Translate

martes, 1 de enero de 2013

My translations into Maltese

Tislijiet kollha. Jien interessat fil picking up messaġġi minn anġli u l-kaptani tela, iżda wkoll tipprova suġġetti oħra. Xi entrati huma importati mill-blog tiegħi oħra, sabiex ma jirreferu għall-istess tema, iżda affarijiet oħra li jinteressawk me
My blog huwa miktub fil-lingwa Spanjola, iżda jintroduċu testi bil-Franċiż, bl-Ingliż ... Inti tista 'taqra traduttur Google, li hija inkorporata fil ikona ..Dawn huma traduzzjonijiet tal-Franċiż magħmula awtomatikament mill-kompjuter, jiġifieri, mill-traduttur tal-Google. I ma kinux kapaċi biex jikkoreġu t-traduzzjonijiet, għalhekk mhux jikkorreġu, kif nixtieq li jittraduċu f'diversi lingwi, imma ma nistax kaptan tajjeb. Perdona me għall-affarijiet mhux korretti traduzzjonijietHope inti bhalu u I jsibuha interessanti-kontenut.
Tradotti ma 'Google, mhux korretta jew riveduta l-traduzzjoni

***


RAPHAËL

 

20 septembre 2012
  Je suis RAFAËL, Archange. Bien aimés Enfants de Un, je viens m'exprimer et irradier, en tant qu'Archange de la Guérison. Permettez-moi, en un premier temps, de Communier, à vous et en vous, avant de m'exprimer. Je m'adresse à vous tous, inscrits dans un corps carboné, quant à votre conscience. Corps carboné que vous savez périssable, faillible et éphémère, au sein de lois falsifiées nommées Action / Réaction, Bien / Mal, ou Karma. Tout ce qui est périssable, tout ce qui a oublié sa connexion à La Source, est souffrance. Toute maladie, tout désordre, tout mal être ou malaise (inscrits dans la conscience de ce corps), n'est que la résultante de la mise en application de l'Action / Réaction. Il ne peut exister, en aucune manière et en aucune façon, de possibilité d'éradication de la souffrance, au sein de cette loi, car toute souffrance, et vous le savez, est remplacée par une autre souffrance, un autre mal être, un autre malaise. Nombre d'entre vous, ayant accédé au Soi et à l'Unité, ont pu observer le ralentissement des souffrances et blessures diverses, sans pour autant pouvoir faire disparaître, en totalité, cette notion de souffrance, qui est inscrite dans tout corps carboné, coupé de La Source.
Le sens de ma Présence parmi vous, avant le rendez-vous de l'Archange MIKAËL, s'inscrit dans l'explication et le vécu de l'abolition de toute souffrance. La loi de l'Action / Réaction fait que (pour le corps que vous habitez, ainsi que pour la conscience limitée) la seule issue à la souffrance est donc la réaction à une manifestation douloureuse. Que cette réaction se situe dans la chimie, que cette réaction se situe dans la Conscience, ou qu'elle se situe au niveau de ce que vous nommez Corps Subtils, quels qu'ils soient, les lois de ce monde obligent à faire appel à une logique, qu'elle soit chimique, énergétique ou liée à l'Esprit incarné. L'application de l'Action / Réaction permet de limiter et de faire disparaître une souffrance donnée et appelle donc une Guérison possible, concernant une atteinte, quelle qu'elle soit. Toute atteinte de ce corps carboné, toute atteinte de cette conscience limitée, ne sera toujours, en définitive, que le résultat de lignes de résistance ou de lignes de prédation ayant existé dans un déroulement linéaire du temps, concernant le passé de ce corps ou le passé d'autres corps, dans lesquels vous avez expérimenté l'incarnation. La solution apportée, quelle que soit la voie choisie, met fin à une problématique mais ne supprimera jamais l'ensemble des problématiques, du fait de la faillibilité, du fait de l'éphémère et du périssable de ce corps, parce qu'inscrit dans l'Action / Réaction. Quelles que soient les explications, quels que soient les moyens appliqués, ils seront toujours inscrits dans l'Action / Réaction et jamais dans l'Action de Grâce.
L'Action de Grâce résulte de la redécouverte de l'état de Grâce, ainsi que du vécu de la Grâce, permettant de transcender et d'échapper à la loi d'Action / Réaction, et de vous établir dans la loi de Grâce, loi des Enfants de la Loi de Un, que cela soit dans l'Unité, dans ses états ultimes ou dans l'Absolu. Ce qui se manifeste, sur cette Terre (et se manifestera, de façon de plus en plus évidente), en vous comme autour de vous, comme sur Terre et comme au Ciel, vient mettre fin à l'Action / Réaction, remplaçant celle-ci par la loi de Grâce. Tout ce qui est résistance, dès l'instant où vous y opposez une chimie, une conscience, une explication, ne fait, en définitive, qu'équilibrer cette ligne de résistance, la faisant, dans l'apparence, disparaître de ce corps, comme de cette conscience limitée. Mais il n'existe pas de possibilité d'éradication, et donc d'abolition, de la souffrance. La souffrance résulte (au-delà de la ligne de résistance en cause dans telle affection) et seulement, en définitive, de la rupture de l'immortalité, de la rupture de la Conscience Éternelle, de l'enfermement, de l'isolement, et de l'ignorance de ce que vous Êtes.
Dès l'instant où vous découvrez le Je Suis, le Je Suis Un, et l'Absolu, ce qui est appelé l'Action / Réaction ne peut plus maintenir son Action ou sa Réaction, aussi bien dans ce corps que dans cette conscience limitée dépendante de ce corps. L'Action Mikaélique, l'Action totale de la Lumière de La Source, venant réaliser le Serment, permet d'envisager la Guérison définitive de toute résistance, de toute altération de la loi de Un. Pour cela, il est évident que la conscience doit cesser de fonctionner selon ce principe d'Action / Réaction. Nombre d'humains ayant été incarnés et, aujourd'hui, faisant partie d'Assemblées de Lumière, vous ont entretenu d'un certain nombre d'Éléments concernant la fin de toute résistance, la fin de toute prédation, et le retour à une autre Dimension, Libérée et Libre, inscrite sous l'égide de la Loi de Grâce qui est Liberté et Libération. En ce qui concerne ce corps que vous habitez, en ce qui concerne la part limitée et éphémère de ce que vous Êtes, présente et inscrite dans votre réalité tridimensionnelle, elle doit permettre l'Action de cette Lumière, l'Action de l'Amour. Pour cela, et vous vous en rendrez compte par vous-mêmes, il est indispensable de rester tranquille, de ne pas réagir, de ne pas chercher une réaction à une souffrance. Cela demande un apprentissage, du fait de cette nouveauté, pour vous, dans cette conscience limitée, du retour de la Lumière, en totalité. Cela fait appel à votre propre expérience et non pas à une quelconque croyance.
Laisser agir la Lumière, par l'Abandon à la Lumière (et, possiblement, par l'Abandon du Soi), vous permettra de constater, par vous-mêmes, par l'expérience, que les zones de résistance, les zones de souffrance, disparaissent d'elles-mêmes, dès l'instant où vous acceptez de ne rien faire. Ceci deviendra de plus en plus évident à votre conscience. L'atteinte de l'intégrité physique ou psychique qui pourrait apparaître en tout corps de cette Terre, durant la période allant de l'intervention de MIKAËL jusqu'au solstice d'hiver, vous permettra de Libérer toute résistance, par la non action, par l'Amour, par la Paix (ndr : du 22 septembre au 21 décembre 2012). Si certaines formes carbonées (la vôtre ou celles qui vous sont connues) venaient à manifester des résistances plus fortes, et donc des souffrances plus fortes, il vous conviendra de vous repositionner, car toute manifestation de résistance, de souffrance, présente dès cette date, ne fera que traduire, en vous, la manifestation de l'expression de vos propres résistances, de vos propres lignes de prédation, de vos propres enfermements. L'Action de la Lumière Vibrale n'est pas, bien sûr, de rendre malade, mais simplement d'éclairer, parfois de façon violente, ce qui doit l'être, au niveau des dernières zones d'Ombre, de ce corps ou de votre conscience limitée.
L'expérience qui est à vivre, ce qui est à mener, va vous permettre d'observer clairement, par Transparence et par Humilité, ce qui se déroulera, dans ce corps et cette conscience limitée, dans le cadre des opérations en cours, dans peu de jours, par la Lumière elle-même. Il est donc souhaitable de redéfinir vos stratégies d'adaptation, concernant cette période limitée de temps, dans laquelle la Guérison, totale et définitive, surviendra. Toute résistance survenant en ce corps vous laissera le choix d'agir selon le cadre de l'Action / Réaction, mais bien plus, de manière facile et évidente, si vous l'acceptez, par l'Action de Grâce. L'Action de Grâce n'est pas une action et encore moins une réaction, c'est, justement, l'Abandon du Soi et l'Abandon à la Lumière qui permettront de vérifier (dans votre corps, comme dans votre conscience limitée) l'action et l'efficacité de la Lumière, de loin supérieure à l'Action / Réaction. Ceci n'empêche pas, dans les moments où les Éléments agiront en vous, selon des modalités qui vous sont propres, de vérifier, par vous-mêmes, la différence entre l'Action / Réaction (que votre réaction fasse appel à la chimie, à l'énergie ou aux différentes enveloppes subtiles) par rapport à l'efficacité de l'Action de Grâce. Il vous appartiendra, à travers signes et symptômes (dont certains vous ont été définis par le Commandeur), de voir, en vous, clairement, où vous vous situez : dans l'Action / Réaction ou dans l'Action de Grâce (ndr : intervention de O.M. AÏVANHOV du 2 septembre 2012). Il n'y aura pas de demi-mesure : ce qui résiste (en vous, comme sur la Terre) sera définitivement aboli par l'ensemble des Éléments Libérés de la Terre, nommés Cavaliers de l'Apocalypse. Ces Éléments activent, sur Terre, le Son. Bien évidemment, aussi, en vous, le monde n'étant qu'une projection de votre propre conscience. Dès l'instant où vous aurez la preuve, formelle et évidente, de la différence entre l'Action / Réaction et l'Action de Grâce (parce que celle-ci se déroulera dans votre propre champ d'expérience, nommé le corps et nommé la conscience limitée), il vous deviendra de plus en plus évident que la Lumière est Guérison, dès l'instant où vous acceptez de jouer la Transparence, de devenir Transparent et de ne pas vouloir vous opposer à l'Action de la Lumière.
Les manifestations (que cela soit de ce corps, comme de cette conscience limitée) ne sont là que pour attirer votre Attention et décider, au sein de votre Conscience éternelle, quel type d'Intention vous allez émettre, vous permettant, de manière formelle, de vous définir, de vous identifier, au sein de cette forme limitée, en tant qu'Être illimité ou non. Le vécu de votre expérience (fonction, bien-sûr, de la part des Éléments présents en vous, résistant ou non dans leur aspect limité), aussi, traduira, pour vous, la capacité à voir de plus en plus clair et, encore une fois, à vous positionner, sans aucun doute possible, dans la Guérison, dans l'abolition de toute souffrance. Cela ne veut pas dire, selon votre logique humaine, qu'une maladie ou qu'un trouble disparaitra instantanément, mais vous constaterez par vous-mêmes que, quelque soit le trouble, quelle que soit la persistance d'une douleur ou d'un mal être ou d'un malaise, vous deviendrez capable de vous distancier de toute souffrance perçue, de toute souffrance réelle. Comme cela s'est produit pour beaucoup d'entre vous ayant appliqué le principe de la réfutation, il vous a été possible d'identifier l'Action de votre propre mental comme extérieur à ce que vous Êtes. Le mental pouvait continuer à se manifester, sans toutefois perturber ce que vous Êtes, en Vérité. Il en sera de même, quels que soient les signes de ce corps, quels que soient les signes de la conscience limitée. L'apprentissage de cela, dans ce laps de temps est, je dirais, fondamental et capital pour vous permettre de vous ajuster à ce que vous Êtes, au-delà de toute croyance. Toute manifestation semblant évoquer une atteinte, quelle qu'elle soit, même parmi ce que vous pourriez nommer les plus graves, engageant un pronostic vital ou engageant une souffrance extrême, vous permettra de vous définir et d'observer, par vous-même, où vous vous situez par rapport à la souffrance, par rapport à la Guérison, par rapport au corps, comme par rapport à la conscience limitée. Identification à cela est donc résistance à l'Eternité. Désidentification à cela est entrer dans la Demeure de Paix Suprême où nulle souffrance ne peut venir perturber ce que vous Êtes, en Vérité.
Ainsi, votre déroulement et votre histoire personnelle correspondant à ces temps particuliers, vous donnera une occasion unique de vous positionner et de vous définir au-delà de ce corps, au-delà de cette conscience limitée et au-delà de toute causalité. Ceci représente l'Ultime expérience vous amenant à vous établir dans ce que vous Êtes, au-delà de toute Illusion, si telle est votre Vérité, si tel est votre choix, et si tel est votre Accomplissement. Quelle que soit le type de manifestation (corporelle ou plus subtile), l'ensemble de ces manifestations, quelles que soient leur localisation et intensité, quelle que soit, selon votre échelle de valeur, la gravité, vous amèneront à vous poser la question de votre Éternité et à vous poser la question : « qui êtes-vous ? ». À travers ce questionnement, et la réponse obtenue par l'effet sur le corps ou sur la partie limitée souffrante, vous vous ajusterez à votre propre Éternité. Mes mots s'arrêtent là. J'ouvre, avec vous, un espace de questionnement si toutefois vous n'aviez pas tout à fait saisi les mots que j'ai prononcés.
Question : tenter de se guérir avec des cristaux est une réaction ?
Oui, mais pratiquer cette expérience vous permettra de vous ajuster, au mieux, en définissant ce qui se produit par l'action des structures cristallines, en comparaison à ce qui se produira par l'Abandon du Soi et l'Abandon à la Lumière. Les deux expériences vous permettront de vivre la réalité de ce qu'est l'illusion et la réalité de ce qu'est la Guérison.
Question : Quelle doit être l'attitude des professionnels de soins ?
Enfant de la Loi de Un, ce que j'ai exprimé concerne chacun, face à soi-même. Ceux qui œuvrent au sein des actes de guérison, quels qu'ils soient, n'ont rien à changer par rapport à cela. Je parle bien de vous, individuellement, et de vous avec vous seul. Les relations à l'autre, dans un acte visant à limiter la souffrance et à apporter une guérison par l'Action / Réaction, ne concerne que l'autre, même si vous êtes celui qui a cette connaissance permettant de l'appliquer. Vous ne pouvez décider pour l'autre. Vous ne pouvez Guérir l'autre par votre propre expérience de Lumière.
Question : en cas de souffrance physique intense, comment s'Abandonner à la Lumière ?
Cela a été défini de multiples façons, ces derniers mois. Ce n'est pas une pratique. C'est un état de confiance (absolue, totale et irréversible) en la Lumière. Tant qu'il existe une souffrance physique, je le répète : il y a résistance. Cela ne doit pas appeler une quelconque culpabilité, ni même une responsabilité, mais bien vous montrer où vous êtes, par rapport à la Lumière, et la distance qu'il vous reste à découvrir. Les circonstances particulières et exceptionnelles démarrant dès l'intervention de MIKAËL, vous rendront, en quelque sorte, cette compréhension et ce vécu, beaucoup plus faciles que jusqu'à présent (ndr : voir la note en bas de page).
Question : vous parlez de distance à parcourir alors qu'on nous dit qu'il n'y a pas de chemin.
Exactement, mais je m'adressais à ta personnalité qui s'exprime, qui, elle, considère qu'il y a une distance. Sinon, de quoi souffrirais-tu ?
Question : qu'en est-il des maladies qui sont liées à l'âge, comme les rhumatismes ?
Je réexprime ce que j'ai exprimé : dans l'Abandon à la Lumière et dans l'Abandon du Soi, quelles que soient la douleur et la souffrance, se placer au niveau de l'Illimité met fin à l'action de la souffrance sur le corps, comme sur la personnalité. Cela ne veut pas dire qu'une articulation, dans ce cas précis, va se régénérer, mais qu'elle n'affectera plus, au niveau des signaux donnés : la conscience même de la douleur disparaitra. Il n'existera pas de meilleure preuve ultime de ce que vous Êtes.
Question : l'absence de signes physiques signe-t-elle l'atteinte d'un certain niveau d'Abandon?
À partir de la date du 22. Avant, non
(ndr : 22 septembre 2012). Vous avez certainement connaissance, parmi vos proches, de corps physique en bon état, de conscience limitée semblant en bon état, et pourtant œuvrant à l'inverse de la Lumière. Cela ne sera plus le cas après le 22 et, en conséquence, ce qui vous sera donné à vivre, à voir et à éprouver, montrera (bien sûr, si vous n'êtes pas encore Absolu au sein d'une forme) ce qu'il peut exister comme résistance ou prédation, en vous.
Question : il y aura donc davantage de morts liées à des maladies brutales ?
La mise en action de la Libération par les Cavaliers de l'Apocalypse (ou Éléments Archétypiels) se traduit déjà, sur cette Terre, par nombre de signes visibles, se traduisant, pour vous, par ce que vous appelez pollution des airs, pollution du ciel, mouvements de la Terre, apparition de virus, apparition de maladies. La modification du manteau Terrestre s'accompagne d'une fragilisation de la zone du chakra du Cœur pour celui qui n'est pas prêt à Abandonner son Cœur, à Abandonner le Soi, et à s'Abandonner à la Lumière. Il est donc, bien sûr, évident que nombre de manifestations, liées aux causes de la souffrance même, seront de plus en plus apparentes et évidentes. Comme cela a été signifié, les Éléments ne pourront avoir, sur vous, aucune action, dès l'instant où vous êtes Abandonnés à la Lumière et dès l'instant où vous Abandonnez le Soi. Seules les résistances, seules les prédations, occasionneront des troubles. N'oubliez pas, d'autre part, que dans cette phase précise, ont commencé les mécanismes d'Ascension, ne concernant aucunement ce qui est limité et éphémère, en tout cas pour les formes de vie ayant décidé consciemment de quitter cet éphémère, quel qu'en soit l'agent (géophysique, cosmique, viral ou autre). L'expression violente de certaines résistances, agira, comme vous l'observez sur cette Terre, par des manifestations de violence liées aux croyances persistantes en des illusions. Ceci n'est pas l'expression de la Lumière mais bien la Réaction à la Lumière, induite par des croyances.
Question : il peut y avoir des réactions de l'ordre du mental, de la psyché ?
En totalité. Il y aura résistance ou Abandon. La résistance, quelle qu'elle soit, ne pourra plus s'accommoder d'une opacification et d'une soustraction à l'évidence. Ce qui signifie que tout ce qui était caché, à ce niveau-là, contenu sous forme de haine ou de violence Intérieure, se manifestera à l'extérieur. Tout ce qui vous a été expliqué, tout ce qui vous a été donné comme ultime enseignement sur les différents Yogas (postures, gestes, pratiques), n'est pas fait pour guérir ou pour s'opposer, mais bien pour favoriser l'établissement de l'Abandon et la compréhension des expériences personnelles que vous aurez à vivre. Le travail que vous avez accompli, à l'échelon collectif et individuel, a permis de limiter cette période à sa plus limitée expression temporelle. Mais il faut passer par le chas de l'aiguille.
Nous n'avons plus de questionnement, nous vous remercions.
Bien aimés Enfants de la Loi de Un, partageons un moment de Communion et, si vous le souhaitez, de Fusion, Ensemble.
... Partage du Don de la grâce ...
Je suis l'Archange RAFAËL et je salue, en vous, la beauté de votre Éternité. À bientôt.





RAPHAEL

Settembru 20, 2012

  
I RAFAEL, Archangel. Tfal għeżież ta 'A, I biss jesprimu myself u radiate bħala Archangel ta' fejqan. Let me, l-ewwel Tqarbina lilek u inti, qabel I jikkummentaw. I nindirizzakom kollha, rreġistrati fil-korp tal-karbonju, fuq il-kuxjenza tiegħek. Korp karbonju tafu li jitħassru, fallible u effimeru fil falsifikati jismu Azzjoni / Reazzjoni, Well / Karma jew liġijiet Evil. Dak kollu li huwa li jitħassru, dak kollu li insejt konnessjoni tiegħu mal-Sors, ​​qed ibati. Kwalunkwe mard, disturb, kwalunkwe tħassib jew skonfort (irreġistrata fil-kuxjenza tal-ġisem), huwa biss ir-riżultat tal-implimentazzjoni tal-Azzjoni / Reazzjoni. Jista 'jkun hemm, bl-ebda mod u fi kwalunkwe mod possibbli biex tinqered tbatija f'din il-liġi, minħabba li kull tbatija, u inti taf huwa sostitwit b'dan uġigħ ieħor, being ieħor ħażen, a skumdità oħra. Ħafna minnkom, wara li jkunu laħqu l-Self u l-Unità kienu kapaċi li josservaw bil-mod u tbatija l-korrimenti differenti, mingħajr ma jkunu jistgħu jisparixxu għal kollox, il-kunċett ta 'tbatija, li hija inkluża fil kollha tal-ġisem tal-karbonju maqtugħa mill-Sors.It-tifsira tal-preżenza tiegħi fostkom, qabel il-ħatra tal-Mikael Archangel, hija parti mill-ispjegazzjoni u l-esperjenza ta 'l-abolizzjoni ta' tbatija. Il-Liġi ta 'Azzjoni / Reazzjoni fatt li (għall-korp tgħix, u għall-kuxjenza limitat) l-uniku mod ta' tbatija hija r-reazzjoni għal avveniment uġigħ. Din ir-reazzjoni hija fil-kimika, din ir-reazzjoni tinsab fil-kuxjenza, jew huwa fuq dak li inti sejħa Korp sottili, tkun xi tkun il-liġijiet ta 'din id-dinja jeħtieġu li jsejħu loġiku, jekk kimiċi, l-enerġija jew relatata mal-incarnate Ispirtu. L-implimentazzjoni tal-Azzjoni / Reazzjoni hija użata biex tillimita u tneħħi tbatija partikolari u għalhekk tissejjaħ fejqan possibbli fuq ksur tkun xi tkun. Kull ksur ta 'din il-kwistjoni karbonjuż, il-kisba ta' dan koxjenza limitata xorta se finalment ir-riżultat ta 'linji reżistenza jew linji ta' predazzjoni li eżistew fi fluss lineari ta 'żmien, dwar il-passat tal-korp jew korpi oħra passat, fejn inti kellhom l-Inkarnazzjoni. Is-soluzzjoni, tkun xi tkun il-passaġġ magħżul, itemm kwistjoni iżda ma tneħħi l-problemi, minħabba l-fallibility, minħabba l-effimeru u l-fatt li jispiċċaw malajr tal-ġisem, għaliex stabbilit fl Azzjoni / Reazzjoni. Tkun xi tkun l-ispjegazzjoni, ikun x'ikun l-mezzi wżati, xorta huma rreġistrati fl-Azzjoni / Reazzjoni u qatt Thanksgiving.Ir-riżultat Thanksgiving tal-rediscovery 'l-istat ta' grazzja, u l-esperjenza ta 'grazzja, li jittraxxendu u jiskappaw l-liġi ta' azzjoni / reazzjoni, u tistabbilixxi ruħek fil-liġi ta 'grazzja, liġi Att One, li dan huwa fl-unità fid-dikjarazzjonijiet finali tagħha jew l-assoluti Tfal. Dan huwa manifestat fuq dan Dinja (u manifest, sabiex aktar u aktar ovvja) fil inti u madwar inti, bħala fid-dinja bħal fil-ġenna, jintemm bl-Azzjoni / Reazzjoni, jissostitwixxih bil-Liġi tal Grace. Dak kollu li hu reżistenza mill-mument li inti toġġezzjona kimika, sensi, spjegazzjoni ma, finalment, li l-ibbilanċjar il-linja reżistenza, jagħmlu, fid-dehra, jisparixxu mill-ġisem, kif dan sensi limitat. Imma m'hemm l-ebda possibbiltà ta 'qerda, u għalhekk abolizzjoni ta' tbatija. Riżultati li jbatu (lil hinn mill-linja ta 'reżistenza involuti f'tali kondizzjoni) u biss fl-aħħar tat-tqassim tal-immortalita' l-analiżi ta 'l-Sensi Eternal tal-ħlas, iżolament, u l-injoranza ta 'dak li int.Mill-mument li inti tiskopri l-I Am, I Am-waħda u l assoluta, li tissejjaħ il-'Azzjoni / Reazzjoni jistgħux jibqgħu jżommu Reazzjoni Azzjoni tiegħu jew tagħha, kemm f'dan il-korp u f'dan it-tqajjim limitat dipendenti fuq dan il-korp. Il Michaelic Azzjoni, l-azzjoni totali tad-dawl tas-sors, mill-kisba tal-Ġurament, jippermetti biex jikkunsidraw l-kura definittiva ta 'kull saħħa, kull tibdil fil-liġi ta' One Għal dan, huwa ċar li sensi għandu jieqaf li joperaw fuq il-prinċipju ta 'azzjoni / reazzjoni. Numru tal-bnedmin ġew inkorporati u issa parti mill-Assembleji ta 'Light, inti żammew numru ta' punti fuq l-aħħar ta 'reżistenza kollha, l-aħħar ta' kull predazzjoni, u r-ritorn għall- Dimensjoni oħra, liberati u Free, reġistrata taħt l-awspiċi tal-Liġi ta 'Grace huwa Libertà u Liberazzjoni. Rigward dan il-korp inti jgħixu, dwar l-ammont limitat u effimeru li inti, u dan inkluda fir-realtà tridimensjonali tiegħek, għandu jippermetti l-Azzjoni Light, Azzjoni ta 'Love . Biex tagħmel dan, u int se tirrealizza għalik innifsek, huwa essenzjali li jżomm kwieta, ma tirrispondix, li ma jitolbux risposta għal tbatija. Dan jeħtieġ it-tagħlim, minħabba n-novità, għalik, dan sensi limitat, ir-ritorn tal-Light b'mod sħiħ. Hija tuża l-esperjenza tiegħek stess u mhux għal xi twemmin.Ħalli l Light, il-abbandun lill-Dawl (u, possibilment, mill-abbandun tal-Self), se tara mill yourselves, mill-esperjenza, li l-oqsma ta 'saħħa, żoni tbatija , jisparixxu fuq tagħhom stess, mill-mument li inti taqbel li ma jsir xejn. Dan se jsir dejjem aktar ċar kuxjenza tiegħek. Il-kisba integrità fiżika jew psikoloġika li tista 'tidher fi kwalunkwe korp ta' din id-dinja matul il-perjodu ta 'Mikael intervent sa solstizju tax-xitwa, inti se jirrilaxxa kollha reżistenza, mhux azzjoni minn Love, għall-Paċi (ed: minn 22 Settembru - 21 diċembru 2012). Filwaqt li xi forom tal-karbonju (tiegħek jew dawk li huma magħrufa) waslet għall juru reżistenza b'saħħitha, u għalhekk tbatija aktar b'saħħitha, inti taqbel biex jerġgħhu jagħtu posizzjoni lilek innifsek bħala għar-reżistenza, tbatija, minn din id-data, se tirriżulta biss fil inti, l-manifestazzjoni ta 'l-espressjoni ta' saħħa tiegħek, linji tiegħek ta 'predazzjoni, incarcerations tiegħek. Sehem tal-Light vibrational mhux, naturalment, tagħmel inti marid, iżda biss biex tiċċara, xi kultant vjolenti, li għandu jkun fil-livell ta 'l-aħħar oqsma ta' dell, ta 'dan il-korp jew sensi limitat tiegħek.L-esperjenza huwa li tgħix, dak li għandu jsir, se jippermetti li inti tara b'mod ċar permezz ta 'trasparenza u umiltà, li ser issir fil-ġisem u din kuxjenza limitat, bħala parti minn operazzjonijiet kontinwi fl Ftit jiem, l-dawl innifsu. Huwa għalhekk mixtieq li tirridefinixxi strateġiji biex ilaħħqu tiegħek għal dan il-perjodu ta 'żmien limitat li fih fejqan, totali u definittiva jseħħu. Kull reżistenza jseħħu fil-ġisem inti tħalli l-għażla li jaġixxu bħala parti mill-Azzjoni / Reazzjoni, iżda ħafna aktar, b'mod faċli u ovvju, jekk inti taqbel, permezz Thanksgiving. Il Thanksgiving mhijiex azzjoni u saħansitra inqas reazzjoni, huwa preċiżament l-abbandun ta 'awto u abbandun li l-dawl li ser jiċċekkja (fil-ġisem tiegħek, u fil-kuxjenza limitat tiegħek) azzjoni u l-effettività ta 'Light, ferm superjuri għall-Azzjoni / Reazzjoni. Dan ma jipprekludix, f'dawn il-mumenti meta l-oġġetti li se jaġixxu b'modi li inti nadif, jivverifikaw, għalik innifsek, id-differenza bejn l-Azzjoni / Reazzjoni (jagħmlu reazzjoni tiegħek li jinvolvi kimika, l-enerġija jew pakketti differenti sottili) qabbel l-effikaċja tal Thanksgiving. Huwa għalik, permezz sinjali u sintomi (li wħud minnhom inti ġew definiti mill-Kmandant), ara fil inti ċar fejn int: fl-Azzjoni / Reazzjoni jew Thanksgiving (ed: intervent OM AIVANHOV Settembru 2, 2012). Mhux se jkun hemm miżuri nofs: liema jirreżisti (kif tixtieq fid-Dinja) se jitneħħew b'mod permanenti mill-elementi kollha li ġew liberati mill-Dinja, jismu Horsemen tal-Apocalypse. Dawn l-elementi jattiva fuq Sound Dinja. Of course, bħal fil inti, id-dinja hija biss projezzjoni ta 'koxjenza tiegħek. Mill-mument li inti għandek il-prova, formali u ovvju, id-differenza bejn l-Azzjoni / Reazzjoni u Thanksgiving (għaliex dan iseħħ fil-qasam ta 'l-esperjenza tiegħek, korp maħtur u maħtura sensi limitata), inti se jsiru aktar u aktar evidenti li l-fejqan Light, mill-mument li inti taqbel biex jilagħbu t-trasparenza, isir trasparenti u ma jridux li jopponi l-azzjoni ta 'dawl.Dimostrazzjonijiet (kemm jekk fil-ġisem, kif dan sensi limitata) huma biss biex jiġbdu l-attenzjoni tiegħek u tiddeċiedi, fl Sensi eterna tiegħek, x'tip ta 'Intenzjoni inti tkun maħruġa lilek, formalment, li jiddefinixxu inti, biex jidentifika, fi ħdan din il-forma limitat, bħala illimitat jew le. L-esperjenza ta 'l-esperjenza tiegħek (jiddependi, naturalment, mill-elementi preżenti fil inti, reżistenti jew le fl-aspett limitat tagħhom), jfisser ukoll, għalik, il-ħila biex tara aktar ċar u, ladarba ħin biex pożizzjoni lilek innifsek, mingħajr dubju, fil-fejqan, fit-tneħħija ta 'tbatija. Dan ma jfissirx, skond loġika umana tiegħek, marda jew diżordni jisparixxu istantanjament, imma se tara għalik innifsek li, ikun x'ikun l-disturb, irrispettivament mill-persistenza ta 'uġigħ jew telqa jew skumdità, inti ssir kapaċi distanza ruħek mill tbatija perċepita kwalunkwe sofferenza reali. Kif ġara ħafna minnkom applikat il-prinċipju ta 'iskartar, kien possibbli għalik li tidentifika l-azzjoni barra tiegħek mind dwar dak li huma. Il-moħħ jistgħu jkomplu jseħħu, mingħajr ma tfixkel dak li huma, Verità. Din se tkun l-istess, irrispettivament mis-sinjali tal-ġisem, irrispettivament mis-sinjali ta 'koxjenza limitat. Tagħlim ta 'dan, f'dan il-perjodu ta' żmien huwa, I think, fundamentali u l-kapital li jippermetti li inti taġġusta għal dak li inti, lil hinn twemmin. F'kull każ semblance jevokaw attakk tkun xi tkun, anki minn dak li inti tista 'sejħa l-aktar serji, li jinvolvu theddida għall-ħajja jew jikkommettu uġigħ estrem, se jippermetti li inti tiddefinixxi u josservaw għalik innifsek fejn inti toqgħod fir-relazzjoni għal tbatija, meta mqabbla ma 'fejqan, mill-korp, meta mqabbla mal-sensi limitat. Identifikazzjoni li huwa reżistenti għall Eternity. Disidentifikazzjoni magħha dieħel l-alloġġ ta 'Paċi Suprema fejn l-ebda tbatija jista' jħarbat inti fil Verità.Allura kondotta tiegħek u l-istorja personali tiegħek għal dawn il-ħinijiet speċjali se jtik opportunità unika pożizzjoni lilek innifsek u jiddefinixxu yourself lil hinn mill-ġisem, lil hinn minn dan sensi limitat u lil hinn minn kull kawżalità. Dan huwa l-esperjenza aħħari jġibu inti toqgħod fil dak int, lil hinn minn kull illużjoni, jekk dan huwa verità tiegħek, jekk dan huwa l-għażla tiegħek, u jekk dan huwa Achievement tiegħek. Tkun xi tkun it-tip ta 'avveniment (jew il-korp sottili), kollha ta' dawn l-avvenimenti, irrispettivament mill-lokazzjoni tagħhom u l-intensità, tkun xi tkun, jiddependi fuq skala ta 'valur tiegħek, gravità se tieħu inti titlob il-kwistjoni Eternity tiegħek u titlob il-kwistjoni: "Min int? ". Permezz ta 'dawn il-mistoqsijiet, u r-rispons mill-effett fuq il-ġisem jew fuq il-parti tbatija limitata, inti se jaġġustaw għall Eternity tiegħek stess. Kliem tiegħi tieqaf hemm. I miftuħa miegħek spazju għal interrogazzjoni, madankollu, jekk inti ma pjuttost jifhmu l-kliem li għidt.Mistoqsija: jippruvaw fejqan bil-kristalli hija reazzjoni?Iva, iżda din l-esperjenza prattika inti se tajbin għalik aħjar, jiddefinixxu dak li huwa prodott mill-azzjoni ta 'l-istrutturi kristall meta mqabbel ma' dak li se jiġri fil-Abbandun ta 'Self u l-abbandun tal-Light. Iż-żewġ esperimenti se jgħin tesperjenza l-realtà ta 'dak l-illużjoni u r-realtà ta' dak li fejqan.Mistoqsija: Liema għandhom ikunu l-attitudni ta 'kura professjonali?Tfal tal-Liġi ta 'One, li I espressi għal kull wiċċ innifsek. Dawk li jaħdmu fl-atti ta 'fejqan, ikunu liema jkunu, ma għandhom xejn għall-bidla fir-rigward tagħha. Nitkellem lilek individwalment u miegħek waħdu. Relazzjonijiet ma 'xulxin, f'att li jillimita l-tbatija u li fejqan permezz tal-Azzjoni / Reazzjoni, jikkonċerna biss l-oħra, anki jekk inti l-waħda li għandu l-għarfien biex jiġi implimentat. Inti tista 'tiddeċiedi għall-ieħor. Tista fejjaq ieħor mill-esperjenza tiegħek ta 'Light.Mistoqsija: Jekk tbatija fiżika intensa, kif jabbandunaw il Light?Dan ġie ddefinit f'ħafna modi fix-xhur riċenti. Din mhix prattika. Huwa stat ta 'kunfidenza (assoluta, totali u irriversibbli) Fid-dawl. Peress li huwa uġigħ fiżiku, nirrepeti: hemm reżistenza. Dan m'għandux ssejjaħ kull ħtija, jew saħansitra responsabbiltà, imma biex turi li inti fejn inti fir-rigward tal-dawl, u d-distanza għandek tiskopri. Ċirkostanzi speċjali u eċċezzjonali li jibdew mill-Mikael intervent inti tagħmel, b'xi, dan il-fehim u l-esperjenza, ħafna aktar faċli milli kien hemm s'issa (Nota editorjali: ara n-nota hawn taħt).Mistoqsija: Inti jitkellmu dwar distanza allura aħna qal li m'hemmx triq.Eżattament, imma jien indirizzat li jesprimi personalità tiegħek, li huwa jikkunsidra li hemm distanza. Jekk le, liema do inti tbati?Mistoqsija: Liema dwar mard li huma assoċjati max-xjuħija, bħall-rewmatiżmu?I mill-ġdid esprima li I espressa: Tnaqqis fil-Dawl u l-abbandun ta 'awto, irrispettivament mill-uġigħ u sofferenza, stand fil-Unlimited itemm l-azzjoni ta' l-tbatija fuq il-ġisem, kif fil-personalità. Dan ma jfissirx li konġunta, f'dan il-każ, se riġenerat, iżda ma jaffettwawx, fil-sinjal li jingħata: il-kuxjenza ta 'uġigħ jisparixxu. Mhux se jkun hemm prova finali aħjar ta 'dak li int.Mistoqsija: in-nuqqas ta 'sinjal sinjali fiżiċi ma jinkiseb ċertu livell ta' abbandun?Mid-data tat-22. Qabel, ma (ed: Settembru 22, 2012). Inti żgur taf, mill-qraba tiegħek, ġisem fiżiku f'kondizzjoni tajba, għarfien limitat deher f'kondizzjoni tajba, u għadhom jaħdmu b'kuntrast mal-dawl. Dan mhux se jkun il-każ wara 22 u, għalhekk, se tingħata li inti tgħix, biex tara u l-esperjenza, juru (naturalment, jekk int ma f'forma assoluta) li dan jista 'jeżisti bħala reżistenza jew predazzjoni minnek.Mistoqsija: Se jkun hemm aktar imwiet marbuta mal-mard għall-għarrieda?L-attwazzjoni tal-ħelsien mill-Horsemen tal-Apocalypse (jew elementi Archétypiels) diġà rifless fuq dan Dinja, bin-numru ta 'sinjali viżibbli, jew għalik, għal dak li inti sejħa arja, tniġġiż ġenna, tad-Dinja, movimenti tifqigħat virus, tifqigħat tal-mard. Nibdlu l-mantell Dinja hija akkumpanjata minn dgħjufija taż-żona għall-chakra Qalb mhijiex lesta li tabbanduna Qalb tiegħu, li jabbandunaw l-awto, u li jabbandunaw il-Light. Huwa, naturalment, ċar li ħafna avvenimenti relatati mal-kawżi ta 'tbatija innifsu, se jsiru aktar apparenti u ovvju. Kif ġie notifikat, l-elementi mhux se jkunu fuqek, l-ebda azzjoni, il-mument inti xellug biex Dawl u mill-mument li inti abbandun Self. Resistors biss, biss predazzjoni, se jikkawżaw problemi. Ftakar, min-naħa l-oħra, f'din il-fażi partikolari beda mekkaniżmi Ascension, mhux bi kwalunkwe termini limitati u għal żmien qasir, għall-inqas għall-forom ta 'ħajja li konxjament iddeċieda li jħalli din effimeru irrispettivament mill-aġent (ġeofiżika, kożmika, virali jew oħrajn). L-espressjoni vjolenti ta 'xi reżistenza, se, kif inti tosserva fid-Dinja, permezz tifqigħat ta' vjolenza marbutin mar-illusions twemmin persistenti. Dan mhuwiex l-espressjoni tad-dawl iżda t-tweġibiet għall-twemmin dawl indotta.Mistoqsija: jista 'jkun hemm reazzjonijiet dwar il-moħħ, il-psyche?Kompletament. Se jkun hemm reżistenza jew ta 'abbandun. Reżistenza tkun xi tkun, ma jkunux jistgħu jakkomodaw clouding u jitnaqqas l-ovvju. Dan ifisser li dak kollu li kienet moħbija f'dan il-livell, il-kontenut fil-forma ta 'mibegħda jew vjolenza domestika se manifest fuq barra. Dak kollu li kien qal, dak kollu li kien mogħti lilek bħala l-Yogas varji tagħlim aħħari (qagħdiet, ġesti, prattiċi) ma ssirx biex tfejjaq jew li jopponi, iżda biex trawwem tal jabbandunaw u l-fehim ta 'esperjenzi personali li inti għandek biex jgħixu. Ix-xogħol li għamiltu, il-livell individwali u kollettivi, illimita dan il-perjodu għall-espressjoni temporali limitat tiegħu. Iżda inti għandek jgħaddu mill-għajn tal-labra.Għandna l-ebda aktar mistoqsijiet, nirringrazzjak.Tfal għeżież tal-Liġi ta 'One, jaqsmu mument ta' Communion, u jekk tixtieq, Fużjoni Ensemble.... Jaqsmu l-Gift ta 'Grace ...I am l-RAFAEL Archangel u I greet inti fil-sbuħija ta 'eternity tiegħek. Ara inti hekk.

