendant de toute vision, de toute mémoire et de toute identité. C'est cette Extase-là (que cela soit au sein de l'Infinie Présence ou de l'Absolu) qui a l'action la plus grande et la plus importante sur l'Éther de la Terre. Bien sûr, il existe des effets Intérieurs mais si cette Extase était simplement cet effet Intérieur, il y aurait, en quelque sorte, effectivement, dans ce cas-là, une vision et un état personnel qui n'aurait aucun intérêt pour le reste de l'humanité. L'intérêt, si je peux le dire, de l'Extase, n'est pas tant de la vivre, bien sûr, soi-même, mais bien plus, de créer cette Lumière dans l'Éther de la Terre. Les effets perceptibles, pour celui qui la vit, sont, bien sûr, importants mais ils le sont encore bien plus pour la Terre. L'ensemble de l'humanité en profite, même si elle n'en n'a pas conscience, même si elle ne le perçoit pas, même si elle le refuse, parce que dans l'Éther de la Terre, même Libéré des forces astrales d'enfermement, il est important de saisir que l'Éther de la Terre qui a été altéré ne contient pas encore toute la Lumière qui aurait dû y être, comme dans les univers Unifiés.
Que cela soit les Étoiles, les Anciens ou des mystiques, l'état d'Extase n'est pas à proprement parler une méditation ou une volonté mais bien, justement, la disparition même de l'intention de méditer, la disparition de la personne elle-même. Et cette disparition, c'est justement ce qui va permettre de servir l'ensemble de l'humanité, de manière bien plus importante que toute autre action. Alors bien sûr, tant que le mental est encore présent et n'a pas été, en quelque sorte, soumis (par le Supramental, par la Lumière, par le CHRIST), cela peut représenter, même pour ceux qui la vivent, un sentiment d'inutilité. Et le propre de l'Extase, aussi, c'est qu'elle crée, en quelque sorte, une forme d'addiction à elle-même. Cette addiction, comme peut-être vous le constatez, vous invite à reproduire l'état d'Extase. Alors, les premiers temps, l'Extase (surtout quand celle-ci devient de plus en plus importante, envahissante, percutante, même) peut se traduire, lorsqu'elle disparaît, par un sentiment de manque. Vivre Shantinilaya, et lors des passages au retour de la personnalité, peut laisser, dans les premiers temps, un sentiment de manque, et parfois même de tristesse. Vous n'avez pas à vous en inquiéter.
Le renforcement de vos moments d'absence, le renforcement de ce qui se passe dans votre corps et dans votre conscience, peut vous laisser, parfois, lorsque cela s'atténue et disparaît, un sentiment de vide et de manque, se traduisant alors par le doute, par la mise en branle de la raison. Cela fait partie, je dirais, d'un processus normal. Et ces oscillations de l'humeur, ces oscillations de la conscience elle-même, ces passages qui s'effectuent entre la personnalité et le Soi (et, si cela est vécu, entre le Soi et l'Absolu), vous permettent, justement (au-delà de l'humeur du moment quand cela disparaît), de vous rendre compte, par vous-même, du sentiment de complétude totale qui se manifeste lors de l'Extase. Mais le plus important n'est pas là. Parce que l'œuvre de service la plus importante est certainement ce qui se passe, justement, au niveau de l'Éther de la Terre et non pas seulement pour vous. L'action de l'Extase est avant tout, donc, de renforcer la Vibration elle-même, la quantité de Particules Adamantines et la possibilité d'ouvrir, je dirais, certains canaux interdimensionnels auxquels l'ensemble de nos Frères et de nos Sœurs peuvent puiser. Il existe donc un effet cumulatif, et comme vous l'avez remarqué et comme nous vous l'avons dit, les uns et les autres, ce que vous avez accompli a permis de réduire les temps de la Tribulation. Cela a été un grand bienfait. Et comme vous l'avait dit MARIE, voilà peu de jours (ndr : son intervention du 15 août), plus ce temps dure, plus vous devez vous réjouir, parce que cela donne l'opportunité de remplir l'Éther de la Terre de plus en plus de Lumière, de répondre à l'Onde de Vie par votre propre état, et c'est cela le plus important. C'est cela qui permet à un nombre toujours plus grand de Frères et de Sœurs de se connecter au Supramental, de se connecter au niveau du Cœur.
L'action de l'Extase n'est pas une passivité, ce n'est pas un retrait du monde, ce n'est pas une fuite de la réalité, mais bien l'établissement d'une nouvelle réalité. Le meilleur des services est à ce niveau. Alors bien sûr, vous-même, quand vous en sortez (si vous le vivez), au-delà de la nostalgie de l'Extase qui était là quelques minutes avant, peut se manifester une humeur maussade ou encore une activité du mental qui tente à vous dire : « à quoi bon ?». Et justifiant alors le fait que vous avez des activités, des tâches à mener, des obligations à remplir. Mais plus vous grandissez dans l'Extase, plus vous pourrez accomplir ce que vous avez à réaliser, dans le même état. Et certains d'entre vous, soit déjà maintenant, soit très prochainement, vous allez vous rendre compte que cette Extase ne s'arrête pas en en sortant, en quelque sorte, et que les effets, les bénéfices (pour vous et pour l'ensemble de vos Frères et de vos Sœurs, où qu'ils soient) vont se renforcer. Vous allez observer que, dans cet état, vous êtes capable de faire et de mener à bien vos activités avec un grand détachement, sans y mettre d'effort, sans y mettre d'état mental négatif ou contrarié. L'apprentissage de l'Extase, sa répétition même, est certainement, pour vous comme pour la Terre et l'ensemble de ses habitants, l'action la plus puissante qui puisse exister, mais même si elle vous est invisible à l'extérieur. Et c'est d'ailleurs votre travail d'Ancreur et Semeur de Lumière qui a, en quelque sorte, aplani les difficultés, qui a, en quelque sorte, fait que les choses, pour l'instant, se passent plus en douceur que ce que les prophètes avaient annoncé.
L'Extase en action, c'est la volonté de la Lumière, ce n'est plus votre volonté personnelle. Et cette volonté de Lumière est Intelligence, parce qu'elle sait pertinemment ce qu'elle réalise, comme si, quelque part, la Lumière était conscience, elle-même : conscience agissante, conscience active. Et d'ailleurs, ceux d'entre vous qui touchent ces états et les vivent, se rendent bien compte qu'au-delà parfois des fluctuations de l'humeur, les mécanismes généraux de votre vie sont différents. Cela concourt à vous établir dans le détachement, cela vous permet de voir plus clair sur les tenants et les aboutissants de ce monde, comme de l'ensemble des êtres humains avec lesquels vous êtes en contact, et quel que soit ce contact, fût-il agréable ou désagréable, de cette clarté, de cette Transparence, c'est comme si vous regardiez autrement, et que vous perceviez autrement ce qui se déroule, en vous, comme ce qui déroule autour de vous, comme sur la planète.
Vivre l'Extase n'est ni une fuite, ni une méditation. Vivre les Communions avec nous permet d'élever ce que vous êtes et d'élever la Terre elle-même. C'est en ce sens que les Anciens vous ont dit de vous tenir Tranquilles. C'est en ce sens que nous vous invitons, nous aussi, Étoiles, à contempler les effets du Manteau Bleu de la grâce, de vos états d'Extase, sur votre vie. Parce que, rappelez-vous : l'Intelligence de la Lumière sera toujours ce qui se manifestera, sans résistance, comme une évidence. Cette évidence-là transforme votre vie et la transformera de plus en plus. Et même si vous n'en n'avez pas la conscience, du fait de votre établissement dans cette Infinie Présence (où parfois vous avez l'impression de dormir, de vous endormir, de ne plus être là), vous êtes totalement là. Et c'est justement votre Présence, entière et totale, ici, même dans ce que vous pourriez appeler une stase ou un endormissement, qui a des effets des plus importants sur votre vie et sur l'Éther de la Terre.
Alors, l'action de l'Extase, c'est avant tout de favoriser, au niveau des Frères et des Sœurs, l'établissement de la Communion et d'éventuelles Fusions. Ces Communions et ces Fusions, au-delà de vous démontrer que nous sommes au plus proche de vous et que nous nous rapprochons chaque jour un peu plus, a pour objet de réaliser le Ciel sur la Terre et de mettre fin à l'illusion. Dès que vous avez accepté de ne pas mettre en avant votre mental, la personnalité, ou ce qui en reste, l'action de la Lumière se fera de plus en plus pressante, les contacts dans votre Canal Marial seront, eux aussi, de plus en plus manifestés et puissants. L'Extase est donc l'action la plus juste et la plus pure de la Lumière, pour l'humanité. Si vous acceptez ce que je dis, non pas pour en faire une croyance mais simplement pour vivre, peut-être plus facilement, ce que vous avez à vivre, par rapport à l'Extase, il vous sera donné de voir clairement les effets sur votre vie. Parce que l'Extase va se traduire, au-delà d'elle-même, dans le déroulement de la vie ordinaire, dans ses tâches les plus simples comme les plus complexes. L'Extase va aboutir à cette Plénitude et cette Joie si particulière qui s'installera de plus en plus profondément et de façon plus en plus constante. L'Extase n'a rien besoin de montrer ou de démontrer, parce qu'elle est la démonstration de la Lumière. Je dirais même qu'il ne peut y avoir, réellement, Lumière sans Samadhi, sans Paix, sans Extase, de manière bien plus importante que simplement dans les moments où vous le décidez. Et d'ailleurs, les témoignages que nous vous avons apportés, certaines de mes Sœurs et moi-même, vous ont expliqué, en quelque sorte, que dès que l'Extase est stabilisée, il devient encore plus facile d'avoir des informations, non pas sur ce monde mais sur la Vérité de la Lumière. Ainsi fonctionnait ma Sœur HILDEGARDE DE BINGEN, par exemple. Alors bien sûr, pour la personnalité, cela ne peut être et cela ne peut exister. Celui qui a un regard extérieur ne peut se douter une seule seconde de ce qui se passe sur les plans subtils de la Terre. Et pourtant cette action, comme je l'ai dit, est la plus importante qu'il vous soit possible de manifester.
L'Extase, d'ailleurs, ne peut durer, se prolonger, comme vous l'avez certainement constaté, que dès l'instant où le mental n'intervient pas, ou que vous n'êtes pas en train de rechercher l'explication de ce qui est vécu. Et l'Extase où n'existe aucune vision, aucune perception, excepté cette conscience qui vit Shantinilaya, est certainement la chose la plus importante pour la Terre, pour vous, pour l'ensemble des Frères et Sœurs de la Terre. Vivre l'Extase vous donne aussi à vivre, en dehors d'elle-même, un sens plus précis de ce qui est de l'ordre de la Lumière ou pas. Non pas pour y porter un jugement quelconque mais justement parce que, ayant vécu l'Extase, vous savez pertinemment que l'Extase se passe dans le silence, dans les espaces où il n'y a pas de mots, où il n'y a pas de volonté, où il n'y a pas d'interaction avec les Frères et les Sœurs qui, eux, n'y seraient pas.
L'Extase est donc une œuvre, une œuvre capitale, sur la Terre, parce qu'elle met fin aussi à tout ce qui est éphémère de la nature humaine, sans pour autant que cela soit une fuite. L'Extase change les pôles d'intérêt, elle change votre vision, elle épanouit votre regard, elle transforme votre corps, elle transforme votre relation à la Lumière, et cela est perceptible, même pour vous. L'Extase n'est donc pas le processus passif que l'on peut imaginer, ou alors c'est la passivité totale de la personnalité et la mise en branle de tout ce qui est lumineux, éternel, non soumis au temps et à l'espace. C'est vraiment cela qui est important. Ce n'est pas tant d'avoir des visions, de se rappeler d'un passé, quel qu'il soit, ce n'est pas tant observer la Lumière qui se manifeste, parfois, derrière vos yeux. Ça ne dépend pas d'un être humain autre que vous-même. L'Extase conduit à vous rapprocher de votre propre Ascension, dont le témoin est le mécanisme de stase où votre corps semble réellement disparaître, où les pensées n'ont plus besoin d'être là pour vous donner le sentiment d'exister, parce que l'Extase vous fait vivre bien au-delà de l'existence, tout en étant ici, sur ce monde.
L'Extase ne doit jamais être considérée comme une fuite de votre vie, comme une connaissance extérieure. L'Amour est Extase, comme la Lumière. Chose que ne connaîtra jamais la personnalité. Alors bien sûr, pour ceux qui ne le vivent pas et qui n'ont pas suivi, d'une manière ou d'une autre, ce que nous avons communiqué (ou, au-delà de ce que nous avons communiqué, leurs propres Noces Célestes), il va être, pour ces Frères et ces Sœurs, une difficulté majeure, sans Extase : c'est de croire qu'en connaissant la Lumière de l'extérieur, en connaissant les lois de ce monde, se crée une notion de chemin, une notion d'évolution. Et cette notion de chemin et d'évolution va, hélas, renforcer la distance entre la conscience ordinaire et l'Extase elle-même. Il existe même la possibilité de garder la Lumière vécue, sous le boisseau, comme une forme d'appropriation, qui bien sûr, ne sera jamais l'Extase, parce que l'Extase, comme vous le savez, correspond à la Transparence. Et cette Transparence peut se conserver, quelle que soit votre activité. Alors bien sûr, cela ne se fait pas du jour au lendemain, le plus souvent, mais par une forme d'apprentissage où, au fur et à mesure de l'Extase, vous prenez réellement conscience de ce qui se joue.
La réponse, bien sûr, va dépendre de là où vous êtes. Mais rappelez-vous que l'Extase va vous donner à vivre pleinement votre incarnation, non plus en tant qu'être séparé et coupé de la Lumière mais, effectivement et concrètement, connecté. Et toute la vie qui en découle va changer de façon beaucoup plus importante que ce qu'il vous a été donné de vivre de manière individuelle. Les effets de l'Extase deviendront, en quelque sorte, de plus en plus palpables, sur la Terre comme en vous, et comme autour de vous. Alors bien sûr, la personnalité va croire que l'Extase va empêcher de remplir, comme j'ai dit, vos obligations, quelles qu'elles soient, mais cela est faux. Le ravissement, en Extase, ne vous retire pas de ce monde, pas pour le moment, jusqu'au moment de l'Appel de Marie collectif. Votre travail est capital, non pas le travail qui vous nourrit mais le travail de l'Extase qui nourrit vos Frères et vos Sœurs. Sans aucune volonté personnelle et sans avoir le besoin ou la volonté d'agir.
S'installer dans l'Extase et la Transparence accroît la Lumière autour de vous. Votre aura se transforme totalement. Les trois Foyers émettent en permanence, vous donnant à goûter à la Paix et à la Joie, dans la tâche la plus ingrate que vous ayez peut-être à accomplir. Et s'il existe, dans vos vies, des éléments qui vous semblent encore difficiles à assumer (que cela soit de manière affective ou familiale, ou encore professionnelle ou dans tout autre domaine), vous constaterez, de plus en plus facilement, que l'Extase vient faciliter, encore plus, votre vie. Bien sûr, il est des moments où la Lumière vous appelle à vous extraire du monde, que cela soit par le sommeil ou par la Stase elle-même, vécue et perçue comme telle. Ces moments, effectivement, je ne vous le cache pas, vont se multiplier. Mais c'est dans ces moments, si je peux dire, que vous faîtes le plein de Lumière, non pas pour la garder à l'abri, en vous, mais pour la retransmettre, sans aucune volonté, et faire baigner la Terre, vos proches et l'ensemble des Frères et Sœurs de la Terre, dans cette Lumière. L'Extase est donc tout sauf le retrait du monde. L'Extase est tout sauf la négation du monde mais c'est vraiment la spiritualisation du monde, de la matière. Là est l'Ascension, elle n'est pas ailleurs. Aucune connaissance intellectuelle ne vous sera d'aucun secours pour l'Ascension. Ce que vous pouvez pratiquer (comme prière, comme méditation, comme technique) ne vise, en définitive, qu'à vous faire approcher et vivre ce que je viens de dire. S'oublier soi-même dans l'Extase, c'est trouver l'Amour, dans son sens non localisé, trouver la Paix et irradier cette Paix, sans aucune volonté personnelle. Simplement dans cette jouissance particulière de l'Extase où ce qui se manifeste, au-delà de toute perception, c'est la grâce au sein de la Conscience. Cela va devenir de plus en plus perceptible, de plus en plus évident, dès l'instant où vous acceptez, dès l'instant où vous accueillez, l'Onde de l'Extase. Celle-ci peut apparaître (et apparaîtra de plus en plus facilement) aussi bien sous l'action de l'Onde de Vie, que du Canal Marial et du Manteau Bleu de la grâce, que par le Feu du Cœur. Rappelez-vous, dans les moments où cela semble vous tomber dessus, qu'il y a un Appel de la Lumière et cet Appel de la Lumière va devenir de plus en plus pressant. Mais le déni de cette Lumière, là aussi, va devenir de plus en plus important, parce qu'il existe beaucoup de Frères et de Sœurs conditionnés et formatés par leur démarche spirituelle, qui mettent d'emblée, par cette démarche elle-même, une distance entre eux et l'Extase.
L'Extase ne dépend d'aucune connaissance, d'aucune étude : elle découle de l'Abandon de la Lumière et de l'Abandon du Soi. Parce que la Lumière étant notre essence commune, notre Unité commune, et notre Absolu commun, il ne peut plus exister, progressivement ou brutalement, de sens de compétition pour celui qui vit l'Extase, de sens d'une hiérarchie, ou de mener à bien une organisation. La Lumière vous fait découvrir, par l'Extase, la spontanéité et une légèreté qui n'est pas une fuite mais une légèreté de vie où il n'y a plus de place pour le hasard, où il n'y a plus de place pour la souffrance ou les résistances. La Joie va donc vous devenir de plus en plus accessible, et la Paix de plus en plus évidente. C'est ce renforcement de la Lumière, durant ce temps-là, qui, littéralement, comme par un changement de polarité qui effectivement aura lieu au niveau de la Terre, vous fait aussi, vous aussi, changer de polarité. C'est-à-dire que même si les activités se continuent comme avant, vous ne les voyez plus et vous ne les réalisez plus de la même façon.
Comme ma Sœur MA vous l'a dit (ndr : MA ANANDA MOYI), vous verrez de plus en plus clairement, en vous et autour de vous, ce qui relève de la peur et ce qui relève de l'Amour, non pas comme un jugement extérieur (lié à ce que vous pouvez voir avec vos yeux ou entendre avec les mots qui sont prononcés) mais bien plus, directement, de Cœur à Cœur. Et cela se traduira, d'ailleurs, par le renforcement du Son perçu dans l'oreille. Tout cela va vous apparaître comme de plus en plus évident. Encore une fois, même s'il y a des moments où justement, devant cette évidence, la personnalité ne peut que s'interroger et freiner. Et c'est dans ces moments-là que vous devez vous reconnecter à votre propre Extase. Et rappelez-vous que l'Extase agit sur l'ensemble de la Terre, bien plus que ce que vous pourriez faire avec des mots ou avec une action. L'Extase est plus importante que l'action extérieure, parce qu'elle est l'action la plus grande. L'Appel de la Lumière va vous demander de vivre la grâce et, en vivant la grâce, les contrariétés de la personnalité qui pouvaient vous sembler insurmontables, disparaîtront d'elles-mêmes, n'appelant de votre part aucune autre action. Là est la grâce, elle n'est pas ailleurs. La grâce ne dépend pas de vous, elle dépend de l'action de la Lumière, en vous, dès l'instant où vous l'accueillez. Toute votre vie deviendra plus facile, même si les moments de stase peuvent vous sembler difficilement compatibles avec, justement, la vie ordinaire. Une fois les réajustements et l'équilibrage effectués, vous verrez qu'il n'en n'est rien. Votre vitalité sera profondément différente, vos besoins physiologiques aussi changeront. Vous pourrez alors donc mesurer, de manière bien réelle, ce que cela produit en vous et de la même façon, sur la Terre.
L'Archange MIKAËL vous a demandé, pour le solstice et pour l'équinoxe, de vous réunir, dans le silence, dans l'Extase, sans Intention (ndr : voir son intervention du 18 août dans la rubrique « message à lire » où il évoque cette prochaine intervention du 22 septembre 2012). L'Intelligence de la Lumière agira de manière beaucoup plus facile, ainsi, sur l'humanité, la rapprochant toujours plus de sa Libération finale. Alors bien sûr, celui qui voit cela avec sa personnalité ne peut voir qu'une fuite, un déni de la vie, parce que le but de la personnalité, c'est de se maintenir et de croire que, simplement, en mettant de la Lumière là où il n'y en a pas, les choses vont être plus agréables sur ce monde. Mais le but n'est pas d'être agréable sur ce monde. Le but, c'est de rétablir la Vérité, de rétablir le règne de la Lumière, non pas en imaginant ou en supposant (contrairement à ce que beaucoup de Frères et de Sœurs croient) que la Lumière va tout changer et que la vie va continuer.
Celui qui vit l'Extase, de plus en plus facilement, se rend compte que la vraie Vie n'est pas ici. Comme vous l'ont dit d'ailleurs ceux qui ont vécu des expériences de mort (sans être pour autant des mystiques) : la mort, elle est ici. Et même si la vision de la personnalité tend à vous faire croire que tout cela peut changer, ce n'est que la peur de la personnalité, de sa propre disparition, qui s'exprime. Celui qui n'est pas allé sur l'Autre Rive, comme vous disait FRÈRE K, ne peut rien comprendre et ne peut rien accepter de l'Extase. Et donc, ce Frère et cette Sœur qui ne peut rien vivre de cela, est inscrit dans la peur. Et comme vous le disait ma Sœur MA ANANDA, il n'y a que la peur ou l'Amour, le reste n'est, en quelque sorte, que des occupations et des distractions. Alors, quoi que vous dise votre mental, votre ego, il va vous dire que cela ne sert à rien, il va vous dire qu'il y a beaucoup plus de choses à faire en retroussant ses manches. Il va vous dire que vous n'êtes plus incarné, que vous ne pouvez plus faire face aux responsabilités. Mais où est votre responsabilité ? Elle est par rapport à ce monde, ou elle est par rapport à la Lumière ? C'est l'un ou l'autre, là aussi. Le baptême du Feu Céleste, du Feu de l'Esprit, vient vous démontrer cela. Il n'y a donc pas de meilleure possibilité que d'accepter l'Appel de la Lumière, que de se laisser immerger, non pas dans la fuite mais dans la Plénitude de la Lumière. Tout le reste se déroule de lui-même. Alors celui qui est inscrit encore dans la personnalité, ne le jugez pas, parce qu'il va vous dire qu'il faut retrousser ses manches, qu'il faut agir concrètement. Mais il n'y a rien de plus concret que l'action de l'Extase. Tout dépend, là aussi, de où vous regardez, et de là où est votre Conscience. L'Extase vous fait même grandir en Lumière, grandir en Paix, grandir en sérénité, une fois les premiers moments de doute et d'interrogation passés. Vous ne pourrez plus nier les effets de l'Extase, aussi bien sur ce corps lui-même que dans tous les aspects de votre vie sur cette Terre.
L'Unité n'empêche pas l'action dans la dualité de la personnalité, mais la transcende. Elle rend joyeux tout ce qui est à faire, tout ce qui est à réaliser. Elle ne peut vous emmener ailleurs qu'à la Vérité, celle qui est Absolue. Les vérités relatives s'effacent : les vérités relatives qui concernent ce qui est temporaire, éphémère, et qui ne dure pas. L'Extase vous installe dans l'Éternité, ici-même, dans la certitude et dans la Joie et elle change complètement l'Éther de la Terre. Bien sûr, je dirais aussi que celui qui ne le vit pas, ne peut pas savoir, ne peut pas y croire. Or justement, en le vivant, ce n'est plus une croyance, ni un savoir, c'est un état, où la Joie et l'Amour sont omniprésents. Quoi que la personnalité puisse dire, quoi que le regard séparé des yeux dise, il y a, sous-jacent, cette Paix et cette Joie. Les émotions vous quitteront, le mental disparaîtra. Alors bien sûr, ceux qui ont commencé à vivre cela peuvent se demander comment ils vont bien pouvoir faire des calculs, faire des opérations dans vos banques, faire les courses, faire à manger. Mais ce n'est pas vrai, ce n'est qu'une période temporaire et intermédiaire. Vous en sortirez toujours plus grand, plus lumineux, plus aimant. Seul l'ego peut croire l'inverse. L'Intelligence de la Lumière n'est pas un vain mot et vous le constaterez de plus en plus, en vous, puisque, comme certaines Étoiles et certains Anciens vous l'ont dit, tous les besoins changent. Ce qui vous semblait vital, auparavant, sous l'action de l'Extase, disparaît, comme par enchantement, de votre vie. Il en est de même des peurs qui pouvaient rester, puisqu'il ne peut y avoir que la peur ou l'Amour. Et si l'Extase est là, l'Amour est là. Et donc la peur n'est plus là, ou de moins en moins.
Répondez à l'Appel de la Lumière quand il vous concerne individuellement. Ne tergiversez pas, ne remettez pas à un autre moment, parce que vous ne savez pas quand la Lumière vous réappellera. C'est dans ces moments-là qu'il faut vous dire : « qu'est-ce qui est important ? ». Qu'est-ce qui est majeur et capital pour vous, pour la Terre ? Est-ce que c'est d'arriver à telle heure à tel endroit ou est-ce que c'est, par exemple, de vouloir à tout prix réaliser un repas à telle heure, d'obéir à des règles, à des limites, à des cadres que vous vous êtes, la plupart du temps, fixés vous-même, ou est-ce que c'est la Liberté ? La Lumière vous appelle à la Liberté et à réaliser votre Autonomie. Cela n'est pas une démarche ni égotique ni narcissique, mais c'est là le vrai service à la Lumière. Il n'est pas dans des obligations. Le Service à la Lumière n'est pas de se conformer à un objectif que vous vous êtes fixé, parce que le seul objectif qui doit dorénavant vous remplir, maintenant, c'est cette tranquillité où la Lumière agit. C'est à vous, comme toujours, de décider, si cela est votre vérité ou pas. Tout cela se réalise maintenant, parce que cela est la préparation à l'Ascension collective de l'humanité. Comme MIKAËL vous l'a dit : « les signes du Ciel et de la Terre vont devenir de plus en plus évidents ». Alors bien sûr, celui qui refuse de vivre ce Choc de l'Humanité (parce que c'en est un), sera dans le déni. Celui qui ne veut pas voir, et qui ne voudra pas voir, ne le jugez pas, parce que même s'il vous apparaît comme affermi dans sa personnalité, cet affermissement ne représente que la peur, la peur de sa propre disparition, de sa dissolution. Comme je l'ai dit, dans la personnalité, la vie, pour vous, est ici mais cette vie n'est pas la vraie Vie.
Tous ceux qui sont passés, comme l'on dit, de l'autre côté, vous ont témoigné qu'ici vous étiez enfermés, enfermés dans un corps, dans quelque chose qui est lourd, où il n'y a pas de légèreté et surtout, il n'y a pas de Liberté. La vraie Liberté n'est pas de ce monde mais vous devez Libérer ce monde et cela passe par l'Extase, cela passe par une autre conscience, un autre état qui, effectivement, de plus en plus, semble vous faire rompre avec les habitudes passées. Et c'est là qu'il faudra vous poser la question de quelle est la chose la plus importante, pour vous ? La Lumière ou le reste, tout le reste ? Et il faudra bien répondre à cette équation, à cette demande. Si vous voulez vous approprier la Lumière, simplement pour saupoudrer votre vie de Lumière, pour masquer la peur, la Lumière vous échappera. Si vous acquiescez à la Lumière, l'Amour vous remplira et remplira le monde. C'est le défi que vous avez à vivre tous, à des degrés divers et à des moments divers. Et vous constaterez aussi que, quel que soit le désordre du monde, même s'il existe en vous de petits désordres, l'Amour, la Lumière seront bien plus puissants que tous les désagréments de ce monde. Mais il faut faire encore le choix de la Lumière, non pas comme un choix de destination, non pas comme une destination finale, mais bien plus dans ce qui est accepté d'être vécu ou refusé d'être vécu. Comme toujours, vous êtes le seul maître à bord dans ce véhicule, dans votre conscience. N'écoutez personne, n'écoutez que ce que vous dit la Lumière. Si elle vous demande de vous arrêter au bord de la route, faîtes-le. Si elle vous demande de vous mettre au lit le temps nécessaire, faîtes-le. Il n'y a pas d'obligation qui tienne devant la Vérité de la Lumière ou alors cela signifie simplement que vous ne voudriez qu'être saupoudré de Lumière et continuer votre vie ordinaire, sans rien changer, même si vous réclamez et déclamez la Lumière. Vous êtes face à vos propres responsabilités et là est le Choc de l'Humanité. Acquiescez-vous à la Lumière ou êtes-vous dans la peur et le déni ? Il n'y aura pas d'autre alternative et chacun est libre de vivre ce pour quoi il est venu sur cette Terre, en ce temps. Mais de plus en plus, comme le disaient MARIE et MA (ndr : MA ANANDA MOYI), vous ne pourrez vivre la peur et l'Amour. Cela sera soit l'un soit l'autre.
Ne vous inquiétez pas (comme cela a été dit et que je répète maintenant) pour ceux qui, pour l'instant, ne semblent pas ni vivre, ni être affectés par ce processus. Contentez-vous de vivre ce que la Lumière vous demande à vous, en étant bien attentif à votre objectif. La vraie Vie va vous apparaître comme n'étant pas de ce monde, mais tant que vous ne le vivez pas, cela ne sert à rien de vous le dire. Simplement, comme dirait BIDI, de réfuter cet Éphémère donne déjà un appui à l'ouverture de la Porte vers l'Éternité. N'hésitez pas à vivre de plus en plus intensément la Lumière, sans restriction et sans frein, et surtout sans peur. Vous n'avez pas d'autre solution que de résister ou de vous Abandonner, totalement, de maintenir une identité ou d'accepter de perdre cette identité, non pas pour le néant mais pour le Plein et la Plénitude. Cela peut effectivement poser un petit problème pour la personnalité, puisqu'à ce niveau-là, il y a un choix crucial : la Résurrection ou la non Résurrection, l'acceptation ou le refus.
Alors bien sûr, jusqu'à présent, il était facile de dire que vous cherchiez la Lumière, que vous étiez sur un chemin spirituel, que vous purifiiez ce que vous nommez le Karma, que vous évoluiez. Mais la Lumière n'est pas une évolution. L'Amour n'est pas une évolution. Comme cela a été dit hier, c'est une transsubstantiation : c'est le Passage de la chenille au papillon. La chenille est éphémère, la chenille, comme cela a été dit, ne connaît pas le papillon. Il y a, à ce niveau-là, un acte d'Abandon à mener. Alors nous sommes aussi, là, conscients que selon votre histoire personnelle, des peurs sont peut-être plus ou moins là, plus ou moins intenses. Rappelez-vous, dans les moments où la peur se manifeste ou alors dans les moments où vous doutez, que votre Essence est la Lumière, et que la Lumière est bien au-delà de ce genre de questionnement, d'interrogation. Appelez-nous, nous vous aiderons, en ces moments-là. Si des symptômes apparaissent dans ce corps, si des visions apparaissent, si des manifestations se produisent dans ce corps ou dans vos corps subtils, ne vous en préoccupez pas dans les moments d'Extase et de Stase, allez au-delà. La Lumière sait ce qu'elle a à faire. Vos résistances renforceront les manifestations, les douleurs ou autres. L'Abandon du Soi et l'Abandon à la Lumière vous donneront à constater, très vite, par vous-même, si cela se vit, que les seuls éléments qui pouvaient vous empêcher de le vivre étaient la peur, il n'y a pas d'autre fondement. En vivant l'Extase, en vivant Shantinilaya et en vivant l'Absolu, vous pourrez, effectivement, constater, par vous-même, qu'en fait, cela a toujours été là et que seuls les mécanismes de la pensée, les mécanismes d'adhésion à des croyances, diverses et variées, vous avaient empêchés de le vivre et de le voir au-delà de toute vision. J'arrêterai là mes mots. Permettez-moi de rester avec vous en silence, quelques instants, sans rien désirer, sans rien demander, sans évoquer même de Communion ou autre chose : simplement Présent à vous-même, Présent à chacun de nous, ici.
... Partage du Don de la grâce ...
Et rappelez-vous aussi que tous les plaisirs de ce monde, quels qu'ils soient, ne peuvent être qu'éphémères. Le plaisir de la Lumière est Éternel et Éternité : il est bien plus vaste que le plaisir de la satisfaction de quoi que ce soit. Cela est une certitude, dès l'instant où vous l'acceptez, parce que vous le vivrez. Vous êtes là pour ça. Je terminerai sur ces phrases : tout ce qui est né de la chair est périssable et éphémère. Seul l'Esprit est Éternel et vous Êtes, avant tout, Esprit. Prisonniers dans une chair qu'il faut pourtant amener, elle aussi, à sa Liberté. »
Je suis GEMMA GALGANI, je vous Aime. Vous êtes moi, comme je suis vous : l'Unité de l'Amour, dans la multiplicité des apparences. L'Unité de la Lumière. La Joie de la Lumière. Je vous dis à une prochaine fois. Que la Lumière soit votre Demeure. Que la Paix soit en vous, à chaque souffle. À bientôt.
GEMMA GALGANI19 Augustus 2012 Ek GEMMA GALGANI. Broers en susters, verwerdig al my liefde te ontvang. Ek kom na jou as 'n aflos van die Blue Coat met en ek sal probeer om uit te druk deur my woorde en my teenwoordigheid, op dieselfde tyd, deur jou en deur jou kant, wat hierdie eenvoudige uitdrukking: die ekstase in aksie. Ek sal probeer om jou te gryp deur die woorde en die bewussyn, hoe Ecstasy, op sigself, is beslis aksie op die wêreld se grootste ooit. Soos gesê is (en miskien onthou jy), is daar tans incarnated op hierdie aarde, drie sterre. Dit het bestaan ​​op enige tyd, 'n getal van die sterre vergestalt 'n aantal ouderlinge en selfs wanneer ons teenwoordigheid is nie bekend aan die wêreld, ons werk, ons teenwoordigheid en ons ekstase, in stand gehou iewers die verband na Bron en lig, nie net vir ons nie, maar, natuurlik, vir die ganse mensdom. Dit is 'n lang tyd wanneer die skepping van Atlantis, was dit nodig om hierdie verband te handhaaf. Dan natuurlik, broer of suster wat Ecstasy buite waarneem, as ons kan sê met betrekking tot die reg, met die bewussyn van die persoonlikheid, daar sal die meeste (veral s "daar is geen persepsie van die trilling energie en bewussyn), 'n vermorsing van tyd, 'n persoon wat ook mens geword. En tog, as jy kon sien wat gebeur op die planne wat jy is onsigbaar vir die hoogste eter van die aarde was, sou jy sien by jouself dat hierdie optrede van Ecstasy, self, het letterlik onsigbare te bad in die lig Eter. Ekstase het nooit geleef het vir homself. Sy het nog steeds 'n groot betrokkenheid in die handhawing, sodat die verbinding met die lig, en laat die lig teenwoordig te wees in die eter van die aarde, selfs al is dit nie sigbaar met die persoonlikheid, onsigbaar vir die oog. Natuurlik, bewussyn, normale en gewone, die inkarnasie, dus kan die optrede van Ecstasy vang, en persoonlikheid sal altyd geneig om 'n ontsnapping van die werklikheid, 'n vermorsing van tyd, of by te sien Daarbenewens is 'n proses wat nie sy lewe leef. Dit is, natuurlik, baie anders as die een wie se gewete is nie meer geïnstalleer in persoonlikheid, maar teenwoordig is in die Self of Absolute nie, want in daardie oomblikke, die persepsie van energie duidelik word. Daar is ook, en veral in ons Oos-broers, geleenthede seremonie van die nagmaal Ecstasy te maak aan alle broers en susters wat dit bywoon, maar as hulp, die optrede van die Ecstasy is baie meer belangrik. Dit is direk in die eter van die aarde en verhoog bewustheid van Ki-RIS-tie. Ekstase versterk hierdie verband, wat verbinding met die lig en onderhou hierdie skakel. So in daardie, miskien, jy bereik as anker rol van ligbringer, en nou Liberator Aarde, jou mees basiese aksie wat plaasvind op die planne wat jy onsigbare . Dan natuurlik, Ecstasy bied, soos reeds gesê, die vreugde, die staat van genade, Shantinilaya die Samadhi. Die suiwer ekstase is een wat nie 'n persepsie van iets anders as ekstase self betrek. Ekstase waar daar geen visie, geen persepsie, daar is niks anders as die suiwer liefde, onafhanklik van enige visie, 'n geheue van 'n identiteit. Ecstasy is hierdie een (dit is in die oneindige teenwoordigheid of die Absolute) wat die grootste en belangrikste van die eter van die aarde. Natuurlik, is daar binne-effekte, maar as dit was bloot Ecstasy Binne hierdie effek, sou daar een of ander manier, eintlik, in hierdie geval, 'n visie en 'n persoonlike verklaring dat geen belang vir die res van mensdom. Die rente, as ek so mag sê, van Ecstasy, is nie so baie om te lewe, natuurlik, self nie, maar eerder die lig te skep in die eter van die aarde. Waarneembaar effekte, vir wie se lewens is, natuurlik, belangrik, maar hulle is baie meer aan die aarde. Die hele mensdom voordele, selfs al het sy nie besef nie, selfs al is dit nie aanneem nie, selfs as sy weier, want in die eter van die aarde, selfs Vrygestel magte astrale van die bevalling, is dit belangrik om te verstaan ​​dat die Eter van die aarde verander is nie nog nie al die lig wat moet wees, as in die verenigde heelal. Of die Stars, ouderlinge of mistieke toestand van ekstase is nie streng gesproke 'n oordenking of 'n begeerte maar presies dieselfde verdwyning van die voorneme om na te dink, die verdwyning van die persoon self. En hierdie verlies is presies wat sal toelaat dat die hele mensdom te dien, so veel meer belangrik as enige ander aksie. Dan natuurlik, so lank as wat die gedagte is nog steeds teenwoordig is en nie een of ander manier, ingedien word (deur die Supermind, deur die lig, die Christus), dit kan verteenwoordig, selfs vir diegene wat daar woon, 'n gevoel waardeloosheid. En skoon van Ecstasy, ook, is dat dit ', in 'n sekere sin, 'n vorm van verslawing self. Hierdie verslawing, as miskien jy kan sien, gaan jy die toestand van ekstase om voort te plant. So het die eerste keer, ekstase (veral wanneer dit word toenemend belangrik, deurdringende, sterk, selfs) kan verkry word wanneer verdwyn, deur 'n gevoel van 'n gebrek. Shantinilaya live, en wanneer dit weer gaan persoonlikheid, kan laat in die eerste keer, 'n gevoel van 'n gebrek, en soms hartseer. Jy hoef nie te bekommer nie. Die versterking van jou oomblikke van afwesigheid, die bevordering van wat gebeur in jou liggaam en in jou bewussyn, kan laat jou soms wanneer dit vervaag en verdwyn, 'n gevoel van leegheid en 'n gebrek, wat deur die destydse twyfel, by die aanvang van die rede. Hierdie deel, sou ek sê, 'n normale proses. En hierdie buierigheid, hierdie ossillasies van die bewussyn self hierdie gedeeltes is tussen persoonlikheid en self (en, indien geleef het, tussen die self en die Absolute), kan jy presies (buite die bui wanneer dit verdwyn), aan te meld nie, want jy het die gevoel van totale volledigheid gemanifesteer in ekstase. Maar die belangrikste ding is nie daar nie. Omdat die werk van die belangrikste diens is beslis wat presies gebeur by die Eter van die aarde, nie net vir jou. Die optrede van Ecstasy is hoofsaaklik dus die bevordering van die vibrasie self, die bedrag van Adamantine deeltjies en die vermoë om oop te maak, sou ek sê, 'n paar interdimensional kanale wat al ons broers en susters kan trek. Daar is dus 'n kumulatiewe effek, en as jy opgelet het, en soos ons gesê het, en elke ander, wat jy gedoen het verminder die tyd van die verdrukking. Dit was 'n groot seën. En as jy sê Marié dat 'n paar dae (red: sy toespraak op 15 Augustus), hoe meer tyd duur, hoe meer jy behoort te bly, want dit gee die geleentheid om die eter aarde te vul meer en meer lig, om te reageer op die golf van die lewe deur jou eie staat, en dit is die belangrikste. Dit is wat toelaat dat 'n toenemende aantal broers en susters aan te sluit op Supermind te maak op die hart. Die optrede van Ecstasy is nie passief, dit is nie 'n toevlug van die wêreld, is dit nie 'n ontsnapping van die werklikheid nie, maar die vestiging van 'n nuwe werklikheid. Die beste van dienste op hierdie vlak. Dan natuurlik, jouself, wanneer jy (as jy woon), verby die nostalgie van ekstase was daar 'n paar minute voor, kan openbaar buierigheid of 'n geestelike aktiwiteit wat poog om te sê, "hoekom?". En dan regverdig