***

 
THÉRÈSE DE LISIEUX


 
31 octobre 2012
Je suis THÉRÈSE DE LISIEUX et je vous adresse tout l'Amour et la Lumière que nous sommes. Ce que j'aurais à vous dire s'inscrit dans la suite de mes deux dernières interventions et, bien sûr, dans la suite de ce que vous a dit ma Sœur Étoile GEMMA (ndr : GEMMA GALGANI). Mes mots seront beaucoup plus courts que les siens, parce qu'ils seront portés, à vous et en vous, d'ores et déjà, par notre Communion d'Amour. Vivons donc, ensemble, ce moment d'Amour et de Communion.

... Partage du Don de la grâce ...

Je vais donc vous parler, dans cet état de Communion, avec vous, de ce que représente se donner à l'Amour. Se donner à l'Amour, c'est vivre la Joie et cette Jouissance Intérieure permanente qui fait que tout ce qui est des occupations de notre quotidien, sur Terre, quand nous y sommes, se vit dans le même état, dans la même humeur. Se donner à l'Amour, c'est, quelque part, se donner à soi-même pour, finalement, s'Abandonner. C'est devenir insignifiant pour être Tout. C'est disparaître de la personne, tout en étant une personne, pour apparaître dans sa propre Éternité. Ce que nous sommes est Amour, comme disait ma Sœur GEMMA, et se donner à l'Amour, c'est une forme de réciprocité. C'est reconnaître l'Amour partout, même au-delà des apparences les plus funestes. Je vous renvoie pour cela à ce que j'ai pu écrire, très jeune, quand je décidais de prier (c'était mes mots) et de m'occuper d'un certain nombre de prisonniers qui avaient accompli des méfaits, parce que je pensais sincèrement que ces êtres-là avaient peut-être le plus besoin d'Amour. Non pas d'une aide, au sens où on pourrait l'entendre, au niveau humain, mais bien de mon état d'Amour, en prière, pour eux.
Se donner à l'Amour, c'est cela. C'est accepter et reconnaître que tout Frère ou Sœur qui, apparemment, n'est pas dans l'Amour, s'est perdu lui-même, ne se reconnait pas en l'Amour et y met une telle opposition que la seule solution, c'est, justement, l'Amour. Quand vous acceptez de voir les choses ainsi (parce qu'elles sont ainsi), alors, ce que vous Êtes se dévoile à vous et, à ce moment-là, vous vous donnez, à la fois, à vous-même, à l'Amour et à l'autre, quel qu'il soit, même et surtout s'il vous est inconnu. Parce que prier pour ses amis ou ses proches est très facile et être en Amour pour celui qui vous semble être en opposition à l'Amour et à vous-même, est plus, peut-être, digne d'Amour. Parce que, rappelez-vous que, même encore, aujourd'hui, avant le mouvement collectif de la Lumière, nous sommes tous aveugles et amputés de ce que nous Sommes vraiment et que Aimer au-delà des apparences, c'est aussi Aimer au-delà des conflits ou des ressentiments. Et c'est Aimer toute vie. C'est aimer même le Frère dont les croyances et le comportement est à l'opposé de l'Amour, en apparence, parce que s'il est ainsi, c'est qu'il ne s'est pas retrouvé, tout simplement. Quand vous acceptez cela et que vous en faites l'expérience, alors toute votre vie est changée. Le mouvement collectif de l'Amour qui vient, vous fera réaliser cela. Il vous donnera à voir au-delà des apparences, au-delà de tout ce que vous pouvez classer, en fonction de l'intelligence humaine limitée, comme des circonstances et ce que donne à voir les sens ou les idées.
Se donner à l'Amour vous permet d'éviter tous les écueils du jugement, tous les écueils de la condamnation, et vous permet d'éviter, surtout, de ne penser qu'à votre intérêt propre. En résumé, se donner à l'Amour, est donner l'Amour, pour un illustre inconnu, sans aucune volonté, simplement parce que nous savons que c'est sa nature (aussi bien de la Terre que de cet inconnu), cela nous met en Amour et donc nous fait Vibrer l'Amour. Parce que c'est un Amour qui, justement, est gratuit : il ne vise pas à compenser quoi que ce soit, il ne vise pas à réparer et surtout, c'est un Amour qui n'est inscrit dans aucune condition. C'est un Amour totalement gratuit. C'est le véritable Don à l'Amour. Ainsi, Aimer ce que l'on peut considérer comme son pire ennemi, nous fait saisir et vivre qu'en définitive, il n'y a pas de meilleur ami, pour l'Amour, que notre meilleur ennemi. Parce que quelque soit ce que nous vivons avec lui (et j'ai pu témoigner, dans mon journal, quand j'étais au Carmel, de certaines situations que je vivais comme très difficiles et qui, si je m'en étais tenu à ma condition humaine seule, m'aurait fait réagir ou détester telle personne), cela ne pouvait être parce que j'avais décidé que le Christ et l'Amour étaient présents, de la même façon, en chaque Frère, en chaque Sœur, quoiqu'il me faisait et quoiqu'il me disait. Cela m'a permis, effectivement, de vérifier ce Don d'Amour et de voir que toutes les forces étaient là et que l'Unique Vérité et l'Unique Puissance, réelles, se situaient seulement à ce niveau. Et dans les circonstances collectives maintenant, de là où vous êtes, c'est cela qu'il va falloir trouver. Parce que, si vous êtes Transparents, si vous acceptez de disparaître pour être, en totalité, vous-mêmes, vous n'avez rien à écarter, vous n'avez rien à limiter, en vous comme pour quelqu'un d'autre. Et si vous Aimez, à ce moment-là, vous verrez bien, par vous-mêmes, qu'il devient alors très facile de s'extraire du jugement, de s'extraire de la catégorisation, ou d'imposer une limite à qui que ce soit ou à quoi que ce soit.
Se donner à l'Amour, c'est ainsi. C'est non pas envoyer de l'amour à quelqu'un en espérant l'améliorer. C'est simplement se donner à lui, parce que vous reconnaissez, en lui, ce que vous Êtes, au-delà de l'âge, au-delà des actions, au-delà de toute apparence. Et durant cette période, c'est la meilleure façon, l'unique, de vous trouver vous-même, totalement, et de passer d'un état, d'une expérience (même les plus importantes), à devenir cette expérience, non plus comme une expérience mais comme un état permanent qui est permis par ce moment collectif de Lumière. Si vous réalisez ce Don d'Amour, l'Humilité, la Simplicité, la Transparence, vous apparaîtront de plus en plus clairement comme la seule Voie valable et surtout la seule Vérité. Vous sortirez de toute projection d'Amour et vous deviendrez, réellement, ce que vous Êtes et que nous Sommes, tous, parce que l'Amour ne peut être qu'un Don : il ne peut pas être gardé pour soi. C'est en ce sens que les Anciens, les Archanges, vous ont parlé de l'Abandon du Soi, non pas comme un rejet, non pas comme quelque chose à stigmatiser ou à condamner, mais bien la réalisation de votre nature profonde. Parce que tant que vous êtes affectés à ce corps, à cette vie, à cet éphémère, l'Amour ne peut vous toucher, en totalité. Il pourra s'exprimer, au travers de vous, dans ce que vous bâtissez, dans l'affection que vous portez ou que vous porte un proche, mais cela ne sont que des contreparties bien faibles de ce qui se réalise quand vous donnez l'Amour. Et ce Don d'Amour n'est pas ni conjoncturel, ni l'expression d'une volonté d'Amour (qui ne voudrait rien dire) mais c'est, bien, reconnaître la nature de l'Être que nous Sommes. C'est accepter que nous sommes, quand nous sommes incarnés, dans quelque chose qui, par beaucoup de côtés, nous éloigne de cette Lumière et de cet Amour et que, pourtant, nous sommes. Alors, donner l'Amour, c'est supprimer toutes les limites. Se donner à l'Amour, c'est mettre fin à toutes les limitations, à tous les cadres. C'est rentrer, de plain-pied, dans l'Éternité, même à la surface de ce monde encore présent. C'est la meilleure façon de se rendre à l'évidence, accepter, comme je le disais, de « n'être plus rien, pour être Tout », « d'être le plus petit », comme vous disait l'Un des Anciens, le Maître PHILIPPE. Il y a, en effet (c'est une image), un principe de vases communicants. Ce principe de vases communicants fait que, réellement et concrètement, tant que vous croyez être quelque chose, tant que vous croyez être quelqu'un et seulement quelqu'un, le Royaume des Cieux vous est fermé et la Vérité de l'Amour que vous Êtes ne vous apparaît pas, parce que la Conscience est occupée à autre chose qu'à l'Amour. Tout a été fait, en ce monde, vous le savez, pour occuper la conscience à autre chose qu'à l'Amour. Se donner à l'Amour, c'est ne plus rien projeter. C'est s'installer, totalement, dans l'Instant Présent de ce que vous faites, dans cet acte de Don à l'Amour. Vous vous reconnaissez et c'est en se reconnaissant, vraiment et totalement, que le poids de l'éphémère, de la souffrance, et le poids de votre vie, disparaît totalement. Et les conditions de ce monde sont très exactement celles-ci, avec une forme d'évidence de plus en plus claire pour tout le monde. Nous vous avons souvent dit que c'est dans les moments difficiles que l'être humain trouve les ressources pour se retrouver.
Se donner à l'Amour est le moyen de se retrouver rapidement afin de ne pas être affecté par ce qui s'oppose à l'Amour, par la peur, en vous, comme partout. Tout cela est déjà inscrit, en chacun de nous, au plus profond de nous. Il y a cet Amour qui est là et que nous ne voyons pas nécessairement parce que la peur l'a masqué, parce que les souffrances nous l'ont occulté. Mais si on s'oublie soi-même (en tant que corps ou personne qui souffre, corps ou personne qui est blessé ou qui a été blessé), si l'on accepte, en quelque sorte, de franchir ces limites-là, alors l'Amour devient clair et la meilleure façon de le réaliser, c'est de se donner à l'Amour sans se poser de question, sans chercher une explication ou une logique. Parce que la logique obéit à la raison et aux règles de ce monde. Mais la logique de l'Amour n'est pas la logique même. Se donner à l'Amour, c'est pénétrer l'Unité, de manière plus intense. C'est surtout être soulagé de tout poids, de toute souffrance. C'est voir la Vérité en face, ne plus être soumis aux apparences, tout en acceptant ces apparences. Le Retour de la Lumière, dans cette phase, est un processus que je peux nommer mystique, parce que c'est de la mystique pure qui n'a que faire de votre vie, dans ces circonstances, qui n'a que faire de ce qu'a échafaudé l'homme, comme cadre, comme limite, du fait de son insuffisance de reconnaissance d'Amour.
Se donner à l'Amour, c'est bien au-delà de la Confiance, ou de l'Espérance, ou de toute croyance. C'est un acte, réel et sincère, qui devient perceptible et deviendra de plus en plus perceptible dans la conscience, parce qu'en se donnant à l'Amour, il y a la Légèreté et il y a surtout la Clarté et la Profondeur. Résister à l'Amour, c'est la souffrance et le manque. C'est se questionner, c'est se chercher, sans jamais se trouver. Si vous ne deviez retenir qu'une phrase de tout ce que je vous ai dit, depuis un certain temps, cela serait simplement de ne pas vous oublier et de ne pas oublier de vous donner à l'Amour. C'est la seule façon de réaliser ce que l'on Est, tous. Et de faire cela dans ces moments qui précèdent le moment collectif parce que c'est plus facile, parce que c'est plus évident et que la Rencontre, alors, se déroulera comme un face à face totalement joyeux et léger, où vous percevrez l'absence totale de séparation entre ce que vous devenez, dans cette vie, et ce que vous Êtes, dans l'Éternité. Rappelez-vous que la distance est ce qui est responsable de la souffrance. Et celui qui s'est construit des résistances et des souffrances, quand l'Amour se présente à lui, perçoit cette souffrance avec acuité. Même si l'Amour met fin à toute souffrance, il faut, pour autant, reconnaître cet Amour comme la quintessence de ce que nous sommes, et comme la quintessence de la Vie, partout. Bien sûr, les activités ordinaires qui se poursuivent (de toutes les vies de nos Frères et Sœurs, sur Terre) sont parfois très prenantes, très envahissantes. C'est bien pour ça que les circonstances et les conditions du retour de la Lumière vont alléger le fardeau des habitudes et des obligations. Ce n'est pas vous qui le décidez : c'est l'action de la Lumière et de son Intelligence, dans cette phase. Vous, vous avez juste à vous donner à elle.
En vous donnant à l'Amour, vous réalisez que vous êtes Amour, parce que vous ne retenez rien pour vous et que vous vous donnez entièrement. Il n'y a pas d'autre façon de toucher sa propre Profondeur, son propre Cœur, et son Éternité. Dites-vous bien aussi que tous les éléments qui se produisent dans votre vie (cela a été dit et répété, mais cela va devenir tellement plus important dans les manifestations qu'il faut bien vous le redire), que tout ce qui vous arrive dans votre vie, sans aucune exception (même ce qui vous semble pénible, même ce qui vous semble à priori contraire à la Lumière et à l'Amour), n'est là que pour ça. Il n'y a ni punition, ni châtiment, ni karma, ni faute. C'est toujours la personne et la personnalité qui croit cela, pas l'Amour. Or, toutes les circonstances de vos vies, sans aucune exception (même si ce corps est appelé à partir, en ce moment), sont une invitation à l'Amour et rien de plus. Encore une fois, soyez vigilants, en quelque sorte, au regard que vous portez sur les choses et les évènements, sur vos proches comme sur les êtres lointains. Et rappelez-vous que l'Ombre ne se sert que d'une seule chose, qu'elle soit en vous ou ailleurs : c'est de la peur. Et que si vous êtes dans ce Don de l'Amour, il ne peut exister la moindre place pour la peur. Et que si la peur est présente, ce n'est que le reflet de l'activité de ce qu'il reste de votre personne. Et rappelez-vous que la personne ne connaîtra jamais la Lumière, que la personne ne saura jamais devenir, ne pourra jamais devenir, la Lumière. La chenille laisse la place au papillon : il n'y a aucune commune mesure entre la chenille et le papillon que cela soit dans la forme, que cela soit dans la manifestation, et pourtant, à l'intérieur, il y a la même chose. Tout cela, c'est quelque chose qui va vous apparaître, si ce n'est évident, tout au moins, comme plus facile à intégrer. J'ai bien dit à intégrer, non pas à comprendre parce que cela défie toute logique, au sens humain, et que, plus vous restez dans vos limites, plus vous restez dans vos attachements, plus il y a résistance à l'Amour, et moins vous pouvez vous donner à l'Amour.
Se donner à l'Amour, c'est faire rompre toutes les limites et surtout, découvrir la Légèreté et la Joie. Je ne peux rien vous souhaiter de meilleur. Alors, bien sûr, durant toutes ces années, les Vibrations, les centres de conscience, les expériences et les états que vous avez vécus, ont été, en quelque sorte, des jalons et des repères pour vous amener à ce temps-là. Vous avez eu la chance de pouvoir préparer et vivre (par anticipation, en quelque sorte) ce moment collectif. Comme vous l'ont assené les Anciens : ne faites rien, contentez-vous d'accueillir et de vous donner à l'Amour, de disparaître pour apparaître à la Vérité Éternelle. Et c'est très simple, même si cela, aujourd'hui, vous semble sans solution, demain, cela sera profondément différent. Et dès demain, petit à petit ou de manière beaucoup plus brutale, vous saisirez cela sans pouvoir même vous l'expliquer, ni même le comprendre, mais c'est ce que vous vivrez. Que puis-je vous souhaiter de plus dans cette période qui s'ouvre ? S'il y a, en vous, des interrogations sur ce que j'ai dit, aujourd'hui ou en d'autres jours, sur se donner à l'Amour et si je peux y apporter d'autres mots, je le fais.
Question : comment Aimer des personnalités puisqu'on nous demande de s'en détacher ?
Cela sera toujours difficile, mon Frère, pour la personnalité que tu es, parce que c'est ta conscience égotique qui dit ça, mais si tu te places dans l'Amour, cela ne pose aucun problème. Il n'est pas question d'envoyer de l'amour. Envoyer de l'amour est un acte de la personne, c'est un acte égotique qui se croit supérieur. Deviens rien et tout te deviendra évident. La personnalité ne verra toujours que la personnalité, ainsi que tu l'as exprimé. Et si tu vois donc une personnalité, c'est que toi-même est inscrit dans la personnalité et pas dans l'Amour. La personnalité aura toujours des bonnes raisons pour ne pas aimer, pour détester ou pour aimer, parce que c'est fonction de son point de vue.

Nous n'avons pas de question, nous vous remercions.
Frères et Sœurs, présents, ici, permettez-moi de vous donner à vous, de me donner à vous, dans ce Don d'Amour que j'ai exprimé. Cela est ma façon de vous rendre Grâce et de vous Aimer. Je vous dis, quant à moi, à une fois prochaine. Au revoir.
Teresa ta 'Lisieux

31 Ott 2012I am Teresa ta 'Lisieux u I inti tibgħat l-imħabba u Light li aħna. What I ngħid huwa kontinwazzjoni ta 'l-aħħar żewġ interventi tiegħi, u naturalment, ir-riżultat ta' dak li qal Sister Star Gemma (ed: Gemma GALGANI). Kliem tiegħi se tkun ferm iqsar minn ont, minħabba li dawn ikunu lilek u inti, diġà, mill Communion tagħna ta 'Love. Jgħixu flimkien, għalhekk, il-mument ta 'l-imħabba u komunjoni.
... Jaqsmu l-Gift ta 'Grace ...I se jitkellem miegħek fi stat ta 'komunjoni miegħek, li huwa li jagħti l-imħabba. Agħti għall-imħabba huwa li tgħix u Joy Ġewwa l-tgawdija permanenti li jagħmel okkupazzjonijiet kollox ta 'ħajja ta' kuljum, fid-dinja, meta aħna, li jgħixu fl-istess stat fl-istess burdata . Agħti Love huwa x'imkien li jagħti lilu nnifsu biex finalment tabbanduna infushom. Huwa sar insinifikanti għal kulħadd. Huwa bogħod mill-persuna, li tkun persuna li tidher fil eternity tiegħu stess. Dak li aħna imħabba hija, kif intqal Sister Gemma, u jagħtu l-imħabba, hija forma ta 'reċiproċità. Huwa li jirrikonoxxu l-imħabba kullimkien, anke lil hinn mill-apparenza aktar diżastruż. I tirreferilu li I tista 'tikteb età żgħira ħafna meta I iddeċieda li nitolbu (kien kliem tiegħi) u jieħdu ħsieb ta' numru ta 'priġunieri li kienu għamlu ħsara, minħabba I onestament ħsibt dawn il-bnedmin kienu forsi l-aktar fil-bżonn tal-imħabba. Mhux għajnuna fis-sens li jista 'jinstema fil-livell tal-bniedem, iżda istat tiegħi ta' l-imħabba fit-talb għalihom.Agħti Love, thats it. Huwa li jaċċettaw u jirrikonoxxu li kull Brother Sister jew li apparentement mhux fl-imħabba, tilef lilu nnifsu, ma jirrikonoxxu lilhom infushom fl-imħabba u jpoġġi din l-oppożizzjoni li l-unika soluzzjoni Dan huwa preċiżament l-imħabba. Meta inti taċċetta li jara l-affarijiet sew (minħabba li huma daqshekk), allura dak huwa żvelat lilek Inti u dan iż-żmien, inti tagħti, kemm lilek innifsek, li Imħabba u ieħor ikun li jkun, anke u speċjalment jekk inti mhumiex magħrufa. Minħabba titolbu għall sħabu jew qraba tiegħu huwa faċli ħafna għall-imħabba u jkun min int jidhru li huma fl-oppożizzjoni għall-imħabba u lilek innifsek, huwa, forsi, denja ta 'l-imħabba. Minħabba, ftakar li, anki llum, qabel il-moviment kollettiv tad-dawl, aħna lkoll għomja u amputees Are we verament imħabba u lil hinn dehriet, huwa wkoll fl-imħabba Lil hinn kunflitt u riżentiment. U dan huwa ħajja imħabba. Huwa simili anki l-Brother li twemmin u mġieba huwa l-oppost ta 'Love, apparentement, għaliex jekk hekk, hija li ma sabet sempliċiment. Meta inti taċċetta dan u inti qed jesperjenzaw, imbagħad il-ħajja kollu tiegħek tinbidel. Il-mozzjoni kollettiv ta 'Love taqa, inti se tirrealizza dan. Hi se tagħti biex tara lil hinn mill-apparenzi, lil hinn dak kollu li inti tista 'tikklassifika fuq il-bażi ta' intelliġenza umana limitata, iċ-ċirkostanzi u li tagħti tifsira għall tara jew ideat.Agħti l-imħabba, inti tista 'tevita l-iżvantaġġi ta' sentenza, l-iżvantaġġi tal-kundanna kriminali, u tippermetti li inti tevita, speċjalment, biex jaħsbu biss ta 'l-interessi tiegħek. Fil-qosor, li tagħti l-imħabba, jagħtu l-imħabba hija għal wirjiet mhux magħrufa, mingħajr ebda impenn, għaliex nafu li huwa natura tiegħu (kemm id-Dinja bħala li mhux magħruf), li aħna Imħabba settijiet u hekk għamilna imħabba tivvibra. Minħabba li huwa l-imħabba li, preċiżament, huwa ħieles: ma jkunx maħsub biex jikkumpensa għal xejn, mhuwiex maħsub biex tiswija u aktar importanti, huwa imħabba li ma tkunx reġistrata taħt kwalunkwe kondizzjonijiet. Dan huwa l-imħabba totalment ħielsa. Dan huwa l-Don reali in Love. Allura imħabba x'jista 'jitqies ghadu agħar tiegħu, jagħmilna jidħlu u jgħixu fl-aħħar, m'hemm l-ebda ħabib aħjar, Love, ghadu agħar tagħna. Għaliex l-ebda kwistjoni dak li ngħixu miegħu (u I jistgħu jixhdu fil-djarju tiegħi meta I kien fil Carmel, f'xi sitwazzjonijiet I kienet se tkun diffiċli ħafna u li, jekk I kellu fil tiegħi kondizzjoni tal-bniedem wieħed, nixtieq rreaġixxew jew mibegħda dik il-persuna), dan jista 'jkun minħabba I kienet iddeċidiet li Kristu u l-imħabba kienu preżenti fl-istess mod, kull Brother f'kull Sister, għalkemm kien me u told me għalkemm. Dan ippermetta me, fil-fatt, tivverifika din Gift of Love u tara l-forzi kien hemm u l-verità One u One Power, reali, varjaw biss f'dan il-livell. U ċ-ċirkostanzi kollettivi issa, biex fejn inti, dan huwa dak li għandna bżonn li ssib. Għaliex jekk int Transparencies, jekk inti taqbel li tkun jisparixxu għal kollox, lilek innifsek, inti għandek xejn li tiddeċiedi, għandek xejn li jillimitaw lilek bħala xi ħadd ieħor. U jekk inti imħabba f'dan il-ħin, tkun taf tara minnek, isir ħafna faċli biex jiġi estratt mis-sentenza, biex jiġi estratt il-kategorizzazzjoni, jew jimponu limitu fuq li jekk xejn.Agħti Love, huwa. Mhuwiex jibgħat imħabba li xi ħadd bit-tama li titjieb. Dan huwa biss li jagħtih, għaliex inti tirrikonoxxi fil lilu li inti, wara l-età, lil hinn mill-azzjonijiet, lil hinn apparenzi. U matul dan il-perjodu, dan huwa l-aħjar mod, l-uniku, issib ruħek kompletament u jibdlu l-istatus, l-esperjenza (saħansitra aktar importanti) biex tikseb din l-esperjenza, ma aktar bħala esperiment iżda bħala kundizzjoni permanenti li huwa permess mill-mument kollettiv ta 'Light. Jekk inti tagħmel dan Gift of Love, umiltà, sempliċità, trasparenza, inti ser jidher aktar biċ-ċar bħala l-unika rotta valida u speċjalment l-Verità wieħed. Inti se tħalli l-ebda projezzjoni ta 'Love u int se jsiru verament, dak int u Are we kollha, għaliex l-imħabba ma tistax tkun Don: ma jistax jinżamm l-individwu stess. Huwa f'dan is-sens li l-ancients, Archangels, inti tkellem dwar l-abbandun ta 'l-awto, mhux bħala rifjut, mhux bħala xi ħaġa li stigma jew jikkundannaw, iżda l-realizzazzjoni ta' natura vera tiegħek. Minħabba sakemm inti huma assenjati lill dan il-korp, din il-ħajja, dan effimeru, Imħabba jistax imiss inti, kollha. Dan jista 'jiġi espress, permezz tagħkom, f'dak inti tibni fil-kundizzjoni li tilbes jew inti qrib bieb, iżda huma biss kontropartijiet dgħajfa ħafna li sseħħ meta inti tagħti l- imħabba. U Gift of Love huwa la ekonomika u lanqas l-espressjoni ta 'xewqa għall-imħabba (li jfisser xejn) imma huwa tajjeb li jirrikonoxxu n-natura ta' Li li aħna. Hija li jaċċetta li aħna, meta aħna huma inkorporati fil xi ħaġa li, għal ħafna naħat, Iqarribna bogħod minn din dawl u din l-imħabba, u għadhom, aħna. Allura jagħtu imħabba, hija jitneħħew il-limiti kollha. Agħti għall-imħabba huwa li jintemmu r-restrizzjonijiet fil-frames kollha. Huwa lura, jimxu fil eternity, anke fuq il-wiċċ ta 'din id-dinja għadhom preżenti. Dan huwa l-aħjar mod biex jiksbu l-evidenza, taċċetta, kif għidt, ta '"tkun xejn aktar li jkunu kollha", "l-iżgħar," kif inti qal li l-One qodma, il-PHILIPPE Master. Hemm, fil-fatt (dan huwa image), il-prinċipju ta 'komunikazzjoni bastimenti. Dan il-prinċipju ta 'komunikazzjoni bastimenti li verament u konkret kif taħseb li inti xi ħaġa, sakemm inti temmen xi ħadd u xi ħadd biss, il-saltna tas-sema huwa magħluq up u l-verità ta' Love inti Mhumiex inti tidher, minħabba sensi huwa okkupat ma 'xi ħaġa minbarra l-imħabba. Kollox sar f'din id-dinja, inti taf, li jokkupa l-kuxjenza ta 'xejn imma l-imħabba. Agħti Love huwa proġett xejn. Huwa li jinstallaw, totalment fil-mument Issa li inti tagħmel, f'dan l-att ta 'Don Love. Inti tagħraf u huwa billi tirrikonoxxi, tassew u kompletament, il-piż tal-effimeru, it-tbatija, u l-piż tal-ħajja tiegħek, tisparixxi kompletament. U l-kondizzjonijiet ta 'din id-dinja huma eżattament dawk, ma' formola ta 'evidenza dejjem ċar għal kulħadd. Aħna ta 'spiss qal li huwa fi żminijiet diffiċli li l-bnedmin isibu r-riżorsi biex jintlaħqu.Biex tagħti l-imħabba hija l-mod biex isibu lilhom malajr sabiex ma jiġi affettwat minn dak li huwa kuntrarju għall-imħabba, il-biża fil inti, tixtieq kullimkien. Dan kollu huwa diġà rreġistrata fil lkoll, fil-fond ġewwa fina. Huwa dan l-imħabba li hemm u aħna ma neċessarjament tara għaliex biża ħeba, għaliex it-tbatija għandna injorat. Iżda jekk wieħed jinsa lilu nnifsu (bħala korp jew persuna li ssofri, korp jew persuna li korra jew li kien imweġġa), jekk naċċettaw, b'xi mod, biex jingħelbu dawn il-limitazzjonijiet hemm, allura imħabba ssir ċara u l-aħjar mod biex jinkiseb dan huwa li jagħti l-imħabba mingħajr tistaqsi mistoqsijiet, mingħajr ma jfittxu spjegazzjoni jew loġika. Minħabba loġika u r-raġuni tobdi r-regoli ta 'din id-dinja. Iżda l-loġika tal-imħabba mhijiex loġika. Agħti Love, huwa li jidħol l-unità, aktar intensa. Huwa speċjalment li jkun meħlus minn kwalunkwe piż, kull tbatija. Huwa li tara l-verità fil-wiċċ, jibqgħu suġġetti għal dehriet, waqt li jaċċetta dawn apparenzi. Ir-Ritorn ta 'l-Dawl, f'din il-fażi, huwa proċess li I tista' isem mystical, minħabba li huwa mysticism pur li għandha x'taqsam xejn mal-ħajja tiegħek, f'dawn iċ-ċirkustanzi, li għandha x'taqsam xejn ma 'dan Liema masterminded il-bniedem, bħala qafas, bħala limitu, minħabba nuqqas ta 'rikonoxximent ta' Love tagħha.Agħti Love, huwa lil hinn mill-Trust, jew Hope, jew xi twemmin. Huwa att, reali u sinċiera, li ssir notevoli u jsiru aktar notevoli fil-sensi, għaliex billi tagħti l-imħabba, hemm Light u hemm speċjalment Ċarezza u Depth. Jirreżistu Love huwa tbatija u nuqqas. Huwa li jistaqsi, huwa li jfittex, qatt issib. Jekk inti tista tiftakar sentenza ta 'kollox I said, għal xi żmien, dan sempliċiment ma tinsa int u ma ninsewx li tagħti inti imħabba. Dan huwa l-uniku mod biex tikseb dak li hija kollha. U li jagħmlu dan fil-kollettiv hawn għaliex huwa iktar faċli meta drabi minħabba li huwa aktar ovvju u l-laqgħa, imbagħad, huwa strutturat bħala wiċċ imb'wiċċ totalment ferrieħi u dawl, fejn inti ser tirċievi l- nuqqas totali ta 'separazzjoni bejn dak ikollok f'dan il-ħajja, u dak li inti, fil Eternity. Ftakar li d-distanza huwa dak li huwa responsabbli għat-tbatija. U hu li bena reżistenza u sofferenza, meta niġu imħabba lilu, jara l-tbatija akut. Anki jekk Imħabba truf tbatija kollha, huwa meħtieġ għal kulħadd, jirrikonoxxu li l-imħabba bħala l-epitome ta 'dak li aħna, bħala l-quintessence tal-ħajja, kullimkien. Of course, attivitajiet ordinarji ikomplu (għall-ħajja ta 'aħwa subien u bniet tagħna fid-Dinja) jistgħu jkunu involuti ħafna, ħafna invażivi. Dan huwa għaliex iċ-ċirkostanzi u l-kundizzjonijiet għar-ritorn tar-Dawl se tħaffef il-piż fuq dwana u d-dmirijiet. Mhuwiex inti li tiddeċiedi: huwa l-azzjoni ta 'dawl u Intelliġenza tagħha, f'din il-fażi. , Inti biss għandek tagħti lilek innifsek biex dan.Giving you imħabba, inti tirrealizza li int imħabba, għaliex inti ma żżomm xejn ghalik u inti tagħti lilek innifsek kompletament. M'hemm l-ebda mod ieħor sabiex jilħqu l-fond tiegħu stess, Qalb tagħha stess, u Eternity. Jekk jogħġbok wieħed iżomm f'moħħu wkoll li l-elementi kollha li jseħħu fil-ħajja tiegħek (huwa kien qal ripetutament, iżda ser issir ħafna aktar importanti fil-każ li inti trid tirrepeti), li dak kollu li jiġri lilek fil- ħajja tiegħek, mingħajr eċċezzjoni (anki dak li jidher bl-uġigħ, anke dak li jidher a priori kuntrarju għall-Dawl u l-imħabba), hemm għal dan. M'hemm l-ebda kastig jew jiġu kkastigati, jew karma, jew difett. Huwa dejjem l-persuna li jemmen li l-personalità, ma imħabba. Madankollu, iċ-ċirkostanzi kollha tal-ħajja tiegħek, mingħajr eċċezzjoni (anke jekk huwa msejjaħ mill-ġisem fil-mument), huma stedina għall-imħabba u xejn aktar. Għal darb'oħra, ikunu attenti, b'xi mod, il-mod inti tħares lejn l-affarijiet u avvenimenti fuq maħbubin tiegħek bħal dawk imbiegħda. U ftakar li Shadow juża biss ħaġa waħda, huwa fid-dar tiegħek jew x'imkien ieħor: huwa biża. U jekk inti dan rigal tal-imħabba, ma jistax ikun hemm lok għall-biża. U jekk biża 'hija preżenti, huwa biss riflessjoni ta' l-attività ta 'dak li jibqa' tal-persuna tiegħek. U ftakar li l-persuna m'int se tkun taf l Light, li ħadd qatt ser tkun, qatt ma tista 'ssir l-Light. Il-binarji tagħti mod li l-farfett: m'hemmx paragun bejn il-caterpillar u l-farfett huwa fl-għamla li huwa fl-avveniment, iżda ġewwa, hemm l-istess. Dan kollu huwa xi ħaġa li inti se turi jekk ma jkunx ovvju, għall-inqas faċli biex jintegraw. I qal li jintegraw, li ma jifhmu għaliex tmur kontra s loġika fis-sens tal-bniedem, u li l-itwal inti toqgħod fil-limiti tiegħek, l-aktar inti toqgħod fil attachments tiegħek, l-aktar reżistenza għall-imħabba, u sakemm inti tista 'tagħti lilek innifsek għall-imħabba.Agħti Love, huwa li jiksru limiti kollha u speċjalment biex jiskopru l-Dawl u Joy. I ma tistax jixtiequ inti l-aħjar. Imbagħad, naturalment, dawn is-snin, il-vibrazzjoni, iċ-ċentri ta 'koxjenza, esperjenzi u l-istati li inti għexu, kienu b'xi mod, miri u benchmarks biex inti dan iż-żmien. Kellek l-opportunità li jippreparaw u jgħixu (bil-quddiem, tip ta ') dan il-mument kollettiva. Kif inti jkollhom trattati l-ancients: ma jsir xejn, sempliċiment biex jilqa 'u jagħti inti imħabba, jisparixxu biex jidhru Verità Eternal. U huwa sempliċi ħafna, anke jekk illum inti jidhru mhux solvuti, għada se jkun profondament differenti. U għada, gradwalment jew b'mod aktar brutali inti tidħol fih mingħajr anki jkunu jistgħu jispjegaw, jew saħansitra jifhimha, imma dan huwa dak inti tgħix. X'nista Nixtieq inti aktar fil-perjodu li ġej? Jekk ikun hemm fil inti mistoqsijiet dwar dak li għidt illum jew ġranet oħra fuq biex jagħtu l-imħabba u jekk I jistgħu jagħmlu kliem ieħor, I do.Mistoqsija: Kif Imħabba ta 'personalitajiet peress talab biex jiġu separati?Dejjem se jkun diffiċli, brother tiegħi, mal-personalità li inti, minħabba li huwa sensi ego tiegħek li tgħid li, imma jekk inti tpoġġi lilek innifsek fl-imħabba, din mhix problema. M'hemm l-ebda kwistjoni ta 'jibgħat l-imħabba. Ibgħat imħabba hija att tal-persuna, huwa att egotistical li jħoss aħjar. Become xejn, u kollox se jsir ċar. Personalità xorta tara l-personalità u inti stajt espressi. U hekk jekk tara personalità, huwa li yourself huwa parti mill-personalità u mhux fl-imħabba. Personalità dejjem se jkun hemm raġunijiet tajba biex ma imħabba, jew imħabba għall-mibegħda, minħabba li huwa bbażat fuq il-perspettiva tagħhom.Aħna ma jkollhom xi mistoqsijiet, nirringrazzjak.Aħwa, preżenti, hawn, let me jagħtuk lilek, li tagħti ruħi lilek f'dan Gift of Love dak I espressa. Dan huwa tiegħi mod ta 'giving you grazzi u l-imħabba inti. I jgħidlek, għalija, żmien li jmiss. Goodbye.