dat jy aktiwiteite, take onderneem gaan word, verpligtinge na te kom. Maar hoe meer jy groei in ekstase, hoe meer kan jy doen wat jy het om te besef in dieselfde staat. En sommige van julle kan nou of baie gou reeds, sal jy besef dat Ecstasy stop nie in die vertrek is dit in een of ander manier, en dat die gevolge, voordele (vir jou en vir al jou broers en jou susters, waar hulle ook al mag wees) sal versterk word. Jy sal sien dat in hierdie staat, jy in staat is om te maak en uit te voer jou werk met 'n groot afdeling, en het geen moeite, sonder om enige negatiewe of ontsteld geestelike toestand. Leer Ecstasy, sy baie herhaling is beslis vir jou en vir die aarde en al sy inwoners, die mees kragtige aksies wat kan bestaan ​​nie, maar selfs al is jy onsigbaar vir die buite . En dit is ook jou werk anker en Sower van die lig wat een of ander manier uitgestryk die probleme, wat een of ander manier, dat dinge vir nou, meer soepel as om te gaan wat die profete het annoncé.L Ecstasy in aksie is, is dit die wil van die lig, wat nie jou eie wil. En bereidwilligheid van die Lig is Intelligensie, omdat hy weet wat dit bereik, asof een of ander manier, die Lig was bewussyn self: gewete aktiewe, aktiewe bewussyn. En behalwe, dié van julle wat hierdie verslae ontvang en leef, is deeglik bewus dat buite af en buierigheid, algemene meganismes van jou lewe is anders. Dit help om jouself te vestig in die afdeling wat u toelaat om meer duidelik te sien oor die ins en outs van hierdie wêreld, soos alle mense met wie jy in aanraking, en wat ook al hierdie kontak, selfs dit aangename of onaangename, hierdie helderheid, hierdie deursigtigheid, is dit asof jy kyk en anders dat jy anders sien wat gebeur in jy hou van wat om jou aangaan, soos in die planète.Vivre Ecstasy is nie 'n lek nie, of 'n gedagte. Bly by die nagmaal ons toelaat om te verhef wat jy is en maak die aarde self. Dit is in hierdie sin dat die ouderlinge vir julle gesê het om te hou jy stil. Dit is in hierdie sin dat ons nooi jou, ons, Star, die gevolge van die Blue Coat genade te dink, Ecstasy jou stellings oor jou lewe. Want onthou: die intelligensie van die Lig sal altyd oop is, sonder weerstand, as bewys. Hierdie getuienis verander dan jou lewe en transformeer meer. En selfs as jy nie bewussyn, as gevolg van jou instelling in die oneindige teenwoordigheid (waar jy soms voel slaap, slaap raak, nie om daar te wees), is jy heeltemal daar nie. En dit is presies wat jul teenwoordigheid, volledige, hier, selfs in wat jy kan noem 'n stase of slaap, wat invloed op die belangrikste in jou lewe en die eter van Terre.Alors, die Aksie Ecstasy is al oor die bemoedigende op broers en susters, die stigting van die nagmaal en moontlike samesmeltings. Hierdie comm en hierdie samesmeltings buite om te wys dat ons nader aan jou en ons is nader elke dag 'n bietjie meer, is die hemel op die aarde en die einde aan die illusie te bereik. Sodra jy het ooreengekom om nie jou gedagtes, persoonlikheid na vore te bring, of wat oorbly van dit, die optrede van die lig sal meer en meer druk, sal die kontakte in jou kanaal wees Marian ook meer meer vorentoe en kragtig. Ecstasy is die optrede van die mooiste en suiwerste van die lig vir die mensdom. As jy aanvaar wat Ek sê nie, om nie te maak dit 'n geloof nie, maar bloot om te lewe, miskien meer maklik, jy het om te leef, in vergelyking met Ecstasy, sal jy gegee word om 'n duidelike beeld van die uitwerking op jou lewe. Omdat Ecstasy sal lei buite die self, in die loop van die gewone lewe, in sy eenvoudigste as die mees komplekse take. Die Ecstasy sal bereik hierdie volheid en vreugde wat hierdie spesiale sal dieper beweeg en meer en meer konstant. Ecstasy is nie nodig om te wys of demonstreer nie, want dit is die demonstrasie van die lig. Ek sou sê dit kan nie wees nie, regtig, lig sonder Samadhi, sonder vrede, sonder ekstase so veel groter as net in die oomblikke wanneer jy besluit. En behalwe, die getuienis wat ons het jou 'n paar van my susters en myself verduidelik het, op 'n manier, dat so gou as ekstase gestabiliseer het, word dit nog makliker om inligting te kry, nie van hierdie wêreld nie, maar die waarheid van die lig. En gewerk Suster Hildegard Bingen DE, byvoorbeeld. So natuurlik, die persoonlikheid, kan dit nie en dit kan nie bestaan ​​nie. Hy wat 'n buite oog het, kan nie twyfel nie vir 'n tweede wat gebeur op die subtiele vlakke van die Aarde. Tog is hierdie optrede, soos ek gesê het, is die belangrikste is dat jy Ecstasy kan manifester.L, ook, kan nie duur nie, voort te gaan, as jy dalk opgemerk het dat wanneer die oomblik wanneer die verstand nie betrokke is nie, of dat jy nie gaan die verduideliking van wat ervaar word in te win. Ekstase en waar daar geen visie, geen persepsie, behalwe dat bewussyn leef Shantinilaya beslis is die belangrikste ding vir die aarde, vir jou, vir al die broers en susters van die aarde. Leef Ecstasy gee jou ook in die buiteland woon van die self, 'n meer akkurate sin van wat is aan die orde van die lig of nie. Om nie te oordeel word iemand, maar juis omdat hulle, alhoewel duur ekstase, jy weet baie goed dat Ecstasy gebeur in stilte, in gebiede waar daar is geen woorde nie, waar daar geen sal, waar daar geen interaksie met die broers en susters wat hulself, sou daar pas.L Ecstasy is 'n werk, belangrike werk op aarde, want dit dit eindig as om alles wat kortstondig van die menslike natuur, sonder dat dit 'n lek. Ekstase verander die gebiede van belang is, dit verander jou visie, jou oë dit floreer, verander dit jou liggaam, dit verander jou verhouding tot die lig, en dit is opvallend, selfs vir jou. Ecstasy is dus nie die passiewe proses wat verwag kan word, of dit heeltemal passiewe persoonlikheid en stel in beweging alles wat helder, ewige, nie onderhewig is aan die tyd en die ruimte. Dit is regtig wat belangrik is. Dit is nie so baie gesigte te hê, 'n verlede, wat dit ookal is, dit is nie waargeneem word as die lig wat weerkaats, soms agter jou oë om te onthou. Dit is nie afhanklik van enige mens anders as jouself. Ecstasy lei jou nader aan jou eie Hemelvaart, die getuie is die meganisme van stilstand waar jou liggaam werklik blyk te verdwyn, waar gedagtes nie nodig het om daar te wees om te gee jou die gevoel van bestaan, want ekstase maak jy woon ook ver buite die bestaan ​​terwyl dit hier op hierdie wêreld. Ekstase moet nooit beskou word as 'n lek in jou lewe as 'n eksterne kennis. Liefde is ekstase, soos die lig. Iets wat nooit sal die persoonlikheid ken. Dan natuurlik, vir diegene wat nie en het nie gevolg is nie, een of ander manier wat ons gekommunikeer het (of meer as wat ons gekommunikeer het hul troue hemel), sal dit vir die broers en susters van hierdie, 'n groot probleem, sonder ekstase: dit is om te glo dat die wete dat die lig buite, wetende dat die wette van hierdie wêreld skep 'n idee van Terloops, die idee van evolusie. En hierdie idee van pad en evolusie sal ongelukkig versterk die afstand tussen gewone bewussyn en ekstase self. Daar is selfs die moontlikheid om te hou die lig geleef het onder 'n maatemmer, as 'n vorm van eienaarskap, wat natuurlik sal nooit ekstase, ekstase, want soos jy weet, is die deursigtigheid. Deursigtigheid en dit gehou kan word, ongeag van jou aktiwiteit. So natuurlik, beteken dit nie oornag gebeur nie, in die meeste gevalle nie, maar 'n vorm van leer waar, soos van Ecstasy, het jy regtig bewus van wat joue.La antwoord natuurlik, sal afhang van waar jy is. Maar onthou dat die Ecstasy sal jou lewe jou inkarnasie, nie as afsonderlike en afgesny van die lig, maar eintlik is en konkrete verbind. En al die lewe wat volg sal verander so veel groter is as wat aan jou gegee om individueel lewe. Die gevolge van Ecstasy te word, een of ander manier, meer tasbaar, op aarde soos in jou en rondom jou hou. Dan natuurlik die persoonlikheid sal dink Ecstasy sal help vul, soos ek gesê het, jou verpligtinge, wat hulle ook al mag wees, maar dit is onwaar. Vreugde in ekstase, nie verwyder jou van hierdie wêreld, nie vir die oomblik, totdat die oproep van Mary-groep. Jou werk is van kardinale belang, en nie die werk wat julle voed nie, maar die werk van ekstase wat hom voed jou broers en jou susters. Geen persoonlike wil en sonder die behoefte of begeerte om op te tree. Vestig in ekstase en deursigtigheid verhoog die lig rondom jou. Jy sal heeltemal verander word. Die drie kaggels uitstraal voortdurend, en gee jou 'n voorsmakie van die vrede en vreugde in die mees ondankbare werk wat jy mag hê om te bereik. En of, in jou lewe, dinge wat nog steeds moeilik is om te neem (dit is so emosioneel of familie, of besigheid of enige ander gebied), sal jy meer en meer maklik, as ekstase kom fasiliteer selfs meer jou lewe. Natuurlik, is daar oomblikke wanneer die lig roep jou om die wêreld te onttrek, óf deur die slaap of stase self, ervaar en beskou as sodanig. Hierdie oomblikke, eintlik, ek steek nie, sal vermeerder. Maar dit is in hierdie tye, as ek kan sê dat jy hervul lig, nie om hulle veilig te hou in jou nie, maar vir die weer te stuur nie, geen wil, en die aarde om te bad, jou familie en al die broers en susters van die Aarde, in hierdie lig. Ecstasy is niks, maar die onttrekking van die wêreld. Ecstasy is niks, maar die ontkenning van die wêreld, maar dit is werklik die vergeesteliking van die wêreld van die saak. Hier is die Hemelvaart, is dit nie elders nie. Geen intellektuele kennis sal nie van enige hulp aan die Hemelvaart. Wat jy kan geniet (soos gebed, soos meditasie as 'n tegniek) is bedoel om, uiteindelik, om te naby te bring en te ervaar wat ek nou net gesê. Om jouself te vergeet in ekstase is om liefde te vind in die nie-gelokaliseerde manier, vrede en uitstraal hierdie vrede, geen persoonlike begeerte om te vind. Net in hierdie besondere genot van ekstase wanneer dit manifesteer, bo alle persepsie, dit is die genade binne bewussyn. Dit sal meer duidelik, meer en meer duidelik so gou as jy dit aanvaar, so gou as jy welkom om die golf van ekstase. Dit mag voorkom (en verskyn meer maklik), sowel as die optrede van die golf van die lewe wat Canal Marian en Blue Coat genade, deur die vuur van die hart. Onthou, in daardie oomblikke wanneer dit lyk om te val op jou, dit is 'n oproep van die lig en die roep van die lig sal meer druk. Maar die ontkenning van hierdie lig, sal ook toenemend belangrik, want daar is baie broers en susters verpak en formaat deur hul geestelike reis, wat het die begin van die proses self, 'n afstand tussen hulle en die ekstase. Ecstasy is onafhanklik van enige kennis, geen studie: dit spruit uit die afskaffing van die lig en die afskaffing van die self. Want die lig is ons gemeenskaplike essensie, ons gemeenskaplike eenheid, en ons gemeenskaplike Absolute, kan dit nie meer bestaan ​​nie, geleidelik of skielik, 'n gevoel van die kompetisie vir diegene wat ekstase, gevoel van hiërargie leef, of voer uit 'n organisasie. Lig maak jy ontdek die ekstase, spontaneïteit en lig dit is nie 'n ontvlugting, maar 'n lig van die lewe waar daar geen ruimte vir kans, waar daar meer ruimte vir die lyding of weerstand. Vreugde sal dus nie meer toeganklik en Vrede toenemend duidelik. Dit is hierdie kapasiteit van die lig, in daardie tyd, wat letterlik vir 'n polariteit verandering eintlik plaasvind op die Aarde, jy sal dit ook doen, kan jy ook verander die polariteit. Dit is om te sê dat selfs al is die aktiwiteite voortgesit word as voor, jy sien meer en meer besef jy op dieselfde manier nie. As Suster MA vertel (ed: Ananda Mayi Ma), sal jy sien meer en meer duidelik, in jou en rondom jou, wat is die vrees en wat is van die liefde, nie as eksterne oordeel (wat verband hou met dit wat jy kan sien met jou oë en hoor met die woorde wat die mense spreek), maar meer direk van hart tot hart. En dit sal lei, ook, deur die versterking van sy vermeende in die oor. Al hierdie sal verskyn om jou as meer en meer duidelik. Weer, maar daar is tye wanneer net voor die kursus, die persoonlikheid kan net wonder en rem. En dit is in hierdie oomblikke wat jy nodig het om aan te sluit by jou eie ekstase. En onthou dat Ecstasy invloed op die hele aarde, veel meer as wat jy kan doen met woorde of aksie. Ecstasy is meer belangrik as eksterne aksie, want dit is die grootste. Bel van die lig sal vra om die genade te ervaar en deur die lewe met die teenstrydighede van die persoonlikheid wat kan lyk onoorkombaar verdwyn deur hulself, nie vra vir geen verdere aksie van jou kant. Daar is genade, is dit nie elders nie. Genade is nie afhanklik van jou, dit hang af van die optrede van die lig in julle van die oomblik dat jy welkom. Jou hele lewe sal makliker wees, selfs al is die oomblikke van stilstand mag lyk moeilik om te versoen met presies die gewone lewe. Sodra die aanpassings en balansering gedoen het, sal jy dit doen niks. Jou vitaliteit sal diep anders, jou fisiologiese behoeftes ook verander. Sodat jy kan meet dan die werklike manier dat dit produseer in jou en in die dieselfde manier op aarde. Aartsengel Mikael gevra vir die sonstilstand en die equinox, bymekaar te kry, in stilte, in ekstase, sonder opset (redakteur se nota: sien sy toespraak op 18 Augustus in die "boodskap te lees" waar dit roep die volgende ingryping van 22 September 2012). Die intelligensie van Lig sal soveel makliker wees, en op die mensdom, wat steeds meer sy finale weergawe. Dan natuurlik, kan die een wat dit sien met sy persoonlikheid nie sien nie 'n lek, 'n ontkenning van die lewe, want die doel van die persoonlikheid te handhaaf en glo dat bloot om die lig waar daar is nie, sal dinge meer gemaklik in hierdie wêreld. Maar die doel is om nie te lekker wees om op hierdie wêreld. Die doel is om die waarheid, die koninkryk van die lig te herstel, nie verbeel of veronderstelling (in teenstelling met wat baie broers en susters glo) dat die lig sal alles en dat die lewe verander sal te herstel voort te gaan. Wie Ecstasy woon, makliker te besef dat die ware lewe is nie hier nie. As jy elders gesê het wat ervarings van die dood (sonder om mistieke) dood gehad het, hier is dit. En selfs al is die visie van die persoonlikheid is geneig om jou te laat glo dat dit alles kan verander nie, is dit net die vrees van die persoonlikheid van sy eie ondergang, wat uitgedruk word. Enigiemand wat nie gaan oor die Ander Shore, soos jy sê broer K niks kan verstaan ​​en kan aanvaar nie enigiets van ekstase. En so is hierdie broer en suster wat hierdie kan nie dat niks wat leef geregistreer in vrees. En as jy sê Suster MA ANANDA, daar is vrees of liefde, die res is, een of ander manier, wat beroepe en afleiding. So, alles wat jy vir jou verstand, jou ego, dit sal jou vertel dat dit is nutteloos, sal dit vir jou sê dat daar is baie meer dinge te maak om sy moue. Hy sal jou vertel dat jy nie meer vlees is, kan jy nie byhou met die verantwoordelikhede. Maar waar is jou verantwoordelikheid? Dit is in verband met hierdie wêreld, of sy in verband met die lig? Dit is die een of die ander, ook. Die doop van Hemelse Vuur, die Vuur van die Heilige Gees, net wys dat. So daar is geen beter opsie as om die appèl van die lig te aanvaar, as gedompel word, nie in vlug, maar in die volheid van die lig. Alles anders neem plaas self. So wat nog geregistreer in die persoonlikheid, nie oordeel nie, want hy sal jou vertel wat dit neem om sy moue, het hy konkreet moet optree. Maar daar is niks meer konkreet as die optrede van ekstase. Dit hang alles af, weer, van waar jy kyk, en waar is jou bewussyn. Ekstase maak jy selfs groei lig, groei in vrede, kalmte groei sodra die eerste oomblikke van twyfel en bevraagtekening van die verlede. Jy kan dit nie ontken nie die gevolge van Ecstasy, sowel as op die liggaam self in alle aspekte van jou lewe op hierdie aarde. Die eenheid het nie verhoed dat aksie in die dualiteit van persoonlikheid, maar transendeer. Dit maak jou gelukkig om alles te doen om alles te bereik. Dit kan ook jou neem na die Waarheid, wat is 'n absolute. Die waarhede verdwyn: die waarhede oor wat tydelike, kortstondige, en wat nie laaste. Ekstase plaas jou in die ewigheid, reg hier, in die sekerheid en vreugde en heeltemal verander die eter van die aarde. Natuurlik, ek sou ook sê dat diegene wat nie, kan nie ken nie, kan dit nie glo nie. Of net in die lewe, is dit nie 'n geloof of kennis, dit is 'n toestand waar vreugde en liefde is oral. Wat ook al die persoonlikheid kan sê wat die afsonderlike oë kyk sê, daar is die grondslag van hierdie vrede en vreugde nie. Die emosies wat jy laat die gedagte verdwyn. Dan natuurlik, kan diegene wat begin om dit te leef wonder hoe hulle gaan in staat wees om berekeninge te doen, jou bedrywighede maak in banke, winkels, die voorbereiding van maaltye. Maar dit is nie waar nie, is dit net 'n tydelike en tussentydse tydperk. Jy kom altyd uit groter, beter, meer liefdevol. Slegs die ego kan nie glo die teenoorgestelde. Die intelligensie van lig is nie 'n leë woord en jy sal sien meer in julle nie, omdat, soos sommige sterre en 'n paar veterane het gesê jy al die behoeftes verander. Wat was noodsaaklik, wat voorheen onder die invloed van Ecstasy, verdwyn, as toordery in jou lewe. Dit is dieselfde vrese dat sou bly nie, aangesien daar geen vrees of liefde wees. En as die opraping is, die liefde is daar. En so is die vrees is weg, of minder. Beantwoord die Call van die lig wanneer dit jou raak individueel. Moenie uitstel nie, moenie enige ander tyd, want jy weet nooit wanneer jy réappellera Light. Dit is in hierdie oomblikke dat ek julle moet vertel: "Wat is belangrik? ". Wat is belangrik en noodsaaklik is vir jou na die aarde? Dit is wat dit is om te kom op 'n sekere tyd in 'n sekere plek of is wat dit is, byvoorbeeld, probeer om ten alle koste 'n ete tyd te maak, is die reëls en beperkinge te gehoorsaam om rame wat jy die meeste van die tyd, stel jouself, of is wat is Vryheid? Lig noem jy jou vryheid en outonomie te bereik. Dit is nie 'n proses of selfsugtig of narcis, maar dit is die ware diens aan die lig. Dit is nie in boeie. Die diens lig is nie om te voldoen aan 'n doel wat jy vir jouself gestel het nie, want die enigste doel wat jy moet voltooi nou, nou, is dit waar die lig is rus. Dit is aan jou, soos altyd, om te besluit of dit is jou waarheid is of nie. Al is dit nou gedoen word, want dit is die voorbereiding vir kollektiewe hemelvaart van die mensdom. Mikael as jy sê "die tekens van die hemel en die aarde sal toenemend duidelik geword." Dan natuurlik, sal diegene wat weier om die skok mensdom om te leef (want dit is een), is in ontkenning. Wie nie wil sien nie, en nie wil sien, te doen nie oordeel nie, want selfs as dit blyk te wees, bevestig in sy persoonlikheid, die konsolidasie is net die vrees, die vrees van sy eie dood, sy ontbinding. Soos ek gesê het, in persoonlikheid, die lewe vir jou hier is nie, maar die lewe is nie die werklike lewe. Almal wat getrek het, soos hulle sê, aan die ander kant, het jy getuig hier jy is opgesluit, opgesluit in 'n liggaam, in iets wat swaar is, waar daar geen lig is nie en Bo alles, is daar geen vryheid nie. Ware vryheid is nie van hierdie wêreld nie, maar jy het Ontketening hierdie