***

 
GEMMA GALGANI

 

1er octobre 2012
 Je suis GEMMA GALGANI. Je viens m'exprimer, en vous, en tant qu'Étoile UNITÉ. Permettez-moi, tout d'abord, de laisser exprimer, et vous exprimer, la Grâce de notre rencontre.
... Partage du Don de la Grâce ...
Ce que j'ai à vous transmettre pourrait être, en quelque sorte, une suite de mon témoignage personnel de l'Unité, lors de ma vie (ndr : voir sur ce thème les interventions de GEMMA GALGANI du 10 août 2011, 23 août 2011 et 15 septembre 2011). Je vais, par les mots et par la Vibration de ma Présence, et de la vôtre, essayer de vous transmettre ce qui se passe, au moment où vous vous sentez Être Un. Parce que ce qui se déroule, en vous, sur ce monde, cette mise en présence de ce que MA a appelé amour projeté et Amour Conscience (ndr : intervention de MA ANANDA MOYI du 1er octobre 2012), est votre propre Rencontre avec Vous-même, en votre Unité et votre Éternité. Bien sûr, il existe un certain nombre de signes, qui sont des signes d'appel, je ne reviendrai pas dessus (que cela soit des modifications corporelles, que cela soit l'apparition de Vibrations et de Présences à vos côtés, que cela soit votre Son Intérieur qui se modifie, dans le Canal Marial). Bref, quelles qu'en soient les manifestations (et au-delà de ces manifestations, même), se sentir Être Un pourrait être défini comme le Mariage avec le CHRIST, Mariage avec Vous-même, en Éternité et en Êtreté, Mariage avec l'ensemble de la Création, Mariage de Liberté et de Libération.
Se sentir Être Un peut se produire aussi bien dans vos instants et moments de Communion (de plus en plus) que dans vos moments de méditation, de prière ou d'Alignement. C'est le moment où se vivent les Communions, les Fusions, et aussi, maintenant, les Dissolutions. Dans les moments que vit la Terre, cette Rencontre est, pour tous, pour chacun. La reconnaître ne pose aucun problème, ni ne demande aucun effort, parce que se sentir Être Un s'accompagne de telles modifications de la conscience ordinaire, que cela ne laisse placer et planer aucun doute. Aucune place n'est possible pour le doute, parce que la Communion à l'Unité, la Communion à la Présence (la vôtre, comme du Double, comme de CHRIST, comme de la Lumière) met fin à la séparation, met fin au sentiment d'être isolé et enfermé. C'est donc la Conscience qui, en premier, vit sa propre Libération. Les signes du Ciel et de la Terre ne sont que les témoins, eux aussi, de cette Rencontre. La Terre rejoint son Unité, son accès multidimensionnel, de la même façon que vous.
Se sentir Être Un, c'est ne plus être divisé, ne plus être séparé, ne plus exprimer, manifester ou concevoir la dualité. C'est sortir de tout système d'enfermement. C'est en éprouver la Joie, qui est vécue comme un accomplissement : accomplissement de la Révélation, accomplissement de ce qui a toujours été là, et qui était occulté, caché, par la personne, et par les rêves, et par les illusions de chacun. Se sentir Être Un, c'est ne plus sentir de limite, ni à ce corps (dans lequel vous êtes), ni à votre Conscience, ni à une quelconque idée. C'est le moment où le mental ne peut plus vous dicter quoi que ce soit. C'est le moment où toute émotion et toute réaction sont absentes. Le corps peut être paralysé, le Son peut s'amplifier dans votre Canal Marial, ou l'une des Sœurs ou un Archange peut être à votre côté. Certaines rencontres nocturnes sont aussi des invitations à se sentir Être Un. Tous ces états, toutes ces expériences, sont amenés à apparaître ou à se généraliser, et à s'amplifier, pour tous les Frères et Sœurs de la Terre. Bien sûr, il y en a, parmi nos Frères et Sœurs, qui sont déjà dans le vécu de cela.
Se sentir Être Un, c'est échapper à tout conditionnement, c'est Voir Clair, à propos de tout, comme sur tout. Et c'est, surtout, ne plus être affecté par les circonstances, aussi bien celles concernant votre corps dans lequel vous êtes : celui-ci peut être Transfixié par une douleur, sans que la conscience soit altérée. Jusqu'à présent, la conscience du corps étant tellement chevillée à ce corps, que toute douleur et toute souffrance pouvait être vécue, et était vécue, comme une altération de la conscience elle-même, dans ce corps, par la douleur. Se sentir Être Un, c'est ne plus être affecté par cette conscience du corps. Cela ne veut pas dire rejeter ce corps, parce qu'il est porteur de ce que vous Êtes, mais bien, le remettre à sa juste place : un état particulier, et limité, de la Vérité de votre Être réel.
Se sentir Être Un, c'est se fondre dans la Lumière, dans cette Lumière Blanche, où plus aucune forme n'est discernable, où aucune des limitations ne peut apparaître. Se sentir Être Un est un moment où un état de Plénitude apparaît (qui est appelé à être le lot quotidien, si vous l'acceptez) de ce que vous êtes, sur ce monde. Se sentir Être Un met fin, aussi, à toute démarche, à toute question, à toute attente. Se sentir Être Un, et exprimer cette Unité, c'est être dans cet Amour Conscience, qui s'installe de manière de plus en plus puissante. C'est ne plus être affecté par ce qui, auparavant, vous affectait.
Se sentir Être Un est un état de Puissance totale de l'Amour. Cette Puissance ne s'appuie sur aucun pouvoir, mais simplement, sur l'évidence de votre nature. L'Impulsion de la Lumière, depuis la Libération de la Terre, et depuis la disparition totale des lignes enfermantes, et la Libération, aussi, de vos roues d'énergie situées dans le bas de votre corps, vous donne à vous sentir Être Un, de plus en plus souvent, de plus en plus intensément. Se fondre dans la Lumière Blanche, se fondre dans l'Unité, c'est bénéficier de cette Intelligence de la Lumière, qui va transformer votre vie (surtout dans ces temps particuliers de la Terre), qui va, si vous y étiez soumis, transformer l'action / réaction en Action de Grâce. Votre vie se remplira de tout ce qui est nécessaire, en vous. Au-delà de la satisfaction des sens, au-delà de toute compréhension et de toute connaissance, se trouve cet état, où se sentir Un, se sentir Être Un, va devenir de plus en plus puissant, de plus en plus prenant, par rapport à ce monde. C'est découvrir un Espace et un Temps (au dehors de l'espace habituel et du temps habituel) où se déroule la vie, ici, là où vous êtes.
Se sentir Être Un vous nourrit, et vous nourrit à tous points de vue. Se sentir Être Un, c'est être recouvert, littéralement, au niveau de chaque cellule, de chaque partie subtile de ce corps, par la Lumière. Et la Lumière est nourriture venant modifier totalement vos mécanismes corporels, comme vos mécanismes de fonctionnement. Cette Lumière est nourriture, parce qu'elle vous nourrit, vraiment. Elle nourrit même ce corps. Cela se traduisant, comme vous le savez peut-être, et le vivez peut-être, par des modifications indispensables de ce qui rentre à l'intérieur de votre corps. Une de mes Sœurs Étoile vous en dira beaucoup plus que moi pour cela (ndr : intervention prochaine d'HILDEGARDE DE BINGEN).
Ce à quoi je vous invite, ce à quoi vous invitent la Lumière et l'Amour, c'est, de plus en plus souvent, à se sentir Être Un. Ce n'est plus seulement un appel de la Lumière (tel que nous vous l'avions défini, il y a de nombreux mois) mais c'est vraiment une invitation, une invitation, de la Lumière, à Être la Lumière, qui est ce que vous Êtes. Et cet appel va devenir très puissant. À tel point, qu'à un moment donné, strictement aucune Sœur, aucun Frère, de quelque obédience que ce soit, ne pourra l'ignorer. Alors, bien sûr, ceux qui ont encore des croyances appelleront la Lumière de différentes façons, et de différents noms, selon leur propre expérience. Mais au-delà de l'expérience, au-delà des croyances, ce qui sera vécu s'imposera de lui-même, comme une évidence, comme une invitation, la plus merveilleuse qui puisse vous être adressée. Ce n'est donc plus seulement un appel à la Lumière, un appel à l'Unité, mais bien, l'installation de l'Unité. L'installation de l'Unité fait disparaître, en vous, la dualité, toute dualité. De la même façon qu'elle fera disparaître les dualités inscrites dans ce monde, toutes les notions qui ont gouverné les vies, depuis un certain temps, sur cette Terre.
Se sentir Être Un, c'est ne plus résister à l'Amour. Ce n'est pas le revendiquer, ou le chercher, c'est accepter de l'Être, réellement, au-delà de toutes les contingences de ce corps, de cette vie. La Lumière vous rend Transparent, elle vous rend Puissant, Puissant dans l'Amour. Non pas, puissant dans une volonté ou l'expression de ce qui est limité, mais Puissants dans votre illimité, dans ce ressenti, dans cette perception de : Être Un.
Se sentir Être Un, ce n'est pas une croyance, ce n'est pas une idée : c'est le vécu, clair et direct, de la Conscience pouvant se manifester (comme vous le savez, comme je l'ai redit) au niveau de symptômes du corps, mais qui n'en sont que les signes et les témoins. C'est le moment, où la Conscience se redécouvre, comme vous le disait l'Ancien FRÈRE K, Libre et Autonome, sans séparation et sans division, en vous, comme avec le reste du monde (ndr : voir en particulier, sur ce thème, les interventions de FRÈRE K du 1er avril 2011 et du 3 juillet 2011). Quoi que donne à voir et à vivre ce monde, vous voyez au-delà des apparences. Le regard ne sera plus celui d'une personne séparée, mais le regard de ce que vous Êtes.
Sentir Être Un, c'est manifester l'Unité, c'est manifester l'Amour, cette manifestation ne dépendant d'aucun vouloir, d'aucune décision, ni d'aucune interprétation. C'est éprouver et vivre l'Amour, comme un flot intarissable, comme beaucoup d'entre vous l'ont déjà vécu, au travers de la diffusion de l'Onde de Vie ou du Manteau Bleu de la Grâce. Et bien sûr, se sentir Être Un, c'est, au-delà de toute obédience religieuse, Fusionner avec le Principe Éternel. Alors, que vous le nommiez Krishna, Christ, Bouddha, peu importe, cela ne reste qu'un nom, mais c'est surtout un état indicible, de retrouver la Nature profonde, et réelle. C'est accepter que cette Nature, réelle et profonde, au niveau de ce temps collectif de la Terre, fasse disparaître tout ce qui était faussé, tout ce qui était résistance, tout ce qui n'était pas réel, et qui n'était pas Amour, même sous-tendu par un filet d'Amour.
Quand vous vous sentez Un, quand vous vous sentez Être Un, le sentiment de séparation disparaît, totalement. Cela peut aller, comme cela a déjà été exprimé, comme la disparition, réelle, du sens même de votre identité sur ce monde. Remplacé par ce qui vous est rendu, cette Mémoire Galactique, contenant aussi bien vos Lignées, que votre Origine, que votre Rencontre avec les Mondes déjà Unifiées, comme ceux qui n'ont jamais été dans la dualité. C'est faire des rencontres, mais ces rencontres ne s'inscrivent pas au travers d'un intérêt personnel ou social, mais c'est la Rencontre, la seule et l'Unique. Quel que soit ce que votre cerveau va vous dire, et mettre en mots, ce ne seront que des mots, par rapport à ce ressenti d'Être Un, qui est la Vérité.
Toute cette période, qui précède l'Annonce de MARIE, vise, en quelque sorte, à vous laisser parfaire par la Lumière. Venant, non seulement, refaçonner l'illusion de la personne, mais, à terme, la faire disparaître complètement, dans un acte de Dissolution et de Résurrection. Les aperçus, qui vous sont donnés à vivre, dans ce ressenti d'Être Un, sont bien au-delà de toute idée, de toute pensée, de toute projection, bien sûr. C'est retrouver, en quelque sorte, son état Naturel, qui n'est pas affecté par quelque élément que ce soit, qui n'est pas lui. Beaucoup de manifestations sont attendues, dans ce corps, comme dans votre personne, comme dans ce monde. De votre capacité à ne pas être ces manifestations de la Rencontre (surtout, du point de vue de la personne et du monde), mais bien plus, d'Être du point de vue de votre Éternité, et de la Vérité au-delà de ce monde, cela sera extrêmement facilitant pour vous. Rappelez-vous que la résistance sera toujours une peur et une souffrance, et que l'Abandon à l'Intelligence de la Lumière, et l'Abandon du Soi, lui-même, seront une grande Légèreté, une grande Paix, et surtout, une Complétude à nulle autre pareille.
Se sentir Être Un, c'est vivre l'Unité, en superposition à cette dualité, jusqu'au moment où l'Unité, par l'intensité de sa Lumière et de son Amour, nettoiera toute zone d'Ombre, et tout monde illusoire. Celui qui s'Abandonne à son Unité, celui qui Abandonne, même, le Soi, vivra, de plus en plus fréquemment, l'état de Grâce. Où la vie devient évidence, même privé de tout, parce que la vie n'est plus limitée, alors, à la conscience de ce corps ou de cette personne. Et que quand cette Unité est vécue, quand cet Amour Conscience est vécu, quand cette Autonomie et cette Liberté sont vécues, il n'existe rien, au niveau de la conscience (du corps comme de la personne), qui puisse continuer à s'opposer, ou à dériver quoi que ce soit de ce que vous Êtes. Au sein de cette Grâce, il ne peut exister le moindre manque, la moindre anomalie, le moindre vide. Dans ce que vit ce monde, se sentir Être Un est, vraiment, un état d'Intégrité, totale. C'est le moment où toutes les illusions tombent, les siennes comme celles du monde, et des autres. Sans jugement, mais dans une espèce de compassion, non affectée par des émotions, de celui qui, déjà, est Libéré et qui, même s'il est présent sur ce monde, n'est déjà plus de ce monde.
La Rencontre de la Lumière avec cette densité de la Terre, la Rencontre avec l'Unité, avec la Présence, et avec ce que vous Êtes, est le seul élément qui est capable de réaliser ce changement Dimensionnel, sans notion de perte et de souffrance, sans notion de regret. Parce que Voir Clair sur la Réalité et l'illusion (que confère l'Unité) permet de se sevrer plus rapidement de l'illusion, et de tout éphémère, parce qu'il n'y a plus d'Inconnu. Alors, ce n'est pas le Passage du connu à l'Inconnu, mais bien, cette Transformation (qui est en cours, actuellement, sur Terre) qui réalise ce travail. L'Inconnu se dévoilant, il ne peut plus y avoir d'appréhension de cet Inconnu, ni de doute, ni de regret, concernant ce qui est passé et qui disparaît. La Mémoire Galactique est bien plus grande et vaste qu'une mémoire inscrite dans le temps de sa Terre, concernant vos vies passées. La mémoire de l'illusion va donc s'effacer devant cette Mémoire Galactique et intégrale, où l'Éternité est inscrite.
Si vous acceptez tout ce qui se déroule, à ce moment-là, en vous et sur Terre, si vous dites un « oui », franc et massif, plus rien ne pourra être comme avant, pour vous, comme pour la Terre. Ce qui se déroule, en vous, comme sur le monde, est la même chose. Que l'action des Éléments vous apparaisse sur des images, ou que l'action des Éléments apparaisse en vous, il n'y a strictement aucune différence. Se sentir Être Un vous fait sortir, de plus en plus facilement, de toutes les illusions, sans regret, sans peine, sans perte, et sans souffrance. Ce qui était Inconnu va vous devenir connu, si ce n'est pas déjà fait. Connaissant cet Inconnu, quel que soit le choc éprouvé, il n'y aura plus de possibilité de se perdre, ou de se reperdre, dans la dualité, ou dans une quelconque illusion.
La Lumière vous invite, en fait, maintenant, à Être ce que vous Êtes, en Éternité. Elle vous invite à vous Reconnaître, de manière de plus en plus évidente pour vous. Au travers le fait de se sentir Être Un, et de vivre l'Unité, au travers de la Joie, du Samadhi, ou de l'Extase. Quand l'Inconnu vous sera totalement connu, vous rirez de ce qui vous était connu avant, au sein de l'illusion. Mais saisissez, aussi, que nombre de Frères et de Sœurs n'auront pas l'opportunité de le vivre par anticipation, comme vous. Et c'est là où vous devenez importants. Non pas en voulant assister ou sauver quiconque mais, simplement, en vous montrant tels que vous Êtes, en Vérité. Et en vous montrant tels que vous Êtes, en Vérité (dans votre Unité, dans votre Présence, dans l'Absolu, dans ce qui vous est dorénavant connu), alors, vous serez, en quelque sorte, ces fameux Libérateurs de la Terre : une Lumière qui brille dans la nuit (la nuit de la personne attachée à elle-même, la nuit du monde attaché à lui-même, à son histoire, à sa mémoire). Mais la Terre, aussi, retrouve sa Mémoire Galactique, et la Mémoire Galactique n'a que faire de la mémoire historique, sur ce monde.
Se sentir Être Un, vivre l'Unité, le manifester, c'est, bien sûr, être absorbé, en totalité, par cette Unité. Et dans cette absorption, dans cette Liberté, cette Libération, que tous les jeux de la dualité s'effacent d'eux-mêmes, pour vous, comme pour le monde : ils ne peuvent plus se maintenir. Ce qui était cohérent, il y a encore quelque temps, rentrera dans l'incohérence totale. Ce qui était Inconnu, deviendra connu. Là, est la Transition. Là, est la Crucifixion et la Résurrection, la vôtre, comme celle de l'ensemble de ce Système Solaire. La seule appréhension vient de la personne. La seule appréhension vient de la conscience de ce corps. La seule peur est inscrite dans votre histoire, mais vous n'Êtes pas votre histoire, sur cette Terre.
C'est à cela que vous êtes invités. Parce que cette invitation pourrait être appelée le plus beau des cadeaux mais, en définitive, ce n'est qu'une juste actualisation de la Lumière. La disparition des Ombres, des illusions, de toutes les dualités, de tous les liens, de toutes les prédations, se réalise pour votre Liberté. Seule, la personne peut y voir une souffrance, ou une déchirure. Parce que ce qui concerne ce que vous Êtes n'est pas, ni affecté, ni concerné, par cette déchirure. La Lumière, l'Amour, vous appellent à exprimer l'Amour et la Lumière. Exprimer l'Amour et la Lumière, c'est disparaître de toutes les expressions erronées de ce monde.
Je me propose, avant de vous laisser à votre Alignement, de vivre un partage de Grâce. Je suis GEMMA GALGANI, Étoile UNITÉ, en vous.
... Partage du Don de la Grâce ...
Je suis GEMMA GALGANI. Je vous Aime, et je vous dis à bientôt
Gemma GALGANI
1 Ottubru, 2012

 
I Gemma GALGANI. I biss jitqiegħed fil inti bħala unità stilla. Let me ewwel nett, ħallihom tesprimi u tesprimi ruħek, l-grazzja tal-laqgħa tagħna.... Jaqsmu l-Gift ta 'Grace ...I għandek tibgħat inti tista 'tkun b'xi mod riżultat ta' xhieda personali tiegħi ta 'Unità, fil-ħajja tiegħi (ed: ara dan is-suġġett interventi Gemma GALGANI 10 Awissu, 2011 Awissu 23, 2011 u Settembru 15, 2011). I se, mill-kliem u mill-vibrazzjoni ta 'preżenza tiegħi, u tiegħek, jippruvaw biex twassal dak li jiġri meta tħoss hija waħda Minħabba dak li jiġri fil inti f'din id-dinja Dan jġibu flimkien ta 'dak li jissejjaħ MA proġettat u Imħabba Sensi (ed: intervent Ananda Mayi Ma 1 Ott 2012) Love huwa tiegħek stess You Iltaqa, f'unit tiegħek u eternity tiegħek. Of course, hemm numru ta 'sinjali, li huma sinjali ta' l-Appell, jien mhux se jmorru fuq (kemm jekk ta modifikazzjoni korp, jekk l-apparenza ta 'vibrazzjoni u Attendenza fil-ġenb tiegħek, jekk Sound Inner tiegħek li bidliet fil-Marian Kanal). Fil-qosor, irrispettivament mill-avvenimenti (u lil hinn minn dawn l-avvenimenti, anke), tħossok Li A jista 'jiġi definit bħala l-żwieġ ma' Kristu, Żwieġ ma You, fil Eternity u beingness, Żwieġ ma kollha tal-Ħolqien, il-Libertà Żwieġ u Liberazzjoni.Ħoss Li A jista 'jseħħ kemm fil-mumenti tiegħek u l-mumenti ta' Communion (dejjem) fil mumenti tiegħek ta 'meditazzjoni, talb jew Allinjament. Dan huwa l-ħin fejn communions ħajjin, Għaqdiet, u wkoll issa l-dissoluzzjonijiet. Fil-mumenti li raw id-Dinja, din il-laqgħa hija għal kulħadd, għal kulħadd. Jirrikonoxxu l-ebda problema, u lanqas ma effortless, għaliex tħossok Li A jiġi ma 'dawn il-modifiki ta' koxjenza ordinarja, tħalli l-ebda dubju u l-post. M'hemm l-ebda spazju għal dubju possibbli, minħabba li l-Unità tqarbin, tqarbin fil-preżenza (f'idejk, bħal Double, bħall Kristu bħala l-Dawl) itemm separazzjoni jittermina jħossu iżolati u maqbuda. Huwa l-sensi li, minn naħa, raw liberazzjoni tiegħu stess. Sinjali ta 'ġenna u Dinja huma l-xhieda, wisq, ta' din il-laqgħa. Dinja ssieħbu l-unità tiegħu, aċċess multidimensjonali tagħha bl-istess mod kif inti.Ħoss Li A m'għadux maqsum, m'għadhomx jiġu separati, ma tibqax titkellem, espressa jew duwalità disinn. Huwa barra ta 'kwalunkwe sistema ħlas. Hija qed jesperjenza l-Joy, li huwa meqjus bħala twettiq: twettiq ta 'Rivelazzjoni, a twettiq ta' dak li kien dejjem hemm, u li kienet mgħottija, moħbija, mill-persuna, u l-ħolm u illusions ta ' kull wieħed. Ħoss Li A m'għadux iħossu limitata jew dak il-korp (fejn inti), jew il-kuxjenza tiegħek, u lanqas xi idea. Dan huwa meta l-moħħ ma tistax jiddettaw lilek xejn. Dan huwa l-ħin fejn kull emozzjoni u r-reazzjoni huma kollha assenti. Il-korp jista 'jiġi paralizzati, Sound jistgħu jiġu amplifikati fil Canal Marian tiegħek, jew wieħed mill-sorijiet jew Archangel jistgħu jkunu fuq in-naħa tiegħek. Xi laqgħat matul il-lejl huma wkoll stediniet lill jħossu Be Wieħed Kollha dawn l-istati, kollha dawn l-esperjenzi huma kkawżati jidhru jew li tiġġeneralizza, u jamplifikaw kollha għall-aħwa subien u bniet tad-Dinja. Of course, hemm fost ħutna li huma diġà fil-esperjenza ta 'dan.Ħoss Li A hija jaqaw taħt l-imballaġġ, huwa Ara Clear dwar kollox, bħal kollox. U huwa, fuq kollox, m'għandux ikun effettwat bil-ċirkostanzi, kemm dawk fuq il-ġisem tiegħek fejn int: jista 'jiġi transfixed mill-uġigħ, mingħajr sensi huwa mħassar. Sa issa, l-għarfien tal-ġisem li ippinjat lill-korp sabiex dawk kollha li uġigħ u tbatija jistgħu jiġu għexu, u kienet għexet bħala bidla sensi innifsu, f'dan il-korp, fl-uġigħ. Ħoss Li A m'għandhiex tkun affettwata minn din għarfien tal-ġisem. Dan ma jfissirx li tiċħad l-ġisem, għaliex din twettaq inti, imma, jirritornawh fil-post tagħha correspondiente: stat partikolari, u limitata, il-verità reali ta 'tiegħek tkun.Ħoss Li A huwa li taħlita fil-dawl f'dan Light White, fejn l-aktar kwalunkwe forma hija dixxernibbli, fejn l-ebda limitazzjonijiet jistgħu jkunu evidenti. Ħoss Li A huwa żmien meta stat ta 'milja jidher (li hija mistennija li tkun l-lott ta' kuljum, jekk inti taqbel) li inti f'din dinja. Ħoss Li A jispiċċa, bħal f'kull proċess, xi mistoqsijiet, kwalunkwe aspettattiva. Li A Tħossok u jesprimu din l-unità li tkun f'dan Imħabba Sensi, li mċaqalqa għal aktar u aktar qawwija. Huwa m'għadux milqut mill-affettwat qabel int.Ħoss Li A hija stat ta 'Power of Love total. Din is-setgħa mhijiex ibbażata fuq ebda setgħa, iżda sempliċement fuq l-evidenza ta 'natura tiegħek. L-polz ta 'dawl, peress li l-Liberazzjoni tal-pjaneta, u peress li l-għajbien totali tal-linji enfermantes u Liberazzjoni, wkoll ir-roti enerġija tiegħek tinsab fil-qiegħ tal-ġisem tiegħek, jagħtik jħossu Li A , aktar spiss, aktar intensiv. Taħlita fil-White Light, taħlita fl-unità, int ser tibbenefika mill-Intelligence tal-Light, li se jbiddlu l-ħajja tiegħek (speċjalment f'dawn iż-żminijiet partikolari tal-Dinja), li huwa, jekk inti kienu suġġetti għaliha, tittrasforma l-Azzjoni / reazzjoni Thanksgiving. Ħajja tiegħek se tkun mimlija b'dak kollu li huwa neċessarju, inti. Lil hinn mill-sodisfazzjon tal-sensi, lil hinn minn kull fehim u l-għarfien kollu, huwa dan l-istat, fejn sensazzjoni, sensazzjoni Li, se jsiru dejjem aktar qawwija, filwaqt dejjem iktar madwar id-dinja. Huwa li jiskopru spazju u l-ħin (barra mill-ispazju tas-soltu u l-ħin normalment) fejn il-ħajja iseħħ hawn fejn int.Ħossok Li A ssostni int u għalf li inti kull lat. Ħoss Li A għandha tkun koperta, litteralment, f'kull ċellula, kull parti tal-ġisem sottili, id-dawl. U Ħfief huwa ikel mill totalment bidla mechanics ġisem tiegħek kif mekkaniżmi tiegħek. Dan Light huwa ikel minħabba qed issegwi int, verament. Hija anke trawwem it-ġisem. Dan huwa rifless, kif inti tista 'taf, u forsi, minn bidliet neċessarji għal dak imur ġewwa l-ġisem tiegħek jgħixu. Wieħed mill Sorijiet Star tiegħi se jgħidlek ħafna aktar minn dak għalija (ed: Hildegard intervent li jmiss ta 'Bingen DE).What I jgħidlek, dak li inti jistiednu Light u Love, aktar spiss, tħossok Be Wieħed Din mhix biss sejħa mid-Dawl (kif aħna kellek iddefinietu bosta xhur ilu) imma huwa verament stedina, stedina lill-Light, li jkun il-Light, li huwa dak li int. U dan l-appell se jsir qawwija ħafna. Tant hu hekk, dak iż-żmien partikolari, assolutament l-ebda sister, l-ebda brother fi kwalunkwe ubbidjenza li tkun, ma jistgħux jiġu injorati. Imbagħad, naturalment, dawk li għad għandhom twemmin sejħa-Dawl ta 'modi differenti, u ismijiet differenti, skond l-esperjenza tagħhom stess. Iżda lil hinn esperjenza, lil hinn twemmin, li huwa għex li timponi lilu nnifsu bħala jenfasizzaw, bħala stedina, l-isbaħ li jistgħu jintbagħtu lilek. Huwa m'għadux biss sejħa lill-dawl, sejħa għall-unità, iżda l-installazzjoni ta 'l-unità. Installazzjoni ta 'l-unità hija bogħod fil inti, duwalità, kollha duwalità. Bl-istess mod se tneħħi l-dualities elenkati f'din id-dinja, l-ideat li ddeċidiet il-ħajja għal xi żmien fuq dan Dinja.Ħoss Li A m'għadux jirreżistu imħabba. Mhuwiex il-pretensjoni, jew tfittex hija taċċetta li huma, verament, lil hinn mill-kontinġenzi kollha ta 'dan il-korp, din il-ħajja. Light trasparenti sirt, din tagħmlek qawwija, qawwija fl-imhabba. Le, qawwija f'testment jew espressjoni li hija limitata iżda mhux limitat fil Qawwija tiegħek, dan is-sens, din il-perċezzjoni: Li OneTħossok hija waħda, din mhix twemmin, mhuwiex idea li huwa għex, ċar u dirett, Sensi tista 'timmanifesta ruħha (kif tafu, kif I ripetut) fil-sintomi tal-ġisem, iżda huma biss is-sinjali u x-xhieda. Dan huwa l-mument meta sensi huwa jiskopru, kif inti qal li l-Brother Old K, Free u Awtonoma mingħajr separazzjoni u mingħajr diviżjoni, fil inti, bħala mal-bqija tad-dinja (ed: ara b'mod partikolari, f'dan tema, interventi Brother K April 1, 2011 u Lulju 3, 2011). Tkun xi tkun tagħti tara u esperjenza tad-dinja, tara lil hinn mill-apparenzi. Il-ħarsa se jkun aktar minn persuna separata, iżda tfittex dak li qed.Li A sensazzjoni hija unità manifest hu mħabba manifest, dan l-avveniment mhumiex dipendenti minn kwalunkwe tixtieq, kull deċiżjoni jew kwalunkwe interpretazzjoni. Hija esperjenza u l-esperjenza l-imħabba, bħal nixxiegħa mighty, kif ħafna minnkom esperjenzaw, permezz tat-tixrid ta 'mewġ tal-Ħajja jew Blue Grace Coat. U ovvjament, tħossok Li One, huwa lil hinn mill-gruppi reliġjużi kollha, Jingħaqdu Prinċipju Lord. Allura kif inti jaħtarhom Krishna, Kristu, Buddha, tkun xi tkun, jibqa 'biss l-isem, iżda huwa aktar stat indescribable tan-natura niskopru mill-ġdid fil-fond u reali. Huwa jaċċetta li Natura, reali u profonda, f'dan il-ħin id-Dinja kollettiv, jista 'jeqred kollox reżistenza kollox mgħawġa, kollox ma kienx reali, u li kien imħabba lanqas sostnuta minn xibka tal-imħabba.Meta tħossok One, meta tħoss hija waħda, l-sens ta 'separazzjoni tisparixxi kompletament. Dan jista 'tmur, kif diġà ġie espress, bħalma huma l-vera telf, it-tifsira stess ta' l-identità tiegħek f'din id-dinja. Sostitwit b'dan dak huwa magħmul, dan Memory Galactic fih bloodlines tiegħek kif ukoll, l-oriġini tiegħek, laqgħa tiegħek mal-Dinjiet Unifikata diġà, bħal dawk li qatt ma kienu duwalità. Huwa jiltaqa ', iżda dawn il-laqgħat ma jaqgħux permezz interess personali jew soċjali, iżda l-laqgħa, u l-unika waħda. Tkun xi tkun moħħok se jgħidlek, u poġġih fil-kliem, se jkun biss kliem, minn dak ħass li jkun wieħed, li huwa l-Verità.Matul dan il-perjodu, li jippreċedi l-avviż MARIE, hija, b'xi mod, li jtik l-dawl perfetta. Coming mhux biss jsawwru mill-ġdid l-illużjoni tal-persuna, iżda eventwalment jagħmilha jisparixxu għal kollox, f'att dwar Xoljiment u l-Qawmien. Stħarriġ, li huma mogħtija lilek li jgħixu f'din sensazzjoni ta 'Li A huma sew lil hinn minn kull idea, ebda riflessjoni, kwalunkwe projezzjoni, naturalment. Jinstab, b'xi mod, l-istat naturali tiegħu, li mhijiex affettwata minn kwalunkwe element li tkun, li mhux lilu. Ħafna avvenimenti huma mistennija, f'dan il-korp, u personalment tiegħek, bħal f'dan il-dinja. Il-ħila tiegħek li ma jkunux l-avvenimenti tal-laqgħa (speċjalment mill-perspettiva tal-persuna u d-dinja), iżda, li jkunu f'termini ta 'Eternity tiegħek u Verità lil hinn din id-dinja, ser ikun estremament faċli għalik. Ftakar li r-reżistenza hija dejjem biża 'u tbatija, u tabbanduna l-Intelliġenza ta' l-Dawl, u l-abbandun ta 'l-awto, hija stess, se jkun Light kbira, paċi kbira, u aktar importanti, Kompletezza-tieni li xejn.Li A Tħossok qed tgħix Unità, superimpost fuq dan duwalità, sakemm l-unità, mill-intensità tad-dawl tiegħu u l-imħabba tiegħu, naddaf kwalunkwe żona dell, u kollha tad-dinja illużorja. Min jabbanduna l-unità tiegħu, li jabbanduna anki l-awto, ħajjin, aktar u aktar ta 'spiss, l-istat ta' grazzja. Fejn il-ħajja isir ċar, anke mċaħħda ta 'kollox, għax il-ħajja hija aktar limitata, sabiex il-kuxjenza tal-korp jew persuna. U meta din l-unità hija esperjenza meta dan Sensi Imħabba hija esperjenza meta l-awtonomija u liberta li huma esperjenzati, m'hemm xejn fil-livell ta 'koxjenza (bħala l-korp tal-persuna), li jistgħu jkomplu s " jopponi, jew titnissel xejn ta 'dak li qed. Fi ħdan dan ir-riżultat, ma jistax ikun hemm nieqsa xi anomalija, kwalunkwe vojt. Li jgħix f'din id-dinja, tħossok Li A huwa verament stat ta 'integrità, total. Dan huwa l-ħin meta l-illusions kollha tiegħek, bħal dawk ta 'dinja tiegħu stess, u oħrajn. Mingħajr is-sentenza, iżda fil-tip ta 'kompassjoni, mhumiex affettwati mill-emozzjonijiet, il-bniedem, li qed meħlusa u anki jekk preżenti f'din id-dinja, m'għadux din id-dinja.Il-Laqgħa ta 'Light mal-densità tal-pjaneta, il-laqgħa mal-Unità, bl-Preżenza, u dak li inti, huwa l-uniku element li jista' jilħaq din il-bidla dimensjonali, mingħajr kunċett ta 'telf u tbatija mingħajr kunċett ta 'dispjaċir. Minħabba veduta ċara tal Realtà u illużjoni (li tagħti l-unità) jistgħu wean illużjoni aktar mgħaġġla, u kull effimeru, minħabba li hemm aktar magħruf. Għalhekk mhuwiex Passaġġ magħrufa mill-mhux magħruf, iżda din it-trasformazzjoni (li qed bħalissa fid-dinja) li jwettaq dan ix-xogħol. Il-Unknown hija tiżvela, ma jistax ikun apprehensive ta 'mhux magħruf, jew dubju, jew dispjaċir dwar dak li ġara u li jmur. Galactic Memorja huwa ħafna akbar u memorja kbir inkluża fil-ħin tad-Dinja tiegħu, dwar il-ħajja tal-passat tiegħek. Il-memorja ta 'l-illużjoni għalhekk se trendi għal din il-memorja Galactic u sħiħa, fejn eternity hija rreġistrata.Jekk inti taċċetta dak kollu li jseħħ f'dan il-mument fil inti u fid-dinja, jekk inti tgħidli "iva", resounding, xejn se jkun bħal qabel, għalik, kif ukoll għall-Dinja. Dak li jseħħ, inti, bħala l-dinja huwa l-istess. Liema azzjoni oġġetti li jidhru fuq immaġini, jew oġġetti ta 'azzjoni jidhru fil inti, m'hemm l-ebda differenza. Li A Tħossok out, aktar faċilment, illusions kollha, mingħajr dispjaċir, mingħajr diffikultà, mingħajr telf u mingħajr tbatija. Unknown dak li kien għaddej biex tkun taf, jekk ma jkunx diġà. Jafu l-Unknown, ikun x'ikun l-xokk esperjenza, se jkun hemm ebda possibbiltà ta 'jkollna mitlufa, jew li jitilfu mill-ġdid fil-duwalità, jew xi illużjoni.Light tistiednek, fil-fatt, issa, li jkun dak li inti, fil Eternity. Hija tistiednek biex jirrikonoxxu inti, hekk aktar u aktar ovvju għalik. Permezz tal-sensazzjoni ta 'Unità Li, u ħajjin, permezz tal-Joy ta' Samadhi, jew ecstasy. Meta l-Unknown se tkun magħrufa kompletament, inti se tidħaq dak li kienu magħrufa qabel, fil-illużjoni. Iżda daħħal, wisq, li ħafna aħwa mhux se jkollhom l-opportunità li jgħixu fl-antiċipazzjoni, bħalek. U dan huwa fejn inti ssir importanti. Ma tridx li jattendu jew ħlief xi ħadd, iżda sempliċement turi li inti kif inti, Verità. U turi li inti kif inti fil Verità (fil unità tiegħek, fil-preżenza tiegħek, fil-assoluta, fil dak li issa hija magħrufa lilek), allura inti se, b'xi, dawn Saviors famużi tal-Dinja: dawl li jiddi fil-lejl (il-lejl tal-persuna mehmuża mal innifsu, il-lejl tad-dinja mehmuża għalih innifsu, l-istorja tagħha, memorja tiegħu). Iżda l-Dinja, wisq, sabet memorja Galactic tiegħu u l-Memorja Galactic m'għandha x'taqsam xejn ma 'l-memorja storika ta' din id-dinja.Li A Tħossok, unità ħajjin, l-ispettaklu huwa, naturalment, jiġu assorbiti kompletament mill-Unità. U l-assorbiment f'dan Libertà, il-liberazzjoni li l-logħob kollha ta 'duwalità jisparixxu minnhom infushom, għall inti, bħala għad-dinja: huma ma jkunux jistgħu jkomplu. Dak li kien konsistenti, għad hemm xi żmien, se jaqa 'inkoerenza totali. Dak ma kienx magħruf, isir magħruf. Hawn hu l-Transizzjoni. Hawn hu l-tislib u l-Qawmien, tiegħek, bħal dik ta 'kollha tal-Sistema Solari. L-unika arrest ġej mill-persuna. L-unika arrest ġej mill-sensi tal-ġisem. Il-biża biss huwa miktub fl-istorja tiegħek, imma m'intix istorja tiegħek fuq dan Dinja.Dan huwa għaliex inti mistieden. Minħabba din l-istedina tista 'tissejjaħ l-aktar rigal sabiħ, iżda fl-aħħar, huwa biss skont ġust ta' Light. L-għajbien ta 'dellijiet, illusions, dualities kollha, l-links kollha, kollha predazzjoni, titwettaq għal-Libertà tiegħek. L-unika persuna tista 'tara tbatija, jew tiċrit. Minħabba li tirrelata ma dak li inti ma, u lanqas affettwati jew milquta minn din tear. Light, Love, inti sejħa biex jesprimu l-imħabba u d-dawl. Jesprimu l-imħabba u Light, hija jisparixxu minn dak kollu li espressjonijiet żbaljata ta 'din id-dinja.Nipproponi, qabel ma titlaq allinjament tiegħek, Grazzi ħajjin qsim. I Gemma GALGANI, Star UNIT fil inti.... Jaqsmu l-Gift ta 'Grace ...I Gemma GALGANI. I Love you, u I jgħidlek hekk



****
 

GEMMA GALGANI

 

19 août 2012
 Je suis GEMMA GALGANI. Frères et Sœurs, daignez recevoir tout mon Amour. Je viens à vous en tant que relai du Manteau Bleu de la grâce et je vais tenter d'exprimer, par mes mots et par ma Présence, dans le même temps, en vous et à vos côtés, ce que signifie cette simple expression : l'Extase en action. Je vais tenter de vous faire saisir, par les mots et par la conscience, en quoi l'Extase, en elle-même, est certainement l'action sur ce monde la plus importante qui soit. Comme cela avait été dit (et peut-être vous en rappelez-vous), il existe, actuellement, incarnées sur cette Terre, trois Étoiles. Il a existé, en tout temps, un certain nombre d'Étoiles incarnées, un certain nombre d'Anciens, et même quand nos présences n'ont pas été connues du monde, notre action, par notre présence et par notre Extase, a maintenu, quelque part, la connexion à la Source et à la Lumière, non pas seulement pour nous mais, bien sûr, pour l'ensemble de l'humanité. Voilà fort longtemps, lors de la création de l'Atlantide, il a fallu maintenir cette connexion. Alors bien sûr, le Frère ou la Sœur qui observe une Extase de l'extérieur, si l'on peut dire, avec le regard de la raison, avec la conscience de la personnalité, n'y verra le plus souvent (et surtout s'il n'y a pas de perception de la Vibration de l'énergie et de la conscience), qu'une perte de temps, qu'une personne qui est ailleurs qu'incarnée. Et pourtant, si vous pouviez voir ce qui se passe sur les plans qui vous sont invisibles, sur les Éthers les plus élevés de la Terre, vous constateriez, par vous-même, que cette action de l'Extase, elle-même, vient, littéralement, faire baigner l'Éther invisible dans la Lumière.
L'Extase n'est jamais vécue pour soi. Elle a toujours une implication majeure qui est de maintenir, donc, la connexion à la Lumière, et de permettre à cette Lumière d'être présente dans l'Éther de la Terre, même si elle est invisible à la personnalité, invisible au regard. Bien sûr, la conscience, habituelle et ordinaire, de l'incarnation, ne peut donc saisir l'action de l'Extase, et la personnalité aura toujours tendance à y voir une fuite de la réalité, une perte de temps ou, tout au plus, un processus qui ne permet pas de vivre sa vie. Il en est, bien sûr, tout autrement, pour celui dont la conscience n'est plus installée dans la personnalité mais, soit présente au sein du Soi, soit Absolue, parce que, dans ces moments-là, la perception de l'énergie devient claire. Il existe, par ailleurs, et surtout chez nos Frères orientaux, des possibilités de cérémonie visant à faire Communier cette Extase à l'ensemble des Frères et Sœurs qui y assistent, mais, au-delà de l'assistance, l'action de l'Extase est bien plus importante. Elle se situe directement dans l'Éther de la Terre et renforce la conscience de KI-RIS-TI. L'Extase renforce cette jonction, cette connexion à la Lumière et maintient cette liaison. Ainsi donc, dans ce que, peut-être, vous avez accompli comme rôle d'Ancreur, de Semeur de Lumière, et maintenant de Libérateur de la Terre, votre action la plus fondamentale est celle qui se déroule sur les plans qui vous sont invisibles.
Alors bien sûr, l'Extase procure, comme cela a été dit, la Joie, l'état de grâce, Shantinilaya, les Samadhi. L'Extase la plus pure est celle qui ne s'accompagne d'aucune perception d'autre chose que l'Extase elle-même. L'Extase où il n'y a ni vision, ni perception, il n'y a rien d'autre que l'Amour le plus pur, indépendant de toute vision, de toute mémoire et de toute identité. C'est cette Extase-là (que cela soit au sein de l'Infinie Présence ou de l'Absolu) qui a l'action la plus grande et la plus importante sur l'Éther de la Terre. Bien sûr, il existe des effets Intérieurs mais si cette Extase était simplement cet effet Intérieur, il y aurait, en quelque sorte, effectivement, dans ce cas-là, une vision et un état personnel qui n'aurait aucun intérêt pour le reste de l'humanité. L'intérêt, si je peux le dire, de l'Extase, n'est pas tant de la vivre, bien sûr, soi-même, mais bien plus, de créer cette Lumière dans l'Éther de la Terre. Les effets perceptibles, pour celui qui la vit, sont, bien sûr, importants mais ils le sont encore bien plus pour la Terre. L'ensemble de l'humanité en profite, même si elle n'en n'a pas conscience, même si elle ne le perçoit pas, même si elle le refuse, parce que dans l'Éther de la Terre, même Libéré des forces astrales d'enfermement, il est important de saisir que l'Éther de la Terre qui a été altéré ne contient pas encore toute la Lumière qui aurait dû y être, comme dans les univers Unifiés.
Que cela soit les Étoiles, les Anciens ou des mystiques, l'état d'Extase n'est pas à proprement parler une méditation ou une volonté mais bien, justement, la disparition même de l'intention de méditer, la disparition de la personne elle-même. Et cette disparition, c'est justement ce qui va permettre de servir l'ensemble de l'humanité, de manière bien plus importante que toute autre action. Alors bien sûr, tant que le mental est encore présent et n'a pas été, en quelque sorte, soumis (par le Supramental, par la Lumière, par le CHRIST), cela peut représenter, même pour ceux qui la vivent, un sentiment d'inutilité. Et le propre de l'Extase, aussi, c'est qu'elle crée, en quelque sorte, une forme d'addiction à elle-même. Cette addiction, comme peut-être vous le constatez, vous invite à reproduire l'état d'Extase. Alors, les premiers temps, l'Extase (surtout quand celle-ci devient de plus en plus importante, envahissante, percutante, même) peut se traduire, lorsqu'elle disparaît, par un sentiment de manque. Vivre Shantinilaya, et lors des passages au retour de la personnalité, peut laisser, dans les premiers temps, un sentiment de manque, et parfois même de tristesse. Vous n'avez pas à vous en inquiéter.
Le renforcement de vos moments d'absence, le renforcement de ce qui se passe dans votre corps et dans votre conscience, peut vous laisser, parfois, lorsque cela s'atténue et disparaît, un sentiment de vide et de manque, se traduisant alors par le doute, par la mise en branle de la raison. Cela fait partie, je dirais, d'un processus normal. Et ces oscillations de l'humeur, ces oscillations de la conscience elle-même, ces passages qui s'effectuent entre la personnalité et le Soi (et, si cela est vécu, entre le Soi et l'Absolu), vous permettent, justement (au-delà de l'humeur du moment quand cela disparaît), de vous rendre compte, par vous-même, du sentiment de complétude totale qui se manifeste lors de l'Extase. Mais le plus important n'est pas là. Parce que l'œuvre de service la plus importante est certainement ce qui se passe, justement, au niveau de l'Éther de la Terre et non pas seulement pour vous. L'action de l'Extase est avant tout, donc, de renforcer la Vibration elle-même, la quantité de Particules Adamantines et la possibilité d'ouvrir, je dirais, certains canaux interdimensionnels auxquels l'ensemble de nos Frères et de nos Sœurs peuvent puiser. Il existe donc un effet cumulatif, et comme vous l'avez remarqué et comme nous vous l'avons dit, les uns et les autres, ce que vous avez accompli a permis de réduire les temps de la Tribulation. Cela a été un grand bienfait. Et comme vous l'avait dit MARIE, voilà peu de jours (ndr : son intervention du 15 août), plus ce temps dure, plus vous devez vous réjouir, parce que cela donne l'opportunité de remplir l'Éther de la Terre de plus en plus de Lumière, de répondre à l'Onde de Vie par votre propre état, et c'est cela le plus important. C'est cela qui permet à un nombre toujours plus grand de Frères et de Sœurs de se connecter au Supramental, de se connecter au niveau du Cœur.
L'action de l'Extase n'est pas une passivité, ce n'est pas un retrait du monde, ce n'est pas une fuite de la réalité, mais bien l'établissement d'une nouvelle réalité. Le meilleur des services est à ce niveau. Alors bien sûr, vous-même, quand vous en sortez (si vous le vivez), au-delà de la nostalgie de l'Extase qui était là quelques minutes avant, peut se manifester une humeur maussade ou encore une activité du mental qui tente à vous dire : « à quoi bon ?». Et justifiant alors le fait que vous avez des activités, des tâches à mener, des obligations à remplir. Mais plus vous grandissez dans l'Extase, plus vous pourrez accomplir ce que vous avez à réaliser, dans le même état. Et certains d'entre vous, soit déjà maintenant, soit très prochainement, vous allez vous rendre compte que cette Extase ne s'arrête pas en en sortant, en quelque sorte, et que les effets, les bénéfices (pour vous et pour l'ensemble de vos Frères et de vos Sœurs, où qu'ils soient) vont se renforcer. Vous allez observer que, dans cet état, vous êtes capable de faire et de mener à bien vos activités avec un grand détachement, sans y mettre d'effort, sans y mettre d'état mental négatif ou contrarié. L'apprentissage de l'Extase, sa répétition même, est certainement, pour vous comme pour la Terre et l'ensemble de ses habitants, l'action la plus puissante qui puisse exister, mais même si elle vous est invisible à l'extérieur. Et c'est d'ailleurs votre travail d'Ancreur et Semeur de Lumière qui a, en quelque sorte, aplani les difficultés, qui a, en quelque sorte, fait que les choses, pour l'instant, se passent plus en douceur que ce que les prophètes avaient annoncé.
L'Extase en action, c'est la volonté de la Lumière, ce n'est plus votre volonté personnelle. Et cette volonté de Lumière est Intelligence, parce qu'elle sait pertinemment ce qu'elle réalise, comme si, quelque part, la Lumière était conscience, elle-même : conscience agissante, conscience active. Et d'ailleurs, ceux d'entre vous qui touchent ces états et les vivent, se rendent bien compte qu'au-delà parfois des fluctuations de l'humeur, les mécanismes généraux de votre vie sont différents. Cela concourt à vous établir dans le détachement, cela vous permet de voir plus clair sur les tenants et les aboutissants de ce monde, comme de l'ensemble des êtres humains avec lesquels vous êtes en contact, et quel que soit ce contact, fût-il agréable ou désagréable, de cette clarté, de cette Transparence, c'est comme si vous regardiez autrement, et que vous perceviez autrement ce qui se déroule, en vous, comme ce qui déroule autour de vous, comme sur la planète.
Vivre l'Extase n'est ni une fuite, ni une méditation. Vivre les Communions avec nous permet d'élever ce que vous êtes et d'élever la Terre elle-même. C'est en ce sens que les Anciens vous ont dit de vous tenir Tranquilles. C'est en ce sens que nous vous invitons, nous aussi, Étoiles, à contempler les effets du Manteau Bleu de la grâce, de vos états d'Extase, sur votre vie. Parce que, rappelez-vous : l'Intelligence de la Lumière sera toujours ce qui se manifestera, sans résistance, comme une évidence. Cette évidence-là transforme votre vie et la transformera de plus en plus. Et même si vous n'en n'avez pas la conscience, du fait de votre établissement dans cette Infinie Présence (où parfois vous avez l'impression de dormir, de vous endormir, de ne plus être là), vous êtes totalement là. Et c'est justement votre Présence, entière et totale, ici, même dans ce que vous pourriez appeler une stase ou un endormissement, qui a des effets des plus importants sur votre vie et sur l'Éther de la Terre.
Alors, l'action de l'Extase, c'est avant tout de favoriser, au niveau des Frères et des Sœurs, l'établissement de la Communion et d'éventuelles Fusions. Ces Communions et ces Fusions, au-delà de vous démontrer que nous sommes au plus proche de vous et que nous nous rapprochons chaque jour un peu plus, a pour objet de réaliser le Ciel sur la Terre et de mettre fin à l'illusion. Dès que vous avez accepté de ne pas mettre en avant votre mental, la personnalité, ou ce qui en reste, l'action de la Lumière se fera de plus en plus pressante, les contacts dans votre Canal Marial seront, eux aussi, de plus en plus manifestés et puissants. L'Extase est donc l'action la plus juste et la plus pure de la Lumière, pour l'humanité. Si vous acceptez ce que je dis, non pas pour en faire une croyance mais simplement pour vivre, peut-être plus facilement, ce que vous avez à vivre, par rapport à l'Extase, il vous sera donné de voir clairement les effets sur votre vie. Parce que l'Extase va se traduire, au-delà d'elle-même, dans le déroulement de la vie ordinaire, dans ses tâches les plus simples comme les plus complexes. L'Extase va aboutir à cette Plénitude et cette Joie si particulière qui s'installera de plus en plus profondément et de façon plus en plus constante. L'Extase n'a rien besoin de montrer ou de démontrer, parce qu'elle est la démonstration de la Lumière. Je dirais même qu'il ne peut y avoir, réellement, Lumière sans Samadhi, sans Paix, sans Extase, de manière bien plus importante que simplement dans les moments où vous le décidez. Et d'ailleurs, les témoignages que nous vous avons apportés, certaines de mes Sœurs et moi-même, vous ont expliqué, en quelque sorte, que dès que l'Extase est stabilisée, il devient encore plus facile d'avoir des informations, non pas sur ce monde mais sur la Vérité de la Lumière. Ainsi fonctionnait ma Sœur HILDEGARDE DE BINGEN, par exemple. Alors bien sûr, pour la personnalité, cela ne peut être et cela ne peut exister. Celui qui a un regard extérieur ne peut se douter une seule seconde de ce qui se passe sur les plans subtils de la Terre. Et pourtant cette action, comme je l'ai dit, est la plus importante qu'il vous soit possible de manifester.
L'Extase, d'ailleurs, ne peut durer, se prolonger, comme vous l'avez certainement constaté, que dès l'instant où le mental n'intervient pas, ou que vous n'êtes pas en train de rechercher l'explication de ce qui est vécu. Et l'Extase où n'existe aucune vision, aucune perception, excepté cette conscience qui vit Shantinilaya, est certainement la chose la plus importante pour la Terre, pour vous, pour l'ensemble des Frères et Sœurs de la Terre. Vivre l'Extase vous donne aussi à vivre, en dehors d'elle-même, un sens plus précis de ce qui est de l'ordre de la Lumière ou pas. Non pas pour y porter un jugement quelconque mais justement parce que, ayant vécu l'Extase, vous savez pertinemment que l'Extase se passe dans le silence, dans les espaces où il n'y a pas de mots, où il n'y a pas de volonté, où il n'y a pas d'interaction avec les Frères et les Sœurs qui, eux, n'y seraient pas.
L'Extase est donc une œuvre, une œuvre capitale, sur la Terre, parce qu'elle met fin aussi à tout ce qui est éphémère de la nature humaine, sans pour autant que cela soit une fuite. L'Extase change les pôles d'intérêt, elle change votre vision, elle épanouit votre regard, elle transforme votre corps, elle transforme votre relation à la Lumière, et cela est perceptible, même pour vous. L'Extase n'est donc pas le processus passif que l'on peut imaginer, ou alors c'est la passivité totale de la personnalité et la mise en branle de tout ce qui est lumineux, éternel, non soumis au temps et à l'espace. C'est vraiment cela qui est important. Ce n'est pas tant d'avoir des visions, de se rappeler d'un passé, quel qu'il soit, ce n'est pas tant observer la Lumière qui se manifeste, parfois, derrière vos yeux. Ça ne dépend pas d'un être humain autre que vous-même. L'Extase conduit à vous rapprocher de votre propre Ascension, dont le témoin est le mécanisme de stase où votre corps semble réellement disparaître, où les pensées n'ont plus besoin d'être là pour vous donner le sentiment d'exister, parce que l'Extase vous fait vivre bien au-delà de l'existence, tout en étant ici, sur ce monde.
L'Extase ne doit jamais être considérée comme une fuite de votre vie, comme une connaissance extérieure. L'Amour est Extase, comme la Lumière. Chose que ne connaîtra jamais la personnalité. Alors bien sûr, pour ceux qui ne le vivent pas et qui n'ont pas suivi, d'une manière ou d'une autre, ce que nous avons communiqué (ou, au-delà de ce que nous avons communiqué, leurs propres Noces Célestes), il va être, pour ces Frères et ces Sœurs, une difficulté majeure, sans Extase : c'est de croire qu'en connaissant la Lumière de l'extérieur, en connaissant les lois de ce monde, se crée une notion de chemin, une notion d'évolution. Et cette notion de chemin et d'évolution va, hélas, renforcer la distance entre la conscience ordinaire et l'Extase elle-même. Il existe même la possibilité de garder la Lumière vécue, sous le boisseau, comme une forme d'appropriation, qui bien sûr, ne sera jamais l'Extase, parce que l'Extase, comme vous le savez, correspond à la Transparence. Et cette Transparence peut se conserver, quelle que soit votre activité. Alors bien sûr, cela ne se fait pas du jour au lendemain, le plus souvent, mais par une forme d'apprentissage où, au fur et à mesure de l'Extase, vous prenez réellement conscience de ce qui se joue.
La réponse, bien sûr, va dépendre de là où vous êtes. Mais rappelez-vous que l'Extase va vous donner à vivre pleinement votre incarnation, non plus en tant qu'être séparé et coupé de la Lumière mais, effectivement et concrètement, connecté. Et toute la vie qui en découle va changer de façon beaucoup plus importante que ce qu'il vous a été donné de vivre de manière individuelle. Les effets de l'Extase deviendront, en quelque sorte, de plus en plus palpables, sur la Terre comme en vous, et comme autour de vous. Alors bien sûr, la personnalité va croire que l'Extase va empêcher de remplir, comme j'ai dit, vos obligations, quelles qu'elles soient, mais cela est faux. Le ravissement, en Extase, ne vous retire pas de ce monde, pas pour le moment, jusqu'au moment de l'Appel de Marie collectif. Votre travail est capital, non pas le travail qui vous nourrit mais le travail de l'Extase qui nourrit vos Frères et vos Sœurs. Sans aucune volonté personnelle et sans avoir le besoin ou la volonté d'agir.
S'installer dans l'Extase et la Transparence accroît la Lumière autour de vous. Votre aura se transforme totalement. Les trois Foyers émettent en permanence, vous donnant à goûter à la Paix et à la Joie, dans la tâche la plus ingrate que vous ayez peut-être à accomplir. Et s'il existe, dans vos vies, des éléments qui vous semblent encore difficiles à assumer (que cela soit de manière affective ou familiale, ou encore professionnelle ou dans tout autre domaine), vous constaterez, de plus en plus facilement, que l'Extase vient faciliter, encore plus, votre vie. Bien sûr, il est des moments où la Lumière vous appelle à vous extraire du monde, que cela soit par le sommeil ou par la Stase elle-même, vécue et perçue comme telle. Ces moments, effectivement, je ne vous le cache pas, vont se multiplier. Mais c'est dans ces moments, si je peux dire, que vous faîtes le plein de Lumière, non pas pour la garder à l'abri, en vous, mais pour la retransmettre, sans aucune volonté, et faire baigner la Terre, vos proches et l'ensemble des Frères et Sœurs de la Terre, dans cette Lumière. L'Extase est donc tout sauf le retrait du monde. L'Extase est tout sauf la négation du monde mais c'est vraiment la spiritualisation du monde, de la matière. Là est l'Ascension, elle n'est pas ailleurs. Aucune connaissance intellectuelle ne vous sera d'aucun secours pour l'Ascension. Ce que vous pouvez pratiquer (comme prière, comme méditation, comme technique) ne vise, en définitive, qu'à vous faire approcher et vivre ce que je viens de dire. S'oublier soi-même dans l'Extase, c'est trouver l'Amour, dans son sens non localisé, trouver la Paix et irradier cette Paix, sans aucune volonté personnelle. Simplement dans cette jouissance particulière de l'Extase où ce qui se manifeste, au-delà de toute perception, c'est la grâce au sein de la Conscience. Cela va devenir de plus en plus perceptible, de plus en plus évident, dès l'instant où vous acceptez, dès l'instant où vous accueillez, l'Onde de l'Extase. Celle-ci peut apparaître (et apparaîtra de plus en plus facilement) aussi bien sous l'action de l'Onde de Vie, que du Canal Marial et du Manteau Bleu de la grâce, que par le Feu du Cœur. Rappelez-vous, dans les moments où cela semble vous tomber dessus, qu'il y a un Appel de la Lumière et cet Appel de la Lumière va devenir de plus en plus pressant. Mais le déni de cette Lumière, là aussi, va devenir de plus en plus important, parce qu'il existe beaucoup de Frères et de Sœurs conditionnés et formatés par leur démarche spirituelle, qui mettent d'emblée, par cette démarche elle-même, une distance entre eux et l'Extase.
L'Extase ne dépend d'aucune connaissance, d'aucune étude : elle découle de l'Abandon de la Lumière et de l'Abandon du Soi. Parce que la Lumière étant notre essence commune, notre Unité commune, et notre Absolu commun, il ne peut plus exister, progressivement ou brutalement, de sens de compétition pour celui qui vit l'Extase, de sens d'une hiérarchie, ou de mener à bien une organisation. La Lumière vous fait découvrir, par l'Extase, la spontanéité et une légèreté qui n'est pas une fuite mais une légèreté de vie où il n'y a plus de place pour le hasard, où il n'y a plus de place pour la souffrance ou les résistances. La Joie va donc vous devenir de plus en plus accessible, et la Paix de plus en plus évidente. C'est ce renforcement de la Lumière, durant ce temps-là, qui, littéralement, comme par un changement de polarité qui effectivement aura lieu au niveau de la Terre, vous fait aussi, vous aussi, changer de polarité. C'est-à-dire que même si les activités se continuent comme avant, vous ne les voyez plus et vous ne les réalisez plus de la même façon.
Comme ma Sœur MA vous l'a dit (ndr : MA ANANDA MOYI), vous verrez de plus en plus clairement, en vous et autour de vous, ce qui relève de la peur et ce qui relève de l'Amour, non pas comme un jugement extérieur (lié à ce que vous pouvez voir avec vos yeux ou entendre avec les mots qui sont prononcés) mais bien plus, directement, de Cœur à Cœur. Et cela se traduira, d'ailleurs, par le renforcement du Son perçu dans l'oreille. Tout cela va vous apparaître comme de plus en plus évident. Encore une fois, même s'il y a des moments où justement, devant cette évidence, la personnalité ne peut que s'interroger et freiner. Et c'est dans ces moments-là que vous devez vous reconnecter à votre propre Extase. Et rappelez-vous que l'Extase agit sur l'ensemble de la Terre, bien plus que ce que vous pourriez faire avec des mots ou avec une action. L'Extase est plus importante que l'action extérieure, parce qu'elle est l'action la plus grande. L'Appel de la Lumière va vous demander de vivre la grâce et, en vivant la grâce, les contrariétés de la personnalité qui pouvaient vous sembler insurmontables, disparaîtront d'elles-mêmes, n'appelant de votre part aucune autre action. Là est la grâce, elle n'est pas ailleurs. La grâce ne dépend pas de vous, elle dépend de l'action de la Lumière, en vous, dès l'instant où vous l'accueillez. Toute votre vie deviendra plus facile, même si les moments de stase peuvent vous sembler difficilement compatibles avec, justement, la vie ordinaire. Une fois les réajustements et l'équilibrage effectués, vous verrez qu'il n'en n'est rien. Votre vitalité sera profondément différente, vos besoins physiologiques aussi changeront. Vous pourrez alors donc mesurer, de manière bien réelle, ce que cela produit en vous et de la même façon, sur la Terre.
L'Archange MIKAËL vous a demandé, pour le solstice et pour l'équinoxe, de vous réunir, dans le silence, dans l'Extase, sans Intention (ndr : voir son intervention du 18 août dans la rubrique « message à lire » où il évoque cette prochaine intervention du 22 septembre 2012). L'Intelligence de la Lumière agira de manière beaucoup plus facile, ainsi, sur l'humanité, la rapprochant toujours plus de sa Libération finale. Alors bien sûr, celui qui voit cela avec sa personnalité ne peut voir qu'une fuite, un déni de la vie, parce que le but de la personnalité, c'est de se maintenir et de croire que, simplement, en mettant de la Lumière là où il n'y en a pas, les choses vont être plus agréables sur ce monde. Mais le but n'est pas d'être agréable sur ce monde. Le but, c'est de rétablir la Vérité, de rétablir le règne de la Lumière, non pas en imaginant ou en supposant (contrairement à ce que beaucoup de Frères et de Sœurs croient) que la Lumière va tout changer et que la vie va continuer.
Celui qui vit l'Extase, de plus en plus facilement, se rend compte que la vraie Vie n'est pas ici. Comme vous l'ont dit d'ailleurs ceux qui ont vécu des expériences de mort (sans être pour autant des mystiques) : la mort, elle est ici. Et même si la vision de la personnalité tend à vous faire croire que tout cela peut changer, ce n'est que la peur de la personnalité, de sa propre disparition, qui s'exprime. Celui qui n'est pas allé sur l'Autre Rive, comme vous disait FRÈRE K, ne peut rien comprendre et ne peut rien accepter de l'Extase. Et donc, ce Frère et cette Sœur qui ne peut rien vivre de cela, est inscrit dans la peur. Et comme vous le disait ma Sœur MA ANANDA, il n'y a que la peur ou l'Amour, le reste n'est, en quelque sorte, que des occupations et des distractions. Alors, quoi que vous dise votre mental, votre ego, il va vous dire que cela ne sert à rien, il va vous dire qu'il y a beaucoup plus de choses à faire en retroussant ses manches. Il va vous dire que vous n'êtes plus incarné, que vous ne pouvez plus faire face aux responsabilités. Mais où est votre responsabilité ? Elle est par rapport à ce monde, ou elle est par rapport à la Lumière ? C'est l'un ou l'autre, là aussi. Le baptême du Feu Céleste, du Feu de l'Esprit, vient vous démontrer cela. Il n'y a donc pas de meilleure possibilité que d'accepter l'Appel de la Lumière, que de se laisser immerger, non pas dans la fuite mais dans la Plénitude de la Lumière. Tout le reste se déroule de lui-même. Alors celui qui est inscrit encore dans la personnalité, ne le jugez pas, parce qu'il va vous dire qu'il faut retrousser ses manches, qu'il faut agir concrètement. Mais il n'y a rien de plus concret que l'action de l'Extase. Tout dépend, là aussi, de où vous regardez, et de là où est votre Conscience. L'Extase vous fait même grandir en Lumière, grandir en Paix, grandir en sérénité, une fois les premiers moments de doute et d'interrogation passés. Vous ne pourrez plus nier les effets de l'Extase, aussi bien sur ce corps lui-même que dans tous les aspects de votre vie sur cette Terre.
L'Unité n'empêche pas l'action dans la dualité de la personnalité, mais la transcende. Elle rend joyeux tout ce qui est à faire, tout ce qui est à réaliser. Elle ne peut vous emmener ailleurs qu'à la Vérité, celle qui est Absolue. Les vérités relatives s'effacent : les vérités relatives qui concernent ce qui est temporaire, éphémère, et qui ne dure pas. L'Extase vous installe dans l'Éternité, ici-même, dans la certitude et dans la Joie et elle change complètement l'Éther de la Terre. Bien sûr, je dirais aussi que celui qui ne le vit pas, ne peut pas savoir, ne peut pas y croire. Or justement, en le vivant, ce n'est plus une croyance, ni un savoir, c'est un état, où la Joie et l'Amour sont omniprésents. Quoi que la personnalité puisse dire, quoi que le regard séparé des yeux dise, il y a, sous-jacent, cette Paix et cette Joie. Les émotions vous quitteront, le mental disparaîtra. Alors bien sûr, ceux qui ont commencé à vivre cela peuvent se demander comment ils vont bien pouvoir faire des calculs, faire des opérations dans vos banques, faire les courses, faire à manger. Mais ce n'est pas vrai, ce n'est qu'une période temporaire et intermédiaire. Vous en sortirez toujours plus grand, plus lumineux, plus aimant. Seul l'ego peut croire l'inverse. L'Intelligence de la Lumière n'est pas un vain mot et vous le constaterez de plus en plus, en vous, puisque, comme certaines Étoiles et certains Anciens vous l'ont dit, tous les besoins changent. Ce qui vous semblait vital, auparavant, sous l'action de l'Extase, disparaît, comme par enchantement, de votre vie. Il en est de même des peurs qui pouvaient rester, puisqu'il ne peut y avoir que la peur ou l'Amour. Et si l'Extase est là, l'Amour est là. Et donc la peur n'est plus là, ou de moins en moins.
Répondez à l'Appel de la Lumière quand il vous concerne individuellement. Ne tergiversez pas, ne remettez pas à un autre moment, parce que vous ne savez pas quand la Lumière vous réappellera. C'est dans ces moments-là qu'il faut vous dire : « qu'est-ce qui est important ? ». Qu'est-ce qui est majeur et capital pour vous, pour la Terre ? Est-ce que c'est d'arriver à telle heure à tel endroit ou est-ce que c'est, par exemple, de vouloir à tout prix réaliser un repas à telle heure, d'obéir à des règles, à des limites, à des cadres que vous vous êtes, la plupart du temps, fixés vous-même, ou est-ce que c'est la Liberté ? La Lumière vous appelle à la Liberté et à réaliser votre Autonomie. Cela n'est pas une démarche ni égotique ni narcissique, mais c'est là le vrai service à la Lumière. Il n'est pas dans des obligations. Le Service à la Lumière n'est pas de se conformer à un objectif que vous vous êtes fixé, parce que le seul objectif qui doit dorénavant vous remplir, maintenant, c'est cette tranquillité où la Lumière agit. C'est à vous, comme toujours, de décider, si cela est votre vérité ou pas. Tout cela se réalise maintenant, parce que cela est la préparation à l'Ascension collective de l'humanité. Comme MIKAËL vous l'a dit : « les signes du Ciel et de la Terre vont devenir de plus en plus évidents ». Alors bien sûr, celui qui refuse de vivre ce Choc de l'Humanité (parce que c'en est un), sera dans le déni. Celui qui ne veut pas voir, et qui ne voudra pas voir, ne le jugez pas, parce que même s'il vous apparaît comme affermi dans sa personnalité, cet affermissement ne représente que la peur, la peur de sa propre disparition, de sa dissolution. Comme je l'ai dit, dans la personnalité, la vie, pour vous, est ici mais cette vie n'est pas la vraie Vie.
Tous ceux qui sont passés, comme l'on dit, de l'autre côté, vous ont témoigné qu'ici vous étiez enfermés, enfermés dans un corps, dans quelque chose qui est lourd, où il n'y a pas de légèreté et surtout, il n'y a pas de Liberté. La vraie Liberté n'est pas de ce monde mais vous devez Libérer ce monde et cela passe par l'Extase, cela passe par une autre conscience, un autre état qui, effectivement, de plus en plus, semble vous faire rompre avec les habitudes passées. Et c'est là qu'il faudra vous poser la question de quelle est la chose la plus importante, pour vous ? La Lumière ou le reste, tout le reste ? Et il faudra bien répondre à cette équation, à cette demande. Si vous voulez vous approprier la Lumière, simplement pour saupoudrer votre vie de Lumière, pour masquer la peur, la Lumière vous échappera. Si vous acquiescez à la Lumière, l'Amour vous remplira et remplira le monde. C'est le défi que vous avez à vivre tous, à des degrés divers et à des moments divers. Et vous constaterez aussi que, quel que soit le désordre du monde, même s'il existe en vous de petits désordres, l'Amour, la Lumière seront bien plus puissants que tous les désagréments de ce monde. Mais il faut faire encore le choix de la Lumière, non pas comme un choix de destination, non pas comme une destination finale, mais bien plus dans ce qui est accepté d'être vécu ou refusé d'être vécu. Comme toujours, vous êtes le seul maître à bord dans ce véhicule, dans votre conscience. N'écoutez personne, n'écoutez que ce que vous dit la Lumière. Si elle vous demande de vous arrêter au bord de la route, faîtes-le. Si elle vous demande de vous mettre au lit le temps nécessaire, faîtes-le. Il n'y a pas d'obligation qui tienne devant la Vérité de la Lumière ou alors cela signifie simplement que vous ne voudriez qu'être saupoudré de Lumière et continuer votre vie ordinaire, sans rien changer, même si vous réclamez et déclamez la Lumière. Vous êtes face à vos propres responsabilités et là est le Choc de l'Humanité. Acquiescez-vous à la Lumière ou êtes-vous dans la peur et le déni ? Il n'y aura pas d'autre alternative et chacun est libre de vivre ce pour quoi il est venu sur cette Terre, en ce temps. Mais de plus en plus, comme le disaient MARIE et MA (ndr : MA ANANDA MOYI), vous ne pourrez vivre la peur et l'Amour. Cela sera soit l'un soit l'autre.
Ne vous inquiétez pas (comme cela a été dit et que je répète maintenant) pour ceux qui, pour l'instant, ne semblent pas ni vivre, ni être affectés par ce processus. Contentez-vous de vivre ce que la Lumière vous demande à vous, en étant bien attentif à votre objectif. La vraie Vie va vous apparaître comme n'étant pas de ce monde, mais tant que vous ne le vivez pas, cela ne sert à rien de vous le dire. Simplement, comme dirait BIDI, de réfuter cet Éphémère donne déjà un appui à l'ouverture de la Porte vers l'Éternité. N'hésitez pas à vivre de plus en plus intensément la Lumière, sans restriction et sans frein, et surtout sans peur. Vous n'avez pas d'autre solution que de résister ou de vous Abandonner, totalement, de maintenir une identité ou d'accepter de perdre cette identité, non pas pour le néant mais pour le Plein et la Plénitude. Cela peut effectivement poser un petit problème pour la personnalité, puisqu'à ce niveau-là, il y a un choix crucial : la Résurrection ou la non Résurrection, l'acceptation ou le refus.
Alors bien sûr, jusqu'à présent, il était facile de dire que vous cherchiez la Lumière, que vous étiez sur un chemin spirituel, que vous purifiiez ce que vous nommez le Karma, que vous évoluiez. Mais la Lumière n'est pas une évolution. L'Amour n'est pas une évolution. Comme cela a été dit hier, c'est une transsubstantiation : c'est le Passage de la chenille au papillon. La chenille est éphémère, la chenille, comme cela a été dit, ne connaît pas le papillon. Il y a, à ce niveau-là, un acte d'Abandon à mener. Alors nous sommes aussi, là, conscients que selon votre histoire personnelle, des peurs sont peut-être plus ou moins là, plus ou moins intenses. Rappelez-vous, dans les moments où la peur se manifeste ou alors dans les moments où vous doutez, que votre Essence est la Lumière, et que la Lumière est bien au-delà de ce genre de questionnement, d'interrogation. Appelez-nous, nous vous aiderons, en ces moments-là. Si des symptômes apparaissent dans ce corps, si des visions apparaissent, si des manifestations se produisent dans ce corps ou dans vos corps subtils, ne vous en préoccupez pas dans les moments d'Extase et de Stase, allez au-delà. La Lumière sait ce qu'elle a à faire. Vos résistances renforceront les manifestations, les douleurs ou autres. L'Abandon du Soi et l'Abandon à la Lumière vous donneront à constater, très vite, par vous-même, si cela se vit, que les seuls éléments qui pouvaient vous empêcher de le vivre étaient la peur, il n'y a pas d'autre fondement. En vivant l'Extase, en vivant Shantinilaya et en vivant l'Absolu, vous pourrez, effectivement, constater, par vous-même, qu'en fait, cela a toujours été là et que seuls les mécanismes de la pensée, les mécanismes d'adhésion à des croyances, diverses et variées, vous avaient empêchés de le vivre et de le voir au-delà de toute vision. J'arrêterai là mes mots. Permettez-moi de rester avec vous en silence, quelques instants, sans rien désirer, sans rien demander, sans évoquer même de Communion ou autre chose : simplement Présent à vous-même, Présent à chacun de nous, ici.
... Partage du Don de la grâce ...
Et rappelez-vous aussi que tous les plaisirs de ce monde, quels qu'ils soient, ne peuvent être qu'éphémères. Le plaisir de la Lumière est Éternel et Éternité : il est bien plus vaste que le plaisir de la satisfaction de quoi que ce soit. Cela est une certitude, dès l'instant où vous l'acceptez, parce que vous le vivrez. Vous êtes là pour ça. Je terminerai sur ces phrases : tout ce qui est né de la chair est périssable et éphémère. Seul l'Esprit est Éternel et vous Êtes, avant tout, Esprit. Prisonniers dans une chair qu'il faut pourtant amener, elle aussi, à sa Liberté. »
Je suis GEMMA GALGANI, je vous Aime. Vous êtes moi, comme je suis vous : l'Unité de l'Amour, dans la multiplicité des apparences. L'Unité de la Lumière. La Joie de la Lumière. Je vous dis à une prochaine fois. Que la Lumière soit votre Demeure. Que la Paix soit en vous, à chaque souffle. À bientôt.
Gemma GALGANI
Awissu 19, 2012