wêreld en dit beteken dat ekstase, gaan dit deur 'n ander bewussyn, 'n ander staat, inderdaad, meer en meer, jy lyk gewoontes te breek verlede. En dit is waar dit sal vir jou vra wat is die belangrikste ding vir jou? Die lig en die res, al die res? En dit sal goed reageer op hierdie vergelyking aan hierdie versoek. As jy wil hê dat die lig te vang, net sprinkel jou lewe met die lig, die vrees om weg te steek nie, sal die lig ontsnap. As jy berus by die Lig en Liefde sal vul en vul die wêreld. Dit is die uitdaging wat jy hoef te woon, met wisselende grade en op verskillende tye. En jy ook vind dat, ongeag die chaos van die wêreld, selfs al is jy in 'n klein versteurings, sal Liefde, Lig wees baie meer kragtig as al die ongerief van die wêreld. Maar nog steeds die keuse van die lig is, nie as 'n bestemming van keuse, nie as 'n finale bestemming nie, maar eerder in staat om wat aanvaar of geweier om geleef te word deur middel van. Soos altyd, jy is die enigste meester aan boord van die voertuig in jou bewussyn. Moenie luister na almal, luister nie na wat jy sê Light. As sy jou vra om te stop by die rand van die pad, dit doen. As sy jou vra om jou te sit in die bed tyd, dit doen. Daar is geen verpligting om die waarheid en die lig te neem dan beteken dit eenvoudig dat jy wil om gesprinkel met lig en voortgaan om jou gereelde lewe, sonder om enige iets, selfs al is jy eis en vir dra Light . Jy word uitgedaag om jou eie verantwoordelikhede en daar is skok mensdom. Berus jy na die lig, of is jy in vrees en ontkenning? Daar sal geen alternatief wees en almal is vry om te leef wat dit gekom het om hierdie aarde in hierdie tyd. Maar steeds, so te sê MARIE MA (ed: Ananda Mayi Ma), kan jy ervaar vrees en liefde. Dit sal óf die een of die ander wees. Moenie bekommerd wees nie (soos reeds gesê en ek herhaal nou) vir diegene wat, vir nou, lyk nie of nie lewe nie en word beïnvloed deur hierdie proses. Hou te ervaar wat die Lig vra julle, wat goed bewus van jou doel. Ware lewe sal verskyn as jy nie van hierdie wêreld nie, maar so lank as wat jy lewe nie, is dit nutteloos om jou te vertel. Eenvoudig parafraseer BIDI hierdie Instant te weerlê bied reeds ondersteuning aan die opening van die deur na die ewigheid. Voel vry om meer intens leef die Lig, sonder beperking en sonder selfbeheersing, en veral sonder vrees. Jy het geen ander keuse gehad as om te weerstaan ​​of verlaat nie, heeltemal, 'n identiteit te handhaaf of verloor aanvaar dat identiteit nie, nie vir niks nie, maar vir die volle en volheid. Dit kan eintlik 'n klein probleem vir persoonlikheid, want op hierdie vlak, is daar 'n belangrike keuse: opstanding opstanding of nie, aanvaarding of verwerping. Dan natuurlik, tot nou toe, was dit maklik om te sê dat jy kyk vir die lig, dat jy op 'n geestelike pad, jy purifiiez wat jy noem Karma, jy ontwikkel. Maar die lig is nie verander. Liefde is nie 'n evolusie. Soos gister gesê het, dit is 'n transubstansiasie: die oorgang van ruspe na skoenlapper. Die ruspes is kortstondig, Caterpillar, soos reeds gesê, weet nie die skoenlapper. Daar is op hierdie vlak, 'n daad van oorgawe aan lei. So is ons ook daar, bewus daarvan dat afhangende van jou persoonlike geskiedenis, vrese dalk meer of minder is daar min of meer intens. Onthou, in tye wanneer vrees of so gemanifesteer by tye wanneer jy twyfel oor jou kern van die lig, en die lig is ver buite hierdie soort van die ondervraging, ondervraging. Bel ons, sal ons jou help om in hierdie oomblikke. Indien simptome ontwikkel in die liggaam, indien die visioene verskyn, as gebeure in die liggaam voorkom of in jou subtiele liggaam, moenie bekommerd wees nie in tye van Ecstasy en stase, gaan verder. Lig weet wat sy moet doen. Versterk jou weerstand demonstrasies, of ander pyn. Self-verlating en oorgawe aan die lig sal jy baie vinnig sien deur jouself, as dit leef, dat die enigste dinge wat kan verhoed dat jy die lewe was bang wees nie, is daar geen ander fondasie. Ekstase lewende, bly en leef Shantinilaya die Absolute, kan jy wel sien, vir jouself, in werklikheid, dit was nog altyd daar en net gedink prosesse, meganismes nakoming van oortuigings, diverse en uiteenlopende, het jy verhoed woon en sien bo enige visie. Ek stop hier my woorde. Laat my by jou bly in stilte vir 'n paar oomblikke sonder begeerte, sonder om te vra, sonder om die nagmaal of iets anders: net bied jouself, teenwoordig in almal van ons hier. ... Deel van die geskenk van genade ... en onthou ook dat al die genietinge van hierdie wêreld, wie hulle is, kan nie kortstondig. Die plesier van die Here is lig en ewigheid: dit is baie groter as die plesier van tevredenheid nie. Dit is 'n uitgemaakte saak, die oomblik dat jy dit aanvaar, want jy leef. Jy is hier vir. Ek sluit af met hierdie woorde: alles wat uit die vlees gebore is, is bederfbare en oorloop. Net die Gees is die Here en is jy bo alles Gees. Gevangenes in die vlees wat moet egter te bring, ook na sy vryheid. "Ek GEMMA GALGANI ek lief vir jou. Jy is my as ek vir jou: Eenheid van die liefde, in die verskeidenheid van optredes. Eenheid van die lig. Die vreugde van die Lig. Sien julle volgende keer. Laat daar wees om jou huis Lig. Vrede vir jou, elke asem. Sien julle binnekort.



*****

 

SRI AUROBINDO


16 août 2012
 Je suis SRI AUROBINDO. Frères et Sœurs en humanité, dans l'Amour et dans la Grâce, il m'est demandé de venir exprimer un certain nombre d'éléments, visant à vous faire approcher de ce que peut représenter le vécu de l'Absolu, quant à l'intérieur et à l'extérieur.
Parler, en effet, d'intérieur et d'extérieur est, bien évidemment, possible, de par même la constitution de la vie sur cette Terre. Il y a ce qui est dedans, il y a ce qui est dehors, il y a ce qui est observable et perceptible, à l'extérieur, et il y a ce qui est vécu, en quelque sorte, à l'intérieur. Le vécu de l'Absolu, comme de l'Infinie Présence, va transformer cela. En effet, parler d'intérieur et d'extérieur, envisage, bien sûr, une notion de limite, de délimitation et de séparation entre ce qui est à l'intérieur et ce qui, par définition, est à l'extérieur. Les états de Présence et de Je Suis (réalisés, par exemple, par les Couronnes Radiantes du Cœur et de la tête, ou par l'Éveil de la kundalini) conduisent à expérimenter des états de non séparativité, des états où le cloisonnement tend à s'effacer. Permettant de vivre, en quelque sorte, ce qui est nommé le Soi (ou le Je Suis). Mais même au sein du Soi (ou de ce Je Suis), il existe toujours une limite, une séparation, entre ce qui est dedans et ce qui est dehors. Chaque conscience, chaque Frère et chaque Sœur, présent à la surface de cette planète, a donc un intérieur et un extérieur. La communication passe par l'extérieur, de l'un comme de l'autre, pour pouvoir résonner et impliquer un certain nombre de perceptions, au niveau de l'intérieur de chacun.
Ce qu'il advient au moment du vécu de l'Absolu est de tout autre nature. C'est qu'au fur et à mesure que cet Absolu est vécu, par nos Frères et Sœurs qui le vivent, il se traduit par la disparition pure et simple de cette notion d'intérieur et d'extérieur : la limite, la délimitation semble disparaître, et elle disparaît réellement. Ce que je vais exprimer fait suite à ce qui avait été exprimé, voilà peu de temps, par l'Étoile NO EYES (ndr : son intervention du 20 juillet 2012), concernant ce qui est Vu avec le Cœur, et ce qui peut être vu avec les yeux, avec la vision Éthérique. En effet, l'Absolu est caractérisé par cette notion de Transparence, Intérieure, où plus rien ne fait obstacle à la Lumière. Qui dit Transparence, comme par effet d'une vitre, donne à Voir de la même façon, sans aucune altération, ce qui est dedans comme ce qui est dehors. Celui qui est Absolu au sein d'une forme va développer, de manière rapide, sans le chercher, une perception nouvelle, qui n'est plus ni une communication, ni une Communion, ni une Fusion, ni une Dissolution, ni même une Délocalisation de la Conscience ou une Multi-localisation de la Conscience, mais bien quelque chose de nouveau, difficile à exprimer au sein de concepts et de mots, mais qui est la stricte réalité du vécu. Ce qui est perçu à l'extérieur est perçu, de la même façon, à l'intérieur. Ce qui est vu dans le ciel, est vu dans le Soi. Ce qui est entendu à l'extérieur, est entendu à l'intérieur. La délimitation entre l'intérieur et l'extérieur n'existe plus. Il y a donc une Transmutation qui se produit, à ce moment-là, qui réalise, pour l'Être qui le vit, une absence de limite, une absence de barrière, et l'accès à cet Absolu, dont rien ne peut être dit, mais dont il peut être rendu témoignage.
L'état Absolu s'accompagne donc de la disparition, par la Transparence, l'Humilité et la Simplicité, de toute notion d'intérieur et d'extérieur. Il n'existe plus de délimitation, de barrière, entre ce qui est dedans et ce qui est dehors. D'ailleurs, même l'expression de « dedans » et de « dehors » ne veut plus rien dire : dans la mesure où l'Absolu avec forme est touché (si je peux employer ce mot), est réalisé, cette notion de délimitation disparaît d'elle-même. C'est le principe même, d'ailleurs, de la Transparence, qui est en œuvre, à ce moment-là, et qui permet, à vos Frères et à vos Sœurs qui le vivent, de manifester l'ensemble, non pas de pouvoirs, même spirituels, mais bien plus, des capacités, tout simplement, à s'installer dans la non localisation, et dans ce qui a été nommé le non être. Il n'y a plus d'appartenance, il n'y a plus d'appropriation, à un corps, à une idée, à une fonction, à un intérieur ou à un extérieur. Il n'y a plus, en quelque sorte, de frontières. Cet état, qui est au-delà du Samadhi, correspond à ce qui a été nommé cet Absolu Ultime (ndr : voir notamment sur ce thème l'intervention d'ANAËL du 9 avril 2012), ou, si vous préférez, ce qui se rapproche de cette Demeure de Paix Suprême.
La conscience est un mécanisme d'extériorisation et de projection, quelle que soit cette conscience, qu'elle soit limitée par la personne, qu'elle soit limitée par les sens, ou qu'elle soit expansée au plus large qu'il soit possible (au travers du Corps d'Êtreté, de la Présence et du Je Suis, jusqu'à l'Infini ou Ultime Présence). Les expériences, que l'on peut qualifier de mystiques, vécues à ce moment-là, évoquent un sentiment de Dissolution, de Plénitude, un sentiment, où plus aucune barrière ne semble exister, dans la conscience comme dans la perception. Les Archanges et nous-mêmes, nous vous avons souvent affirmé que nous étions à l'Intérieur de vous, de la même façon que le Soleil, les Planètes, les Univers, et l'ensemble des Mondes, Créés et Incréés, est à l'Intérieur de vous. Dans l'Absolu, n'ayant plus de localisation au sein d'une individualité, d'une personnalité, d'une conscience limitée ou illimitée, l'installation au sein de cette Conscience au-delà de toute conscience, va faire, en quelque sorte, disparaître toute distinction possible entre l'intérieur et l'extérieur. De la même façon que l'Absolu n'est pas ce corps, que celui qui vit dans l'Absolu n'est pas ce mental, ni cette personne, ni cet individu, de la même façon, la Délocalisation Ultime de la Conscience se traduit, pour celui qui le vit, comme un sentiment indicible (bien au-delà de tout sentiment humain) de ne plus être séparé de quoi que ce soit, de ne plus être enfermé dans quoi que ce soit, n'étant plus localisé au sein d'une forme, au sein de quelque chose qui est appelé éphémère.
L'installation et le vécu de l'Absolu, va donc faire disparaître toute barrière et toute distance. Donnant, en quelque sorte, accès à la possibilité de passer d'un état à un autre, sans aucune difficulté, de manière évidente, comme si, enfin, l'Être qui le vit retrouvait ce qu'il avait toujours Été, avant la séparation, avant l'incarnation, et avant même l'Êtreté, avant même ce qui est nommé l'Origine Stellaire. Ceci est difficilement appréhendable par des mots et, encore plus, assimilable au travers de concepts. L'expérience du Samadhi et ses différents stades, au sein de la conscience Turiya, peut représenter, en quelque sorte, une approche de cette Dissolution de l'intérieur et de l'extérieur. Vient un moment, lors de l'établissement, au-delà de tout état temporaire, de l'Absolu, où se manifeste quelque chose de nouveau, où ne peut plus exister la moindre distance entre un point et un autre. Exprimé tel que vous l'a exprimé BIDI, cela donne : le Centre, présent en tout point (ndr : voir l'intervention BIDI-2 du 13 juillet 2012). Il n'y a plus d'attachement réel à une forme, à un concept, à une idée, à un Monde ou à une Dimension. Cela ne peut être réalisé qu'au travers, comme je l'ai dit, de la Transparence, dont les outils les plus importants sont l'Humilité, la Simplicité, et l'Intégrité. Cette Intégrité, dont je parle, n'a rien à voir avec des règles morales ou sociales, manifestées par une quelconque personnalité, mais est bien l'Intégrité, au-delà de l'Unité, conduisant à, et permettant à l'Absolu d'Être, à chaque instant.
Cette disparition de limite ou de frontière, entre l'intérieur et l'extérieur, fait justement partie de cette Dissolution Ultime. Amenant la conscience à ne plus être tributaire, justement, d'un quelconque attribut, d'une quelconque fonction, ou d'une quelconque circonstance, intérieure comme extérieure. Il n'y a donc pas, à proprement parler, de disparition de l'intérieur, de la même façon qu'il n'y a pas, à proprement parler, de disparition du monde (en tout cas, tant que la conscience y est présente). Il y a, simplement, la possibilité d'être, à la fois, l'ensemble du Créé comme de l'Incréé. Cette absence de barrière ou de limite crée donc la vraie Liberté, ainsi que vous l'avait exprimé FRÈRE K, comme étant l'Autonomie et la Liberté. Il ne peut exister d'Autonomie réelle tant que persiste la moindre distance, la moindre séparation, entre ce qui est perçu et vécu comme intérieur, et entre ce qui est perçu et vécu comme extérieur. Il ne peut exister ni opposition, ni assimilation, ou comparaison, entre l'intérieur et l'extérieur, puisque ceux-ci font partie, à ce moment-là, de la même réalité, du même vécu. NO EYES avait exprimé cela, par rapport à la Vision du Cœur, ou Vision Réelle, qui se fait sans les yeux. De la même façon, la disparition d'une conscience identifiée et localisée, va conduire à faire disparaître toute notion d'intérieur et d'extérieur. Bien sûr, le fonctionnement physiologique de ce corps est à l'intérieur de ce corps. Mais la Conscience, elle, ne peut plus être attribuée à ce corps, ou à n'importe quel autre corps, puisque cette Conscience a la particularité de ne plus être tributaire d'une quelconque forme, d'une quelconque limite, d'un quelconque enfermement, ou d'une quelconque barrière.
C'est justement dans cet état que la réalité et le vécu de ce que nous vous avions dit, à savoir que nous étions à l'Intérieur de vous, se fait réellement jour. À ce moment-là, vous vivez que l'ensemble des manifestations de la Vie et des Dimensions se situent partout, et, aussi bien à l'Intérieur de vous qu'à l'intérieur de toute chose, puisque, justement, cette notion d'intérieur n'existe plus. Ainsi donc, le vécu de l'Absolu va, en ce qui concerne ces notions de limite et de délimitation, faire disparaître toute séparation. Ainsi, celui qui est établi en Absolu n'est plus, ni ce corps, ni aucun autre corps. Il ne peut plus être affecté à un temps et à un espace donné. Il n'existe donc plus de localisation réelle à la Conscience, comme au vécu, donnant alors la possibilité, à celui qui est Absolu, sur ce monde, de vivre au-delà de toute limite et de toute contingence, liée au corps, liée à l'environnement. Ne se pose plus, alors, le problème de ce qui est appelé la communication. Ne se pose plus, alors, le problème de ce qui est appelé la persuasion, le besoin de démontrer, de convaincre, de séduire, d'attirer ou de repousser. Ceci est directement relié à ce qui avait été exprimé sur les notions de Transparence, voilà quelque temps (ndr : voir en particulier sur ce thème l'intervention de FRÈRE K du 7 juin 2012).
Voilà un peu plus de deux mois, je vous avais expliqué ce qui pouvait résulter des contacts avec les autres Dimensions (ndr : son intervention du 21 mai 2012). Nombre d'entre vous ont pu expérimenter l'approche, dans le Canal Marial, d'une Étoile, d'un Ancien ou d'un Archange, voire de plusieurs. Cela a abouti, pour nombre d'entre vous, à être appelé, par le Canal Marial, par MARIE ou par une autre Étoile, par votre prénom. Ces expériences ne visent pas à vivre quelque chose, simplement, d'expérientiel, mais visent, réellement, à établir, en vous, la Transparence. C'est-à-dire la disparition même de toute communication, le vécu direct de la Vibration, de la non séparativité entre vous et MARIE, entre vous et un Archange, entre vous et un Ancien. Les marqueurs dont je vous avais parlé et, en particulier, les tonalités précises se modifiant au sein des oreilles, ont été, en quelque sorte, pour vous, un garde-fou de vos expériences. Au travers de ces expériences (pour ceux qui les ont vécues), vous avez pu constater, à un moment donné, la disparition totale de tout sens d'identité, de tout sens d'identification, à quoi que ce soit. Pour beaucoup d'entre vous, cela s'est traduit par un sentiment de disparition totale de la Conscience, que cela soit en méditation, que cela soit en Alignement. Ceci fait, effectivement, partie du processus devant vous mener à la Libération totale, c'est à dire à la non possession d'un corps, d'un mental, ou de quoi que ce soit appartenant à quelque Dimension que ce soit.
La préparation qui est en cours vise, donc, à vous faire vivre ces états particuliers, où n'existe plus ni conscience, ni mental, ni corps. Que ces expériences, que vous vivez, durent une minute comme plusieurs heures, n'a aucune espèce d'importance. L'important, ainsi que vous le constatez, est la répétition de ces expériences. Parce que la répétition de ces expériences vous conduira, à un moment précis, à vous établir au-delà des expériences, dans cet état de Transparence Totale, où rien n'existe à l'intérieur, sans exister, de la même façon, à l'extérieur, et réciproquement. Ici, se situe la Demeure de Paix Suprême. Ici, se situe l'absence de distinction entre le sujet et l'objet. Ici, se situe la perception, à un moment donné, Claire et Consciente, qu'il existe quelque chose qui existe au-delà de l'existence, la présence de quelque chose, qui est là, au-delà du sens d'une identité, au-delà du sens d'une localisation dans le temps et dans l'espace. Ce qui peut sembler, dans un premier temps, déroutant, parce que la Conscience ne peut connaître cela en elle-même, et qui peut donc vous faire interroger sur le sens de ces absences, qui sont, réellement, la vraie Présence, sont les moyens qui vont vous permettre (à travers la Fusion des Éthers, réalisée, en vous, par le Manteau Bleu de la Grâce) de vous rapprocher toujours plus. Et de vous mettre, en quelque sorte, en syntonie avec ce qui est censé se dérouler dans vos cieux, sur la Terre, et en vous.