 
I Gemma GALGANI. Aħwa, deign biex jirċievu l-imħabba tiegħi. I jiġu għandek bħala relay tal-Blue Coat ma 'u ser nipprova nesprimi permezz ta' kliem tiegħi u l-preżenza tiegħi, fl-istess ħin, minnek u minn naħa tiegħek, liema din l-espressjoni sempliċi: il- Ecstasy fl-azzjoni. I ser jippruvaw grab inti bil-kliem u l-kuxjenza, kif Ecstasy, fih innifsu, huwa ċertament azzjoni fuq il-akbar fid-dinja qatt. Kif kien qal (u forsi tiftakar), hemm bħalissa incarnated fuq din id-dinja, tliet Stars. Tkun ilha teżisti fi kwalunkwe ħin, numru ta 'Stars inkorporati numru ta' anzjani, u anke meta l-preżenza tagħna ma kienx magħruf lill-dinja, ix-xogħol tagħna, il-preżenza tagħna u ecstasy tagħna, miżmuma x'imkien l-konnessjoni mal Sors u Light, mhux biss għalina iżda, naturalment, għall-umanità kollha. C'est żmien twil meta l-ħolqien ta 'Atlantis, kien meħtieġ li jinżamm f'dan ir-rigward. Imbagħad naturalment, ħu jew oħt li josserva Ecstasy barra, jekk nistgħu ngħidu fir-rigward tad-dritt, bl-kuxjenza ta 'personalità, se jkun hemm ħafna drabi (speċjalment i "m'hemm l-ebda perċezzjoni ta 'enerġija vibrazzjoni u l-kuxjenza), skart ta' żmien, persuna li hija wkoll incarnated. And yet, jekk inti tista 'tara dak li qed jiġri fuq il-pjanijiet li inti inviżibbli għall-ogħla eteri tal-pjaneta, inti tara minn lilek innifsek li din l-azzjoni ta' ecstasy, hija stess, għandha litteralment inviżibbli li jmorru sabiex jgħumu fil-Ether Light.Ecstasy qatt ma għexet għalih innifsu. Hija xorta ikollu involviment ewlieni fiż-żamma, sabiex il-konnessjoni mal-dawl, u jippermettu l-dawl li jkunu preżenti fil-etere tal-pjaneta, anki jekk huwa inviżibbli għall-personalità, inviżibbli għall-għajn. Of course, sensi, normali u ordinarja, l-Inkarnazzjoni, hekk jista jakwista l-azzjoni ta 'ecstasy, u l-personalità dejjem se tendenza li tara ħarba mir-realtà, ħela ta' ħin, jew fuq Barra minn hekk, proċess li ma jgħix ħajja tiegħu. Huwa, naturalment, pjuttost differenti minn dak li kuxjenza m'għadux installat fil-personalità, iżda hija preżenti fl-Self jew assoluta, għaliex dawk il-mumenti, il-perċezzjoni ta 'l-enerġija isir ċar. Hemm, ukoll, u speċjalment fl-ħutna tagħna tal-Lvant, l-opportunitajiet ċerimonja biex jagħmlu dan Ecstasy Communion biex ilkoll aħwa li jattendu, imma lil hinn assistenza, l-azzjoni ta ' Ecstasy huwa ferm aktar importanti. Hija tinsab direttament fil-etere tal-art u ssaħħaħ l-għarfien ta 'KI-RIS-TI. Ecstasy isaħħaħ ir-rigward, ir-rigward għall-Dawl u ssostni din ir-rabta. Allura peress li, forsi, inti rnexxilna ​​rwol bħala ankrar tal Bringer Light, u Dinja issa Liberator, azzjoni aktar bażika tiegħek hija dik li sseħħ fuq il-pjanijiet li inti inviżibbli .Imbagħad naturalment, Ecstasy jipprovdi, kif intqal, il-Joy, l-istat ta 'grazzja, Shantinilaya l Samadhi. Il-ecstasy pura hija waħda li ma jinvolvix kwalunkwe perċezzjoni ta 'xi ħaġa oħra minn ecstasy innifsu. Ecstasy fejn m'hemmx viżjoni, l-ebda perċezzjoni, m'hemm xejn imma l-imħabba pura, indipendenti minn kwalunkwe viżjoni, kull memorja ta 'kull identità. Ecstasy huwa dan wieħed (dan huwa fil-Preżenza infinita jew l-ordni pubblika) li għandha l-akbar u l-aktar importanti ta 'l-etere tal-earth. Of course, ikun hemm effetti ta 'ġewwa imma jekk dan kien sempliċement Ecstasy Ġewwa dan l-effett, ikun hemm, b'xi mod, fil-fatt, f'dan il-każ, viżjoni u dikjarazzjoni personali li ma jkollux interess għall-bqija tal- umanità. L-interess, jekk I jistgħu jgħidu hekk, ta 'ecstasy, mhijiex tant li jgħixu, naturalment, hija stess, iżda pjuttost biex joħolqu din Light fil-etere tal-earth. Effetti perċettibbli, għal kull min jgħix huma, naturalment, importanti, iżda huma ħafna aktar għall-Dinja. It-totalità tal-benefiċċji umanità, anki jekk hi ma jirrealizzaw, anki jekk ma tirċievi, anke jekk hi tirrifjuta, għaliex fil-etere tal-earth, forzi anki Meħlus Astral tal-ħlas, huwa importanti li wieħed jifhem li l-Ether tal-pjaneta ġie mibdul għadha ma jkun fihom l-dawl li għandu jkun, bħal fil-univers Unifikata.Jekk il-Stars, anzjani jew iddikjara mystical ecstasy mhix strettament meditazzjoni jew xewqa iżda preċiżament l-istess għajbien ta 'l-intenzjoni li timmeditaw, l-għajbien tal-persuna innifsu. U dan it-telf huwa preċiżament dak li se tippermetti biex iservu l-umanità kollha, tant aktar importanti minn kwalunkwe azzjoni oħra. Imbagħad naturalment, sakemm il-moħħ għadu preżenti u ma kienx, b'xi, ippreżentata (mill-Supermind, mill-Light, il-Kristu), dan jista 'jirrappreżenta, anki għal dawk li jgħixu, sensazzjoni worthlessness. U nadif ta 'ecstasy, ukoll, huwa li joħloq, f'ċertu sens, forma ta' dipendenza innifsu. Dan il-vizzju, kif forsi tistgħu taraw, tistiednek biex tirriproduċi l-istat ta 'ecstasy. Allura l-ewwel darba, ecstasy (speċjalment meta qed isir dejjem aktar importanti, pervażivi, qawwija, anke) tista 'tirriżulta meta tisparixxi, minn sens ta' nuqqas. Shantinilaya ħajjin, u meta jgħaddi lura personalità, tista 'tħalli l-ewwel darba, sens ta' nuqqas, u xi kultant dwejjaq. Inti ma għandekx għalfejn tinkwieta.Tisħiħ mumenti tiegħek ta 'assenza, it-tisħiħ dak li qed jiġri fil-ġisem tiegħek u koxjenza tiegħek, inti tista' tħalli xi kultant meta tgħib u tisparixxi, sens ta 'vojt u nuqqas, tirriżulta minn dakinhar dubju, mill-bidu ta 'raġuni. Din il-parti, nixtieq ngħid, proċess normali. U dawn burdata, dawn oxxillazzjonijiet ta 'koxjenza innifsu, dawn is-siltiet huma bejn personalità u awto (u, jekk għex, bejn il-Self u l-assoluta), inti tista' preċiżament (lil hinn mill-burdata meta tispiċċa), li jirrapporta lilek, għalik, is-sensazzjoni ta 'kompletezza total manifestat fil ecstasy. Imma l-iktar ħaġa importanti hija li ma hemm. Minħabba l-ħidma tas-servizz l-aktar importanti huwa definittivament dak li jiġri preċiżament fil-Ether tal-pjaneta, mhux biss ghalik. L-azzjoni ta 'Ecstasy huwa primarjament, għalhekk, issaħħaħ il-vibrazzjoni innifsu, l-ammont ta' partiċelli Adamantine u l-abbiltà li tiftaħ, nixtieq ngħid, xi kanali interdimensional li Brothers kollha tagħna u Sorijiet jista 'jiġbed. Hemm għalhekk effett kumulattiv, u kif inti nnotajt, u kif għandna qal, u lil xulxin, dak li għamiltu naqqas il-ħin ta 'l-tribulation. Kien barka kbira. U kif għidt MARIE, li ftit jiem (ed: diskors tiegħu dwar Awissu 15), l-aktar ħin ddum, l-aktar inti suppost biex tiċċelebra, minħabba li jagħti l-opportunità li jimla-Dinja ether Aktar u aktar dawl, biex tirkeb il-mewġa tal-ħajja mill-istat tiegħek stess, u dan huwa l-aktar importanti. Dan huwa dak li jippermetti numru dejjem jikber ta 'ħuti li jgħaqqdu Supermind li jikkonnettja fuq il-Qalb.L-azzjoni ta 'Ecstasy mhux passiva, mhuwiex repli mid-dinja, din mhijiex ħarba mir-realtà, iżda l-istabbiliment ta' realtà ġdida. L-aħjar ta 'servizzi f'dan il-livell. Imbagħad naturalment, lilek innifsek, meta titlaq (jekk inti tgħix), lil hinn mill-nostalgia ta 'Ecstasy kien hemm ftit minuti qabel, tista moodiness manifest jew attività mentali li tentattivi jiġifieri, "għaliex jolqot?". U mbagħad jiġġustifika li inti għandek l-attivitajiet, il-kompiti li għandhom jitwettqu, l-obbligi li jissodisfaw. Iżda l-aktar inti jikbru fil ecstasy, l-aktar inti tista 'twettaq dak li għandek tirrealizza fl-istess stat. U xi wħud minnkom jista 'diġà issa jew malajr ħafna, inti ser tirrealizza li Ecstasy ma tiqafx fl thallihielna fil b'xi mod, u li l-effetti, benefiċċji (għalik u għall- aħwa kollha tiegħek u bniet tiegħek, kull fejn ikunu) se tiġi msaħħa. Inti ser tosserva li f'dan l-istat, inti tista 'tagħmel u jwettqu x-xogħol tiegħek ma' distakkament kbir, u mqiegħda ebda sforz, mingħajr ma jqiegħed ebda stat mentali negattiv jew taqlib. Tagħlim Ecstasy, ripetizzjoni tagħha stess definittivament hija għalik u għall-Dinja u l-abitanti kollha tagħha, l-aktar azzjonijiet b'saħħithom li jistgħu jeżistu, imma anki jekk inti inviżibbli għall-barra . U huwa wkoll xogħol tiegħek ankrar u żerriegħ tat Light li b'xi ironed-problemi, li, b'xi mod, li l-affarijiet, għal issa, jmorru aktar xkiel minn dak l-profeti kienet ħabbret.Ecstasy fl-azzjoni, huwa l-rieda tal-Light, li mhux se tiegħek stess. U r-rieda tad-Dawl huwa Intelligence, għaliex taf dak li tikseb, bħallikieku, b'xi mod, il Light kien sensi innifsu: kuxjenza attiva, koxjenza attiva. U minbarra, dawk minnkom li tirċievi dawn ir-rapporti u jgħixu, huma konxji sew li lil hinn burdata okkażjonali, mekkaniżmi ġenerali tal-ħajja tiegħek huma differenti. Dan jgħin biex jiġi stabbilit ruħek fil-distakkament li jippermetti li inti tara aktar ċar dwar il-ins u l-outs ta 'din id-dinja, bħall-bnedmin kollha li magħhom inti huma f'kuntatt, u tkun xi tkun dan il-kuntatt, anki huwa pjaċevoli jew mhux pjaċevoli, din iċ-ċarezza, din it-trasparenza, huwa daqs li kieku inti kienu jaraw u inkella li inti jipperċepixxu b'mod differenti dak li qed jiġri fil inti tixtieq dak jiġri madwarek, simili fuq il-pjaneta.Ecstasy Ħajja mhix nixxija, jew meditazzjoni. Ħajja mal-tqarbin jippermetti li jeleva dak li inti u jgħollu l-Dinja innifsu. Huwa f'dan is-sens li l-anzjani qallek li inti żżomm trankwillità. Huwa f'dan is-sens li aħna nistedinkom, aħna, Star, li jikkontempla l-effetti tal-Blue grazzja Coat, Ecstasy dikjarazzjonijiet tiegħek dwar il-ħajja tiegħek. Minħabba, ftakar: l-Intelligence tal-Light dejjem se jkun dak li huwa manifest, mingħajr reżistenza, bħala evidenza. Din l-evidenza imbagħad tittrasforma ħajja tiegħek u jittrasformaw aktar. U anki jekk inti ma għandekx sensi, minħabba l-istituzzjoni tiegħek fil-Preżenza infinita (fejn kultant tħoss irqad, torqod, ma jkunx hemm), int totalment hemmhekk. U huwa preċiżament il-preżenza tiegħek, sħiħa u kompluta, hawnhekk, anki fil dak li inti tista sejħa stasis jew ta 'rqad, li jaffettwa l-aktar importanti fil-ħajja tiegħek u l-etere tal-earth.Allura l-azzjoni ta 'Ecstasy hija kollha dwar inkoraġġanti, fil ħuti, l-istabbiliment tal-Komunjoni u l-fużjonijiet possibbli. Dawn communions u dawn l-amalgamazzjonijiet lil hinn biex turi li inti li aħna huma eqreb għalik u aħna jkollna eqreb kuljum ftit aktar, huwa li jintlaħaq sema fuq l-art u t-tmiem għall-illużjoni. Ladarba inti jkunu ftiehmu li ma jenfasizzaw moħħok, personalità, jew dak li jibqa 'dan, l-azzjoni tad-dawl se jkunu aktar u aktar urġenti, il-kuntatti fil-kanal tiegħek se tkun Marian, wisq, aktar aktar 'il quddiem u qawwija. Ecstasy huwa l-azzjoni l-aktar ġusta u pura ta 'dawl għall-umanità. Jekk inti taċċetta dak li ngħid jien, li ma jagħmilhiex twemmin, iżda sempliċement li jgħixu, forsi aktar faċilment, ikollok biex jgħixu, meta mqabbla ma 'Ecstasy, inti ser tingħata stampa ċara ta' l-effetti fuq ħajja tiegħek. Minħabba Ecstasy se tirriżulta lil hinn innifsu, fil-kors tal-ħajja ordinarja, fid sempliċi tagħha bħala l-kompiti l-aktar kumplessi. Il Ecstasy ser jikseb dan milja u l-ferħ li dan speċjali se timxi aktar profond u aktar u aktar kostanti. Ecstasy mhux meħtieġ li juru jew juru, għaliex huwa l-wiri tal-Light. Jien ngħid li ma jistax ikun, verament, Light mingħajr Samadhi, mingħajr paċi, mingħajr ecstasy tant akbar milli biss fil-mumenti meta inti tiddeċiedi. U minbarra, l-evidenza aħna ġabu xi wħud mill sorijiet tiegħi u lili nnifsi spjegaw, b'mod, li hekk kif ecstasy tkun stabilizzata, isir saħansitra aktar faċli li tinkiseb informazzjoni, ma 'dan dinja, iżda Verità tad-Dawl. U ħadem Sister Hildegard Bingen DE, per eżempju. Allura naturalment, l-personalità, ma jistax u ma jistax jeżisti. Hu li għandu viżjoni esterna ma tistax dubju għat-tieni x'jiġri fuq il-pjani sottili tad-Dinja. Madankollu din l-azzjoni, kif għidt, huwa l-aktar importanti li inti possibbli li jintwerew.Ecstasy, barra minn hekk, ma jistgħux idumu, jestendu, kif inti probabilment ndunat li l-mument li l-moħħ ma ssirx, jew li m'intix ser ifittex spjegazzjoni ta 'dak li hija esperjenza. Ecstasy u fejn m'hemmx viżjoni, l-ebda perċezzjoni, ħlief li sensi jgħix Shantinilaya hija ċertament l-aktar ħaġa importanti għall-Dinja, għalik, kollha għall-aħwa subien u bniet tad-Dinja. Ecstasy Ħajja tagħti wkoll inti tgħix barra tal innifsu, sens aktar preċiża ta 'x'inhu l-ordni tad-dawl jew le. M'għandhomx ikunu tiġġudika ħadd iżda preċiżament minħabba, li ecstasy ħajja twila, inti taf perfettament li Ecstasy jiġri fis-skiet, f'oqsma fejn ma jkunx hemm kliem, fejn hemm ebda se, fejn ma jkunx hemm interazzjoni mal-ħuti li, huma stess, ma hemm.Ecstasy huwa xogħol, ħidma importanti fid-dinja, minħabba li jispiċċa bħala dak kollu li hu effimeru ta 'natura umana, mingħajr ma dan ikun ta' tnixxija. Ecstasy tbiddel il-oqsma ta 'interess, tbiddel viżjoni tiegħek, għajnejn tiegħek huwa tiffjorixxi, li jitrasformaw il-ġisem tiegħek, tbiddel relazzjoni tiegħek għad-dawl, u dan huwa notevoli, anke għalik. Ecstasy għalhekk mhuwiex il-proċess passiv li jistgħu jiġu immaġinati, jew huwa personalità totalment passiva u sett fil-mozzjoni kollu li huwa qawwi, eterna, mhumiex suġġetti għal żmien u l- ispazju. Dan huwa verament dak li huwa importanti. Mhuwiex tant li jkollhom viżjonijiet, li tiftakar passat, tkun xi tkun, mhuwiex osservata bħala l-dawl li huwa rifless, xi kultant wara l-għajnejn tiegħek. Hija ma tiddependix fuq kwalunkwe persuna umana għajr yourself. Ecstasy twassal inti eqreb lejn Ascension tiegħek, ix-xhud huwa l-mekkaniżmu ta 'stasis fejn il-ġisem tiegħek fil-fatt jidher li jisparixxu, fejn ħsibijiet m'għandhomx bżonn li jkun hemm biex jagħtuk l-sentiment ta' eżistenza, minħabba Ecstasy sirt jgħixu lil hinn mill-eżistenza filwaqt li hawn fuq din id-dinja.Ecstasy għandu qatt jitqies bħala nixxija fil-ħajja tiegħek bħala għarfien estern. Love hija ecstasy, bħala l Light. Xi ħaġa li qatt mhu se jafu l-personalità. Imbagħad naturalment, għal dawk li ma jgħixux u ma segwewx, b'xi mod jew ieħor, dak li għandna kkomunikata (jew lil hinn minn dak li għandna kkomunikat tieġ tagħhom ġenna), se jkun għal dawn aħwa ta 'dawn, diffikultà kbira, mingħajr ecstasy: huwa biex jemmnu li jkunu jafu l-barra ħafif, jafu l-liġijiet ta' din id-dinja toħloq kunċett ta ' mod, il-kunċett ta 'evoluzzjoni. U dan il-kunċett ta 'triq u l-evoluzzjoni se sfortunatament ssaħħaħ id-distanza bejn sensi ordinarja u ecstasy innifsu. Hemm anki l-possibbiltà li jżommu l-Light għexu taħt bushel, bħala forma ta 'proprjetà, li naturalment qatt mhu se jkun ecstasy, ecstasy għaliex, kif tafu, huwa it-trasparenza. Trasparenza u dan jista 'jinżamm, tkun l-attività tiegħek. Allura naturalment, dan ma jsirx, f'ħafna każijiet, iżda forma ta 'tagħlim fejn, Bħala ta' ecstasy, int verament isiru konxji ta 'dak li huwa fil-periklu.It-tweġiba, naturalment, se jiddependi fuq fejn int. Imma ftakar li l-Ecstasy se jtik tgħix Inkarnazzjoni tiegħek, mhux bħala separata u maqtugħa mill-dawl, imma attwalment u konkret konnessi. U l-ħajja li ġej se jinbidlu hekk ħafna akbar minn dak li kien mogħti lilek biex jgħixu individwalment. L-effetti ta Ecstasy jsiru, b'xi mod, aktar palpabbli, fuq l-art kif fil inti u madwar tixtieq. Imbagħad naturalment, l-personalità se jaħsbu Ecstasy se jgħin jimla, kif għidt, l-obbligi tiegħek, ikunu x'ikunu, iżda dan huwa falz. Delight fil ecstasy, ma tneħħix mill inti din id-dinja, mhux għall-mument, sakemm is-sejħa ta 'grupp Mary. Xogħol tiegħek huwa kruċjali, mhux l-ħidma li għalf inti, imma x-xogħol ta 'Ecstasy li għalf aħwa tiegħek u bniet tiegħek. Nru rieda personali u mingħajr il-ħtieġa jew xewqa li taġixxi.Jmorru joqogħdu fi Ecstasy u Trasparenza iżid-dawl ta 'madwarek. Inti ser tkun totalment trasformati. It-tliet fireplaces jarmu kontinwament, giving you togħma tal-Paċi u Joy fl-impjieg thankless aktar jista 'jkollok biex tlesti. U jekk, fil-ħajja tiegħek, affarijiet li xorta jidhru diffiċli li jieħdu (dan huwa hekk emozzjonali jew tal-familja, jew negozju jew kwalunkwe qasam ieħor), inti ser issib aktar u aktar faċilment, kif Ecstasy tiġi ffaċilitata aktar il-ħajja tiegħek. Of course, hemm mumenti meta d-dawl titlob inti estratt-dinja, jew billi l-irqad jew stasis innifsu, esperjenza u meqjusa bħala tali. Dawn il-mumenti, fil-fatt, I ma jaħbu dan, se jimmultiplikaw. Iżda huwa f'dawn iż-żminijiet, jekk nista 'ngħid li inti fjuwil Light, mhux biex jinżammu sikuri fil inti, iżda għall-tirritrażmetti, se ebda, u li jmorru sabiex jgħumu-Dinja, tiegħek qraba u l-aħwa subien u bniet tad-Dinja, f'dan is-sens. Ecstasy hija xejn irtirar mill-dinja. Ecstasy hija xejn n-negazzjoni tad-dinja imma verament huwa l-spiritualization tad-dinja tal-materja. Hawn hu l-Ascension, mhuwiex xi mkien ieħor. Ebda għarfien intellettwali mhux se jkunu ta 'kwalunkwe għajnuna għall-Ascension. Inti tista 'tgawdi (bħal talb, bħal meditazzjoni bħala teknika) huwa intiż, finalment, biex iġibu inti qrib u esperjenza dak I biss qal. Tinsa lilu nnifsu fil ecstasy huwa li jsibu l-imħabba fil-mod mhux lokalizzat, isibu paċi u radiate dan paċi, l-ebda xewqa personali. Just f'dan tgawdija partikolari ta 'ecstasy meta dik manifesti, lil hinn minn kull perċezzjoni, huwa l-grazzja fi Sensi. Dan se jsir aktar evidenti, aktar u aktar ovvju hekk kif inti taċċetta, hekk kif inti jilqgħu l-mewġa ta 'ecstasy. Hija tista 'tidher (u jidhru aktar faċilment) kif ukoll l-azzjoni tal-mewġa tal-Ħajja li Canal Marian u Blue Coat grazzja, mill-Nar tal-Qalb. Ftakar, f'dawk il-mumenti meta jidher li jaqgħu fuqek, hija sejħa ta 'l-Dawl u l-Sejħa tal-Light se jsiru aktar urġenti. Iżda ċ-ċaħda tad-dawl, ukoll, se jsiru aktar importanti, minħabba li hemm ħafna ħuti ippakkjati u ifformattjat mill-vjaġġ spiritwali tagħhom, li tpoġġi l-bidu mill-proċess innifsu, distanza bejniethom u l-ecstasy.Ecstasy hija indipendenti minn kull għarfien, l-ebda studju: din tirriżulta mill-abbandun tal-Light u l-abbandun ta 'Self. Minħabba li l-dawl huwa essenza tagħna komuni, l-għaqda komuni tagħna, u assoluta komuni tagħna, jista m'għadhomx jeżistu, gradwalment jew f'daqqa, sens ta 'kompetizzjoni għal dawk li jgħixu ecstasy, sens ta' ġerarkija, jew kondotta out organizzazzjoni. Light jagħmel inti tiskopri l-ecstasy, spontanjetà u ħeffa li mhijiex ħarba iżda ħeffa tal-ħajja fejn m'hemmx lok għal ċans, fejn hemm aktar spazju għat-tbatija jew reżistenza. Joy għalhekk se jsir inti aktar aċċessibbli u Paċi aktar evidenti. Huwa din il-kapaċità ta 'Light, matul dak iż-żmien, li, litteralment, għal bidla polarità attwalment isir fil-Dinja, inti tagħmel wisq, inti wkoll jibdlu l-polarità. Jiġifieri li anki jekk l-attivitajiet kollha jitkomplew bħal qabel, inti tara aktar u aktar inti tirrealizza l-istess mod.Kif Sister MA qallek (ed: Ananda Mayi Ma), se tara aktar u aktar ċar, fil inti u madwar inti, dak li huwa biża 'u dak li huwa l-imħabba, mhux bħala sentenza esterni (relatati ma dak li tista 'tara mal-għajnejn tiegħek jew tisma bil-kliem li huma mitkellma) iżda aktar direttament mill Qalb lill-Qalb. U dan ser jirriżulta, barra minn hekk, mit-tisħiħ ta 'Tiegħu nħass fil-widna. Dan kollu se jidhru lilek bħala aktar u aktar evidenti. Għal darb'oħra, għalkemm hemm żminijiet meta eżatt qabel dan il-kors, il-personalità jista 'biss wonder u l-brejk. U huwa f'dawn il-mumenti li għandek bżonn biex jerġgħu jingħaqdu biex ecstasy tiegħek stess. U ftakar li Ecstasy taffettwa l-art kollha, ħafna aktar minn dak li inti tista 'tagħmel bil-kliem jew azzjoni. Ecstasy huwa aktar importanti minn azzjoni esterna, għaliex huwa l-akbar. Sejħa tad-Dawl se jgħidlek li jesperjenzaw il-grazzja u billi jgħixu mal-kontradizzjonijiet tal-personalità li jistgħu jidhru insormontabbli jisparixxu minnhom infushom, ma ssejjaħ għal ebda azzjoni oħra min-naħa tiegħek. Hemm grazzja, mhuwiex xi mkien ieħor. Grace ma tiddependix fuq inti, li jiddependi fuq l-azzjoni ta 'dawl fil inti mill-mument li inti merħba. Ħajja kollu tiegħek se jkun aktar faċli, anki jekk il-mumenti ta 'stasis jista' jidher diffiċli li jiġi rrikonċiljat mal-ħajja preċiżament ordinarja. Ladarba l-aġġustamenti u l-ibbilanċjar isir, inti ser issib li tagħmel xejn. Vitalità tiegħek se jkun profondament differenti, il-ħtiġijiet fiżjoloġiċi tiegħek jinbidlu wkoll. Allura inti tista 'imbagħad kejjel l-mod reali li tipproduċi fil inti u bl-istess mod fid-Dinja.Archangel Mikael talab lilek għall-solstizju u l-ekwinozju, biex jiltaqgħu flimkien, fis-skiet, fil ecstasy, mingħajr Intenzjoni (Nota editorjali: ara diskors tiegħu fuq Awissu 18 fil-"messaġġ biex tinqara" fejn tevoka l-intervent li jmiss 22 ta 'Settembru 2012). Il-Intelligence tal Light se jkun daqstant faċli, u fuq l-umanità, li jġibu xorta aktar rilaxx finali tagħha. Imbagħad naturalment, il-wieħed li jarah b'personalità tiegħu ma tistax tara nixxija, ċaħda ta 'ħajja, minħabba li l-għan tal-personalità huwa li tinżamm u jemmnu li sempliċiment tqegħid l- dawl fejn m'hemmx wieħed, l-affarijiet se tkun aktar komda f'din id-dinja. Iżda l-għan mhuwiex li jkun sbieħ fuq din id-dinja. L-għan huwa sabiex jirrestawra l-verità, biex jirrestawraw il-renju ta 'dawl, mhux imagining jew li tassumi (kuntrarjament għal dak li ħafna ħuti jemmnu) li l-dawl se jbiddel kollox u li l-ħajja se tkompli.Kull min jgħix Ecstasy, aktar faċilment jirrealizzaw li l-ħajja vera mhix hawn. Kif inti ingħad fi bnadi oħra li kellhom esperjenzi tal-mewt (mingħajr ma jkunu mystical) mewt, huwa hawnhekk. U anki jekk il-viżjoni ta 'l-personalità tendenza li tagħmel inti temmen li dan kollu jista' jinbidel, huwa biss l-biża tal-personalità ta 'mewt tagħha stess, li huwa espress. Kull min ma komplietx il-Shore oħra, kif għidt Brother K jistgħu jifhmu xejn u ma tistax taċċetta xejn ta 'ecstasy. U għalhekk, dan brother u sister dan li ma jkunux jistgħu jgħixu li xejn hija rreġistrata fil-biża. U kif għidt Sister MA Ananda, hemm biża 'jew imħabba, il-bqija hija, b'xi mod, li okkupazzjonijiet u distrazzjonijiet. Allura, tkun xi tkun inti tgħid moħħok, ego tiegħek, se jgħidlek li huwa inutli, se jgħidlek li hemm ħafna aktar affarijiet li jagħmlu up kmiem tiegħu. Huwa se jgħidlek li inti laħam m'għadhomx, inti ma jistgħux ilaħħqu mar-responsabbiltajiet. Iżda fejn hija r-responsabbiltà tiegħek? Huwa fir-rigward ta din id-dinja, jew hi f'relazzjoni mal-Light? Huwa wieħed jew l-ieħor, wisq. Il-Magħmudija ta 'Nar Heavenly, il-Fire' l-Ispirtu s-Santu, biss nuruk dak. Għalhekk m'hemm l-ebda għażla aħjar milli jaċċetta l-appell ta 'Light, minn tkun mgħarrqa, mhux fit-titjira iżda fil-milja ta' dawl. Kollox jieħu tqiegħed lilha nfisha. Hekk li għadhiex reġistrata fil-personalità, ma imħallef, għaliex se jgħidlek li tieħu up kmiem tiegħu, huwa għandu jaġixxi b'mod konkret. Iżda m'hemm xejn aktar konkreta mill-azzjoni ta 'ecstasy. Dan kollu jiddependi, għal darb'oħra, ta 'fejn inti tfittex, u fejn huwa sensi tiegħek. Ecstasy sirt saħansitra jikbru dawl, jikbru fil-paċi, serenità jikbru ladarba l-ewwel mumenti ta 'dubju u interrogazzjoni passat. Inti ma tistax tikkontesta l-effetti ta 'ecstasy, kif ukoll fuq il-korp innifsu fl-aspetti kollha tal-ħajja tiegħek fuq dan Dinja.L-unità ma jwaqqafx azzjoni fil-duwalità tal-personalità, iżda tittraxxendi dan. Hija tagħmel inti kuntenti kollox biex jagħmlu minn kollox sabiex jinkiseb. Hija tista 'wkoll tieħdok għall-Verità, li hija assoluta. Il-veritajiet jisparixxu: l-veritajiet dwar dak li huwa temporanju, effimeru, u li ma aħħar. Ecstasy postijiet li fil eternity, dritt hawn, fil-ċertezza u l Joy u kompletament bidliet l-etere tal-earth. Of course, nixtieq ngħid ukoll li dawk li ma jgħixux, ma jistgħux ikunu jafu, ma jistgħux jemmnu dan. Jew biss fil-ħajja, mhuwiex twemmin jew l-għarfien, huwa stat fejn Joy u imħabba huma kullimkien. Tkun xi tkun l-personalità tista 'tgħid ikun x'ikun l-ħarsa għajnejn separata jgħid, hemm wara din il-Paċi u Joy dan. L-emozzjonijiet inti tħalli l-moħħ jisparixxu. Imbagħad naturalment, dawk li bdew jgħixu dan jista wonder kif huma ser ikunu jistgħu jagħmlu kalkoli, jagħmlu operazzjonijiet tiegħek fil-banek, shopping, jippreparaw ikliet. Imma dan mhux veru, huwa biss perjodu temporanju u interim. Inti dejjem toħroġ akbar, isbaħ, aktar loving. Biss l-ego jistgħux jemmnu l-oppost. Il-Intelligence tal Light mhijiex kelma vojta u se tara aktar fil inti, għaliex, kif xi stilla u xi Veterani qallek bżonnijiet kollha bidla. Dak dehret vitali, qabel taħt l-influwenza ta 'ecstasy, tisparixxi, bħallikieku mill magic fil-ħajja tiegħek. Huwa l-istess biża 'li jistgħu jiqbgħu, peress ma jistax ikun hemm biża' jew imħabba. U jekk il-Rapture huwa, imħabba hemm. U għalhekk il-biża 'hija marret, jew inqas.Tweġiba-Sejħa tad-dawl meta jolqot inti individwalment. M'għandekx procrastinate, ma jpoġġux kwalunkwe ħin ieħor, għaliex inti qatt ma tkun taf meta inti réappellera Light. Huwa f'dawn il-mumenti li irrid ngħidilkom: "Dak li huwa importanti? ". Dak li huwa importanti u kruċjali għalik għall-Dinja? Huwa dak li hi li jaslu għal ċertu żmien f'ċertu post jew huwa dak li hu, per eżempju, jippruvaw akkost ta 'kollox biex jagħmlu ikla dak iż-żmien, li jobdu r-regoli, limitazzjonijiet għal oqfsa li inti, ħafna mill-ħin, tistabbilixxi ruħek, jew huwa dak li huwa Libertà? Light iċempillek biex jiksbu libertà tiegħek u awtonomija. Dan mhux proċess jew egotistical jew narcissistic, iżda dan huwa s-servizz veru-Dawl. Mhuwiex fil-bonds. Id-dawl servizz mhuwiex dak li jikkonforma ma 'għan li inti għandek stabbiliti għalik innifsek, minħabba li l-għan biss li inti issa jridu jimlew, issa, hija din meta l-dawl hija tranquility. Huwa sa inti, bħal dejjem, biex tiddeċiedi jekk dan huwa verità tiegħek jew le. Dan kollu qed isir issa, għaliex dan huwa t-tħejjija għal ascension kollettiv tal-umanità. Mikael kif inti qal "l-sinjali ta 'ġenna u Dinja issir aktar evidenti." Imbagħad naturalment, dawk li jirrifjutaw li jgħixu din Umanità xokk (minħabba li hu wieħed), se jkun fil-ċaħda. Kull min ma tridx tara, u ma tridx tara, ma imħallef, għaliex anki jekk tidher li hija kkonfermata fil-personalità tiegħu, din il-konsolidazzjoni huwa biss il-biża ', il-biża tal-mewt tiegħu stess, tiegħu xoljiment. As I said, fil-personalità, il-ħajja għalik huwa hawn, iżda din il-ħajja mhix ħajja reali.Dawk kollha li marru, kif jgħidu, min-naħa l-oħra, inti xehdu hawn inti kienu maqful, maqful fil-korp, fil xi ħaġa li huwa tqil, fejn m'hemm l-ebda dawl u Fuq kollox, m'hemm l-ebda libertà. Libertà vera mhix ta 'din id-dinja, iżda inti għandek Liberazzjoni din id-dinja u li l-mezzi l-ekstasi, din tmur permezz sensi ieħor, stat ieħor, tabilħaqq, aktar u aktar, inti jidhru li jiksru d-drawwiet passat. U dan huwa fejn huwa se jgħidlek liema huwa l-iktar ħaġa importanti għalik? Il-Light u l-bqija, l-bqija? U se twieġeb ukoll għall din l-ekwazzjoni li din it-talba. Jekk inti tixtieq li jaqbdu l-dawl, sempliċiment sprinkle ħajja tiegħek bid-dawl, biex jaħbu l-biża ', l-dawl se jaħarbu. Jekk inti qagħditx għall-Dawl u l-imħabba se timla u imla-dinja. Din hija l-isfida li inti jkollok tgħix kollha, fi gradi differenti u fi żminijiet differenti. U inti wkoll issib li, irrispettivament mill-kaos tad-dinja, anki jekk inti fil disturbi żgħar, Love, Light se jkun ferm aktar qawwija milli l-inkonvenjenzi tad-dinja. Imma jkun għadu l-għażla tad-dawl, mhux bħala destinazzjoni ta 'għażla, mhux bħala destinazzjoni finali, imma pjuttost fil dak li għandu jiġi aċċettat jew irrifjutat li jiġu għexu permezz. Bħal dejjem, inti l-unika kaptan abbord din il-vettura fil-sensi tiegħek. Ma tisma lil xi ħadd, ma tisma dak li qal Light. Jekk hi tistaqsi biex tieqaf fit-tarf tat-triq, jagħmlu dan. Jekk hi jitlob li inti tpoġġi lilek għal żmien sodda, jagħmlu dan. M'hemm l-ebda obbligu li jieħdu l-Verità u l Light allura dan ifisser sempliċement li inti tixtieq li qed imbexxex bid-dawl u jkomplu l-ħajja regolari tiegħek, mingħajr ma jinbidel xejn, anki jekk inti talba u declaim Light . Inti qed jiffaċċjaw responsabbiltajiet tiegħek stess u hemm Umanità xokk. Qagħditx inti l-dawl, jew li huma inti fil-biża u ċ-ċaħda? Se jkun hemm ebda alternattiva u kulħadd huwa liberu li jgħixu dak li waslet għal din Dinja f'dan il-ħin. Iżda dejjem, kif qal MARIE MA (ed: Ananda Mayi Ma), inti tista 'esperjenza biża' u l-imħabba. Dan se jkun jew waħda jew l-oħra.Tinkwetax (kif kien qal u nirrepeti issa) għal dawk li, għal issa, ma jidhirx la tgħix u lanqas jiġu affettwati minn dan il-proċess. Jeħel mal esperjenza dak l Light inti titlob, konxju sew ta 'mira tiegħek. Veru Life se jidhru bħala m'intix din id-dinja, iżda sakemm inti ma tgħix, huwa inutli li jgħidlek. Simply parafrażi Bidi biex jirribatti din Instant diġà tipprovdi appoġġ lill-ftuħ tal-bieb għal eternity. Ħossok liberu li jgħixu aktar intensiv l Light, mingħajr restrizzjoni u mingħajr restrizzjoni, u speċjalment mingħajr biża. Inti għandek l-ebda alternattiva ħlief li jirreżistu jew jabbanduna inti, totalment, biex iżommu l-identità jew jaċċettaw jitilfu li l-identità, mhux għal xejn iżda għall-Full u l-milja. Dan jista 'effettivament tkun problema ftit għall-personalità, għaliex f'dan il-livell, hemm għażla kruċjali: Qawmien Qawmien jew le, aċċettazzjoni jew rifjut.Imbagħad naturalment, sa issa, kien faċli li ngħid li inti tfittex għall-dawl, li inti kienu fuq triq spiritwali, inti purifiiez dak li inti sejħa Karma, inti Evolve. Iżda l-dawl huwa li ma nbidilx. Imħabba mhijiex evoluzzjoni. Kif kien qal il-bieraħ, dan huwa transubstantiation: it-tranżizzjoni minn caterpillar li farfett. Il-caterpillar huwa effimeru, caterpillar, kif intqal, ma nafx l-farfett. Hemm f'dan il-livell, att ta 'abbandun li twassal. Allura aħna wkoll hemm, konxji li jiddependi fuq l-istorja personali tiegħek, biżgħat jista 'jkun aktar jew inqas hemm, aktar jew anqas intensa. Ftakar, fi żminijiet meta biża 'hija manifestat jew hekk fi żminijiet meta għandek dubju Essence tiegħek tad-Dawl, u l Light hija ferm lil hinn minn dan it-tip ta' interrogazzjoni, interrogazzjoni. Ċemplilna, aħna ser jgħinek fl dawn il-mumenti. Jekk is-sintomi jiżviluppaw fil-ġisem, jekk il-viżjonijiet jidhru, jekk avvenimenti jseħħu fil-ġisem jew fil-ġisem sottili tiegħek, tinkwetax fi żminijiet ta 'ecstasy u stasis, imorru lil hinn. Light jaf liema hi trid tagħmel. Tissaħħaħ dimostrazzjonijiet reżistenza tiegħek, jew uġigħ oħra. Self-abbandun u abbandun li l Light se tara malajr ħafna mill yourself, jekk tgħix, li l-uniċi affarijiet li jistgħu jipprevjenu inti milli jgħixu kien biża ', hemm ebda bażi oħra. Ecstasy għajxien, li jgħixu u jgħixu Shantinilaya l assoluta, inti tista 'tabilħaqq tara, għalik innifsek, fil-fatt, hija dejjem kienet hemm u biss maħsub proċessi, il-mekkaniżmi aderenza għal twemmin, diversa u varjata, inti milli jgħixu u jaraw lil hinn minn kull viżjoni. I stop here kliem tiegħi. Let me jibqgħu miegħek fis-skiet għal ftit mumenti mingħajr xewqa, mingħajr ma titlob, mingħajr lanqas biss isemmu Communion jew xi ħaġa oħra: biss tippreżenta ruħek, preżenti fil lkoll hawn.... Jaqsmu l-Gift ta 'Grace ...U tiftakar ukoll li l-pjaciri tal din id-dinja, huma min huma, ma jistax ikun effimeru. L-pjaċir tal-Mulej huwa dawl u eternity: huwa ħafna akbar mill-pjaċir ta 'xejn sodisfazzjon. Din hija ċertezza, il-mument li inti taċċetta dan, għaliex inti tgħix. Inti hawn għal. Nikkonkludi b'dawn il-kliem: dak kollu li jitwieled tal-laħam huwa jitħassru u trasmessi. Biss l-Ispirtu hu Mulej u Int fuq kollox Ispirtu. Priġunieri fil-laħam li madankollu trid iġġib, wisq, li mil-libertà tagħha. "I Gemma GALGANI I Love You. Inti me, kif I am għalik: Unità ta 'Love, fil-multipliċità ta' dehriet. Unità ta 'Light. Il-Joy ta 'Light. Ara inti ħin li jmiss. Ħalli jkun hemm Dawl Kamra tiegħek. Paċi jiġu miegħek, kull nifs. Ara inti hekk.



*****

 

SRI AUROBINDO


16 août 2012
 Je suis SRI AUROBINDO. Frères et Sœurs en humanité, dans l'Amour et dans la Grâce, il m'est demandé de venir exprimer un certain nombre d'éléments, visant à vous faire approcher de ce que peut représenter le vécu de l'Absolu, quant à l'intérieur et à l'extérieur.
Parler, en effet, d'intérieur et d'extérieur est, bien évidemment, possible, de par même la constitution de la vie sur cette Terre. Il y a ce qui est dedans, il y a ce qui est dehors, il y a ce qui est observable et perceptible, à l'extérieur, et il y a ce qui est vécu, en quelque sorte, à l'intérieur. Le vécu de l'Absolu, comme de l'Infinie Présence, va transformer cela. En effet, parler d'intérieur et d'extérieur, envisage, bien sûr, une notion de limite, de délimitation et de séparation entre ce qui est à l'intérieur et ce qui, par définition, est à l'extérieur. Les états de Présence et de Je Suis (réalisés, par exemple, par les Couronnes Radiantes du Cœur et de la tête, ou par l'Éveil de la kundalini) conduisent à expérimenter des états de non séparativité, des états où le cloisonnement tend à s'effacer. Permettant de vivre, en quelque sorte, ce qui est nommé le Soi (ou le Je Suis). Mais même au sein du Soi (ou de ce Je Suis), il existe toujours une limite, une séparation, entre ce qui est dedans et ce qui est dehors. Chaque conscience, chaque Frère et chaque Sœur, présent à la surface de cette planète, a donc un intérieur et un extérieur. La communication passe par l'extérieur, de l'un comme de l'autre, pour pouvoir résonner et impliquer un certain nombre de perceptions, au niveau de l'intérieur de chacun.
Ce qu'il advient au moment du vécu de l'Absolu est de tout autre nature. C'est qu'au fur et à mesure que cet Absolu est vécu, par nos Frères et Sœurs qui le vivent, il se traduit par la disparition pure et simple de cette notion d'intérieur et d'extérieur : la limite, la délimitation semble disparaître, et elle disparaît réellement. Ce que je vais exprimer fait suite à ce qui avait été exprimé, voilà peu de temps, par l'Étoile NO EYES (ndr : son intervention du 20 juillet 2012), concernant ce qui est Vu avec le Cœur, et ce qui peut être vu avec les yeux, avec la vision Éthérique. En effet, l'Absolu est caractérisé par cette notion de Transparence, Intérieure, où plus rien ne fait obstacle à la Lumière. Qui dit Transparence, comme par effet d'une vitre, donne à Voir de la même façon, sans aucune altération, ce qui est dedans comme ce qui est dehors. Celui qui est Absolu au sein d'une forme va développer, de manière rapide, sans le chercher, une perception nouvelle, qui n'est plus ni une communication, ni une Communion, ni une Fusion, ni une Dissolution, ni même une Délocalisation de la Conscience ou une Multi-localisation de la Conscience, mais bien quelque chose de nouveau, difficile à exprimer au sein de concepts et de mots, mais qui est la stricte réalité du vécu. Ce qui est perçu à l'extérieur est perçu, de la même façon, à l'intérieur. Ce qui est vu dans le ciel, est vu dans le Soi. Ce qui est entendu à l'extérieur, est entendu à l'intérieur. La délimitation entre l'intérieur et l'extérieur n'existe plus. Il y a donc une Transmutation qui se produit, à ce moment-là, qui réalise, pour l'Être qui le vit, une absence de limite, une absence de barrière, et l'accès à cet Absolu, dont rien ne peut être dit, mais dont il peut être rendu témoignage.
L'état Absolu s'accompagne donc de la disparition, par la Transparence, l'Humilité et la Simplicité, de toute notion d'intérieur et d'extérieur. Il n'existe plus de délimitation, de barrière, entre ce qui est dedans et ce qui est dehors. D'ailleurs, même l'expression de « dedans » et de « dehors » ne veut plus rien dire : dans la mesure où l'Absolu avec forme est touché (si je peux employer ce mot), est réalisé, cette notion de délimitation disparaît d'elle-même. C'est le principe même, d'ailleurs, de la Transparence, qui est en œuvre, à ce moment-là, et qui permet, à vos Frères et à vos Sœurs qui le vivent, de manifester l'ensemble, non pas de pouvoirs, même spirituels, mais bien plus, des capacités, tout simplement, à s'installer dans la non localisation, et dans ce qui a été nommé le non être. Il n'y a plus d'appartenance, il n'y a plus d'appropriation, à un corps, à une idée, à une fonction, à un intérieur ou à un extérieur. Il n'y a plus, en quelque sorte, de frontières. Cet état, qui est au-delà du Samadhi, correspond à ce qui a été nommé cet Absolu Ultime (ndr : voir notamment sur ce thème l'intervention d'ANAËL du 9 avril 2012), ou, si vous préférez, ce qui se rapproche de cette Demeure de Paix Suprême.
La conscience est un mécanisme d'extériorisation et de projection, quelle que soit cette conscience, qu'elle soit limitée par la personne, qu'elle soit limitée par les sens, ou qu'elle soit expansée au plus large qu'il soit possible (au travers du Corps d'Êtreté, de la Présence et du Je Suis, jusqu'à l'Infini ou Ultime Présence). Les expériences, que l'on peut qualifier de mystiques, vécues à ce moment-là, évoquent un sentiment de Dissolution, de Plénitude, un sentiment, où plus aucune barrière ne semble exister, dans la conscience comme dans la perception. Les Archanges et nous-mêmes, nous vous avons souvent affirmé que nous étions à l'Intérieur de vous, de la même façon que le Soleil, les Planètes, les Univers, et l'ensemble des Mondes, Créés et Incréés, est à l'Intérieur de vous. Dans l'Absolu, n'ayant plus de localisation au sein d'une individualité, d'une personnalité, d'une conscience limitée ou illimitée, l'installation au sein de cette Conscience au-delà de toute conscience, va faire, en quelque sorte, disparaître toute distinction possible entre l'intérieur et l'extérieur. De la même façon que l'Absolu n'est pas ce corps, que celui qui vit dans l'Absolu n'est pas ce mental, ni cette personne, ni cet individu, de la même façon, la Délocalisation Ultime de la Conscience se traduit, pour celui qui le vit, comme un sentiment indicible (bien au-delà de tout sentiment humain) de ne plus être séparé de quoi que ce soit, de ne plus être enfermé dans quoi que ce soit, n'étant plus localisé au sein d'une forme, au sein de quelque chose qui est appelé éphémère.
L'installation et le vécu de l'Absolu, va donc faire disparaître toute barrière et toute distance. Donnant, en quelque sorte, accès à la possibilité de passer d'un état à un autre, sans aucune difficulté, de manière évidente, comme si, enfin, l'Être qui le vit retrouvait ce qu'il avait toujours Été, avant la séparation, avant l'incarnation, et avant même l'Êtreté, avant même ce qui est nommé l'Origine Stellaire. Ceci est difficilement appréhendable par des mots et, encore plus, assimilable au travers de concepts. L'expérience du Samadhi et ses différents stades, au sein de la conscience Turiya, peut représenter, en quelque sorte, une approche de cette Dissolution de l'intérieur et de l'extérieur. Vient un moment, lors de l'établissement, au-delà de tout état temporaire, de l'Absolu, où se manifeste quelque chose de nouveau, où ne peut plus exister la moindre distance entre un point et un autre. Exprimé tel que vous l'a exprimé BIDI, cela donne : le Centre, présent en tout point (ndr : voir l'intervention BIDI-2 du 13 juillet 2012). Il n'y a plus d'attachement réel à une forme, à un concept, à une idée, à un Monde ou à une Dimension. Cela ne peut être réalisé qu'au travers, comme je l'ai dit, de la Transparence, dont les outils les plus importants sont l'Humilité, la Simplicité, et l'Intégrité. Cette Intégrité, dont je parle, n'a rien à voir avec des règles morales ou sociales, manifestées par une quelconque personnalité, mais est bien l'Intégrité, au-delà de l'Unité, conduisant à, et permettant à l'Absolu d'Être, à chaque instant.
Cette disparition de limite ou de frontière, entre l'intérieur et l'extérieur, fait justement partie de cette Dissolution Ultime. Amenant la conscience à ne plus être tributaire, justement, d'un quelconque attribut, d'une quelconque fonction, ou d'une quelconque circonstance, intérieure comme extérieure. Il n'y a donc pas, à proprement parler, de disparition de l'intérieur, de la même façon qu'il n'y a pas, à proprement parler, de disparition du monde (en tout cas, tant que la conscience y est présente). Il y a, simplement, la possibilité d'être, à la fois, l'ensemble du Créé comme de l'Incréé. Cette absence de barrière ou de limite crée donc la vraie Liberté, ainsi que vous l'avait exprimé FRÈRE K, comme étant l'Autonomie et la Liberté. Il ne peut exister d'Autonomie réelle tant que persiste la moindre distance, la moindre séparation, entre ce qui est perçu et vécu comme intérieur, et entre ce qui est perçu et vécu comme extérieur. Il ne peut exister ni opposition, ni assimilation, ou comparaison, entre l'intérieur et l'extérieur, puisque ceux-ci font partie, à ce moment-là, de la même réalité, du même vécu. NO EYES avait exprimé cela, par rapport à la Vision du Cœur, ou Vision Réelle, qui se fait sans les yeux. De la même façon, la disparition d'une conscience identifiée et localisée, va conduire à faire disparaître toute notion d'intérieur et d'extérieur. Bien sûr, le fonctionnement physiologique de ce corps est à l'intérieur de ce corps. Mais la Conscience, elle, ne peut plus être attribuée à ce corps, ou à n'importe quel autre corps, puisque cette Conscience a la particularité de ne plus être tributaire d'une quelconque forme, d'une quelconque limite, d'un quelconque enfermement, ou d'une quelconque barrière.
C'est justement dans cet état que la réalité et le vécu de ce que nous vous avions dit, à savoir que nous étions à l'Intérieur de vous, se fait réellement jour. À ce moment-là, vous vivez que l'ensemble des manifestations de la Vie et des Dimensions se situent partout, et, aussi bien à l'Intérieur de vous qu'à l'intérieur de toute chose, puisque, justement, cette notion d'intérieur n'existe plus. Ainsi donc, le vécu de l'Absolu va, en ce qui concerne ces notions de limite et de délimitation, faire disparaître toute séparation. Ainsi, celui qui est établi en Absolu n'est plus, ni ce corps, ni aucun autre corps. Il ne peut plus être affecté à un temps et à un espace donné. Il n'existe donc plus de localisation réelle à la Conscience, comme au vécu, donnant alors la possibilité, à celui qui est Absolu, sur ce monde, de vivre au-delà de toute limite et de toute contingence, liée au corps, liée à l'environnement. Ne se pose plus, alors, le problème de ce qui est appelé la communication. Ne se pose plus, alors, le problème de ce qui est appelé la persuasion, le besoin de démontrer, de convaincre, de séduire, d'attirer ou de repousser. Ceci est directement relié à ce qui avait été exprimé sur les notions de Transparence, voilà quelque temps (ndr : voir en particulier sur ce thème l'intervention de FRÈRE K du 7 juin 2012).
Voilà un peu plus de deux mois, je vous avais expliqué ce qui pouvait résulter des contacts avec les autres Dimensions (ndr : son intervention du 21 mai 2012). Nombre d'entre vous ont pu expérimenter l'approche, dans le Canal Marial, d'une Étoile, d'un Ancien ou d'un Archange, voire de plusieurs. Cela a abouti, pour nombre d'entre vous, à être appelé, par le Canal Marial, par MARIE ou par une autre Étoile, par votre prénom. Ces expériences ne visent pas à vivre quelque chose, simplement, d'expérientiel, mais visent, réellement, à établir, en vous, la Transparence. C'est-à-dire la disparition même de toute communication, le vécu direct de la Vibration, de la non séparativité entre vous et MARIE, entre vous et un Archange, entre vous et un Ancien. Les marqueurs dont je vous avais parlé et, en particulier, les tonalités précises se modifiant au sein des oreilles, ont été, en quelque sorte, pour vous, un garde-fou de vos expériences. Au travers de ces expériences (pour ceux qui les ont vécues), vous avez pu constater, à un moment donné, la disparition totale de tout sens d'identité, de tout sens d'identification, à quoi que ce soit. Pour beaucoup d'entre vous, cela s'est traduit par un sentiment de disparition totale de la Conscience, que cela soit en méditation, que cela soit en Alignement. Ceci fait, effectivement, partie du processus devant vous mener à la Libération totale, c'est à dire à la non possession d'un corps, d'un mental, ou de quoi que ce soit appartenant à quelque Dimension que ce soit.
La préparation qui est en cours vise, donc, à vous faire vivre ces états particuliers, où n'existe plus ni conscience, ni mental, ni corps. Que ces expériences, que vous vivez, durent une minute comme plusieurs heures, n'a aucune espèce d'importance. L'important, ainsi que vous le constatez, est la répétition de ces expériences. Parce que la répétition de ces expériences vous conduira, à un moment précis, à vous établir au-delà des expériences, dans cet état de Transparence Totale, où rien n'existe à l'intérieur, sans exister, de la même façon, à l'extérieur, et réciproquement. Ici, se situe la Demeure de Paix Suprême. Ici, se situe l'absence de distinction entre le sujet et l'objet. Ici, se situe la perception, à un moment donné, Claire et Consciente, qu'il existe quelque chose qui existe au-delà de l'existence, la présence de quelque chose, qui est là, au-delà du sens d'une identité, au-delà du sens d'une localisation dans le temps et dans l'espace. Ce qui peut sembler, dans un premier temps, déroutant, parce que la Conscience ne peut connaître cela en elle-même, et qui peut donc vous faire interroger sur le sens de ces absences, qui sont, réellement, la vraie Présence, sont les moyens qui vont vous permettre (à travers la Fusion des Éthers, réalisée, en vous, par le Manteau Bleu de la Grâce) de vous rapprocher toujours plus. Et de vous mettre, en quelque sorte, en syntonie avec ce qui est censé se dérouler dans vos cieux, sur la Terre, et en vous.
À un moment donné, une fois passé le premier Choc de l'Humanité, qui sera, pour ceux d'entre vous qui vivent tout cela, extrêmement limité dans le temps, vous pourrez alors vous installer dans ce que vous nommez, pour l'instant, absence ou stase. Qui n'est, en fait, que le réveil de votre Conscience dite Illimitée, ou encore de l'Absolu, au-delà de toute forme, qui est (je vous le rappelle) notre Essence commune. Une fois les premières expériences vécues (à travers les Communions, les Fusions et les Dissolutions, vécues avec les autres Dimensions), vous vous apercevrez que ces Présences ne sont pas seulement dans le Canal Marial, mais sont aussi, très exactement, les mêmes à l'intérieur de vous. Cet intérieur ne pouvant pas être défini comme le cœur, ou un autre endroit, mais correspond, réellement, à ce que vous pourriez appeler votre intimité. Au-delà de votre intimité, c'est à dire ce qui ne peut être vu par l'extérieur, et qui vous appartient en propre, se déroulera un processus appelé la non appartenance, qui vous amènera à vivre, par l'intermédiaire de la non localisation, cet Absolu (ce que vous pouvez nommer, pour l'instant, stase ou absence), comme votre état naturel, comme ce que vous avez perdu, ou apparemment perdu, jusqu'à présent.
Même si vous ne l'avez pas identifié, ni expérimenté, l'ensemble de toutes les quêtes, de tous les Frères et Sœurs incarnés (qu'elle qu'en soit la manifestation et l'expression), n'est que le reflet de cette quête ultime. Cette quête ultime, dans les moments de Communion, dans les moments de Fusion/Dissolution, dans les moments d'absence ou de stase, va vous amener à percevoir (au-delà des perceptions habituelles) la disparition de ce corps, la disparition de ce mental, la disparition de votre identité. Et vous allez, à ce moment-là, constater qu'il y a quelque chose qui a toujours été là. Il y a donc un Observateur, invisible, au-delà du témoin. En touchant cet état, vous allez être Libéré, Libre et Autonome, en totalité. Aucune illusion, aucun corps, aucune souffrance, aucune limite imposée par ce monde ne pourra vous toucher ou vous affecter. Ici se situe la Libération Finale.
Ainsi donc, durant cette période qui se déroule, comme cela vous a été spécifié, dans son accélération, par MARIE elle-même (ndr : son intervention du 15 août 2012), ce que vous êtes appelés à vivre ne doit pas, ni vous faire rechercher un sens, ni vous faire rechercher une interprétation, mais simplement, d'être immergé dans ce que vous propose cette absence ou cette stase. L'important n'est pas la signification, l'important n'est pas le sens ou l'explication de ce qui est vécu, mais bien, de déboucher et de découler sur ce que vous Êtes, en Vérité, dans l'Absolu, au-delà de toute forme, au-delà de toute localisation, dans tout temps, dans toute Dimension et dans tout Espace. Les mécanismes vécus actuellement, pour beaucoup d'entre vous, conduisent très exactement à cela. L'approche de la Présence, l'approche du Je Suis, réalisée au travers des mécanismes Vibratoires (puisque la Conscience est Vibration), n'avait qu'un seul but : vous faire accepter l'éventualité de l'Absolu. Aujourd'hui, de plus en plus, parmi vous, se rapprochent de cela. Au travers de l'Ultime Présence (ou Infinie Présence) se réalisent, en vous, des moments expérientiels, qui vont, à un moment donné, vous établir au-delà du Choc de l'Humanité, au-delà de toute interrogation, de tout questionnement, de tout sens, de toute signification, vous établir dans ce que vous Êtes, avant que cette illusion, au sein de ce monde, n'apparaisse. Telle est l'action, à la fois, du Supramental, de l'Onde de Vie, de la Fusion des Éthers, du Manteau Bleu de la Grâce, ayant œuvré au sein des Portes KI-RIS-TI et OD, vous permettant, aujourd'hui, de ne plus vous interroger, si cela est possible, sur ce qui est vécu.
Bien évidemment, lors des premières expériences, le mental va chercher à comprendre, soit au moment même de l'expérience, soit, le plus souvent, après, à donner un sens, à donner une explication. Mais très vite, si vous acceptez de ne pas vous arrêter à ce sens ou à cette explication, vous allez vous apercevoir que ces moments d'absence, ces moments de stase, ces moments de disparition de la conscience, vont se traduire, à votre retour, par une plus grande perception de vous-même, une plus grande Transparence, et surtout, une modification totale de vos rythmes physiologiques, quels qu'ils soient. Il vous sera, à ce moment-là, extrêmement facile de vous rendre compte des effets obtenus par cet état de stase, ou d'Absolu (que vous pourriez, encore aujourd'hui, appeler absence). Dans tous les secteurs de votre corps, dans tous les secteurs de votre vie, vous constaterez que les choses ne sont plus jamais comme avant. Il y aura une espèce de prise de distance, qui n'est pas un détachement, ou un abandon de quoi que ce soit, mais à ce moment-là, vous serez pleinement Présent, si je peux dire, dedans comme dehors. La recherche de sens et de signification n'aura plus, pour vous, aucun sens. Vous serez établi, et vous le serez, à ce moment-là, de manière définitive et formelle, dans l'Absolu.
Ainsi donc, les expériences proposées, que cela soient celles dont je vous ai parlé, voilà presque deux mois (ndr : son intervention du 21 mai 2012), que cela soient celles que je vous annonce aujourd'hui, n'ont qu'un seul but : votre Liberté, votre Autonomie, votre Transparence, et vous établir dans l'Absolu que vous Êtes, de toute Éternité. Réalisant cela, vous saisirez, à ce moment-là, au-delà de toute notion mentale et intellectuelle, ce qu'Est l'Absolu, parce que vous le serez devenu. Vous ne pourrez être, en aucune manière, sujet à un questionnement par rapport à cela, parce que je vous rappelle que cela est votre nature, notre nature à tous, sans aucune exception. L'ensemble de ce qui doit se dérouler, à ce moment-là, à l'intérieur de ce corps, comme à l'extérieur, au sens le plus large (c'est-à-dire votre environnement, aussi bien personnel que votre environnement géophysique), ne pourra plus, en aucune manière, affecter, en quoi que ce soit, la stabilité : ce Centre, qui est présent en tout centre, et qui n'a jamais bougé, sera alors devenu, pour vous, votre Réalité. À ce moment-là, il vous sera extrêmement aisé de saisir le sens, les explications, les tenants et les aboutissants de ce que vous vivez, à ce moment-là. La disparition de la limite entre l'intérieur et l'extérieur deviendra, pour vous, votre véritable nature. La perte, même, de tout sens d'identification à une personne, vous apparaîtra comme une évidence, que je qualifierais de suprême. À ce moment-là, la Demeure de Paix Suprême sera établie, de manière définitive, en ce que vous Êtes.
Ainsi donc, l'ensemble de ce qui a été conduit, par vous, par les Archanges, par les Anciens et par les Étoiles (réunis en Conclave, dorénavant, et depuis déjà plusieurs mois), n'a eu que pour objet de faciliter vos Retrouvailles avec vous-même, au-delà de tout éphémère. Ainsi donc, les moments d'absence ou de stase, où vous semblez ne plus participer à votre propre vie, ne doivent être ni craints, ni rejetés, parce qu'ils sont (de la même façon que les contacts avec les Étoiles, ou les Anciens, ou les Archanges), un moyen de vous rapprocher de votre Absolue Essence. C'est dans cette Transparence, en acceptant l'Humilité et la Simplicité de ne pas avoir à expliquer, de ne pas avoir à comprendre, de ne pas avoir à intellectualiser, que s'établira, pour vous, au mieux, ce que j'ai nommé, voilà presque deux ans, le Choc de l'Humanité (ndr : dans son intervention du 17 octobre 2010). Vous ne serez aucunement concernés par le Choc de l'Humanité, dès l'instant où vous saisirez qu'il n'y a ni extérieur, ni intérieur. Et ce n'est que dès l'instant où les projections de la Conscience, comme du mental (à travers une recherche de sens, à travers une recherche d'explication, à travers une recherche de corrélation), auront disparu, que vous serez à même de pénétrer votre Demeure d'Éternité.
Ceci est un mécanisme naturel. Les seules résistances, et les seules forces visant à vous opposer, viennent uniquement de ce que vous n'Êtes pas, au sein de l'Absolu, et de ce que vous êtes, au sein de l'éphémère. Un certain nombre d'éléments vous ont été donnés, concernant les peurs et les attachements, quels qu'ils soient. Concernant leur description, mais aussi la possibilité d'œuvrer sur eux, non pas à partir de la personnalité, mais bien à partir de la Vibration, au-delà de tout mental, au-delà de tout intellect et de toute conceptualisation (ndr : voir en particulier, dans la rubrique « Protocoles à pratiquer » de notre site, les protocoles « Attachement archétypiel de la personnalité à elle-même » et « Libération des Attachements Collectifs »). Pour beaucoup d'entre vous, cela va devenir de plus en plus aisé, non pas à comprendre, mais bien à vivre. Dès l'instant où vous acceptez, de la même manière que vous avez accepté les Présences au sein de votre Canal Marial, où vous aurez accepté, de la même façon, vos absences (ce que vous nommez ainsi, ces Dissolutions, où il n'y a plus de sens de corps, où il n'y a plus le sens d'une identité, où il n'y a plus de mental), ces expériences gagneront en intensité, en longueur, pour les mois qu'il vous reste ici. De votre capacité à vivre ces états, de vos capacités à rester installé dans l'Humilité et dans la Simplicité, découlera, tout naturellement, votre Autonomisation, votre Libération, et l'Absolu. Il n'y a rien à chercher, comme le disait BIDI. Il y a juste à changer de regard, et la meilleure façon de changer de regard est d'accepter ces processus. Se situant ni dedans, ni dehors, mais qui agissent directement sur la Source de la Conscience, c'est-à-dire ce que vous Êtes.
Les résultats et les transformations qui en découleront, dans votre vie, seront telles qu'aucun doute ne pourra effleurer votre Conscience ou effleurer votre esprit. La Transparence deviendra, alors, pour vous, votre nature. C'est à ce moment-là que vous serez installé, totalement, dans l'appellation, qui vous a été donnée, de Libérateur. Le Libérateur n'est pas celui qui vient les armes à la main. Le Libérateur est celui qui dépose les armes, dont le seul objectif est de laisser ce qu'il croit Être, être traversé par la Lumière, en totalité, sans résistance, sans opposition, sans peur, sans attachement. Ceci découlera et impliquera pour vous, une plus grande facilité à vous installer dans votre nature véritable. L'influence de certains types de Rayonnements, bien au-delà de ce qui avait été appelé le Supramental, bien au-delà de la Libération du Noyau Cristallin de la Terre (appelée Onde de l'Éther, ou Onde de Vie), au-delà même de toute localisation au sein de l'une des Couronnes Radiantes ou de quelque point de ce corps, vous permettra, de manière extrêmement simple, de vivre cela, et de vous établir en cela.
Il existe un certain nombre d'éléments, à travers ce que vous pouvez utiliser, et je parle en particulier de ce corps, qui est un résonateur : je laisserai UN AMI s'exprimer, demain, sur l'utilité des différents yogas qu'il vous a communiqués, pour vous aider, durant cette période, à réaliser cet Absolu, cet Infinie Présence, cet Ultime Présence. Pour retrouver ce qui n'a jamais été perdu, ce qui n'a jamais disparu et qui a toujours été là. L'Abandon de la personnalité, l'Abandon à la Lumière, l'Abandon à toute identité, n'est pas une fuite, mais bien l'installation, dans l'Infini Présent, de la Conscience comme de la non conscience. C'est ceci qui se déroule au travers des différents types de Rayonnements, qui vous avait déjà été énoncé par notre Commandeur Ancien, reparti dans ses domaines d'élection, nommé ORIONIS. Ainsi que vous l'avait énoncé MARIE, hier, il vous avait donné, voilà quelques années, un certain nombre d'éléments qui, à cette époque, pouvaient ne pas vous apparaître comme clairs ou évidents. Mais si vous les relisez aujourd'hui, vous constaterez que c'est très exactement ce que vous êtes en train de vivre (ndr : voir les interventions d'ORIONIS de septembre 2005 à août 2009 - rubrique « messages à lire » de notre site). La Libération du Ciel, du Soleil et de la Terre, permet, effectivement, à des qualités Vibratoires particulières de Rayonnements (venant du Soleil Central de la Galaxie, Alcyone, et venant aussi de ce qui est nommé Hercobulus) de venir jusqu'à vous finaliser ce que je vous ai exprimé aujourd'hui.
Ce qui apparaîtra, en vous, apparaîtra dans vos cieux. Ce qui se passera, en vous, se passera dans vos cieux. Parce que c'est la même chose : ce n'est pas dans le ciel, à l'extérieur, ce n'est pas au dedans de vous, dans vos Vibrations, mais c'est exactement le même processus. Il n'y a pas de différence, il n'y a pas de distance, il n'y a pas de temps. Ces affirmations deviendront, pour vous, la Vérité de votre vécu, en dépassant et en transcendant ce Choc de l'Humanité.
Je ne m'étalerai pas plus avant. Certains Anciens vous exprimeront un certain nombre d'éléments, visant toujours, en quelque sorte, à favoriser cela. L'absence de limite, la disparition de toute délimitation, est l'Absolu. Elle vous fait passer d'une vision extérieure, ou Éthérique, à la vraie Vision du Cœur qui ne dépend d'aucun organe, et surtout, d'aucun sens, ni d'aucune extériorisation ou projection de la Conscience. C'est passer des différents Samadhi à l'Absolu. C'est passer de la dernière limite à l'absence de limite. C'est tout cela qui se déroule, en vous, et qui va se dérouler, en vous, dans les Temps qui sont dorénavant présents.
Je suis SRI AUROBINDO. Je vous propose de vivre quelques instants courts de Communion, au sein de ma Lumière Bleue, au sein de votre Présence. Je vous dis à très bientôt.
... Partage du Don de la grâce ...