À un moment donné, une fois passé le premier Choc de l'Humanité, qui sera, pour ceux d'entre vous qui vivent tout cela, extrêmement limité dans le temps, vous pourrez alors vous installer dans ce que vous nommez, pour l'instant, absence ou stase. Qui n'est, en fait, que le réveil de votre Conscience dite Illimitée, ou encore de l'Absolu, au-delà de toute forme, qui est (je vous le rappelle) notre Essence commune. Une fois les premières expériences vécues (à travers les Communions, les Fusions et les Dissolutions, vécues avec les autres Dimensions), vous vous apercevrez que ces Présences ne sont pas seulement dans le Canal Marial, mais sont aussi, très exactement, les mêmes à l'intérieur de vous. Cet intérieur ne pouvant pas être défini comme le cœur, ou un autre endroit, mais correspond, réellement, à ce que vous pourriez appeler votre intimité. Au-delà de votre intimité, c'est à dire ce qui ne peut être vu par l'extérieur, et qui vous appartient en propre, se déroulera un processus appelé la non appartenance, qui vous amènera à vivre, par l'intermédiaire de la non localisation, cet Absolu (ce que vous pouvez nommer, pour l'instant, stase ou absence), comme votre état naturel, comme ce que vous avez perdu, ou apparemment perdu, jusqu'à présent.
Même si vous ne l'avez pas identifié, ni expérimenté, l'ensemble de toutes les quêtes, de tous les Frères et Sœurs incarnés (qu'elle qu'en soit la manifestation et l'expression), n'est que le reflet de cette quête ultime. Cette quête ultime, dans les moments de Communion, dans les moments de Fusion/Dissolution, dans les moments d'absence ou de stase, va vous amener à percevoir (au-delà des perceptions habituelles) la disparition de ce corps, la disparition de ce mental, la disparition de votre identité. Et vous allez, à ce moment-là, constater qu'il y a quelque chose qui a toujours été là. Il y a donc un Observateur, invisible, au-delà du témoin. En touchant cet état, vous allez être Libéré, Libre et Autonome, en totalité. Aucune illusion, aucun corps, aucune souffrance, aucune limite imposée par ce monde ne pourra vous toucher ou vous affecter. Ici se situe la Libération Finale.
Ainsi donc, durant cette période qui se déroule, comme cela vous a été spécifié, dans son accélération, par MARIE elle-même (ndr : son intervention du 15 août 2012), ce que vous êtes appelés à vivre ne doit pas, ni vous faire rechercher un sens, ni vous faire rechercher une interprétation, mais simplement, d'être immergé dans ce que vous propose cette absence ou cette stase. L'important n'est pas la signification, l'important n'est pas le sens ou l'explication de ce qui est vécu, mais bien, de déboucher et de découler sur ce que vous Êtes, en Vérité, dans l'Absolu, au-delà de toute forme, au-delà de toute localisation, dans tout temps, dans toute Dimension et dans tout Espace. Les mécanismes vécus actuellement, pour beaucoup d'entre vous, conduisent très exactement à cela. L'approche de la Présence, l'approche du Je Suis, réalisée au travers des mécanismes Vibratoires (puisque la Conscience est Vibration), n'avait qu'un seul but : vous faire accepter l'éventualité de l'Absolu. Aujourd'hui, de plus en plus, parmi vous, se rapprochent de cela. Au travers de l'Ultime Présence (ou Infinie Présence) se réalisent, en vous, des moments expérientiels, qui vont, à un moment donné, vous établir au-delà du Choc de l'Humanité, au-delà de toute interrogation, de tout questionnement, de tout sens, de toute signification, vous établir dans ce que vous Êtes, avant que cette illusion, au sein de ce monde, n'apparaisse. Telle est l'action, à la fois, du Supramental, de l'Onde de Vie, de la Fusion des Éthers, du Manteau Bleu de la Grâce, ayant œuvré au sein des Portes KI-RIS-TI et OD, vous permettant, aujourd'hui, de ne plus vous interroger, si cela est possible, sur ce qui est vécu.
Bien évidemment, lors des premières expériences, le mental va chercher à comprendre, soit au moment même de l'expérience, soit, le plus souvent, après, à donner un sens, à donner une explication. Mais très vite, si vous acceptez de ne pas vous arrêter à ce sens ou à cette explication, vous allez vous apercevoir que ces moments d'absence, ces moments de stase, ces moments de disparition de la conscience, vont se traduire, à votre retour, par une plus grande perception de vous-même, une plus grande Transparence, et surtout, une modification totale de vos rythmes physiologiques, quels qu'ils soient. Il vous sera, à ce moment-là, extrêmement facile de vous rendre compte des effets obtenus par cet état de stase, ou d'Absolu (que vous pourriez, encore aujourd'hui, appeler absence). Dans tous les secteurs de votre corps, dans tous les secteurs de votre vie, vous constaterez que les choses ne sont plus jamais comme avant. Il y aura une espèce de prise de distance, qui n'est pas un détachement, ou un abandon de quoi que ce soit, mais à ce moment-là, vous serez pleinement Présent, si je peux dire, dedans comme dehors. La recherche de sens et de signification n'aura plus, pour vous, aucun sens. Vous serez établi, et vous le serez, à ce moment-là, de manière définitive et formelle, dans l'Absolu.
Ainsi donc, les expériences proposées, que cela soient celles dont je vous ai parlé, voilà presque deux mois (ndr : son intervention du 21 mai 2012), que cela soient celles que je vous annonce aujourd'hui, n'ont qu'un seul but : votre Liberté, votre Autonomie, votre Transparence, et vous établir dans l'Absolu que vous Êtes, de toute Éternité. Réalisant cela, vous saisirez, à ce moment-là, au-delà de toute notion mentale et intellectuelle, ce qu'Est l'Absolu, parce que vous le serez devenu. Vous ne pourrez être, en aucune manière, sujet à un questionnement par rapport à cela, parce que je vous rappelle que cela est votre nature, notre nature à tous, sans aucune exception. L'ensemble de ce qui doit se dérouler, à ce moment-là, à l'intérieur de ce corps, comme à l'extérieur, au sens le plus large (c'est-à-dire votre environnement, aussi bien personnel que votre environnement géophysique), ne pourra plus, en aucune manière, affecter, en quoi que ce soit, la stabilité : ce Centre, qui est présent en tout centre, et qui n'a jamais bougé, sera alors devenu, pour vous, votre Réalité. À ce moment-là, il vous sera extrêmement aisé de saisir le sens, les explications, les tenants et les aboutissants de ce que vous vivez, à ce moment-là. La disparition de la limite entre l'intérieur et l'extérieur deviendra, pour vous, votre véritable nature. La perte, même, de tout sens d'identification à une personne, vous apparaîtra comme une évidence, que je qualifierais de suprême. À ce moment-là, la Demeure de Paix Suprême sera établie, de manière définitive, en ce que vous Êtes.
Ainsi donc, l'ensemble de ce qui a été conduit, par vous, par les Archanges, par les Anciens et par les Étoiles (réunis en Conclave, dorénavant, et depuis déjà plusieurs mois), n'a eu que pour objet de faciliter vos Retrouvailles avec vous-même, au-delà de tout éphémère. Ainsi donc, les moments d'absence ou de stase, où vous semblez ne plus participer à votre propre vie, ne doivent être ni craints, ni rejetés, parce qu'ils sont (de la même façon que les contacts avec les Étoiles, ou les Anciens, ou les Archanges), un moyen de vous rapprocher de votre Absolue Essence. C'est dans cette Transparence, en acceptant l'Humilité et la Simplicité de ne pas avoir à expliquer, de ne pas avoir à comprendre, de ne pas avoir à intellectualiser, que s'établira, pour vous, au mieux, ce que j'ai nommé, voilà presque deux ans, le Choc de l'Humanité (ndr : dans son intervention du 17 octobre 2010). Vous ne serez aucunement concernés par le Choc de l'Humanité, dès l'instant où vous saisirez qu'il n'y a ni extérieur, ni intérieur. Et ce n'est que dès l'instant où les projections de la Conscience, comme du mental (à travers une recherche de sens, à travers une recherche d'explication, à travers une recherche de corrélation), auront disparu, que vous serez à même de pénétrer votre Demeure d'Éternité.
Ceci est un mécanisme naturel. Les seules résistances, et les seules forces visant à vous opposer, viennent uniquement de ce que vous n'Êtes pas, au sein de l'Absolu, et de ce que vous êtes, au sein de l'éphémère. Un certain nombre d'éléments vous ont été donnés, concernant les peurs et les attachements, quels qu'ils soient. Concernant leur description, mais aussi la possibilité d'œuvrer sur eux, non pas à partir de la personnalité, mais bien à partir de la Vibration, au-delà de tout mental, au-delà de tout intellect et de toute conceptualisation (ndr : voir en particulier, dans la rubrique « Protocoles à pratiquer » de notre site, les protocoles « Attachement archétypiel de la personnalité à elle-même » et « Libération des Attachements Collectifs »). Pour beaucoup d'entre vous, cela va devenir de plus en plus aisé, non pas à comprendre, mais bien à vivre. Dès l'instant où vous acceptez, de la même manière que vous avez accepté les Présences au sein de votre Canal Marial, où vous aurez accepté, de la même façon, vos absences (ce que vous nommez ainsi, ces Dissolutions, où il n'y a plus de sens de corps, où il n'y a plus le sens d'une identité, où il n'y a plus de mental), ces expériences gagneront en intensité, en longueur, pour les mois qu'il vous reste ici. De votre capacité à vivre ces états, de vos capacités à rester installé dans l'Humilité et dans la Simplicité, découlera, tout naturellement, votre Autonomisation, votre Libération, et l'Absolu. Il n'y a rien à chercher, comme le disait BIDI. Il y a juste à changer de regard, et la meilleure façon de changer de regard est d'accepter ces processus. Se situant ni dedans, ni dehors, mais qui agissent directement sur la Source de la Conscience, c'est-à-dire ce que vous Êtes.
Les résultats et les transformations qui en découleront, dans votre vie, seront telles qu'aucun doute ne pourra effleurer votre Conscience ou effleurer votre esprit. La Transparence deviendra, alors, pour vous, votre nature. C'est à ce moment-là que vous serez installé, totalement, dans l'appellation, qui vous a été donnée, de Libérateur. Le Libérateur n'est pas celui qui vient les armes à la main. Le Libérateur est celui qui dépose les armes, dont le seul objectif est de laisser ce qu'il croit Être, être traversé par la Lumière, en totalité, sans résistance, sans opposition, sans peur, sans attachement. Ceci découlera et impliquera pour vous, une plus grande facilité à vous installer dans votre nature véritable. L'influence de certains types de Rayonnements, bien au-delà de ce qui avait été appelé le Supramental, bien au-delà de la Libération du Noyau Cristallin de la Terre (appelée Onde de l'Éther, ou Onde de Vie), au-delà même de toute localisation au sein de l'une des Couronnes Radiantes ou de quelque point de ce corps, vous permettra, de manière extrêmement simple, de vivre cela, et de vous établir en cela.
Il existe un certain nombre d'éléments, à travers ce que vous pouvez utiliser, et je parle en particulier de ce corps, qui est un résonateur : je laisserai UN AMI s'exprimer, demain, sur l'utilité des différents yogas qu'il vous a communiqués, pour vous aider, durant cette période, à réaliser cet Absolu, cet Infinie Présence, cet Ultime Présence. Pour retrouver ce qui n'a jamais été perdu, ce qui n'a jamais disparu et qui a toujours été là. L'Abandon de la personnalité, l'Abandon à la Lumière, l'Abandon à toute identité, n'est pas une fuite, mais bien l'installation, dans l'Infini Présent, de la Conscience comme de la non conscience. C'est ceci qui se déroule au travers des différents types de Rayonnements, qui vous avait déjà été énoncé par notre Commandeur Ancien, reparti dans ses domaines d'élection, nommé ORIONIS. Ainsi que vous l'avait énoncé MARIE, hier, il vous avait donné, voilà quelques années, un certain nombre d'éléments qui, à cette époque, pouvaient ne pas vous apparaître comme clairs ou évidents. Mais si vous les relisez aujourd'hui, vous constaterez que c'est très exactement ce que vous êtes en train de vivre (ndr : voir les interventions d'ORIONIS de septembre 2005 à août 2009 - rubrique « messages à lire » de notre site). La Libération du Ciel, du Soleil et de la Terre, permet, effectivement, à des qualités Vibratoires particulières de Rayonnements (venant du Soleil Central de la Galaxie, Alcyone, et venant aussi de ce qui est nommé Hercobulus) de venir jusqu'à vous finaliser ce que je vous ai exprimé aujourd'hui.
Ce qui apparaîtra, en vous, apparaîtra dans vos cieux. Ce qui se passera, en vous, se passera dans vos cieux. Parce que c'est la même chose : ce n'est pas dans le ciel, à l'extérieur, ce n'est pas au dedans de vous, dans vos Vibrations, mais c'est exactement le même processus. Il n'y a pas de différence, il n'y a pas de distance, il n'y a pas de temps. Ces affirmations deviendront, pour vous, la Vérité de votre vécu, en dépassant et en transcendant ce Choc de l'Humanité.
Je ne m'étalerai pas plus avant. Certains Anciens vous exprimeront un certain nombre d'éléments, visant toujours, en quelque sorte, à favoriser cela. L'absence de limite, la disparition de toute délimitation, est l'Absolu. Elle vous fait passer d'une vision extérieure, ou Éthérique, à la vraie Vision du Cœur qui ne dépend d'aucun organe, et surtout, d'aucun sens, ni d'aucune extériorisation ou projection de la Conscience. C'est passer des différents Samadhi à l'Absolu. C'est passer de la dernière limite à l'absence de limite. C'est tout cela qui se déroule, en vous, et qui va se dérouler, en vous, dans les Temps qui sont dorénavant présents.
Je suis SRI AUROBINDO. Je vous propose de vivre quelques instants courts de Communion, au sein de ma Lumière Bleue, au sein de votre Présence. Je vous dis à très bientôt.
... Partage du Don de la grâce ...