Sri Aurobindo16 Awi 2012

 
I am Sri Aurobindo. Aħwa fl-umanità, fl-imħabba u l-grazzja, huwa talab li ġejjin u jesprimu għadd ta 'elementi, biex inti qrib għal dak li jista' jkun l-esperjenza ta 'l-assoluta, għall- ġewwa u barra.Nitkellmu, fil-fatt, ġewwa u barra huwa ovvjament possibbli, mill-istess kostituzzjoni tal-ħajja fuq dan Dinja. Hemm x'hemm fil hemm li l-hemmhekk huwa dak li huwa osservabbli u notevoli barra, u hemm dak li huwa esperjenza, b'xi mod, ġewwa. L-esperjenza ta 'l-assoluta, bħala l-Preżenza infinita, se tinbidel. Biex jitkellmu ta 'ġewwa u minn barra, jikkunsidraw, naturalment, il-kunċett ta' demarkazzjoni konfini u s-separazzjoni bejn dak li hu ġewwa u dak, b'definizzjoni, hu barra. Membri u I Am Preżenza (magħmula, per eżempju, il-Qalb Radiant u kuruni tar-ras, jew il-qawmien tal-kundalini) iwasslu lill-istati biex esperiment ma 'separateness ta' stati fejn il-partizzjoni tendenza li fade. Li jgħixu b'mod, li huwa msejjaħ il-Self (jew il-I Am). Iżda anke fi ħdan l-awto (jew li I Am), dejjem ikun hemm limitu, separazzjoni bejn dak li hu ġewwa u dak li huwa barra. Kull sensi, kull brother u sister kull, fuq il-wiċċ ta 'din il-pjaneta, sabiex ikollu ġewwa u barra. Il-Komunikazzjoni minn barra ta 'wieħed jew l-oħra, sabiex jinħassu u jinvolvu għadd ta' perċezzjonijiet, fil-ġewwa ta 'kull.X'jiġri meta l-esperjenza ta 'l-assoluta hija kompletament natura differenti. Huwa li safejn l-assoluta hija esperjenzati minn ħutna li jgħixu, jirriżulta fil-għajbien f'daqqa tal-kunċett ta 'ġewwa u ta' barra:-delimitazzjoni konfini jidher li jisparixxu, u dan fil-fatt tisparixxi. What I se ngħid huwa riżultat ta 'dak li kien esprima, dak iż-żmien qasir, il-Star NO EYES (ed: diskors tiegħu tal-20 ta'Lulju 2012), li fuqhom il-fehma hija l-Qalb, u dak li jista' jkun dehru mal-għajnejn, mal-viżjoni etheric. Tabilħaqq, l-assoluta hija kkaratterizzata mill-kunċett ta 'trasparenza, Indoor, fejn xejn tostakola l-dawl. Min jgħid Trasparenza, bħal effett tal-ħġieġ, tagħti Ara bl-istess mod, mingħajr ebda tibdil, li hu ġewwa u dak li huwa barra. Wieħed li huwa assoluta fil-forma waħda se tiżviluppa malajr, mingħajr ma jfittxu perċezzjoni ġdida, li la komunikazzjoni u lanqas Tqarbina jew Fużjoni jew xoljiment, jew saħansitra Rilokazzjoni ta 'koxjenza jew Multi-lokazzjoni ta' koxjenza, imma xi ħaġa ġdida, diffiċli biex jesprimu fi kliem u kunċetti, iżda li hija strettament realtà għex. Dak li jidher fuq barra hija pperċepita bl-istess mod ġewwa. Dak li jidher fis-sema, jidher fil-Self. X'inhu jinstema 'barra, issir jinstemgħu ġewwa. Id-distinzjoni bejn ġewwa u barra m'għadux jeżisti. Għalhekk hemm transmutazzjoni li sseħħ f'dan il-mument, li jagħmel għall-Li tkun li raw l-ebda limitu, in-nuqqas ta 'barriera, u aċċess għall-assoluta, xejn ma jista' jingħad , iżda tista 'tiġi jixhdu.Għalhekk l-istat assoluta hija akkumpanjata mill-għajbien minn Transparency, umiltà u s-sempliċità ta 'kwalunkwe kunċett ġewwa u barra. Ma jkunx hemm aktar konfini, barriera bejn dak li hu ġewwa u dak li huwa barra. Barra minn hekk, anki t-terminu "ġewwa" u "barra" ma jfisser xejn: sakemm l-assoluta huwa affettwat bi (jekk I jistgħu jużaw din il-kelma) huwa magħmul, il-kunċett ta 'konfini tisparixxi minnu stess. Dan huwa l-istess prinċipju, barra minn hekk, Trasparenza, li huwa implimentat f'dan il-ħin, u li tippermetti aħwa tiegħek u bniet tiegħek li jgħixu biex manifest il-sħiħ, ma poteri, anke spiritwali, iżda aktar kapaċità sempliċiment biex isolvu l-post mhux, u dan ma kienx li jiġi msemmi. Hemm aktar ta 'appartenenza, hemm aktar sjieda, korp, idea, funzjoni, interna jew esterna. Hemm aktar, b'xi fruntieri. Din il-kondizzjoni, li huwa lil hinn mill-Samadhi, huwa dak li ġie msejjaħ l-Ultimate assoluta (Nota editorjali: ara b'mod partikolari dwar is-suġġett tal-Anael intervent April 9, 2012), jew, jekk tippreferi, li toqrob din il-Kamra tal-Paċi Suprema.Sensi huwa mekkaniżmu ta 'esternalizzazzjoni u projezzjoni, tkun xi tkun li sensi, hija limitata mill-persuna, li hija limitata mill-sensi, jew hi mwessa' li l-usa 'huwa possibbli (permezz tal-korp ta 'essenza, u l-preżenza tal-I Am, l-Preżenza infinita jew Ultimate). L-esperimenti, li jistgħu jiġu deskritti bħala mystical, għexu f'dak il-ħin, jevokaw sens ta 'Xoljiment ta milja, sensazzjoni fejn mhux aktar ostaklu jidher li jeżistu sensi bħal fil-perċezzjoni. Archangels u lilna nfusna, aħna ta 'spiss iddikjarat li konna fil-Intern tal inti fl-istess mod bħall-Sun, il-pjaneti, l-univers, u Dinjiet kollha maħluqa u mhux maħluq huwa l- Intern tal inti. Fil-assoluta, li hija aktar minn post fi ħdan individwalità, personalità, sensi limitat jew mhux limitat, installazzjoni fi ħdan dan Sensi lil hinn kuxjenza se tagħmel, b'xi mod jelimina kull distinzjoni possibbli bejn ġewwa u barra. Bl-istess mod li l-assoluta mhijiex dan il-korp, li dawk li jgħixu fil-assoluta mhuwiex il-moħħ, jew din il-persuna jew dik il-persuna, bl-istess mod, il Rilokazzjoni ta 'l-Sensi Ultimate tradotti, għal dawk li raw lilu bħala sensazzjoni indescribable (sew wara l-sentiment tal-bniedem) ma għandhom ikunu separati minn kull ħaġa, ma tkun imwaħħla fil-xejn, m'għadhomx tinsab fil fil-forma li fiha xi ħaġa tissejjaħ effimeru.L-installazzjoni u l-esperjenza tal-assoluta, għalhekk se tneħħi l-ostakoli kollha u kwalunkwe distanza. Tingħata, b'xi, l-aċċess għall-possibbiltà ta 'ċaqliq minn stat għal ieħor mingħajr ebda diffikultà, ovvjament, bħallikieku, finalment, il-Li tkun li raw hija kkonstatat li kien dejjem sajf, qabel separazzjoni qabel l-Inkarnazzjoni, u anki qabel il-beingness, anki qabel dak li jissejjaħ l-Oriġini Stellar. Dan huwa faċilment graspable bil-kliem u anke aktar assimilati permezz ta 'kunċetti. L-esperjenza ta 'Samadhi u l-istadji differenti fil-kuxjenza TURIYA jista' jirrappreżenta, sa ċertu punt, dan l-approċċ Xoljiment tal-ġewwa u barra. Jasal żmien meta l-istituzzjoni, lil hinn minn kull stat temporanju tal-assoluta, li timmanifesta xi ħaġa ġdida, li tista 'teżisti iktar ebda distanza bejn il-punt u ieħor. Espress bħala inti espress bidi, dan jagħti: Centre preżenti fi kwalunkwe punt (Nota editorjali: ara Bidi-2 rispons 13 ta 'Lulju 2012). Hemm forma aktar reali tat-twaħħil, kunċett, idea, dinja jew dimensjoni. Dan jista 'jinkiseb biss permezz ta', kif għidt, Trasparenza, li aktar għodda importanti huma Umiltà, sempliċità u l-integrità. Dan integrità, jien jitkellem dwar m'għandha x'taqsam xejn ma mar-regoli morali jew soċjali, manifestat minn xi personalità, iżda huwa Integrità, lil hinn mill-unità, li jwassal għal, u tippermetti l-assoluta ta 'Li, f'kull mument.Dan il-limitu telf jew fruntiera bejn ġewwa u barra, huwa biss parti mill-tidwib aħħari. Ftuħ għarfien li ma jkunux dipendenti, fil-fatt, ta 'kull attribut ta' xi funzjoni, jew kull okkażjoni, ġewwa u barra. Huwa għalhekk mhux, strettament, l-għajbien ta 'l-interjuri, bl-istess mod li ma jkunx hemm, strettament, għajbien tad-dinja (mill-inqas, bħala sensi hemm huwa preżenti). Huwa sempliċiment l-opportunità li tkun fil-ħin, kollha tal-Ħolqien bħala l-uncreated. Dan in-nuqqas ta 'barriera jew limitu għalhekk toħloq libertà vera, kif inti kien esprima Brother K, kif awtonomija u liberta. Ma jistax ikun hemm awtonomija reali tippersisti bħala l-iqsar distanza, l-iżgħar separazzjoni bejn dak li jitqies u bl-esperjenza bħala fi ħdan u bejn dak li jitqies u bl-esperjenza bħala barra. Ma jistax ikun hemm oppożizzjoni, l-ebda assimilazzjoni, u l-paragun bejn il-ġewwa u barra, minħabba li huma parti minn, dan iż-żmien, l-istess realtà, l-istess esperjenza. NO EYES espress li, meta mqabbla mal-Viżjoni Qalb jew Real Vision, li huwa mingħajr għajnejn. Bl-istess mod, l-għajbien ta 'koxjenza identifikati u lokalizzati jwasslu għall-ebda kunċett ġewwa u barra jisparixxu. Of course, il-funzjoni fiżjoloġika tal-korp huwa ġewwa l-korp. Iżda sensi, ma jistax jiġi attribwit għal dan il-korp jew kull korp ieħor, peress li dan Kuxjenza għandha d-distinzjoni li ma jkunux dipendenti fuq kwalunkwe forma, ta 'kull limitu ta' kwalunkwe ħlas, jew kwalunkwe ostaklu.Huwa preċiżament f'dan l-istat li r-realtà u l-esperjenza dak li aħna qallek, li konna fl-intern inti fil-fatt ħarġu. At this time, inti tgħix l-avvenimenti tal-ħajja u d-dimensjonijiet huma kullimkien, u kemm il ġewwa u fi ħdan inti ta 'xejn, peress li preċiżament din l-idea Interior m'għadux jeżisti. Għalhekk, l-esperjenza ta 'l-assoluta hija, fir-rigward dawn il-kunċetti ta' limitu u konfini, biex titneħħa kull separazzjoni. Għalhekk, huwa stabbilit mhuwiex assolut, u lanqas il-korp jew kull korp ieħor. Ma jistax jiġi assenjat lil żmien u spazju. Għalhekk hemm aktar mill-għarfien post attwali kif l-esperjenza, filwaqt li jipprovdu l-possibbiltà li dak assoluta, f'din id-dinja, jgħix lil hinn minn kull limiti u kwalunkwe kontinġenza relatati mal-ġisem, marbuta għall-ambjent. M'għadux jeżisti, allura l-problema ta 'dak li jissejjaħ il-komunikazzjoni. M'għadux jeżisti, allura l-problema ta 'dak li jissejjaħ persważjoni, iridu juru, biex jikkonvinċu, seduce, jattiraw jew ireġġgħu. Dan huwa relatat direttament ma dak li kien espress fuq il-kunċetti ta 'trasparenza, xi żmien ilu (Nota editorjali: ara b'mod partikolari dwar is-suġġett ta' intervent Brother K Ġunju 7, 2012).A ftit aktar minn xahrejn, I qallek li jistgħu jirriżultaw minn kuntatt ma 'dimensjonijiet l-oħrajn (ed: diskors tiegħu fuq 21 Mejju, 2012). Ħafna minnkom kienu kapaċi biex tittestja l-approċċ fil-Marian Canal, stilla, ex jew archangel, jew saħansitra diversi. Dan wassal għal ħafna minnkom, li għandu jissejjaħ il Marian Canal mill MARIE jew ieħor istilla bl-isem tiegħek. Dawn l-esperjenzi ma humix maħsuba biex jesperjenzaw xi ħaġa sempliċiment experiential, iżda għan, verament, biex jippreparaw, inti Trasparenza. Jiġifieri, l-istess telf ta 'xi komunikazzjoni, l-esperjenza diretta tal-vibrazzjoni, mhux separateness bejnek u Marie, bejnek u Archangel, bejnek u Qadim. Markers li I qallek, b'mod partikolari, l-tones preċiżi jinbidlu fil-widnejn, kienu, b'xi mod, għalik, gwardja mill-esperjenzi tiegħek. Permezz ta 'dawn l-esperjenzi (għal dawk li esperjenzaw), jista' jkollok ndunat, fuq punt wieħed, l-għajbien totali ta 'kull sens ta' identità, l-identifikazzjoni ta 'kwalunkwe sens, xejn. Għal ħafna minnkom, dan wassal għal sensazzjoni ta 'telf totali ta' koxjenza, kemm jekk fil-meditazzjoni, kemm jekk fl-allinjament. Dan huwa tabilħaqq parti mill-proċess li jwassal għall-liberazzjoni totali, jiġifieri mhux pussess ta 'korp, mind, jew kull ħaġa li jappartjenu għal kull qies tkun xi tkun.Il-preparazzjoni li jkun qiegħed jiġi ddisinnjat, għalhekk, li let ikollok dawn l-istati partikolari, fejn la hemm sensi u lanqas mind, u lanqas ġisem. Dawn l-esperjenzi inti tgħix, l-aħħar għal minuta kif diversi sigħat, ma jimpurtax. L-importanti, kif tistgħu taraw, hija l-repetizzjoni ta 'dawn l-esperjenzi. Minħabba li l-repetizzjoni ta 'dawn l-esperjenzi inti twassal għal żmien speċifiku, inti tistabilixxi lil hinn esperjenzi f'dan l-istat ta' trasparenza totali, fejn ma jeżisti xejn ġewwa mingħajr jeżistu, bl-istess mod, barra, u viċi versa. Hawn hu l-alloġġ ta 'Paċi Suprema. Hawnhekk huwa n-nuqqas ta 'distinzjoni bejn suġġett u l-għan. Hawnhekk hija l-perċezzjoni, f'xi punt, Claire u konxji li hemm xi ħaġa li hija lil hinn eżistenza, il-preżenza ta 'xi ħaġa li hija lil hinn mill-tifsira ta' identità lil hinn mill-tifsira ta 'post fil-ħin u l-ispazju. Dan jista 'jidher, fl-ewwel, disconcerting, minħabba sensi tista' taf dan minnu nnifsu, u għalhekk tista 'tagħmel inti wonder dwar it-tifsira ta' dawn assenzi, li huma, fil-fatt, il-preżenza reali, huma modi li inti se tippermetti (permezz Merge Eteri, magħmula minnek, l-Grace Coat Blu) inti dejjem eqreb. U tpoġġi lilek b'xi mod, f'armonija ma 'dak li kellhom iseħħu fis-sema tiegħek fid-dinja, u inti.F'punt wieħed, ladarba passat l-ewwel xokk ta 'l-Umanità, li, għal dawk minnkom li huma kollha estremament limitati fiż-żmien, allura inti tista' tiltaqa 'fil dak li inti sejħa għall- Xejn kienet nieqsa jew stasis. Liema hija, fil-fatt, li l-qawmien tal-hekk imsejħa Sensi Unlimited tiegħek, jew il-assoluta, lil hinn mill-forom kollha, li huwa (Infakkarkom) Essence komuni tagħna. Ladarba l-ewwel esperjenzi (permezz communions, Għaqdiet u dissoluzzjonijiet, għexet mal-dimensjonijiet l-oħrajn), inti ser issib li dawn mhumiex biss Attendenza fil-Marian Canal, iżda wkoll eżattament l-istess fil- ġewwa inti. Dan interjuri ma jistgħux jiġu definiti bħala l-qalb, jew xi post ieħor, iżda huwa, fil-fatt, dak li inti tista 'sejħa privatezza tiegħek. Lil hinn privatezza, jiġifieri dak li ma tistax titqies minn barra, u li huwa tiegħek stess, tmexxi proċess imsejjaħ non-sħubija, li se tieħu inti biex jgħixu permezz post falliment, il assoluta (li inti tista 'isem, għal issa, stasis jew nuqqas tagħhom) bħala istat naturali tiegħek, bħal dak li tilfu, jew apparentement mitlufa, sa issa.Anki jekk int ma identifikat jew esperjenza, is-sett ta 'l-quests, l-aħwa incarnate (tkun xi tkun il-manifestazzjoni u l-espressjoni), hija biss riflessjoni dan tfittxija aħħari. It-tiftixa aħħari fil-mumenti ta 'Communion fil-mumenti Fużjoni / Xoljiment fi żminijiet ta' assenza jew stasis se kawża li tirċievi (lil hinn mill-perċezzjonijiet tas-soltu) l-għajbien tal-ġisem, telf ta ' dan f'moħħu, it-telf ta 'identità. U int se, f'dak iż-żmien, innota li hemm xi ħaġa li dejjem kienet hemm. Għalhekk hemm osservatur, inviżibbli, lil hinn mill-kontroll. Billi tilħaq dan l-istat, inti tkun Meħlus, Free u Awtonoma kompletament. Nru illużjoni, ebda korp, ebda uġigħ, l-ebda limitu impost minn din id-dinja ma jistax imiss int jew jaffettwaw lilek. Hawn hu l-Liberazzjoni Finali.Għalhekk, matul dan il-perjodu li jseħħ, kif inti speċifikat fl-aċċelerazzjoni tagħha billi MARIE innifsu (ed: diskors tiegħu fuq Awissu 15, 2012), dak li inti huma msejħa biex jgħixu m'għandhomx, jew inti isibu mod, jew għandek tfittxija għal interpretazzjoni, iżda sempliċiment li tkun mgħarrqa fl dak li inti toffri din l-assenza jew stasis. Il-ħaġa importanti mhijiex l-tifsira, l-importanti mhuwiex il-tifsira jew spjegazzjoni dwar dak li esperjenzaw, iżda, ċomb u riżultat ta 'dak li inti fil Verità, fil-Absolute lil hinn minn kull forma, lil hinn minn kull post, fi kwalunkwe ħin, fi kwalunkwe daqs u fi kwalunkwe qasam. Mekkaniżmi preżentement esperjenzati għal ħafna minnkom, iwasslu għal eżattament dan. L-approċċ tal-Preżenza, l-approċċ I Am, imwettqa permezz ta 'mekkaniżmi vibrational (minn sensi huwa vibrazzjoni), kellhom biss għan wieħed: li jaċċetta l-possibbiltà ta' l-assoluta. Illum, aktar u aktar minnkom, tikseb eqreb lejn dan. Permezz tal-Preżenza Ultimate (jew Preżenza infinita) jiġu realizzati fil inti mumenti esperjenzjali li se, f'xi punt, inti jistabbilixxu lil hinn mill-xokk ta 'l-umanità, lil hinn minn kull kwistjoni ta' kull interrogazzjoni ta 'kwalunkwe sens ta' tifsira, tistabilixxi ruħek fil dak li huma, qabel din illużjoni f'din id-dinja jidher. Dan huwa l-azzjoni, il-ħin ta 'l-Supermind, il-mewġ tal-Ħajja, Fużjoni tal Eteri, il Grace Coat Blu, li ħadem fil-KI-RIS-TI u l-bibien OD, li jippermettu llum, ma nitolbuk, jekk possibbli, dak li hija esperjenza.Ovvjament, fl-ewwel esperimenti, il-moħħ se jipprova jifhem, jew fil-ħin ta 'l-esperiment, jew, aktar spiss, wara, li tagħti tifsira biex jispjegaw. Iżda malajr ħafna, jekk inti taqbel ma tiqafx fuq li, jew din l-ispjegazzjoni, inti se tirrealizza li dawn il-mumenti ta 'assenza, dawn il-mumenti ta' stasis, dawn il-mumenti ta 'telf ta' koxjenza se jirriżulta fi tiegħek ritorn perċezzjoni akbar ta 'lilek innifsek, aktar trasparenza, u aktar importanti, bidla totali fil ritmi fiżjoloġiċi tiegħek tkun xi tkun. Se jkun f'dak iż-żmien, estremament faċli biex jiksbu l-effetti miksuba minn dan stasis, jew assoluta (inti tista 'saħansitra issa l-ebda sejħa). Fl-oqsma kollha tal-ġisem tiegħek fl-oqsma kollha tal-ħajja tiegħek, inti ser issib li l-affarijiet huma qatt bħal qabel. Se jkun hemm tip ta 'meħuda' il bogħod, li mhuwiex assenjazzjoni, jew l-abbandun ta 'xejn, imma għalissa, inti tkun kompletament preżenti, biex ngħidu hekk, ġewwa u barra. It-tfittxija għall tifsira u s-sinifikat se jkollhom aktar għalik, bl-ebda mod. Inti ser tkun stabbilita u int se tkun f'dan iż-żmien, fl-aħħarnett u formalment, fil-Absolute.Għalhekk, l-esperimenti proposti, li huma dawk I qallek, li kważi xahrejn (ed: diskors tiegħu fuq 21 Mejju, 2012), li huma dawk I am tħabbar illum, għandhom biss għan wieħed: il-libertà tiegħek, awtonomija tiegħek, trasparenza tiegħek, u tistabbilixxi ruħek fil-assoluta Inti fi kwalunkwe Eternity. Twettiq ta 'dan, inti tidħol f'dan il-ħin, lil hinn minn kull kunċett mentali u intellettwali, dak li l-assoluta, għaliex inti se jsiru. Inti ma tistax tkun bl-ebda mod suġġetti għal interrogazzjoni fir-rigward li, minħabba Infakkarkom li hija n-natura tiegħek, in-natura tagħna livelli kollha, mingħajr eċċezzjoni. Kollha li għandha sseħħ f'dan il-ħin, fil-ġisem, u barra, fis-sens wiesa (ie l-ambjent tiegħek, kif ukoll il-persunal ambjent ġijofiżiċi tiegħek) jista ', fl-ebda mod, jolqtu lis fil-xejn, l-istabbiltà: iċ-Ċentru, li huwa preżenti fi kwalunkwe ċentru, u qatt ma mċaqalqa, imbagħad isir, għalik, tiegħek realtà. At that time, inti tkun estremament faċli biex jifhem is-sens, spjegazzjonijiet, l-ins u outs ta 'dak li inti qed jesperjenzaw f'dan il-ħin. It-tneħħija tal-konfini bejn ġewwa u barra jsiru għalik, in-natura vera tiegħek. Telf, anke, ta 'kull identifikazzjoni għal sens persuna inti tidher bħala ovvju, dak I-sejħa supremi. F'dan iż-żmien, l-alloġġ ta 'Paċi Suprema jkun stabbilit definitivament, li inti.Allura dak kollu li ttieħdet, minnek, l Archangels, mill-ancients u l-istilel (sodisfatti konklavi, issa, u għal ħafna xhur), kien intenzjonat biss biex jiffaċilita rijunjoni tiegħek ma innifsek, lil hinn minn kull trasmessi. Għalhekk, l-mumenti ta 'assenza jew stasis, fejn inti jidhru li m'għadhomx jipparteċipaw fil-ħajja tiegħek stess, għandu jkun la beżgħu u lanqas miċħuda minħabba li huma (fl-istess mod li l-kuntatti mal-Stars, jew Anzjani, jew Archangels), mod biex jersqu aktar lejn Essence assoluta tiegħek. Huwa f'dan Trasparenza, taċċetta Umiltà u s-sempliċità ta 'ma jkollhom jispjegaw, għandek tifhem, ma jkollhom intellectualize li se jiġi stabbilit għalik, fl-aħjar, dak I "I imsejħa, li kważi sentejn, l-xokk ta 'l-Umanità (Nota editorjali: fid-diskors tiegħu 17 ta' Ottubru 2010). Inti mhux se tkun effettwata bl-ebda mod mill-xokk ta 'l-umanità, mill-mument li inti tidħol la hemm barra u lanqas minn ġewwa. U dan huwa biss il-projezzjonijiet mument tal-konoxxenza, kif il-moħħ (permezz ta 'tfittxija għal tifsira, permezz ta' tfittxija għal spjegazzjoni, permezz ta 'riċerka ta' korrelazzjoni) huma marret, inti ser kapaċi jippenetraw House Eternity tiegħek.Dan hu mekkaniżmu naturali. L-unika reżistenza, u l-unika forza li jopponu inti, biss biss dak li inti mhumiex, fil-assoluta, u li fil-mument li inti huma. A numru ta 'oġġetti ngħataw lilek fuq l-biżgħat u l-attachments tkun xi tkun. Fuq id-deskrizzjoni tagħhom, iżda wkoll l-opportunità li jaħdmu fuqhom, mhux fuq il-bażi tal-personalità, iżda pjuttost mill-vibrazzjoni lil hinn minn kull moħħ, lil hinn minn kull intellett u kollha conceptualization (ed: ara, b'mod partikolari, fil-"prattika Protokolli" tal-websajt tagħna, protokolli "Attachment archétypiel personalità għalih innifsu" u "Attachments kollettivi Liberazzjoni"). Għal ħafna minnkom, se jsir aktar faċli u aktar faċli, li ma jifhmu, imma li tgħix. Il-mument li inti taċċetta, l-istess mod li inti jkunu aċċettaw il-preżenza fil-Kanal Marial tiegħek, fejn inti qablu, bl-istess mod, assenzi tiegħek (dak li inti sejħa dan, dawn dissoluzzjonijiet, fejn n "ebda sens aktar tal-ġisem fejn hemm aktar sens ta 'identità, fejn hemm aktar mentali), dawn l-esperjenzi se jsiru aktar intensi, fit-tul għall-xhur li inti jibqgħu hawn. Il-ħila tiegħek li l-esperjenza dawn l-istati, il-ħila tiegħek biex jibqgħu installat fil Umiltà u sempliċità, ser jirriżulta, naturalment, l-awtorizzazzjoni, liberazzjoni tiegħek tiegħek u l-assoluta. M'hemm xejn li tħares bħala bidi qal. Hemm biss għall-bidla ħarsa, u l-aħjar mod biex jibdlu l-attitudnijiet hija li jaċċetta l-proċess. Gideb la ġewwa u lanqas minn barra, iżda li jaħdmu direttament fuq il Sors 'koxjenza, jiġifieri dak li int.Ir-riżultati u l-bidliet li jirriżultaw fil-ħajja tiegħek, se jkun tali li l-ebda dubju se tmiss sensi tiegħek jew tmiss moħħok. Trasparenza isir, allura, għalik, in-natura tiegħek. Kien f'dan iż-żmien li inti se jkunu installati kompletament fl-isem li kien mogħti lilek, Liberator. Il Liberator mhuwiex wieħed li jiġi ma 'l-armi fl-idejn. Il Liberator huwa dak li tistabbilixxi l-armi tiegħu, li l-iskop uniku tagħhom huwa li tikri dak li jidhirlu Li, li jiġu ttraversati mill-dawl b'mod sħiħ, mingħajr reżistenza, mingħajr oppożizzjoni, mingħajr biża, mingħajr sekwestru. Dan se jiġu għandek u se tinvolvi kapaċità akbar li qed jersqu lejn natura vera tiegħek. L-influwenza ta 'xi tipi ta' radjazzjoni, ferm lil hinn dak li kien jissejjaħ il-Supermind, lil hinn mill-Liberazzjoni tal-qalba tal-pjaneta kristallin (imsejħa Ether mewġ jew mewġ Life), anki lil hinn minn kull post fi żmien ta 'Kuruni Radiant jew kull parti tal-ġisem, inti se, b'mod sempliċi ħafna sabiex jgħixu, u inti tistabilixxi dan.Hemm numru ta 'elementi, permezz ta' dak li inti tista 'tuża, u nitkellem partikolarment tal-ġisem, li huwa ta' reżonatur, I let A FRIEND jitkellmu għada dwar l-utilità ta 'Yogas differenti li huwa ħadt, biex jgħinek matul dan il-perjodu, li tirrealizza l-assoluta, il-Preżenza infinita, il-Preżenza Ultimate. Biex issib dak qatt kien mitluf, li qatt ma sparixxa u dejjem kienet hemm. Abbandun ta 'personalità, abbandun tal-Light, jabbandunaw kull identità, mhuwiex tnixxija, iżda l-installazzjoni fil-Preżent infinita, Sensi bħala mhux sensi. Huwa dan li jgħaddi miċ-tipi differenti ta 'radjazzjoni, li inti kienu diġà ġew esposti mill-Kmandant ta' qabel tagħna, ħalla fl-oqsma tiegħu ta 'elezzjoni, ORIONIS maħtura. Kif kellek dikjarazzjoni MARIE bieraħ, huwa ħadt ftit snin ilu, numru ta 'elementi li, f'dak iż-żmien, inti ma setgħux jidhru bħala ċari jew ovvji. Imma jekk inti terġa 'taqra illum, inti ser issib li dan huwa eżattament dak li qed għaddejjin (Nota editorjali: ara interventi ORIONIS Settembru 2005 sa Awwissu 2009 - taħt "messaġġi li jinqraw" minn sit tagħna ). Liberazzjoni tal-ġenna, l-Xemx u l-pjaneta, jippermetti biex tabilħaqq kwalitajiet vibrational speċifiċi ta 'radjazzjoni (mill-Xemx Ċentrali ta' l-Galaxy, Alcyone, u wkoll minn dak li jissejjaħ Hercobulus) li jiġu għandek tiffinalizza dak I espressa illum.Li jidhru fil inti jidhru fl-ajru tiegħek. X'jiġri fil inti jiġri fl-ajru tiegħek. Għaliex dan huwa l-istess ħaġa: mhuwiex fis-sema, barra, li mhumiex fil inti, fil-vibrazzjoni tiegħek, iżda huwa eżattament l-istess proċess. M'hemm l-ebda differenza, m'hemm l-ebda distanza, m'hemm l-ebda ħin. Dawn id-dikjarazzjonijiet isiru, għalik, il-verità tal-esperjenza tiegħek, jingħelbu u jmorru lil hinn-xokk ta 'l-Umanità.I ma étalerai me aktar. Xi Veterani inti tesprimi numru ta 'elementi, dejjem jimmiraw, b'xi, sabiex jippromwovuh. L-assenza ta 'limitu, l-għajbien tal-konfini huwa l-assoluta. Huwa jieħu inti viżjoni esterna, jew etheric, il-Qalb Viżjoni reali li hija indipendenti ta 'xi organu, u aktar importanti, l-ebda sens, jew kwalunkwe projezzjoni jew esternalizzazzjoni ta' koxjenza. Din il-mossa hija Samadhi differenti għall-assoluta. Din il-mossa hija l-aħħar limitata għal ebda limitu. Dan kollu qed iseħħ fil inti, u ser issir lilek fil-ħin li issa huma preżenti.I am Sri Aurobindo. Nissuġġerixxi inti tqatta mumenti qosra ftit ta 'Communion, fil Blue Light tiegħi, fil-preżenza tiegħek. Ara inti hekk ħafna.... Jaqsmu l-Gift ta 'Grace




****


 
SRI AUROBINDO

 