Sri Aurobindo
16 Augustus 2012 Ek is SRI Aurobindo. Broers en susters in die mensdom, in liefde en genade, is hy gevra om te kom en druk 'n aantal elemente, om jou te naby aan wat kan die ervaring van die Absolute wees bring, vir die binne en buite. Praat, in werklikheid, binne en buite is natuurlik moontlik, deur dieselfde grondwet van die lewe op hierdie aarde. Daar is wat is daar wat daar buite is wat waarneembaar is en opvallend buite, en daar is wat ervaar word, een of ander manier, binne-in. Die ervaring van die Absolute, as die oneindige teenwoordigheid, sal verander nie. Om te praat van binne en buite, oorweeg, natuurlik, die idee van die grens afbakening en skeiding tussen dit wat binne is en wat, per definisie, is buite. State van Amerika en ek teenwoordigheid (gemaak, byvoorbeeld, die stralende hart en krone van die kop, of die opwekking van die kundalini) lei State van Amerika om te eksperimenteer met 'n nie-afsonderlikheid van state waar die skeiding is geneig om te vervaag. Om te lewe in 'n manier, wat genoem word die Self (of die I Am). Maar selfs in die self (of ek), is daar altyd 'n beperking, 'n skeiding tussen dit wat binne is, en wat is buite. Elke bewussyn, elke broer en suster elk, op die oppervlak van die planeet, het so 'n binne-en 'n buite. Die mededeling van die buitekant van die een of die ander, ten einde te resoneer en behels 'n aantal van persepsies, aan die binnekant van elk. Wat gebeur wanneer die ervaring van die Absolute is heeltemal ander aard. Dit is wat so ver as die Absolute word ervaar deur ons broers en susters wat leef, lei dit tot die algehele verdwyning van die binne en buite konsep: die grens afbakening blyk te verdwyn, en dit is eintlik verdwyn. Wat sal ek sê, is 'n gevolg van wat is uitgespreek, dat 'n kort tyd, het die Star geen oë (red: sy toespraak van 20 Julie 2012) kan, waarop die lig is die hart, en wat wees gesien met die oë, met die Ether visie. Inderdaad, is die Absolute wat gekenmerk word deur die idee van deursigtigheid, Binne, waar niks belemmer die lig. Wie Transparency sê, soos 'n glas effek, gee View dieselfde manier, sonder enige verandering, wat is binne-in en wat is buite. Een wat Absolute in een vorm sal vinnig ontwikkel, sonder om 'n nuwe persepsie, wat nie 'n kommunikasie of 'n nagmaal of 'n samesmelting of 'n ontbinding, of selfs 'n Hervestiging van bewussyn of Multi-plek van die bewussyn, maar iets nuuts, moeilik om te druk in woorde en konsepte, maar dit is streng werklikheid geleef het. Wat is gesien op die buitekant is waargeneem in die dieselfde manier binnekant. Wat is in die lug gesien het, is op die Self. Wat is buite gehoor het, is binne hoor. Die onderskeid tussen binne en buite nie meer bestaan ​​nie. So is daar 'n transmutasie wat plaasvind in hierdie tyd, wat vir die wese wat 'n geen beperking gesien het, het die afwesigheid van die versperring, en toegang tot die Absolute, kan niks gesê word , maar dit kan getuig word. Die Absolute staat dus gepaard gaan met die verdwyning van Transparency, nederigheid en eenvoud van 'n binne en buite konsep. Daar is nie meer grense, skeiding tussen dit wat binne is, en wat is buite. Verder, selfs die term "binne" en "buite" niks beteken nie: sover as wat die Absolute geraak met (as ek kan die woord gebruik) gemaak word, die konsep van die grens verdwyn deur self. Dit is dieselfde beginsel, ook, deursigtigheid, wat in hierdie tyd geïmplementeer word, en wat toelaat dat jou broers en susters wat jou lewe te openbaar die geheel is, nie magte, selfs geestelike, maar meer kapasiteit eenvoudig die nie plek om te skik, en dit was nie genoem word nie. Daar is meer van behoort, is daar meer eienaarskap, 'n liggaam, 'n idee, 'n funksie, 'n interne of eksterne. Daar is meer, een of ander manier grense. Hierdie toestand, wat is buite die Samadhi, is wat genoem is die Absolute Ultimate (redakteur se nota: sien in die besonder oor die onderwerp van die intervensie Anael April 9, 2012), of, as jy wil, wat nader om hierdie huis van Hooggeregshof Vrede. Bewussyn is 'n meganisme van eksternalisering en projeksie, wat dit ook al sy bewussyn, dit is beperk deur die persoon, is dit beperk deur die sintuie, of is uitgebrei tot die breër is dit moontlik (deur die liggaam van die wese en die teenwoordigheid van die Ek is, om die oneindige teenwoordigheid of Ultimate). Die eksperimente, wat as mistieke beskryf word, het in dié tyd, roep 'n gevoel van die ontbinding van volheid, 'n gevoel waar geen meer versperring blyk te bestaan ​​in die bewussyn as in persepsie. Aartsengele en onsself, ons het al dikwels gesê dat ons in die binneland van julle in dieselfde manier as die son, die planete, die heelal en alle wêrelde geskep en ongeskape is die binnekant van jou. In die Absolute, wat meer is as plek binne 'n individualiteit, 'n persoonlikheid, 'n beperkte of onbeperkte bewussyn, installasie binne hierdie bewussyn gewete sal doen nie, een of ander manier uit te skakel enige moontlike onderskeid tussen binne en buite. In dieselfde manier dat die Absolute nie hierdie liggaam, sodat dié wat lewe in die Absolute is nie die gedagte, of die persoon of daardie persoon, in die dieselfde manier, die hervestiging van die Ultimate Bewussyn vertaal, vir die wat hom gesien het as 'n onbeskryflike gevoel (ver buite enige menslike gevoel) nie geskei kan word van enige iets, nie toegesluit word in enigiets nie, nie meer geleë op in 'n vorm in wat iets genoem kortstondig. Die installering en die ervaring van die Absolute, sal dus verwyder alle hindernisse en 'n afstand. Gee, een of ander manier, toegang tot die moontlikheid van die verskuiwing van een toestand na 'n ander sonder enige probleme, natuurlik, asof, ten slotte, die wese wat dit gesien het gevind dat dit altyd was somer, voordat skeiding voor die vleeswording, en selfs voor die being ness, selfs voor wat genoem word die Stellar oorsprong. Dit is maklik graspable deur woorde en selfs meer opgeneem deur middel van konsepte. Die ervaring van Samadhi en verskillende stadiums in die Turiya bewussyn kan verteenwoordig, tot 'n mate, hierdie benadering Ontbinding van die binne en buite. Kom 'n tyd wanneer die instelling, sonder enige tydelike toestand van die Absolute, wat manifesteer iets nuuts, wat nie meer bestaan ​​nie enige afstand tussen 'n punt en 'n ander. Uitgedruk as jy uitgespreek BIDI, gee dit: Centre teenwoordig by enige punt (redakteur se nota: sien BIDI-2 reaksie van 13 Julie 2012). Daar is meer real vorm van beslaglegging, 'n konsep, 'n idee, 'n wêreld of 'n dimensie. Dit kan slegs deur middel bereik moet word, soos ek gesê het, deursigtigheid, wie se belangrikste gereedskap is nederigheid, eenvoud en integriteit. Dit integriteit, ek praat het niks te doen met morele of sosiale reëls, gemanifesteer deur 'n persoonlikheid nie, maar is Integriteit, buite die eenheid, wat lei tot, en toe die Absolute van Being, in elke oomblik. Hierdie verlies limiet of grens tussen binne en buite, is net 'n deel van die ontbinding Ultimate. Bring bewustheid te wees nie afhanklik is, in werklikheid, van 'n kenmerk van 'n funksie, of enige geleentheid, binne en buite. Dit is dus nie streng gesproke, die verdwyning van die binneland, in dieselfde manier as wat daar is nie, streng gesproke, verdwyning van die wêreld (ten minste, as daar bewussyn teenwoordig is nie). Dit is bloot die geleentheid te bied om in die tyd, al van die skepping as die ongeskape. Hierdie gebrek aan versperring of beperking skep dus ware vryheid, soos jy broer K uitgespreek het, as Outonomie en vryheid. Daar kan geen ware outonomie voortduur as die korter afstand, die kleinste skeiding tussen dit wat waargeneem en ervaar word as binne en tussen wat beskou word en ervaar as buite te wees. Daar kan geen opposisie, geen assimilasie, en vergelyking tussen die binne en buite te wees, want dit is deel van, hierdie keer, dieselfde werklikheid, op dieselfde ervaring. Geen oë uitgespreek dat, in vergelyking met die hart Vision of Visie Real, wat sonder oë. Net so sal die verdwyning van 'n geïdentifiseerde en gelokaliseer bewussyn lei tot 'n binne en buite konsep verdwyn. Natuurlik, die fisiologiese funksie van die liggaam is binne-in die liggaam. Maar bewussyn, kan dit nie toegeskryf word aan die liggaam of enige ander liggaam, as hierdie bewustheid het die onderskeiding nie afhanklik is van enige vorm van 'n limiet van 'n enige bevalling, of enige hindernis. Dit is juis in hierdie toestand dat die werklikheid en ervaring wat ons vertel het, dat ons was in die binneland jy eintlik na vore gekom. Teen hierdie tyd, jy woon al die gebeure van die lewe en dimensies oral is, en beide die binneland en binne-in jou van enigiets nie, want juis hierdie idee binneland bestaan ​​nie meer nie. So, die ervaring van die Absolute is, in verband met hierdie begrippe limiet en grens, 'n skeiding te verwyder. Dus, is dit gestig is, is nie absolute nie, en ook nie die liggaam of enige ander liggaam. Dit kan nie toegeskryf word aan 'n tyd en 'n ruimte. Daar is dus meer as die werklike plek bewustheid as die ervaring, terwyl die verskaffing van die moontlikheid om die Absolute, in hierdie wêreld te lewe nie verby alle grense en enige gebeurlikheid wat verband hou met die liggaam, gekoppel vir die omgewing. Nie meer bestaan ​​nie, dan is die probleem van wat genoem kommunikasie. Nie meer bestaan ​​nie, dan is die probleem van wat genoem word oortuiging, behoort aan te dui, te oortuig, te verlei, aantrek of afstoot. Dit is direk verband hou met wat is uitgespreek oor die konsepte van deursigtigheid, 'n geruime tyd gelede (redakteur se nota: sien in die besonder oor die kwessie van ingryping broer K 7 Junie 2012). 'N bietjie meer as twee maande, het ek het verduidelik dat kon as gevolg van kontak met ander dimensies (red: sy toespraak op 21 Mei 2012). Baie van julle in staat was om die benadering in die Canal Marian, 'n ster, 'n voormalige of 'n aartsengel, of selfs 'n paar te toets. Dit het gelei tot baie van julle, word genoem die Canal Marian deur Marie of ander ster deur jou naam. Hierdie ervarings is nie bedoel om iets eenvoudig ervarings, maar doel te ervaar, regtig, om voor te berei, kan jy deursigtigheid. Dit is om te sê, dieselfde verlies van enige kommunikasie, direkte ervaring van die trilling, nie skeiding tussen jou en Marie, tussen jou en 'n aartsengel tussen jou en oud. Merkers wat ek vir jou gesê het, in die besonder, die presiese kleure verander in die ore, was, in een of ander manier, vir jou, 'n wag uit jou ervarings. Deur middel van hierdie ervarings (vir diegene wat ervaar het), kan u opgemerk het, op 'n punt, die totale verdwyning van al die gevoel van identiteit, die identifisering van 'n sin, enigiets. Vir baie van julle, het dit gelei tot 'n gevoel van totale verlies van bewussyn, of in meditasie, of in ooreenstemming. Dit is inderdaad deel van die proses wat gelei het tot die totale bevryding, dit wil sê nie in besit van 'n liggaam, 'n gedagte, of enigiets wat deel uitmaak van enige grootte hoegenaamd nie. Die voorbereiding wat ontwerp word, dus, om jou te laat ervaar hierdie besondere deelstate, waar daar geen bewussyn of verstand of liggaam. Hierdie ervarings jy woon, het verlede vir een minuut as 'n paar uur, maak nie saak nie. Die belangrikste ding, soos jy kan sien, is die herhaling van hierdie ervarings. Omdat die herhaling van hierdie ervarings lei jou na 'n spesifieke tyd, jy stel verder ervarings in hierdie toestand van totale deursigtigheid, waar niks binnekant bestaan ​​sonder bestaan, op dieselfde manier, buite, en omgekeerd. Hier is die woning van die Hooggeregshof Vrede. Hier is die gebrek aan onderskeid tussen onderwerp en voorwerp. Hier is die persepsie, op 'n sekere punt, Claire en bewus daarvan dat daar iets is wat buite die bestaan, die teenwoordigheid van iets wat verby die betekenis van 'n identiteit as die betekenis van 'n plek in tyd en ruimte. Dit mag lyk, op die eerste, ontstellend, want bewussyn kan dit weet deur homself, en dus kan maak dat jy wonder oor die betekenis van hierdie afwesighede, wat eintlik die ware teenwoordigheid, is maniere wat sal toelaat dat jy (deur Merge eters, gemaak deur u, die Blue Coat Grace) wat jy al hoe nader. En sit jy in een of ander manier, in harmonie met dit wat veronderstel is om plaas te vind in jou hemel op aarde, en jy. Op 'n stadium, wanneer verby die eerste skok van die mensdom, wat, vir dié van julle wat is uiters al beperk in die tyd, dan kan jy sit in wat jy noem vir die Niks is vermis of stase. Dit is, in die feit dat die ontwaking van jou sogenaamde Unlimited bewustheid, of die Absolute, bo alle vorms, wat is (ek herinner u) ons gemeenskaplike essensie. Sodra die eerste ervarings (deur comm, Samesmeltings EN ONTBINDINGS, het saam met die ander dimensies), sal jy vind dat dit nie net Bywoning in die Canal Marian, maar ook presies dieselfde in binne-in jou. Dit binneland kan nie gedefinieer word as die hart, of 'n ander plek, maar dit is eintlik, wat jy kan jou privaatheid noem. Beyond privaatheid, dit wil sê wat nie gesien kan word van buite, en dit is om jou eie, loop 'n proses genaamd nie-lidmaatskap, wat sal jou neem om te lewe deur mislukking plek, die Absolute (wat jy kan noem, vir nou, stase of die gebrek daaraan) as jou natuurlike staat, soos wat jy verloor het, of skynbaar verloor het, tot nou toe. Selfs as jy nie geïdentifiseer het of ervaar het, die versameling van al die gaste, al die broers en susters vlees (wat ook al die manifestasie en uitdrukking), is bloot 'n weerspieëling hierdie uiteindelike soeke. Die uiteindelike soeke in oomblikke van die nagmaal in oomblikke Fusion / Ontbinding in tye van afwesigheid of stase sal veroorsaak dat jy om te ontvang (verder as die gewone persepsies) die verdwyning van die liggaam, verlies van hierdie gedagte, die verlies van identiteit. En jy sal, in daardie tyd, het opgemerk dat daar is iets wat nog altyd daar was nie. Daar is dus 'n waarnemer, onsigbare, buite beheer. Deur die bereik van hierdie toestand is, sal jy vrygelaat word, vrye en selfstandige geheel. Geen illusie, geen liggaam, geen pyn, geen beperking opgelê deur hierdie wêreld kan nie aan jou raak nie of jou raak. Hier is die vrylating Finale.Ainsi so gedurende hierdie tydperk plaasvind, as wat jy in sy versnelling deur Marie self (ed: sy toespraak op 15 Augustus 2012), dat julle geroep is tot moet leef nie, of kry jy 'n manier, of soek jy vir 'n interpretasie nie, maar bloot om te verdiep in wat jy aanbied afwesigheid of stase. Die belangrikste ding is nie die betekenis, die belangrikste ding is nie die betekenis of verduideliking van wat ervaar word, maar, lood en gevolg van wat jy in die waarheid, in die Absolute bo alle vorm, buite enige plek, in enige tyd, in enige grootte en in 'n gebied. Meganismes wat tans ervaar word vir baie van julle, lei tot presies dit. Die benadering van die teenwoordigheid van die benadering I Am, uitgevoer deur middel van meganismes vibrasie (sedert bewussyn is trilling), het net een doel: om die moontlikheid van die Absolute te aanvaar. Vandag, meer en meer van jou, nader aan dit. Deur die Ultimate teenwoordigheid (of oneindige teenwoordigheid) is besef in jou ervarings oomblikke wat op 'n sekere punt, jy vestig buite die skok van die mensdom, sonder enige kwessie van enige ondervraging van 'n sin van die woord, stel jouself in wat jy is, voor hierdie illusie in hierdie wêreld verskyn. Dit is die aksie, die tyd van die Supermind, die golf van Life, Fusion van eters, die Blue Coat Grace, wat gewerk het in die Ki-RIS-TI en OD deure, sodat jy vandag, nie om jou te vra, indien moontlik, is dit wat ervaar word. Dit is duidelik dat, in die eerste eksperimente, sal die gedagte probeer om te verstaan, of by die tyd van die eksperiment, of meer dikwels, na, betekenis te verduidelik te gee. Maar baie vinnig, as jy nie saamstem nie stop by dat, of hierdie verduideliking, sal jy besef dat hierdie oomblikke van afwesigheid, hierdie oomblikke van stilstand, hierdie oomblikke van verlies van bewussyn tot gevolg sal hê in jou terugkeer 'n groter persepsie van jouself, groter deursigtigheid, en die belangrikste, 'n totale verandering in jou fisiologiese ritmes hoegenaamd nie. Dit sal wees op daardie tyd, baie maklik om te kry om die effekte wat verkry word deur hierdie stase, of Absolute (Jy kan selfs nou geen oproep). In alle areas van jou liggaam in alle gebiede van jou lewe, sal jy vind dat dinge nooit so voor. Daar sal 'n soort van weggeneem word, wat nie 'n opdrag, of afstand van enigiets te wees, maar in hierdie tyd, sal jy ten volle teenwoordig is, so te sê, binne en buite. Die soeke na betekenis en sal meer vir julle, geen manier. Jy sal ingestel word en jy sal wees in hierdie tyd, uiteindelik en formeel, in die Absolute. So, die voorgestelde eksperimente, wat is die wat ek vir jou gesê het, dit is byna twee maande (red: sy toespraak op 21 Mei 2012), wat is die mense ek die aankondiging vandag, het net een doel voor oë: jou vryheid, jou voete, jou deursigtigheid, en stel jouself in die Absolute Is jy in 'n ewigheid. Besef dit, jy gaan in hierdie tyd, bo alle geestelike en intellektuele konsep, wat die Absolute, want jy word. Jy kan nie op enige manier onderwerp aan ondervraging in verband met dat, omdat ek jou daaraan herinner dat dit jou aard is, ons natuur by almal, sonder uitsondering. Al wat gaan plaasvind in hierdie tyd, in die liggaam, en buite, in die breedste sin (dws jou omgewing, sowel as personeel Jou geofisiese omgewing) mag nie op enige manier, raak in enigiets, stabiliteit: die Sentrum, wat teenwoordig is in 'n sentrum, en het nog nooit beweeg, sal dan vir jou, jou werklikheid. Op daardie tyd, sal jy baie maklik die betekenis, verduidelikings, die ins en outs van wat jy ervaar in hierdie tyd aan te gryp. Die verdwyning van die grens tussen binne en buite raak vir jou, jou ware aard. Verlies, selfs van 'n identifikasie aan 'n persoon sin jy lyk as voor die hand liggend, wat ek noem hoogste. Teen hierdie tyd het die woning van Hooggeregshof Vrede word finaal, wat jy is. So almal wat geneem is, deur u, die aartsengele, deur die oudstes en die sterre (met in conclave, nou, en vir 'n paar maande), het slegs bedoel om te fasiliteer jou reünie met jouself, sonder enige oorloop. Dus, die oomblikke van afwesigheid of stase, waar dit lyk of jy nie meer deel te neem in jou eie lewe, moet nie bang of verwerp, want hulle is (in die dieselfde manier as wat die kontak met die sterre, of ouderlinge, of aartsengele), 'n manier om nader aan jou Absolute Essence. Dit is in hierdie Transparency, die aanvaarding van nederigheid en eenvoud van nie hoef te verduidelik, hoef nie te verstaan ​​nie, hoef nie te intellectualize wat gevestig sal word vir jou, op sy beste, wat ek "Ek geroep het, wat byna twee jaar, het die skok van die mensdom (redakteur se nota: in sy toespraak van 17 Oktober 2010). Jy sal nie geraak word nie op enige wyse deur die skok van die mensdom, van die oomblik dat jy daar is nie meer nie binne of buite. En dit is net die oomblik vooruitskattings van bewussyn, as die verstand (deur middel van 'n soeke na betekenis, deur middel van 'n soektog vir verduideliking, deur navorsing van korrelasie) weg is, sal jy staat is om jou die ewigheid Huis te dring. Dit is 'n natuurlike meganisme. Die enigste weerstand, en die enigste krag is wat jy teen te staan ​​nie, maar net wat jy is nie, in die Absolute, en dat in die oomblik wat jy is. 'N aantal items wat aan jou gegee op die vrese en aanhegsels hoegenaamd nie. Op hul beskrywing nie, maar ook die geleentheid om te werk aan hulle, wat nie op die basis van persoonlikheid nie, maar eerder van die vibrasie bo enige gedagte, bo alle verstand en al konseptualisering (ed: sien, in die besonder, in die "Protocols praktyk" van ons webwerf, protokolle "Attachment archétypiel persoonlikheid self" en "Liberation Collective Aanhegsels"). Vir baie van julle, sal dit makliker en makliker te maak, nie om te verstaan ​​nie, maar om te lewe. Die oomblik wat jy aanvaar, op dieselfde manier wat jy die teenwoordigheid aanvaar het in jou Mariaal Canal, waar jy het ingestem, op dieselfde manier, jou afwesigheid (wat jy noem dit, hierdie ONTBINDINGS, waar n "nie meer sin van die liggaam waar daar is meer 'n gevoel van identiteit, waar daar meer geestelike), sal hierdie ervarings meer intense, lang vir die maande wat jy bly hier. Jou vermoë om hierdie state te ervaar, jou vermoë om te bly geïnstalleer in nederigheid en eenvoud, sal tot gevolg hê, natuurlik, jou bemagtiging, jou bevryding en die Absolute. Daar is niks om te kyk as BIDI gesê. Daar is net kyk om te verander, en die beste manier om houdings te verander is om die proses te aanvaar. Lê hetsy binne of buite, maar wat optree direk op die Bron van bewussyn, wat is om te sê wat jy is. Die resultate en die daaropvolgende veranderinge in jou lewe, sal wees dat geen twyfel sal jou bewussyn of raak jou gees. Deursigtigheid word, dan, vir jou, jou aard. Dit was in hierdie tyd wat jy sal heeltemal geïnstalleer word in die naam wat aan jou gegee is, Liberator. Die Bevryder is nie een wat kom met wapens in die hand. Die Bevryder is die een wat lê sy arms, wie se enigste doel is om jou te laat wat hy dink Being, word deurkruis deur die lig in volle, sonder weerstand, sonder opposisie, sonder vrees, sonder beslaglegging. Dit sal na jou toe kom en sal 'n groter vermoë om te beweeg in jou ware aard betrek. Die invloed van 'n paar vorme van bestraling, veel verder as wat genoem is die Supermind, ver buite die Bevryding van kristallyne kern van die aarde (ook bekend as Ether Wave of Wave Life), selfs as 'n plek in een van Radiant Krone of enige punt van die liggaam, jy sal, in 'n baie eenvoudige manier om dit te leef, en jy stel dit. Daar is 'n aantal elemente, deur wat jy kan gebruik, en ek praat veral van die liggaam, wat is 'n resonator, ek laat 'n vriend praat môre oor die nut van verskillende yogas wat Hy het om julle te help om gedurende hierdie tydperk, die Absolute, die oneindige teenwoordigheid, die uiteindelike teenwoordigheid te verwesenlik. Om uit te vind wat nooit verloor het, wat nooit verdwyn en was nog altyd daar. Oorgawe van persoonlikheid, oorgawe aan die lig, laat vaar enige identiteit is, is nie 'n lek, maar die installasie in die oneindige Present, bewussyn as nie bewussyn. Dit is hierdie wat loop deur die verskillende tipes bestraling, wat jy deur ons voormalige bevelvoerder, het in sy gebiede van die verkiesing, aangestel Orionis het reeds verklaar is. As jy het MARIE verklaring gister het, het hy 'n paar jaar gelede het 'n aantal van die elemente, wat op daardie tyd, kan jy nie verskyn nie so duidelik of voor die hand liggend. Maar as jy weer lees vandag, sal jy vind dat dit is presies wat jy gaan deur (redakteur se nota: sien ingrypings Orionis September 2005 tot Augustus 2009 - onder "lees boodskappe" van ons webwerf ). Bevryding van die Hemel, die son en die aarde, kan wel vir die spesifieke vibrasie eienskappe van bestraling (van die Sentrale Son van die Melkweg, Alcyone, en ook van wat genoem word Hercobulus) na julle te kom finaliseer wat ek uitgespreek vandag. Wat verskyn in jou in jou lug. Wat gebeur in jou gebeur in jou lug. Want dit is dieselfde ding: dit is nie in die lug, buite nie binne-in jou, in jou vibrasie, maar dit is presies dieselfde proses. Daar is geen verskil nie, daar is geen afstand, daar is geen tyd. Hierdie state word nie, want jy het die waarheid van jou ervaring, oorwinning en transendensie van die skok van die mensdom. Ek étalerai my nie verder nie. Sommige Veterane jy druk 'n aantal elemente, altyd streef, een of ander manier, om dit te bevorder. Die afwesigheid van 'n beperking, die verdwyning van die grense is die Absolute. Dit neem jou na 'n buite-uitsig, of Ether, die werklike Visie Heart wat onafhanklik is van enige orgaan, en die belangrikste, geen sin nie, of enige projeksie of eksternalisering van bewussyn. Dié skuif is verskillende Samadhi aan die Absolute. Dié skuif is die nuutste beperk tot geen beperking. Al hierdie is wat plaasvind in jou, en sal plaasvind in julle in die tyd wat nou teenwoordig. Ek is Sri Aurobindo. Ek stel voor jy spandeer 'n paar kort oomblikke van die nagmaal, in my Blue Light, in jou teenwoordigheid. Sien jy baie gou. ... Deel van die geskenk van genade ...