22 août 2012
 Je suis Sri Aurobindo. Frères et Sœurs, établissons nous dans la Communion et la Paix.
... Partage du Don de la grâce ...
Je vais poursuivre, aujourd'hui, ce que je vous ai dit lors de mes trois dernières interventions (ndr : interventions des 16 août, 15 juillet et 21 mai 2012). Je vais essayer de vous entretenir des mécanismes qui se déroulent. Non pas dans les processus de l'Éveil parce que cela a été fait par d'innombrables personnes. Je ne viens pas non plus vous entretenir des mécanismes qui vont vous être donnés à voir, dans les temps en cours. Mais je vais essayer, plutôt, de vous donner des repères et des jalons. Des moments particuliers, qu'ils vous sont possibles de vivre et traduisant, en quelque sorte, les prémices, bien réels, et le vécu de votre Ascension.
Je vais me placer du point de vue des mécanismes qui se déroulent directement dans la conscience et qui découlent de l'Action de la Lumière et du Feu Céleste, en vous. Si vous avez été Appelés (par Marie, par la Lumière ou par une des Étoiles), vous allez constater, à des vitesses qui sont différentes pour chacun, qu'il va se produire quelque chose en vous. Ce quelque chose qui va se produire, en vous, a une seule finalité. C'est, si vous l'acceptez, de vivre la Liberté Totale. Quand le Feu de la Lumière vous touche et quand il y a, bien sûr, acceptation, la conscience va vivre des mécanismes inédits. Ces mécanismes viennent compléter tout ce qui vous a été exposé, depuis un an, dans les possibilités de Communion, de Fusion, de Dissolution, de Délocalisation de la Conscience. Mais dans tous ces processus de Communion, de Fusion, de Dissolution ou de Délocalisation de la Conscience, il persiste le sens d'une identité et d'une identification, même si cette identification est différente de l'identification à ce que vous êtes, sur ce monde. Il existe, toutefois, une surimpression, une superposition, de ces mécanismes vécus et de la persistance d'une identité.
Au-delà de ces différentes expériences et de ces différents états que vous avez peut-être vécus, le Feu du Ciel, dans ses approches individuelles, va être remarquable par un certain nombre d'éléments. Ces éléments remarquables sont au-delà des différents Samadhis. Ils se traduisent, comme vous le savez, par la Paix Suprême et par la possibilité d'être Absolu avec forme. Mais cet Absolu avec forme passe par des instants et des moments où il y a à vivre des états que je qualifierais d'intermédiaires.
Le premier de ces états intermédiaires, vous êtes extrêmement nombreux à les avoir vécus, puisqu'il s'agit tout simplement de ce que vous pouvez nommer l'endormissement ou la disparition, que cela soit dans les Alignements, dans vos méditations, ou en nous écoutant ou en nous lisant. Cette disparition, ou plutôt cette occultation de la conscience ordinaire, est un premier pas vers la Libération. Viennent ensuite des expériences où, à travers, justement, les Communions, les Fusions, les Dissolutions ou les Délocalisations, il devient possible de vivre, et surtout de saisir, que la vie n'est ni limitée à ce que vous percevez et, encore moins, à ce corps, ou à cette forme. Il existe donc l'apparition de multiples mécanismes Vibratoires qui vous ont été décrits, déjà, depuis de très nombreuses années. Mais ceux-ci prennent, durant cette période, une acuité particulière.
Et puis, pour certains d'entre vous, au-delà de l'acuité particulière de ces expériences qui vous sont connues, et au-delà de l'endormissement, commencent à se produire des mécanismes où il y a, en quelque sorte, la perte totale de tout repère habituel, que ces repères correspondent à l'identité d'une personne ou même à une identification de Vibration Lumière. À un moment donné, le mécanisme de l'endormissement (qui est aussi, comme vous le disait BIDI, l'Absolu) va, et je n'ai pas d'autre mot, comme se conscientiser ou se reconscientiser. Dans ces instants, dans ces paliers (mais n'y voyez pas une succession formelle et logique), va se dérouler un état qui n'est ni le sommeil, ni le rêve, ni l'Éveil, ni même Turiya. La vigilance devient profondément différente de toutes les expériences que vous avez pu vivre.
Ce qui survient, à ce moment là, ne peut s'accompagner d'aucune peur, d'aucune interrogation. De même que, si cette expérience se déroule, les perceptions du Supra Mental, elles-même, depuis les Vibrations du corps, en passant par les Sons du Nada, en passant par la perception des Couronnes Radiantes, vont disparaître. De même qu'il y a la disparition de toute image possible, de toute coloration possible, de toute forme possible. Les mécanismes des éléments se mettent alors en œuvre, au niveau de ce corps, pouvant, effectivement, avant que les perceptions du corps disparaissent, donner certains signes qui vous ont été décrits par SNOW (ndr : intervention du 19 août 2012). L'action de la Lumière et des Quatre Vivants, en vous, va faire disparaître, donc, le corps. Va faire disparaître les pensées. Va faire disparaître toute émotion, de même que toute interrogation. La conscience n'est pourtant pas en Êtreté, elle n'est pas non plus délocalisée. Nous pourrions appeler ça (s'il faut le nommer), Absolue Présence ou Infinie Présence.
Il y a, à ce moment-là, clairement, une Reconnaissance. Cette Reconnaissance est, au sein de votre propre désidentification, l'identification à la Lumière qui est ce Feu. Mais, même ce Feu ne semble plus toucher le corps, mais donner comme un saisissement de Béatitude où s'annihile tout sens qu'une quelconque volonté, d'une quelconque vie, et d'un quelconque monde. Il n'y a plus de perception aucune. Éventuellement, il y a simplement le sens et la perception d'être la Lumière. Il n'y a donc pas de vision de Lumière. Il n'y a pas de forme. Il n'y a plus aucune histoire. Il n'y a plus aucune pensée. Vous n'existez plus en tant que personne.
C'est durant ces paliers que se produit un mécanisme nommé la stase où vous vivez le fait d'être vivant, je dirais, comme jamais. L'absence de signes du corps, l'absence de signaux Vibratoires (mental ou émotionnel), vous installe dans une sorte d'instant présent, que je qualifierais, d'hyper présence. Quand ces paliers se produiront, vous remarquerez que vous ne dormez plus, que vous n'êtes plus parcourus par quoi que ce soit et que c'est justement à ce moment-là, que vous êtes totalement Vivants. C'est toutefois dans ces paliers, quand ils se concrétisent totalement (mettant fin au moment où vous disparaissez dans l'endormissement ou l'Absolu), que peut ressurgir, de très loin, quelque chose de votre identité qui est demeuré dans une forme, qui est la peur. Mais cette peur est simplement une interrogation sur le sens de ce que vit la conscience, même s'il y a Reconnaissance.
Et là, va sembler se dérouler, en vous, un autre palier qui est fait, en quelque sorte, d'oscillations entre la conscience dans le sens d'une identité et la Conscience dans le sens de l'Ultime Présence. C'est à ce moment que, si vous vous rappelez qu'il faut se tenir tranquille, que l'interrogation d'une identité ne pourra altérer cette forme de basculement qui se produira, où, effectivement, vous ne pourrez plus rien définir, ni haut ni bas, ni identité ni non identité, permettant d'installer, dans l'Ultime Présence, la Demeure de Paix Suprême.
C'est là que se réalise (et que se réalisera pour, nous l'espérons, de plus en plus nombreux Frères et Sœurs) l'Absolu. L'Appel de la Lumière, l'Appel de Marie, l'Appel par votre prénom, au-delà même de la perception de toute Vibration des éléments, en vous, va vous mener au seuil, qui n'en est pas un, de cet instant d'hyper présence, s'accompagnant, effectivement, d'une béatitude à nulle autre pareille, laissant bien loin toute notion de Joie, toute notion de plaisir ou de satisfaction telle que la conscience peut la vivre. La perte d'identité et la perte d'identification vous placent alors dans l'Absolu.
Cette expérience d'Absolu, qui n'en est pas une, se vit en dehors de toute forme. Les fonctions physiologiques, d'ailleurs, se sont quasiment arrêtées. N'ayant plus le sens de l'identité corporelle, l'arrêt, de la respiration voire des battements cardiaques, ne se traduit par aucun trouble, aucune pensée. L'Absolu, dont rien ne peut être dit, se découvre, à cet instant. Et c'est à cet instant que plus rien ne peut être comme avant et que tout est radicalement différent. Même en revenant au sein de la forme et même en revenant au sein de la personnalité, il vous sera extrêmement aisé de voir que le déroulement de votre vie ordinaire ne sera à jamais plus pareil. Il n'existe plus de possibilité de se remanifester ou de redescendre dans une quelconque personnalité, dans une quelconque lutte, puisque l'Absolu avec forme réalise un découplage des éléments qui étaient présents au sein de la personnalité et qui étaient inscrits dans votre historique ou dans votre histoire. Le contentement est total. Il ne peut plus exister aucun manque, aucune question, aucune interrogation ni, non plus, aucun doute. De là découle la Liberté la plus totale. Vous n'êtes plus du tout soumis à quelque circonstance de ce monde, tout en y étant pleinement présents.
Voici l'action du Feu Céleste, à titre individuel, qui est, en général, manifesté après l'Appel de MARIE et parfois même avant. Vous réalisez, à ce moment-là, concrètement, que ce que vous aviez toujours cherché était, effectivement, déjà là et que seul l'emplacement de la conscience n'était pas le bon. Vivant ce Feu Céleste, l'Amour devient réellement la Nature de ce que vous Êtes. Il n'existe plus aucun besoin de projeter un idéal d'Amour, ni même une conscience d'amour, ni même une Vibration, parce que cela est, à ce moment-là, la réalisation de Votre Nature, au-delà de tout Voile. Ce Réveil n'est pas simplement vous le savez, un réveil, mais vraiment la Libération qui fait de vous un Libéré Vivant. Bien-sûr, les modifications qui surviennent, aussi bien dans le corps, dans la conscience, que dans la Vie, ne dépendent plus de vous, ni de vos actions et encore moins de vos réactions. Cela a été appelé la Grâce et c'est une Grâce. Vous êtes pleinement impliqués dans la Grâce, dans la Vie et l'Amour. Et ceci est la plus belle des implications parce qu'elle ne dépend pas de l'action de la personnalité, ou même de l'âme.
Ces moments, ces paliers, cet Absolu, sont appelés à devenir de plus en plus fréquents parmi les Frères et les Sœurs incarnés. Nous l'avons déjà spécifié, l'Absolu met fin, de manière personnelle, au Choc de l'Humanité. Il n'y aura pas donc de Choc de l'Humanité, pour ceux d'entre nos Frères et Sœurs incarnés qui vivront cela avant l'Appel de MARIE collectif. La Joie, qui est Intérieure, bien sûr, ne dépend d'aucune circonstance et je dirais, même, qu'aucune circonstance, quelle qu'elle soit, ne peut altérer cette Joie. Et c'est sa caractéristique essentielle. Le Feu Céleste est la Liberté, est la Libération de tout enfermement et de toute illusion.
Rappelez-vous aussi que, parmi vous (et comme cela a été dit par d'autres Anciens), vous avez la possibilité, sans aucun jugement, de percevoir clairement, sans même le demander, ce qui est derrière toute apparence. Il vous est donné à voir ce que je pourrais appeler l'âme des Êtres, l'âme des Frères et des Sœurs incarnés. Ceci est bien au-delà de la Vision Éthérique ou de la Vision du Cœur : c'est une connaissance immédiate, ne passant par aucune perception, ni même par aucune interrogation. La Sagesse, à ce moment-là, sera votre attribut, parce que quoique vous perceviez d'un Frère ou d'une Sœur, vous savez, de manière indiscutable, qu'il ne fait partie que du même rêve que vous vivez et que vous partagez.
Le Feu Céleste va donc radicalement transformer, déjà à titre individuel, ce que vous nommez la vie, quand vous êtes de ce côté-ci du Voile. Qui existe encore, bien sûr. Les Piliers et les moyens d'y arriver vous ont été donnés depuis de très nombreux mois. Je ne reviendrai pas dessus. Mais vous ne pouvez vous tromper vous-même, dès l'instant où ne peut plus exister, en vous, la moindre question sur quoique ce soit. Et cela est naturel, ce n'est pas une volonté. Vous serez même parfois étonnés de ne pas avoir d'interrogation, ni de vous poser de question sur le sens de ce qui est à vivre et de ce que vous vivez. De plus en plus, vous manifesterez, de façon spontanée, sans le chercher, sans chercher à méditer ou à vous Aligner, cet état de Grâce. Et il vous comblera à chaque fois un peu plus. Vous serez comblés, totalement et entièrement. Ce qui pouvait vous affecter, que cela soit dans ce corps que vous habitez, ou dans vos relations, quelles qu'elles soient, disparaîtra tout simplement.
Vous serez alors, effectivement et concrètement et entièrement, devenus Transparence la plus totale. Et vous saurez aussi que, quel que soit le regard qui est porté sur vous, par un Frère ou une Sœur qui n'est pas dans le même état, dans la même Conscience, vous ne pourrez que l'Aimer. Quoiqu'il vous dise, quoiqu'il vous fasse, vous aurez définitivement dépassé l'interaction de la personnalité, dans quelque secteur que ce soit de vos vies. Si, toutefois, une émotion venait à survenir, si toutefois une interrogation, une préoccupation venait à survenir, vous constaterez par vous-même qu'en vous réinstallant, avec une facilité de plus en plus déconcertante, dans la Lumière que vous Êtes, tout cela disparait, non pas comme une fuite mais bien comme une résolution. Parce que, dans la Transparence, aucune Ombre, de quelque nature que ce soit (l'une de vos Ombres anciennes ou les Ombres projetées par les âmes qui n'ont pas encore vécu cela), ne peut, en aucune manière, rétablir l'ancien. Même si vous le vouliez, vous ne le pourriez pas, démontrant, par là-même, que ce qui se passe ne dépend plus d'aucune action / réaction, d'aucune rétribution ou d'aucune punition.
Ça veut dire que, même si vous vous forcez à agir selon une personnalité que vous avez connue, qui était la vôtre avant de vivre cela, vous ne pourrez tout simplement pas le faire. Cela sera inenvisageable et impossible à mettre en œuvre, vous apportant alors une preuve de plus, qui n'a pas besoin d'être apportée d'ailleurs, que ce qui se passe est une rupture totale de la linéarité de la personnalité. À ce moment-là, vous n'aurez même plus besoin de vivre une quelconque délocalisation de la conscience, un quelconque voyage hors du corps, que cela soit en Êtreté ou même en Astral, parce qu'absolument tout sera donné dans l'hyper présent et dans l'Ultime Présence : toutes les sources de Joie, de Plénitude, de Paix Suprême y sont.
Tout cela se déroule maintenant et, encore une fois, chacun à votre rythme. Vous saisirez aussi qu'il n'y a pas à rechercher cet état, parce qu'il est là, à volonté. Vous aurez enfin mis fin à l'illusion d'une quête quelconque. La Paix ne sera plus un objectif parce que vous serez la Paix. Ainsi est l'Appel du Feu du Ciel, ainsi est l'Appel de la Lumière, dans sa forme la plus complète. Bien sûr, vous savez que, vivant cela, votre rôle est majeur, non pas en tant que volonté personnelle ou l'expression d'une quelconque action, mais que votre état et votre Transparence agissent sur le monde, un peu à la manière dont l'Étoile SNOW vous en a parlé il y a très peu de temps (ndr : intervention du 19 août 2012). Ce que vous aurez à Cœur, à ce moment-là, c'est justement de disparaître de toute personnalité, de toute réaction. Et cela ne vous posera aucun problème, même si cela en pose, bien sûr, aux âmes des Frères et Sœurs qui ne sont pas encore cela. Et rappelez-vous, surtout, comme le disait UN AMI, qu'il n'y a rien à faire, surtout ne rien faire (ndr : intervention du 18 août 2012).
Bien sûr, vous pouvez ressentir, de plus en plus souvent, des Présences, sans même les demander, comme je l'avais expliqué, à votre gauche. Ces Présences deviendront habituelles et quotidiennes. Pour vous, la séparation Dimensionnelle aura pris fin et vous vous surprendrez, dans peu de temps, si ce n'est déjà fait, à pouvoir échanger comme vous échangez avec un Frère et une Sœur incarnés. Cela se passe de mots et cela ne passe pas par les mots, mais c'est un contact direct, qui n'est pas non plus simplement de la télépathie, mais bien une Communion directe qui s'exprime, ici-même, dans l'espace, le temps et le corps où vous êtes, puisque vous ne dépendez plus de ce temps, de cet espace et de ce corps.
Ce qui, pour certains d'entre vous, peut sembler lointain ou impossible, vous vous apercevrez que vous le vivrez sans aucune difficulté. Il n'y a rien à rechercher parce que cela est naturel, là aussi. Ainsi est l'action du Feu Céleste qui vient brûler les derniers Voiles de l'ignorance, collectivement comme individuellement. La vie deviendra Grâce pour vous et vous comblera de Grâces, non pas selon les besoins de la personnalité, mais selon la Vérité de l'Esprit. Le Samadhi n'aura même plus à être vécu en intériorité ou en intériorisation. Il sera de plus en plus permanent, quoique vous fassiez.
Même s'il existe des moments de réajustement, avec occultation de la Conscience ou incapacité à mener à bien, lors de l'Appel de la Lumière, une activité particulière, tout cela sera très vite dépassé, vous permettant de trouver la même Béatitude en regardant la Nature, en regardant le Soleil et en regardant même un Frère ou une Sœur qui s'opposerait à vous, même violemment. Vous n'êtes plus concernés par cela. Vous n'êtes pas indifférents. Vous n'êtes pas dans l'indifférence totale ou l'ignorance. Mais l'état de cette Infinie Présence et de cette Béatitude, est la réponse, et la seule réponse possible. Et cette réponse ne sera, en aucun cas, une réaction se situant à un autre niveau que cette Béatitude. Cela deviendra donc de plus en plus familier, de plus en plus quotidien.
Vous constaterez aussi qu'il ne pourra plus exister la moindre fluctuation de l'humeur, la moindre fluctuation de l'énergie vitale, de votre vitalité. Vous serez installés à tous les niveaux, dans une permanence de la Béatitude. Là est la Libération et c'est à quoi l'Appel de MARIE, ou l'Appel de la Lumière, vont vous conduire, inexorablement.
De ce détachement, et surtout de cette Béatitude, découlera la facilité de l'Ascension, la facilité de Service, au-delà de toute volonté. Le Rayonnement de cette hyper Présence ou de cette Infinie Présence, vous permettra de le sentir, non plus seulement comme une aura, mais comme un vaste champ d'énergie pouvant, concrètement et effectivement, recouvrir toute la Terre, sans aucune volonté. L'élargissement de cette Conscience, au-delà de l'aura, au-delà de tout corps subtil, vous surprendra, mais vous vous y habituerez très vite. Ainsi est l'action du Feu Céleste, ainsi est l'action de l'Infinie Présence et de l'Absolu. Vous ne pouvez, ni vous tromper, ni mettre en doute, ni même douter de ce qui se vit, pour vous. Tout cela n'est ni un rêve, ni une projection, mais bien l'action du Feu Céleste vous rendant à vous-même.
Je le répète, cet état est naturel, même s'il y a des paliers, même s'il y a des étapes. Le moment où cela est entièrement vécu, cela devient votre véritable Nature, bien loin de toute identité antérieure et bien loin de toute préoccupation antérieure. La Grâce pourvoira, réellement et concrètement, à vous donner et à vous faire vivre ce qui est nécessaire. Vous ne pourrez plus, et de moins en moins, être en aucune manière déstabilisé, par quoique ce soit. Là est la Liberté. Étant installés dans cette Ultime Présence, vous serez définitivement sortis du temps, tout en accomplissant ce que la vie vous demande d'accomplir, avec de plus en plus de facilité et de plus en plus d'évidence.
Voilà ce à quoi mes Frères et mes Sœurs, vous êtes conviés. Et cela n'est certainement pas une difficulté, certainement pas quelque chose de lointain, puisque c'est déjà là. Comme le dirait BIDI : changez de regard, tout simplement. Non pas comme une vision intellectuelle, mais, réellement, en translatant votre Conscience. Non pas par un effort, mais bien par un Abandon. Ainsi est le Feu Céleste. Vous ne serez donc plus, en aucune manière, sujet au Choc de l'Humanité. Là est le sens de l'Appel de MARIE et de l'Appel de la Lumière, à titre individuel. Nous ne doutons pas, parce que nous le voyons chaque jour, que vous êtes de plus en plus nombreux à vous Réveiller totalement. Ainsi est l'action du Feu Céleste, vous faisant découvrir la Lumière Bleue de l'Éther, la Liberté de la Lumière et de l'Amour.
Bien Aimés Frères et Sœurs, je rends Grâce pour votre écoute et pour votre Présence. Et je vous dis à très bientôt. Au revoir.




Sri AurobindoAwissu 22, 2012 I am Sri Aurobindo. Aħwa, ejjew jistabbilixxu ruħna fil-komunjoni u l-paċi. ... Jaqsmu l-Gift ta 'grazzja ... I se tkompli issa li I qallek fl-aħħar tliet interventi tiegħi (ed: interventi Awissu 16, 15 Lulju u Mejju 21, 2012). I ser tipprova li żżomm mekkaniżmi li jseħħu. Mhux fil-proċess ta 'kjarifika għaliex sar minn nies bla għadd. I ma jkunux ġejjin jew inti żżomm mekkaniżmi li se mogħtija lilek biex tara, fil-ħin kurrenti. Imma jien se nipprova, minflok, li jtik benchmarks u miri. F'ħinijiet partikolari, dawn se jkun possibbli li jgħixu u li jirrifletti, sa ċertu punt, il-bidu, reali, u l-esperjenza ta 'Ascension tiegħek. I se tadotta l-perspettiva tal-mekkaniżmi li jseħħu direttament fl sensi li jirriżultaw mill-azzjoni ta 'dawl u tal-Fire ċelesti, fil inti. Jekk ġejt Imsejħa (minn Mary, il Light jew Star), se tara, b'veloċitajiet li huma differenti għal kulħadd, se jipproduċi xi ħaġa fil inti. Li se jiġri xi ħaġa fil inti għandu għan wieħed. Dan huwa, jekk inti taċċetta li jgħixu Libertà Total. Meta l Light Nar tmiss lilek u meta jkun hemm, naturalment, l-aċċettazzjoni, l-għarfien se jgħixu mekkaniżmi ġodda. Dawn kollox jikkumplimentaw mekkaniżmi li ġie espost aħħar sena, fil-possibbiltajiet ta 'Communion, Fużjoni, Xoljiment ta Rilokazzjoni ta' koxjenza. Iżda fil kollha dawn il-proċessi tqarbin, Fużjoni, ix-xoljiment jew Rilokazzjoni ta 'koxjenza, għad hemm il-sens ta' identità u l-identifikazzjoni, anki jekk l-identifikazzjoni hija differenti mill-identifikazzjoni li inti fuq din id-dinja. Hemm, madankollu, overlay, a Sovrapożizzjoni ta 'dawn il-mekkaniżmi esperjenzi u l-persistenza ta' identità. Lil hinn minn dawn l-esperjenzi u dawn l-Istati jista 'jkollok esperjenza, Fire mill-ġenna, fl-approċċi individwali tiegħu se jkunu distinti minn numru ta' elementi. Dawn il-karatteristiċi notevoli huma lil hinn Samadhis differenti. Huma tittraduċi, kif tafu, il-Paċi Suprema u l-opportunità li jkunu mal-formola assoluta. Iżda din il-forma assoluta minn mumenti u l-ħinijiet meta huwa biex jgħixu dak li jiena nsejjaħ intermedjarji istat. L-ewwel minn dawn l-istati intermedju, inti huma estremament probabbli li jkollhom l-esperjenza, kif huwa sempliċiment li inti tista 'isem l-irqad jew telf, jekk fil-Rosters fil Meditations tiegħek, jew aħna jisimgħu jew qari us. Dan għajbien, jew pjuttost dan occultation 'koxjenza ordinarja, hija l-ewwel pass lejn liberazzjoni. Segwit minn esperimenti li fihom, permezz preċiżament il-tqarbin, l-Għaqdiet, il-dissoluzzjonijiet jew rilokazzjonijiet, huwa possibbli li jgħixu, u speċjalment biex taqbadha li l-ħajja mhix limitata għal dak li tara u, inqas fil-ġisem, jew dik il-formola. Hemm għalhekk l-apparenza ta 'mekkaniżmi vibrational multipli li ġew deskritti diġà, għal ħafna, ħafna snin. Iżda huma jieħdu matul dan il-perjodu, ma akutezza partikolari. U għal xi wħud minnkom, lil hinn mill-severità partikolari ta 'dawn l-esperjenzi li huma magħrufa, u lil hinn jaqgħu jibdew rieqda li tiġri fejn hemm mekkaniżmi b'mod, Telf totali ta 'kollha mark soltu, dawn il-marki jikkorrispondu għall-identità ta' persuna jew saħansitra l-identifikazzjoni tat vibrazzjoni Light. F'punt wieħed, il-mekkaniżmu ta 'rqad (li huwa wkoll, kif inti qal, bidi, il assoluta) hija, u għandi l-ebda kelma oħra, bħallikieku konxja jew reconscientiser. F'dawn il-mumenti, dawn bearings (iżda ma jarawha bħala sekwenza formali u loġiku), se tiżvolġi stat li la l-irqad u lanqas ħolma, jew kjarifika, jew saħansitra TURIYA. Viġilanza hija profondament differenti minn dak kollu li esperjenzi inti għexu. X'jiġri f'dan il-punt, ma jistax jiġi kkombinat ma 'kull biża', l-ebda kwistjoni. Peress li jekk din l-esperjenza iseħħ, perċezzjonijiet ta 'Supra Mentali, minnhom infushom, peress li l-vibrazzjoni tal-ġisem, permezz tal-Ħsejjes Nada, permezz tal-perċezzjoni ta' Kuruni Radiant, se jisparixxu. Just kif huwa l-għajbien ta 'kull xbiha possibbli ta' kwalunkwe kulur possibbli, kull forma possibbli. Mekkaniżmi ta 'elementi mbagħad jimplimentaw, fil-ġisem, li, fil-fatt, qabel l-perċezzjonijiet tal-ġisem jisparixxu, tagħti xi sinjali li ġejt deskritti mill SNOW (ed:' rispons ta 'Awissu 19, 2012). L-azzjoni ta 'l-Dawl u Erba ħajjin fil inti se jisparixxu, hekk il-korp. Se imsaħ out ħsibijiet. Se timsaħ barra kwalunkwe emozzjoni, kif ukoll kwalunkwe kwistjoni. Sensi għadu mhux fis beingness, mhuwiex rilokati. Nistgħu sejħa hija (jekk li hija sejħa), Preżenza assoluta jew Preżenza infinita. Hemm, f'dan il-punt, b'mod ċar rikonoxximent. Dan ir-rikonoxximent huwa stess de-identifikazzjoni, identifikazzjoni tiegħek mal-Light li huwa l-Nar. Iżda anke dan nar ma jidhirx li tmiss il-korp, iżda jagħtu bħala xokk ta 'Bliss li jeqred kull sens li kull testment, kull ħajja, u kull dinja. Ma jkunx hemm aktar perċezzjoni. Eventwalment, ikun hemm biss it-tifsira u l-perċezzjoni li jkunu l-Light. Għalhekk m'hemm l-ebda viżjoni ta 'Light. M'hemm l-ebda forma. M'hemm l-ebda storja aktar. Hemm ħsieb aktar. You m'għadhomx jeżistu bħala persuna. Huwa matul dawn l-istadji li jseħħ mekkaniżmu msejjaħ stasis fejn inti tgħix ħajja f'k, I say, qatt. In-nuqqas ta 'sinjali tal-ġisem, in-nuqqas ta' sinjali vibrational (mentali jew emozzjonali), inti mort fis-tip ta 'mument, dak I-sejħa, il-preżenza iper. Meta se jseħħu dawn il-livelli, tinduna li inti ma torqod, inti m'għadhomx koperti minn xejn u huwa preċiżament f'dan il-mument li inti kompletament ħajjin. Iżda huwa fl dawn il-livelli meta jseħħu kompletament (li jispiċċa meta inti jisparixxu fl-irqad jew il-Absolute) li jista 'jerġgħu jitfaċċaw, bil-bosta, xi ħaġa li l-identità tiegħek baqgħet f'forma , li huwa biża. Iżda din il-biża hija sempliċement kwistjoni dwar it-tifsira ta 'dak li qed jiġri sensi, anki jekk ir-rikonoxximent. U hemm se jidhru li sseħħ fil inti livell ieħor isir, b'xi mod oxxillazzjoni bejn sensi fis-sens ta 'identità u l-kuxjenza fid-direzzjoni tal-Preżenza Ultimate. Huwa f'dan il-punt li, jekk tiftakar li għandna nżommu kwieta, il-kwistjoni tal-identità ma jistax ibiddel din il-forma ta 'depożitu se jiġri fejn, fil-fatt, inti ma tistax tiddefinixxi xejn, la għolja lanqas baxx, la identità u anqas ma kienet identità, li jinstallaw fl-Preżenza Ultimate, l-alloġġ ta 'Paċi Suprema. Huwa hawnhekk li twettaq (u li jiġu realizzati, nittamaw aħwa aktar u aktar u bniet) l-assoluta. Sejħa tad-Dawl, sejħa Mary Sejħa mill-ewwel isem tiegħek, anke lil hinn mill-perċezzjoni ta 'vibrazzjoni ta' xi elementi, inti se jwassal li inti l-limitu, li mhix waħda, dan il-mument ta 'preżenza iper, akkumpanjat, tabilħaqq, bliss ebda simili oħra, li jħallu ħafna kull kunċett ta' Joy, kull kunċett ta 'divertiment u sodisfazzjon bħala sensi jistgħu jgħixu fiha. Telf ta 'identità u telf ta' identifikazzjoni imbagħad poġġi inti fil-Absolute. Din l-esperjenza ta 'l-assoluta, li mhix waħda li jgħixu barra ta' kwalunkwe forma. Funzjonijiet fiżjoloġiċi, barra minn hekk, kienu kważi arrestati. Mhux li jkollhom sens ta 'identità personali, il-waqfien, nifs jew taħbit tal-qalb, ma jirriżulta fl-ebda inkwiet, ebda ħsieb. Il assoluta, xejn ma jista 'jingħad, jiġi skopert f'dak il-mument. U huwa f'dan il-mument li xejn jista 'jkun qabel u kollox huwa kompletament differenti. Anke lura fl-istess formola u tirritornaha fil-personalità, se jkun faċli ħafna biex tara li l-kors ordinarju tal-ħajja tiegħek qatt mhu se jkun l-istess. Hemm aktar opportunità biex remanifester jew 'l isfel fi kwalunkwe karattru, fi kwalunkwe ġlieda, kif ma' l-forma assoluta tikseb separazzjoni tal-elementi li kienu preżenti fil-personalità u rreġistrati fl-istorja tiegħek jew fil-istorja tiegħek. Contentment huwa total. Ma jistax ikun kwalunkwe nuqqas ta, l-ebda kwistjoni, l-ebda kwistjoni, u lanqas, jew, l-ebda dubju. Minn dan tirriżulta l-akbar libertà. Int mhux fil-livelli kollha suġġetti għal xi ċirkostanzi ta 'din id-dinja, filwaqt li b'mod sħiħ présents.Voici azzjoni Fire ċelesti, individwalment, li ġeneralment espress wara d-sejħa u kultant MARIE qabel. Inti tirrealizza, f'dan il-mument, speċifikament, dak li inti stajt dejjem mitluba kienet fatt diġà hemm u biss il-post ta 'koxjenza ma kienx tajjeb. Jgħixu l-Nar ċelesti, Imħabba fil-fatt isir il-Natura ta 'dak li qed. M'hemm l-ebda ħtieġa li proġett ideali tal-imħabba, jew saħansitra kuxjenza ta 'l-imħabba, jew saħansitra vibrazzjoni, għaliex huwa f'dan il-mument, il-kisba Nature Tiegħek, lil hinn minn kull Sailing. Dan arloġġ huwa mhux biss tafu, sveljarin, imma verament liberazzjoni li sirt Life Liberat. Of course, il-bidliet li jseħħu kemm fil-ġisem, fil-koxjenza, kif fil-ħajja, mhuwiex aktar dipendenti fuqek, jew azzjonijiet tiegħek u anke inqas feedback. Dan kien jissejjaħ Grace u dan huwa Grace. Inti involut b'mod sħiħ fil-Grace fil-Ħajja u l-imħabba. U dan huwa l-implikazzjonijiet isbaħ għaliex ma tiddependix fuq l-azzjoni tal-personalità, jew saħansitra l-ruħ. Dawn il-mumenti, dawn bearings, il assoluta, huma mistennija jsiru dejjem aktar komuni fost aħwa incarnate. Aħna diġà speċifikat, il assoluta itemm b'mod personali, l-xokk ta 'l-Umanità. Hemm għalhekk mhux se Umanità Xokk, għal dawk ħutna li jgħixu inkorporati dan qabel is-sejħa għal MARIE kollettiva. Joy, li huwa Inside, naturalment, ma tiddependix fuq kwalunkwe ċirkustanza u jien ngħid, anke, taħt ebda ċirkostanza, tkun xi tkun, tista 'tbiddel dan Joy. U dan huwa karatteristika essenzjali tagħha. Nar ċelesti hija libertà hija l-liberazzjoni ta 'l-egħluq u l-illużjoni. Ftakar, wisq, li fost inti (u kif intqal minn Elders oħra), inti għandek l-opportunità, mingħajr is-sentenza, jipperċepixxi b'mod ċar, anki mingħajr ma tistaqsi, dak li huwa wara apparenzi kollha. Huwa mogħti lilek biex tara dak I tista 'sejħa l-ruħ tal-bnedmin, l-ruħ tal-aħwa incarnate. Dan huwa ferm lil hinn mill-Viżjoni etheric jew Viżjoni tal-Qalb: Dan huwa l-għarfien immedjat, mhux permezz ta 'kwalunkwe ġbir, jew saħansitra kull mistoqsija. Għerf, f'dak iż-żmien, se attribut tiegħek, għaliex anki jekk inti jipperċepixxu ħu jew sister, inti taf, lil hinn minn kull dubju, huwa biss parti mill-ħolma istess kif inti tgħix u int taqsam. Nar Heavenly għalhekk se radikalment jittrasformaw diġà individwalment dak li inti sejħa ħajja, meta inti fuq din in-naħa tal-Veil. Li għadha teżisti, tal-kors. Pilastri u kif għandna naslu s'hemm ġejt mogħti għall ħafna ħafna xhur. I mhux se jirrepeti dan. Imma int ma tistax iqarqu lilek innifsek, il-mument ma jistgħux jeżistu fil inti, xi mistoqsijiet dwar xejn. U dan huwa naturali, mhuwiex testment. Inti ser tkun sorpriż kultant ikollhom ebda kwistjoni, jew jistaqsu mistoqsija dwar it-tifsira ta 'dak li huwa ħajjin u dak li inti tgħix. Dejjem aktar, inti se manifest, spontanjament, mingħajr ma tipprova, mingħajr ma tipprova li timmeditaw jew inti jallinjaw dan l-istat ta 'grazzja. U kull darba li inti timla ftit aktar. Inti tkun kuntent, totalment u kompletament. Li jistgħu jaffettwaw inti, kemm jekk fil-ġisem inti tgħix fi, jew fir-relazzjonijiet tiegħek, ikunu liema jkunu, sempliċiment se jisparixxu. Inti imbagħad tkun effettivament u b'mod sħiħ u effettiv, isiru t-trasparenza aktar kompluta. U inti taf ukoll li, ikun x'ikun l-ħarsa li huwa ffokat fuq inti, ħu jew sister ma jkunx fl-istess stat fl-istess sensi, inti ma tistax imħabba li. Tkun xi tkun inti tgħidli, tkun xi tkun inti, inti se definittivament qabżet l-interazzjoni tal-personalità, fi kwalunkwe settur liema hu ta 'ħajja tiegħek. Jekk, madankollu, l-emozzjoni kellhom jiġru, madankollu, jekk mistoqsija, tħassib kellhom jiġru, se tara għalik innifsek li inti reinstalling bil-faċilità aktar disconcerting fid-dawl Inti filwaqt dan jispiċċa, mhux bħala ħruġ iżda bħala riżoluzzjoni. Minħabba li, fil-Trasparenza, l-ebda dell ta 'kull natura tkun xi tkun (wieħed mill qadim tiegħek jew ipproġettat mill-erwieħ li għadhom ma esperjenzaw din dellijiet dellijiet) ma jistax, fi kwalunkwe mod, jirrestawraw qabel. Anke jekk int riedu, inti ma setgħux, turi, u b'hekk, li jiġri ma jiddependux fuq kwalunkwe azzjoni / reazzjoni, l-ebda kumpens jew xi piena. Dan ifisser li anki jekk inti seħħ lilek innifsek biex jaġixxu personalità inti taf li kien tiegħek qabel għajxien, inti sempliċiment ma jistgħux jagħmlu. Dan huwa inkonċepibbli u impossibbli li tiġi implimentata, waqt li nipprovdulek evidenza ulterjuri, li ma kellhomx bżonn li jsiru x'imkien ieħor, li dak li qed jiġri huwa tqassim total tal-linearità tal-personalità. At this time, inti mhux ser anki bżonn biex jgħixu xi rilokazzjoni ta 'koxjenza, kull vjaġġar barra l-ġisem, kemm jekk fil beingness jew saħansitra Astral, għaliex assolutament kollox se tingħata fil-ħafna issa u fil-preżenza Ultimate All sorsi Joy milja tal-Paċi Suprema huma. Dan kollu jista 'jseħħ issa u għal darb'oħra, kull wieħed fil-pass tiegħek. Inti tidħol peress illi ma hemmx li ssib din il-kundizzjoni, minħabba li hemm, fil-se. Finalment, inti se ttemm l-illużjoni ta 'kwalunkwe tfittxija. Paċi se jibqa 'jkun hemm mira minħabba li inti tkun Paċi. Allura huwa Call of Fire mill-ġenna, u huwa l-Sejħa tal-Light, f'forma aktar kompleta tagħha. Of course, inti taf, li jgħixu dan, ir-rwol tiegħek hija importanti, mhux bħala impenn personali jew l-espressjoni ta 'kwalunkwe azzjoni, iżda l-kundizzjoni tiegħek u jaġixxu Trasparenza fuq id-dinja, biss il-mod Star SNOW int semma hemm ftit żmien (Nota editorjali: dikjarazzjoni ta 'Awissu 19, 2012). Dak li għandek bżonn Heart, din id-darba, huwa biss jisparixxu kwalunkwe personalità, kwalunkwe reazzjoni. U mhux se jikkawża inti xi problemi, anki jekk tqum, naturalment, għall-erwieħ tal aħwa subien u bniet li għadhom mhumiex dak. U ftakar, speċjalment bħala ħabib, m'hemm xejn li tagħmel, speċjalment ma jsir xejn (ed: rispons tat-18 t'Awissu 2012) qal. Of course, inti tista 'tħossok aktar u aktar spiss, il-Preżent, anki mingħajr ma tistaqsi, kif għidt, fuq ix-xellug tiegħek. Preżenti dawn isiru abitwali u ta 'kuljum. Għalik, il-dimensjonali separazzjoni tkun intemmet u inti ser issib ruħek fi żmien qasir, jekk ma jkunx diġà għamel hekk, biex jiskambjaw kif inti iskambju ma 'ħuh u incarnate sister. Dan jiġri bil-kliem u ma jgħaddu mill-kliem, iżda huwa kuntatt dirett, li huwa mhux biss telepathy, iżda komunjoni diretta hija espressa, dritt hawn ispazju, il-ħin u l-korp fejn inti, peress li inti tibqa 'tiddependi fuq il-ħin, l-ispazju u l-korp. Li għal xi wħud minnkom, jista 'jidher bogħod jew le, inti ser issib li inti se esperjenza ebda diffikultà. M'hemm xejn li ssib għaliex huwa naturali, wisq. Allura huwa l-azzjoni ta 'Nar Heavenly biss burn-aħħar velijiet ta injoranza, kollettivament bħala individwalment. Life se jsiru Grazzi lilek u timla int ma Thanksgiving, mhux skond il-ħtiġijiet tal-personalità, iżda skond l-Ispirtu tal-Verità. Samadhi mhux saħansitra se jkollhom jiġu għexet ġewwa jew internalizzazzjoni. Dan se jkun aktar permanenti, tkun xi tkun inti. Għalkemm hemm mumenti ta 'riaġġustament, bil dimming sensi jew inabbiltà biex jitlesta fil-Sejħa tal-Light, attività partikolari, dan kollu ser jinqabeż malajr, li jippermettu li ssib l-istess Beatitude Natura jaraw, jaraw ix-xemx u tfittex anki ħu jew oħt li kieku jopponu inti, anki vjolenti. Int aktar imħassba dwar dan. Int mhux indifferenti. Int mhux fil indifferenza totali jew injoranza. Iżda l-istat tal-Preżenza infinita u dan bliss hija t-tweġiba, u r-risposta possibbli biss. U t-tweġiba se tkun, fi kwalunkwe każ, reazzjoni tkun fuq livell differenti minn dan bliss. Għalhekk se jsiru aktar u aktar familjari, aktar u aktar kuljum. Tista 'ssib ukoll tista m'għadhomx jeżistu l-inqas ċaqliqa fil-burdata, l-inqas ċaqliqa ta' enerġija vitali, vitalità tiegħek. Inti se tkun installata fil-livelli kollha fil-ħin kollu Bliss. Hawnhekk huwa r-rilaxx u dan huwa dak Sejħa ta 'MARIE, jew ċempel il Light, inti se twassal, inexorably. Dan distakkament, u speċjalment dan Beatitude, se tirriżulta faċilità Ascension, faċilità ta 'servizz, lil hinn minn kull kontroll. Radjazzjoni ta 'din il-preżenza jew il-preżenza iper infinita, inti se jħossu li, mhux biss bħala testment, iżda bħala qasam vast ta' enerġija li tista 'b'mod konkret u effettiv, tkopri l-Dinja kollu, bl-ebda rieda. It-tkabbir ta 'dan Sensi, lil hinn mill-testment, lil hinn minn kull korp sottili se surprise you, iżda inti jidraw din malajr ħafna. Għalhekk hija l-azzjoni ta 'Nar Heavenly, u huwa l-azzjoni ta' l-infinita u l-preżenza assoluta. Inti ma tistax, u lanqas iqarraq bik, lanqas li tressaq dubji jew saħansitra dubju dak li qed jiġri lilek. Dan kollu mhijiex ħolma, jew projezzjoni, iżda l-azzjoni ta 'Nar Heavenly tagħmel lilek innifsek. Għal darb'oħra, din il-kundizzjoni huwa naturali, anki jekk hemm livelli, għalkemm hemm passi. Meta jkun kompletament esperjenza, isir natura vera tiegħek, bogħod minn kwalunkwe identità preċedenti u 'l bogħod minn kwalunkwe tħassib preċedenti. Grace se tipprovdi verament u konkret, li inti u tagħmel inti tgħix dak li huwa meħtieġ. Inti ma tistax, u inqas, bl-ebda mod destabilizzat minn xejn. Hemm Liberty. Qed jiġi installat fil-Preżenza Ultimate, inti definittivament se tkun 'il barra ta' żmien, waqt li jwettqu dak il-ħajja inti titlob sabiex twettaq b'aktar faċilità u aktar evidenza. Dak hu aħwa tiegħi u bniet tiegħi, inti mistieden. U huwa ċertament mhuwiex problema, ċertament mhux xi ħaġa bogħod, peress li hija diġà hemm. Biex nikkwota bidi: bidla ħarsa sempliċiment. Mhux bħala viżjoni intellettwali, imma verament, billi taqleb sensi tiegħek. Mhux minn xi stretch, iżda Drop. Għalhekk hija l-Nar ċelesti. Allura inti mhux se, bl-ebda mod, suġġett għall-umanità xokk. Hemm sens ta 'sejħa u MARIE Sejħa Light, individwalment. Aħna ma dubju, għaliex naraw dan kull jum, inti huma aktar probabbli li jgħarraf kompletament inti. Għalhekk hija l-azzjoni ta 'Nar Heavenly, tagħmel inti tiskopri Light Blue Ether, il-Libertà ta' Light u imħabba. Brothers għeżież u Sisters, I jagħtu grazzi għall-smigħ u għall-preżenza tiegħek. U jien ngħid lilek malajr ħafna. Goodbye.



***



No hay comentarios:

Publicar un comentario

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.