****


 
SRI AUROBINDO

 

22 août 2012
 Je suis Sri Aurobindo. Frères et Sœurs, établissons nous dans la Communion et la Paix.
... Partage du Don de la grâce ...
Je vais poursuivre, aujourd'hui, ce que je vous ai dit lors de mes trois dernières interventions (ndr : interventions des 16 août, 15 juillet et 21 mai 2012). Je vais essayer de vous entretenir des mécanismes qui se déroulent. Non pas dans les processus de l'Éveil parce que cela a été fait par d'innombrables personnes. Je ne viens pas non plus vous entretenir des mécanismes qui vont vous être donnés à voir, dans les temps en cours. Mais je vais essayer, plutôt, de vous donner des repères et des jalons. Des moments particuliers, qu'ils vous sont possibles de vivre et traduisant, en quelque sorte, les prémices, bien réels, et le vécu de votre Ascension.
Je vais me placer du point de vue des mécanismes qui se déroulent directement dans la conscience et qui découlent de l'Action de la Lumière et du Feu Céleste, en vous. Si vous avez été Appelés (par Marie, par la Lumière ou par une des Étoiles), vous allez constater, à des vitesses qui sont différentes pour chacun, qu'il va se produire quelque chose en vous. Ce quelque chose qui va se produire, en vous, a une seule finalité. C'est, si vous l'acceptez, de vivre la Liberté Totale. Quand le Feu de la Lumière vous touche et quand il y a, bien sûr, acceptation, la conscience va vivre des mécanismes inédits. Ces mécanismes viennent compléter tout ce qui vous a été exposé, depuis un an, dans les possibilités de Communion, de Fusion, de Dissolution, de Délocalisation de la Conscience. Mais dans tous ces processus de Communion, de Fusion, de Dissolution ou de Délocalisation de la Conscience, il persiste le sens d'une identité et d'une identification, même si cette identification est différente de l'identification à ce que vous êtes, sur ce monde. Il existe, toutefois, une surimpression, une superposition, de ces mécanismes vécus et de la persistance d'une identité.
Au-delà de ces différentes expériences et de ces différents états que vous avez peut-être vécus, le Feu du Ciel, dans ses approches individuelles, va être remarquable par un certain nombre d'éléments. Ces éléments remarquables sont au-delà des différents Samadhis. Ils se traduisent, comme vous le savez, par la Paix Suprême et par la possibilité d'être Absolu avec forme. Mais cet Absolu avec forme passe par des instants et des moments où il y a à vivre des états que je qualifierais d'intermédiaires.
Le premier de ces états intermédiaires, vous êtes extrêmement nombreux à les avoir vécus, puisqu'il s'agit tout simplement de ce que vous pouvez nommer l'endormissement ou la disparition, que cela soit dans les Alignements, dans vos méditations, ou en nous écoutant ou en nous lisant. Cette disparition, ou plutôt cette occultation de la conscience ordinaire, est un premier pas vers la Libération. Viennent ensuite des expériences où, à travers, justement, les Communions, les Fusions, les Dissolutions ou les Délocalisations, il devient possible de vivre, et surtout de saisir, que la vie n'est ni limitée à ce que vous percevez et, encore moins, à ce corps, ou à cette forme. Il existe donc l'apparition de multiples mécanismes Vibratoires qui vous ont été décrits, déjà, depuis de très nombreuses années. Mais ceux-ci prennent, durant cette période, une acuité particulière.
Et puis, pour certains d'entre vous, au-delà de l'acuité particulière de ces expériences qui vous sont connues, et au-delà de l'endormissement, commencent à se produire des mécanismes où il y a, en quelque sorte, la perte totale de tout repère habituel, que ces repères correspondent à l'identité d'une personne ou même à une identification de Vibration Lumière. À un moment donné, le mécanisme de l'endormissement (qui est aussi, comme vous le disait BIDI, l'Absolu) va, et je n'ai pas d'autre mot, comme se conscientiser ou se reconscientiser. Dans ces instants, dans ces paliers (mais n'y voyez pas une succession formelle et logique), va se dérouler un état qui n'est ni le sommeil, ni le rêve, ni l'Éveil, ni même Turiya. La vigilance devient profondément différente de toutes les expériences que vous avez pu vivre.
Ce qui survient, à ce moment là, ne peut s'accompagner d'aucune peur, d'aucune interrogation. De même que, si cette expérience se déroule, les perceptions du Supra Mental, elles-même, depuis les Vibrations du corps, en passant par les Sons du Nada, en passant par la perception des Couronnes Radiantes, vont disparaître. De même qu'il y a la disparition de toute image possible, de toute coloration possible, de toute forme possible. Les mécanismes des éléments se mettent alors en œuvre, au niveau de ce corps, pouvant, effectivement, avant que les perceptions du corps disparaissent, donner certains signes qui vous ont été décrits par SNOW (ndr : intervention du 19 août 2012). L'action de la Lumière et des Quatre Vivants, en vous, va faire disparaître, donc, le corps. Va faire disparaître les pensées. Va faire disparaître toute émotion, de même que toute interrogation. La conscience n'est pourtant pas en Êtreté, elle n'est pas non plus délocalisée. Nous pourrions appeler ça (s'il faut le nommer), Absolue Présence ou Infinie Présence.
Il y a, à ce moment-là, clairement, une Reconnaissance. Cette Reconnaissance est, au sein de votre propre désidentification, l'identification à la Lumière qui est ce Feu. Mais, même ce Feu ne semble plus toucher le corps, mais donner comme un saisissement de Béatitude où s'annihile tout sens qu'une quelconque volonté, d'une quelconque vie, et d'un quelconque monde. Il n'y a plus de perception aucune. Éventuellement, il y a simplement le sens et la perception d'être la Lumière. Il n'y a donc pas de vision de Lumière. Il n'y a pas de forme. Il n'y a plus aucune histoire. Il n'y a plus aucune pensée. Vous n'existez plus en tant que personne.
C'est durant ces paliers que se produit un mécanisme nommé la stase où vous vivez le fait d'être vivant, je dirais, comme jamais. L'absence de signes du corps, l'absence de signaux Vibratoires (mental ou émotionnel), vous installe dans une sorte d'instant présent, que je qualifierais, d'hyper présence. Quand ces paliers se produiront, vous remarquerez que vous ne dormez plus, que vous n'êtes plus parcourus par quoi que ce soit et que c'est justement à ce moment-là, que vous êtes totalement Vivants. C'est toutefois dans ces paliers, quand ils se concrétisent totalement (mettant fin au moment où vous disparaissez dans l'endormissement ou l'Absolu), que peut ressurgir, de très loin, quelque chose de votre identité qui est demeuré dans une forme, qui est la peur. Mais cette peur est simplement une interrogation sur le sens de ce que vit la conscience, même s'il y a Reconnaissance.
Et là, va sembler se dérouler, en vous, un autre palier qui est fait, en quelque sorte, d'oscillations entre la conscience dans le sens d'une identité et la Conscience dans le sens de l'Ultime Présence. C'est à ce moment que, si vous vous rappelez qu'il faut se tenir tranquille, que l'interrogation d'une identité ne pourra altérer cette forme de basculement qui se produira, où, effectivement, vous ne pourrez plus rien définir, ni haut ni bas, ni identité ni non identité, permettant d'installer, dans l'Ultime Présence, la Demeure de Paix Suprême.
C'est là que se réalise (et que se réalisera pour, nous l'espérons, de plus en plus nombreux Frères et Sœurs) l'Absolu. L'Appel de la Lumière, l'Appel de Marie, l'Appel par votre prénom, au-delà même de la perception de toute Vibration des éléments, en vous, va vous mener au seuil, qui n'en est pas un, de cet instant d'hyper présence, s'accompagnant, effectivement, d'une béatitude à nulle autre pareille, laissant bien loin toute notion de Joie, toute notion de plaisir ou de satisfaction telle que la conscience peut la vivre. La perte d'identité et la perte d'identification vous placent alors dans l'Absolu.
Cette expérience d'Absolu, qui n'en est pas une, se vit en dehors de toute forme. Les fonctions physiologiques, d'ailleurs, se sont quasiment arrêtées. N'ayant plus le sens de l'identité corporelle, l'arrêt, de la respiration voire des battements cardiaques, ne se traduit par aucun trouble, aucune pensée. L'Absolu, dont rien ne peut être dit, se découvre, à cet instant. Et c'est à cet instant que plus rien ne peut être comme avant et que tout est radicalement différent. Même en revenant au sein de la forme et même en revenant au sein de la personnalité, il vous sera extrêmement aisé de voir que le déroulement de votre vie ordinaire ne sera à jamais plus pareil. Il n'existe plus de possibilité de se remanifester ou de redescendre dans une quelconque personnalité, dans une quelconque lutte, puisque l'Absolu avec forme réalise un découplage des éléments qui étaient présents au sein de la personnalité et qui étaient inscrits dans votre historique ou dans votre histoire. Le contentement est total. Il ne peut plus exister aucun manque, aucune question, aucune interrogation ni, non plus, aucun doute. De là découle la Liberté la plus totale. Vous n'êtes plus du tout soumis à quelque circonstance de ce monde, tout en y étant pleinement présents.
Voici l'action du Feu Céleste, à titre individuel, qui est, en général, manifesté après l'Appel de MARIE et parfois même avant. Vous réalisez, à ce moment-là, concrètement, que ce que vous aviez toujours cherché était, effectivement, déjà là et que seul l'emplacement de la conscience n'était pas le bon. Vivant ce Feu Céleste, l'Amour devient réellement la Nature de ce que vous Êtes. Il n'existe plus aucun besoin de projeter un idéal d'Amour, ni même une conscience d'amour, ni même une Vibration, parce que cela est, à ce moment-là, la réalisation de Votre Nature, au-delà de tout Voile. Ce Réveil n'est pas simplement vous le savez, un réveil, mais vraiment la Libération qui fait de vous un Libéré Vivant. Bien-sûr, les modifications qui surviennent, aussi bien dans le corps, dans la conscience, que dans la Vie, ne dépendent plus de vous, ni de vos actions et encore moins de vos réactions. Cela a été appelé la Grâce et c'est une Grâce. Vous êtes pleinement impliqués dans la Grâce, dans la Vie et l'Amour. Et ceci est la plus belle des implications parce qu'elle ne dépend pas de l'action de la personnalité, ou même de l'âme.
Ces moments, ces paliers, cet Absolu, sont appelés à devenir de plus en plus fréquents parmi les Frères et les Sœurs incarnés. Nous l'avons déjà spécifié, l'Absolu met fin, de manière personnelle, au Choc de l'Humanité. Il n'y aura pas donc de Choc de l'Humanité, pour ceux d'entre nos Frères et Sœurs incarnés qui vivront cela avant l'Appel de MARIE collectif. La Joie, qui est Intérieure, bien sûr, ne dépend d'aucune circonstance et je dirais, même, qu'aucune circonstance, quelle qu'elle soit, ne peut altérer cette Joie. Et c'est sa caractéristique essentielle. Le Feu Céleste est la Liberté, est la Libération de tout enfermement et de toute illusion.
Rappelez-vous aussi que, parmi vous (et comme cela a été dit par d'autres Anciens), vous avez la possibilité, sans aucun jugement, de percevoir clairement, sans même le demander, ce qui est derrière toute apparence. Il vous est donné à voir ce que je pourrais appeler l'âme des Êtres, l'âme des Frères et des Sœurs incarnés. Ceci est bien au-delà de la Vision Éthérique ou de la Vision du Cœur : c'est une connaissance immédiate, ne passant par aucune perception, ni même par aucune interrogation. La Sagesse, à ce moment-là, sera votre attribut, parce que quoique vous perceviez d'un Frère ou d'une Sœur, vous savez, de manière indiscutable, qu'il ne fait partie que du même rêve que vous vivez et que vous partagez.
Le Feu Céleste va donc radicalement transformer, déjà à titre individuel, ce que vous nommez la vie, quand vous êtes de ce côté-ci du Voile. Qui existe encore, bien sûr. Les Piliers et les moyens d'y arriver vous ont été donnés depuis de très nombreux mois. Je ne reviendrai pas dessus. Mais vous ne pouvez vous tromper vous-même, dès l'instant où ne peut plus exister, en vous, la moindre question sur quoique ce soit. Et cela est naturel, ce n'est pas une volonté. Vous serez même parfois étonnés de ne pas avoir d'interrogation, ni de vous poser de question sur le sens de ce qui est à vivre et de ce que vous vivez. De plus en plus, vous manifesterez, de façon spontanée, sans le chercher, sans chercher à méditer ou à vous Aligner, cet état de Grâce. Et il vous comblera à chaque fois un peu plus. Vous serez comblés, totalement et entièrement. Ce qui pouvait vous affecter, que cela soit dans ce corps que vous habitez, ou dans vos relations, quelles qu'elles soient, disparaîtra tout simplement.
Vous serez alors, effectivement et concrètement et entièrement, devenus Transparence la plus totale. Et vous saurez aussi que, quel que soit le regard qui est porté sur vous, par un Frère ou une Sœur qui n'est pas dans le même état, dans la même Conscience, vous ne pourrez que l'Aimer. Quoiqu'il vous dise, quoiqu'il vous fasse, vous aurez définitivement dépassé l'interaction de la personnalité, dans quelque secteur que ce soit de vos vies. Si, toutefois, une émotion venait à survenir, si toutefois une interrogation, une préoccupation venait à survenir, vous constaterez par vous-même qu'en vous réinstallant, avec une facilité de plus en plus déconcertante, dans la Lumière que vous Êtes, tout cela disparait, non pas comme une fuite mais bien comme une résolution. Parce que, dans la Transparence, aucune Ombre, de quelque nature que ce soit (l'une de vos Ombres anciennes ou les Ombres projetées par les âmes qui n'ont pas encore vécu cela), ne peut, en aucune manière, rétablir l'ancien. Même si vous le vouliez, vous ne le pourriez pas, démontrant, par là-même, que ce qui se passe ne dépend plus d'aucune action / réaction, d'aucune rétribution ou d'aucune punition.
Ça veut dire que, même si vous vous forcez à agir selon une personnalité que vous avez connue, qui était la vôtre avant de vivre cela, vous ne pourrez tout simplement pas le faire. Cela sera inenvisageable et impossible à mettre en œuvre, vous apportant alors une preuve de plus, qui n'a pas besoin d'être apportée d'ailleurs, que ce qui se passe est une rupture totale de la linéarité de la personnalité. À ce moment-là, vous n'aurez même plus besoin de vivre une quelconque délocalisation de la conscience, un quelconque voyage hors du corps, que cela soit en Êtreté ou même en Astral, parce qu'absolument tout sera donné dans l'hyper présent et dans l'Ultime Présence : toutes les sources de Joie, de Plénitude, de Paix Suprême y sont.
Tout cela se déroule maintenant et, encore une fois, chacun à votre rythme. Vous saisirez aussi qu'il n'y a pas à rechercher cet état, parce qu'il est là, à volonté. Vous aurez enfin mis fin à l'illusion d'une quête quelconque. La Paix ne sera plus un objectif parce que vous serez la Paix. Ainsi est l'Appel du Feu du Ciel, ainsi est l'Appel de la Lumière, dans sa forme la plus complète. Bien sûr, vous savez que, vivant cela, votre rôle est majeur, non pas en tant que volonté personnelle ou l'expression d'une quelconque action, mais que votre état et votre Transparence agissent sur le monde, un peu à la manière dont l'Étoile SNOW vous en a parlé il y a très peu de temps (ndr : intervention du 19 août 2012). Ce que vous aurez à Cœur, à ce moment-là, c'est justement de disparaître de toute personnalité, de toute réaction. Et cela ne vous posera aucun problème, même si cela en pose, bien sûr, aux âmes des Frères et Sœurs qui ne sont pas encore cela. Et rappelez-vous, surtout, comme le disait UN AMI, qu'il n'y a rien à faire, surtout ne rien faire (ndr : intervention du 18 août 2012).
Bien sûr, vous pouvez ressentir, de plus en plus souvent, des Présences, sans même les demander, comme je l'avais expliqué, à votre gauche. Ces Présences deviendront habituelles et quotidiennes. Pour vous, la séparation Dimensionnelle aura pris fin et vous vous surprendrez, dans peu de temps, si ce n'est déjà fait, à pouvoir échanger comme vous échangez avec un Frère et une Sœur incarnés. Cela se passe de mots et cela ne passe pas par les mots, mais c'est un contact direct, qui n'est pas non plus simplement de la télépathie, mais bien une Communion directe qui s'exprime, ici-même, dans l'espace, le temps et le corps où vous êtes, puisque vous ne dépendez plus de ce temps, de cet espace et de ce corps.
Ce qui, pour certains d'entre vous, peut sembler lointain ou impossible, vous vous apercevrez que vous le vivrez sans aucune difficulté. Il n'y a rien à rechercher parce que cela est naturel, là aussi. Ainsi est l'action du Feu Céleste qui vient brûler les derniers Voiles de l'ignorance, collectivement comme individuellement. La vie deviendra Grâce pour vous et vous comblera de Grâces, non pas selon les besoins de la personnalité, mais selon la Vérité de l'Esprit. Le Samadhi n'aura même plus à être vécu en intériorité ou en intériorisation. Il sera de plus en plus permanent, quoique vous fassiez.
Même s'il existe des moments de réajustement, avec occultation de la Conscience ou incapacité à mener à bien, lors de l'Appel de la Lumière, une activité particulière, tout cela sera très vite dépassé, vous permettant de trouver la même Béatitude en regardant la Nature, en regardant le Soleil et en regardant même un Frère ou une Sœur qui s'opposerait à vous, même violemment. Vous n'êtes plus concernés par cela. Vous n'êtes pas indifférents. Vous n'êtes pas dans l'indifférence totale ou l'ignorance. Mais l'état de cette Infinie Présence et de cette Béatitude, est la réponse, et la seule réponse possible. Et cette réponse ne sera, en aucun cas, une réaction se situant à un autre niveau que cette Béatitude. Cela deviendra donc de plus en plus familier, de plus en plus quotidien.
Vous constaterez aussi qu'il ne pourra plus exister la moindre fluctuation de l'humeur, la moindre fluctuation de l'énergie vitale, de votre vitalité. Vous serez installés à tous les niveaux, dans une permanence de la Béatitude. Là est la Libération et c'est à quoi l'Appel de MARIE, ou l'Appel de la Lumière, vont vous conduire, inexorablement.
De ce détachement, et surtout de cette Béatitude, découlera la facilité de l'Ascension, la facilité de Service, au-delà de toute volonté. Le Rayonnement de cette hyper Présence ou de cette Infinie Présence, vous permettra de le sentir, non plus seulement comme une aura, mais comme un vaste champ d'énergie pouvant, concrètement et effectivement, recouvrir toute la Terre, sans aucune volonté. L'élargissement de cette Conscience, au-delà de l'aura, au-delà de tout corps subtil, vous surprendra, mais vous vous y habituerez très vite. Ainsi est l'action du Feu Céleste, ainsi est l'action de l'Infinie Présence et de l'Absolu. Vous ne pouvez, ni vous tromper, ni mettre en doute, ni même douter de ce qui se vit, pour vous. Tout cela n'est ni un rêve, ni une projection, mais bien l'action du Feu Céleste vous rendant à vous-même.
Je le répète, cet état est naturel, même s'il y a des paliers, même s'il y a des étapes. Le moment où cela est entièrement vécu, cela devient votre véritable Nature, bien loin de toute identité antérieure et bien loin de toute préoccupation antérieure. La Grâce pourvoira, réellement et concrètement, à vous donner et à vous faire vivre ce qui est nécessaire. Vous ne pourrez plus, et de moins en moins, être en aucune manière déstabilisé, par quoique ce soit. Là est la Liberté. Étant installés dans cette Ultime Présence, vous serez définitivement sortis du temps, tout en accomplissant ce que la vie vous demande d'accomplir, avec de plus en plus de facilité et de plus en plus d'évidence.
Voilà ce à quoi mes Frères et mes Sœurs, vous êtes conviés. Et cela n'est certainement pas une difficulté, certainement pas quelque chose de lointain, puisque c'est déjà là. Comme le dirait BIDI : changez de regard, tout simplement. Non pas comme une vision intellectuelle, mais, réellement, en translatant votre Conscience. Non pas par un effort, mais bien par un Abandon. Ainsi est le Feu Céleste. Vous ne serez donc plus, en aucune manière, sujet au Choc de l'Humanité. Là est le sens de l'Appel de MARIE et de l'Appel de la Lumière, à titre individuel. Nous ne doutons pas, parce que nous le voyons chaque jour, que vous êtes de plus en plus nombreux à vous Réveiller totalement. Ainsi est l'action du Feu Céleste, vous faisant découvrir la Lumière Bleue de l'Éther, la Liberté de la Lumière et de l'Amour.
Bien Aimés Frères et Sœurs, je rends Grâce pour votre écoute et pour votre Présence. Et je vous dis à très bientôt. Au revoir.




Sri Aurobindo22 Augustus 2012 Ek is Sri Aurobindo. Broers en susters, laat ons stel onsself in die nagmaal en vrede. ... Deel van die geskenk van genade ... Ek sal nou voortgaan dat ek vir jou gesê het in my laaste drie ingrypings (ed: ingrypings August 16, 15 Julie en 21 Mei 2012). Ek sal probeer om meganismes wat voorkom in stand te hou. Nie in die proses van verligting, want dit is gedoen deur talle mense. Ek het nie gekom om óf jy handhaaf meganismes wat aan jou gegee om te sien in die huidige tyd. Maar ek sal probeer, in plaas daarvan, gee jou maatstawwe en mylpale. Bepaalde tye, sal hulle moontlik wees om in te woon en weerspieël, tot 'n mate, die begin, real, en die ervaring van jou Hemelvaart. Ek sal die oogpunt van die meganismes wat plaasvind direk in die bewussyn as gevolg van die optrede van die lig en van die hemelse vuur te neem, in jou. As jy geroep is (deur Mary, die lig of 'n Star), sal jy sien, teen 'n spoed wat anders is vir almal, dit sal produseer iets in jou. Dat daar iets sal gebeur in julle het 'n enkele doel. Dit is, as jy aanvaar Totale Vryheid te leef. Wanneer die vuur aan jou vat en wanneer daar, natuurlik, sal aanvaarding, bewustheid lewe roman meganismes. Hierdie meganismes aanvulling alles wat blootgestel was verlede jaar in die moontlikhede van die nagmaal, Fusion, ontbinding van die hervestiging van bewussyn. Maar in al hierdie prosesse nagmaal, Fusion, ontbinding of Hervestiging van bewussyn, daar is nog steeds die gevoel van identiteit en identifikasie, selfs al is die identifisering verskil van die identifikasie wat jy op hierdie wêreld. Daar is egter 'n deklaag, 'n superposisie van hierdie ervarings meganismes en volharding van identiteit. Beyond hierdie ervarings en hierdie state wat jy ervaar het, Vuur van die Hemel, sal in sy individuele benaderings onderskei word deur 'n aantal elemente. Hierdie merkwaardige kenmerke is verby verskillende Samadhis. Hulle vertaal, soos jy weet, die Hooggeregshof Vrede en die geleentheid te bied om met absolute vorm. Maar hierdie Absolute vorm deur oomblikke en tye wanneer dit is om te lewe wat ek noem staat tussengangers. Die eerste van hierdie intermediêre state, is jy baie waarskynlik die ervare te hê, want dit is net dat jy die slaap of verlies noem, hetsy in die roosters in jou meditasies, of ons luister of lees ons. Dit verdwyning, of liewer hierdie verduistering van gewone bewussyn, is 'n eerste stap in die rigting bevryding. Gevolg deur eksperimente in wat deur middel van presies die nagmaal, die samesmeltings, die ONTBINDINGS of verskuiwings, is dit moontlik om te lewe, en veral om te verstaan ​​dat die lewe is nie beperk tot dit wat jy sien en, minste in die liggaam, of dat die vorm. Daar is dus die voorkoms van verskeie vibrasie meganismes wat reeds beskryf, vir baie, baie jare. Maar hulle neem gedurende hierdie tydperk, met besondere helderheid. En vir 'n paar van julle, as die besondere erns van hierdie ervarings wat bekend is, en daarna aan die slaap raak, begin plaasvind waar daar meganismes in 'n manier, Totale verlies van al die gewone merk, hierdie punte ooreenstem met die identiteit van 'n persoon of selfs 'n identifikasie van die vibrasie lig. By een punt, die meganisme van die slaap (wat ook, soos jy sê, BIDI, die Absolute) is, en ek het geen ander woord, asof bewus of reconscientiser. In hierdie oomblikke, hierdie laers (maar sien dit nie as 'n formele en logiese volgorde), sal ontvou 'n toestand wat nie slaap nie en droom, of verligting, of selfs Turiya. Waaksaamheid is diep verskil van al die ervarings wat jy geleef het. Wat gebeur op hierdie punt, kan nie gekombineer word met enige vrees, geen twyfel. Asof hierdie ervaring plaasvind, persepsies van Supra Geestelike, self, aangesien die vibrasie van die liggaam, deur die klanke Nada, deur die persepsie van Radiant krone, sal verdwyn. Net soos dit die verdwyning van enige moontlike beeld van enige moontlike kleur, enige vorm moontlik. Meganismes van elemente dan implementeer, op die liggaam, wat, inderdaad, voor die persepsies van die liggaam verdwyn, gee 'n paar tekens dat jy deur die sneeu (ed: reaksie van 19 Augustus 2012) beskryf. Die optrede van die lig en Vier lewe in jou gaan om te verdwyn, sodat die liggaam. Sal uit te wis gedagtes. Sal uit te wis enige emosie, sowel as 'n vraag. Bewussyn is nog nie in being ness, is dit nie verskuif word. Ons kan dit noem (of om dit te noem), Absolute teenwoordigheid of oneindige teenwoordigheid. Daar is op hierdie punt, duidelik 'n erkenning. Hierdie erkenning is in jou eie de-identifisering, identifisering met die lig wat die vuur. Maar selfs hierdie vuur lyk nie of die liggaam te raak nie, maar gee as 'n skok van Bliss wat vernietig enige sin dat enige wil, enige lewe, en enige wêreld. Daar is nie meer persepsie. Uiteindelik, daar is eenvoudig die betekenis en persepsie van wat die lig nie. So is daar geen visie van die lig. Daar is geen vorm. Daar is nie meer die geskiedenis. Daar is nie meer gedink. Jy hoef nie meer bestaan ​​nie as 'n persoon. Dit is tydens hierdie stadiums wat plaasvind 'n meganisme genoem stase waar jy bly om te lewe, sê ek, ooit. Die afwesigheid van die tekens van die liggaam, naamlik die afwesigheid van vibrasie seine (geestelike of emosionele), jy het in 'n soort van oomblik, wat ek noem, Hyper teenwoordigheid. Wanneer hierdie vlakke sal plaasvind, sal jy agterkom dat jy nie slaap nie, is jy nie meer gedek deur enigiets en dit is juis op hierdie oomblik dat jy ten volle in die lewe. Maar dit is in hierdie vlakke wanneer dit voorkom heeltemal (eindig wanneer jy verdwyn in die slaap of die Absolute) wat 'n verskyning by verre, iets wat jou identiteit in 'n vorm gebly het Dit is vrees. Maar hierdie vrees is bloot 'n vraag oor die betekenis van wat gebeur bewussyn, selfs as erkenning. En daar sal lyk om plaas te vind in julle 'n ander vlak gedoen word, een of ander manier ossillasie tussen bewussyn in die sin van identiteit en bewussyn in die rigting van die uiteindelike teenwoordigheid. Dit is op hierdie punt dat, as jy onthou dat ons moet stilbly, die kwessie van identiteit nie kan verander hierdie vorm van wip sal gebeur waar, eintlik, kan jy nie enigiets te definieer, nie hoog of laag nie, en ook nie identiteit nie-identiteit, te installeer in die uiteindelike teenwoordigheid, die woning van Hooggeregshof Vrede. Dit is hier waar voer (en te besef, ons hoop meer en meer broers en susters) die Absolute. Call of Light, bel Mary Call deur jou naam, selfs buite die persepsie van die vibrasie van enige elemente, sal jy jou lei na die drumpel, wat nie een nie, hierdie oomblik van Hyper teenwoordigheid, vergesel, inderdaad, 'n vreugde soos geen ander, wat ver enige idee van Joy, enige idee van plesier en tevredenheid as bewussyn dit kan leef. Verlies van identiteit en die verlies van identifikasie dan plaas jy in die Absolute. Hierdie ervaring van die Absolute, wat nie een om te lewe buite enige vorm. Fisiologiese funksies, ook, is byna in hegtenis geneem. Nie met 'n sin van persoonlike identiteit, stop, asemhaling of hartklop, nie lei tot enige probleme, sonder om te dink. Die Absolute, niks gesê kan word, is ontdek op daardie oomblik. En dit is op hierdie oomblik dat niks kan wees as voor en alles is heeltemal anders. Selfs terug in dieselfde vorm en terugkeer binne die persoonlikheid, sal dit baie maklik om te sien dat die gewone loop van jou lewe sal nooit weer dieselfde wees nie. Daar is meer geleentheid om te remanifester of in enige karakter, in 'n stryd, soos met die Absolute vorm bereik 'n ontkoppeling van die elemente wat teenwoordig was in die persoonlikheid en wat ingeskryf is in jou geskiedenis of in jou storie. Vergenoegdheid is 'n totale. Dit kan nie 'n gebrek, geen twyfel, geen twyfel nie, en, óf, geen twyfel. Vandaar die uiterste vryheid. Jy is glad nie onderhewig aan enige omstandighede van hierdie wêreld, terwyl dit ten volle présents.Voici aksie Hemel Brand, individueel, wat oor die algemeen uitgespreek ná die oproep en soms MARIE voor. Jy besef, in hierdie tyd, spesifiek, wat jy nog altyd gesoek het was inderdaad reeds daar en net die plek van bewussyn was nie goed nie. Die lewe van die Hemel Brand, liefde word eintlik die aard van wat jy is. Daar is nie meer 'n behoefte om 'n ideaal van liefde, of selfs 'n bewussyn van die liefde, of selfs 'n vibrasie aan die projek, want dit is in hierdie tyd, die bereiking van jou natuur, sonder enige vaar. Hierdie klok is nie net jy weet, 'n wekker, maar regtig bevryding wat maak dat jy 'n bevryde lewe. Natuurlik, die veranderinge wat plaasvind beide in die liggaam, in die bewussyn, soos in die lewe, nie meer afhanklik is van jou, of jou optrede en selfs minder terugvoer. Dit was bekend as Grace en dit is Grace. Jy is ten volle betrokke by die Grace in lewe en liefde. En dit is die mooiste implikasies, want dit is nie afhanklik van die optrede van die persoonlikheid, of selfs die siel. Hierdie oomblikke, hierdie laers, die Absolute, word verwag dat al hoe meer algemeen onder broers en susters vlees. Ons het reeds aangedui, is die Absolute eindig in 'n persoonlike manier, die skok van die mensdom. Daar sal dus nie Skok mensdom, vir diegene van ons broers en susters wat leef vergestalt dit voor die oproep vir kollektiewe MARIE. Joy, wat is binne-in, natuurlik, is nie afhanklik van enige omstandighede en ek sou sê, selfs onder geen omstandighede hoegenaamd, kan verander hierdie Joy. En dit is die noodsaaklike kenmerk. Hemelse Vuur is Vryheid is die bevryding van alle omheining en al illusie. Onthou ook dat een van jou (en soos reeds gesê deur ander ouderlinge), jy het die geleentheid om sonder enige oordeel, waarneming duidelik, sonder om eers te vra, wat agter al die verskynings. Dit is aan jou gegee om te sien wat ek kan die siel van die mens noem, die siel van die broers en susters vlees. Dit is ook ver buite die Ether Vision of Visie van die Hart: Hierdie is 'n onmiddellike kennis, nie deur enige versameling, of selfs 'n vraag. Wysheid, in daardie tyd, sal jou eienskap, want selfs al is jy sien 'n broer of 'n suster, jy weet, sonder enige twyfel, is dit net 'n deel van dieselfde droom as jy woon en jy deel. Hemelse Vuur sal radikaal dus reeds individueel wat jy lewe noem, wanneer jy aan hierdie kant van die sluier te transformeer. Wat nog bestaan, natuurlik. Pilare en hoe om daar te kom jy gekry het vir baie maande. Ek sal nie herhaal nie. Maar jy kan nie flous jouself, kan die oomblik nie bestaan ​​nie in jou, enige vrae oor enigiets. En dit is natuurlik, dit is nie 'n testament. Jy sal verbaas wees soms het geen vraag, of 'n vraag oor die betekenis van wat leef en wat jy leef. Steeds, jy sal openbaar, spontaan, sonder om te probeer, sonder om te dink of jy, sluit hierdie toedrag van genade. En elke keer as jy vul 'n bietjie meer. Jy sal bly wees, geheel en al. Dit kan raak, hetsy in die liggaam wat jy leef, of in jou verhoudings, wat hulle ook al is, sal eenvoudig verdwyn. Jy sal dan effektief te wees en ten volle en effektief, geword het van die mees volledige deursigtigheid. En jy weet ook dat, ongeag die voorkoms wat op jou gefokus is, 'n broer of 'n suster is nie in dieselfde toestand in dieselfde bewussyn, jy kan nie liefde nie. Alles wat jy sê, alles wat jy doen, sal jy beslis meer as die interaksie van persoonlikheid, in enige sektor hoegenaamd van jou lewe. As jy egter 'n emosie gehad het om plaas te vind, maar indien 'n vraag, 'n kommer was om plaas te vind, sal jy sien vir jouself dat jy weer te installeer met gemak meer kommerwekkend in die lig Is jy terwyl dit verdwyn, en nie as 'n ontvlugting, maar as 'n resolusie. Omdat, in die Transparency, kan geen skaduwee van enige aard (een van jou ou of geprojekteer deur die siele wat nog nie hierdie Shadows Shadows ervaar) nie, op enige wyse, herstel voormalige. Selfs as jy wil, kan jy nie, toon, en daardeur, dit gebeur nie afhang van enige aksie / reaksie, geen vergoeding of enige straf. Dit beteken dat selfs as jy jouself dwing om op te tree in 'n persoonlikheid wat jy het geweet dit was joune voordat leef, jy kan eenvoudig nie doen nie. Dit is ondenkbaar en onmoontlik om te implementeer, terwyl die verskaffing van wat jy met 'n verdere bewys, wat nie nodig het om te word elders gemaak is, dat dit wat aan die gebeur is, is 'n totale ineenstorting van die lineariteit van die persoonlikheid. Teen hierdie tyd het, sal jy nie eens nodig om die hervestiging van enige bewussyn, 'n reis buite die liggaam, hetsy in being ness of selfs Astral, om in te woon, want absoluut alles sal gegee word in die baie nou en in die teenwoordigheid Ultimate Alle bronne Joy volheid van die Hooggeregshof Vrede is. Alles vind plaas nou en dan, elk in jou eie tempo. Jy gaan as daar nie hierdie toestand te kry, want dit is daar, hulle wil. Ten slotte, sal jy 'n einde maak aan die illusie van 'n soeke. Vrede sal nie meer 'n teiken, want jy sal vrede wees. So is Call of vuur van die hemel en die Call van die lig, in sy mees volledige vorm. Natuurlik, jy weet, bly dit jou rol is belangrik, nie as 'n persoonlike verbintenis of uitdrukking van enige aksie, maar jou toestand en Transparency Wet op die wêreld nie, net die manier waarop Star SNOW jy genoem het is daar baie min tyd (redakteur se nota: verklaring van 19 Augustus 2012). Wat jy nodig het om te Heart, hierdie tyd, is dit net verdwyn enige persoonlikheid, enige reaksie. En dit sal nie veroorsaak dat jy enige probleme, selfs al is dit ontstaan ​​in, natuurlik, om die siele van die broers en susters wat nog nie dat. En onthou, veral as 'n vriend, daar is niks om te doen, veral niks doen nie (ed: reaksie van 18 Augustus 2012) gesê. Van die kursus, kan jy voel meer en meer dikwels, die hede, sonder om eers te vra, soos ek gesê het, aan jou linkerkant. Tans is hierdie gewoonte geword en daagliks. Vir jou, sal die skeiding Dimensionele geëindig het en sal jy jouself in 'n kort tyd, indien dit nie reeds gedoen het, te ruil as jy ruil met 'n broer en 'n suster vlees. Dit gebeur met woorde en dit nie deur die woorde, maar dit is 'n direkte kontak, wat nie net telepatie nie, maar 'n direkte gemeenskap uitgedruk word, reg hier in ruimte, tyd en die liggaam waar jy is nie, omdat jy nie meer afhang van die tyd, die ruimte en die liggaam. Wat vir 'n paar van julle, mag lyk ver of nie, sal jy vind dat jy sal geen probleme ondervind. Daar is niks om te vind, want dit is 'n natuurlike, ook. So het die optrede van die Hemelse Vuur is net brand die laaste sluiers van onkunde, kollektief as individueel. Lewe sal Danksy jou en jou vul met Thanksgiving, nie volgens die behoeftes van die persoonlikheid, maar volgens die Gees van die waarheid. Samadhi sal nie eens om geleef te word in innerlike of internalisering. Dit sal meer permanente, alles wat jy doen. Hoewel daar is oomblikke van aanpassing, met verduistering van bewussyn, of onvermoë om te voltooi aan die Stem van die lig, 'n bepaalde aktiwiteit, sal dit alles gou oorskry word, sodat jy dieselfde redding te vind die natuur te kyk, kyk na die son en kyk selfs 'n broer of suster wat sal teenstaan ​​jou, selfs gewelddadig. Jy is meer bekommerd oor dit. Jy is nie onverskillig. Jy is nie in totale onverskilligheid of onkunde. Maar die toestand van die oneindige teenwoordigheid en hierdie redding is die antwoord nie, en die enigste moontlike antwoord. En die antwoord sal wees, in elk geval, 'n reaksie om op 'n ander vlak as die redding. So sal dit raak meer en meer bekend is, meer en meer elke dag. Jy vind dit ook nie meer bestaan ​​nie die geringste skommeling in die bui, die geringste skommeling van kardinale energie, jou vitaliteit. Jy sal geïnstalleer word op alle vlakke in 'n voortdurend Bliss. Hier is die vrylating en dit is wat Bel Marie, of skakel die lig, sal jy lei, onverbiddelik. Hierdie afdeling, en veral hierdie redding, tot gevolg sal hê verlig Hemelvaart, gemak van die diens, sonder enige beheer. Bestraling van hierdie hiper teenwoordigheid of die oneindige teenwoordigheid, sal jy dit voel, nie net as 'n wil nie, maar as 'n groot gebied van die energie wat gerig en doeltreffende, dek die hele aarde, met geen wil. Die vergroting van die bewussyn, as die wil is, sal sonder enige subtiele liggaam verras jou, maar jy gewoond raak aan dit baie vinnig. So is die optrede van die Hemelse Vuur, en is die optrede van die oneindige en die Absolute teenwoordigheid. Jy kan nie, en ook nie bedrieg nie, en ook nie te bevraagteken of selfs twyfel wat met jou gebeur. Al is dit nie 'n droom of 'n projeksie, maar die optrede van die Hemelse Vuur maak vir jouself. Weereens, hierdie toestand is die natuurlike, selfs al is daar vlakke, maar daar is stappe. Wanneer dit ten volle ervaar word, raak dit jou ware natuur, ver van enige vorige identiteit en ver van enige vorige kommer. Genade sal werklik en konkreet voorsien, aan jou en jou lewe wat nodig is. Jy kan nie, en minder op enige wyse word gedestabiliseer deur enigiets. Daar is vryheid. Geïnstalleer word in die uiteindelike teenwoordigheid, sal jy seker wees van die tyd, terwyl die bereik wat die lewe vra om te doen met meer gemak en meer bewyse. Dit is wat my broers en my susters, u word uitgenooi. En dit is beslis nie 'n probleem nie, beslis nie iets wat ver weg is, want dit is reeds daar. BIDI aan te haal: verander net kyk. Nie as 'n intellektuele visie, maar regtig, by die vertaling van jou bewussyn. Nie deur 'n gedeelte nie, maar 'n druppel. So is die hemelse vuur. So jy sal nie, op enige wyse, onderhewig aan skok mensdom. Daar is 'n gevoel van die oproep en Marie Call lig, individueel. Ons twyfel nie, want ons sien dit elke dag, is jy meer geneig om ten volle ontwaak jy. So is die optrede van die Hemelse Vuur, maak jy ontdek Light Blue Eter Vryheid van Lig en Liefde. Geliefde broers en susters, ek dank vir die luister en vir jou teenwoordigheid. En Ek sê vir jou baie gou. Totsiens.



***



No hay comentarios:

Publicar un comentario

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.